Pehmeä mies => pyöreä nainen

Terve mieli/keho

On muuten tullut huomattua että jos ulkonäöllisesti on miehenä pehmeän oloinen (ei nössö vaan empaattinen, hellä, ymmärtäväinen) ja näköinen (ei pyöreä vaan naamassa rauhallisuutta ja luonnollista pyöreyttä) niin ainoat kiinnostuneet ovat pyöreät tai suorastaan lihavat naiset.

Ehkä se on sitten niin että käytännössä kropan treenaaminen jota harrastan mm. säännöllisesti juoksemalla, pyöräilemällä ja aika kovilla lihastreeneillä ei tee mitään koska loppujen lopuksi saa sen näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen.

Hoikkiin tai normaalisti liikkuviin naisiin ei ole mitään jakoja. He katselevat näitä äijän näköisiä joilla voi olla kalja mahaakin tai jotain poikamaisen komeita tapauksia. En millään jaksais ottaa jotain jolle ainoastaan sohvan nurkka ja joku kävelylenkki on tuttu. Miten sitä jaksaa moisen kanssa lähteä vaikka aktiivilomalle kun toinen valittaa kun ei pysy vauhdissa perässä ja ruokaa vain tungetaan kaksin käsin suuhun.

Nuorempa oli todella hoikka tyttöystävä (turhankin), mutta nykyään (kolmekymppisenä) ei tapaa muuta kuin nuorempiakin naisia joilla on pyöreyttä vain yksinkertaisesti liikaa. Sängyssäkin mukavampi olla jonkun kanssa jolla on tiukka keho eikä niin että kun toiseen tarraa niin on kuin makkarapaketti pitäisi käsissä.

Sitten naiset mussuttaa kun miehet huolii vain jotain malleja vaikak yksinkertaisinta olisi laskea se jäätelöpurkki pois ja lähteä näin keväällä vaikka ulos lenkille.

136

3451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OuMaiGaaad

      "jos ulkonäöllisesti on miehenä pehmeän oloinen (ei nössö vaan empaattinen, hellä, ymmärtäväinen) ja näköinen (ei pyöreä vaan naamassa rauhallisuutta ja luonnollista pyöreyttä)"

      Eh heh hee.... XD
      Tähän en kyllä voi kommentoida muuta... Vali, vali vali vali vali..............................

      • Terve mieli/keho

        Kommenttisi kertookin kaiken tarpeellisen sinusta.


      • Terve mieli/keho

        Ou jee ja tuo luonnollinen pyöreys kasvoissa ei johdu ylimääräisestä rasvasta. Rasvaprosenttini on varsin alhainen.
        Totta kai kyseessä oli valitusvirsi, mutta hyvin paikkaansa pitävä.

        Koskaanhan ei saa valittaa varsinkaan mies koska se on ihan turhaa, mutta pyöreä nainen saa valitella kun miehet ei kiinnostu. Missäköhän se vika silloin olisi?


      • OuMaiGaaad
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Kommenttisi kertookin kaiken tarpeellisen sinusta.

        Olet siis persoona, joka ei siedä ottaa kommenttia itsestäsi vastaan...? Kerroppa hyvä ap mikä tekee sinusta sellaisen että me hoikat naiset huolisimme kaltaisesi?? Mielestäni tuo aloitusvirtesi kertoo sinusta minkä tyyppinen persoona olet ja minä en kaltaistasi huolisi ja tuskin huolisi ystävänikin jotka ovat näitä mainitsemisiasi pyöreitä naisia, ja kyllä, minä loukkaannun aina kun ystäviäni nimitellään heidän ruumiinrakenteensa vuoksi!!


      • Terve mieli/keho
        OuMaiGaaad kirjoitti:

        Olet siis persoona, joka ei siedä ottaa kommenttia itsestäsi vastaan...? Kerroppa hyvä ap mikä tekee sinusta sellaisen että me hoikat naiset huolisimme kaltaisesi?? Mielestäni tuo aloitusvirtesi kertoo sinusta minkä tyyppinen persoona olet ja minä en kaltaistasi huolisi ja tuskin huolisi ystävänikin jotka ovat näitä mainitsemisiasi pyöreitä naisia, ja kyllä, minä loukkaannun aina kun ystäviäni nimitellään heidän ruumiinrakenteensa vuoksi!!

        Onko sinusta "pyöreä" nimittelyä?
        Siltä se sängyssä MINUSTA tuntuu. Ei sille mitään voi.


      • Terve mieli/keho
        OuMaiGaaad kirjoitti:

        Olet siis persoona, joka ei siedä ottaa kommenttia itsestäsi vastaan...? Kerroppa hyvä ap mikä tekee sinusta sellaisen että me hoikat naiset huolisimme kaltaisesi?? Mielestäni tuo aloitusvirtesi kertoo sinusta minkä tyyppinen persoona olet ja minä en kaltaistasi huolisi ja tuskin huolisi ystävänikin jotka ovat näitä mainitsemisiasi pyöreitä naisia, ja kyllä, minä loukkaannun aina kun ystäviäni nimitellään heidän ruumiinrakenteensa vuoksi!!

        Millä tavoin muuten kommentoit luonnettani?
        Et millään vaan jotain epämääräisiä hymiöitä ja vali-sanan toistelua.

        Minä veikkaan ettet ole lainkaan hoikka nainen ja sinua henkilökohtaisesti vain vitutti aloitus.


      • Gordon Gekko

        "naamassa rauhallisuutta ja luonnollista pyöreyttä"
        Repesin!
        Mutta joskus on ihan hyvä, jos naisessa on mistä ottaa kiinni. Sopivasti.


      • Terve mieli/keho
        Gordon Gekko kirjoitti:

        "naamassa rauhallisuutta ja luonnollista pyöreyttä"
        Repesin!
        Mutta joskus on ihan hyvä, jos naisessa on mistä ottaa kiinni. Sopivasti.

        Ei minusta ole hyvä jos naisessa on erityisesti jotain kiinni otettavaa ylimääräistä. Saahan nyt naisesta laihanakin kiinni.

        Mieluummin puristelee kiinteää massaa kuin hyllyvää vesipussia.
        Rauhallisen ja luonnollisella pyöreydellä tarkoitan vaaleata naamaa jossa ei ole terävää voimakasta leukalinjaa.


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Ei minusta ole hyvä jos naisessa on erityisesti jotain kiinni otettavaa ylimääräistä. Saahan nyt naisesta laihanakin kiinni.

        Mieluummin puristelee kiinteää massaa kuin hyllyvää vesipussia.
        Rauhallisen ja luonnollisella pyöreydellä tarkoitan vaaleata naamaa jossa ei ole terävää voimakasta leukalinjaa.

        Niin. Kai se ihanne olisi hoikka mutta kurvikas. Kaikkea ei kuitenkaan voi saada. Olen luopunut toivosta että Dita von Teese vastaisi rakkauskirjeisiini.

        Minua saa lohduttaa.

        No vitsi. Makuja on oikeasti moneksi. Aika monet miehet eivät pistä pahakseen pientä pyöreyttä. En minäkään. Voi se nainen hoikkakin olla. Riippuu naisesta.


      • Terve mieli/keho
        sir_eino kirjoitti:

        Niin. Kai se ihanne olisi hoikka mutta kurvikas. Kaikkea ei kuitenkaan voi saada. Olen luopunut toivosta että Dita von Teese vastaisi rakkauskirjeisiini.

        Minua saa lohduttaa.

        No vitsi. Makuja on oikeasti moneksi. Aika monet miehet eivät pistä pahakseen pientä pyöreyttä. En minäkään. Voi se nainen hoikkakin olla. Riippuu naisesta.

        Makuja on varmasti monia.
        Minua tuskin haittaa jos pyöreille on omat ottajansa.

        Ehkä tämä on jonkinlainen sairaus että liikkuu näin paljon ja odottaa jotakuinkin samanlaista kehoa naiselta.

        Eikä tarviis olla kurveja tai mitään erityisiä muotoja. En vain jaksa sitä rasvaa vaikka tietysti saahan naisella vähän olla sitä ihan luonnostaan.

        Nämä jotka minua vahtaa niin eivät ole olleet mitään rajatapauksia kylläkään.


      • OuMaiGaaad
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Millä tavoin muuten kommentoit luonnettani?
        Et millään vaan jotain epämääräisiä hymiöitä ja vali-sanan toistelua.

        Minä veikkaan ettet ole lainkaan hoikka nainen ja sinua henkilökohtaisesti vain vitutti aloitus.

        Saat toki veikata mitä tykkäät, mutta jokainen itse tietää sen totuuden omasta kropastaan, en tunne syytä todistella jollain nettipalstalla sitä että olen hoikka.

        "Onko sinusta "pyöreä" nimittelyä?"

        -> "näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen."

        -> "Sängyssäkin mukavampi olla jonkun kanssa jolla on tiukka keho eikä niin että kun toiseen tarraa niin on kuin makkarapaketti pitäisi käsissä."

        Et ehkä itse huomaa, miten loukkaavasti ilmaiset inhosi pyöresiin naisiin, ja se sinusta kuohuu. Luonteesta kaikki on kiinni, minkälainen henkilö sinusta kiinnostuu ja oletan että naiset pitkälti huomaavat, minkälainen olet ja katsovat parhaaksi lähteä toiseen suuntaan..


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Makuja on varmasti monia.
        Minua tuskin haittaa jos pyöreille on omat ottajansa.

        Ehkä tämä on jonkinlainen sairaus että liikkuu näin paljon ja odottaa jotakuinkin samanlaista kehoa naiselta.

        Eikä tarviis olla kurveja tai mitään erityisiä muotoja. En vain jaksa sitä rasvaa vaikka tietysti saahan naisella vähän olla sitä ihan luonnostaan.

        Nämä jotka minua vahtaa niin eivät ole olleet mitään rajatapauksia kylläkään.

        Ei kai se ketään sen kummemmin haittaa? En siis sano että olen erityisesti pyöreiden perään. Mulle toi paino on aika yhdentekevä juttu kunhan naisella on edes jonkinlaiset rinnat ja takamus, siis selvä naisen vartalo. Ei se BMIstä riipu.


      • Terve mieli/keho
        sir_eino kirjoitti:

        Ei kai se ketään sen kummemmin haittaa? En siis sano että olen erityisesti pyöreiden perään. Mulle toi paino on aika yhdentekevä juttu kunhan naisella on edes jonkinlaiset rinnat ja takamus, siis selvä naisen vartalo. Ei se BMIstä riipu.

        Makuja on erilaisia.
        Minulle on aivan sama onko siellä jonkinlaiset rinnat tai takamus, mutta ylimääräistä rasvaa siellä vain ei sais olla.

        Toki pikkaisen saa kuten naisella voi olla, mutta vaikuttaa ettei naiset oikein erota roikkuvan ja tiukan kehon eroa.

        BMI nyt ei kerro kaikkea.


      • Terve mieli/keho
        OuMaiGaaad kirjoitti:

        Saat toki veikata mitä tykkäät, mutta jokainen itse tietää sen totuuden omasta kropastaan, en tunne syytä todistella jollain nettipalstalla sitä että olen hoikka.

        "Onko sinusta "pyöreä" nimittelyä?"

        -> "näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen."

        -> "Sängyssäkin mukavampi olla jonkun kanssa jolla on tiukka keho eikä niin että kun toiseen tarraa niin on kuin makkarapaketti pitäisi käsissä."

        Et ehkä itse huomaa, miten loukkaavasti ilmaiset inhosi pyöresiin naisiin, ja se sinusta kuohuu. Luonteesta kaikki on kiinni, minkälainen henkilö sinusta kiinnostuu ja oletan että naiset pitkälti huomaavat, minkälainen olet ja katsovat parhaaksi lähteä toiseen suuntaan..

        Älä viitsi lässyttää tuosta luonteesta.

        Kerroinhan että minusta pidetään ystävällisyyden jne. vuoksi nimenomaan. :D

        Olishan se omituista jos naiset tunnistais että inhoan pyöreitä naisia mutta nimenomaan pyöreät naiset kiinnostuu minusta! :D

        Et vain tunne minua ja kuvittelet kaikenlaista.
        Minusta tuntuu tuolta sängyssä pyöreän naisen kanssa. Se on fakta.

        "-> "näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen.""

        Mitäs loukkaavaa tässä sitä paitsi oli?

        Älä viitsi dissata luonnettani kun et tunne. Väitteeni on että yleisesti pyöreä nainen olisi "mukamas" tasoiseni ja kaikessa on kysymys vain ja ainoastaan ulkonäöstä.
        Luonne ei merkitse mitään naisille valinnoissa.

        Jos olisin vähän eri näköinen niin saisin olla vielä inhottavampi pyöreitä kohtaan ja hoikat naiset olisivat aivan lääpällään silti.


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Makuja on erilaisia.
        Minulle on aivan sama onko siellä jonkinlaiset rinnat tai takamus, mutta ylimääräistä rasvaa siellä vain ei sais olla.

        Toki pikkaisen saa kuten naisella voi olla, mutta vaikuttaa ettei naiset oikein erota roikkuvan ja tiukan kehon eroa.

        BMI nyt ei kerro kaikkea.

        "Minulle on aivan sama onko siellä jonkinlaiset rinnat tai takamus, mutta ylimääräistä rasvaa siellä vain ei sais olla."

        Tuossa on se makuero. Mun puolesta voi olla ylimääräistä rasvaa, pakko ei ole olla. Ja rinnat ja takamus nyt vaan on rasvaa.

        "BMI nyt ei kerro kaikkea."

        BMI ei kerro paljon mitään. Rasvaprosentti kertoo enemmän.


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Älä viitsi lässyttää tuosta luonteesta.

        Kerroinhan että minusta pidetään ystävällisyyden jne. vuoksi nimenomaan. :D

        Olishan se omituista jos naiset tunnistais että inhoan pyöreitä naisia mutta nimenomaan pyöreät naiset kiinnostuu minusta! :D

        Et vain tunne minua ja kuvittelet kaikenlaista.
        Minusta tuntuu tuolta sängyssä pyöreän naisen kanssa. Se on fakta.

        "-> "näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen.""

        Mitäs loukkaavaa tässä sitä paitsi oli?

        Älä viitsi dissata luonnettani kun et tunne. Väitteeni on että yleisesti pyöreä nainen olisi "mukamas" tasoiseni ja kaikessa on kysymys vain ja ainoastaan ulkonäöstä.
        Luonne ei merkitse mitään naisille valinnoissa.

        Jos olisin vähän eri näköinen niin saisin olla vielä inhottavampi pyöreitä kohtaan ja hoikat naiset olisivat aivan lääpällään silti.

        "Luonne ei merkitse mitään naisille valinnoissa."

        Mulla on teoria jonka mukaan mikään yksittäinen tekijä ei merkitse naisille miehessä mitään. Mies voi kiinnostua naisesta esimerkiksi tissien perusteella, nainen ei voi koskaan kiinnostua miehestä esimerkiksi vatsalihasten takia. Naiset tarvitsevat monta asiaa ennen kun kiinnostus herää.


      • Tms....
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Älä viitsi lässyttää tuosta luonteesta.

        Kerroinhan että minusta pidetään ystävällisyyden jne. vuoksi nimenomaan. :D

        Olishan se omituista jos naiset tunnistais että inhoan pyöreitä naisia mutta nimenomaan pyöreät naiset kiinnostuu minusta! :D

        Et vain tunne minua ja kuvittelet kaikenlaista.
        Minusta tuntuu tuolta sängyssä pyöreän naisen kanssa. Se on fakta.

        "-> "näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen.""

        Mitäs loukkaavaa tässä sitä paitsi oli?

        Älä viitsi dissata luonnettani kun et tunne. Väitteeni on että yleisesti pyöreä nainen olisi "mukamas" tasoiseni ja kaikessa on kysymys vain ja ainoastaan ulkonäöstä.
        Luonne ei merkitse mitään naisille valinnoissa.

        Jos olisin vähän eri näköinen niin saisin olla vielä inhottavampi pyöreitä kohtaan ja hoikat naiset olisivat aivan lääpällään silti.

        Ei kai kukaan ole suhteessa sen takia että se toinen on samaa "tasoa"?

        Ei ainoana kriteerinä kuulosta ihan riittävältä....


      • Niceasiawinner
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Älä viitsi lässyttää tuosta luonteesta.

        Kerroinhan että minusta pidetään ystävällisyyden jne. vuoksi nimenomaan. :D

        Olishan se omituista jos naiset tunnistais että inhoan pyöreitä naisia mutta nimenomaan pyöreät naiset kiinnostuu minusta! :D

        Et vain tunne minua ja kuvittelet kaikenlaista.
        Minusta tuntuu tuolta sängyssä pyöreän naisen kanssa. Se on fakta.

        "-> "näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen.""

        Mitäs loukkaavaa tässä sitä paitsi oli?

        Älä viitsi dissata luonnettani kun et tunne. Väitteeni on että yleisesti pyöreä nainen olisi "mukamas" tasoiseni ja kaikessa on kysymys vain ja ainoastaan ulkonäöstä.
        Luonne ei merkitse mitään naisille valinnoissa.

        Jos olisin vähän eri näköinen niin saisin olla vielä inhottavampi pyöreitä kohtaan ja hoikat naiset olisivat aivan lääpällään silti.

        ikään kuin naisilla olisi jokin ongelma. Niinhän ei ole. SINULLA on ongelma: et saa sellaista naista, jonka haluaisit.

        Naisille on ihan sama mitä mieltä olet heidän pyöreydestään. Ja hoikille naisille ilmeisesti sinä olet ihan yhdentekevä.

        Eli älä yritä valuttaa omaa ongelmaasi muiden niskaan.


      • aamukahvittelija
        sir_eino kirjoitti:

        "Luonne ei merkitse mitään naisille valinnoissa."

        Mulla on teoria jonka mukaan mikään yksittäinen tekijä ei merkitse naisille miehessä mitään. Mies voi kiinnostua naisesta esimerkiksi tissien perusteella, nainen ei voi koskaan kiinnostua miehestä esimerkiksi vatsalihasten takia. Naiset tarvitsevat monta asiaa ennen kun kiinnostus herää.

        Kiitos, sir-eino :) Naisena allekirjoitan mielipiteesi. Lisäksi kommentoisin ylipäätään naisten (tai ainakin tuntemieni) kiinnostusta miehiin: nähdäkseni nainen etsii miestä, joka on älylliseltä tasoltaan suurin piirtein samaa luokkaa, ainakin jos on keskusteluista pitävää sorttia.
        Samoin on ulkonäön suhteen, lähellä omaa "laatua" antaa monelle tunteen tasavertaisuudesta. Harrastukset ovat tärkeitä ja oma mieleipiteeni on että ne voivat olla yhdistävä tekijä, kertovat ihmisen halusta huolehtia joko fyysisestä tai psyykkisestä hyvinvoinnista ja toimivat mielihyvän lähteenä ihmiselle (=tyytyväisempi kokonaisuus).
        Uskon myös että jokaisella ihmisellä on jokin arka paikka, jota kumppanin toivotaan helpottavan tai tukeva, esim. ujoutta, luottamuspulaa toiseen ihmiseen jne.
        Sitten on vielä sellaiset arkiset seikat kuten tuoksu, käytöstavat, siisteys

        En kuitenkaan usko että miehet ja naiset täysin poikkeavat toisistaan parin valinnassaan, tosin miehet vaikuttavat minusta paljon mukautuvaisimmlta kuin me naiset. Meillä on monesti epärealistiset vaatimuslistat, emmekä mieluusit jousta niistä.


      • laajokuvii
        sir_eino kirjoitti:

        "Luonne ei merkitse mitään naisille valinnoissa."

        Mulla on teoria jonka mukaan mikään yksittäinen tekijä ei merkitse naisille miehessä mitään. Mies voi kiinnostua naisesta esimerkiksi tissien perusteella, nainen ei voi koskaan kiinnostua miehestä esimerkiksi vatsalihasten takia. Naiset tarvitsevat monta asiaa ennen kun kiinnostus herää.

        Tiesin yhden mihen joka (oikeesti) oli kauhee kusipää. Puhui naisista aina paskaa mulle, mutta rannalla sen kaikki lihakset näkyi komeena ja naiset oli lääpällään siihe. Sain sit kuulla naisilta joita tunsin myöhemmin kommentteja ku ne oli ollu just siel. Olivat niin lääpällään. Eivätkö kyllä olleet jutelleet sanaakaa tälle miehelle.


      • - Julia _
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Ei minusta ole hyvä jos naisessa on erityisesti jotain kiinni otettavaa ylimääräistä. Saahan nyt naisesta laihanakin kiinni.

        Mieluummin puristelee kiinteää massaa kuin hyllyvää vesipussia.
        Rauhallisen ja luonnollisella pyöreydellä tarkoitan vaaleata naamaa jossa ei ole terävää voimakasta leukalinjaa.

        Siis rauhallisella ja luonnollisella pyöreydellä tarkoitat tavallista pallinaamaa? Ei se pallinaama siitä komeaksi muutua vaikka sitä kuinka hienosti kuvailis. Pallinaamat saa tavallisia naisia.


      • sir_eino
        aamukahvittelija kirjoitti:

        Kiitos, sir-eino :) Naisena allekirjoitan mielipiteesi. Lisäksi kommentoisin ylipäätään naisten (tai ainakin tuntemieni) kiinnostusta miehiin: nähdäkseni nainen etsii miestä, joka on älylliseltä tasoltaan suurin piirtein samaa luokkaa, ainakin jos on keskusteluista pitävää sorttia.
        Samoin on ulkonäön suhteen, lähellä omaa "laatua" antaa monelle tunteen tasavertaisuudesta. Harrastukset ovat tärkeitä ja oma mieleipiteeni on että ne voivat olla yhdistävä tekijä, kertovat ihmisen halusta huolehtia joko fyysisestä tai psyykkisestä hyvinvoinnista ja toimivat mielihyvän lähteenä ihmiselle (=tyytyväisempi kokonaisuus).
        Uskon myös että jokaisella ihmisellä on jokin arka paikka, jota kumppanin toivotaan helpottavan tai tukeva, esim. ujoutta, luottamuspulaa toiseen ihmiseen jne.
        Sitten on vielä sellaiset arkiset seikat kuten tuoksu, käytöstavat, siisteys

        En kuitenkaan usko että miehet ja naiset täysin poikkeavat toisistaan parin valinnassaan, tosin miehet vaikuttavat minusta paljon mukautuvaisimmlta kuin me naiset. Meillä on monesti epärealistiset vaatimuslistat, emmekä mieluusit jousta niistä.

        Ei varmaan täysin poikkea, mutta nainen voi herättää miehen kiinnostuksen aika pienellä jutulla lopultakin, esimerkiksi sillä että on kiva runko, kohtuu tavallinen naama ja normaalit jutut. Sen sijaan naisen kiinnostusta ei ole ihan niin helppo herättää. Ulkonäön pitää tosiaan olla toisen mieleen tai sitten ok ulkonäkö ja hyvät jutut.


      • Sporttikas
        - Julia _ kirjoitti:

        Siis rauhallisella ja luonnollisella pyöreydellä tarkoitat tavallista pallinaamaa? Ei se pallinaama siitä komeaksi muutua vaikka sitä kuinka hienosti kuvailis. Pallinaamat saa tavallisia naisia.

        Samaa mieltä.

        Suurin osa tavallisista alkaakin Suomessa olla niitä pyöreitä.


      • sadaaam
        OuMaiGaaad kirjoitti:

        Saat toki veikata mitä tykkäät, mutta jokainen itse tietää sen totuuden omasta kropastaan, en tunne syytä todistella jollain nettipalstalla sitä että olen hoikka.

        "Onko sinusta "pyöreä" nimittelyä?"

        -> "näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen."

        -> "Sängyssäkin mukavampi olla jonkun kanssa jolla on tiukka keho eikä niin että kun toiseen tarraa niin on kuin makkarapaketti pitäisi käsissä."

        Et ehkä itse huomaa, miten loukkaavasti ilmaiset inhosi pyöresiin naisiin, ja se sinusta kuohuu. Luonteesta kaikki on kiinni, minkälainen henkilö sinusta kiinnostuu ja oletan että naiset pitkälti huomaavat, minkälainen olet ja katsovat parhaaksi lähteä toiseen suuntaan..

        totta eihän tärkeää oo naisen ylipaino taikka onko se liian laiha vaiko liian lihava, vaan se että minkälainen luonne on


    • ldkfdlskjadfl

      En osaa sanoa tuohon naamajuttuun mitään, mutta tämä. Tämä se on:

      "Ehkä se on sitten niin että käytännössä kropan treenaaminen jota harrastan mm. säännöllisesti juoksemalla, pyöräilemällä ja aika kovilla lihastreeneillä ei tee mitään koska loppujen lopuksi saa sen näitä harrastamattoman pyöreän "muotoja omaavan" naisen."

      Tuo on todella ärsyttävää. Itsekin olen saanut parikin sellaista naista, jotka ovat lössähtäneitä sohvaperunoita. No sitä olen kyllä itsekin tällä hetkellä, mutta saan keskimäärin pari kertaa vuodessa sellaisen liikuntainnostuksen, että liikun kolme-neljä kuukautta varsin aktiivisesti. Toisin sanoen, vuodesta 6-8 kuukautta olen aktiiviliikkuja. Pyöräilen, uin, pelaan sählyä, käyn salilla jne. Viimeiset pari naista olen saanut juuri tuollaisen useamman kuukauden aktiiviliikuntajakson jälkeen. Nämä lösötursokkeet ovat olleet kroppaani tyytyväisiä, kun olen ollut timmissä kunnossa ja lihaksiakin vähän esillä. Sitten kuitenkin, kun olen naisen kanssa, joka ei liiku yhtään ja jota ei saa mihinkään liikkumaan mukaan, tulee itsekin lösähdettyä. Noooo... entä mitä silloin käy, kun itse lösähtää? Se saamarin lösötursoke ylipainoinen akka kehtaa ruveta valittamaan kun mulla maha kasvaa ja lihakset pienenee. Miten nainen, joka ei vähäisimmässäkään pidä omaa kuntoansa yllä, voi ruveta mulle valittamaan?

      • Ehkä siksi

        koska ovat valinneet teidät kehon perusteella? Luonne ja asenne kun teillä näyttää olevan kuin paskaa paketissa. Akka alkaa valittaa siksi, koska timmistä kehosta ei ole enää mitään jäljellä, ja se vittumainen luonteenne alkaa rasittaa ylitsepääsemättömästi.


    • mmyah

      Jos miehen kroppa on timmi ja naama siedettävä, niin kyllä saa.

      Muutenkin terveyden kannalta on hyvä pitää kroppa kunnossa. Mutta ei, itsesääli safkaaminen vie voiton. Sitten katkerana tullaan nettiin itkemään kuinka naiset vaativat miehiltä liikaa. Huoh.

      • Naisasialooseri.

        saa. Missä siis vika?


      • thsrdysrey
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        saa. Missä siis vika?

        No sä oot niin pölö, ettei sua kukaan täyspäinen huolis!!


      • 4+17
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        saa. Missä siis vika?

        joka piilottelee aggressiivisuuttaan, naiset aistii ettet oo hyvää seuraa. Olet vaarallinen ja tykkäät pelotella naisia, sairasta.


      • Terve mieli/keho

        Ehkä mun naama sitten ei oo "siedettävä".
        Oonhan mä vähä tällainen nallekarhu luonteeltani ja kasvoiltani. Sen takia varmaan nuo pehmoiset ja pyöreät naiset pörrää ympärillä.

        Ei tässä mitään itsesääliä safkaamista tai katkeruutta vaan ihan todettu FAKTA.

        Ihmettelen juuri sitä miksi joku pyöreä nainen valittaa kun ei saa seuraa miehistä. Asia olisi helppo hänen korjata toisin kuin esimerkiksi minun. Minä treenaan (kohta lenkille lähdössä vaikka mittari näyttää reilusti miinusta) ja eipä noita naisia muita ole kuin noita jotka näyttää olevan "massakaudella".


      • Terve mieli/keho
        4+17 kirjoitti:

        joka piilottelee aggressiivisuuttaan, naiset aistii ettet oo hyvää seuraa. Olet vaarallinen ja tykkäät pelotella naisia, sairasta.

        Ei se sen vastakohtakaan ole hyvä.

        Siis se että vaikuttaa empaattiselta ja mahdollisesti hellältä herrasmieheltä. Osa varmaan saa kuvitelman että kyseessä on joku "äidin kiltti poika" tai "kynnysmatto" vaikkei näin olisi.

        Nähtävästi pitää alkaa röökaamaan ja vetää jotain tummaa nahkatakkia päälle sekä alkaa kiroilla sekä kohdella naisia huonosti. Ehkä sitten pyöreät naiset osaa pysyä poissa ja hoikat kiinnostuu.

        Pyöreät naiset todennäköisesti kiinnostuu sen vuoksi koska ajattelevat minun olevan "heidän tasoisensa" ja kun olen heille kovin ystävällinen. Tämän he tulkitsevat sitten kiinnostukseksi koska muut miehet eivät varmaan ole yhtä välittömiä.


      • Jos et ole
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Ei se sen vastakohtakaan ole hyvä.

        Siis se että vaikuttaa empaattiselta ja mahdollisesti hellältä herrasmieheltä. Osa varmaan saa kuvitelman että kyseessä on joku "äidin kiltti poika" tai "kynnysmatto" vaikkei näin olisi.

        Nähtävästi pitää alkaa röökaamaan ja vetää jotain tummaa nahkatakkia päälle sekä alkaa kiroilla sekä kohdella naisia huonosti. Ehkä sitten pyöreät naiset osaa pysyä poissa ja hoikat kiinnostuu.

        Pyöreät naiset todennäköisesti kiinnostuu sen vuoksi koska ajattelevat minun olevan "heidän tasoisensa" ja kun olen heille kovin ystävällinen. Tämän he tulkitsevat sitten kiinnostukseksi koska muut miehet eivät varmaan ole yhtä välittömiä.

        täysi vössykkä vätys, osaat varmaan sanoa niille plösöille naisille, että pysykää kaukana, EN ole kiinnostunut teistä? Jos et osaa, niin voit katsoa peiliin, ja että tyydyt pyöreisiin naisiin, kun muita et saa. Rehellinen mies ei muuten anna naisen ymmärtää olevansa haluttu, jos oikeasti ei sitä ole, vaan korvike miehen epätoivoisessa pillunpuutteessa.


      • peoitoiy
        Jos et ole kirjoitti:

        täysi vössykkä vätys, osaat varmaan sanoa niille plösöille naisille, että pysykää kaukana, EN ole kiinnostunut teistä? Jos et osaa, niin voit katsoa peiliin, ja että tyydyt pyöreisiin naisiin, kun muita et saa. Rehellinen mies ei muuten anna naisen ymmärtää olevansa haluttu, jos oikeasti ei sitä ole, vaan korvike miehen epätoivoisessa pillunpuutteessa.

        Väitätkö siis, että epätoivoinen pillunpuute ei tee siitä naisesta haluttua?


      • Terve mieli/keho
        Jos et ole kirjoitti:

        täysi vössykkä vätys, osaat varmaan sanoa niille plösöille naisille, että pysykää kaukana, EN ole kiinnostunut teistä? Jos et osaa, niin voit katsoa peiliin, ja että tyydyt pyöreisiin naisiin, kun muita et saa. Rehellinen mies ei muuten anna naisen ymmärtää olevansa haluttu, jos oikeasti ei sitä ole, vaan korvike miehen epätoivoisessa pillunpuutteessa.

        Olen näille naisille ystävällinen kuten kaikille naisille.
        Erona on vain se tulkinta. Hoikat tietysti ajattelee että olen vain ystävällinen eivätkä kiinnostu, mutta pyöreät oikein innostuu.

        Sen näkee jo silmistä miten ne seuraa ja alkaa kiiltämään vähän kuin jos he näkisi suklaalevyn varmaan.


      • Terve mieli/keho
        peoitoiy kirjoitti:

        Väitätkö siis, että epätoivoinen pillunpuute ei tee siitä naisesta haluttua?

        Miksi kyse on aina jostain "pillun puutteesta"?

        Onko se vaikea ymmärtää että toisen kanssa tekisi mieli olla muutenkin ja jakaa jotain yhteistä vaikkapa liikuntaa?

        Eikä nyt mitkään hikikävelyreippailut pyöreän naisen kanssa innosta.


      • Mies1985
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Olen näille naisille ystävällinen kuten kaikille naisille.
        Erona on vain se tulkinta. Hoikat tietysti ajattelee että olen vain ystävällinen eivätkä kiinnostu, mutta pyöreät oikein innostuu.

        Sen näkee jo silmistä miten ne seuraa ja alkaa kiiltämään vähän kuin jos he näkisi suklaalevyn varmaan.

        Lihavien naisten dissailu kyllä varmasti riittäisi osoittamaan kaikille etteivät kiinnosta sinua seksuaalisesti. Nyt kuulostaa jo melkein siltä kuin olisit jotenkin loukkaantunut heidän olemassaolostaan.


      • Terve mieli/keho
        Mies1985 kirjoitti:

        Lihavien naisten dissailu kyllä varmasti riittäisi osoittamaan kaikille etteivät kiinnosta sinua seksuaalisesti. Nyt kuulostaa jo melkein siltä kuin olisit jotenkin loukkaantunut heidän olemassaolostaan.

        Kyllähän se pikkaisen ottaa aivoon että ne naiset jotka tuijottaa tuolla tavoin ovat niitä jotka eivät edes jaksa itseään nostaa sohvalta ylös.

        Mutta olet oikeassa, ehkä tuo suklaalevy-juttu oli nyt liikaa.


      • biux
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Ehkä mun naama sitten ei oo "siedettävä".
        Oonhan mä vähä tällainen nallekarhu luonteeltani ja kasvoiltani. Sen takia varmaan nuo pehmoiset ja pyöreät naiset pörrää ympärillä.

        Ei tässä mitään itsesääliä safkaamista tai katkeruutta vaan ihan todettu FAKTA.

        Ihmettelen juuri sitä miksi joku pyöreä nainen valittaa kun ei saa seuraa miehistä. Asia olisi helppo hänen korjata toisin kuin esimerkiksi minun. Minä treenaan (kohta lenkille lähdössä vaikka mittari näyttää reilusti miinusta) ja eipä noita naisia muita ole kuin noita jotka näyttää olevan "massakaudella".

        Aloittajalle tiedoksi; kaikki "pyöreän" olemuksen omaavat naiset eivät suinkaan ole sohvaperunoita tai suklaata ahtaavia vössyköitä.

        Toivon, että löydät mieleisesi naisen ja että et sorru jatkossa naiiveihin yleistyksiin.

        ja, vielä tiedoksesi; itse pyöreänä ja sporttisena naisena en koskaan kiinnostuisi kaltaisestasi miehestä. Enkä ole seuran puutteesta koskaan kärsinyt:)


    • ES

      Niin suomalaiset naiset kuin miehet voisivat varmaan keskimäärin molemmat syödä vähemmän ja liikkua enemmän.

      Mitä tulee miesten valitukseen naisten painosta, niin on erottaa ne valittajat joille "normaali" tarkoittaa missiä, mallia tai hoikkaa teiniä ja ne joille "normaali" tarkoittaa lääketieteellisesti terveellistä painoa.

      Normaalipainoisia ihmisiä on monen painoisia. Esim. laskeskelin että 165-senttisen (suurin piirtein suomalaisen naisen keskipituus) paino on normaali, jos se on välillä 51-67 kg (BMI 18,5-25; http://www.painoindeksi.org/)

      SIINÄ ON 16 KG:N HEITTO. Pystyykö putkiaivo ymmärtämään: saman pituisia naisia voi olla hyvinkin eri painoisia. Indeksin alarajalla oleva on varmaan hoikka, joidenkin mielestä liian laiha. Ylärajoilla olevaa taitaisivat useat miehet sanoa lihavaksi, vaikka kyseinen nainen olisi oikeasti normaalipainoinen.

      Kehotit lähtemään näin keväällä lenkillä. Ei vielä ole kevät... mutta muuten olen samaa mieltä.

      • 29

        Eihän painolla olekaan merkitystä vaan sillä miten paljon läskiä on.


      • Terve mieli/keho

        Varmaan on 16kg heitto, mutta eipä hirvittävästi innosta asteikon yläpäässä olevat neitoset.
        En usko se 67kg on luuta ja lihasta vaan aika paljon siinä on ylimääräistä.

        Kiloista viis, mutta kertoohan se jotakin jos on vain vararenkaita siinä ympärillä.

        Näkeehän sen suoraa yhdellä silmäyksellä jo että onko siellä varaa keventää. Kuka nyt alkaa siinä tarkkoja kilomääriä kyselemään.

        Puhuisin normaalivartaloisesta ennemmin kuin normaalipainoisesta.


      • mun mielestä

        hyvä huomio. Sillon kun naisen painosta ruvetaan keskustelemaan, olisi hyvä täsmentää, puhutaanko lääketieteellisestä vai esteettisestä ihanne- tai normaalipainosta. Koska niissä on vissi ero.

        Samaten pistää silmään se aloitttajankin tekemä yleistys, että hoikat eläisi jotenkin terveempää ja urheilullisempaa elämää kuin normaalipainoiset tai pulleat. Että hoikkuus on jotenkin automaattinen merkki siitä, että ko. nainen urheilee. Ei se todellakaan niin mene. Se hoikka laihaläski voi hyvinkin elää tupakansavulla ja kevytsiiderillä, eikä terveellisistä elämäntavoista tai urheilullisuudesta ole tietoakaan.


      • Terve mieli/keho
        mun mielestä kirjoitti:

        hyvä huomio. Sillon kun naisen painosta ruvetaan keskustelemaan, olisi hyvä täsmentää, puhutaanko lääketieteellisestä vai esteettisestä ihanne- tai normaalipainosta. Koska niissä on vissi ero.

        Samaten pistää silmään se aloitttajankin tekemä yleistys, että hoikat eläisi jotenkin terveempää ja urheilullisempaa elämää kuin normaalipainoiset tai pulleat. Että hoikkuus on jotenkin automaattinen merkki siitä, että ko. nainen urheilee. Ei se todellakaan niin mene. Se hoikka laihaläski voi hyvinkin elää tupakansavulla ja kevytsiiderillä, eikä terveellisistä elämäntavoista tai urheilullisuudesta ole tietoakaan.

        Aivan sama mutta mieluummin otan sen hoikan läskin kuin sitten sen pyöreän.
        Parasta olisi liikunnallinen normaalipainoinen, mutta heistä on helvetin kova kilpailu ja sehän on tutkittua että liikunnallinen nainen vie miesten huomion.

        Tupakansavu tai siiderinlitkeminen suurimmassa määrin ei innosta kyllä minua.
        Kyseessä on kuitenkin molemmat asiat eli niin esteettisyys kuin terveelllisyys.

        On se vaan siistiä nähdä, tuntea sekä yhdessä olla sellaisen kanssa jolla keho on kondiksessa.


      • sir_eino

        Jippii. Painoindeksini on edelleen päälle 24. Nyt voi sitten pullistella hauista.


      • sir_eino
        mun mielestä kirjoitti:

        hyvä huomio. Sillon kun naisen painosta ruvetaan keskustelemaan, olisi hyvä täsmentää, puhutaanko lääketieteellisestä vai esteettisestä ihanne- tai normaalipainosta. Koska niissä on vissi ero.

        Samaten pistää silmään se aloitttajankin tekemä yleistys, että hoikat eläisi jotenkin terveempää ja urheilullisempaa elämää kuin normaalipainoiset tai pulleat. Että hoikkuus on jotenkin automaattinen merkki siitä, että ko. nainen urheilee. Ei se todellakaan niin mene. Se hoikka laihaläski voi hyvinkin elää tupakansavulla ja kevytsiiderillä, eikä terveellisistä elämäntavoista tai urheilullisuudesta ole tietoakaan.

        Eräs entinen vakkari on juuri tuota mallia. Ei liiku kun sohvan ja jääkaapin väliä ja syö ihan mitä sattuu, tupakoi ja juo viikonloppuisin. BMI on 18. Tiedän sen koska se perhana ylpeilee sillä. Hauska tyttö kyllä muuten, fiksu ja huumorintajuinen. Mutta elintavat kammottavat ja mun makuun vähän liian laiha.


      • Tms....
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Varmaan on 16kg heitto, mutta eipä hirvittävästi innosta asteikon yläpäässä olevat neitoset.
        En usko se 67kg on luuta ja lihasta vaan aika paljon siinä on ylimääräistä.

        Kiloista viis, mutta kertoohan se jotakin jos on vain vararenkaita siinä ympärillä.

        Näkeehän sen suoraa yhdellä silmäyksellä jo että onko siellä varaa keventää. Kuka nyt alkaa siinä tarkkoja kilomääriä kyselemään.

        Puhuisin normaalivartaloisesta ennemmin kuin normaalipainoisesta.

        "Puhuisin normaalivartaloisesta ennemmin kuin normaalipainoisesta."

        No mitä sitten höpiset että BMIn yläpäässä ollaan jo ylipainoisia? Kropat on niin erilaisia - kaikki riippuu siitä mitä syöt ja miten liikut.

        Ehkä sun pitää etsiä ihmistä jolla on samanlainen elämäntapa kuin sulla - jos nyt olet liikkuvaa sorttia.


    • Noin kait se menee, täällä päinvastainen tilanne. Minusta saa muuten varmaan sellaisen vaikutelman ulospäin livessä että näytän joltain kovalta äijältä ja ainoat jotka kiinnostuu niin on ns. hoikkia kaunottaria. Minua kun ei kiinnosta hoikka, niin kierre on valmis.

      Mutta ongelmansa itse kullakin, kun ei ole mitään saumaa pyöreämpään eivät edes katso olen kuin ilmaa.

      • ES

        Sä itmies vaikutat usein niin rehdiltä ja söpöltä. Ja mua nauratti kun luin kommenttisi, eka kerran tänä päivänä.


    • Mies1985

      Minustakin tuntuu että minua katselee enimmäkseen sellaiset silmälasipäiset, vähän sukupuolettoman oloiset naiset. Eivät varsinaisesti lihavia mutta tietyllä tavalla androgyynejä ja seksittömiä. En tietenkään sitten tarkoita tällä mitään lesbotapauksia, piipertäjiä enkä sen sellaisia vaan enemmänkin sellaisia hoitoalan naisia.

      • Terve mieli/keho

        Mikäs vika silmälasipäisissä "vähän sukupuolettoman" oloisissa naisissa on vikana?
        Mun eka tyttöystävä oli tuollainen.

        Ei minua haittaa jos on androgyyninen ja jotenkin seksittömän oloinen, pyöreys haittaa tai oikeammin on este kaikelle mitä vois tapahtua.

        Hoitoalan ihmiset ovat myös ihan jees.


      • 14+17
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Mikäs vika silmälasipäisissä "vähän sukupuolettoman" oloisissa naisissa on vikana?
        Mun eka tyttöystävä oli tuollainen.

        Ei minua haittaa jos on androgyyninen ja jotenkin seksittömän oloinen, pyöreys haittaa tai oikeammin on este kaikelle mitä vois tapahtua.

        Hoitoalan ihmiset ovat myös ihan jees.

        Omituinen ajatus ettei haittaa jos kumppani on seksittömän oloinen. Päätyyköhän sellaisen kanssa ikinä edes snkyyn jos ei himot syty....


    • sir_eino

      Suomalaisista on aika monet ylipainoisia. Itse en ole silti kokenut nomaalipainoisen, urheilullisen tai hoikan naisseuran saantia ongelmaksi. Mutta asun Helsingissä ja täällä naiset pitävät itsestään aika hyvää huolta.

      Paino ei ole kyllä mulle mikään isompi kriteeri naista valitessa. En ole seurustellut koskaan oikeasti ylipainoisen naisen kanssa mutten pidä ajatusta mahdottomana. Olin kyllä yhdessä vaiheessa aika pitkään kiinnostunut eräästä aika lihavasta naisesta mutta hän oli varattu. Muuten vaan aika hyvä. Exä oli normaalipainon ylärajoilla kun aloimme seurustella. Siihen oli omat syynsä ja suhteen alettua hän laihtui ehkä jonkun 10 kiloa. En oikeastaan huomannut mitään. Ei se mulle mikään tärkeä asia ollut. Hänelle se oli. Sanoin kyllä ettei mun takia tarvitse laihduttaa. Eikä olisi tarvinnut. Ei se mun tunteisiin mitään vaikuttanut. Mutta tuossa nyt ei sitten puhuttu mistään kunnon ylipainosta, hänellä oli vähän löysää ja sitten sitä ei ollut. Minun tuli vähän ikävä tissejä mutten viitsinyt sanoa siitä mitään.

      Seksissä en ole huomannut suurta eroa sen suhteen onko nainen hoikka vai vähemmän hoikka. En mä nyt kuitenkaan seksiin asti päädy naisen kanssa jos naisen vartalo on minusta suorastaan vastenmielinen.

      Ongelmasi on siinä että naiset etsivät miehessä eri asioita kun miehet naisissa. Joku hoikka mallipimu voi oikeasti olla itseään viisi vuotta vanhemman vähän kaljamahaisen copywriterin kanssa koska miehessä on älyä, karismaa tai mitä onkin. Ulkonäkö... En usko että kaikki normaalipainoiset naiset ovat ulkonäön perään. Ainakin niillä on makuja moneksi.

      • Terve mieli/keho

        Joko ne on ulkonäön tai sitten tulojen/varallisuuden/edustavuuden.
        Nähtävästi siellä Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla pidetään itsestä parempaa huolta.

        En käsitä miksei naiset voisi edes yrittää. Toisaalta jokaisellahan on omanlaisensa elintavat.

        Ei huvita lähteä rukoilemaan toista terveille elämäntavoille, aikuista ihmistä kehottamaan lenkille varsinkin kun etsin samanhenkistä ihmistä jolle liikkuminen on osa luonnetta ja liikunta tavallaan "tapa hengittää".

        Jotenkin typerää jos suhde on koiran ulkoiluttamis suhde.

        Olen koittanut pyöreän kanssa suhdetta pariinkin kertaan eikä siitä tule mitään. Seksuaalisesti ei kiinnosta ja sitten on vielä se ajanvietto puhumattakaan että toisen syömistä pitää katsella vierestä.


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Joko ne on ulkonäön tai sitten tulojen/varallisuuden/edustavuuden.
        Nähtävästi siellä Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla pidetään itsestä parempaa huolta.

        En käsitä miksei naiset voisi edes yrittää. Toisaalta jokaisellahan on omanlaisensa elintavat.

        Ei huvita lähteä rukoilemaan toista terveille elämäntavoille, aikuista ihmistä kehottamaan lenkille varsinkin kun etsin samanhenkistä ihmistä jolle liikkuminen on osa luonnetta ja liikunta tavallaan "tapa hengittää".

        Jotenkin typerää jos suhde on koiran ulkoiluttamis suhde.

        Olen koittanut pyöreän kanssa suhdetta pariinkin kertaan eikä siitä tule mitään. Seksuaalisesti ei kiinnosta ja sitten on vielä se ajanvietto puhumattakaan että toisen syömistä pitää katsella vierestä.

        Elämäntapaselvitysten mukaan Helsingissä on hoikempia naisia kun muualla Suomessa. Pätee myös miehiin. En muista missä olivat Suomen lihavimmat ihmiset.

        "En käsitä miksei naiset voisi edes yrittää."

        Kyllä mä luulen että aika moni huomattavankin ylipainoinen nainen ja mies "edes yrittää" mutta kaikille se painon hallinta ei ole niin helppoa. Mä olen toinen ääripää. Mulle on työn ja tuskan takana saada kurkusta alas riittävästi ruokaa. Pitäisi syödä se 2500-3000 kaloria päivässä. Jos kuuntelisin kehoani niin söisin varmaan puolet tuosta. Se on aikuiselle miehelle liian vähän eikä varmaan yllätä että mulla on itse asiassa diagnosoitu lievä syömishäiriö joskus paljon nuorempana. En syö mitään niinsanottua hyvää koskaan. En karkkia, en jäätelöä, en limsaa. Ei sekään ihan tervettä ole. Mun 75 kilon painoni on oikeasti paino jonka ylläpidossa on haastetta. Olen 175 cm pitkä. Ainoa turha juttu ruokavaliossani on olut. Muuten syön liian terveellisesti.

        "Ei huvita lähteä rukoilemaan toista terveille elämäntavoille, aikuista ihmistä kehottamaan lenkille varsinkin kun etsin samanhenkistä ihmistä jolle liikkuminen on osa luonnetta ja liikunta tavallaan "tapa hengittää"."

        No... Oletko kokeillut kuntokeskusta tai urheiluharrastusta? Vaikka kyllä niissäkin lihavia ihmisiä näkee. Meidän salilla käy yksi kundi joka painaa varmasti sen 150 kiloa.

        "Seksuaalisesti ei kiinnosta ja sitten on vielä se ajanvietto puhumattakaan että toisen syömistä pitää katsella vierestä."

        Onko sulla joku syömishäiriö? Mä olen vegu ja pystyn silti nielemään sen että muija syö joskus lihaa. Kunhan mun ei tarvitse koskea siihen.

        Seksuaalinen viehätys on oma juttunsa. Kaikki eivät pidä kaikista. En minäkään olisi naisen kanssa joka ei kiihota millään tavalla.


      • Gordon Gekko
        sir_eino kirjoitti:

        Elämäntapaselvitysten mukaan Helsingissä on hoikempia naisia kun muualla Suomessa. Pätee myös miehiin. En muista missä olivat Suomen lihavimmat ihmiset.

        "En käsitä miksei naiset voisi edes yrittää."

        Kyllä mä luulen että aika moni huomattavankin ylipainoinen nainen ja mies "edes yrittää" mutta kaikille se painon hallinta ei ole niin helppoa. Mä olen toinen ääripää. Mulle on työn ja tuskan takana saada kurkusta alas riittävästi ruokaa. Pitäisi syödä se 2500-3000 kaloria päivässä. Jos kuuntelisin kehoani niin söisin varmaan puolet tuosta. Se on aikuiselle miehelle liian vähän eikä varmaan yllätä että mulla on itse asiassa diagnosoitu lievä syömishäiriö joskus paljon nuorempana. En syö mitään niinsanottua hyvää koskaan. En karkkia, en jäätelöä, en limsaa. Ei sekään ihan tervettä ole. Mun 75 kilon painoni on oikeasti paino jonka ylläpidossa on haastetta. Olen 175 cm pitkä. Ainoa turha juttu ruokavaliossani on olut. Muuten syön liian terveellisesti.

        "Ei huvita lähteä rukoilemaan toista terveille elämäntavoille, aikuista ihmistä kehottamaan lenkille varsinkin kun etsin samanhenkistä ihmistä jolle liikkuminen on osa luonnetta ja liikunta tavallaan "tapa hengittää"."

        No... Oletko kokeillut kuntokeskusta tai urheiluharrastusta? Vaikka kyllä niissäkin lihavia ihmisiä näkee. Meidän salilla käy yksi kundi joka painaa varmasti sen 150 kiloa.

        "Seksuaalisesti ei kiinnosta ja sitten on vielä se ajanvietto puhumattakaan että toisen syömistä pitää katsella vierestä."

        Onko sulla joku syömishäiriö? Mä olen vegu ja pystyn silti nielemään sen että muija syö joskus lihaa. Kunhan mun ei tarvitse koskea siihen.

        Seksuaalinen viehätys on oma juttunsa. Kaikki eivät pidä kaikista. En minäkään olisi naisen kanssa joka ei kiihota millään tavalla.

        Mikset syö ns. hyvää koskaan? Eikö makeat maistu vai pidätkö tiukkaa kuria itsellesi?


      • Terve mieli/keho
        sir_eino kirjoitti:

        Elämäntapaselvitysten mukaan Helsingissä on hoikempia naisia kun muualla Suomessa. Pätee myös miehiin. En muista missä olivat Suomen lihavimmat ihmiset.

        "En käsitä miksei naiset voisi edes yrittää."

        Kyllä mä luulen että aika moni huomattavankin ylipainoinen nainen ja mies "edes yrittää" mutta kaikille se painon hallinta ei ole niin helppoa. Mä olen toinen ääripää. Mulle on työn ja tuskan takana saada kurkusta alas riittävästi ruokaa. Pitäisi syödä se 2500-3000 kaloria päivässä. Jos kuuntelisin kehoani niin söisin varmaan puolet tuosta. Se on aikuiselle miehelle liian vähän eikä varmaan yllätä että mulla on itse asiassa diagnosoitu lievä syömishäiriö joskus paljon nuorempana. En syö mitään niinsanottua hyvää koskaan. En karkkia, en jäätelöä, en limsaa. Ei sekään ihan tervettä ole. Mun 75 kilon painoni on oikeasti paino jonka ylläpidossa on haastetta. Olen 175 cm pitkä. Ainoa turha juttu ruokavaliossani on olut. Muuten syön liian terveellisesti.

        "Ei huvita lähteä rukoilemaan toista terveille elämäntavoille, aikuista ihmistä kehottamaan lenkille varsinkin kun etsin samanhenkistä ihmistä jolle liikkuminen on osa luonnetta ja liikunta tavallaan "tapa hengittää"."

        No... Oletko kokeillut kuntokeskusta tai urheiluharrastusta? Vaikka kyllä niissäkin lihavia ihmisiä näkee. Meidän salilla käy yksi kundi joka painaa varmasti sen 150 kiloa.

        "Seksuaalisesti ei kiinnosta ja sitten on vielä se ajanvietto puhumattakaan että toisen syömistä pitää katsella vierestä."

        Onko sulla joku syömishäiriö? Mä olen vegu ja pystyn silti nielemään sen että muija syö joskus lihaa. Kunhan mun ei tarvitse koskea siihen.

        Seksuaalinen viehätys on oma juttunsa. Kaikki eivät pidä kaikista. En minäkään olisi naisen kanssa joka ei kiihota millään tavalla.

        On minulla sellainen syömishäiriö että vaikea katsella vierestä jos muija vetää ruokaa enemmän kuin minä samalla kun liikkuu vähemmän kuin minä.

        Minulla kiloja pamahtaisi heti lisää jos en vähän kattelisi itteni perään. Siten on naistenkaan turha valittaa "huonoista geeneistä". Kilot pysyy kurissa jos vain yrittää. Itsekin joudun ähräämään ettei tule turhaa kehoon. Mikään kukkakeppi en ole.

        Yleensä on helppo syödä liikaa ja sitä moni näkyy tekevän. Se jatkuva napostelu ja osalla siiderin litkiminen turruttaa.

        Onkohan tuo kilpailu noista timmeistä yhtään sen helpompaa siellä Helsingissäkään sitte.

        Kieltämättä vituttaa kun näyttää tällaiselta pehmoäijältä muuten kun sitte lopputulos on että vain pyöreät kiinnostuu. Hoikat ettii sitte jotain välinpitämätöntä koviskundia.


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Mikset syö ns. hyvää koskaan? Eikö makeat maistu vai pidätkö tiukkaa kuria itsellesi?

        Joskus pidin tiukkaa kuria ja sitten vaan yhdessä vaiheessa tajusin ettei mun tee mieli mitään sokerista tai liian rasvaista. Tulee siitä vähän morkkiskin, söin jotain sipsejä joskus exän pojan kanssa ja olin sen jälkeen pettynyt itseeni. En edes pitänyt niiden mausta.

        Tietenkin tästä tulee ongelmia kun pitäisi saada riittävästi kaloreita alas kun en sitä lihaakaan syö. Mutta olen vaan opetellut syömään aika paljon ja usein.


      • Terve mieli/keho
        sir_eino kirjoitti:

        Joskus pidin tiukkaa kuria ja sitten vaan yhdessä vaiheessa tajusin ettei mun tee mieli mitään sokerista tai liian rasvaista. Tulee siitä vähän morkkiskin, söin jotain sipsejä joskus exän pojan kanssa ja olin sen jälkeen pettynyt itseeni. En edes pitänyt niiden mausta.

        Tietenkin tästä tulee ongelmia kun pitäisi saada riittävästi kaloreita alas kun en sitä lihaakaan syö. Mutta olen vaan opetellut syömään aika paljon ja usein.

        Minulla tulee nykyään jostain rasvaisesta tyyliin sipsit melkein oksennus kurkkuun.
        Sen takia ei oikein jaksais katella naisenkaan suklaa, sips, jäätelö, roskaruoka mättöä.

        Joskus joku pizza on tietysti ihan jees, ruokana ei naposteluna joka toinen ilta.

        Vaikee vain näyttää ihmisten olevan ymmärtää mikä ajattelun ero siinä on että joku nainen ajattelee että "jaaha, täytys lähtee lenkille kaiketi" kun taas itse on "jees! juoksemaan!"


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        On minulla sellainen syömishäiriö että vaikea katsella vierestä jos muija vetää ruokaa enemmän kuin minä samalla kun liikkuu vähemmän kuin minä.

        Minulla kiloja pamahtaisi heti lisää jos en vähän kattelisi itteni perään. Siten on naistenkaan turha valittaa "huonoista geeneistä". Kilot pysyy kurissa jos vain yrittää. Itsekin joudun ähräämään ettei tule turhaa kehoon. Mikään kukkakeppi en ole.

        Yleensä on helppo syödä liikaa ja sitä moni näkyy tekevän. Se jatkuva napostelu ja osalla siiderin litkiminen turruttaa.

        Onkohan tuo kilpailu noista timmeistä yhtään sen helpompaa siellä Helsingissäkään sitte.

        Kieltämättä vituttaa kun näyttää tällaiselta pehmoäijältä muuten kun sitte lopputulos on että vain pyöreät kiinnostuu. Hoikat ettii sitte jotain välinpitämätöntä koviskundia.

        "On minulla sellainen syömishäiriö että vaikea katsella vierestä jos muija vetää ruokaa enemmän kuin minä samalla kun liikkuu vähemmän kuin minä."

        Mä en pahemmin kiinnitä muiden ruokamääriin huomiota. Enemmän ruokavalion eettisyyteen. Toivoisin että muija pohtisi niitä asioita. Miten ruoka on tuotettu? Onko se lähiruokaa? Aiheuttaako ruoan tuottaminen liiallista ympäistökuormitusta tai kärsimystä eläimille?

        Ne tytöt jotka ovat mun kanssa tismalleen samoilla linjoilla noissa asioissa tai edes jossain määrin kiinnostuneita noista asioista ovat yleensä hoikkia. Yhteinen arvomaailma helpottaa tutustumista. Esimerkiksi paras ystäväni on nainen, vege, viherpipertäjähörhö ja hoikka. Kroppa on oikein hyvässä kunnossa, sen huomasi tänään joogatunnilla. Vaikken häntä sillain katsele.

        "Minulla kiloja pamahtaisi heti lisää jos en vähän kattelisi itteni perään. Siten on naistenkaan turha valittaa "huonoista geeneistä". Kilot pysyy kurissa jos vain yrittää. Itsekin joudun ähräämään ettei tule turhaa kehoon. Mikään kukkakeppi en ole."

        No ei kai kukaan tosissaan huonoista geeneistä valita? Joidenkin on vain todella vaikea syödä sopivasti. Sitä on vaikea ymmärtää jos kohtuullisella vaivalla saa painon kuriin. Kaikki eivät saa. Ja onhan aika monilla joku syömishäiriö jonka takia syövät liikaa. Tunnen esimerkiksi jonkun verran ylipainoisen naisen jolla on bulimia.

        "Onkohan tuo kilpailu noista timmeistä yhtään sen helpompaa siellä Helsingissäkään sitte."

        Ainakin niistä on tarjontaa. Täällä nyt on muutenkin miesten markkinat. Missään ei ole sinkkunaisia niin paljon kun täällä. Ja sen huomaa. Naiset kilpavarustelevat.

        "Kieltämättä vituttaa kun näyttää tällaiselta pehmoäijältä muuten kun sitte lopputulos on että vain pyöreät kiinnostuu. Hoikat ettii sitte jotain välinpitämätöntä koviskundia."

        En tiedä riippuuko se mitä naiset etsivät naisen painosta. Ainakin mua on lähestyneet monen painoiset naiset.


      • Gordon Gekko
        sir_eino kirjoitti:

        Joskus pidin tiukkaa kuria ja sitten vaan yhdessä vaiheessa tajusin ettei mun tee mieli mitään sokerista tai liian rasvaista. Tulee siitä vähän morkkiskin, söin jotain sipsejä joskus exän pojan kanssa ja olin sen jälkeen pettynyt itseeni. En edes pitänyt niiden mausta.

        Tietenkin tästä tulee ongelmia kun pitäisi saada riittävästi kaloreita alas kun en sitä lihaakaan syö. Mutta olen vaan opetellut syömään aika paljon ja usein.

        Huomasin muuten itsekin tällä viikolla, että en tykännyt sipsien mausta. Ostin pitkästä aikaa pussillisen, ja sen syömisestä ei tullut mitään. Tätäkö se aikuistuminen tarkoittaa?


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Minulla tulee nykyään jostain rasvaisesta tyyliin sipsit melkein oksennus kurkkuun.
        Sen takia ei oikein jaksais katella naisenkaan suklaa, sips, jäätelö, roskaruoka mättöä.

        Joskus joku pizza on tietysti ihan jees, ruokana ei naposteluna joka toinen ilta.

        Vaikee vain näyttää ihmisten olevan ymmärtää mikä ajattelun ero siinä on että joku nainen ajattelee että "jaaha, täytys lähtee lenkille kaiketi" kun taas itse on "jees! juoksemaan!"

        "Minulla tulee nykyään jostain rasvaisesta tyyliin sipsit melkein oksennus kurkkuun.
        Sen takia ei oikein jaksais katella naisenkaan suklaa, sips, jäätelö, roskaruoka mättöä."

        Mussa roskaruoka ei herätä oikein mitään tuntemuksia. En täysin ymmärrä miksi joku haluaa sitä syödä mutten itse koe sitä sellaisena mitä haluaisin tunkea kurkkuuni. Ei mua haitannut esimerkiksi exän kanssa se että ne yleensä ostivat pojan kanssa lauantaisin jonkun karkkipussin illaksi ja söivät sen.

        "Joskus joku pizza on tietysti ihan jees, ruokana ei naposteluna joka toinen ilta."

        Joskus joo. Mutta kasvispizzat on yleensä aika onnettomia. Vegeburgerit on parempia. Ja falafel on jopa hyvää.

        "Vaikee vain näyttää ihmisten olevan ymmärtää mikä ajattelun ero siinä on että joku nainen ajattelee että "jaaha, täytys lähtee lenkille kaiketi" kun taas itse on "jees! juoksemaan!""

        No ei tuo paljon painon kanssa korreloi. Kuntokeskukset on täynnä naisia jotka eivät ole rasvattomassa kunnossa ja liikkuvat silti mielellään.


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Huomasin muuten itsekin tällä viikolla, että en tykännyt sipsien mausta. Ostin pitkästä aikaa pussillisen, ja sen syömisestä ei tullut mitään. Tätäkö se aikuistuminen tarkoittaa?

        Ehkä. Kohta erotat kympin ja kahdenkympin punkut toisistaan tuoksun perusteella.


      • Terve mieli/keho
        sir_eino kirjoitti:

        "On minulla sellainen syömishäiriö että vaikea katsella vierestä jos muija vetää ruokaa enemmän kuin minä samalla kun liikkuu vähemmän kuin minä."

        Mä en pahemmin kiinnitä muiden ruokamääriin huomiota. Enemmän ruokavalion eettisyyteen. Toivoisin että muija pohtisi niitä asioita. Miten ruoka on tuotettu? Onko se lähiruokaa? Aiheuttaako ruoan tuottaminen liiallista ympäistökuormitusta tai kärsimystä eläimille?

        Ne tytöt jotka ovat mun kanssa tismalleen samoilla linjoilla noissa asioissa tai edes jossain määrin kiinnostuneita noista asioista ovat yleensä hoikkia. Yhteinen arvomaailma helpottaa tutustumista. Esimerkiksi paras ystäväni on nainen, vege, viherpipertäjähörhö ja hoikka. Kroppa on oikein hyvässä kunnossa, sen huomasi tänään joogatunnilla. Vaikken häntä sillain katsele.

        "Minulla kiloja pamahtaisi heti lisää jos en vähän kattelisi itteni perään. Siten on naistenkaan turha valittaa "huonoista geeneistä". Kilot pysyy kurissa jos vain yrittää. Itsekin joudun ähräämään ettei tule turhaa kehoon. Mikään kukkakeppi en ole."

        No ei kai kukaan tosissaan huonoista geeneistä valita? Joidenkin on vain todella vaikea syödä sopivasti. Sitä on vaikea ymmärtää jos kohtuullisella vaivalla saa painon kuriin. Kaikki eivät saa. Ja onhan aika monilla joku syömishäiriö jonka takia syövät liikaa. Tunnen esimerkiksi jonkun verran ylipainoisen naisen jolla on bulimia.

        "Onkohan tuo kilpailu noista timmeistä yhtään sen helpompaa siellä Helsingissäkään sitte."

        Ainakin niistä on tarjontaa. Täällä nyt on muutenkin miesten markkinat. Missään ei ole sinkkunaisia niin paljon kun täällä. Ja sen huomaa. Naiset kilpavarustelevat.

        "Kieltämättä vituttaa kun näyttää tällaiselta pehmoäijältä muuten kun sitte lopputulos on että vain pyöreät kiinnostuu. Hoikat ettii sitte jotain välinpitämätöntä koviskundia."

        En tiedä riippuuko se mitä naiset etsivät naisen painosta. Ainakin mua on lähestyneet monen painoiset naiset.

        "Ne tytöt jotka ovat mun kanssa tismalleen samoilla linjoilla noissa asioissa tai edes jossain määrin kiinnostuneita noista asioista ovat yleensä hoikkia. Yhteinen arvomaailma helpottaa tutustumista. Esimerkiksi paras ystäväni on nainen, vege, viherpipertäjähörhö ja hoikka. Kroppa on oikein hyvässä kunnossa, sen huomasi tänään joogatunnilla. Vaikken häntä sillain katsele."

        Tollainen kelpais kyllä minulle! :D

        "No ei kai kukaan tosissaan huonoista geeneistä valita?"

        Ainahan ne. Se on aina jonkun muun syy jos on pyöreä. Liian vähän aikaa, ei huvita, tärkeämpää tekemistä, miksi miehet tuijottaa vain naisen ruumista, suuret luut, geeneissä vikaa, syö suruunsa blääh-blääh.

        "Joidenkin on vain todella vaikea syödä sopivasti. Sitä on vaikea ymmärtää jos kohtuullisella vaivalla saa painon kuriin. Kaikki eivät saa."

        Minä en saa. Olen vain voitolla tuossa kamppailussa selkeästi. Minulla pamahtaa heti lisäkiloja jos alan löysäilemään. Jos minä siinä onnistun niin varmasti naisetkin.
        Ehkä etsin yhtä sisukasta naista kuin olen minäkin?

        "Ainakin niistä on tarjontaa. Täällä nyt on muutenkin miesten markkinat. Missään ei ole sinkkunaisia niin paljon kun täällä. Ja sen huomaa. Naiset kilpavarustelevat."

        Kuulostaapa hyvältä. Todella hyvältä.
        Nyt vain Helsinkiin muuttamaan yhden luetun jutun perusteella anonyymilla palstalla! :D

        "En tiedä riippuuko se mitä naiset etsivät naisen painosta. Ainakin mua on lähestyneet monen painoiset naiset."

        Koska minusta saa pehmeän nallekarhumaisen kuvan niin sen takia ne pyöreät ehkä ajattelee että hyväksyn heidän "heikkoutensa" ja olen sellainen kiva mukava joka lämmittää heitä viltin alla sekä käy hakemassa jääkaapista jotain purtavaa.


      • Terve mieli/keho
        sir_eino kirjoitti:

        "Minulla tulee nykyään jostain rasvaisesta tyyliin sipsit melkein oksennus kurkkuun.
        Sen takia ei oikein jaksais katella naisenkaan suklaa, sips, jäätelö, roskaruoka mättöä."

        Mussa roskaruoka ei herätä oikein mitään tuntemuksia. En täysin ymmärrä miksi joku haluaa sitä syödä mutten itse koe sitä sellaisena mitä haluaisin tunkea kurkkuuni. Ei mua haitannut esimerkiksi exän kanssa se että ne yleensä ostivat pojan kanssa lauantaisin jonkun karkkipussin illaksi ja söivät sen.

        "Joskus joku pizza on tietysti ihan jees, ruokana ei naposteluna joka toinen ilta."

        Joskus joo. Mutta kasvispizzat on yleensä aika onnettomia. Vegeburgerit on parempia. Ja falafel on jopa hyvää.

        "Vaikee vain näyttää ihmisten olevan ymmärtää mikä ajattelun ero siinä on että joku nainen ajattelee että "jaaha, täytys lähtee lenkille kaiketi" kun taas itse on "jees! juoksemaan!""

        No ei tuo paljon painon kanssa korreloi. Kuntokeskukset on täynnä naisia jotka eivät ole rasvattomassa kunnossa ja liikkuvat silti mielellään.

        "No ei tuo paljon painon kanssa korreloi. Kuntokeskukset on täynnä naisia jotka eivät ole rasvattomassa kunnossa ja liikkuvat silti mielellään. "

        Kyllä se korreloi. He eivät ole tavoitteessaan ja vartalo ei näytä yhtään miltään.
        Yleensä se on niin että se syömispuoli heillä mättää.

        Sitten he kuvittelevat että muutama kuntosalikerta ja jumppa riittää tekemään heistä tosi liikkuvaisia ja hyvässä kunnossa olevia vaikka vartalo on pyöreä kuin mikä.


      • Gordon Gekko
        sir_eino kirjoitti:

        Ehkä. Kohta erotat kympin ja kahdenkympin punkut toisistaan tuoksun perusteella.

        Tällä hetkellä olen vasta siinä vaiheessa, että erotan Gambinan ja Sorbuksen toisistaan.


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        "Ne tytöt jotka ovat mun kanssa tismalleen samoilla linjoilla noissa asioissa tai edes jossain määrin kiinnostuneita noista asioista ovat yleensä hoikkia. Yhteinen arvomaailma helpottaa tutustumista. Esimerkiksi paras ystäväni on nainen, vege, viherpipertäjähörhö ja hoikka. Kroppa on oikein hyvässä kunnossa, sen huomasi tänään joogatunnilla. Vaikken häntä sillain katsele."

        Tollainen kelpais kyllä minulle! :D

        "No ei kai kukaan tosissaan huonoista geeneistä valita?"

        Ainahan ne. Se on aina jonkun muun syy jos on pyöreä. Liian vähän aikaa, ei huvita, tärkeämpää tekemistä, miksi miehet tuijottaa vain naisen ruumista, suuret luut, geeneissä vikaa, syö suruunsa blääh-blääh.

        "Joidenkin on vain todella vaikea syödä sopivasti. Sitä on vaikea ymmärtää jos kohtuullisella vaivalla saa painon kuriin. Kaikki eivät saa."

        Minä en saa. Olen vain voitolla tuossa kamppailussa selkeästi. Minulla pamahtaa heti lisäkiloja jos alan löysäilemään. Jos minä siinä onnistun niin varmasti naisetkin.
        Ehkä etsin yhtä sisukasta naista kuin olen minäkin?

        "Ainakin niistä on tarjontaa. Täällä nyt on muutenkin miesten markkinat. Missään ei ole sinkkunaisia niin paljon kun täällä. Ja sen huomaa. Naiset kilpavarustelevat."

        Kuulostaapa hyvältä. Todella hyvältä.
        Nyt vain Helsinkiin muuttamaan yhden luetun jutun perusteella anonyymilla palstalla! :D

        "En tiedä riippuuko se mitä naiset etsivät naisen painosta. Ainakin mua on lähestyneet monen painoiset naiset."

        Koska minusta saa pehmeän nallekarhumaisen kuvan niin sen takia ne pyöreät ehkä ajattelee että hyväksyn heidän "heikkoutensa" ja olen sellainen kiva mukava joka lämmittää heitä viltin alla sekä käy hakemassa jääkaapista jotain purtavaa.

        "Tollainen kelpais kyllä minulle! :D"

        No sillä on mies. Tietenkin. Miksei olisi? Fiksu ja nätti tyttö.

        "Ainahan ne. Se on aina jonkun muun syy jos on pyöreä. Liian vähän aikaa, ei huvita, tärkeämpää tekemistä, miksi miehet tuijottaa vain naisen ruumista, suuret luut, geeneissä vikaa, syö suruunsa blääh-blääh."

        Mä en ole koskaan kuullut tuota geeniselitystä. Netistä lukenut ja kuullut kun muut ovat sanoneet kuulleensa asiasta mutta kukaan ei ole koskaan minulle selitellyt painoaan geeneillä. Ilmeisesti geeneillä kuitenkin on vaikutusta painoon, jopa paljon. Eikä tuo suruun syöminenkään miltään ihmeelliseltä kuulosta, ihmiset reagoivat masennukseen ja stressiin eri tavoin. Noi vähän ajat ja huvittamiset ja tärkeämmät tekemiset taas ovat arvovalintoja. Kaikkia ei tosiaan kiinnosta kuntoilla ja se on oma valinta. Tottakai se on valinta mikä voi ihmetyttää. Luulisi että oma terveys kiinnostaisi sen verran että edes pari kertaa viikossa kävisi lenkillä. Sillä ei mallinmittoihin pääse mutta ei tarvitsekaan.

        "Minä en saa. Olen vain voitolla tuossa kamppailussa selkeästi. Minulla pamahtaa heti lisäkiloja jos alan löysäilemään. Jos minä siinä onnistun niin varmasti naisetkin.
        Ehkä etsin yhtä sisukasta naista kuin olen minäkin?"

        No aika moni nainen onnistuu. Eipä tänäänkään joogassa näkynyt yhtään löysää lihaa. Joo joo. Katselin vähän tyttöjä joogatunnilla. Just shoot me. Jostain syystä muuten joogaavat tytöt ovat yleensä hoikkia.

        Ja ei, tytöt eivät ole syy siihen että joogaan vaan se että mulla menee selkä helposti jumiin. Astanga pitää paikat notkeina.

        "Nyt vain Helsinkiin muuttamaan yhden luetun jutun perusteella anonyymilla palstalla! :D"

        No katso tilastoja. Täällä on enemmän nuorehkoja sinkkunaisia kun miehiä. Kyllä se näkyy. :P

        "Koska minusta saa pehmeän nallekarhumaisen kuvan niin sen takia ne pyöreät ehkä ajattelee että hyväksyn heidän "heikkoutensa" ja olen sellainen kiva mukava joka lämmittää heitä viltin alla sekä käy hakemassa jääkaapista jotain purtavaa."

        Mä en oikeasti usko että kaikki pyöreät ajattelevat samalla tavalla. Tai kaikki hoikat. Viime kesänä yksi huomattavan ylipainoinen lyhyt tyttö jutteli mun kanssa terassilla ja silitteli jossain vaiheessa reittä enkä todellakaan ole mikään nallekarhumainen mies. Kyllä mä sit siltä numeron pyysin.


      • sir_eino
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        "No ei tuo paljon painon kanssa korreloi. Kuntokeskukset on täynnä naisia jotka eivät ole rasvattomassa kunnossa ja liikkuvat silti mielellään. "

        Kyllä se korreloi. He eivät ole tavoitteessaan ja vartalo ei näytä yhtään miltään.
        Yleensä se on niin että se syömispuoli heillä mättää.

        Sitten he kuvittelevat että muutama kuntosalikerta ja jumppa riittää tekemään heistä tosi liikkuvaisia ja hyvässä kunnossa olevia vaikka vartalo on pyöreä kuin mikä.

        "Kyllä se korreloi. He eivät ole tavoitteessaan ja vartalo ei näytä yhtään miltään."

        Ei kaikkien tavoite ole fitness-malli. Aika moni liikkuu hyvän olon takia.

        "Yleensä se on niin että se syömispuoli heillä mättää."

        Tottakai. Kun syö enemmän kun kuluttaa, lihoo.

        "Sitten he kuvittelevat että muutama kuntosalikerta ja jumppa riittää tekemään heistä tosi liikkuvaisia ja hyvässä kunnossa olevia vaikka vartalo on pyöreä kuin mikä."

        Itse asiassa ainakin normaalipainon ylärajoilla oleva nainen tai mies voi olla hyväkuntoinen. Joissain lajeissa se on jopa etu.


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Tällä hetkellä olen vasta siinä vaiheessa, että erotan Gambinan ja Sorbuksen toisistaan.

        Minä luulen että olen oppinut erottamaan Karhun Karjalasta.


      • eli ongelma
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        On minulla sellainen syömishäiriö että vaikea katsella vierestä jos muija vetää ruokaa enemmän kuin minä samalla kun liikkuu vähemmän kuin minä.

        Minulla kiloja pamahtaisi heti lisää jos en vähän kattelisi itteni perään. Siten on naistenkaan turha valittaa "huonoista geeneistä". Kilot pysyy kurissa jos vain yrittää. Itsekin joudun ähräämään ettei tule turhaa kehoon. Mikään kukkakeppi en ole.

        Yleensä on helppo syödä liikaa ja sitä moni näkyy tekevän. Se jatkuva napostelu ja osalla siiderin litkiminen turruttaa.

        Onkohan tuo kilpailu noista timmeistä yhtään sen helpompaa siellä Helsingissäkään sitte.

        Kieltämättä vituttaa kun näyttää tällaiselta pehmoäijältä muuten kun sitte lopputulos on että vain pyöreät kiinnostuu. Hoikat ettii sitte jotain välinpitämätöntä koviskundia.

        onkin siinä, että itselläsi syömisongelma, sekä mahdollisesti vääristynyt kehonkuva, ja peilaat sitä naisiin?

        miksi sitten olet pyöreille niin ystävällinen? ei kaikkia tarvitse mielistellä.
        äärikeinona voit tietty ruveta huutelemaan törkeyksiä, ja todeta perään, että hups, mulla on tällanen syndrooma.. saat toisenlaisia katseita sen jälkeen.

        miksi kiinnität huomiota vääränlaisiin ihmisiin? suuressa kaupungissa oppii ainakin sen, että jos et halua spugea seuraksesi, älä kiinnitä _mitään_ huomiota. vai onko sun pakko tarkkailla, kuinka moni sut huomioi? miksi?

        alat viettämään vapaa-aikasi jossain urheiluopistolla? tai kiertelemään koulun pururataa liikkamaikan toivossa?

        ihmiset ovat erilaisia, toiveineen, haluineen ja pienine (toiv) omituisuuksineen, se on rikkautta. jokaiselle jotain. ei sun niillä muilla tarvi päätäsi vaivata.

        ps. kumppanini on 180/96, läskiä ei yhtään, muttei myöskään kehonrakentajan näköinen, vaan normaali.


      • Sivusta kylkeen
        eli ongelma kirjoitti:

        onkin siinä, että itselläsi syömisongelma, sekä mahdollisesti vääristynyt kehonkuva, ja peilaat sitä naisiin?

        miksi sitten olet pyöreille niin ystävällinen? ei kaikkia tarvitse mielistellä.
        äärikeinona voit tietty ruveta huutelemaan törkeyksiä, ja todeta perään, että hups, mulla on tällanen syndrooma.. saat toisenlaisia katseita sen jälkeen.

        miksi kiinnität huomiota vääränlaisiin ihmisiin? suuressa kaupungissa oppii ainakin sen, että jos et halua spugea seuraksesi, älä kiinnitä _mitään_ huomiota. vai onko sun pakko tarkkailla, kuinka moni sut huomioi? miksi?

        alat viettämään vapaa-aikasi jossain urheiluopistolla? tai kiertelemään koulun pururataa liikkamaikan toivossa?

        ihmiset ovat erilaisia, toiveineen, haluineen ja pienine (toiv) omituisuuksineen, se on rikkautta. jokaiselle jotain. ei sun niillä muilla tarvi päätäsi vaivata.

        ps. kumppanini on 180/96, läskiä ei yhtään, muttei myöskään kehonrakentajan näköinen, vaan normaali.

        Repesin. Mahdotonta.

        "kumppanini on 180/96, läskiä ei yhtään, muttei myöskään kehonrakentajan näköinen, vaan normaali."

        Jos tyypillä ei ole runsaasti lihasta niin tuossa on useita kiloja ihan puhdasta läskiä.


      • kuka sanoi,
        Sivusta kylkeen kirjoitti:

        Repesin. Mahdotonta.

        "kumppanini on 180/96, läskiä ei yhtään, muttei myöskään kehonrakentajan näköinen, vaan normaali."

        Jos tyypillä ei ole runsaasti lihasta niin tuossa on useita kiloja ihan puhdasta läskiä.

        ettei ole lihasta?
        ei vaan ole kehorakentajan näköinen.


      • Sivusta kylkeen
        kuka sanoi, kirjoitti:

        ettei ole lihasta?
        ei vaan ole kehorakentajan näköinen.

        Lihakset eivät ole selkeästi erottuvat?
        Todennäköisesti on kuitenkin päällä olevaa rasvaa jonkin verran sitten, muttei mahdottomasti läskiä.

        Sittenhän asia jo käy järkeen...


      • jep..
        Sivusta kylkeen kirjoitti:

        Lihakset eivät ole selkeästi erottuvat?
        Todennäköisesti on kuitenkin päällä olevaa rasvaa jonkin verran sitten, muttei mahdottomasti läskiä.

        Sittenhän asia jo käy järkeen...

        en välttämättä tykkäisi sellaisesta "liian kuivasta", jota kehonrakentajat ovat kilpailukaudellaan, se on mielestäni pahan näköistä..
        mutta makunsa kullakin.


    • naisen mielipide

      kaikki naiset ei yksinkertaisesti tykkää sinunlaisistasi miehistä. Miehessä pitää olla mistä ottaa kiinni, kaljamaha ei ole yhtään paha. Sitäpaitsi pyöreämmät miehet on mukavempia kuin kaltaisesi kukkakepit. Niillä liikkuu jotain myös pään sisällä, ihan ajatuksia.

      • Terve mieli/keho

        Kun en ole hoikka kukkakeppi! :D
        Kaljamahaa tosin ei löydy vain t-mallin muotoinen vartalo varsin laajalla rintakehällä.

        Pyöreistä miehistä en sano mitään.

        Minulla on harvinaisen paljon ajatuksia kuule pään sisällä, mutta hoikat naiset (joihin sinä et kuulu) eivät niistä ole niin kiinnostuneita jos en ole niin komea noin muutoin.


      • naisen mielipide
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Kun en ole hoikka kukkakeppi! :D
        Kaljamahaa tosin ei löydy vain t-mallin muotoinen vartalo varsin laajalla rintakehällä.

        Pyöreistä miehistä en sano mitään.

        Minulla on harvinaisen paljon ajatuksia kuule pään sisällä, mutta hoikat naiset (joihin sinä et kuulu) eivät niistä ole niin kiinnostuneita jos en ole niin komea noin muutoin.

        anteeksi kepittely :D. Tuo oli vaan minun mielipiteeni ja olen jo aikoja sitten ymmärtänyt kuuluvani siihen naisryhmään (tai kuuluukohan siihen muita kuin minä) joka pitää pyöreämmistä miehistä. Ne vaan on jotenkin turvallisemman tuntuisia ja meikäläinenkin mahtuu hyvin kainaloon. Joo, arvasit muuten oikein, en ole hoikka, ylipainoa taulukon mukaan viitisen kiloa. Eipä haittaa, itse kiloni kannan.
        Tuosta kirjoituksestasi voisi päätellä, että hoikat naiset arvostelee miestä vain ulkonäön perusteella. En kyllä millään jaksa uskoa, ettet komeakin olisi.
        Itseluottamuksen puutteesta taidat kärsiä. Eikun rohkeasti vaan tekemään itseä tykö niille hoikille naisille. Äläkä huoli, minä en sinua esim. baarissa edes huomaisi, kun katseeni kiinnittyy vaan niihin pullukoihin. Eli en käy ahdistelemaan sinua :D.


      • Terve mieli/keho
        naisen mielipide kirjoitti:

        anteeksi kepittely :D. Tuo oli vaan minun mielipiteeni ja olen jo aikoja sitten ymmärtänyt kuuluvani siihen naisryhmään (tai kuuluukohan siihen muita kuin minä) joka pitää pyöreämmistä miehistä. Ne vaan on jotenkin turvallisemman tuntuisia ja meikäläinenkin mahtuu hyvin kainaloon. Joo, arvasit muuten oikein, en ole hoikka, ylipainoa taulukon mukaan viitisen kiloa. Eipä haittaa, itse kiloni kannan.
        Tuosta kirjoituksestasi voisi päätellä, että hoikat naiset arvostelee miestä vain ulkonäön perusteella. En kyllä millään jaksa uskoa, ettet komeakin olisi.
        Itseluottamuksen puutteesta taidat kärsiä. Eikun rohkeasti vaan tekemään itseä tykö niille hoikille naisille. Äläkä huoli, minä en sinua esim. baarissa edes huomaisi, kun katseeni kiinnittyy vaan niihin pullukoihin. Eli en käy ahdistelemaan sinua :D.

        Toivottavasti löydät oman pullukan mutta komean miehesi!


    • Twin Six

      Kun katselen "vain pikkuisen pyöreän" sukulaisnaisen nuoruuskuvia 70-80-luvulta ja vertaan niitä nykyiseen 160-kiloiseen ähisevään 2-tyypin diabeetikkoon, kummasti alkaa kiinnostus laskea "vain" vähän pyöreitä tyttöjä kohtaan.

      Kun on nähnyt lähietäisyydeltä liikalihavan ihmisen rappion, toivoo vaan, ettei ainakaan omassa parisuhteessa joutuisi kokemaan samaa uudelleen. Kyllähän vielä 25-vuotiaana on helppo julistaa kuinka kilot on vaan numeroita, eikä pidä pinnallisesti katsoa vain ulkokuorta. Mutta mekin vanhenemme koko ajan ja ylipainon vaikutus alkaa pian näkyä terveydessä.

      En minä näe pulskan naisen kilojen takana mitään "kultaista sydäntä". Näen itseään invalidisoivan heikon ihmisen, joka ei kykene huolehtimaan (edes?) itsestään. Silläkin uhalla, että poikkeuksia varmasti on olemassa.

      Hän, joka ei perhepiirissään tätä aiemmin ole kokenut, voi suhtautua asiaan myönteisemmin ja olla vaikka ihan tyytyväinen lihavaan kumppaniin. Minä olen "been here, done that" asian suhteen, enkä lähtisi suhteeseen reilusti ylipainosen naisen kanssa. Unelmani on terve, itsestään huolta pitävä nainen, jolla on mutkaton suhde ruokaan ja syömiseen. Jos se on "pinnallista" tai liikaa vaadittu, niin sitten olen ilman.

      Mainittakoon, että itse olen normaalipainoinen ja olen onnistunut saamaan omat ruokailu- ja liikuntatottumukset sellaiseen kuntoon, että myöskin pysyn sellaisena. Tämä onkin harvoja asioita, johon olen itsessäni tyytyväinen.

      • Terve mieli/keho

        Ihan samoin ajattelen.
        Jos sinkkuna ja päälle 20-vuotiaana ei ole valmis pitämään huolta itsestään niin mitenkähän sitten suhteessa ja myöhemmin? Kiloja vain kertyy. Tämän olen nähnyt useamman tuttavan ja sukulaisen kohdalla jotka ovat vain lihoneet vuosien myötä.

        Sen täytyy lähteä henkilöstä itsestään ja näkyä ulospäin.

        Toivon mukaan olet komeamman tai kiihkeämmän seksikkäämmän näköinen kuin meikäläinen koska tosiaan jostain ihmeen syystä vedän puoleeni vain näitä pyöreitä.

        Nyt saa keskustelu riittää. Alkaa ansaittu lepo.


      • fxtyfgvfwwsww

        160-kiloinen nainen? Kyseessä on kyllä jo vakava sairaus.

        Jos mulla olisi miesystävä haluaisin kyllä että hänellä olisi terveet elämäntavat, en tarkoita mitään äärijuttuja. Että ei syö vaan roskaruokaa, ei mähki joka päivä herkkuja, on jotain liikuntaa. Paitsi että en jaksaisi katsella, myös sen takia, että jos meillä olisi lapsia, en haluaisi heidän oppivat sellaisia elintapoja ja tulevan lihaviksi. Kotonahan niitä tapoja paljon opitaan. Toki niitä voi myöhemmin muuttaakin.


      • Terve mieli/keho
        fxtyfgvfwwsww kirjoitti:

        160-kiloinen nainen? Kyseessä on kyllä jo vakava sairaus.

        Jos mulla olisi miesystävä haluaisin kyllä että hänellä olisi terveet elämäntavat, en tarkoita mitään äärijuttuja. Että ei syö vaan roskaruokaa, ei mähki joka päivä herkkuja, on jotain liikuntaa. Paitsi että en jaksaisi katsella, myös sen takia, että jos meillä olisi lapsia, en haluaisi heidän oppivat sellaisia elintapoja ja tulevan lihaviksi. Kotonahan niitä tapoja paljon opitaan. Toki niitä voi myöhemmin muuttaakin.

        Täytyy tähän loppuun todeta että pelkäisin sairaalloisesti tosiaan että naisen tavat "periytyisi" lapsille.
        Haluisin että lapset eläisi liikunnallista, energistä ja aktiivista elämää (voisivat olla ujojakin tietysti, ei se tarkoita että on pakko olla tosi sosiaalinen sen myötä).

        Lisäksi olen huomannut ettei se äitiys vähennä näiden pyöreiden naisten pyöreyttä yhtään, päinvastoin ja samalla se lapsikin tottuu että kuinka normaalia on olla vain pyöreä eikä tehdä asioille mitään tai että roskaruokaa saa mättää niin paljon kuin vain haluu tai aina on karkkipäivä.


      • Twin Six
        fxtyfgvfwwsww kirjoitti:

        160-kiloinen nainen? Kyseessä on kyllä jo vakava sairaus.

        Jos mulla olisi miesystävä haluaisin kyllä että hänellä olisi terveet elämäntavat, en tarkoita mitään äärijuttuja. Että ei syö vaan roskaruokaa, ei mähki joka päivä herkkuja, on jotain liikuntaa. Paitsi että en jaksaisi katsella, myös sen takia, että jos meillä olisi lapsia, en haluaisi heidän oppivat sellaisia elintapoja ja tulevan lihaviksi. Kotonahan niitä tapoja paljon opitaan. Toki niitä voi myöhemmin muuttaakin.

        "160-kiloinen nainen? Kyseessä on kyllä jo vakava sairaus."

        Tai en minä oikeasti tiedä, kuinka paljon se painaa. Joskus 90-luvun alussa se sai 125kg asti näyttävän vaa'an pohjaan ja silloin se oli vielä "hoikka". Nyt sitten paljon enemmän ja liikkuminen alkaa olla jo vaikeaa, vaikkei ikää ole vielä kuin karvan alle 60 vuotta. (oma äiti siis kyseessä).

        Se peri tapansa vanhemmiltaan ja ainakin veljeni on näköjään perinyt tapansa siltä. Eli ikävä kyllä se näyttää periytyvän. Samassa pöydässä kuitenkin syötiin lapsuudessa, joten sieltähän ne ruokailutottumukset tulevat.

        Eihän varmaan kaikille käy näin, mutta silti tulee vähän ikäviä ajatuksia mieleen kun ajattelee, että minkähänlaiseksi se telkkarin katselusta tykkäävä vähän pyöreä 20-vuotias tyttö muuttuu vanhempana. Liikalihavuus on käsittääkseni jatkuvasti yleistymässä, joten näitä tarinoita tulee kyllä lisää!


      • Tamariini
        Terve mieli/keho kirjoitti:

        Täytyy tähän loppuun todeta että pelkäisin sairaalloisesti tosiaan että naisen tavat "periytyisi" lapsille.
        Haluisin että lapset eläisi liikunnallista, energistä ja aktiivista elämää (voisivat olla ujojakin tietysti, ei se tarkoita että on pakko olla tosi sosiaalinen sen myötä).

        Lisäksi olen huomannut ettei se äitiys vähennä näiden pyöreiden naisten pyöreyttä yhtään, päinvastoin ja samalla se lapsikin tottuu että kuinka normaalia on olla vain pyöreä eikä tehdä asioille mitään tai että roskaruokaa saa mättää niin paljon kuin vain haluu tai aina on karkkipäivä.

        Toi se sun ongelmas taitaakin olla... Pelkäät sairaalloisesti. Pelkäät sairaalloisesti asioita, jotka eivät ole millään tasolla sun hallinnassas. Laihakin nainen saatta lihoa, lapsenne saattavat sairastua, vaikkalöytäisit valioykksilön rinnallesi. Lapsenne saattaisivat jopa periä sinun kasvonpiirteesi ja voisit tartuttaa sairaan pelkosi heihinkin.

        Mitäs jos yrittäisit vain elää. Jos et diggaa pyöreitä muotoja, niin mitä sä sitä täällä vingut? Sä et voi hallita sun elämääs kaikilta osilta eikä sairauksia voi sairastaa etukäteen.

        Sun empiiriset havainnot voit jättää kertomatta täällä, koska havainnoit todennäköisesti vain niitä asioita, joita pelkäät. Haluat vahvistusta omille peloillesi. Pyöreät naiset usein myös hoikistuvat raskauden aikana, koska haluavat syödä terveellisemmin vauvan takia. Mutta näet vain sen, mitä haluat. Keskity hoitaa tota sairasta pelkoas ennen mitään parisuhdetta.


    • Minä suosin pyöreitä

      naisia, koska nämä ovat alaempitasoisina naisina kiitollisia, että saavat urheilullisen miehen munaa. Eivät vaadi mitään, eivätkä nalkuta ja tekevät kaiken mitä käsketään.

      • Tuo on kyllä totta

        Kaunis nainen pyrkii aina "laskuttamaan"" miestä pillustaan tavalla tai toisella. Sitä eivät vaatimattomamman näköiset naiset tee vaan tyytyvät siihen että saavat seksiä.


    • Outo olio?

      Entäs kun olen maskuliinisen lihaksikas ja raskastekoinen nainen? En myöskään kaunis, vaan venäläistä kuulantyöntäjää muistuttava? Hiukseni olen leikkuuttanut siiliksi, ja värjäyttänyt punaisiksi. Entäs kun olenkin ulkomuodostani huolimatta hetero ja miehetkin tuntuvat edelleen kiinnostuvan minusta, vaikka olen jo yli 50? Ja olen myös naimisissa ja monen lapsen äiti, herkkäluonteinen ja elämistä pitävä. Tosin olen sitten myöskin miehisellä alalla töissä ja harrastan mm. metsästystä. Hameessa tulee drag queen- olo... Tunnen olevani silti naisellinen nainen!
      Ja tämä ei ollut provo...

      • Ruma rinsessa

        "Kaunis nainen pyrkii aina "laskuttamaan"" miestä pillustaan tavalla tai toisella. Sitä eivät vaatimattomamman näköiset naiset tee vaan tyytyvät siihen että saavat seksiä".

        Mikä on kaunis ja mikä vaatimaton? Onko muka niin että, rumempi saa tyytyä, että seksiä edes saa... Hölö hölö. Miehet on saaneet olla tyytyväisiä, jos ovat multa saaneet. Kyydit on olleet kuulemma niin hyvät että siinä vaiheessa on ulkonäköasiat unohtuneet.


      • neiti -38

        nyt oli pakko vastata..mulla on toi ihan sama juttu...kasvoista mua on kehuttu yms..mutta enpä juuri jaksa kiinnittää huomiota koska ollaan mitä ollaan..ja mitä on annettu sillä pitäis pärjätä..olen 172/70 ja harteikas..lihaksia on..käyn salilla, treenaan isoilla painoilla ja aina katsotaan että olisin joku outo olio..mulla tosin on pitkät hiukset yms.mut hametta en juuri päälleni pistä koska tulee ihan sama olo kun sullakin..ja silti mulla on ihan hirveesti vientiä ettei tiedä mihin suuntaan menisi..ja mä ainakin katson miehessä sitä kokonaisuutta en tiettyä esim. ulkonäköä..samoin toivoisin että muakin katsottaisiin kokonaisuutena eikä vaan perseenä..


    • CC

      Hmm musta on sanottu kerran tai kaksi, että kasvot ovat lempeät/pehmeät ja sitä rataa...

      Joo aika paljon on tietysti on noita pehmeän muotoisia, jotka ovat kiinnostusta osoittaneet, mutta on noita muitakin jotka hymyilee... hyvällä.

      En toki tiedä onko siinä jokin sellainen juttu, että hieman pyöreämmät naiset ovat aloitteellisempia, kuin hoikemmat... Josko heille ei näillä naisten markkinoilla tule ruuhkaksi asti ehdotuksia?

      • CC

        Niin ja sitten jos vielä hoikkien ja pyöreämpien rinnalle nostetaan kolmanneksi ryhmäksi urheilulliset, jotka ovatkin kai omassa sarjassaan, nuo tuskin ehtii aloitteita tekemään, joten siinä ei auta ihmetellä, jos ei näytä kiinnostuneita olevan, kun ei itse ota ensin kontaktia...


    • niin mutta

      kun naiset ajattelevat myös omia nautintojaan. Monet miehet on ulkonäkökeskeisiä ja huonoja sängyssä. Naisia masentaa tämä ja mieluummin he nauttivat elämässä hyvästä ruuasta kuin huonosta panosta ja miehen miellyttämisestä. Liikunta on tylsää. Kävelylenkki kaupungissa on masentavaa. Eri asia on kävelylenkki luonnossa ja silloinkin mukavassa seurassa.

      • Bipirkko

        Tuo pätee myös naisiin, että monet ovat huonoja sängyssä. Monet on hyvinkin sexyn oloisia ja antavat ymmärtää olevansa kiihkeitä pakkauksia, mutta totuus on, että makaavat kuin lahnat. Ulkonäöstä ei voi päätellä, miten villiä on peiton alla.


    • Ihmettelin vain...

      Aika yllättävän rohkeasti otat kantaa liikalihavuuteen naisilla, suosittelen että etsit ensin keinon olla sinut itsesi ja lihavuusinhosi kanssa, ennen kuin lähdet rakentamaan mitään muottia naiselle. Oikeastihan naiset pyöristyy ihan luonnollisesti tietyn iän jälkeen ja sitä löllöä saattaa olla hoikemmillakin. Vanhempana vielä enemmän. Sellaiseen kannattaa jo alkaa varautumaan ja miettiä ne arvot kuntoon ennen kuin perustaa naisihanteensa pääasiallisesti rasvattomaan kroppaan. Kyllä ne pyöreämmätkin harrastaa ja liikkuu, ei se ulkoisista tekijöistä aina ole kiinni.

      Vielä tuosta nallemaisesta ja herrasmiesmäisestä luonteesta, tuntuu erittäin keljulta, että esität kamalan mukavaa, kun todellisuudessa käyt päässäsi läpi millaisen ihrapallon kanssa olet tekemisissä. Olisi mielenkiintoista tietää millainen ihminen siellä oikeasti on takana, koska se mitä sanot itsesi olevan on ristiriidassa sen kanssa, miten asiat täällä ilmaiset.

      • Yks samanlainen

        Sitä vähemmän sitä iän myötä sinne ilmenee jos nuorena osaa jo pitää huolta itsestään.

        Ongelma vain pahenee pitkässä parisuhteessa jos sinkkunakaan ei nainen osaa huolehtia itsestään vaan on yhtä löllöä.

        Mitä se kertoo naisesta jos hänellä jo nuorena on sitä löllöä kehossa?


    • Yks samanlainen

      Mielenkiintoista muuten huomata että täällä on useampi mies joka kirjoittaa samasta aiheesta.

      Ehkä näissä kokemuksissa on siten perää kun ei ole yksittäinen ongelma.

    • kipeäkohta

      Ihan pöhkö koko tämä juttu, sanon minä. Kirjoittakaa jotain edes vähän älykkäämpää, tai syvällisempää, jos uuden aiheen keskustelupalstalle aloitatte.

      Jokaiselle on muuten varmasti jossain joku kumppaniksi kelpaava.

    • N166/49

      Elikkäs tämän pitkän viestiketjun pohjalta.. Pyöreät naiset on rumia, inhottavia, ällöttäviä ihrapalloja, joita tuskin voi edes naisiksi kutsua? Jotka pitäis hävittää maailmasta? Voi voi teidän kanssa.. ootteko miettiny että ehkä jotkut pyöreät naiset haluaa olla pyöreitä ja on tyytyväisiä itseensä?

      Jos EI pyöreä nainen kiinnosta, älä esitä sitten kiinnostunutta.. Miksi antaa ymmärtää jos ei tippaakaan kiinnosta, eikä siis pyöreiden naisten kanssa voi edes nähtävästi jutella ajattelematta kuinka ällöttävä tämä nainen on? ja vielä miksi et kommentoi sitten miesten pyöreyttä? miehetkö sitten saa olla pyöreitä?

      Itselläni on ainakin monta hyvää kaveria jotka on pyöreitä ja ovat jopa kauniitakin naisia ja tosi mukavia tyyppejä. T: N 166cm/49kg

    • tais unohtua

      20kg ;)

    • Liikkuva läski?

      Tuli jonkusen verran luettua kommentteja ja sanoisin nyt: Vaikka nainen on pyöreä tai suorastaan läski ei hän aina ole liikkumaton.

      Itse ainakin liikun päivässä 5 tuntia eri tavoin enkä syö roskaruokaa tai muuta moskaa mutta minun kehoni nyt sattuu olemaan suuri, luiltaan ja muutenkin.

      En onnistu laihtumaan einkä minä sen vuoksi liikukkaan vaan sen vuoksi että voin sanoa etten ole pelkkä läski sohvaperuna.

      • Pullukk@

        Yes. Mä olen myös läski painoindeksin mukaan, mutta teen raskasta ruumiillista työtä ja painosta on suuri osa lihasta. Tosin löytyy myös läskiä, mutta en hylly ja lylly, vaan olen se sopivasti lihava -ja tyytyväinen itseeni. Ja seuraa on löytynyt!


    • Kökkäre

      Huoh TAAS!!!

    • kierii ja pyorii

      ei tuo meirän emäntä ole olleenkaan lihava,,,vaan sattuu olemaan puoli metriä liian lyhyt painoonsa nähren

    • kokkikokorahalla

      Minä suosin pyöreitä naisia,sillä naisessa täytyy olla reilusti lihaa luitten päällä ettei ole mikään soppaluu!

    • Ikävää, mut totta!

      Pyöreä on vastakohta liikkuvalle ja urheilulliselle.

      Kilot pysyy kurissa jos vain liikkuu tarpeeksi ja syö oikein!

      Loppu on selittely itsellenne miksi olette pyöreitä ja miksi rasva on kertynyt kudoksiin.

      • liikettäniveliin

        Totta!
        Ja mieli pysyy virkeenä kun liikkuu. Jopa lieväasteinen masennus paranee
        liikkumalla, ilman masennuslääkkeitä, näin on monet psykiatrit
        todenneet. Mutta ihmiset ei ole valmiita työstämään sitä masennusta
        liikkumalla kun se apu masennuksenhoitoon on helpompaa ja vähemmän
        rasittavampaa ottaa sieltä pilleripurkista.


      • Ikävää, mut totta!
        liikettäniveliin kirjoitti:

        Totta!
        Ja mieli pysyy virkeenä kun liikkuu. Jopa lieväasteinen masennus paranee
        liikkumalla, ilman masennuslääkkeitä, näin on monet psykiatrit
        todenneet. Mutta ihmiset ei ole valmiita työstämään sitä masennusta
        liikkumalla kun se apu masennuksenhoitoon on helpompaa ja vähemmän
        rasittavampaa ottaa sieltä pilleripurkista.

        Totta, tosin ehkä korjauksena lisäisin että lieväasteinen masennus hoituu liikunnalla ja sopivalla määrällä muuta miellyttävää tekemistä sekä sillä iän ikuisella ruokavaliolla (vitamiinit jne.)

        Pahimmillaan joko mennään pilleripurkille tai aletaan hoitamaan masennusta syömällä.

        Seurauksena on kierre jossa oma lihavuus ruokkii syömistä ja masennusta. Lisäksi esimerkiksi nainen voi masentua siitäkin lisää että on lihava.

        Osalla näistä pyöreistä ja liikkuvistakin on täysin kestämättömät elämäntavat, jotka tulevat lopulta tiensä päähän keski-iässä kun ongelmia alkaa ilmaantua.

        Valitettavasti moni ihminen on sitä luovuttaja tyyppiä :(

        Nykyään on vain niin helppo olla paikoillaan ja syödä väärin.


      • Ikävää, mut totta!
        Ikävää, mut totta! kirjoitti:

        Totta, tosin ehkä korjauksena lisäisin että lieväasteinen masennus hoituu liikunnalla ja sopivalla määrällä muuta miellyttävää tekemistä sekä sillä iän ikuisella ruokavaliolla (vitamiinit jne.)

        Pahimmillaan joko mennään pilleripurkille tai aletaan hoitamaan masennusta syömällä.

        Seurauksena on kierre jossa oma lihavuus ruokkii syömistä ja masennusta. Lisäksi esimerkiksi nainen voi masentua siitäkin lisää että on lihava.

        Osalla näistä pyöreistä ja liikkuvistakin on täysin kestämättömät elämäntavat, jotka tulevat lopulta tiensä päähän keski-iässä kun ongelmia alkaa ilmaantua.

        Valitettavasti moni ihminen on sitä luovuttaja tyyppiä :(

        Nykyään on vain niin helppo olla paikoillaan ja syödä väärin.

        Lisäksi nykyään aletaan olla siinä pisteessä tuossa poliittisessa korrektiudessa ettei naista saa sanoa enää lihavaksi.

        Tämä johtuu siitä että toisaalta ihaillaan anorektisen laihoja malleja kuvitellen että se on terveen ja menestyvän ihmisen resepti.

        Normaalivartaloinen joka on suhteellisen hoikka kuitenkin ja joka liikkuu sekä syö oikein tulisi olla se malli.

        Mutta sitten kun pyöreydestä tai vaikkapa naisen liikakiloista ilmoittaa niin sieltä tulee ne syytökset että "nyt taas naisia ajetaan syömishäiriöihin".


      • väärätlääkkeet
        Ikävää, mut totta! kirjoitti:

        Totta, tosin ehkä korjauksena lisäisin että lieväasteinen masennus hoituu liikunnalla ja sopivalla määrällä muuta miellyttävää tekemistä sekä sillä iän ikuisella ruokavaliolla (vitamiinit jne.)

        Pahimmillaan joko mennään pilleripurkille tai aletaan hoitamaan masennusta syömällä.

        Seurauksena on kierre jossa oma lihavuus ruokkii syömistä ja masennusta. Lisäksi esimerkiksi nainen voi masentua siitäkin lisää että on lihava.

        Osalla näistä pyöreistä ja liikkuvistakin on täysin kestämättömät elämäntavat, jotka tulevat lopulta tiensä päähän keski-iässä kun ongelmia alkaa ilmaantua.

        Valitettavasti moni ihminen on sitä luovuttaja tyyppiä :(

        Nykyään on vain niin helppo olla paikoillaan ja syödä väärin.

        Paha kierre.
        Syöminen (ja juominen) on pahin lääke masennuksen hoitoon, paino nousee,
        mikä taas lisää masennusta ja herkuttelun tarvetta. Kierre on valmis.
        Ihmisten pitäisi mennä vaan ROHKEASTI tohtoreiden pakeille,
        jos tuntuu, että elämä ei oikein anna enää mitään, kaikki päivät vain
        harmaata arkipuuroa. Jää- tai viinakaappia ei kannattaisi alkaa täyttää
        vääränlaisilla "masennuslääkkeillä", koska ne väärät lääkkeet upottaa
        vain ihmisen syvemmälle masennuksen suohon.
        Sieltä on pitkä tie nousta taas ihmisten ilmoille, jotkut ei nouse koskaan,
        valitettavasti.


      • Ikävää, mut totta!
        väärätlääkkeet kirjoitti:

        Paha kierre.
        Syöminen (ja juominen) on pahin lääke masennuksen hoitoon, paino nousee,
        mikä taas lisää masennusta ja herkuttelun tarvetta. Kierre on valmis.
        Ihmisten pitäisi mennä vaan ROHKEASTI tohtoreiden pakeille,
        jos tuntuu, että elämä ei oikein anna enää mitään, kaikki päivät vain
        harmaata arkipuuroa. Jää- tai viinakaappia ei kannattaisi alkaa täyttää
        vääränlaisilla "masennuslääkkeillä", koska ne väärät lääkkeet upottaa
        vain ihmisen syvemmälle masennuksen suohon.
        Sieltä on pitkä tie nousta taas ihmisten ilmoille, jotkut ei nouse koskaan,
        valitettavasti.

        En ole aivan varma tuosta lääkärin pakeille menemisestä koska moni ei usko että masennusta aiheuttaisi liikkumattomuus, ulkoilun puute tai esimerkiksi painon nousu.

        Lääkäri ehkä ensin kehottaa liikkumaan ja syömään terveellisesti, mutta jos esimerkiksi naisella ei ole siihen virikettä niin seurauksena on vain kasa kuukausien mittaisia dieettejä jotka päättyvät siihen ettei mikään heidän elämässään muutu.

        Vähän samalla tavoin kuin juomiskierteet ja katkot joillakin ihmisillä.

        On hyvin vaikea ihmiselle sanoa ja saada hänet uskomaan että normaalina ihmisenä toimiminen ja hyvä olo vaatii kuitenkin varsin paljon alustavasti ihmiseltä jos siihen ei ole tottunut.

        Tuon kun taas sanoo ääneen niin on "terveysintoilija" tai "kalorien laskija".

        Muutaman parisuhteen tiedän jotka ovat päättyneet siihen ettei mies liikkuvana ja terveitä elämäntapoja noudattavana ole vain jaksanut katsella naisen heikkoa luonnetta ja jatkuvaa lihomista.
        Syy tietysti on ollut miehen kun kaikki on johtunut naisen hormoneista ja masennuksesta vaikka todennäköisesti syynä on ollut painon nousu, huono ravinto ja liikunnan puute.


      • kierrepoikki
        Ikävää, mut totta! kirjoitti:

        En ole aivan varma tuosta lääkärin pakeille menemisestä koska moni ei usko että masennusta aiheuttaisi liikkumattomuus, ulkoilun puute tai esimerkiksi painon nousu.

        Lääkäri ehkä ensin kehottaa liikkumaan ja syömään terveellisesti, mutta jos esimerkiksi naisella ei ole siihen virikettä niin seurauksena on vain kasa kuukausien mittaisia dieettejä jotka päättyvät siihen ettei mikään heidän elämässään muutu.

        Vähän samalla tavoin kuin juomiskierteet ja katkot joillakin ihmisillä.

        On hyvin vaikea ihmiselle sanoa ja saada hänet uskomaan että normaalina ihmisenä toimiminen ja hyvä olo vaatii kuitenkin varsin paljon alustavasti ihmiseltä jos siihen ei ole tottunut.

        Tuon kun taas sanoo ääneen niin on "terveysintoilija" tai "kalorien laskija".

        Muutaman parisuhteen tiedän jotka ovat päättyneet siihen ettei mies liikkuvana ja terveitä elämäntapoja noudattavana ole vain jaksanut katsella naisen heikkoa luonnetta ja jatkuvaa lihomista.
        Syy tietysti on ollut miehen kun kaikki on johtunut naisen hormoneista ja masennuksesta vaikka todennäköisesti syynä on ollut painon nousu, huono ravinto ja liikunnan puute.

        Oikeat masennuslääkkeet saa kyllä poikki syömiskierteen.
        Kun aloittaa masennuslääkkeiden syömisen, niin jo 2-4
        viikon jälkeen mieliala kuin varkain kohoaa ja ihminen unohtaa
        herkuttelun. Aktiivisuuskin lisääntyy, sitä alkaa puuhailla ihan
        huomaamattaa kaikkea kivaa, vaikka jotain pientäkin, mistä tulee
        hyvä mieli. Eräs masennuksesta toipuva sanoi, että hän tuli todella
        onnelliseksi kun sai siivottua asuntonsa pitkästä aikaa ja pelkästään
        siitä tulee hyvä mieli kun jaksaa käydä suihkussa useamman kerran viikossa.
        Hän ei ollut jaksanut pitää hygieniastaan huolta moneen kuukauteen.
        Pienin askelin ja oikeilla läkkeillä masennuksesta on mahdollista selvitä.
        Tiedän mistä puhun kun työskentelen ohjaajana paikassa missä käy
        päivittäin masennuspotilaita, joista muuten suurin osa on sinkkuja, siksi
        nämä tekstit tälle palstalle. Sinkkuihmisten on tavallaan helppo jäädä
        rämpimään masennuksen kouriin, koska heillä ei ole ketään, minkä
        vuoksi taistella masennusta vastaan. Jos masentuneella on lapsia,
        tai puoliso, siis perheelliset masentuneet, niin he jaksavat taistella
        ulos masennuksesta, koska rakkaimpien vuoksi jaksaa tehdä mitä
        vain, vaikkain se ottaisi koville ja tie on kivinen.


      • Ikävää, mut totta!
        kierrepoikki kirjoitti:

        Oikeat masennuslääkkeet saa kyllä poikki syömiskierteen.
        Kun aloittaa masennuslääkkeiden syömisen, niin jo 2-4
        viikon jälkeen mieliala kuin varkain kohoaa ja ihminen unohtaa
        herkuttelun. Aktiivisuuskin lisääntyy, sitä alkaa puuhailla ihan
        huomaamattaa kaikkea kivaa, vaikka jotain pientäkin, mistä tulee
        hyvä mieli. Eräs masennuksesta toipuva sanoi, että hän tuli todella
        onnelliseksi kun sai siivottua asuntonsa pitkästä aikaa ja pelkästään
        siitä tulee hyvä mieli kun jaksaa käydä suihkussa useamman kerran viikossa.
        Hän ei ollut jaksanut pitää hygieniastaan huolta moneen kuukauteen.
        Pienin askelin ja oikeilla läkkeillä masennuksesta on mahdollista selvitä.
        Tiedän mistä puhun kun työskentelen ohjaajana paikassa missä käy
        päivittäin masennuspotilaita, joista muuten suurin osa on sinkkuja, siksi
        nämä tekstit tälle palstalle. Sinkkuihmisten on tavallaan helppo jäädä
        rämpimään masennuksen kouriin, koska heillä ei ole ketään, minkä
        vuoksi taistella masennusta vastaan. Jos masentuneella on lapsia,
        tai puoliso, siis perheelliset masentuneet, niin he jaksavat taistella
        ulos masennuksesta, koska rakkaimpien vuoksi jaksaa tehdä mitä
        vain, vaikkain se ottaisi koville ja tie on kivinen.

        Hyvä tietää. En ole perehtynyt noihin masennuslääkkeisiin niin hyvin. Tiedänpähän vain että moni syö/juo masennukseensa mikä on se huonoin lääke.

        Olet oikeassa siinä että tuon lisäksi tarvitaan virikkeitä ja sitten myös joku "tarkoitus" elämälle että masennuksesta selviää.

        Ehkä lääkkeet antavat sen piristysruiskeen, muttei siitäkään tule mitään jos ihminen jämähtää asuntoonsa sekä esimerkiksi liikunnan ja ravinnon merkitys unohtuu.

        Kuitenkin lopulta se itsensä ylläpitäminen, omat mielenkiinnon kohteet sekä elämän merkityksen löytäminen itselle tulisi olla riittävä palkinto ihmiselle siitä että jaksaa tehdä asioita kuten huolehtia hygieniastaan sekä kehostaan muutenkin.

        Eikä se tarkoita että itseään pitää puunata tai ehostaa mahdottomasti. En käsitä ihmisiä, jotka eivät tee sitä itsensä vuoksi jonka takia ajatus naisesta joka ei ajattele noista asioista samoin on minulle aikamoinen kauhistus. Sen takia mm. vähemmän kehonsa huollosta kiinnostunut nainen olisi minulle aika hankala kumppani, tai oikeammin mahdoton jo ajatuksena.

        "Jos masentuneella on lapsia,
        tai puoliso, siis perheelliset masentuneet, niin he jaksavat taistella
        ulos masennuksesta, koska rakkaimpien vuoksi jaksaa tehdä mitä
        vain, vaikkain se ottaisi koville ja tie on kivinen. "

        Kun sinkut-palstalla ollaan niin tahtoisin kuitenkin todeta että mielestäni masennusta vastaan sekä myös esimerkiksi painonhallintaan tulisi liittyä riittävä motivaatio jo ihan itsensä kannalta. Mielestäni asiat eivät ole kovin rakentavalla pohjalla jos se perustuu sille mitä muut odottavat, ajattelevat tai miten muut toimviat jonkinlaisena "palkintona" sille mitä ollaan tekemässä.

        Sen takia esimerkiksi masentuneen tai vaikka ylipainoisen tulisi hoitaa itsensä ensin kuntoon eikä niin että etsitään kumppania joka antaisi virikkeen asioiden hoitamiselle tai kannustaisi.

        En ainakaan minä ala kenenkään terapeutiksi tai kuntovalmentajaksi.


      • karuamuttatotta
        Ikävää, mut totta! kirjoitti:

        Hyvä tietää. En ole perehtynyt noihin masennuslääkkeisiin niin hyvin. Tiedänpähän vain että moni syö/juo masennukseensa mikä on se huonoin lääke.

        Olet oikeassa siinä että tuon lisäksi tarvitaan virikkeitä ja sitten myös joku "tarkoitus" elämälle että masennuksesta selviää.

        Ehkä lääkkeet antavat sen piristysruiskeen, muttei siitäkään tule mitään jos ihminen jämähtää asuntoonsa sekä esimerkiksi liikunnan ja ravinnon merkitys unohtuu.

        Kuitenkin lopulta se itsensä ylläpitäminen, omat mielenkiinnon kohteet sekä elämän merkityksen löytäminen itselle tulisi olla riittävä palkinto ihmiselle siitä että jaksaa tehdä asioita kuten huolehtia hygieniastaan sekä kehostaan muutenkin.

        Eikä se tarkoita että itseään pitää puunata tai ehostaa mahdottomasti. En käsitä ihmisiä, jotka eivät tee sitä itsensä vuoksi jonka takia ajatus naisesta joka ei ajattele noista asioista samoin on minulle aikamoinen kauhistus. Sen takia mm. vähemmän kehonsa huollosta kiinnostunut nainen olisi minulle aika hankala kumppani, tai oikeammin mahdoton jo ajatuksena.

        "Jos masentuneella on lapsia,
        tai puoliso, siis perheelliset masentuneet, niin he jaksavat taistella
        ulos masennuksesta, koska rakkaimpien vuoksi jaksaa tehdä mitä
        vain, vaikkain se ottaisi koville ja tie on kivinen. "

        Kun sinkut-palstalla ollaan niin tahtoisin kuitenkin todeta että mielestäni masennusta vastaan sekä myös esimerkiksi painonhallintaan tulisi liittyä riittävä motivaatio jo ihan itsensä kannalta. Mielestäni asiat eivät ole kovin rakentavalla pohjalla jos se perustuu sille mitä muut odottavat, ajattelevat tai miten muut toimviat jonkinlaisena "palkintona" sille mitä ollaan tekemässä.

        Sen takia esimerkiksi masentuneen tai vaikka ylipainoisen tulisi hoitaa itsensä ensin kuntoon eikä niin että etsitään kumppania joka antaisi virikkeen asioiden hoitamiselle tai kannustaisi.

        En ainakaan minä ala kenenkään terapeutiksi tai kuntovalmentajaksi.

        Peilin eteen seisomaan, siellä se kaikille rakkain ihminen
        katselee. Jos ei rakasta itseään, niin sitä helposti alkaa
        kohdella itseään huonosti. Ja myös muut alkavat tehdä niin.
        Jos ei arvosta itseään, niin se näkyy ja kuuluu kauas, eikä sitä
        arvostusta saa sen jälkeen muiltakaan. Karua, mutta totta.
        Jos kaipaa auttavaa kättä, sen jokainen löytää omasta hihastaan.


      • sainx

        Olet väärässä, jos väität että pyöreä on vastakohta liikkuvalle ja urheilulliselle. Mä olen pöyreä, noin 15-20kg ylipainoa ja liikun paljon. Teen voimatreeniä neljä kertaa viikossa kahvakuulalla, sauvakävelen noin kaksi kertaa viikossa 10km lenkin ja poljen crosstrainerilla noin viisi kertaa viikossa. Tähän päälle normiarkiliikunta.

        Kukaan ei voi väittää, etten olisi liikunnalinen ja urheilullinen. Ylipaino on ja pysyy siksi, että syön pääasiallisesti terveellisesti, mutta liikaa. Tykkään itsestäni juuri tällaisena. Olin kaksi vuotta NS. normaalipainoinen, mutta elämä ei ollut mukavaa. Tämä on mun ihanneolon paino.

        Joten jätä yleistys.


      • bghgh

        Pyöreä ei ole vastakohta liikkuvalle, kierii se pallokin...


      • ei näin
        Ikävää, mut totta! kirjoitti:

        Totta, tosin ehkä korjauksena lisäisin että lieväasteinen masennus hoituu liikunnalla ja sopivalla määrällä muuta miellyttävää tekemistä sekä sillä iän ikuisella ruokavaliolla (vitamiinit jne.)

        Pahimmillaan joko mennään pilleripurkille tai aletaan hoitamaan masennusta syömällä.

        Seurauksena on kierre jossa oma lihavuus ruokkii syömistä ja masennusta. Lisäksi esimerkiksi nainen voi masentua siitäkin lisää että on lihava.

        Osalla näistä pyöreistä ja liikkuvistakin on täysin kestämättömät elämäntavat, jotka tulevat lopulta tiensä päähän keski-iässä kun ongelmia alkaa ilmaantua.

        Valitettavasti moni ihminen on sitä luovuttaja tyyppiä :(

        Nykyään on vain niin helppo olla paikoillaan ja syödä väärin.

        kaverini tyttöystävä lihos tästä syystä noin 25kg, ku ennen paino sen 50kg


    • hyväkuntoinen läski

      "pyöreä on vastakohata liikkuvalle ja urheilulliselle" EI pidä paikkaansa!

      itse liikun vähintään neljästi viikossa ja syön kasvispainotteista ruokaa ja olen silti pyöreä
      valitin lääkärilleni, kun painoni ei tipu, niin hän sanoi että läskit ovat muuttuneet lihakseksi ja lihas painaa enemmän kuin läski!

      • Ikävää, mut totta!

        Ensinnäkään neljä kertaa viikossa liikkuminen ei tarkoita mitään koska emme tiedä kuinka liikut. Samoin kasvispainotteinen ruokavaliokaan ei takaa mitään.

        Aika ihmeellistä jos lääkärisi väittää että naisena olet saanut lihasmassaa niin paljon että hokkuspokkus läskit ovat muuttuneet lihaksiksi.

        Suosittelen mm. rasvaprosentin mittausta.


      • joguö
        Ikävää, mut totta! kirjoitti:

        Ensinnäkään neljä kertaa viikossa liikkuminen ei tarkoita mitään koska emme tiedä kuinka liikut. Samoin kasvispainotteinen ruokavaliokaan ei takaa mitään.

        Aika ihmeellistä jos lääkärisi väittää että naisena olet saanut lihasmassaa niin paljon että hokkuspokkus läskit ovat muuttuneet lihaksiksi.

        Suosittelen mm. rasvaprosentin mittausta.

        Kasvisruokavalio ei tosiaan takaa vielä mitään. Voit syödä terveellisesti, mutta terveellistäkin ruokaa voi syödä liikaa. Annoskokosi esim. saattavat olla liian suuria, ja saat liikaa energiaa. Ei terveellistäkään ruokaa voi loputtomiin mättää. Sekin lihottaa jos sitä syö liikaa.


    • en suomalainen naine

      kylla kuule mies pitaa naisellisesta ja pehmo naisesta sangyssa,,,
      olen sen huomannut,,,sinulla on vain itsesi kanssa ongelmia ja ulkokuoressa ja laitat sen sitten naisten syyksi,,,olet tosi mies...

    • gjgfjjfj

      Ei voi olla lihava kaunis.

    • JKK48

      Miehen mielipide.. Nainen voi olla kaunis ja viehättävä olkoonpa hoikka tai pyöreä. Kyllä tärkeintä on luonne. Ei naisen tarvi olla mikään missi vaan ihan oma itsensä. Pidän aidoista naisista.

      • naminami.

        ihrapallo on ihrapallo vaikka voissa paistaisi.
        ehkä tykkäät myös noin ylipäätään laardista?


    • sporttti

      Miksi et itse lähesty näitä hoikkia naisia? Itse ainakin tykkäisin jos minuun otettaisiin kontaktia esim. lenkkipolulla tai hiihtoladulla :)

      Olen hoikka (aivan alipainon ja normaalin rajalla), ja haluan kyllä että mieheni syö kuin mies ja omistaa lihasmassaakin sopivassa suhteessa (ei missään nimessä liikaa vert. kehonrakentajat ym.), ei käytä alkoholia (tai jos käyttää niin korkeintaan 1-2 saunakaljaa) eikä tupakoi. Kaiken lisäksi pitäisi olla vielä kova tekemään töitä. Laiha ei missään nimessä saa olla, enhän sentään halua heinäseivästä puolisokseni. Pitkäkin pitäisi olla (190cm tai yli..). Vaikka itse harrastan kestävyysurheilua, en haluaisi puolisoni olevan mikään ruikku maratoonari. Siinäpä kriteereitä tästäkin suunnasta...

      Ps. ehkä laihat/hoikat naiset vierastaa siksi hoikkia tai kaltaisiasi rasvattomia miehiä siksi, että eivät halua olla suhteessa se painavampi osapuoli.

      • Sporttikas

        Kovin on kovat odotukset miehelle esimerkiksi pituuden suhteen.
        Juuri kun nainen on liikunnallinen tai hoikka niin odotukset miehelle nousee pilviin.

        T: ei heinäseiväs vaan keskimittainen hyvässä lihassa oleva liikunnallinen uros


    • Minä mies 180/88 olen hulluna reheviin naisiin :)

    • dropdead-

      voi hyvää päivää..

      ihmiset on nykyään pinnallisia, mutta löytyy myös niitä hyvännäkösiä jotka ei oo.

      mulla on vähä pyöreyttä ja olen sinut asian kanssa, kelpasin myös exälleni, vaikka hän on komea ja omistaa hyvän kropan, ettiikää ihminen joka ei oo pinnallinen älkääkä valittako.

      • Sporttikas

        "mulla on vähä pyöreyttä ja olen sinut asian kanssa, kelpasin myös exälleni, vaikka hän on komea ja omistaa hyvän kropan, ettiikää ihminen joka ei oo pinnallinen älkääkä valittako. "

        Mutta löytyykö naisia jotka olisivat hoikkia tai normaaleja mutteivät ole pinnallisia?

        Ei kovin paljoa joten vaikea on löytää


    • itse valitusoikeus

      En tiedä kelle voit lähettää valituksen ja kuka käsittelee tapauksesi, mutta lupaan, että jos oikeuksiasi katsotaan loukattavan, niin lähetämme juuri teille räätälöidyn tarpeidentyydytys kanavan, jossa saatte eheyttää virtuaalisesti narsismianne epärealistisessa rinnakkaistodellisuudessa-ilmaiseksi! Kunhan myöhemmin pidät huolta narsismistasi ostamalla suosittelemiamme tuotteita läheisestä kansainvälisestä trendi-identiteettikeskuksesta. Jos epäonnistut tässä yrityksessä sinun kannattaa alkaa juopotella isäsi tavoin ja ostaa juuri sinulle räätälöityjä depressiopillereitä vieroitusoireiden hoitoon, runkata vain siksi kun et saa ja unohtaa itsestäsi kaikki kvantitatiivisesti laskettavat kvalitatiiviset ominaisuudet, jotka kaikilla mittareilla kertovat sinun epäonnistuneen yrityksessäsi ylläpitää ilmaiseksi tarjoamiamme oikeuksiasi.
      Ikävä kyllä fyysinen vaatimattomuutesi tekee sinusta lihavan naisen rakastajan niillä mittareilla, jotka mittaavat pehmeytesi ja lihasmassasi prosenttiosuudet suhteessa kysyntään. Vaikka kuinka yritimme turvata oikeutesi, "näkymättömän käden" jumalallinen tahto oli liian voimakas. Vain harvat ja valitut ovat siunatut maan päällä. Heitä ovat hurskaat, rikkaat, kauniit ja hemmotellut. Sinä olit oikeasti vain hurskas ja hemmoteltu.

    • Paulapallero

      Mä olen ollut pyöreä ja enemmän pyöreä koko aikuisikäni. Liikkunut aina ja panostanut terveelliseen ruokaan. Omaan miehen kokoiset pohkeet eikä reisissäni ole juurikaan rasvaa. Läskipaikat ovat reisien sisäsivussa hiukan ja käsivarsissa heiluu allit. Maha röllöttää väliin enemmän ja väliin vähemmän, tissit ovat suuret ja roikkuvat. Kasvoiltani en eroa massasta sen kummemmin, ryppyjä ja suurta kaksoisleukaa ei ole. Tiedätkö, keho ei ole ollut minulle ongelma eikä kompastuskivi ja olen saanut yleensä sen miehen jota tavoittelen, pitkiä, tummia, hoikkia, urheilullisia ja akateemisia miehiä... tosin viimeinen sulhanen oli pieni ja lähes kalju. Itse asiassa laihduin aina alettuani seurustelemaan ja tuntuu että miestä lakkasi kiinnostamasta kehoni kun normalisoiduin. En usko että ihmissuhde ei kestäisi pariakymmentä ylimääräistä rasvakiloa ihmessä jota oikeasti rakastaa. Syyt ovat jossain muualla. Sinutkin on aivopesty nykyaikaisen trendipellen mukaiseksi rasvan vihaajaksi. Luulet, että syy on ulkonäössäsi ja pyöreissä kasvonpiirteissäsi. Voin kertoa ettei ole. Menehän istumaan kauppakeskukseen jonakin päivänä, tarkkaile pariskuntia. Huomaat, että onnellisuus on ihan muuta kuin ulkomuoto. Pariskunnat ovat lähes poikkeuksetta toisilleen ulkonäöllisesti sopimattomia ... hyvin kauniilla naisella voi olla melkoinen jättiläinen rinnallaan, yrmyllä naisella hyväntuulisen näköinen mies ja lihavalla naisella mallipoika rinnallaan. Kyllä. Seurustelin itsekin mallin kanssa aikoinaan. Ei se kuule ole ulkonäöstä aina kiinni. Myönnän että ensivaikutelmaan se usein vaikuttaa mutta jos ihmisen oppii tuntemaan voi rakastua sydämen ja sielun hyvyyteen, samanlaiseen elämänfilosofiaan, siihen että on helppoa ja mutkatonta yhdessä.
      Hyvällä asialla ovat bloggaamassa "more to love" -tytöt. Katselehan heitä, miten ovat kääntäneet iänikuisen laihduttamisen lihavuuden hyväksyntään. Elävät ja iloitsevat sellaisina kuin ovat. Unohda ulkonäkösi ja keskity tutustumaan kaikenlaisiin tyttöihin mutta sinunkaan tarvitse antaa niitä vääriä viestejä. Näytä selvästi että kaveruus on ok, mutta siinä kulkee raja .. niin et saa rasvaa liian lähellesi. Hyvää kevättä.

    • yvesrocherr

      Tämä viestiketju alkaa saamaan humoristisia piirteitä :'D

    • n175/63

      No mun mielestä ei oo ainakaan kovin hyvä lähtökohta urheilla vaan sen takii et sais pildee..
      Kyl sen pitäs lähtee ihan siitä et haluu pitää ittensä terveenä mahdollisimman pitkään.
      heh.. Jotku miehet on kyl just tollasii. En mäkään sua huolis!

    • Erilaiset XL:lät

      Mun mielestä liikunnalliset pyöreät naiset ovat HOT. Muhun ihastuu aina laihat kuikelot ja en kiinnostu heistä, koska haluaisin löytää rinnalleni ihanan muodokkaan amazonin.
      Lihavissa ihmisissä usein ärsyttää moni muu asia, kun itse ne läskit. Moni lihava nainen vetää esimerkiksi röökiä tyyliin iso punainen LM päivässä. Liikunta on just sitä, että kävelee bussipysäkille, kun ei ole omaa autoa, että senkin voisi välttää. Viikonloppuna on pakko vyöryä lähiräkälään kiljumaan siiderimukien keskelle ja laulamaan karaokea.

    • huhhuhhuhh

      Kyllä on helppo taas nähdä miten ihmisten sielunmaailma avautuu kun anonyymina saa kirjoittaa Suomi 24sessa. Läskiksi vaan haukutaan ja hirveitä herjauksia heitellään toisen täysin tuntemattoman ja viattoman ihmisen suuntaan. Kyllä on pirullisia ihmiset kun pääsevät sille tuulelle.

      Hävetkää edes! Jos tapaisin luonnossa tuollaisten herjojen heittäjät, sylkäisisin päin naamaa.

    • Sporttikas

      Probleema on se että jos ns. tavallinen pallinaama niin saa treenata niin paljon kuin haluaa koska miehestä kiinnostuu silloin vain tavalliset pallinaama naiset ja kun näistä naisista jo iso osa on pyöreitä ja ne jotka eivät ole saavat miehiltä jo niin paljon huomiota, joten totta kai sieltä on se oma nainen vaikea löytää.

      Harvassa on hoikat tavisnaiset tai pallinaamat, jotka kattelee tavallisia pallinaama miehiä, jos vielä omaavat jotain pehmeitä piirteitä luonteen puolesta.

      Treeni ei auta jos vika on geeneissä ja Suomessahan on tunnetusti niille pieni pooli.

    • mää vaa

      se on se nykymaailma kun ei osata katsoo silmiin vaan tuijotetaa toisen persettä ja tissejä ja sen perusteella tulee kuinka kaunis tai komee on. nykyaikana ei kukaan tunnu tajuavan että kasvoilta katsotaan kauneus. vastatakseni kysymyksee lihava/pyöreä vai kuinka niitä hienosti voi sanoo voi todellakin olla kaunis. se mitä ihmiset sanoo on arvostelua ruumiin rakenteesta ja sillehän ihminen ei itse voi mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      183
      3540
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2872
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2712
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2199
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1647
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1605
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1558
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1311
    Aihe