Haluaisin tietää teidän suosikki elokuvia.

Me

"Taru sormusten herrasta" trilogia yksi mun suosikki leffoista ja joista syystä ajattelen et sen voi katso vain talvella. Mistä se johtuu?

81

1014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apothecary

      Väärälääkitys? :D

      • Me

        :))


    • Hyö

      Siks ku kesällä voi katsoa parempia leffoja, ehe ehe.

      • Me

        onko sulla parempi ehdotus? :)


      • Hyö
        Me kirjoitti:

        onko sulla parempi ehdotus? :)

        Ois mulla varmaan, mutten viitsi omia suosikkeja luetella. Kerro mistä muista leffoista tykkäät, niin voin sen perusteella suositella jotain, jos haluat.


      • Me
        Hyö kirjoitti:

        Ois mulla varmaan, mutten viitsi omia suosikkeja luetella. Kerro mistä muista leffoista tykkäät, niin voin sen perusteella suositella jotain, jos haluat.

        käy, paitsi kauhu ja rajua väkivaltaa sisältävät leffat... toisaalta välillä olen aika valikoiva.
        Ehdottaa, Pliiis! :)


      • Hyö
        Me kirjoitti:

        käy, paitsi kauhu ja rajua väkivaltaa sisältävät leffat... toisaalta välillä olen aika valikoiva.
        Ehdottaa, Pliiis! :)

        Listaa viis sun suosikki leffaa, okei sormusten herra on yks (kaikki kolme leffa yhteen liiskattuna), eli neljä muuta suosikkia. Muuten on vaikea tietää minkälainen maku sulla on.


      • Me
        Hyö kirjoitti:

        Listaa viis sun suosikki leffaa, okei sormusten herra on yks (kaikki kolme leffa yhteen liiskattuna), eli neljä muuta suosikkia. Muuten on vaikea tietää minkälainen maku sulla on.

        1. Eyes Wide Shut
        2. Butterfly effect
        3. Ghost
        4. Kuudes aisti
        5.Vihreä maili
        6. Kaikki Disney-leffat :)))


      • Hyö
        Me kirjoitti:

        1. Eyes Wide Shut
        2. Butterfly effect
        3. Ghost
        4. Kuudes aisti
        5.Vihreä maili
        6. Kaikki Disney-leffat :)))

        Ok, here we go.

        Tykkäät siis leffoista joissa on sekä draamaa että niissä on joku yliluonnollinen tai "outo" twisti (with a shake).

        Tässä jotain noiden perusteella:

        Donnie Darko, The Prestige, Memento, Rita Hayworth - avain pakoon, Mulholland Drive, Tahraton mieli, Dancer in the Dark, Punch-Drunk Love, In the Mood for Love, Memories of Murder, etc.

        kaikki Pixarin leffat (Wall-E, Up, Toy Storyt, Ihmeperhe, Nemoa etsimässä jne. - mutta ehkä olet nämä nähnytkin koska Pixar kuuluu Disneyn alaisuuteen, siinä tapauksessa heitän bonuksena Coraline ja Fantastic Mr. Fox).


      • Me
        Hyö kirjoitti:

        Ok, here we go.

        Tykkäät siis leffoista joissa on sekä draamaa että niissä on joku yliluonnollinen tai "outo" twisti (with a shake).

        Tässä jotain noiden perusteella:

        Donnie Darko, The Prestige, Memento, Rita Hayworth - avain pakoon, Mulholland Drive, Tahraton mieli, Dancer in the Dark, Punch-Drunk Love, In the Mood for Love, Memories of Murder, etc.

        kaikki Pixarin leffat (Wall-E, Up, Toy Storyt, Ihmeperhe, Nemoa etsimässä jne. - mutta ehkä olet nämä nähnytkin koska Pixar kuuluu Disneyn alaisuuteen, siinä tapauksessa heitän bonuksena Coraline ja Fantastic Mr. Fox).

        sinun oikea nikki ???

        Kysyn sinulta "Hyö"


      • Hyö
        Me kirjoitti:

        sinun oikea nikki ???

        Kysyn sinulta "Hyö"

        Ei mulla ole oikeaa nikkiä. Kirjoitan vaihtelevilla nimimerkeillä.


      • ES
        Me kirjoitti:

        1. Eyes Wide Shut
        2. Butterfly effect
        3. Ghost
        4. Kuudes aisti
        5.Vihreä maili
        6. Kaikki Disney-leffat :)))

        Ai säkin tykkäät Disneystä! Oot aika pöhkö.
        Niin mäkin.
        Paitsi etten tiedä tykkäätkö oikeasti.


      • Me
        Hyö kirjoitti:

        Ei mulla ole oikeaa nikkiä. Kirjoitan vaihtelevilla nimimerkeillä.

        Vaikka et uskalla esittää itseäsi oikealla nikkilä :)

        Osa sinun ehdottamista leffoista katsomatta, käyn Makunissa :)


      • Me
        ES kirjoitti:

        Ai säkin tykkäät Disneystä! Oot aika pöhkö.
        Niin mäkin.
        Paitsi etten tiedä tykkäätkö oikeasti.

        You hurt my feelings!!!

        No kuka hölmö ei tykkää Disney-leffoista?!?!


      • Hämärän rajoilta
        ES kirjoitti:

        Ai säkin tykkäät Disneystä! Oot aika pöhkö.
        Niin mäkin.
        Paitsi etten tiedä tykkäätkö oikeasti.

        En tiedä onko kyse ikäjutusta vai objektiivisesta tason laskusta, mutta minulle Leijonakuningas on viimeinen mahtava Disney-leffa, jonka jälkeen yhtiö on tullut tasaisesti alaspäin. Edelleen katsomisen kestävät tuon lisäksi ainakin Kaunotar ja Hirviö, Fantasiat (sekä originaali että 2000) ja suunnilleen kaikki alkupään pitkät elokuvat.

        Ohessa suosikkimusiikkini kaikista Disney-elokuvista: http://www.youtube.com/watch?v=iXGS_6-C2z4


      • ES
        Me kirjoitti:

        You hurt my feelings!!!

        No kuka hölmö ei tykkää Disney-leffoista?!?!

        Tiijätsämitä??!!
        Mun horoskooppimerkki on... bambi!
        Ja muutkin Disneyt on vaan niin ihania mmmm.
        (no okei... nousevana merkkinä Shrekin tyttöystävä).


      • ES
        Hyö kirjoitti:

        Ei mulla ole oikeaa nikkiä. Kirjoitan vaihtelevilla nimimerkeillä.

        Taas sä!
        Huoh.
        Älä kiusaa.


      • sir_eino
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        En tiedä onko kyse ikäjutusta vai objektiivisesta tason laskusta, mutta minulle Leijonakuningas on viimeinen mahtava Disney-leffa, jonka jälkeen yhtiö on tullut tasaisesti alaspäin. Edelleen katsomisen kestävät tuon lisäksi ainakin Kaunotar ja Hirviö, Fantasiat (sekä originaali että 2000) ja suunnilleen kaikki alkupään pitkät elokuvat.

        Ohessa suosikkimusiikkini kaikista Disney-elokuvista: http://www.youtube.com/watch?v=iXGS_6-C2z4

        Sama. Niissä vanhoissa on jotain lapsuuden nostalgiaa mutta uusia en ole niin paljon katsonut.


      • Hyö
        Me kirjoitti:

        Vaikka et uskalla esittää itseäsi oikealla nikkilä :)

        Osa sinun ehdottamista leffoista katsomatta, käyn Makunissa :)

        Ei mulla oo oikeaa nikkiä. No okei on. Mä olen ...

        bam bam bam baa.

        TYÖTÖN ATM!!!


        ... no en ole...

        no olen..
        en..

        olen..

        en..

        olen..

        et ole

        .olet...
        ei..

        kyllä..
        ei..
        ei.
        ei.
        ei.ei
        eieeieeieieieieieieieieieieiieieieieieieeiieieie


      • Setämies....
        ES kirjoitti:

        Taas sä!
        Huoh.
        Älä kiusaa.

        Ton "Huoh" oot oppinut jungfraulta. Lopeta se. Se saa sut vaikuttamaan ylimieliseltä, niin kuin se saa jungfraunkin.


      • ES
        Setämies.... kirjoitti:

        Ton "Huoh" oot oppinut jungfraulta. Lopeta se. Se saa sut vaikuttamaan ylimieliseltä, niin kuin se saa jungfraunkin.

        Niin. Sieltäkö se on tarttunut? Huoh.
        Okei. Käytän jotain muuta. Mmm. Kjäh. Sniff.


      • ES
        Hyö kirjoitti:

        Ei mulla oo oikeaa nikkiä. No okei on. Mä olen ...

        bam bam bam baa.

        TYÖTÖN ATM!!!


        ... no en ole...

        no olen..
        en..

        olen..

        en..

        olen..

        et ole

        .olet...
        ei..

        kyllä..
        ei..
        ei.
        ei.
        ei.ei
        eieeieeieieieieieieieieieieiieieieieieieeiieieie

        "Hyö"...
        .... sä oot Hämsy!
        Tuu esiin. Pulahda pinnalle.


      • Hyö
        ES kirjoitti:

        "Hyö"...
        .... sä oot Hämsy!
        Tuu esiin. Pulahda pinnalle.

        Enkä oo, älä yritä. Hämsy rämpyttää kitaraansa pimennetyssä huoneessaan ja uneksii jungfrausta. Sitä paitsi Hämsyllä on paskempi leffamaku kuin mulla. Katso vaikka alempaa.


      • Me
        ES kirjoitti:

        Tiijätsämitä??!!
        Mun horoskooppimerkki on... bambi!
        Ja muutkin Disneyt on vaan niin ihania mmmm.
        (no okei... nousevana merkkinä Shrekin tyttöystävä).

        olet Kauris-mäki :)

        Ja olen ---> Centauri – Hirona :)


      • Hämärän rajoilta
        Hyö kirjoitti:

        Enkä oo, älä yritä. Hämsy rämpyttää kitaraansa pimennetyssä huoneessaan ja uneksii jungfrausta. Sitä paitsi Hämsyllä on paskempi leffamaku kuin mulla. Katso vaikka alempaa.

        Olisi varmaan pitänyt sanoa Jean-Pierre Melvillen "Punainen ympyrä", Jean-Luc Godardin "Keskipäivän aave" tai jokin muu pienten elitistipiirien klassikko (jonka ohjaajan nimi alkaa Jean), joita pääkaupunkiseudulla ollessani kävin varsin säännöllisesti katselemassa.

        En vain viitsinyt snobbailla leffoilla, joita kukaan ei ole nähnyt. Nih.


      • ES
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Olisi varmaan pitänyt sanoa Jean-Pierre Melvillen "Punainen ympyrä", Jean-Luc Godardin "Keskipäivän aave" tai jokin muu pienten elitistipiirien klassikko (jonka ohjaajan nimi alkaa Jean), joita pääkaupunkiseudulla ollessani kävin varsin säännöllisesti katselemassa.

        En vain viitsinyt snobbailla leffoilla, joita kukaan ei ole nähnyt. Nih.

        Nih. Älä yritä mun kaa. Mä näen sut.


      • Hyö
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Olisi varmaan pitänyt sanoa Jean-Pierre Melvillen "Punainen ympyrä", Jean-Luc Godardin "Keskipäivän aave" tai jokin muu pienten elitistipiirien klassikko (jonka ohjaajan nimi alkaa Jean), joita pääkaupunkiseudulla ollessani kävin varsin säännöllisesti katselemassa.

        En vain viitsinyt snobbailla leffoilla, joita kukaan ei ole nähnyt. Nih.

        Ranskan uusi aalto puree ehkä tän palstan hipsteripimuihin muttei muhun. Ehkä Jean Rollinilla oisit jonkunlaisen vaikutuksen tehnyt.


      • Me
        Hyö kirjoitti:

        Enkä oo, älä yritä. Hämsy rämpyttää kitaraansa pimennetyssä huoneessaan ja uneksii jungfrausta. Sitä paitsi Hämsyllä on paskempi leffamaku kuin mulla. Katso vaikka alempaa.

        olet... "m30" tai "sir_eino" ???


      • Hämärän rajoilta
        Hyö kirjoitti:

        Ranskan uusi aalto puree ehkä tän palstan hipsteripimuihin muttei muhun. Ehkä Jean Rollinilla oisit jonkunlaisen vaikutuksen tehnyt.

        Mistä päästäänkin varsin aiheelliseen kysymykseen: miksi ihmeessä yrittäisin tehdä vaikutuksen sinuun enkä palstan hipsteripimuihin?


      • Hyö
        Me kirjoitti:

        olet... "m30" tai "sir_eino" ???

        Miksi on niin vaikeaa uskoa että tänne voi kirjoittaa ilman jotain vakituista nimimerkkiä. Ei noilla sun mainitsemilla pösilöillä ole niin hyvä maku kuin mulla. Mä olen maun suurvisiiri ja kalifi, vaikka itse sanonkin.


      • Me
        Hyö kirjoitti:

        Miksi on niin vaikeaa uskoa että tänne voi kirjoittaa ilman jotain vakituista nimimerkkiä. Ei noilla sun mainitsemilla pösilöillä ole niin hyvä maku kuin mulla. Mä olen maun suurvisiiri ja kalifi, vaikka itse sanonkin.

        Kiva että sinulla vahva itsetunto!

        Mutta koeta käyttää vain yhden nimimerkin, se olisi kohteliasta meitä kohtan :)


      • ES
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Mistä päästäänkin varsin aiheelliseen kysymykseen: miksi ihmeessä yrittäisin tehdä vaikutuksen sinuun enkä palstan hipsteripimuihin?

        Mikä ihmeen hipsteripimu? Ketkä? Onks se toi Jungfrau? Tosi ällöö tollainen.


      • Hyö
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Mistä päästäänkin varsin aiheelliseen kysymykseen: miksi ihmeessä yrittäisin tehdä vaikutuksen sinuun enkä palstan hipsteripimuihin?

        Touché. Toisaalta en mä tiedä muita hipsteripimuja tältä palstalta kuin jungfraun, mutta tehdäkses todella vaikutuksen häneen, sun pitäis sairastaa tuberkuloosia ja soittaa ukulelea (mielellään haudan takaa). On se sen verran vaativa pimatsu.


      • Hyö
        Me kirjoitti:

        Kiva että sinulla vahva itsetunto!

        Mutta koeta käyttää vain yhden nimimerkin, se olisi kohteliasta meitä kohtan :)

        Älä viitti. Mä olen kovasti kohtelias koko ajan. Katsos nyt. Yksi kaksi kolme neljä viisi kuusi seitsemän kahdeksan yhdeksän kymmenen yksitoista kertaa mä olen jo käyttänyt nimimerkkiä "Hyö". Eikö se ole kohteliasta jos mikä?

        Sitä paittenroll, tuskin täällä kauaa pyörin.


      • Me
        Hyö kirjoitti:

        Älä viitti. Mä olen kovasti kohtelias koko ajan. Katsos nyt. Yksi kaksi kolme neljä viisi kuusi seitsemän kahdeksan yhdeksän kymmenen yksitoista kertaa mä olen jo käyttänyt nimimerkkiä "Hyö". Eikö se ole kohteliasta jos mikä?

        Sitä paittenroll, tuskin täällä kauaa pyörin.

        Come/go/turn full circle ---> It's free world :)


      • Hyö

      • :D

      • Hollywood-juorut
        Me kirjoitti:

        1. Eyes Wide Shut
        2. Butterfly effect
        3. Ghost
        4. Kuudes aisti
        5.Vihreä maili
        6. Kaikki Disney-leffat :)))

        Huhu kertoo, että ohjaaja Stanley Kubrick murhattiin tuo "Eyes wide shut"-leffan vuoksi. Sisälsi kuulema liian arkaluontoista materiaalia.


      • Robert Shea
        Hollywood-juorut kirjoitti:

        Huhu kertoo, että ohjaaja Stanley Kubrick murhattiin tuo "Eyes wide shut"-leffan vuoksi. Sisälsi kuulema liian arkaluontoista materiaalia.

        Huhu kertoo myös että sun aivoissa on mato joka syö sieltä kaikki olennaiset keskukset.


      • Me
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Olisi varmaan pitänyt sanoa Jean-Pierre Melvillen "Punainen ympyrä", Jean-Luc Godardin "Keskipäivän aave" tai jokin muu pienten elitistipiirien klassikko (jonka ohjaajan nimi alkaa Jean), joita pääkaupunkiseudulla ollessani kävin varsin säännöllisesti katselemassa.

        En vain viitsinyt snobbailla leffoilla, joita kukaan ei ole nähnyt. Nih.

        Ei kannata snobbailla ;)


      • ES
        Hyö kirjoitti:

        Touché. Toisaalta en mä tiedä muita hipsteripimuja tältä palstalta kuin jungfraun, mutta tehdäkses todella vaikutuksen häneen, sun pitäis sairastaa tuberkuloosia ja soittaa ukulelea (mielellään haudan takaa). On se sen verran vaativa pimatsu.

        Niin, rakkaus on... räytymystä.


      • ghgheretvbvbn
        Robert Shea kirjoitti:

        Huhu kertoo myös että sun aivoissa on mato joka syö sieltä kaikki olennaiset keskukset.

        Kuten muumiorkesterin (hypotalamuksen edessä).


      • Me
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        En tiedä onko kyse ikäjutusta vai objektiivisesta tason laskusta, mutta minulle Leijonakuningas on viimeinen mahtava Disney-leffa, jonka jälkeen yhtiö on tullut tasaisesti alaspäin. Edelleen katsomisen kestävät tuon lisäksi ainakin Kaunotar ja Hirviö, Fantasiat (sekä originaali että 2000) ja suunnilleen kaikki alkupään pitkät elokuvat.

        Ohessa suosikkimusiikkini kaikista Disney-elokuvista: http://www.youtube.com/watch?v=iXGS_6-C2z4

        katson Disney-leffat silloin kun hyvin stressaantunut.
        Toimii eräänlaisena bufferina, silloin kun sielu ja mieli ylikuormitu.

        "Taso laski/nousi" termiin käyttävät yleensä snobbit, koska heille elittin kuluminen ja elitismi ylipäätänsä elämän suola.

        Itse valikoin elokuvia tilanteen ja fiiliksen mukaan.

        Taide kaikkissa muodossa tehty ihmisiä varten eikä päivastoin.


      • also_sprach_jungfrau
        ES kirjoitti:

        Ai säkin tykkäät Disneystä! Oot aika pöhkö.
        Niin mäkin.
        Paitsi etten tiedä tykkäätkö oikeasti.

        Höh, täällä on puhuttu Disney-elokuvista sillä välin kun olin nukkumassa.

        Tykkäsikö kukaan Robin Hoodista? Minä tykkäsin kovasti; olin leikeissä aina itse Robin Hood (minulla oli jousikin!). Viime päivinä on tullut kova hinku nähdä se uudelleen, ja tämä pyörii jatkuvasti päässä: http://www.youtube.com/watch?v=GouLP2GE1M8


      • also_sprach_jungfrau
        Setämies.... kirjoitti:

        Ton "Huoh" oot oppinut jungfraulta. Lopeta se. Se saa sut vaikuttamaan ylimieliseltä, niin kuin se saa jungfraunkin.

        Vai ylimielistä. Täytyy kait ruveta käyttämään hymiöitä selventämään "äänensävyä", eli:

        "Huoh :D" => "voi hitsinhimpsulat kun te olette hassuja höpönassuja kaikki"

        "Huoh :(" => "minua masentaa, en jaksa enää sanoa mitään järkevämpää"

        "Huoh :P" => "yritän leikkiä huumorintajuista, mutta olen ylimielinen paska"


      • also_sprach_jungfrau
        Hyö kirjoitti:

        Touché. Toisaalta en mä tiedä muita hipsteripimuja tältä palstalta kuin jungfraun, mutta tehdäkses todella vaikutuksen häneen, sun pitäis sairastaa tuberkuloosia ja soittaa ukulelea (mielellään haudan takaa). On se sen verran vaativa pimatsu.

        Ei pitäisi olla kovin vaikeaa, eikä varsinkaan kallista. Ukulelen saa n. 15 eurolla; lisäksi Aquila-kielet n. 9 euroa. Venäläiseen tuberkuloosisairaalan lähistölle pitäisi päästä norkoilemaan ihan junalla.

        Mikä tekee ihmisestä hipsterin? Ihanko siis mustasankaiset silmälasit ja otsatukka riittää?


      • Hipsters must die
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Ei pitäisi olla kovin vaikeaa, eikä varsinkaan kallista. Ukulelen saa n. 15 eurolla; lisäksi Aquila-kielet n. 9 euroa. Venäläiseen tuberkuloosisairaalan lähistölle pitäisi päästä norkoilemaan ihan junalla.

        Mikä tekee ihmisestä hipsterin? Ihanko siis mustasankaiset silmälasit ja otsatukka riittää?

        Mä en oo ihan ymmärtänyt tätä hipster-kulttuuria. Toisaalta ne halveksii pinnallisuutta ja jonkinlaista mainstream-trendikkyyttä ja sovinnaisia kauneusihanteita, mutta toisaalta ne on itse pelkkää pintaa. Taiteellista porukkaa joille taide on kuitenkin pelkkää kitschiä.

        Ymmärtääkses paremmin hipstereitä sun pitäis asua pääkaupunkiseudulla ja olla ehkä pari vuotta nuorempi, diggailla amerikkalaisia indie-bändejä ja katsoa Wes Andersonin elokuvia.

        Sä saatat olla joku hipster-ilmiön sivutuote, puolihipsteri huomaamattas.

        Täältä mallia pukeutumiseen:
        http://www.latfh.com/


      • ATM-soturi
        Hipsters must die kirjoitti:

        Mä en oo ihan ymmärtänyt tätä hipster-kulttuuria. Toisaalta ne halveksii pinnallisuutta ja jonkinlaista mainstream-trendikkyyttä ja sovinnaisia kauneusihanteita, mutta toisaalta ne on itse pelkkää pintaa. Taiteellista porukkaa joille taide on kuitenkin pelkkää kitschiä.

        Ymmärtääkses paremmin hipstereitä sun pitäis asua pääkaupunkiseudulla ja olla ehkä pari vuotta nuorempi, diggailla amerikkalaisia indie-bändejä ja katsoa Wes Andersonin elokuvia.

        Sä saatat olla joku hipster-ilmiön sivutuote, puolihipsteri huomaamattas.

        Täältä mallia pukeutumiseen:
        http://www.latfh.com/

        HIPSTERIT ON SÖPÖJÄ.


      • ....
        ATM-soturi kirjoitti:

        HIPSTERIT ON SÖPÖJÄ.

        Onhan ne.


      • Vitsin pimpula
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Vai ylimielistä. Täytyy kait ruveta käyttämään hymiöitä selventämään "äänensävyä", eli:

        "Huoh :D" => "voi hitsinhimpsulat kun te olette hassuja höpönassuja kaikki"

        "Huoh :(" => "minua masentaa, en jaksa enää sanoa mitään järkevämpää"

        "Huoh :P" => "yritän leikkiä huumorintajuista, mutta olen ylimielinen paska"

        "Huoh" "kuulostaa" aina siltä kuin sanoisit "voi vittu sun jutut on tylsiä/tympeitä, mä olen tuollaisen yläpuolella".


      • also_sprach_jungfrau
        Vitsin pimpula kirjoitti:

        "Huoh" "kuulostaa" aina siltä kuin sanoisit "voi vittu sun jutut on tylsiä/tympeitä, mä olen tuollaisen yläpuolella".

        Aijaa. Silloinkin kun huokailen omia juttujani? Huoh. :(


      • also_sprach_jungfrau
        Hipsters must die kirjoitti:

        Mä en oo ihan ymmärtänyt tätä hipster-kulttuuria. Toisaalta ne halveksii pinnallisuutta ja jonkinlaista mainstream-trendikkyyttä ja sovinnaisia kauneusihanteita, mutta toisaalta ne on itse pelkkää pintaa. Taiteellista porukkaa joille taide on kuitenkin pelkkää kitschiä.

        Ymmärtääkses paremmin hipstereitä sun pitäis asua pääkaupunkiseudulla ja olla ehkä pari vuotta nuorempi, diggailla amerikkalaisia indie-bändejä ja katsoa Wes Andersonin elokuvia.

        Sä saatat olla joku hipster-ilmiön sivutuote, puolihipsteri huomaamattas.

        Täältä mallia pukeutumiseen:
        http://www.latfh.com/

        Niin, tiedän kyllä mitä hipsterit ovat, ja tietääkseni hipsterit jakautuvat ainakin kahteen ryhmään: nuo nuoremmat LATFH -hipsterit (myös Vice Magazine hipsterit, jne) ja sitten 30 hipsterit, joita löytyy esim. täältä: http://unhappyhipsters.com

        En vaan ihan täysin ymmärtänyt, mikä minusta tekee palstan virallisen hipsteripimun.


      • ES
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Aijaa. Silloinkin kun huokailen omia juttujani? Huoh. :(

        Huohh.


      • Daria
        ES kirjoitti:

        Huohh.

        Siis daa..


    • Hämärän rajoilta

      ...Batman Returns.

      Kyllä, olen 15-vuotias sarjakuvagootti.

      • sir_eino

        Rakastan Tim Burtonia. Vielä enemmän Timin tyttöystävää / puolisoa, mutta hän ei varmaan vastaisi rakkauskirjeisiini vaikka pommittaisin häntä rakkaudentunnustuksilla ikuisesti.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Rakastan Tim Burtonia. Vielä enemmän Timin tyttöystävää / puolisoa, mutta hän ei varmaan vastaisi rakkauskirjeisiini vaikka pommittaisin häntä rakkaudentunnustuksilla ikuisesti.

        Ootko lukenut kirjan Tim Burton: "The Melancholy Death of Oyster Boy & Othet Stories"? Mulla on se. Kivoja kuvia kans! Suosittelen.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Ootko lukenut kirjan Tim Burton: "The Melancholy Death of Oyster Boy & Othet Stories"? Mulla on se. Kivoja kuvia kans! Suosittelen.

        En ole.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        En ole.

        Mee kirjastoon.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Mee kirjastoon.

        En osaa.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        En osaa.

        Äääääää!

        *etsii kiivaasti kaulinta*


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Äääääää!

        *etsii kiivaasti kaulinta*

        Ei saa lyödä. Olen aika herkkä poika. Minua pitää halata.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Ei saa lyödä. Olen aika herkkä poika. Minua pitää halata.

        Mä lausun sulle yhen Tim Burtonin runon tost kirjasta iltasaduksi, kröh kröh öhömmm kh...

        The Boy with Nails in His Eyes
        put up his aluminum tree.
        It looked pretty stange
        because he couldn't really see.

        Ja viereisellä sivulla on karmea piirustus. Kirjassa on paljon karmean hauskoja piirustuksia.

        Joo... Ja lopuksi: hali.


      • sir_eino
        ES kirjoitti:

        Mä lausun sulle yhen Tim Burtonin runon tost kirjasta iltasaduksi, kröh kröh öhömmm kh...

        The Boy with Nails in His Eyes
        put up his aluminum tree.
        It looked pretty stange
        because he couldn't really see.

        Ja viereisellä sivulla on karmea piirustus. Kirjassa on paljon karmean hauskoja piirustuksia.

        Joo... Ja lopuksi: hali.

        Kiitos. Pidin runosta. Ja halauksesta.


      • Hämärän rajoilta
        ES kirjoitti:

        Mä lausun sulle yhen Tim Burtonin runon tost kirjasta iltasaduksi, kröh kröh öhömmm kh...

        The Boy with Nails in His Eyes
        put up his aluminum tree.
        It looked pretty stange
        because he couldn't really see.

        Ja viereisellä sivulla on karmea piirustus. Kirjassa on paljon karmean hauskoja piirustuksia.

        Joo... Ja lopuksi: hali.

        ...voisi kuvitella että myös Danny Elfmanin tuotanto saattaisi miellyttää. Oletko kuunnellut miehen Oingo Boingo -yhtyeen materiaalia?


      • ES
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        ...voisi kuvitella että myös Danny Elfmanin tuotanto saattaisi miellyttää. Oletko kuunnellut miehen Oingo Boingo -yhtyeen materiaalia?

        En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta, Hämsy.


      • Hämärän rajoilta

      • ES

    • sir_eino

      Mä tykkään kauhuleffoista, sci-fistä ja taidehömpästä. Kieslowski ja Kaurismäki on mahtavia.

      Tietyntyyppiset komediat (esim. Monty Python) ja väkivaltaleffat (kuten Tarantino) uppoavat myös.

      Kaikki b-luokan paska uppoaa täysillä. Etenkin splätterit ja Hong Kong leffat.

      Ennen kun löysin tämän palstan hoidin unettomuuttani pääasiallisesti katsomalla leffoja ja pelaamalla tietokonepelejä.

    • työtön ATM

      Mulla ei mitään varsinaista ykkössuosikkia ole mutta tässä on muutamia joista tykkään kovasti: Apocalypto, Hotel Ruanda, Blackhawk down, Sawt, Goodfellas, Last King of Scotland, Lord of War, Changeling, Butterfly effect.

    • ES

      Mulla on DVD-boksina se "Taru sormusten herrasta", ei mulla muita bokseja olekaan. On mulla "Life -elävä planeetta" blu-rayna, oli kerran alennuksessa - mutta voi hitsi, huomasin sit kotona, et ei mun vehkeet huoli blu-rayta. Oli aika nolo olo.

      Mä tykkään monista animaatioista, vaikka olis Disneynkin, kun ne on niin söpöjä ja poissa tästä maailmasta. Mutta aivan erityisesti mä tykkää japanilaisanimaatioista, mulla on esim. "Naapurini Totoro" ja "Henkien kätkemä" (Hayao Miyazakin elokuvia).

      • Pippelimies

        Aikun oot söpö kun yrität tunkea blu-rayta dvd-soittimeen. pusi pusi sulle.


      • ES
        Pippelimies kirjoitti:

        Aikun oot söpö kun yrität tunkea blu-rayta dvd-soittimeen. pusi pusi sulle.

        Luulin että dvd-laite kelpuuttaa myös blu-rayt. Onko siinä muka jotain ihmeellistä? Eips!


    • Ohessa muutamia:

      Bond-elokuvat, tosin uusimmat kaksi leffaa on ollut surkeita.
      Poliisiopisto leffasarja, hyvää komediaa.
      Mies ja alaston ase leffat, komediaa sekin.
      X-men trilogia.
      Scifistä pidän kanssa: Alien, Star wars, Stargate, Doom, jne.

      Noita on mukava katella, tietty on niitä muitakin mutta en niitä tähän luettele.

    • ugly bitch

      Mulla on tuo "TSH"-trilogia DVD-boksina ja ne on hyviä leffoja. Muuten pidän kans vähän sellasista "hämäristä" esim. David Lynchin elokuvat (vaikka en ihan niitä tajuakaan).

      Komedioita pitää myös joskus katsoa esim. ruotsalaiset komediat on monesti hyviä eli ei mitkään tyyliin "40 v. ja neitsyt" (jota en ole edes nähnyt mut en varmaan tykkää). No, kyllä silti "Sekaisin Marista" on tullut katsottua useampaan kertaan.

      Ja muista lajeista sitten on sellaisia kuin esim. joku "Sumuisten vuorten gorillat" mikä jostain syytä liikuttaa kovasti. Mä en koskaan osaa sanoa jos joku kysyy lempileffoja tai bändejä yms. kun niitä on niin paljon kaikkia erilaisia mitkä on hyviä.

      Ai niin, Johnny Deppin leffat tietty.

      • Gordon Gekko

        Mulholland Drive ja Lost Highway ovat hyviä leffoja. Jotkut Lynchit värähtelee niin kosmisilla tasoilla, että en edes välitä pysyä perässä. Ja Twin Peaks -sarja on loistava!

        Tarantinon leffat maistuu myös. Christopher Nolanilla (Inception) ja David Fincherillä (Fight Club) on monia hyviä leffoja. Tuolla ylempänä oli sanottu jotain sekalaisia hyviä, Rita Hayworth ja Eyes wide shut ainakin.


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Mulholland Drive ja Lost Highway ovat hyviä leffoja. Jotkut Lynchit värähtelee niin kosmisilla tasoilla, että en edes välitä pysyä perässä. Ja Twin Peaks -sarja on loistava!

        Tarantinon leffat maistuu myös. Christopher Nolanilla (Inception) ja David Fincherillä (Fight Club) on monia hyviä leffoja. Tuolla ylempänä oli sanottu jotain sekalaisia hyviä, Rita Hayworth ja Eyes wide shut ainakin.

        Olet ihan oikeassa. Lynch on mahtava, samoin Fincher. Yksi hyvä mutta tuoreempi leffa on Tie.


    • sir_eino

      Yksi yksittäinen leffa joka teki joskus kovan vaikutuksen oli The Crow. Mulla oli sen leffan juliste varmaan viisi vuotta seinällä.

    • =)

      The Lovely Bones

    • Mies1985

      -Disney-leffat (Leijonakuningas 1 & 2, Aladdin)
      -Joyride (2001)
      -Wicker Man (2006)
      -Batmanin Paluu
      -First Blood (Rambo 1)
      -Falling Down (Rankka Päivä)
      -Mortal Kombat 1 & 2
      -The Glass House
      -Phantasmagoria 1 & 2 (Nämä on PC-pelejä mutta voitaisi editoida elokuvaksi)
      -Gabriel Knight 2 (kts.yllä)
      -Death Wish sarja (laatu vaihtelee)
      -MacGyver tv-leffat
      -Indiana Jones (hahmona, elokuvien teemat ei niin nappaa natseineen)
      -Lassie palaa kotiin
      -

    • ASGFSDGSDFG

      SCARFACE

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe