Ketä tulee 50 vuotis päivillesi?

missä ystävät?

Tiedän että suurimmalla osalla palstan lukijoista ja vakiokirjoittajista on vielä pitkä matka omiin 50 v juhliin. Kyseinen merkkipäivähän on perinteisesti se suuri juhla johon kutsutaan sukulaiset ja muut
tutut.
Mites on palstalaiset, montako vierasta uskot että sinun 50v päivilläsi on?
Veikkaan että tulee olemaan aika pienimuotoiset juhlat.

23

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älytönmies99

      Perinteet on perseestä. Viinaa ja huoria, muuta ei tarvii. Ehkä vähän hasaa?

    • 13

      Ei yhtään vierasta eikä tuttua. Eipä tarvi viettää mitään turhia 50v päiviä.

    • anna panna

      Ellastella tulee mun juhliin!

      • ellastella

        Senkin trolli. Mutta totta.

        Yksinäiset juhlat edessä, jos muutenkaan juhlisin.

        Todellisia ystäviä, miesystävä... todellinen elämä...

        Mulla ei ole muuta sosiaalista kontaktia kuin tämä palsta ja tämä palsta on karmea. Ei minulla todellakaan hyvin mene.


      • eorugh438039gefhdvpi
        ellastella kirjoitti:

        Senkin trolli. Mutta totta.

        Yksinäiset juhlat edessä, jos muutenkaan juhlisin.

        Todellisia ystäviä, miesystävä... todellinen elämä...

        Mulla ei ole muuta sosiaalista kontaktia kuin tämä palsta ja tämä palsta on karmea. Ei minulla todellakaan hyvin mene.

        "Mulla ei ole muuta sosiaalista kontaktia kuin tämä palsta"

        Miksi?


      • ellastella
        eorugh438039gefhdvpi kirjoitti:

        "Mulla ei ole muuta sosiaalista kontaktia kuin tämä palsta"

        Miksi?

        Ei töitä, ei opiskelua... Joskus oli muutama kaveri, mutta he muuttivat valmistuttuaan/perheellistyttyään pois Helsingistä. Eikä mulla ole täällä esim. sukulaisiakaan. Enkä oiekastaan koskaan ole oikein osannut luoda sosiaalisia kuvioita, tuntuu ettei mua voi kukaan hyväksyä.


      • ........
        ellastella kirjoitti:

        Ei töitä, ei opiskelua... Joskus oli muutama kaveri, mutta he muuttivat valmistuttuaan/perheellistyttyään pois Helsingistä. Eikä mulla ole täällä esim. sukulaisiakaan. Enkä oiekastaan koskaan ole oikein osannut luoda sosiaalisia kuvioita, tuntuu ettei mua voi kukaan hyväksyä.

        mikset oo töissä? mikset opiskele? miksei sua voi hyväksyä?


      • ellastella
        ........ kirjoitti:

        mikset oo töissä? mikset opiskele? miksei sua voi hyväksyä?

        En saa töitä. En jaksa opiskella: tunne ettei tulevaisuutta ole vaikeuttaa paljon asioita. Mua ei voi hyväksyä, koska mulla ei ole mitään, mitä voisin sanoa toiselle ihmiselle olevani. Paitsi että olen syrjäytynyt luuseripaska.

        Ne sosiaaliset piirit on sellainen asia, että niiden pitäisi olla olemassa jo lapsesta ja kouluajoilta, vaikka ne tietenkin muuttuvat elämän varrella. Ihan tyhjästä on vaikea aloittaa.


      • .hm.kyk
        ellastella kirjoitti:

        En saa töitä. En jaksa opiskella: tunne ettei tulevaisuutta ole vaikeuttaa paljon asioita. Mua ei voi hyväksyä, koska mulla ei ole mitään, mitä voisin sanoa toiselle ihmiselle olevani. Paitsi että olen syrjäytynyt luuseripaska.

        Ne sosiaaliset piirit on sellainen asia, että niiden pitäisi olla olemassa jo lapsesta ja kouluajoilta, vaikka ne tietenkin muuttuvat elämän varrella. Ihan tyhjästä on vaikea aloittaa.

        pöh höp. et sä nyt noin tyhmä voi olla. masentaa ja masentaa. plaa plaa. Niinpä niin. Tiedän kyllä.

        MUTTA:

        ajattelitko että sun elämä oli nyt tässä? vai vaivaudutko vielä vähän yrittämään?

        Ensinnäkin tuo ettet jaksa opiskella on ihan dorka perustelu. Jos olet aidosti masentunut niin mene lääkärille. Jos olet vain laiska, saamaton, niin hanki niitä töitä tai opiskelupaikka (nyt on haut menoillaan, hei komoon, älä oo luuseri, älä ole naispuolinen työtön ATM, joka vaan katkerana valittaa ja antaa elämän lipua hukkaan).

        En minäkään enää ole yhteydessä peruskouluaikaisiin tai lapsuuden kavereihin. Se että hankit sellaisen ammatin joka sua oikeasti kiinnostaa on avain tohon syrjäytymisestä ulospääsyyn. Mene vaikka ulkomaille vapaaehtoistyöntekijäksi jonnekin hemmetin Haitin kriisialueella tai muuta vastaavaa, ennemmin kuin murjotat siellä etkä saa mitään aikaiseksi.


      • Me
        ellastella kirjoitti:

        En saa töitä. En jaksa opiskella: tunne ettei tulevaisuutta ole vaikeuttaa paljon asioita. Mua ei voi hyväksyä, koska mulla ei ole mitään, mitä voisin sanoa toiselle ihmiselle olevani. Paitsi että olen syrjäytynyt luuseripaska.

        Ne sosiaaliset piirit on sellainen asia, että niiden pitäisi olla olemassa jo lapsesta ja kouluajoilta, vaikka ne tietenkin muuttuvat elämän varrella. Ihan tyhjästä on vaikea aloittaa.

        fiksu nainen ja sulla paljon annettava.
        Rehellinen mielipide.


      • ellastella
        .hm.kyk kirjoitti:

        pöh höp. et sä nyt noin tyhmä voi olla. masentaa ja masentaa. plaa plaa. Niinpä niin. Tiedän kyllä.

        MUTTA:

        ajattelitko että sun elämä oli nyt tässä? vai vaivaudutko vielä vähän yrittämään?

        Ensinnäkin tuo ettet jaksa opiskella on ihan dorka perustelu. Jos olet aidosti masentunut niin mene lääkärille. Jos olet vain laiska, saamaton, niin hanki niitä töitä tai opiskelupaikka (nyt on haut menoillaan, hei komoon, älä oo luuseri, älä ole naispuolinen työtön ATM, joka vaan katkerana valittaa ja antaa elämän lipua hukkaan).

        En minäkään enää ole yhteydessä peruskouluaikaisiin tai lapsuuden kavereihin. Se että hankit sellaisen ammatin joka sua oikeasti kiinnostaa on avain tohon syrjäytymisestä ulospääsyyn. Mene vaikka ulkomaille vapaaehtoistyöntekijäksi jonnekin hemmetin Haitin kriisialueella tai muuta vastaavaa, ennemmin kuin murjotat siellä etkä saa mitään aikaiseksi.

        "En minäkään enää ole yhteydessä peruskouluaikaisiin tai lapsuuden kavereihin."

        En tarkoittanut sitä, ettei heihin olisi enää yhteyttä, vaan että heitä ei ole koskaan ollutkaan.

        Inhoan lääkäreitä.

        Mutta jonkin pitäisi muuttua, kyllä.


      • ES
        Me kirjoitti:

        fiksu nainen ja sulla paljon annettava.
        Rehellinen mielipide.

        Kiitos, Me :)


      • pusipusi
        Me kirjoitti:

        fiksu nainen ja sulla paljon annettava.
        Rehellinen mielipide.

        Ootte kumpikin ihania, ja oon nakki teidän sämpylässänne. Kaikilla mausteilla, kiitos ;)


    • tehomies

      Tuskin vietän 50v juhlia lainkaan, en vietä muitakaan juhlia.

    • karhunkiertäjä

      Lähdin yksin vaeltamaan karhunkierrosta Kuusamoon. Syntymäpäivä-aaton ja yön vietin yksin laavussa virtaavan joen varressa.

      Syntymäpäivä-illaksi saavuin autiotuvalle ja jäin odottamaan oliko muita retkeilijöitä tulossa yöpymään, he olisivat vieraitani. Olin poiminut puolukoita joista keitin mehua ja pikku pullossa oli votkahörppy kaikille.

      Paikalle saapui kaksi yli viiskymppistä miestä, kaksi nuorta pullavaa insinööripokaa, yksi uskovainen nuori nainen joka ei halunnut votkahörppyä mutta oli ihastuttavaa seuraa muutenkin. Heidän kanssaan istuttiin iltanuotiollaja laulettiinkin. Minulle viisi ventoviersta ihmistä olivat parempi vaihtoehto kuin tylsät pakolliset sukulaiset pokkurointeineen.

      • tehomies

        Sullahan olikin sitten oikein hyvät juhlat, jotka varmaan voittaa ne perinteiset juhlat.
        Myöhästyneet onnittelut merkkipäiväsi johdosta!


      • ES

        Kuvauksesi kuulosta todella ihanalta, "karhunkiertäjä", paitsi etten tiedä haluaisinko ihan laavussa nukkua. Sääskiä.


      • karhunkiertäjä
        ES kirjoitti:

        Kuvauksesi kuulosta todella ihanalta, "karhunkiertäjä", paitsi etten tiedä haluaisinko ihan laavussa nukkua. Sääskiä.

        Sääskiä ei ole toukokuussa eikä syyskuussa, nämä on parhaita vaellusaikoja. Vedet on raikkaita ja juomakelpoisia, yöllä ei pakkasta, -0 makuupussi riittää kun on kerrastoa ja fleeceä päällä. Päivämatkat
        voi mitoittaa kunnon mukaan tai tehdä vaan osan reitistä. suosittelen, kerran elämässä edes.


    • juus

      poliisit ja hoitohenkilökunta...

    • Hetkinen siihen on vielä 23 vuotta matkaa, mutta jos sama meno jatkuu mitä nykyisin niin varmaan vietän sen ehkä jossain etelässä lämpimässä. Tympii tämä suomen talvi, kesä on paljon parempi.

    • Jätkä 25

      Noh, ne joko on hyvällä tsägällä isot juhlat tai sitten pienet, saatikka jaksanko edes välttämättä pitää ollenkaan? Sen näkee sitten. Mitä sillä on tässä vaiheessa vielä väliä?

    • Reipas Poikamies

      Minä ja Harley Davidson! Noh, jatkot voi olla sitten naisen kansa..JA ei Suomessa ;)

    • sir_eino

      Varmaan äiti tulee jos pyydän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      365
      12339
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2522
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2482
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1970
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      132
      1847
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1475
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe