Punaiset korkokengät 13cm ;)

Me

Ostin eilen viininpunaisen väriset korkokengät samanvärisen käsilaukun.
Ajattelen yhdistä pikkumusta asusten kanssa.
Huomenna leivon itsestä "Femme Fatale:n" ja viimeistelen lookin viini punaisella huulipunalla, hih! ;)))

Huom!
Pitäkö kiusata miehiä jakamalla pitkiä, kohtalokkaita katseita, hih! ;))))

18

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Joo. Muista flirttailla vain AT-miehille. Älä huomioi YT- ja KT-miehiä. Sulla on kaikki valta maailmassa muuttaa asetelmia.

    • sir_eino

      Oletko blondi?

      • AT-WARRIOR

        Eino! Älä vie meidän ainoaa toivoa. Pitääkö sun ne limaiset himonussijan näppis ulottaa kaikkiin naisiin maailmassa. Me on meidän AT-miesten ainoa toivo tässä maailmassa, ja sinä pilaat senkin.


      • sir_eino
        AT-WARRIOR kirjoitti:

        Eino! Älä vie meidän ainoaa toivoa. Pitääkö sun ne limaiset himonussijan näppis ulottaa kaikkiin naisiin maailmassa. Me on meidän AT-miesten ainoa toivo tässä maailmassa, ja sinä pilaat senkin.

        En mä sitä. Mutta blondeille vain kirkkaanpunaista:
        http://styleclone.com/wp-content/uploads/gwen-stefani-17.jpg

        *lääh*


      • Me

        tumma ja tulinen :)))


      • sir_eino
        Me kirjoitti:

        tumma ja tulinen :)))

        Kai se sitten menee...


      • Me

    • ES

      Just tasan 13 cm - kuulostaa todelta hyvältäpahalta!

      Miten sä osaat kävellä noin korkeilla... Oon tosi kade. Mäkin halusin osata. Oot varmaan tosi söpö bambi
      liukkailla jäillä.

      Mulla ois kirkkaanpunaiset jos... jos... jos.... ö

      • Me

        mitäpä tässä... käytän korkkareita aika usein... kai tottunut:)

        Talvella korkkareiden käyttäminen tuo omia haasteita, hih!;)))


      • also_sprach_jungfrau

        Luin jostain, että koroilla kävelemistä on paras harjoitella käymällä ruokakaupassa. Ottaa ostoskärryt ja kävelee niin reippaasti kuin pystyy. En ole tosin kokeillut.

        Viininpunaiset mustan kanssa kuulostaa todella hyvältä, Me.


      • Me
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Luin jostain, että koroilla kävelemistä on paras harjoitella käymällä ruokakaupassa. Ottaa ostoskärryt ja kävelee niin reippaasti kuin pystyy. En ole tosin kokeillut.

        Viininpunaiset mustan kanssa kuulostaa todella hyvältä, Me.

        sama mieltä ja koska olen brunette niin näyttään "vaaralliselta naiselta" :)))
        Nauran sen takia koska ulkoinen olemus antaa musta aivan väärän kuvan, mutta haska kontrasti, hih :)))


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Luin jostain, että koroilla kävelemistä on paras harjoitella käymällä ruokakaupassa. Ottaa ostoskärryt ja kävelee niin reippaasti kuin pystyy. En ole tosin kokeillut.

        Viininpunaiset mustan kanssa kuulostaa todella hyvältä, Me.

        Kyllä näin lyhkäsen naisen olis syytä opetella kävelemään korkkareilla ja mulle pitäis olla vähintään 5-10 -senttiset eli taitoa vaatisi. Ostoskärryt kuulostaa järkevältä! Niistähän saisi tukea kuten lapset työntörattaistaan.

        Toinen ongelma on se jos pelottaa olla isompi, silloinhan on näkyvämpi.


      • AT-Warrior
        Me kirjoitti:

        sama mieltä ja koska olen brunette niin näyttään "vaaralliselta naiselta" :)))
        Nauran sen takia koska ulkoinen olemus antaa musta aivan väärän kuvan, mutta haska kontrasti, hih :)))

        En antais sulle. Oon sillä tavalla ylpee.


      • Me
        ES kirjoitti:

        Kyllä näin lyhkäsen naisen olis syytä opetella kävelemään korkkareilla ja mulle pitäis olla vähintään 5-10 -senttiset eli taitoa vaatisi. Ostoskärryt kuulostaa järkevältä! Niistähän saisi tukea kuten lapset työntörattaistaan.

        Toinen ongelma on se jos pelottaa olla isompi, silloinhan on näkyvämpi.

        Alussa voit käyttää korkkareita farkkujen kanssa (inhoan farkkuja, mutta silti)
        Se helpotta adaptointi vaiheen (jos käyttää paljon farkkuja)

        Pitkä ei välttämättä tarkoita näkyvä.
        Näkyvyys vaatii joko todella hyvä tai todella huono pukeutumis tyyliä :)


      • ES
        Me kirjoitti:

        Alussa voit käyttää korkkareita farkkujen kanssa (inhoan farkkuja, mutta silti)
        Se helpotta adaptointi vaiheen (jos käyttää paljon farkkuja)

        Pitkä ei välttämättä tarkoita näkyvä.
        Näkyvyys vaatii joko todella hyvä tai todella huono pukeutumis tyyliä :)

        "adaptointi vaihe"

        Lisään sen leksikkooni.


      • Leksikko
        ES kirjoitti:

        "adaptointi vaihe"

        Lisään sen leksikkooni.

        Muista kirjoittaa se yhteen.


    • Reipas Poikamies

      Kyllä kuumottaa kun on hotit kengät naisella kuten nyt ollaan asiassa, joskin tämänkin katselu nautinnnon voisi tarjota nainen joka tarjoaa myös oikean nautinnon. Koska järvi ei kulu jos siellä soutaa ja tippa ei tapa niin let's go?

    • Näin eilen baarissa tumman ja tulisen, jolla oli juuri tuollaiset kengät. Katseiden saaminen on jokseenkin varmaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe