Tulevan kumppanisi vartalo

sir_eino

Onko sillä väliä? Miksi?

Millainen sen pitäisi olla? Ja pistä mukaan sukupuoli ja kuvaus omasta vartalostasi. Otin asian esille kun näyttäisi olevan vähän kuuma puheenaihe palstalla.

Minä siis mies, ruumiinrakenne urheilullinen (ei bodari kuitenkaan). Naiselta haluan... En tiedä mitä. En osaa arvioida naisen painoa. Toivoisin ettei nainen olisi kovin paljon pidempi kun minä (ei siis mielelllään kovin paljon yli 175 cm) mutta painon suhteen en ole niin tarkka. Pystyn pitämään naista haluttavana vaikka kropassa olisi vähän löysää tai ylimääräistä. Pakko ei ole olla mutta saa olla. En osaa kuvailla mitään ihannevartaloa. Anorektisen laiha kyllä hirvittää ja jossain vaiheessa tietenkin ylipainokin alkaa haitata, mutta joku 10 kg ylimääräistä ei vielä haittaa.

Entäs sitten muut?

227

5952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      Niin... Ja anteeksi epämääräinen vastaus mutta en ole oikeasti juurikaan miettinyt koskaan asiaa. Ei mulla vaan ole mitään kovin vahvaa painoihannetta ja kiloja en osaa edes arvioida.

      • utelias..

        No entäs ihan muuten, jos ei painoa mietitä. Minkä mallinen miellyttää silmää enemmän kurvikkaampi, suorempi vartalon malli, päärynävartalo?


      • sir_eino
        utelias.. kirjoitti:

        No entäs ihan muuten, jos ei painoa mietitä. Minkä mallinen miellyttää silmää enemmän kurvikkaampi, suorempi vartalon malli, päärynävartalo?

        Kurvi tai päärynä. Ihan muodoton ei ole niin hyvä. Kyllä naisella saa olla rinnat ja takamus. Niihin melkein kiinnitän eniten huomiota. Siksi se paino ei kai ole mulle niin oleellinen kun useimmilla naisilla on rinnat ja takamus.


    • Masa82......

      No enpä kyllä mitään kovin tarkkoja ulkonäkömääritelmiä ala naiselle asettamaan kun ei minulla noita naisia ole koskaan jonoksi asti ollut. Toivoisin kuitenkin että nainen olisi minua laihempi (painan 76 kg) ja joko suunnilleen samanpituinen (olen 182 cm) tai lyhyempi. Nuorempana pidin siitä että naisella oli pitkät hiukset, mutta koska itsellä on ikää jo kohta tuo 30, niin eipä noilla etsimäni ikäryhmän (22-28) naisilla enää kovin monelta pitkiä hiuksia löydy, joten mitäpä tuota enää vaatiman. Niin joo, ja itselläni ei tatuointeja ole, joten toivoisin ettei naiseltanikaan moisia löytyisi, ei ainakaan kovin isoa sellaista.

      • Jätkä 25

        "Nuorempana pidin siitä että naisella oli pitkät hiukset, mutta koska itsellä on ikää jo kohta tuo 30, niin eipä noilla etsimäni ikäryhmän (22-28) naisilla enää kovin monelta pitkiä hiuksia löydy, joten mitäpä tuota enää vaatiman."

        Mikset kehoita niitä kasvattamaan hiuksiaan? :) Ja löytyyhän niistä paljon pitkähiuksisia vieläkin.


      • 30v.
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Nuorempana pidin siitä että naisella oli pitkät hiukset, mutta koska itsellä on ikää jo kohta tuo 30, niin eipä noilla etsimäni ikäryhmän (22-28) naisilla enää kovin monelta pitkiä hiuksia löydy, joten mitäpä tuota enää vaatiman."

        Mikset kehoita niitä kasvattamaan hiuksiaan? :) Ja löytyyhän niistä paljon pitkähiuksisia vieläkin.

        kuules jätkä, miehen _ei koskaan_ kannata alkaa ehdottelemaan naiselleen _minkäänlaisia_ ulkonäkömuutoksia. Ei tuota tulosta, vaan loukkaa ja nainen kokee, että hän ei kelpaa itsenään ja kertoo sen myös eteenpäin, minkä jälkeen kaikki naiset ympäristössä tietävät, että tuo mies ei arvosta naisia. Jos muutoksia haluaa, niin hienovaraisuus ja yhdessä tekeminen on ainoa, mikä voi toimia.


      • Jätkä 25
        30v. kirjoitti:

        kuules jätkä, miehen _ei koskaan_ kannata alkaa ehdottelemaan naiselleen _minkäänlaisia_ ulkonäkömuutoksia. Ei tuota tulosta, vaan loukkaa ja nainen kokee, että hän ei kelpaa itsenään ja kertoo sen myös eteenpäin, minkä jälkeen kaikki naiset ympäristössä tietävät, että tuo mies ei arvosta naisia. Jos muutoksia haluaa, niin hienovaraisuus ja yhdessä tekeminen on ainoa, mikä voi toimia.

        "Jos muutoksia haluaa, niin hienovaraisuus ja yhdessä tekeminen on ainoa, mikä voi toimia."

        Joo, kyllä minä allekirjoitan tämän täysin, unohtui vaan mainita äskeisessä :)


      • jalalalsösösö
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Jos muutoksia haluaa, niin hienovaraisuus ja yhdessä tekeminen on ainoa, mikä voi toimia."

        Joo, kyllä minä allekirjoitan tämän täysin, unohtui vaan mainita äskeisessä :)

        Heh, todennäköisesti esittäisit asias IRL ihan yhtä tökerösti ku netissä! :D


      • Jätkä 25
        jalalalsösösö kirjoitti:

        Heh, todennäköisesti esittäisit asias IRL ihan yhtä tökerösti ku netissä! :D

        tänään kun ollut unenpuutteessa, kun aivot hieman tokkurassa ja pörrää liian paljon ajatuksia päässä, niin sehän toki hankaloittaa monienkin asioiden tekoa ja muutenkin ajattelua. Vielä jos vastaustakin liikaa miettii. En nyt muuten pahemmin :) Tiedät varmaan jos olet lukenut näitä tieteellisiä tutkimuksia unien tärkeydestä.


    • pääsinpäs vauhtiin

      Olen nainen ja muodokas mutten ylipainoinen. Miehen pitää olla sellainen, että kainalossa voi tuntea itsensä naiseksi ja hiukan pieneksi. Mutta siis tarkoitan että sellainen kroppa että on tehnyt töitä. Ei tarvi olla mikään bodari...mutta jos ei ole töitä tehnyt niin sitten mieluummin bodari kuin poikamainen hoikka ja pieni. Ja kädet on aika tärkeet...ei saa olla mitkään kauniit "pianonsoittajan/atk-työskentelijän" kädet vaan isot :) Niin ja jos on ylipainoa niin mieluummin niin, että ei ole löysää läskiä vaan mieluummin rehellinen maha.

      • ugly bitch

        "Niin ja jos on ylipainoa niin mieluummin niin, että ei ole löysää läskiä vaan mieluummin rehellinen maha."

        Tarkoittaako tuo "rehellinen maha" sellasta pinkeää kaljamahaa yhdistettynä hoikkiin jalkoihin ja perseeseen? Sellanen on kaikista kamalin kroppa miehellä..Mieluummin rehellistä läskiä kuin tollanen.


      • "pääsinpäs vauhtiin"
        ugly bitch kirjoitti:

        "Niin ja jos on ylipainoa niin mieluummin niin, että ei ole löysää läskiä vaan mieluummin rehellinen maha."

        Tarkoittaako tuo "rehellinen maha" sellasta pinkeää kaljamahaa yhdistettynä hoikkiin jalkoihin ja perseeseen? Sellanen on kaikista kamalin kroppa miehellä..Mieluummin rehellistä läskiä kuin tollanen.

        Ei mitään "odotusajanmahaa", hyi :D Vaan sellanen ettei roiku vyön päällä vaikka kiloja olisikin. Ja taisin kirjoittaa mm. että "mieluummin bodari kuin hoikka ja pieni" sekä että on kiva tuntea itsensä hiukan pieneksi miehen seurassa....joten tuosta jos päättelit että hoikat jalat ja perse niin en ihan ymmärrä sun järjenjuoksua. Mutta siis sama mielipide meillä on noista tikkujalkaisista pallomahoista ;D Ja siis onneksihan makuja on monia ja heistäkin pitää jotkut naiset :)


      • ugly bitch
        "pääsinpäs vauhtiin" kirjoitti:

        Ei mitään "odotusajanmahaa", hyi :D Vaan sellanen ettei roiku vyön päällä vaikka kiloja olisikin. Ja taisin kirjoittaa mm. että "mieluummin bodari kuin hoikka ja pieni" sekä että on kiva tuntea itsensä hiukan pieneksi miehen seurassa....joten tuosta jos päättelit että hoikat jalat ja perse niin en ihan ymmärrä sun järjenjuoksua. Mutta siis sama mielipide meillä on noista tikkujalkaisista pallomahoista ;D Ja siis onneksihan makuja on monia ja heistäkin pitää jotkut naiset :)

        Joo en osaa lukea..ja siksi en taas varmaan viikkoon kommentoikaan mitään..


      • ugly bitch kirjoitti:

        Joo en osaa lukea..ja siksi en taas varmaan viikkoon kommentoikaan mitään..

        :D


      • tiinikas 19vuotta...
        N30Tre kirjoitti:

        :D

        suomalaiselle rumalle laihalle ruipelolle ukolle,
        vertaisensa naaras.Piikkinokka ja suippohuuli.Laiha kun mikä 185 ja 48kiloinen rumilus parasta. Siinnä tunget luiden väliin lihasi satna.Sätkähuulen välissä kaljatuoppi toisessa.
        Laihuus jees..hyi että rumaa.

        Mutta antaapa olla, ketä kiinnostaa?ei mua itseenikään.Hitto ajattelee ihan muita asioita kuin toinen sukupuoli..seksuaalisesti tärkeempää on olla materialistinen ja muuta yleishyödykettä kuin jotain ukkoja tai akkoja..raha on mennyt ns.rakkauden edelle. Yks päivä kaupassa joku 40 naaras oli laittanut minnarin ylle, mustilla sukkiksilla, blondi.>.teko ilmeisesti,,,mukanaan ruma pitkähkö mies.Upea pari kerrassaaan.. niin potta täynnä jotain kusta :/..ensinnäkin ämmällä oli stnan rumat sääret.Varmaan kaupan pihalla oli se velkaaudi:)))).Sääriin kiinnitti huomion niihin, kaikki mustaa päällä. No mutta se siitä aika harvoin näkee aikusein naisen jolla päällä minnari..ainakaan ruokakaupassa :/. Siis laihuttakaa lisää laihutakaa ootte rumia.. seiväskinntuja tasapaksuja ällöjä.Saimpahan purettua itseeni...


    • Minä : Mies, melko normi kroppa lievä vatsa eli lihavuus. Pituus 192, painoa en oo mitannu mutta toista sataa kiloa se on.

      Naiselta haluan : Yli 150cm pitkä mutta ei ole ylä rajaa. Kuten jo tuli tuossa toisessa ketjussa sanottua että muotoja pitää löytyä eli mieluummin M-XXXl kokoinen kroppa. Eli alipaino sekä hoikkuus on turn-off. Pidän isoista naisista eli vatsaa saa olla kunhan vartalon muodot on kunnossa. Niin ja pyöreät kasvot, niistä tykkään.

      Mutta joo noilla mennään.

      • sir_eino

        "Naiselta haluan : Yli 150cm pitkä mutta ei ole ylä rajaa."

        Niin. Sinua pidempiä naisia ei taida paljon olla? Heh.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,

        Vinkkinä sinulle itmies. Helpoin tapa laihduttaa on lisätä vedenjuomista. Mikäli nestetasapaino on alhainen maksa ei käsittele rasvaa kunnolla. Nestetasapainon ylläpitäminen vain onnistuu juomalla vettä ja laihduttaminen helpotuu huomattavasti! Toki se on vain yks asia kokoyhtälössä, mutta se on helpoin, ja siitä kannattaa aloittaa! Vai haluatko laihtua?


      • sir_eino kirjoitti:

        "Naiselta haluan : Yli 150cm pitkä mutta ei ole ylä rajaa."

        Niin. Sinua pidempiä naisia ei taida paljon olla? Heh.

        Niin en ole tähän päivään mennessä tavannut pidempää naista.


      • ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Vinkkinä sinulle itmies. Helpoin tapa laihduttaa on lisätä vedenjuomista. Mikäli nestetasapaino on alhainen maksa ei käsittele rasvaa kunnolla. Nestetasapainon ylläpitäminen vain onnistuu juomalla vettä ja laihduttaminen helpotuu huomattavasti! Toki se on vain yks asia kokoyhtälössä, mutta se on helpoin, ja siitä kannattaa aloittaa! Vai haluatko laihtua?

        Sitten kun kesä tulee, ei näin talvella ole kiire. Kun ei se ole keskittynyt muutakuin vatsan seudulle ja ei sitä paljoa ole. Lihaksia on myös.


      • yeghvccvsa

        Tuo on hauska yksityiskohta, että tykkäät pyöreistä kasvoista.


      • tuuttas
        itmies kirjoitti:

        Sitten kun kesä tulee, ei näin talvella ole kiire. Kun ei se ole keskittynyt muutakuin vatsan seudulle ja ei sitä paljoa ole. Lihaksia on myös.

        Tulin hyvälle tuulelle viesteistäsi. Kiitos siitä.


      • tirttunaatti..

        upeeta:).. pari onkin kauniimpi katsella kuin ei tasapitkiä ole,,niinkuin ho..pari:D.

        Hyi mitä pareja joskus näkeekään..kumpi teistä on nainen ja kumpi mies???tyyliin..

        Naisen pitäs olla aina ainakin 20cm pienempi miestään.


        Siis noin kuin kirjoitit.Ja toisekseen mitä välii ulkoisella jos ihastuukin ihan muuhun:)


      • misuomela
        tirttunaatti.. kirjoitti:

        upeeta:).. pari onkin kauniimpi katsella kuin ei tasapitkiä ole,,niinkuin ho..pari:D.

        Hyi mitä pareja joskus näkeekään..kumpi teistä on nainen ja kumpi mies???tyyliin..

        Naisen pitäs olla aina ainakin 20cm pienempi miestään.


        Siis noin kuin kirjoitit.Ja toisekseen mitä välii ulkoisella jos ihastuukin ihan muuhun:)

        Mun elämästä tulis aika ankeeta jos mun pitäis olla 20cm lyhyempi miestä..noi 197 senttiset on aika harvassa


      • aspif09weut

        Nainen pituutta komiat 152 cm :) Pyöreyttä joka suuntaan vaikka paino laskusuuntainen on ollutkin niin jo tokkiinsa piisaa kouraan :D
        Miehestä toivon, että olisi pitkä karski äijän köriläs :) Enpä ole sellaista vielä tavannut...


    • pirun sosiaalistajat

      Tämä on selvästikin kysymys johon ei pitäisi vastata, koska jos kuvailee omaa vartaloaan tällä palstalla, saa kuitenkin kohta kuulla, että rumalla naisella ei tee mitään. :) Mutta samapa tuo.

      Itse olen aika pienikokoinen, pituutta siis 162cm. Pitkät jalat, lyhyt selkä. Luustoltani aika siro, siis ranteet, sormet, sääret. Jonkin verran pyöreä, normaalipainon rajoissa kuitenkin vielä pysynyt. Rintava. Jos lihoisin tästä, läskit kertyisivät minulla vyötärölle, eivät lanteille tai reisiin.

      Miehissä minua viehättää tietty voimakkuus ja jykevyys kropassa. Ei haittaa, vaikka olisi jokunen liikakilo, kunhan ei ole sellainen veltto ja plösö keho, jolla ei ole koskaan tehty mitään fyysistä. Kovin pitkiä miehiä kohtaan en ole koskaan oikein tuntenut vetoa. Mukava jos mies olisi hieman minua pidempi, mutta harvoinpa tulee vastaan miehiä, joiden kohdalla tuo kriteeri ei täyttyisi. :)

      • ehkä KTM

        Häivy siitä! Pirun sosiaalistajat on kiva. Hus!


      • pirun sosiaalistajat

        Normaalipainon rajoissa kun painoindeksiä katsotaan. :)

        Röh röh!


    • nbtyh

      Joo oon itse aika pienikokoinen 163/52, teinimäisen kropan omaava nainen. Olen aika siro, enkä erityisen kurvikas. Mies saa olla pidempi kuin minä, ehkäpä jotai 170-185 cm luokkaa. Kropaltaan voi olla hoikka, normaali, urheillullinen.. Ihan perus, sopusuhtainen kroppa käy, josta näkyy et mies nyt jotenkin ainakin pitää itsestään huolta eikä ole mikään patalaiska sohvaperuna. Kaljamaha ei houkuttele, mutten vaadi pyykkilautavatsaakaan. Mistään älyttömän bodatuista vartaloista en tykkää, enkä hirveän isokokoisista siis rakenteeltaan vaikkei nyt lihava olisikaan.

      • ....................

        Olen nainen,
        172cm, 55kg, 90-60-90

        Minulle sopii älykäs, sielukas, henkevä urheilija.


      • kgjlhjlflg
        .................... kirjoitti:

        Olen nainen,
        172cm, 55kg, 90-60-90

        Minulle sopii älykäs, sielukas, henkevä urheilija.

        "älykäs, sielukas, henkevä urheilija"
        Oletko tavannut näitä moniakin?


      • vxgcfccs
        kgjlhjlflg kirjoitti:

        "älykäs, sielukas, henkevä urheilija"
        Oletko tavannut näitä moniakin?

        Entäs sä tällaisia, montako oot tavannut: "172cm, 55kg, 90-60-90"


      • ....................
        kgjlhjlflg kirjoitti:

        "älykäs, sielukas, henkevä urheilija"
        Oletko tavannut näitä moniakin?

        Kyllä .


      • Antti.

        Olisit mulle hyvä. Varmaan kuitenkin asut muualla tai ei muuten vain kiinnostaisi.


    • ES

      Monenlaiset miesvartalot kelpaisivat. Normaalipainoinen tai vähän ylipainon tai alipainon puolella. Vahvat käsivarret muttei ei tarvitse olla paksut tai lihaksikkaat... vaikea sanoa. Jotain jäntevyyttä kokonaisuudessa. Pituudella ei väliä.

      Olen 160 cm, normaalipainoinen, siro, naisenmallinen. Kaikki aika pientä: pienet kädet, pienet jalat. En nyt osaa muuta sanoa.

      • mmyah

        Kyllä vartalolla on väliä. Miksikö? Koska joku taso pitää olla. Mielellään mies olisi pitkä ja treenattu (joku raja kuitenkin niiden lihasten kans, ei saa liian överiks mennä). Leveät hartiat. Jos en treenattua miestä tule saamaan, niin mielummin semitukeva kuin riisitikku. En kestä jos mies on ruipelo.

        Itse olen lyhyt, enkä ole missään mallin mitoissa. Uskon silti olevani hyvärunkoinen, sopusuhtainen. Paha mennä vannoo mutta luulisin ainakin.


      • ----
        mmyah kirjoitti:

        Kyllä vartalolla on väliä. Miksikö? Koska joku taso pitää olla. Mielellään mies olisi pitkä ja treenattu (joku raja kuitenkin niiden lihasten kans, ei saa liian överiks mennä). Leveät hartiat. Jos en treenattua miestä tule saamaan, niin mielummin semitukeva kuin riisitikku. En kestä jos mies on ruipelo.

        Itse olen lyhyt, enkä ole missään mallin mitoissa. Uskon silti olevani hyvärunkoinen, sopusuhtainen. Paha mennä vannoo mutta luulisin ainakin.

        "En kestä jos mies on ruipelo - Itse olen lyhyt, enkä ole missään mallin mitoissa."

        Tämä on klassikko. Lihava nainen ei kelpuuta normaalipainoista miestä, ettei itse tunne itseään niin läskiksi ja voi (muka) siten oikeuttaa oman ylensyömishäiriönsä.


      • mmyah
        ---- kirjoitti:

        "En kestä jos mies on ruipelo - Itse olen lyhyt, enkä ole missään mallin mitoissa."

        Tämä on klassikko. Lihava nainen ei kelpuuta normaalipainoista miestä, ettei itse tunne itseään niin läskiksi ja voi (muka) siten oikeuttaa oman ylensyömishäiriönsä.

        Etkö tiedä mikä on ruipelo? Se ei tarkoita normaalipainoista, kyllä normi vielä menisi.


      • ....
        mmyah kirjoitti:

        Etkö tiedä mikä on ruipelo? Se ei tarkoita normaalipainoista, kyllä normi vielä menisi.

        Läskeille pullukoille naisille kaikki edesmennyttä Tony Halmetta pienemmät miehet ovat poikkeuksetta ruipeloita.


      • mmyah
        .... kirjoitti:

        Läskeille pullukoille naisille kaikki edesmennyttä Tony Halmetta pienemmät miehet ovat poikkeuksetta ruipeloita.

        Tai voisikohan se mennä niin päin että normaalipainoiset miehet eivät kelpuuta lihavia naisia, jonka takia ne naiset sitten suosiolla etsivät niitä isoja miehiä?


      • Manly man
        mmyah kirjoitti:

        Kyllä vartalolla on väliä. Miksikö? Koska joku taso pitää olla. Mielellään mies olisi pitkä ja treenattu (joku raja kuitenkin niiden lihasten kans, ei saa liian överiks mennä). Leveät hartiat. Jos en treenattua miestä tule saamaan, niin mielummin semitukeva kuin riisitikku. En kestä jos mies on ruipelo.

        Itse olen lyhyt, enkä ole missään mallin mitoissa. Uskon silti olevani hyvärunkoinen, sopusuhtainen. Paha mennä vannoo mutta luulisin ainakin.

        "Koska joku taso pitää olla. Mielellään mies olisi pitkä ja treenattu (joku raja kuitenkin niiden lihasten kans, ei saa liian överiks mennä). Leveät hartiat. Jos en treenattua miestä tule saamaan, niin mielummin semitukeva kuin riisitikku. En kestä jos mies on ruipelo."

        -mulle tulee tästä jotenkin huono olo tästä tekstistä.

        Puhut tasoista ja sitten siitä vaihtoehdosta jos et tule "treenattua miestä" saamaan.
        En tahtoisi pyöreää naista mutten sano häntä läskiksi kuten sinä hoikkaa sanot ruipeloksi.

        Tulee mieleen että sulla on joku taulukko ja siitä vertaat eli jos ensin olisi tarjolla joku sopusuhtainen keskimittainen kuten minä niin sitten kuitenkin vaihtaisit heti pitkään ja erityisen treenattuun kun vähän silmä välttäis koska vaikuttaa sinulle minua "tasokkaammalta".

        Samalla logiikalla tietysti sinä vaikka hyvärunkoinen olisitkin vaihtuisit heti minulla pidempi sääriseen mallin laihaan tyttöseen kun sinun silmä välttäisi.


      • mmyah
        Manly man kirjoitti:

        "Koska joku taso pitää olla. Mielellään mies olisi pitkä ja treenattu (joku raja kuitenkin niiden lihasten kans, ei saa liian överiks mennä). Leveät hartiat. Jos en treenattua miestä tule saamaan, niin mielummin semitukeva kuin riisitikku. En kestä jos mies on ruipelo."

        -mulle tulee tästä jotenkin huono olo tästä tekstistä.

        Puhut tasoista ja sitten siitä vaihtoehdosta jos et tule "treenattua miestä" saamaan.
        En tahtoisi pyöreää naista mutten sano häntä läskiksi kuten sinä hoikkaa sanot ruipeloksi.

        Tulee mieleen että sulla on joku taulukko ja siitä vertaat eli jos ensin olisi tarjolla joku sopusuhtainen keskimittainen kuten minä niin sitten kuitenkin vaihtaisit heti pitkään ja erityisen treenattuun kun vähän silmä välttäis koska vaikuttaa sinulle minua "tasokkaammalta".

        Samalla logiikalla tietysti sinä vaikka hyvärunkoinen olisitkin vaihtuisit heti minulla pidempi sääriseen mallin laihaan tyttöseen kun sinun silmä välttäisi.

        Loppupeleissä luonne vaikuttaa enemmän kuin kroppa, mutta jos olisi valittava normaalikroppaisen ja treenatun väliltä niin kyllä minä sen treenatun haluaisin (jos he siis olisivat yhtä mukavia).

        Ei haittaisi vaikka minut vaihdettaisiin laihaan naiseenn, ei kanssani tarvitse olla jos ulkonäköni ei miellytä.


      • Manly man
        mmyah kirjoitti:

        Loppupeleissä luonne vaikuttaa enemmän kuin kroppa, mutta jos olisi valittava normaalikroppaisen ja treenatun väliltä niin kyllä minä sen treenatun haluaisin (jos he siis olisivat yhtä mukavia).

        Ei haittaisi vaikka minut vaihdettaisiin laihaan naiseenn, ei kanssani tarvitse olla jos ulkonäköni ei miellytä.

        En nyt lainkaan ymmärrä vain tuon kaltaista vertailua.
        Mulle on aivan sama kunhan tuo peruskriteeri täyttyy ja sen jälkeen kaiken ratkaisee luonne.

        Luonteeseen kuuluu muutakin kuin onko ihminen mukava vai ei enkä varmasti valitsisi kehon perusteella kumpi olisi parempi.


      • mmyah
        Manly man kirjoitti:

        En nyt lainkaan ymmärrä vain tuon kaltaista vertailua.
        Mulle on aivan sama kunhan tuo peruskriteeri täyttyy ja sen jälkeen kaiken ratkaisee luonne.

        Luonteeseen kuuluu muutakin kuin onko ihminen mukava vai ei enkä varmasti valitsisi kehon perusteella kumpi olisi parempi.

        Juurihan skriivasit että vaihtaisit laihaan heti kun silmä välttäisi, eli miten niin et valitsisi kehon perusteella?


      • Manly man
        mmyah kirjoitti:

        Juurihan skriivasit että vaihtaisit laihaan heti kun silmä välttäisi, eli miten niin et valitsisi kehon perusteella?

        Sanoin että jos siis sinun logiikkaasi seurataan...

        Minun logiikkani toimii eri tavalla eikä vaihtaisi. ;)


      • mmyah
        Manly man kirjoitti:

        Sanoin että jos siis sinun logiikkaasi seurataan...

        Minun logiikkani toimii eri tavalla eikä vaihtaisi. ;)

        Aa snaijasin väärin..hups :D


      • eeehehe..
        ---- kirjoitti:

        "En kestä jos mies on ruipelo - Itse olen lyhyt, enkä ole missään mallin mitoissa."

        Tämä on klassikko. Lihava nainen ei kelpuuta normaalipainoista miestä, ettei itse tunne itseään niin läskiksi ja voi (muka) siten oikeuttaa oman ylensyömishäiriönsä.

        metsään meni oletuksesi, tyttö on nätti kuin mikä. :)
        ei kaikki itseään normaaliksi sanovat ole lihavia..
        ei ole niin vaikea asia käsittää?

        :D


      • tytöntyllllerö
        ---- kirjoitti:

        "En kestä jos mies on ruipelo - Itse olen lyhyt, enkä ole missään mallin mitoissa."

        Tämä on klassikko. Lihava nainen ei kelpuuta normaalipainoista miestä, ettei itse tunne itseään niin läskiksi ja voi (muka) siten oikeuttaa oman ylensyömishäiriönsä.

        Minä olen pituudelta 163 ja paino on noin 75-80 kilon luokkaa. En ole kovin lihava, olen hyvin muodokas, isorintainen ja pyöreä kasvoinen.

        Tykkään että miehen kroppa on jäntevä. Rakastan verisuonia, hyvää sopusuhtaa luissa ja lihaksissa. Pidän siis hieman hoikista miehistä, en liian lihaksikkaista tai ylipainoisista.

        Tärkeintä tietenkin, että mies ei ole tylsä tai ilkeä.


      • 32
        tytöntyllllerö kirjoitti:

        Minä olen pituudelta 163 ja paino on noin 75-80 kilon luokkaa. En ole kovin lihava, olen hyvin muodokas, isorintainen ja pyöreä kasvoinen.

        Tykkään että miehen kroppa on jäntevä. Rakastan verisuonia, hyvää sopusuhtaa luissa ja lihaksissa. Pidän siis hieman hoikista miehistä, en liian lihaksikkaista tai ylipainoisista.

        Tärkeintä tietenkin, että mies ei ole tylsä tai ilkeä.

        "Minä olen pituudelta 163 ja paino on noin 75-80 kilon luokkaa. En ole kovin lihava"

        Voi jumal-uta. Mitä ne naiset itsestään oikein luulee. Toikin painaa enemmän kuin minä ja on melkein 20 senttiä lyhyempi. Ja harrastan muuten sitten juoksua.


      • >Helge30<
        mmyah kirjoitti:

        Loppupeleissä luonne vaikuttaa enemmän kuin kroppa, mutta jos olisi valittava normaalikroppaisen ja treenatun väliltä niin kyllä minä sen treenatun haluaisin (jos he siis olisivat yhtä mukavia).

        Ei haittaisi vaikka minut vaihdettaisiin laihaan naiseenn, ei kanssani tarvitse olla jos ulkonäköni ei miellytä.

        hemmetti, oletko sä noin epävarma itsestäsi?

        "Ei haittaisi vaikka minut vaihdettaisiin laihaan naiseenn, ei kanssani tarvitse olla jos ulkonäköni ei miellytä. "
        jos mies siis pettäisi sua, niin ei hetkauttaisi pätkääkään..
        ja muutes katoin noita sun kuvia vähäsen profiilissasi, ne kertoo jo aika paljon siitä että haet hyväksyntää itsellesi ns."tyrkyttämällä itseäsi"..

        en nyt meinaa että tuulipuvussakaan pitäisi olla, mutta tuntuu että kaikkein epävarmimpia ovat juuri kaltaisesi "tissi ja poseerauskuva"-mimmit..

        voit olla ehkä hyvännäköinen, mutta mitä löytyy pinnan alta?

        itse haluan sielukkaan naisen jolla on itsetunto niin kohdillaan ettei tarvitse hakea hyväksyntää "tissi"-kuvilla netissä.
        naisella pitää olla myös huumorintajua, sillä "elämä ei ole ryppyotsaisten".
        mielellään myös naisella saisi olla naiselliset muodot, eli paino normi-indeksissä olisiko jotain 55-75kg..riippuu ihan ihmisen pituuden ja painon suhteesta toisiinsa, mutta ei mitään ylilaihaa naista jota halatessa kylkiluut tuntuu sormiin..
        nainen voisi myös olla eläinrakas, koska eläimet ovat lähellä sydäntäni.
        jonkunnäköiset keittiötaidot olisi hyvä omata, sillä tykkään itse kokkailla, ja olisi kiva saada ns."apukokki" kaveriksi silloin tällöin.

        ihan sama onko naisella lyhyet vai pitkät hiukset, molemmat käy.
        mielellään ei omia lapsia, sillä en ala toisten lapsia kasvattamaan(kokemusta on yh-äideistä...).

        ikää saisi olla 25-30v(itse 30v)

        eli ei mielestäni mitään ihmeellisiä vaatimuksia naiselta..
        mutta tärkein on varmaan se itsetunto naisella..se kun on kunnossa niin nainen säteilee=)


      • Naikkonen.
        32 kirjoitti:

        "Minä olen pituudelta 163 ja paino on noin 75-80 kilon luokkaa. En ole kovin lihava"

        Voi jumal-uta. Mitä ne naiset itsestään oikein luulee. Toikin painaa enemmän kuin minä ja on melkein 20 senttiä lyhyempi. Ja harrastan muuten sitten juoksua.

        Juoksijamiehet on kuin kuivan kesän oravat! Yäk!


      • sjlkglklögrl
        ---- kirjoitti:

        "En kestä jos mies on ruipelo - Itse olen lyhyt, enkä ole missään mallin mitoissa."

        Tämä on klassikko. Lihava nainen ei kelpuuta normaalipainoista miestä, ettei itse tunne itseään niin läskiksi ja voi (muka) siten oikeuttaa oman ylensyömishäiriönsä.

        Ite oon huomannu tämmösen jännän jutun että kun rupeen latelee itelleni jtn kriteerejä minkälainen miehen pitäis olla nii kohta huomaankin ihastuvani täysin päinvastaiseen kaveriin... Onse elämä jännää :)

        Esimerkiksi pitkää minäkin ajattelin (ja joo ajattelen edelleenkin) että miehen pitää olla iso kaappityylinen karhu että itse tuntee itsensä pieneksi sen rinnalla. Ja mieluiten vielä semmonen ruumiillisella työllä hankittu jäntevä kroppa.
        Joo sitten tossa yks päivä huomasin sellasen mukavan mies puolisen tyypin joka on ihan päin vastoin näitä ihanteita, hoikka ja poikamainen maratoonari. En tiiä mitä siinä sitten tapahtui mutta asiat vaan loksahti ja tätä tyttöä on nyt viety ihan hyvän aikaan..
        Siksi oonkin nyttemmin ajatellut että en ajattele minkälainen miehen pitäisi olla koska eri ihmisissä viehättää eri asiat, joku lihaksikas mörrikkä saattaa olla namu pala mutta toinen taas ei sytytä ollenkaan..
        sen verran kuitenkin "kriteeriä" että sairaallollisen laiha tai lihava ei saisi olla, terve ihminen on kaunis.

        ja itse olen 160cm, käsittääkseni normaali vartaloinen ja pehmeän kropan omaava nainen, ei ole ollut tästä ruhosta normaalille elämälle estettä


      • tsys
        32 kirjoitti:

        "Minä olen pituudelta 163 ja paino on noin 75-80 kilon luokkaa. En ole kovin lihava"

        Voi jumal-uta. Mitä ne naiset itsestään oikein luulee. Toikin painaa enemmän kuin minä ja on melkein 20 senttiä lyhyempi. Ja harrastan muuten sitten juoksua.

        Hyvä. Jatka juoksemista... kauas.


      • dick
        mmyah kirjoitti:

        Tai voisikohan se mennä niin päin että normaalipainoiset miehet eivät kelpuuta lihavia naisia, jonka takia ne naiset sitten suosiolla etsivät niitä isoja miehiä?

        Kyllä ihan normipainoiset miehet voivat viehättyä ylipainoisesta naisesta. Enkä siis puhu nyt Amerikan-läskeistä; vaan noin 10-30kg ylipainoisista. Jotkut diggaa muodoista, kunnon perästä ja rinnoista. Fetissit olkoon asia toinen.


      • zsdfhhzd
        dick kirjoitti:

        Kyllä ihan normipainoiset miehet voivat viehättyä ylipainoisesta naisesta. Enkä siis puhu nyt Amerikan-läskeistä; vaan noin 10-30kg ylipainoisista. Jotkut diggaa muodoista, kunnon perästä ja rinnoista. Fetissit olkoon asia toinen.

        #Kyllä ihan normipainoiset miehet voivat viehättyä ylipainoisesta naisesta. Enkä siis puhu nyt Amerikan-läskeistä; vaan noin 10-30kg ylipainoisista. Jotkut diggaa muodoista, kunnon perästä ja rinnoista. Fetissit olkoon asia toinen. "

        Ihan samalla tavalla naisetkin haluavat mahakasta miestä, jolla todella hyllyy vyötärö, noin 10-30kg ylipainoisia. Naiset diggaa muotoja, ei mitään anorektikkoja tai bodareita.


      • xgjmm,x
        tytöntyllllerö kirjoitti:

        Minä olen pituudelta 163 ja paino on noin 75-80 kilon luokkaa. En ole kovin lihava, olen hyvin muodokas, isorintainen ja pyöreä kasvoinen.

        Tykkään että miehen kroppa on jäntevä. Rakastan verisuonia, hyvää sopusuhtaa luissa ja lihaksissa. Pidän siis hieman hoikista miehistä, en liian lihaksikkaista tai ylipainoisista.

        Tärkeintä tietenkin, että mies ei ole tylsä tai ilkeä.

        "Minä olen pituudelta 163 ja paino on noin 75-80 kilon luokkaa. En ole kovin lihava, olen hyvin muodokas, isorintainen ja pyöreä kasvoinen."

        Olet läski. Kuvottava läski.


      • afafwf
        >Helge30< kirjoitti:

        hemmetti, oletko sä noin epävarma itsestäsi?

        "Ei haittaisi vaikka minut vaihdettaisiin laihaan naiseenn, ei kanssani tarvitse olla jos ulkonäköni ei miellytä. "
        jos mies siis pettäisi sua, niin ei hetkauttaisi pätkääkään..
        ja muutes katoin noita sun kuvia vähäsen profiilissasi, ne kertoo jo aika paljon siitä että haet hyväksyntää itsellesi ns."tyrkyttämällä itseäsi"..

        en nyt meinaa että tuulipuvussakaan pitäisi olla, mutta tuntuu että kaikkein epävarmimpia ovat juuri kaltaisesi "tissi ja poseerauskuva"-mimmit..

        voit olla ehkä hyvännäköinen, mutta mitä löytyy pinnan alta?

        itse haluan sielukkaan naisen jolla on itsetunto niin kohdillaan ettei tarvitse hakea hyväksyntää "tissi"-kuvilla netissä.
        naisella pitää olla myös huumorintajua, sillä "elämä ei ole ryppyotsaisten".
        mielellään myös naisella saisi olla naiselliset muodot, eli paino normi-indeksissä olisiko jotain 55-75kg..riippuu ihan ihmisen pituuden ja painon suhteesta toisiinsa, mutta ei mitään ylilaihaa naista jota halatessa kylkiluut tuntuu sormiin..
        nainen voisi myös olla eläinrakas, koska eläimet ovat lähellä sydäntäni.
        jonkunnäköiset keittiötaidot olisi hyvä omata, sillä tykkään itse kokkailla, ja olisi kiva saada ns."apukokki" kaveriksi silloin tällöin.

        ihan sama onko naisella lyhyet vai pitkät hiukset, molemmat käy.
        mielellään ei omia lapsia, sillä en ala toisten lapsia kasvattamaan(kokemusta on yh-äideistä...).

        ikää saisi olla 25-30v(itse 30v)

        eli ei mielestäni mitään ihmeellisiä vaatimuksia naiselta..
        mutta tärkein on varmaan se itsetunto naisella..se kun on kunnossa niin nainen säteilee=)

        "eli ei mielestäni mitään ihmeellisiä vaatimuksia naiselta..
        mutta tärkein on varmaan se itsetunto naisella..se kun on kunnossa niin nainen säteilee=) "

        Niinhän kaikki iljettävät läskiämmät kuvittelevat; aina heillä on
        joku teoria, jonka mukaan heitä pitäisi haluta junttimaisista
        läskeistään huolimatta.

        Läskiämmän säteily on yhtä kivää, kuin Tsernobylin vastaava,
        menisivät kotiin häpeämään.

        Kaikki juntit eivät ole läskejä, mutta kaikki läskit ovat juntteja.


    • nöösi_poika

      ...kunhan muuten natsaa.

      Toki kun itse on alle 70-kiloinen, niin on vaikeaa kuvitella jotain 100-kiloista naisjärkälettä. Millä sitä kuskaat ja käännät? Sängyn yläpuolelle kiskoilla kulkeva Konecranesin pikkunosturi ja naiselle valjaat päälle?

      • sir_eino

        Voimalla?

        Jaksan nostaa itseäni painavamman naisen. Ongelma tulee siinä vaiheessa jos pitäisi pitää 80kg* massaa pitkään ylhäällä ja naida sitä samalla. Mutta tämä ei ole välttämätöntä hyvän seksielämän kannalta. Ja voi siinä mimmikin auttaa jos vaikka pannaan keittiönpöytää vasten.

        * Veikkaus että tuossa vaiheessa voisi tulla ongelmia.


      • 30v.
        sir_eino kirjoitti:

        Voimalla?

        Jaksan nostaa itseäni painavamman naisen. Ongelma tulee siinä vaiheessa jos pitäisi pitää 80kg* massaa pitkään ylhäällä ja naida sitä samalla. Mutta tämä ei ole välttämätöntä hyvän seksielämän kannalta. Ja voi siinä mimmikin auttaa jos vaikka pannaan keittiönpöytää vasten.

        * Veikkaus että tuossa vaiheessa voisi tulla ongelmia.

        Itse 164/55 pieni siro päärynänmallinen nainen hoikalla vyötäröllä

        Haluan, että mies jaksaa nostaa minut ja on itseäni pidempi. Ei niinkään nöösipojan ja einon motiivien takia, vaan romanttisista syistä. On se vaan miehekästä, jos mies kaappaa syliin ja suutelee, kumartuu ylle jne. Hartioiden pitää olla leveämmät kuin vyötärön ja alas päin katsellessä pitää näkyä muuta kuin maha. Hyvä ryhti tekee jo paljon.


      • sir_eino
        30v. kirjoitti:

        Itse 164/55 pieni siro päärynänmallinen nainen hoikalla vyötäröllä

        Haluan, että mies jaksaa nostaa minut ja on itseäni pidempi. Ei niinkään nöösipojan ja einon motiivien takia, vaan romanttisista syistä. On se vaan miehekästä, jos mies kaappaa syliin ja suutelee, kumartuu ylle jne. Hartioiden pitää olla leveämmät kuin vyötärön ja alas päin katsellessä pitää näkyä muuta kuin maha. Hyvä ryhti tekee jo paljon.

        Ei se seksi ollut mun motiivi tällä kertaa. Ihmettelin vaan jos aikuinen äijä ei jaksa itsensä painoista naista kantaa ja käännellä. Ei se 70-80kg nyt niin paljon ole, satakin nousee jos tarve vaatii.


      • Pieni mies

        Pylväskääntönosturi on hyvä, vielä kun on sähkötaljalla. :D
        Kyllähän tuommonen oikea kraananosturi hyvä olis, mutta vois mennä jo hiukan liioittelun puolelle.


      • 4+15
        Pieni mies kirjoitti:

        Pylväskääntönosturi on hyvä, vielä kun on sähkötaljalla. :D
        Kyllähän tuommonen oikea kraananosturi hyvä olis, mutta vois mennä jo hiukan liioittelun puolelle.

        niii,tai kunnon kiskot kattoon seinästä läpi ulos asti.Sitten jos nainen sattuu lihomaan 500 kiloiseksi niin on millä nostaa muija ulos asti.Tietenkin vaunu varustetaan apuvaunulla ettei potku lopu kesken:D


    • Darth

      Kunhan naisen ja ihmisen muotoinen. Kiva jos on naisellinen lantion kaari. Pienet naiset vetoaa biologiseen suojeluvaistoon. Pieni ylipaino ei vielä haittaa ja on vain inhimillistä, en itsekään ole täydellinen.

      Olen 178cm ja 70kg, ehkä hieman turhan hoikka.

    • 34

      millään pahalla, mutta minua ainakin kiinnostaa mitä sieltä suusta ulos tursuaa.
      Sitten vasta voin miettiä jos epäilyttää vähänkin pääseekö hengestään jos toinen päälle istahtaa.

      Lenkille voi kirmailla yhdessä jos paino haittaa.
      Eikö luonne ole kuitenkin tärkein ?

      • Manly man

        Lenkillä tuskin jaksaa kirmata jos toisella ei ole alussa mitään peruskuntoa ja on sitä ylimääräistä.
        Kuka haluaa alkaa jonkun toisen personal traineriksi?

        Luonne on tärkeä ja sitä se kertookin viihtyykö lenkillä vai jääkaapilla enemmän.


      • 14
        Manly man kirjoitti:

        Lenkillä tuskin jaksaa kirmata jos toisella ei ole alussa mitään peruskuntoa ja on sitä ylimääräistä.
        Kuka haluaa alkaa jonkun toisen personal traineriksi?

        Luonne on tärkeä ja sitä se kertookin viihtyykö lenkillä vai jääkaapilla enemmän.

        vaikutusta. Kyllä se jääkaappi unohtuu.
        Jos rupattelet mukavia, hiliputtelen kanssasi vaikka minne, mutta
        jos naamasta lentelee sammakoita, rutiset, nalkutat, voivottelet, arvostelet....
        lasket kaloreita.... koukkaan nurkan taakse... ja olen mennyt.
        Rutisian jäljiltä minäkin avaan jääkaapin ja katselen mitä hyvää ottaisin.

        Luonne ja jääkaappi ovat kaksi eri asiaa.


      • Manly man
        14 kirjoitti:

        vaikutusta. Kyllä se jääkaappi unohtuu.
        Jos rupattelet mukavia, hiliputtelen kanssasi vaikka minne, mutta
        jos naamasta lentelee sammakoita, rutiset, nalkutat, voivottelet, arvostelet....
        lasket kaloreita.... koukkaan nurkan taakse... ja olen mennyt.
        Rutisian jäljiltä minäkin avaan jääkaapin ja katselen mitä hyvää ottaisin.

        Luonne ja jääkaappi ovat kaksi eri asiaa.

        Sanotaan näin että minun miellyttävään ei rutisevaan seuraan pääset vain jos jääkaappi on unohtunu jo ennen minua.

        Ei tarvitse laskea kaloreita jos silmä määräisesti osaan arvioida että naisesta ei ole mihinkään ja ainut lenkki jonka hän tietää on sininen ja sen pituus on sama kuin matka sohvalta jääkaapille.

        Jos se on "rutinaa" niin sitten olemme vain eri maailmoista.

        "Luonne ja jääkaappi ovat kaksi eri asiaa. "

        Päinvastoin, ihminen on usein sitä mitä syö ja miten liikkuu.


      • 9
        Manly man kirjoitti:

        Sanotaan näin että minun miellyttävään ei rutisevaan seuraan pääset vain jos jääkaappi on unohtunu jo ennen minua.

        Ei tarvitse laskea kaloreita jos silmä määräisesti osaan arvioida että naisesta ei ole mihinkään ja ainut lenkki jonka hän tietää on sininen ja sen pituus on sama kuin matka sohvalta jääkaapille.

        Jos se on "rutinaa" niin sitten olemme vain eri maailmoista.

        "Luonne ja jääkaappi ovat kaksi eri asiaa. "

        Päinvastoin, ihminen on usein sitä mitä syö ja miten liikkuu.

        otan kainaloon sen lenkin ja pistän tulen ulos grilliin.... ; )
        Parempi sitä on mutustella kun toiselle ruveta nitroja huuleen nakkelemaan.


      • vahva syli
        Manly man kirjoitti:

        Sanotaan näin että minun miellyttävään ei rutisevaan seuraan pääset vain jos jääkaappi on unohtunu jo ennen minua.

        Ei tarvitse laskea kaloreita jos silmä määräisesti osaan arvioida että naisesta ei ole mihinkään ja ainut lenkki jonka hän tietää on sininen ja sen pituus on sama kuin matka sohvalta jääkaapille.

        Jos se on "rutinaa" niin sitten olemme vain eri maailmoista.

        "Luonne ja jääkaappi ovat kaksi eri asiaa. "

        Päinvastoin, ihminen on usein sitä mitä syö ja miten liikkuu.

        Olen samaa mieltä, naisen tulee haluta huolehtia itsestään. En halua olla motiivi liikkua, enkä kehottaa pitämään kuntoa yllä, se vasta arvostelulta ja rutinalta kuulostaisikin. Mieluummin otan naisen joka itsenäisesti suuntaa lenkille eikä karkkikauppaan. Seksikin on mahtavaa kun on hyvässä kunnossa, jaksaa pidempään ja eri asennoissa, löytyy vain pehmeitä kohtia, eikä höllyviä.

        Henk. koht. kapea uuma vie meikäpojalta jalat alta. Siihen kun yhdistää luonnollisuuden, kauniit kasvot, älykkyyden, hyväntahtoisuuden ja pilkkeen silmäkulmassa niin avot!


      • afafg

        "Eikö luonne ole kuitenkin tärkein ? "

        Luonteenlaadun näkee rasvaprosentista, jos ämmä syö
        kuin sika ja ajattelee pelkkää syömistä kaiken valveillaoloaikansa,
        niin eipä kiinnosta.


      • sdfhjgjg
        14 kirjoitti:

        vaikutusta. Kyllä se jääkaappi unohtuu.
        Jos rupattelet mukavia, hiliputtelen kanssasi vaikka minne, mutta
        jos naamasta lentelee sammakoita, rutiset, nalkutat, voivottelet, arvostelet....
        lasket kaloreita.... koukkaan nurkan taakse... ja olen mennyt.
        Rutisian jäljiltä minäkin avaan jääkaapin ja katselen mitä hyvää ottaisin.

        Luonne ja jääkaappi ovat kaksi eri asiaa.

        "Luonne ja jääkaappi ovat kaksi eri asiaa. "

        Niinhän kaikki läskit haluaisivat muiden uskovan.

        Luonteenlaatu näkyy rasvaprosentista, kuka
        haluaa kumppanikseen sian?


    • sir_eino

      OT, mutta aika moni palstan vakinaisnimimerkki on lyhyt.

    • Jätkä 25

      en ole varma kropastani tällä hetkellä sanoisko normaali vaiko sit suht hoikka. Heti kun vaan eräs tuttuni valmistuu personal traineriksi niin aloitan välittömästi salillakäynnin! Ja koitan myös mahdollisimman ahkeraan käydä kamppailulajiharrastuksessa, mikä kyllä kanssa aika vahvasti tuntuu muokkaavan kropan muotoa hyväksi :) Hyvä urheilullisen lihaksikaskin minulla vielä ennen on ollut. Toki ennen salikäyntiäkin voisi aina joka päivä hieman punnertaa ja vedellä vatsiksia!

      Haluaisin naiseni kropan olevan vähintään normaalipainoinen, ei haittaa vaikka vielä pari tai muutama kilo ylimääräistä. Itsekkään en nyt osaa määritellä kuinka monta kiloa ylimääräistä saisi vielä olla, mut ei ainakaan sit liikaa, kai sekin taitaa olla aika tapauskohtaista, olisin kuullut että rasvaprosentista enemmänkin :) Ja pituudelta en nyt tiedä laittaisiko sen sitten siitä about 160cm - 174cm eli ei haittaisi jos menisi minua 3 tai ainakin parisenttiä yli mun pituuden(itse 171cm).

      Tässä kropan suhteen ainakin täydellinen ihanteeni edestä: http://www.todayboobs.net/b/9s/sco/Eva_Notty_1308/sco06.jpg ja takaa: http://www.todayboobs.net/b/9s/sco/Eva_Notty_1308/sco04.jpg

      Niin joo, ja olen kyllä varmaan sanonutkin täällä moneen kertaan, entäs sitten? Niin on moni muukin täällä sanonut!

      • Jätkä 25

        Niin ja isot tietysti :)


    • Mies1985

      Sillä on väliä, vaikka joustaa voikin suuntaan ja toiseen.

      Ihanne olisi;
      -enintään 65kg
      -pituus alle 170cm
      -"hyvät" tissit (vaikea selittää)
      -ei suurempia arpia
      -ei selluliittia
      -liikunnallinen (käsien ojentajat eivät roiku helttoina jne.)
      -lantio-vyötärösuhde naisellinen
      -lantio-hartiasuhde naisellinen
      -luut sopivan ohuet ja sirot (liittyy osittain pituuteen)
      -esteettisesti miellyttävä alapää
      -liikkuvuus normaali tai korkeampi

      • Manly man

        "-esteettisesti miellyttävä alapää"
        -uskon että vastapuoli esittää sulle että sulla myös olisi niin esteettisesti, teknisesti kuin fyysisestikin mittansa täyttävä ja miellyttävä alapää
        Ootko varma että sulla olis sitte mahkuja?


      • Mies1985
        Manly man kirjoitti:

        "-esteettisesti miellyttävä alapää"
        -uskon että vastapuoli esittää sulle että sulla myös olisi niin esteettisesti, teknisesti kuin fyysisestikin mittansa täyttävä ja miellyttävä alapää
        Ootko varma että sulla olis sitte mahkuja?

        Minähän vain sanoin mikä on IHANNE ja että voin joustaakkin.

        Minua eivät naisten vaatimukset loukkaa. Onhan moni nainen ollut minusta kiinnostumatta ja silti elämä jatkuu.

        Naiset haluavat miehen jolla on myös kriteerejä.

        Kaikilla on kriteerejä ja ihanteita.

        Joillekkin naisille kenties tuo alapääjuttu tulee ärsyttävänä yllätyksenä koska he ovat tottuneet ajattelemaan että vain miestä voi arvostella sillä alueella mutta valitettavasti tasa-arvo on ajautunut tähänkin asiaan. Naisten tavaroissa on vielä enemmän vaihtelua kuin miesten joten on vain luonnollista että asiaa ajatellaan.


    • Manly man

      Minä
      -180 senttiä
      -kilomäärästä en ole ihan varma tällä hetkellä, mutta kroppa on treenattu muttei sellainen täysin rasvaton, pyrkimyksenä olisi ottaa kaikki vähätkin löysät pois mitä tällä hetkellä on

      Nainen
      -saisi olla alle tuon 180 senttiä
      -kilomäärällä ei väliä, mutta sitä ylimääräistä ei saisi olla, eli vähän samansuuntainen keho kuin itsellä
      -mielellään hieman pienemmät rinnat ja takamus kuin isommat
      -peruspehmeän pyöreä nainen ei oikein kävisi
      -toisaalta ei ole kyllä mitään tarvetta että olisi ihan langanlaiha, mutta sekin käy jos ei mennä sairaallisuuksiin
      -liikuntarääkkiä ei ole pakko harrastaa, mutta sitten olisi hyvä olla hoikka muilla keinoin
      -aiemmin ihailin pienikokoisia naisia, mutta ei sinällään haittaisi jos nainen olisi minua vain hiukkasen lyhyempi
      -jalkojen pituuksilla yms. ei kyllä ole mitään merkitystä

      Summarum summarum
      -vartalolla on merkitystä, mutta ei sen tarvitse olla niin justiinsa, enhän ole minäkään
      -en ihastele erityisesti naisvartaloa vaan lähinnä sitä persoonaa joka sitä heiluttaa
      -en usko että pystyisin tapailemaan ylipainoista naista tai naista josta näkee päällepäin pyöreän mallin

    • 3.nainen

      itse olen 160/60, tiimalasimallia.
      liikuntana harrastan lähinnä hyötyliikuntaa.
      paino on pysynyt lähes samana, vuosikymmenet.

      miehen mitat kun ovat normaalit ja terveet, ei niin väliä.
      pieni ylimääräinenkään ei haittaa, jos ei ihan vyön päällä roiku.
      pyykkilautavatsa ei tarpeellinen, mutta leveät hartiat viehättävät.
      mutta poikkeus aina vahvistaa säännön, jos muutoin ihastuu.. :)

    • gfghftfghvbnvbv

      Lueskelin tätä vartaloketjua. Miehet toivoivat naisen olevan lyhyempi kuin hän itse on tai ettei ainakaan pitempi olisi ja naisten mielestä mies olisi mielellään pitempi. Miksi? EN tarkoita kysymystä sellaisessa mielessä, ettei noin saisi olla. Ihmettelen vaan, miksi noin on...

      Minun ei ole koskaan tarvinnut miettiä, että ihannemieheni olisi pitempi kuin minä. Kaikki miehethän ovat pitempiä kuin minä. Ainakin suomalaiset tai en ole koskaan tainnut törmätä itseäni lyhyempään mieheen. Siispä en ole koskaan edes ajatellut asiaa.

      Mikä juttu tuohon liittyy?

      • Manly man

        Ainakin itsellä niin lyhempi ja pienempi nainen tuntuisi "suojeltavammalta".
        Toisaalta jos on pitkä ja hoikka nainen niin tuntuuhan sellainenkin hieman "pienemmältä" minuun verrattuna kuin minun pituinen ja samanpainoinen nainen.

        Yleensä kuitenkin nainen odottaa että mies on naista pidempi, joten esim 178-182 senttinen nainen aika usein ettii sellaista. Toisaalta osa pitkistä naisista pitää vielä jotain 10 sentin korkoja joten onhan sitten huvittavaa jos näyttää 10 senttiä minua pidemmältä.

        Syy minkä takia haen itseäni lyhempää naista sekä myös vähemmän pyöreää on ettei nainen tuntuisi ihan amatsoonilta minun rinnalla.

        Jos selailet nettideitissä profiileja niin 160 senttiset tapit naisena saattaa ettiä 180 senttistä miestä rinnalleen.
        Nähtävästi tuo on joku "miehen mitta" että mies olisi vähintään se keskipituinen tai keskimäärin muita miehiä pitempi että mies olisi pitkä.

        Naiset kai liittää miehillä siihen pituuteen voimaan ja valtaan liittyviä mielikuvia. Miehet taas lyhyisiin naisiin että vaikuttavat hennommilta ja kuten sanoin suojeltavimmilta.


      • ES
        Manly man kirjoitti:

        Ainakin itsellä niin lyhempi ja pienempi nainen tuntuisi "suojeltavammalta".
        Toisaalta jos on pitkä ja hoikka nainen niin tuntuuhan sellainenkin hieman "pienemmältä" minuun verrattuna kuin minun pituinen ja samanpainoinen nainen.

        Yleensä kuitenkin nainen odottaa että mies on naista pidempi, joten esim 178-182 senttinen nainen aika usein ettii sellaista. Toisaalta osa pitkistä naisista pitää vielä jotain 10 sentin korkoja joten onhan sitten huvittavaa jos näyttää 10 senttiä minua pidemmältä.

        Syy minkä takia haen itseäni lyhempää naista sekä myös vähemmän pyöreää on ettei nainen tuntuisi ihan amatsoonilta minun rinnalla.

        Jos selailet nettideitissä profiileja niin 160 senttiset tapit naisena saattaa ettiä 180 senttistä miestä rinnalleen.
        Nähtävästi tuo on joku "miehen mitta" että mies olisi vähintään se keskipituinen tai keskimäärin muita miehiä pitempi että mies olisi pitkä.

        Naiset kai liittää miehillä siihen pituuteen voimaan ja valtaan liittyviä mielikuvia. Miehet taas lyhyisiin naisiin että vaikuttavat hennommilta ja kuten sanoin suojeltavimmilta.

        "Naiset kai liittää miehillä siihen pituuteen voimaan ja valtaan liittyviä mielikuvia. Miehet taas lyhyisiin naisiin että vaikuttavat hennommilta ja kuten sanoin suojeltavimmilta."

        Taitaa olla biologinen perusasia, että nainen kuin nainen haluaa olla suojeltava ja mies kuin mies haluaa olla vahva - ainakin jossain syvällä sisällään.

        Niin... entäs sitten nuo aate-ATM:t. Hehän haluavat nimenomaan vahingoittaa naisia. Ovat niin heikkoja.


      • pieni nainen
        Manly man kirjoitti:

        Ainakin itsellä niin lyhempi ja pienempi nainen tuntuisi "suojeltavammalta".
        Toisaalta jos on pitkä ja hoikka nainen niin tuntuuhan sellainenkin hieman "pienemmältä" minuun verrattuna kuin minun pituinen ja samanpainoinen nainen.

        Yleensä kuitenkin nainen odottaa että mies on naista pidempi, joten esim 178-182 senttinen nainen aika usein ettii sellaista. Toisaalta osa pitkistä naisista pitää vielä jotain 10 sentin korkoja joten onhan sitten huvittavaa jos näyttää 10 senttiä minua pidemmältä.

        Syy minkä takia haen itseäni lyhempää naista sekä myös vähemmän pyöreää on ettei nainen tuntuisi ihan amatsoonilta minun rinnalla.

        Jos selailet nettideitissä profiileja niin 160 senttiset tapit naisena saattaa ettiä 180 senttistä miestä rinnalleen.
        Nähtävästi tuo on joku "miehen mitta" että mies olisi vähintään se keskipituinen tai keskimäärin muita miehiä pitempi että mies olisi pitkä.

        Naiset kai liittää miehillä siihen pituuteen voimaan ja valtaan liittyviä mielikuvia. Miehet taas lyhyisiin naisiin että vaikuttavat hennommilta ja kuten sanoin suojeltavimmilta.

        minusta usein tuntuvat kiinnostuvan juuri pitkät (185-190cm) miehet.
        lyhyemmät eivät juurikaan innostu. johtuisiko mahdollisista jälkikasvulle siirtyvistä geeneistä? jos kummatkin lyhyitä, lapsikin todennäköisesti on. lyhyemät miehet tuntuvat siis haluavan pidempiä naisia, joista kuitenkin toteavat, että sellaisia saa vain rahalla (varakkuudella)..
        kelpaan siis vain normaalimittaisille, tai pitkille.


      • ES
        pieni nainen kirjoitti:

        minusta usein tuntuvat kiinnostuvan juuri pitkät (185-190cm) miehet.
        lyhyemmät eivät juurikaan innostu. johtuisiko mahdollisista jälkikasvulle siirtyvistä geeneistä? jos kummatkin lyhyitä, lapsikin todennäköisesti on. lyhyemät miehet tuntuvat siis haluavan pidempiä naisia, joista kuitenkin toteavat, että sellaisia saa vain rahalla (varakkuudella)..
        kelpaan siis vain normaalimittaisille, tai pitkille.

        Usein vastakohdat viehättävät - ja usein samankaltaisuus. Monimutkaista.


      • Gordon Gekko
        ES kirjoitti:

        Usein vastakohdat viehättävät - ja usein samankaltaisuus. Monimutkaista.

        Mä olen kehitellyt sellaista teoriaa, että niissä luonteenpiirteissä ja fyysisissä ominaisuuksissa, jotka voi ajatella (tai perinteisesti ajatellaan) miehisiksi tai naisellisiksi, vastakohdat usein viehättää. Elämänarvoissa ja joissakin androgyyneissä luonteenpiirteissä samanlaisuus tapaa viehättää. Miltä kuulostaisi? Anonko apurahaa?


      • pirun sosiaalistajat
        ES kirjoitti:

        "Naiset kai liittää miehillä siihen pituuteen voimaan ja valtaan liittyviä mielikuvia. Miehet taas lyhyisiin naisiin että vaikuttavat hennommilta ja kuten sanoin suojeltavimmilta."

        Taitaa olla biologinen perusasia, että nainen kuin nainen haluaa olla suojeltava ja mies kuin mies haluaa olla vahva - ainakin jossain syvällä sisällään.

        Niin... entäs sitten nuo aate-ATM:t. Hehän haluavat nimenomaan vahingoittaa naisia. Ovat niin heikkoja.

        Niinpä. Vaikka kuinka osaa itsestänsä pitää huolta eikä sinänsä suojelua tarvitse, niin silti se tuntuu hyvältä saada olla pieni ja käpertyä miehen syliin turvaan koko pahalta maailmalta. :) Jotain hyvin alkukantaista ja vaistomaista siinä on, jotain mitä ei oikein järjellä pysty selittämään...


      • sir_eino

        En tiedä. Se on varmaan joku kulttuurillinen juttu. Meillä miehen pitää olla naista pidempi ollakseen mies. Tai jotain.

        No minähän olen melko lyhyt mies, 175 cm. Minua pidempiä naisia on siis ihan oikeasti olemassa. Ei se nyt silloin olisi ongelma jos nainen olisi jonkun 175-180cm pitkä. Siis mulle. Joku 190 cm pitkä nainen voisi olla jo turhan pitkä mutta tuskin sellainen edes kahta kertaa mua vilkaisisi joten täysin hypoteettinen tilanne.


      • Jätkä 25

        eräs naispuolinen kaverini joka tykkää pitkistä miehistä sanoi että tuovat turvan tunnetta ja tuntuu siinä olevan kyllä jotain muutakin biologiaa taustalla. Ainakin mitä kerran lueskelin tuota Ihannemies palstaa, niin siellä yksi nainen oli vielä kertonut että kiihottuu yksinkertaisesti vaan enemmän pitkistä miehistä. Tuntuu enemmän mieheltä! Tuo on aika sama asia kuin että minkä takia monet miehetkin tykkää rintavista naisista? Ihanan naisellista sekin.


      • ES

        HÄH?


      • -.
        ES kirjoitti:

        HÄH?

        Pilkkaat ATM:iä rumasti heikoiksi.


      • perskules##¤!
        Manly man kirjoitti:

        Ainakin itsellä niin lyhempi ja pienempi nainen tuntuisi "suojeltavammalta".
        Toisaalta jos on pitkä ja hoikka nainen niin tuntuuhan sellainenkin hieman "pienemmältä" minuun verrattuna kuin minun pituinen ja samanpainoinen nainen.

        Yleensä kuitenkin nainen odottaa että mies on naista pidempi, joten esim 178-182 senttinen nainen aika usein ettii sellaista. Toisaalta osa pitkistä naisista pitää vielä jotain 10 sentin korkoja joten onhan sitten huvittavaa jos näyttää 10 senttiä minua pidemmältä.

        Syy minkä takia haen itseäni lyhempää naista sekä myös vähemmän pyöreää on ettei nainen tuntuisi ihan amatsoonilta minun rinnalla.

        Jos selailet nettideitissä profiileja niin 160 senttiset tapit naisena saattaa ettiä 180 senttistä miestä rinnalleen.
        Nähtävästi tuo on joku "miehen mitta" että mies olisi vähintään se keskipituinen tai keskimäärin muita miehiä pitempi että mies olisi pitkä.

        Naiset kai liittää miehillä siihen pituuteen voimaan ja valtaan liittyviä mielikuvia. Miehet taas lyhyisiin naisiin että vaikuttavat hennommilta ja kuten sanoin suojeltavimmilta.

        Mä olen keskimittainen nainen, 165 cm, enkä mikään tappi!!!

        :D


      • Es
        -. kirjoitti:

        Pilkkaat ATM:iä rumasti heikoiksi.

        On raukkamaista uhata naisia erilaisilla väkivallan teoilla.


      • melkein atm
        ES kirjoitti:

        "Naiset kai liittää miehillä siihen pituuteen voimaan ja valtaan liittyviä mielikuvia. Miehet taas lyhyisiin naisiin että vaikuttavat hennommilta ja kuten sanoin suojeltavimmilta."

        Taitaa olla biologinen perusasia, että nainen kuin nainen haluaa olla suojeltava ja mies kuin mies haluaa olla vahva - ainakin jossain syvällä sisällään.

        Niin... entäs sitten nuo aate-ATM:t. Hehän haluavat nimenomaan vahingoittaa naisia. Ovat niin heikkoja.

        Tsot tsot, varovasti noiden atm kommenttien kanssa.


    • ajfa

      Olen mies 182cm ja 75-85kg (vaihtelee).

      Ihannenainen: 150-190cm 50-90kg (Riippuu pituudesta).

      Väliä on sen verran että jos noitten kokohaarukoitteni ääripäät laittaa yhteen, niin sitten menee jo yli molemmista päistä. Ei siis 150cm ja 90kg, tai 190cm ja 50kg.
      Mielummin vähän löysää kuin vähän liian laiha.

    • 26

      Olen mies 34v noin 180cm ja 80kg. Mullakin on hieman kuntosalilta hankittua lihasta.
      Hyvä ulkonäkö naisella on osa kokonaisuutta. Eli sillä on väliä, mutta muut ominaisuudet vaikuttavat kanssa paljon. Eniten pidän suunnilleen saman pituisista, liikunnallisista ja hoikista naisista.

    • also_sprach_jungfrau

      Minusta tuntuu että olen sanonut tämän jo miljoona kertaa, ja kaikkia tietysti kiinnostaa ihan täysillä, mutta... joo. "Ihannemieheni" olisi kait aika lyhyt ja hintelänlaiha. En katso pahalla myöskään pitkiä ja hoikan atleettisia miehiä, mutta kuitenkin siroudessa on jotain, mikä vetoaa minuun. Olen senkin sanonut aiemmin, että on helppo leikkiä, ettei olisi pinnallinen, jos mieltymykset ovat vähän valtavirrasta poikkeavat, mutta aika pinnallinen minä kait kuitenkin olen. Käytännössä minun olisi varmaan mahdoton viehättyä esimerkiksi mistään järkälemäisestä lihaskimpusta.

      Sikäli kun se nyt vaikuttaa asiaan, niin itse olen 167 cm "pitkä" ja paino vaihtelee siinä 48-51 kg välillä. Terveimmilläni tunnen olevani aina kun olen 49.5 kg (oudon tarkka lukema, tiedän). Aika vaikea arvioida, mikä olisi itselle ihanteellinen kroppa, mutta eipä se ollut kysymyskään...

      • sir_eino

        Sinähän hoikka olet. Ihan ensimmäinen tyttöystävä oli suurinpiirtein samoissa mitoissa. Pieni ja siro vaikkei ollut kovin lyhyt.


    • FatBoss87

      No eipä ole naista ollut 4:ään vuoteen, joten ei tässä enää kovin kranttu ole varaa olla :D

      Itse olen 181 pitkä ja painoa näkyi olevan tänä aamuna 82kg, tosin salilla en ole käynyt enää lukion jälkeen ja yliopistossa tuli viidessä vuodessa painoa lisää melkein 10kg. Eli pömppis löytyy, vaikka painoindeksi on vielä (vissiin) kunnossa. Ehkä laihdutan takaisin tuonne 70-75 kiloon, tai sitten alan taas käymään aktiivisesti salilla, mutta kesään mennessä tämä masu on kyllä poissa, tavalla tai toisella. Itsetunto on myös laskenut huimasti kun on alkanut peilistä maha näkymään, hiukset päästä lähtemään ja naistakaan ei tahdo löytyä mistään vaikka ihan tosissaan ole aina välillä yrittänyt.

      Naisen toivoisin olevan 155-175 pitkä ja painoa jotain 45-65kg, mutta ei se muutama sentti tai kilo sinne tai tänne mitään haittaa, enkä minä mittanauhan tai puntarin kanssa ala naista jahtaamaan. En ole koskaan oikein ollut kiinnostunut noita "muodokkaista" naisista, vaan enemmänkin noista hoikista naisista joilla on pienet/normi rinnat ja pieni/normi peppu. Ja mieluummin liian laiha kuin liian lihava, sillä helpompi sitä painoa on aina saada lisää kuin alkaa laihduttamaan. Mitään aroneetikkoa en kuitenkaan huoli, mutta tuo 45kg minimiraja on ihan hyvä 160 pitkälle naiselle.

      • sir_eino

        "Ja mieluummin liian laiha kuin liian lihava, sillä helpompi sitä painoa on aina saada lisää kuin alkaa laihduttamaan."

        No naisista en tiedä mutta mulle laihduttaminen olisi varmaan helpompaa. -5kg olisi ihan helppo nakki, 5kg ei.


      • Langanlaiha
        sir_eino kirjoitti:

        "Ja mieluummin liian laiha kuin liian lihava, sillä helpompi sitä painoa on aina saada lisää kuin alkaa laihduttamaan."

        No naisista en tiedä mutta mulle laihduttaminen olisi varmaan helpompaa. -5kg olisi ihan helppo nakki, 5kg ei.

        Laihduttamisesta en voi henkilökohtaisesti sanoa, mutta painon lisäämisestä sen, että on vaikeaa. Olen vuosien mittaan pyrkinyt lisäämään painoa salin kautta, jolloin syön paljon. Onhan muutama kilokin jo kertynyt, ja muutama lihaskin jo peittää luita. Silti olen armottoman laiha.

        Painoa löytyy siis vaivaiset 66kg, kun taas pituutta hieman yli 180. Ikää tosin 19 vuotta. Onhan kehuja tästäkin pulkannarusta tullut, vaikka itse en pidä kroppaani mitenkään seksikkäänä. Kullakin omat mieltymyksensä.

        Omat mieltymykseni naisen vartalosta vaihtelevat. Sellainen normaalipainoinen, miksei tiettyyn pisteeseen asti laihakin. Lyhyehkö olisi minun mieleeni, ehkä maksimissaan 175cm - minimistä en osaa sanoa.


    • Mr Groove

      Itse olen 175/75 voimistelijavartaloinen kaveri ja naiseni ovat aina olleet hoikkia ja urheilullisia, enkä osaa oikein muunlaista naista kuvitella vierelleni, mutta never say never. Mitään ehdottomia "pitää"-kriteereitä minulla ei ole. Tykkään pitkistä naisista, mutta ex vaimoni oli vain 164, eikä sekään haitannyt. Nykyinen naisystäväni on 173. Minusta on jotenkin luontevaa, kun nainen lähes yhtä pitkä kanssani. Itsetuntoni kestää sen, että korkkareissa naiseni on minua pidempi. Olen myös seurustellut itseäni pidempien naisten kanssa, mutta siinä allkaa tuntea itsensä pieneksi.

      • sir_eino

        Olen suurinpiirtein pituisesi ja painoisesi. Myös omat tyttöystävät ovat olleet enimmäkseen hoikkia. Ja kyllä, pidän pitkistä naisista vaikkei se mikään tärkein kriteeri ole.

        Lihavat naiset eivät yleensä kiinnostu minusta. Minä voisin olla lihavan tai ainakin vähän pyöreän kanssa mutta sellaiset esimerkiksi flirttailevat kanssani niin harvoin ettei pahemmin tule tilaisuuksia. Yleensä naiset jotka lähestyvät minua tai muuten antavat vihreää valoa ovat pienikokoisia, vähintään hoikkia jos ovat pitkiä. Lyhyt mies ei vetoa lihaviin.


      • Mr Groove
        sir_eino kirjoitti:

        Olen suurinpiirtein pituisesi ja painoisesi. Myös omat tyttöystävät ovat olleet enimmäkseen hoikkia. Ja kyllä, pidän pitkistä naisista vaikkei se mikään tärkein kriteeri ole.

        Lihavat naiset eivät yleensä kiinnostu minusta. Minä voisin olla lihavan tai ainakin vähän pyöreän kanssa mutta sellaiset esimerkiksi flirttailevat kanssani niin harvoin ettei pahemmin tule tilaisuuksia. Yleensä naiset jotka lähestyvät minua tai muuten antavat vihreää valoa ovat pienikokoisia, vähintään hoikkia jos ovat pitkiä. Lyhyt mies ei vetoa lihaviin.

        Outoa, että pyöreät naiset eivät kiinnostu sinusta. Oletko liian komea? Kenties naisten itsetunto ei riitä. Itse olen senverran tavis ja helposti lähestyttävä, että minusta kiinnostuvat pyöreätkin, mutta itse en ole koskaan oikein syttynyt pyöreistä naisista. En tiedä mikä siinä on. Ei se oli kiloista tai senteistä kiinni, vaan olemuksesta. Nämä nyt vaan on sellaisia asioita, joita ei voi selittää. Onhan se naisten kannalta hyvä, että jokaiselle vartalotyypille löytyy ihailijansa, myös pienirintaisille hoikkiksille. Ovathan monet miehet ihan villeinä pyöreänmuodokkaisiin, pehmeisiin naisiin.


      • sir_eino
        Mr Groove kirjoitti:

        Outoa, että pyöreät naiset eivät kiinnostu sinusta. Oletko liian komea? Kenties naisten itsetunto ei riitä. Itse olen senverran tavis ja helposti lähestyttävä, että minusta kiinnostuvat pyöreätkin, mutta itse en ole koskaan oikein syttynyt pyöreistä naisista. En tiedä mikä siinä on. Ei se oli kiloista tai senteistä kiinni, vaan olemuksesta. Nämä nyt vaan on sellaisia asioita, joita ei voi selittää. Onhan se naisten kannalta hyvä, että jokaiselle vartalotyypille löytyy ihailijansa, myös pienirintaisille hoikkiksille. Ovathan monet miehet ihan villeinä pyöreänmuodokkaisiin, pehmeisiin naisiin.

        Paha sitä omaa komeutta on alkaa arvioimaan. Joidenkin naisten mielestä olen. Ja sen verran puhelias ja ystävällinen ettei luulisi että mua pelätä tarvitse. Kroppa mulla on kyllä todella hyvässä kunnossa. Ehkä pyöreämmät naiset sitten ovat sitä mieltä että olen terveysnatsi ja jättävät suosiolla väliin?

        No, saan mä joskus huomiota myös pyöreiltä ja jopa lihavilta mutta harvoin sellaiset aloitteita tekevät. Ehkä lihavat naiset eivät vaan tee aloitteita niin paljon?


      • mr_groove
        sir_eino kirjoitti:

        Paha sitä omaa komeutta on alkaa arvioimaan. Joidenkin naisten mielestä olen. Ja sen verran puhelias ja ystävällinen ettei luulisi että mua pelätä tarvitse. Kroppa mulla on kyllä todella hyvässä kunnossa. Ehkä pyöreämmät naiset sitten ovat sitä mieltä että olen terveysnatsi ja jättävät suosiolla väliin?

        No, saan mä joskus huomiota myös pyöreiltä ja jopa lihavilta mutta harvoin sellaiset aloitteita tekevät. Ehkä lihavat naiset eivät vaan tee aloitteita niin paljon?

        Olet varmaan oikeassa tuossa terveysintoilujutussa. Kyllähän erilaiset elintavat näkyvät kropassa, joten eihän kukaan ala tietentahtoen ajattelemaan vakavampaa suhdetta ihan elilaiset elämäntavat omaavan ihmisen kanssa. Yhdenyön jutuissa sen ei pitäis haitata, mutta hankalahan se on selkäytimessä olevaa ihannenaisen mallia muuttaa.

        Itse ainakin kiinnitän alitajuisesti huomiota siihen, kuinka nainen liikkuu. Jos esimerkiksi kävely tai tanssi on voimattoman oloista lyllertämistä, en vaan kykene kiinnostumaan naisesta seksuaalisesti. Toisaalta, en ollut heti kiinnostunut seksuaalisesti nykyisetä naisystävästänikään, vaikka hänen vartalonsa vastasi kuvaa ihannenaisestani. Suhde syttyi ystävyyden kautta, mikä on ihan uusi kokemus minulle. Hänestä vaan löytyy päivä toisensa jälkeen ihastuttavia piirteitä, eli ihastuin hänen ajatuksiinsa ja persoonaansa pikkuhiljaa. Tämä tie oli vieläpä molemminpuolinen. Periaatteessa samoin voisi käydä myös pyöreämmän naisen kanssa, mikäli rakastuisin hänen persoonaansa.


      • sir_eino
        mr_groove kirjoitti:

        Olet varmaan oikeassa tuossa terveysintoilujutussa. Kyllähän erilaiset elintavat näkyvät kropassa, joten eihän kukaan ala tietentahtoen ajattelemaan vakavampaa suhdetta ihan elilaiset elämäntavat omaavan ihmisen kanssa. Yhdenyön jutuissa sen ei pitäis haitata, mutta hankalahan se on selkäytimessä olevaa ihannenaisen mallia muuttaa.

        Itse ainakin kiinnitän alitajuisesti huomiota siihen, kuinka nainen liikkuu. Jos esimerkiksi kävely tai tanssi on voimattoman oloista lyllertämistä, en vaan kykene kiinnostumaan naisesta seksuaalisesti. Toisaalta, en ollut heti kiinnostunut seksuaalisesti nykyisetä naisystävästänikään, vaikka hänen vartalonsa vastasi kuvaa ihannenaisestani. Suhde syttyi ystävyyden kautta, mikä on ihan uusi kokemus minulle. Hänestä vaan löytyy päivä toisensa jälkeen ihastuttavia piirteitä, eli ihastuin hänen ajatuksiinsa ja persoonaansa pikkuhiljaa. Tämä tie oli vieläpä molemminpuolinen. Periaatteessa samoin voisi käydä myös pyöreämmän naisen kanssa, mikäli rakastuisin hänen persoonaansa.

        "Itse ainakin kiinnitän alitajuisesti huomiota siihen, kuinka nainen liikkuu."

        Sama. BMI ei kiinnosta.


    • Lord Baron

      Tämmöisenä lyhyenläntänä ja kengurupallovartaloisena miehenä sitä unelmoi sellaisesta pirteänraikkaasta appelsiini iholla koristellusta päärynävartaloisesta kaunottaresta.

      • öööuuurghhh

        Olet realisti ja sinulla on hyvät saumat onnistua löytämään ihannenaisesi.


    • jjskjgkjskljgl

      Olen kurvikas, lyhyt, lihaksikas ja pieniluinen nainen. Isot rinnat, selkeästi erottuva vyötärö, kaareutuvat lanteet. En kuvailisi itseäni hoikaksi näillä kurveilla, en myöskään lihavaksi (vyötärönympärys n. 68cm).

      Toivoisin, että tulevalla miehelläni olisi leveähköt hartiat (ei mikään ehdoton vaatimus), mieluummin normaali tai urheilullinen kuin hoikka, vieläpä ennemmin niin että pikkuisen ylimääräistä on parempi kuin laihuus. Sikspäkkiä en näe mitenkään olennaisena, se ei ole minusta mitenkään erityisen hyvännäköinen. Todennäköisesti sikspäkkiä havittelevan kanssa ei arvomaailmakaan oikein kohtaisi. Kropasta pitäisi kuitenkin näkyä että kaveri huolehtii kunnostaan eikä vain nökötä soffalla kaljan ja makkaran kanssa. Pituudella ei kauheasti väliä, reilusti yli 180 alkaisi kuitenkin tuntumaan ainakin ensi alkuun vähän liian paljolta tämmöiselle tapille.

    • Ihanniinhelppoa

      Tulkaamme johtopäätökseen ettei ruipeloilla miehillä ja pönäkillä naisilla ole ottajia. Siispä jos kuulut jompaankumpaan ryhmään, älä nirsoile vaan ota itsellesi joko hintelä heppu, tai löysä nainen.

    • Amalia Kamalia

      Nykyinen kumppanini ja ihana aviomieheni on 185 senttiä pitkä ja painaa reilut sata kiloa. Ihana iso köriläs! Painosta voisi luulla, että hän olisi vähintään tukeva, mutta ei ole. Hänellä ei ole edes vatsaa. Hän on iso, roteva ja vahva!

    • oma valinta

      Oma ihannevartalo olisi: Pyöreä / tukeva. 100 kg huitteissa. Reittä, peppua, leveät lanteet. Isot riippurinnat, joissa isot ja tummat nännipihat. Ulkoisesti muuten: Pitkät hiukset, puoleen selkään tai pidemmät. Hyvä iho, hoidetut hampaat ja kaunis hymy.

      Itse olen 177 cm ja varmaan 10 kg ylipainoinen mies. Semmoinen perus. Pyöreää toivon, normia saan : (

    • tyttö18^^

      Miehen vartalolla on todellaki väliä mulle, hyvä kroppa kertoo terveydestä ja siitä että mies pitää huolen itsestään. Unelma miehen kroppa oisi mun mielestä ensinnäkin ruskettunut :p sit se ois 188cm pitkä. Sil ois tosi leveät, treenatut hartiat ja rinta sekä vahvat käsivarret ja aika isot kädet. Vatsa ois timmi ja palikat erottuis. Kalu ois sellane 23cm pitkä ja sais olla aikas paksu! peba ois tiukka, reidet ja pohkeet vahvat, isot jalat. grr kävisin niin kuumana ;)
      Ite oon siis 18v tyttö. Mul on b kupin rinnat, oon 164cm/53kg. vyötärö on kapea ja lantio melko leveä. Peba on timmi ja pyöreä, saan siitä paljon kehuja ;) oon timmi eli löytyy myös lihasta sopivasti eikä pelkkää luuta ja nahkaa. Reidet on sopivan lihaksikkaat. Vatsapalikat ei erotu vielä tarpeeksi

      • normimies25

        jooo-o,ensinnäkin,en usko että kauhean moni mies tykkää jos naisella on siis sellaset ihan selkeästi näkyvät vatsalihakset.Siis voihan olla laiha mut ei lihaksia.

        Ja sit toisekseen,mitä muuta odotat mieheltä kuin ison munan pilluun ja hardcore pornoa??Sen oikean suhteen perustamiseen tarvitaan nimittäin muutakin.Mutta,onneks olet vielä niin nuori että elämä opettaa;)


    • kolli.

      Itse olen laiha mies, 175cm ja painan alle 60kg. Haluaisin laihan tai hoikan naisen. Mieluummin pienempi kuin minä. Varmaan kaikkien mielestä sopiva yhdistelmä.

    • pipidii

      Pitkässä miehessä (tai no, ainakin itseäni pidemmässä) sitä on vaan outoa taikaa. Pituudessa on auttamattomasti eräänlaista puoleensavetävää miehekkyyttä ja "turvan" tunnetta. Painolla tai lihasmäärällä ei niin väliä, tosin rotevampi miellyttää enemmän kuin ruipelo. Semmoinen jonka hartijoiden väliselle alueelle minä sopisin sopivasti. :D

      Itse olen 25v nainen 172cm/65kg normaalivartaloinen, lihasta ja läskiä, mutta leveäharteinen ja kropanmalli aika suora pötkö, joten eipä siitä kehuja juuri ole tullut. :D Noh, ainakin itse tykkään sääristäni. Enpä siis ole turhan kranttu miestenkään vartaloista. Tärkeintä ei ole miltä näyttää, vaan miltä tuntuu.

    • nainen, 22vuotta

      Itse olen tapaillut miehiä hoikista ylipainoisiin, mutta jostain syystä hoikissa miehissä on usein jotain aivan vastustamatonta. Varsinkin jos siihen liittyy tietynlaista elekielen sulavuutta (esim. Jarvis Cocker, Pulpin laulaja)

      Voin kuvitella itseni parisuhteesen minkä kokoisen miehen kanssa tahansa, mutta bodareissa tai muuten hyvin urheilullisissa miehissä on usein jotain, mikä ei oikein sytytä. Tunne on tosin yleensä ihan molemminpuolinen :D mukavia kavereita ovat kyllä muuten.

      Jotenkin tulee ahdistava olo lihaskimppujen kainalossa ja pumppaamiseen liittyy yleensä myös machoilua, mikä on todella luotaantyöntävä piirre kenessä tahansa.
      Pituudella ei ole juuri merkitystä, ehkä "ihannemies" olisi kuitenkin yli 165cm. Hyväksyn tosin lyhyemmätkin, sillä pituus on sellainen asia, mille ihminen ei itse mahda mitään. Muutenkin annan enemmän arvoa miehen henkisille ominaisuuksille, kuten älykkyydelle.

      Itse olen 175/98, eli onhan tuota ylipainoa.

      • kylie<3jarvis

        Uuuh, itsekin viehätyn miehistä joilla on Jarvis Cockerin vartalo. Jostain syystä pitkät sulavaliikkeiset raajat vie jalat alta :D Itse olen myös hoikka mutta lyhyt.


    • zportti

      olen nainen 162/54 enemmän lihasta kun rasvaa. Urheilen paljon.
      Olen tottunut näkemään lihaksikkaita vartaloita joten en osaa "kuolaa" niitten perään samalla tavalla kun "tavis" naiset koska lihas on mulle tavallista. Mieheltä en vaadi tiukkaa sikspäkkiä mutta en osaisi kuvitella olevani miehen kanssa joka näyttää ulkoisesti siltä että terveet elämäntavat, terveellinen ruoka ja urheilu ei todellakaan ole koskaan kiinnostanut eikä kuulu tulevaisuuteenkaan.
      Itse seurustelen nyt miehen kanssa joka on myös kovan urheilulajin harrastaja ja kovassa kunnossa. Mulle hänen katse, persoona ja jutut on ihan ykkösasia ja jumalainen vartalo plussaa ;) Tärkeää on kyllä tietää että toisellekin urheilu on kivaa, jotta tietää että puoliso ei yhtäkkiä muutu tunnistamattomaksi ns.. kyllä, tätä hänkin sanoi toivovansa ennen ekoja treffejämme, että nainen tykkää kanssa urheilla. Turha lässyttää että "sisin tärkein" Kyllä se että toisen kroppa kiihottaa eikä karkota on kanssa hjyyyyvin tärkeä...mun mielestä ainakin.

      • m25v

        " mutta en osaisi kuvitella olevani miehen kanssa joka näyttää ulkoisesti siltä että terveet elämäntavat, terveellinen ruoka ja urheilu ei todellakaan ole koskaan kiinnostanut eikä kuulu tulevaisuuteenkaan."

        Mitäköhän väliä tollakin sitten on että jaksaako se toinenkin juosta 10 viikossa jossain salilla ja kyttää mitä ruokaa laittaa suuhun ihan hysteerisesti.Siis,vielä sen ymmärrän että jos ei sais olla kauhean lihava,ok,mut et toisenkin pitää pumpata rautaa härän lailla.
        Ja totuus on kuitenkin se että meistä jokainen vanhenee,keho rapistuu.Joten jossain vaiheessa tollaisesta kropan ja kunnon ihannoinista on vaan luovuttava.Vaikka hyvähän se on että jaksaa huolehtia itestään.

        "Turha lässyttää että "sisin tärkein" Kyllä se että toisen kroppa kiihottaa eikä karkota on kanssa hjyyyyvin tärkeä...mun mielestä ainakin."


        Nii,ja taas tehtiin seksistä oikein kunnon porno jyystöä.Tottakai se on tärkeää että kokee toisen viehättävänä mutta kyllä parasta rakastelua on se kun tuntee toisen sielunpohjia myöten.Kokee myös henkisellä tasolla yhteyden.


      • zportti
        m25v kirjoitti:

        " mutta en osaisi kuvitella olevani miehen kanssa joka näyttää ulkoisesti siltä että terveet elämäntavat, terveellinen ruoka ja urheilu ei todellakaan ole koskaan kiinnostanut eikä kuulu tulevaisuuteenkaan."

        Mitäköhän väliä tollakin sitten on että jaksaako se toinenkin juosta 10 viikossa jossain salilla ja kyttää mitä ruokaa laittaa suuhun ihan hysteerisesti.Siis,vielä sen ymmärrän että jos ei sais olla kauhean lihava,ok,mut et toisenkin pitää pumpata rautaa härän lailla.
        Ja totuus on kuitenkin se että meistä jokainen vanhenee,keho rapistuu.Joten jossain vaiheessa tollaisesta kropan ja kunnon ihannoinista on vaan luovuttava.Vaikka hyvähän se on että jaksaa huolehtia itestään.

        "Turha lässyttää että "sisin tärkein" Kyllä se että toisen kroppa kiihottaa eikä karkota on kanssa hjyyyyvin tärkeä...mun mielestä ainakin."


        Nii,ja taas tehtiin seksistä oikein kunnon porno jyystöä.Tottakai se on tärkeää että kokee toisen viehättävänä mutta kyllä parasta rakastelua on se kun tuntee toisen sielunpohjia myöten.Kokee myös henkisellä tasolla yhteyden.

        Eeh...missäköhän vaiheessa sanoin vaativani mieheltä punttisalilla ravaamista 10 viikossa ja ruokapalojen kyttäämistä? Ja missä vaiheessa puhuin pornojyystöstä?

        Teksti meni näin "Olen tottunut näkemään lihaksikkaita vartaloita joten en osaa "kuolaa" niitten perään samalla tavalla kun "tavis" naiset koska lihas on mulle tavallista. Mieheltä en vaadi tiukkaa sikspäkkiä mutta en osaisi kuvitella olevani miehen kanssa joka näyttää ulkoisesti siltä että terveet elämäntavat, terveellinen ruoka ja urheilu ei todellakaan ole koskaan kiinnostanut eikä kuulu tulevaisuuteenkaan."

        Miksi otit lauseita pois asiayhteydestä ja teit niistä ihan omat lauseet tulkinnoilla jotka on täysin ristiriidassa asioiden kanssa mitä todellisuudessa sanoin?

        En vaadi mieheltä maanista himojumppaa ja ylimaallisen teräksistä kroppaa. En myöskään halua lyllertävää kasaa joka syö paskaa. Eikö näiden ääripäiden väliin mahdu kaikenlaista?

        Mun mies treenaa ihan omasta tahdostaan. Ollut saman lajin kilpailija jo paljon ennen minua, että älä sä hänen henkisestä hyvinvoinnistaan mun vaatimusteni alla huolehdi.

        Jos sulla on huono omatunto siitä että et itse jaksa urheilla, niin tää on väärä kanava purkaa sitä.


    • Neiti1987

      Haluaisin, että mies olisi ainakin jonkun verran pidempi ja painavampi. Sellainen, jonka kainaloon mahtuis sopivasti. Ei kuitenkaan liian iso, siis sellainen pelottavan iso.

      Itse normaalipainoinen/hoikahko 166cm nainen. Perse ainakin omaan silmään liian leveä, C:n tissit löytyy ja vatsalihakset erottuu jonkin verran. Painoani en ole halunnut vahdata enää syömishäröilyn jälkeen.

    • Puuväri

      Minä olen itse suhteellisen kurvikas,tiimalasin mallinen nainen ja lyhyt 165. Laihduttanut paljon ja nyt alkaa figuuri näkyä ja löllöt väistyä.Suht ok näköinenkin mielestäni olen, laitan itseäni (kynsiä,hiuksia ja naamaa) ja pidän yllä hyviä ja terveellisiä elämäntapoja ja silti ei jostain syystä miehet ole lähestyneet. Tiedä häntä miksi voi toki olla että olen vieläkin liian hc.

      Mutta miehessä etsin itseäni pidenpää ja kädet/hartiat on oltava reilut,tuo jotenkin turvaa.Kaikki muu liittyy karismaan. Eli mitään tiettyä mallia en miehessä etsi.

      • Kuulosti pelottavalt

        Älä ota pahalla, mutta nuo vaatimuksesi asettavat jokaisen normaalin miehen samaan asemaan kuin naiset yleisesti joutuvat.
        Reilut hartiat = iso rintavarustus
        Reilut kädet = unelma takapuoli

        Tuovat naisellisen turvallista tunnetta.

        Jokainen mies joka ei elämäänsä vietä salilla, pelästyy ja rupeaa miettimään vähemmän vaativaa ihmistä. Mikä on reilu koko?


    • Puuväri

      Reilu on sellanen omia hartioita ja käsiä isonpi :D Siis ei naismaisia siroja rimpuloita :). tässä minun tapauksessa standardi on helppo täyttää kun en itseäni jääkaappi pakastimena pidä.

      Jos "vaatimuksiani" ajattelee niin tuskin ovat vaikeat täyttää,ei tässä mitään Brad Pittiä etsiskellä :)

      Mitäs pelottavaa siinä on?

      • Se peljästynyt

        Kun sanot sen noin, niin alat heti kuulostaa mukavalta ja realistiselta ihmiseltä. Siinä se ero. Pitää vain osata sanoa asiat niin, ettei karkoita heti ihmisiä itsetutkiskelun pelottavaan maailmaan ;)
        Noin on paljon parempi.


    • Puuväri

      Joo :D se on näitä yötyön iloja että ei aina osaa artikuloida tarpeeksi selkeästi asioita ja saa ne kuullostamaan hc:ltä . Mutta joo unelmien miestä odotellessa.

      • Ei enää pelästynyt

        No ihan samoja ongelmia itse kullakin, vaikkakin vain iltavuoroviikosta kyse :)
        Joo sitä unelmien naista täällä hc palstalla outojakin juttuja ihmetellessä.


    • Kaikista kasvoista

      Miehellä pitää olla työllä hankitut lihakset. Leveät hartiat, voimakkaat käsivarret, vahvat reidet. Vatsaa saa olla, ei haittaa yhtään, jos on kiinteä. Pituutta mielellään ainakin 5 cm enemmän kuin itsellä(175). Painokin on suhteellinen käsite. Liian hoikka mies ei saa olla. Kaikenkaikkiaan miehekäs ja turvallinen olemus. Tämä siis vain ulkoisista ominaisuuksista. Nykyiseen mieheeni rakastuin kylläkin ennenkuin ehdin suuremmin kiinnittää huomiota yksityiskohtiin. Koko olemus, käytös ja ah, ne ihanat silmät.
      Ei kannata kiinnittää liikaa huomiota ulkomuotoon, ettei jää tärkeämmät jutut huomaamatta:) Onnea etsintääsi!

      • m25v

        "Miehellä pitää olla työllä hankitut lihakset."

        aha,mikäköhän ammatti tänäpäivänä tekee ruipelosta pojasta lihaksikkaan..??

        Ennen haettiin tukit metästä hevovoimin ja tehtiin peltotyöt jne.Mutta,tänäpäivänä ei taida enää kauheasti noita olla.


    • Ihme touhua

      Mitähän ihmettä nämä kaikki varatut naiset täällä tekevät kertomassa poikaystävistään?

    • Femme Fatale

      Olen itse parikymppinen, 163cm 62kg, todella muodokas mutta kiinteä nainen.

      Itseäni viehättää pienikokoiset, sirohkot miehet. Sellaiset "nätit pojat".
      En haluaisi että mieheni olisi minua kovinkaan paljon pidempi, lyhyempi saa kyllä olla.

      Valitettavasti kuvatunlaisia miehiä yleensä tuntuu kiinnostavan lähinnä keijukaismaisen sirot balleriinat jotka ovat heitä itseään pienempiä...

      Minusta taas kiinnostuu lähinnä isot, maskuliiniset miehet joita kaverini kuolaavat.

      Kai se naisellisuus vetoaa heidänlaisiinsa. Olen siis sellainen "burlesque"-tyyppinen nainen, pitkät laineikkaat hiukset, vaalea iho, näyttävä meikki eli huulipunaa, vahva silmämeikki, naisellinen pukeutumistyyli, aina korkokengät, tiimalasivartalo.

      Kai se pitäisi suunnistaa Aasiaan, sieltä luulisi niitä pienikokoisia, kauniskasvoisia miehiä löytyvän! Kiinassahan on jo monta miljoonaa "ylimääräistä poikamiestä" ;) Ja kuulemma unelmoivat länsimaalaisista naisista...

    • elämänhallinta ok.

      Olen nainen, 175cm80kg. Vahva, harteikas, reitevä. Harrastan kyllä liikuntaa mutta tämmöinen "suomenhevonen" olen aina ollut.

      Mieskeholta ei olisi kanttia paljoa vaatia. Niin paljon on synnynnäistä kuten ruokahalu ja elämänasenne. Sydän kultaa on ainoa vaatimus, ihoasi hyväilisin ilolla!

    • TasapainossaItsKanss

      Miehen tulee olla 180 cm tai yli (itse olen 180 cm), mielummin vähän tukeva kuin liian laiha. Miehekäs tulee olla, tavallisen näköinen saa olla.

      Itsellä on 6 kg ylipainoa.

    • crocuta_crocuta

      "Pitäisi olla"

      Joo ei ole sellaista määritystä minun mielessäni ei...

      Yleensä olen kyllä ollut mieltynyt lyhyemmän puoleisiin naisiin, vaan tuostakin olen huomannut, että tulee sitä katseltua välillä jopa oman pituisten perään.

      Jos näyttää fitness kropalla varustettu nainen mielestäni kovin upealta, olen huomannut, että reilumpikin rasvaprosentti tekee monesta naisesta aika... Himoittavan näköisen. Ja kyllä se jolta puuttuu sekä lihas, että rasvaprosentti... Joo on niissäkin paljon hyvännäköisiä... Olisiko tässä nyt sellainen juttu, että se on se jokin muu kuin pelkkä vartalon malli, joka mieltä stimuloi.

      Mitään ihannetta en edes viitsi tähän numeroin tai sanallisella kuvauksella pistää, kun huomenna se voisi olla hieman erilainen, kun on kaupan hyllyjen välissä vastaan kävellyt sydämen lyönnin varastava nainen, joka ei todellakaan osu siihen kuvaukseen, jonka nyt antaisin. Eli se kuvaus vaihtelee hieman vaikka vartin välein... Toisin sanoen, mulla ei ole kovin tarkkaa vartalo vaatimusta ei...

    • --reilupeli--

      Ihannemiehellä (on jo löytynyt) on treenattu vartalo ja hän harrastaa jotain kamppailulajia. Kamppailulajeja siksi, että niiden parissa viihtyy arvoiltaan reiluimmat, luonteeltaan lujimmat ja fiksuimmat yksilöt. Niissä porukoissa ei fleguja näe. Näin olen itse ainakin havainnoinut. Heillä on kroppakin kunnossa automatic.
      Hiukset yms silmien väri on toisarvoista. Miehinen olemus ja asenne ovat pointti. Sinkkunaisten kannattaisi todellakin mennä saleille katselemaan miehiä, edes silmäniloksi, vaikkei harrastamaan lähtisikään.

      Itse olen 176cm 89-63- 92/ hoikka.

      • Mies1985

        Olipa naurettava mielipide. Ei minkään urheilulajin harrastaminen tee ihmisestä sen enempää reilumpaa, luonteeltaan lujempaa eikä varsinkaan fiksumpaa (erityisesti nyrkkeilyn aivoja surkastava vaikutus on tunnettua) kuin mikään muukaan harrastus. Kaikkiin urheilulajeihin tietysti liittyy tietynlainen fyysinen itse kurittaminen. Kamppailulajeissa kyllä näennäisesti saarnataan moraalisista periaatteista mutta niin tehtiin nappulaliigassakin ja normaalille ihmiselle nuo arvot ovat ainakin teoreettisesti itsestäänselviä. Tuo henkisyyspipertely on vain otettu mukaan pehmentämään sitä tosiasiaa että harrastus koostuu lyömisestä ja painimisesta ja lajista riippuen raukkamaisten likaisten temppujen opettelusta. Se voidaan yhtä hyvin vaikka uintiin tai kiekkoammuntaan.

        Ihan samalla tavalla tuo kamppailulajiharrastus voi kertoa "pieni mies syndroomasta", yläastetasolle jäämisestä henkisesti jolloin muita puutteita yritetään korvata kukkoilemalla tai sitten vaikka vainoharhaisuudesta kuviteltujen vaarojen edessä.


      • --reilupeli--
        Mies1985 kirjoitti:

        Olipa naurettava mielipide. Ei minkään urheilulajin harrastaminen tee ihmisestä sen enempää reilumpaa, luonteeltaan lujempaa eikä varsinkaan fiksumpaa (erityisesti nyrkkeilyn aivoja surkastava vaikutus on tunnettua) kuin mikään muukaan harrastus. Kaikkiin urheilulajeihin tietysti liittyy tietynlainen fyysinen itse kurittaminen. Kamppailulajeissa kyllä näennäisesti saarnataan moraalisista periaatteista mutta niin tehtiin nappulaliigassakin ja normaalille ihmiselle nuo arvot ovat ainakin teoreettisesti itsestäänselviä. Tuo henkisyyspipertely on vain otettu mukaan pehmentämään sitä tosiasiaa että harrastus koostuu lyömisestä ja painimisesta ja lajista riippuen raukkamaisten likaisten temppujen opettelusta. Se voidaan yhtä hyvin vaikka uintiin tai kiekkoammuntaan.

        Ihan samalla tavalla tuo kamppailulajiharrastus voi kertoa "pieni mies syndroomasta", yläastetasolle jäämisestä henkisesti jolloin muita puutteita yritetään korvata kukkoilemalla tai sitten vaikka vainoharhaisuudesta kuviteltujen vaarojen edessä.

        Oletpas sinä tietäväinen. Jatka samaan malliin pussi päässä, niin et ylläty.


      • marilyn monrepoo..
        Mies1985 kirjoitti:

        Olipa naurettava mielipide. Ei minkään urheilulajin harrastaminen tee ihmisestä sen enempää reilumpaa, luonteeltaan lujempaa eikä varsinkaan fiksumpaa (erityisesti nyrkkeilyn aivoja surkastava vaikutus on tunnettua) kuin mikään muukaan harrastus. Kaikkiin urheilulajeihin tietysti liittyy tietynlainen fyysinen itse kurittaminen. Kamppailulajeissa kyllä näennäisesti saarnataan moraalisista periaatteista mutta niin tehtiin nappulaliigassakin ja normaalille ihmiselle nuo arvot ovat ainakin teoreettisesti itsestäänselviä. Tuo henkisyyspipertely on vain otettu mukaan pehmentämään sitä tosiasiaa että harrastus koostuu lyömisestä ja painimisesta ja lajista riippuen raukkamaisten likaisten temppujen opettelusta. Se voidaan yhtä hyvin vaikka uintiin tai kiekkoammuntaan.

        Ihan samalla tavalla tuo kamppailulajiharrastus voi kertoa "pieni mies syndroomasta", yläastetasolle jäämisestä henkisesti jolloin muita puutteita yritetään korvata kukkoilemalla tai sitten vaikka vainoharhaisuudesta kuviteltujen vaarojen edessä.

        kyllä miehen olla pitää vähintään 180cm ja >100


    • jackaroo

      No enpä ole nyt itse tällä hetkellä kovinkaan huippu kunnossa noin fyysisesti, joten vaikeahan se olisi alkaa mitään isompia naisen suhteen vaatimaan. Tällä hetkellä minulle riittää ihan hyvin nainen joka olisi lyhyempi kuin 180cm ja kevyempi kuin 80kg.

      Totta kai jos saan saliharrastuksen kuntoon ja alkaa oma kroppa paranemaan, niin ehkä sitä sitten uskaltaa jos naiseltakin jotain hieman tarkempaa toivoa.

      En näe kuitenkaan mitenkään kovin hyödyllisenä kovinkaan tarkkojen määritelmien asettamista, sillä se laskee kumppanin löytymisen todennäköisyyttä. Ne kaikkein vaativimmat ihmiset jäävät usein yksin.

    • jjgd

      Ei oo VÄLIÄ ko oon itekin täysin läskiä täynnä.

    • asdlöä

      Olen siro, muodokas 162cm/53kg.

      Ihanne miehellä pituutta väh. 180cm, paino normaalin rajoissa ja ryhti tärkeä. Kävelytyyliin kiinnitän huomiota, ei saa laahata, askeltaa veltosti tai taapertaa kuin ankka :)

      Huom! Kaikista näistä kriteereistä huolimatta olen viehättynyt mieheen, joka ei kävele ollenkaan vammautumisen vuoksi. Eli korvien väli se tärkein seikka!

    • dsadasgdsdf

      Hei
      kuvasit kyllä aikaisemmin ruummiin rakenteesi hyvin tavalliseksi suomalaiselle miehelle. Ilmeisesti naisen saanti vaan antaa hieman lisä buustia vartalollesi. Itse harrastan joka toinen päivä lihastreeniä ja joka toinen päivä kestävyystreeniä. Nämä ovat tietenkin vihollisia toisilleen eli olen jotain normaalin vartalon välistä. Minä en odota naisen vartalolta sinänsä mitään vaan haluan että nainen on kokonaisvaltaisesti haluttava. Jos nainen on tarpeeksi haluttava ylipainoisena minulle en kylele vaan käyn kiinni jos nainen ei kiinnosta minua. Pysyn hänestä kaukana oli hän minkälainen tahansa.

    • näinseon

      Onpas tää polttava aihe. Ite 173cm73kg ja ylävartalossa löytyy. Hiuksistakin oli kovasti puhetta ite käytän hiustenpidennyksiä siiheksi kun omat kasvaa.
      Miehen ei tarvitse olla pidempi jos muuten löytyy sopivasti maskuliinissuutta mikä ei mielestäni ole mitenkään hirveesti sidonnainen painoon. tietysti jos liian laiha alkaa mennä josinneatkinsinöörin ulkomuotoon mikä on kohtuu turn-off

    • hempukkane

      Haha! Nää on näitä juttuja, millä ei lopultakaan ole mitään väliä!

      Vosin kirjoittaa pitkän listan asioita, ja huomata aina rakastuneeni johonkin ihan päinvastaiseen!

      Esim. Ihailen niitä pitkiä, tummia lihaksikkaita miehiä MUTTA kaikki suhteeni ovat olleen vaaleisiin ja sini/vihreäsilmäisiin, toiset lyhyitä, toiset pitkiä, toiset lihavia, toiset laihoja :)
      Rakastunut olen ihmisiin, joita en ensin edes sillä silmällä katsonut, mutta lopulta yhteys syntyi ihan muista syistä.
      Ei saa antaa ulkonäköseikkojen olla rakkauden tiellä.

    • **Neitonen**

      Minä, nainen; 174cm pitkä, paino 57kg, harrastan tanssillista liikuntaa, peppu löytyy josta olen saanut paljon kehuja, rinnat b/c (olen kahden koon välissä). käytän c-koon liivejä koska b puristaa, mutta koen itse olevani enemmän b-kuppinen kuin c-kuppinen. Pitkähköt hiukset (puoleen selkään), oma väri vaalea maantie, kampaaja värjää yleensä vaalean ja vaaleanruskean sävyillä, yleisvaikutelma kuitenkin vaalea. En tupakoi ja alkoholia käytän kohtuudella.

      Mieheltä toivoisin 175 pituutta, mieluummin ehkä 180 . Toivoisin että mies pitäisi huolta itsestään sen menemättä överiksi. Hoikka/normaalivartaloinen mies olisi ihanne. Bodattu/kovin treenattu mies ei kiinnosta. Terveen näköinen mies jonka ulkonäössä saa olla virheitä. Käsillä tms ei ole minulle väliä. Toivoisin että miehellä on kohtuu-terveet elämäntavat. Tupakointi on miinusta, satunnaistupakoinnin voisin ehkä hyväksyä mutta aski per päivä häiritsisi. Ei ole väliä onko mies tumma, vaalea vai ristiverinen. Shokkivärit eivät kuitenkaan innosta. Koen oman tyyliseksi enemmän sellaisen siististi pukeutuvan (ei tarkoita "pukua" vaan istuvia ja puhtaita vaatteita, farkkuja ja jotain hauskaa paitaa esimerkiksi) ja sovinnaisen oloisen miehen. Pitkätukkaiset, joulupukinpartaa kasvattavat tai muuten kovin erikoiset tai boheemit miehet eivät oikein tunnu omalta jutulta. Lävistyksiä ja tatuointeja saa olla kohtuudella. En pidä sellaisesta että koko käsi tai jalka on tatuoitu. Yksi tatuointi per ruumiinosa on ihan ok. Itselläni on myös tatuointi, lävityksiä ei ole.

      • **Neitonen**

        Kuka teitä muuten palstalaisista kiinnostaisi, ihan uteliaisuudesta kyselen, sillä todennäköisesti emme tapaa toisiamme. Olisi silti hauska tietää kuka kuvausten perusteella vetoaa eniten miehiin/naisiin?

        Tuo "jackaroo" kuulostaisi sellaiselta mieheltä josta minä eniten kiinnostuisin.


      • Sir 25
        **Neitonen** kirjoitti:

        Kuka teitä muuten palstalaisista kiinnostaisi, ihan uteliaisuudesta kyselen, sillä todennäköisesti emme tapaa toisiamme. Olisi silti hauska tietää kuka kuvausten perusteella vetoaa eniten miehiin/naisiin?

        Tuo "jackaroo" kuulostaisi sellaiselta mieheltä josta minä eniten kiinnostuisin.

        hmmm,Femme Fatale :)


      • 30v.
        **Neitonen** kirjoitti:

        Kuka teitä muuten palstalaisista kiinnostaisi, ihan uteliaisuudesta kyselen, sillä todennäköisesti emme tapaa toisiamme. Olisi silti hauska tietää kuka kuvausten perusteella vetoaa eniten miehiin/naisiin?

        Tuo "jackaroo" kuulostaisi sellaiselta mieheltä josta minä eniten kiinnostuisin.

        Manlyman. Tykkäsin myös hänen tavastaan kirjoittaa naisista arvostavasti ja suojelevasti. On mukavaa, että mies arvostaa monenlaista naiskauneutta, sillä elämän aikana vartalo saattaa muuttua ja toisaalta eroottisuus muodostuu niin paljosta muustakin.


    • teoria/käytäntö

      Nain jo ihannenaistani, ah ku tekee gutaa. Pöhiskää rauhassa et minkälaista haluatte, ette kuitenkaan saa.

    • ¤¤¤333

      33v mies ja ihan normaalivartaloinen olen itse. Pidän kaikenlaisista naisvartaloista, niin laihoista kuin hieman pyöreämmistä. Ainoastaan ääripäät ovat mielestäni rumia, siis hyvin ylipainoiset tai anorektisen laihat. Jos nainen on kaunis kasvoiltaan, niin 10-15kg:n ylipaino ei haittaa mitenkään. Rinnat voivat olla isot tai pienet, silläkään ei ole niin väliä. Naisen pituudella ei ole merkitystä, kunhan ei ole mikään yli 2 metrinen jättiläinen.

    • morgan-kane

      nuorempana katselin hoikkia naisia ihannoiden ikää kun tulee lisää nais-ihanne muuttunut pyöreämpään suuntaan ei johdu siitä että itse olisin pulskistunut harrastan urheilua aktiivisesti hoikkana olen pysynyt nuoreta-pojasta aikuiseen-ikään

    • cillyblonde..

      ihanne mies olis pitkä, yli 184cm, liian bodatuista en tykkää mut vähän lihaksia saa olla, eikä haittaa jos pikkusen ylimäärästä. pienikokoiset ja laihat miehet ei sytytä. isot kädet ja vahvat käsivarret on ihanat. Mutta eniten kiinnitän huomiota miehen silmiin ja katseeseen :)

      ite mallia tiimalasi, 169cm ja 52kg, enemmänkin urheilullinen kroppa kuin laiha.

    • Millainen miehen pitää olla 22-vuotiaan naisen mielestä:
      1.Komea
      2.Hyväkäytöksinen
      3.Varakas
      4.Hyvä kuuntelija
      5.Hauska
      6.Urheilullinen
      7.Tyylikkäästi pukeutuva
      8.Laatutietoinen
      9.Ihanan yllätyksellinen
      10.Kekseliäs,romanttinen rakastaja

    • Millainen miehen pitää olla 32-vuotiaan naisen mielestä:
      1.Hyvännäköinen-ei mielellään kalju
      2.Hänen pitää avata autonovi ja tarjota tuoli minulle
      3.Hänen pitää pystyä tarjoamaan minulle ateria hyvässä ravintolassa
      4.Hänen pitää kuunnella enemmän kuin puhua
      5.Hänen pitää pystyä kantamaan vaivatta kauppakassit
      6.Hänellä pitää olla ainakin yksi solmio
      7.Hänen pitää olla lemmekkäällä tuulella vähintään kerran viikossa

    • Millainen miehen pitää olla 42.vuotiaan naisen mielestä:
      1.Ei liian ruma-kalju ei haittaa
      2.Hän ei saa lähteä liikkeelle ennen kuin olen ehtinyt istua auton kyytiin
      3.Hän nyökyttelee päätään aika paljon puhuessani
      4.Hän on tarpeeksi huväkuntoinen siirtelemään huonekaluja
      5.Hän käyttää paitaa joka peittää vatsan

    • Millainen miehen pitää olla 52-vuotiaan naisen mielestä:
      1.Hän leikkaa säännöllisesti nenäkarvansa
      2.Hän ei röyhtäile eikä raavi itseään julkisella paikalla
      3.Hän on tarpeeksi hyväkuntoinen noustakseen viikonloppuisin sohvalta
      4.Hän käyttää yleensä ehjiä sukkia ja puhtaita alusvaatteita
      5.Hän muistaa minun mimeni

      • jackaroo

        Tässä vielä yksi pikku vitsi:

        Kun olin 14, halusin että minulla olisi tyttöystävä.

        Kun olin 16, minulla oli tyttöystävä, mutta suhteestamme puuttui jotain. Halusin tyttöystävän joka olisi intohimoinen, kiihkeä.

        Ollessani 20 minulla oli kiihkeä tyttöystävä, mutta hän oli aivan liian tunteellinen. Kaiken oli oltava suurta draamaa ja usein hän uhkaili minua itsemurhalla. Halusin suhteen jossa olisi tasapainoisuutta ja turvallisuutta.

        Kun olin 25, löysin tasapainoisen tyttöystävän, mutta hän oli tylsä. Kaikki mitä hän sanoi tai teki oli ennalta arvattavissa. Halusin jännittävämmän tyttöystävän.

        30-vuotiaana löysin jännittävän tyttöystävän. Hän petti minua jatkuvasti, eikä suostunut vakiintumaan tai ajattelemaan tulevaisuutta. Halusin tyttöystävän jolla olisi elämässä tavoitteita.

        35-vuotiaana löysin tytön jolla oli tavoitteita, hän oli älykäs ja eteenpäin pyrkivä. Menimme naimisiin, erosimme ja hän vei koko omaisuuteni.

        Nyt kun olen vanhempi ja viisaampi, etsin tyttöystävää jolla on isot tissit!


    • Millainen miehen pitää olla 62-vuotiaan naisen mielestä:
      1.Pikkulapset eivät pelkää häntä
      2.Hän muistaa missä kylpyhuone on
      3.Hän on tarpeeksi hyväkuntoinen noustakseen itse sohvalta
      4.Hän muistaa mihin on jättänyt hampaansa
      5.Hän muistaa,milloin viimeeksi.........................................




      Millainen miehen pitää olla 72-vuotiaan naisen mielestä:

      1. Hän hengittää............................

      • sopusuhtainen

        ...näinhän se lopulta menee, olipas hauskaa taas lukea tuo pitkästä aikaa.

        Itse olen aikoinani myös ajatellut vaikka mitä miehestä, millainen kropan pitäis olla, mutta aika tekee tehtävänsä meillä kaikilla. Jos ei muuten, niin muistakaa:

        Mitä HOIKEMPI sitä RYPPYISEMPI (vaikka olisit ollut koko ikäsi hoikka) vanhana(varsinkin kaula, siitä näkee ihmisen iän), siksi monet haluavat tehdä itselleen 'luontaisen facelifitn' vähän pyöristämällä itseään vuosien saatossa, ja se on muuten totta, että kun on sopivasti rasvakudosta ihon alla keski-ikäisenä ja siitä ylöspäin,(ei liikaa) näytät nuoremmalta...vanhusten kertomia viisauksia.

        Eräs ystäväni tuleva mies sanoi aikoinaan heidän suhteensa aluksi, että mielummin hän haluaa pomppulinnansa pitää kuin pyykkilaudan. Lasten on paljon helpompi hyppiä sen päällä kuin pyykkilaudalla :D

        Oma kriteerini on nykyään, että mies ei saa painaa vähemmän kuin minä. Ja oma vaatekoko ei saa muuttua isompaan kummallakaan.
        Jos näin uhkaa käydä, menee taas vähän lisää liikkumaan. Kauneus on katsojan silmässä.


    • fotoni

      Olen 29 vuotias mies.
      -Paino 96 pelkkää lihasta.
      -pituus 188cm
      -Olen koko ikäni arvostanut fyysisyyttä.
      -Pidän itsestäni niin hyvää huolta kuin pystyn, ei tupakka jne..
      -erittäin laatutietoinen.
      -Itsevarma, hyvät käytös tavat.
      -käytän pukua kun teen myyntityötä.
      -Olen tarkka kumppanin valinnan suhteen, mutta sen löydettyäni rakastan naiseni huomioimista kaikella tavalla, oli housut jalassa tai ei.

      -Erittäin naisellinen.
      -Fiksu
      -Urheilullinen.
      -Tyylikkäästi pukeutuva.
      -Laatutietoinen.
      -Ihanan yllätyksellinen.
      -Ei tuomitseva
      -Kekseliäs,romanttinen rakastaja.

    • ..nnii

      Tärkeitä asioita miulle miehessä on..että osaa pukeutua vähän paremmin kuin rikkinäiseen paitaan, en kuitenkaan tarkoita sellaisia ylimielisiä fruittareita tai suoraan sanottuna hintin näkösiä jotka sitten tuleekin flirttamaan puun takaa. Oranssi rusketus ja naismaiset vaatteet etoo vähäsen. Samoin massan mukana meno, tai se ettei oo oikein minkäänlaista makua itellään vaan ostaa mitä sattuu löytämään.

      Retkahdan aina rokkareihin tms, joista näkee että löytyy asennetta. Joskus saa kuitenkin pettyä ja tyyppi onkin feikki tai yli-intoilija. Lihaksikkaat miehet ei yleensä vedä puoleensa, mutta on sekin ihan kivaa katseltavaa. Jos rakastuisin mieheen jolla on lihaksia niin väliäkö hällä.. Eniten pidän sellaisista pitkistä rotevista miehistä. Muita tärkeitä asioita (ulkonäön suhteen) on tietysti ryhti, perushygienia (myös hampaat ja jalat), hyvännäköiset hiukset on plussa.. Pitkät hiukset isompi plussa :D Kuitenkin hyvin moniin miellyttävän näkösiin miehiin tulee törmättyä usein, rokkareihin kyllä harvemmin tässä kaupungissa, mutta kivoja tyylejä on monia. Ja hyväksyn muutkin kuin pitkät miehet, jotkut hyvinkin hoikat tai lyhyemmät miehet on hyvännäkösiä mutta tietty tyyppi houkuttelee eniten. Jotenki ei nyt ajatus kule selvästi mut yritin parhaani mukaan selittää.. : ( lävistykset ja tatuoinnit hyväksyn jos ne ei ole mauttoman näkösiä. Kornit tatuoinnit on laimeita. Hyvin paljon ratkaisee myös se ulosanti, siitä jätkästä itsestään lähtevä energia ja asenne.

      Itse oon 19 vuotta nuori mutten ole kasvanut pituutta enää vuosiin, pysynyt tasaisesti siinä 155cm. Pitkät punaiset hiukset joista pidän huolta, johonkin vähän yli lapaluiden tällä hetkellä suorana.. En nyt mikään laiha ole, aika muodokas vartalo ja rinnat tuntuu vaan olevan tiellä joskus uusia vaatteitakin ostaessa :D en kyllä läskiksi itteeni luokittelis mutta aina voisin olla vähän paremmassa kunnossa. Pukeudun aina niin hyvin kuin mitä vähillä rahoillani saan ja yritän muutenkin pitää itteni naisen näkösenä. Laittautuminen on usein miulle tavallan jotenkin.. Omalaatuinen tapa rentoutua. Joskus kuitenki kiva olla ajattelematta sen kummemmin :)

      • unohtui

        ainiin ja unohdin että vaikkei ne urheilumiehet yleensä hirveesti kiinnosta niin joissakin nyrkkeilijöissä, kamppailulajien harrastajissa/ammattilaisissa on sitä jotain!


    • Luonne ratkaisee

      Sopusuhtainen naisvartalo jossa ei mielettömän isot takamus ja rinnat olisi paras.
      Muuten ei oikeastaan väliä kunhan näkee että vähän kattoo miten liikkuu ja miten syö.

      Löysälle kiitos ei vartalossa.

      Otan mieluummin jonkun joka joistakin voisi olla "ruma" mutta jonka vartalo on tasapainoinen kuin sitten jonkun jota moni pitäisi "nättinä", mutta jonka vartalo on höttöä tai siinä on tuota löysää.

      Mikään missivartalo, anorektinen malli tai tiukkakroppa ei tarvitse olla.

    • ´Pehmeä Pulmu

      Itse naisena en katso miehen vartaloa. Minulle sopii sellainen perusmies. Tärkeintä on miten kemiat toimii ja huumori. Luonne on tärkein, osaa puhua ja näyttää omat tunteensa, eikä juokse vastuutaan pakoon. On suoraselkäinen mies ja antaa akan olla akka :) mut harmi kun niitä ei ole :(

    • karoliiiina

      Minä kiinnitän enemmän huomiota miehen kasvoihin kuin vartaloon. Normaalipainoinen, ei mikään ihan kukkakeppi. Pidän urheilullisista miehistä, mutta se ei ole mikään pakollinen edellytys kuitenkaan.

      Itse olen pituudeltani aika keskivertoa, ja minulla on urheilullinen vartalo. Rintoja ja takamusta minulla ei ole nimeksikään, ja muutenkin vartaloni malli on tiimalasin sijaan suoraa mallia. Vatsani on litteä ja kropastani näkee, että olen treenannut paljon elämäni aikana. Ne, miehet jotka pitävät kurvikkaista naisista, pettyvät minun kohdallani, mutta onneksi moni arvostaa myös timmiä kroppaa :)

    • Slimboy Fat

      Olen hoikka, kolmekymppinen 175-senttinen mies, jolla juuri monen naisen yllä kuvaama inhokkivartalo, ts. kapeat hartiat ja ohuet kädet ja pakko myöntää että se on aikamoinen kirous - pitää onnistua todella hyvin läpänheitossa että saa mitään huomiota naisilta. Ja silloinkin lähinnä vain 40-50-vuotiaat naiset jotka kyllä jaksavat kehua hauskaksi ja älykkääksi... mutta flirtti heidän kanssaan harmittaa kun on omanikäisille ja nuorille lähes näkymätön.

      Ymmärrän kyllä sen, että nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi miehen rinnalla, ja vaikka nyt ei tarvitse mammutteja metsästää ja nuijalla puolustaa kotiluolaa kun voi tietokonetta näpelöimällä tehdä rahaa niin kai sen miehen pitää olla mies vaikkapa jos narkkari-murtovaras tulee yöllä kotiin -tilanteita varten.

      Oma vartalo siis harmittaa, ja tuntuu olevan linjassa naisten reaktiot käytännössä siihen mitä täällä puhutaan - harvemmin saa edes esitellä henkistä puoltaan kun naiset ei anna tilaisuutta siihen. Treenaan kyllä pari kertaa viikossa mutta sillä ei kauheasti vaikutusta hartianleveyteen... ja muutenkin luen mieluummin kirjoja ja mietin elämää kuin käyn salilla - se on vaan tylsää kun tietää että minkään maailman treenimäärä ei tule auttamaan.

      Naisen vartalo taas... hoikkuus luonnollisesti viehättää kun en halua tuntea itseni "uppoavan" naiseen (repesin Konecranes-jutulle yllä aiemmin, kuvaava!) ja se miten vartalo "liikkuu". Tietty poikamaisuus vartalossa on ehkä ainoa turn-off, liitän sen siihen että naisella voi olla vaikeuksia tulla raskaaksi (tietysti haluan lapsia ja katselen naisia sillä silmällä).

    • ...

      Oletko koskaan rakastunut?

    • 23N

      Minulla on hyvä kroppa ja kauniit kasvot! Baarissa en koskaan saa olla omien kavereiden kesken rauhassa, koska aina joku tullee roikkumaan ja tekemään lähempää tuttavuutta, mikä on useimmiten erittäin ärsyttävää! Kadulla kerään ihmisten katseita.. Minua lähestyvät kaiken ikäiset ja kokoiset miehet. Kauneden haittapuolia ovat ihmisten kateus :(

      Minä pidän pitkistä, sopivaasti lihaksikkaista miehistä :P Kuitenkin ihmisen sisin on minulle tärkeämpää, koska ulkoinen olemus rapistuu, mutta ihmisen sisin ei..

      • Sisäisen kauneuden legenda

        hei, jos ihmisen sisin on tärkein niin miten huomioit sen baareissa - annatko silti huomiosi vain niille komeimmille kolleille vai yritätkö oikeasti välittää sisimmästä ja kuunnella nördemmän näköistä tyyppiä?

        vai onko niin, että aluksi alkukarsinta vartalon perusteella, SITTEN sisäisen kauneuden...


      • Huvittavaa eikös?
        Sisäisen kauneuden legenda kirjoitti:

        hei, jos ihmisen sisin on tärkein niin miten huomioit sen baareissa - annatko silti huomiosi vain niille komeimmille kolleille vai yritätkö oikeasti välittää sisimmästä ja kuunnella nördemmän näköistä tyyppiä?

        vai onko niin, että aluksi alkukarsinta vartalon perusteella, SITTEN sisäisen kauneuden...

        "vai onko niin, että aluksi alkukarsinta vartalon perusteella, SITTEN sisäisen kauneuden... "

        Näinhän se naisilla menee miestä valittaessa ja sitten sanovat että eivät ole pinnallisia koska kokonaisuus ratkaisee :D

        Tai sitten ne "kemiat" :D


      • Kyyninen Kyösti

        "aina joku tullee roikkumaan ja tekemään lähempää tuttavuutta, mikä on useimmiten erittäin ärsyttävää!"
        Varmaan on joo. Entä jos kukaan ei tekisi koskaan lähempää tuttavuutta, olisiko kivempaa?


      • sir_eino
        Huvittavaa eikös? kirjoitti:

        "vai onko niin, että aluksi alkukarsinta vartalon perusteella, SITTEN sisäisen kauneuden... "

        Näinhän se naisilla menee miestä valittaessa ja sitten sanovat että eivät ole pinnallisia koska kokonaisuus ratkaisee :D

        Tai sitten ne "kemiat" :D

        Joo. Noinhan se naisilla menee.

        Mutta menee se miehilläkin niin. Vai lähestytkö baarissa naisia joiden ulkonäköä pidät vastenmielisenä? Minä en lähesty.


      • jackaroo
        sir_eino kirjoitti:

        Joo. Noinhan se naisilla menee.

        Mutta menee se miehilläkin niin. Vai lähestytkö baarissa naisia joiden ulkonäköä pidät vastenmielisenä? Minä en lähesty.

        Kaikkihan meistä nyt jonkin verran pinnallisia on, toiset enemmän kuin toiset. Ei meistä kukaan halua lähestyä tai tehdä parempaa tuttavuutta sellaisen ihmisen kanssa jonka ulkonäkö herättää vain vastenmielisyyttä. Mutta usein ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa ennen kuin mitään "romanttista" lähestymistä tapahtuu ja tuolloin ne ulkonäkö asiat eivät ole niin tärkeitä kuin jossain baarissa tehdyssä iskuyrityksessä.


      • sir_eino
        jackaroo kirjoitti:

        Kaikkihan meistä nyt jonkin verran pinnallisia on, toiset enemmän kuin toiset. Ei meistä kukaan halua lähestyä tai tehdä parempaa tuttavuutta sellaisen ihmisen kanssa jonka ulkonäkö herättää vain vastenmielisyyttä. Mutta usein ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa ennen kuin mitään "romanttista" lähestymistä tapahtuu ja tuolloin ne ulkonäkö asiat eivät ole niin tärkeitä kuin jossain baarissa tehdyssä iskuyrityksessä.

        Jep. Baarissa tai vastaavassa kuitenkin kun ei tiedä siitä toisesta mitään niin on pakko tehdä jotain karsintaa sen pinnan perusteella. Onko toi puoleensavetävä? Olisikohan se mun tyyppiä? Kaikki on vaan sen ulkokuoren perusteella tehtävää arviota naisesta.

        Olin joskus ihastunut naiseen joka oli... No en haluaisi sanoa ruma mutta... Huomattavan ylipainoinen eikä kai kasvoiltaankaan kovin nätti useimpien mielestä. Mutta tutustuin häneen muuten kun baarissa tai vastaavassa, olin tekemisissä ja aloin pitää hänestä hänen luonteensa takia. Sitten hän alkoi näyttää mielestäni seksikkäältä. Kauniilta. Haluttavalta. Mutta hän oli kihloissa ja onnellinen suhteessaan enkä tietenkään koskaan millään tapaa tuonut ihastustani esiin. Luulen että hän sen kuitenkin jollain tavalla huomasi, koska hän välillä hieman flirttaili kanssani.


      • hyvä aloitus
        jackaroo kirjoitti:

        Kaikkihan meistä nyt jonkin verran pinnallisia on, toiset enemmän kuin toiset. Ei meistä kukaan halua lähestyä tai tehdä parempaa tuttavuutta sellaisen ihmisen kanssa jonka ulkonäkö herättää vain vastenmielisyyttä. Mutta usein ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa ennen kuin mitään "romanttista" lähestymistä tapahtuu ja tuolloin ne ulkonäkö asiat eivät ole niin tärkeitä kuin jossain baarissa tehdyssä iskuyrityksessä.

        Itse olen kokenut lähestymisyritykset myös välillä hankaliksi tilanteiksi, mutta kyllä hyvä aloitus ilma jännittämistä, hauska muidenkin mielestä ja nauravainen olemus auttavat saamaan huomioni. Kohtelias käytös plussaa.

        Siitä mielestäni on kysymys 'sisäisessä kauneudessa', et hyväksyy oman itsensä ja antaa sen näkyä sopivan positiivisella asenteella. Baareissa tapaa niin paljon itseään tyrkyttäviä öykkäreitä, et aina on mukava jutella jonkun vähemmän takapuoleen tarttujan kanssa, vaikka ulkonäkö ei olisikaan niin kummoinen.

        Omat mitat sopusuhtaiset ylhäältä alas 95-74-98 ja paino 65 kg/170 cm. Varsinkin oman ikäisilläni yli 40 v. naisilla ei näitä mittoja enää kovinkaan näe, koska joka kymmenys lisää yleensä n. 5-10 cm leveyttä...
        Ja liikun lähinnä omaksi ilokseni, en mitenkään fanaattisesti. Vyötärö nyt saisi olla hieman vähemmän jenkkakahvoilla, farkut kuitenkin parhaat 30"lev/34"pituus, eli pitkät sääret kompensoi. :) Jos oikein treenaisin kunnolla, saisin varmasti vyötäröä pienemmäksi, lantiota myös, mut rinnat pienenisi.
        Haluan pitää hyvät rinnat.


      • niin...
        hyvä aloitus kirjoitti:

        Itse olen kokenut lähestymisyritykset myös välillä hankaliksi tilanteiksi, mutta kyllä hyvä aloitus ilma jännittämistä, hauska muidenkin mielestä ja nauravainen olemus auttavat saamaan huomioni. Kohtelias käytös plussaa.

        Siitä mielestäni on kysymys 'sisäisessä kauneudessa', et hyväksyy oman itsensä ja antaa sen näkyä sopivan positiivisella asenteella. Baareissa tapaa niin paljon itseään tyrkyttäviä öykkäreitä, et aina on mukava jutella jonkun vähemmän takapuoleen tarttujan kanssa, vaikka ulkonäkö ei olisikaan niin kummoinen.

        Omat mitat sopusuhtaiset ylhäältä alas 95-74-98 ja paino 65 kg/170 cm. Varsinkin oman ikäisilläni yli 40 v. naisilla ei näitä mittoja enää kovinkaan näe, koska joka kymmenys lisää yleensä n. 5-10 cm leveyttä...
        Ja liikun lähinnä omaksi ilokseni, en mitenkään fanaattisesti. Vyötärö nyt saisi olla hieman vähemmän jenkkakahvoilla, farkut kuitenkin parhaat 30"lev/34"pituus, eli pitkät sääret kompensoi. :) Jos oikein treenaisin kunnolla, saisin varmasti vyötäröä pienemmäksi, lantiota myös, mut rinnat pienenisi.
        Haluan pitää hyvät rinnat.

        Ja lapsensaanti lisää lantion leveyttä :) Et ole enää koskaan samanmallinen sen jälkeen...


    • Slimboy Fat

      Ai niin, huom. ylläolevasta vartalokuvauksesta huolimatta - on kyllä tullut seurusteltua usean naisen kanssa (ja ihanaahan se on aina, eikä minulle kauheasti nälvitty kropasta silloin), jotka olisivat täyttäneet vartalokriteerini loppuelämäkseni ;) Eli kukkakepeilläkin on toivoa, mutta vaikeampaa se on...

    • Minä nainen

      olen 168 pitkä, painan 87 kiloa. Treenikauden jälkeen painoin joku aika sitten noin 75, se oli ihan hyvä paino, sillä olen pitkäselkäinen, leveäharteinen eli melko raskastekoinen. Kasvatan naiseksi helposti lihaksia, ja silloin oli kapea vyötärö, se oli ihan ok, nyt on pikkuisen liikaa. Mutta nuorena painoin 65 ja siihen en enää yritä, sillä sairastin bulimian ja terveys petti sitten muutenkin. Nyt olen 37 vuotias.

      Miesihanne? Nuorena pidin hoikista älykkötyypeistä. Jossain välissä huomasin, etteivät sen tyyppiset miehet olleet kiinnostuneet minusta, en tiedä miksi. Luulin että sen takia että olin läski, mutta eihän se niin voinut olla.

      Nyt olisi kiva jos mies olisi selvästi minua pidempi ja muutenkin isompi. Muita kriteereitä ei ole.

      • salimies

        Yritätkö väittää että painosi on lihaksia? Naurettavaa.


      • ed.
        salimies kirjoitti:

        Yritätkö väittää että painosi on lihaksia? Naurettavaa.

        Ei tietenkään kokonaan ole, kyllä läskiäkin on reilusti. Mutta 75-kiloisena oli jo ihan normi, kapeahko vyötärö. Eli on minulla naiseksi tiivis lihasmassa ja sitä on paljon.

        Et kai ole niitä miehiä, jotka luulevat, että 165 cm nainen painaa 50 kiloa? :D


      • salimiehen komppaaja
        ed. kirjoitti:

        Ei tietenkään kokonaan ole, kyllä läskiäkin on reilusti. Mutta 75-kiloisena oli jo ihan normi, kapeahko vyötärö. Eli on minulla naiseksi tiivis lihasmassa ja sitä on paljon.

        Et kai ole niitä miehiä, jotka luulevat, että 165 cm nainen painaa 50 kiloa? :D

        Salimies tuskin luulee että 165cm painaa automaattisesti 50 kiloa, mutta tietää myös että 165cm ei ole hyvässä kunnossa painaessaan 75 kiloa ja samaa sanoisin minäkin.

        Itse olen nainen 162/54-56kg riippuen siitä kuinka hyvin jaksan syödä.
        "minun kokoiselleni" sanoisin että 50kg on varmasti normaalimpi paino kun 75 kg tai edes 65kg. Omaan paljon treenaavaan kilpaurheilijan olemuksen ja ilman näitä lihaksia veikkaisin 50kg olevan lähempänä meikäläisen kokoluokalle. Muita kilpaurheilevia naisia kun katson, niin pituus luokkaa 175cm normipaino on about 68kg ja kisapaino voi olla paljon alempikin. Ja nää naiset on terveen näköisiä eikä mitään anorektisia maratonjuoksijoita. Tuohon kapeahko vyötärö kommenttiin en voi kun tuhahtaa että mitäköhän hittoa olet mahtanut sillä tarkoittaa.


      • mikä on painoindeksi
        salimiehen komppaaja kirjoitti:

        Salimies tuskin luulee että 165cm painaa automaattisesti 50 kiloa, mutta tietää myös että 165cm ei ole hyvässä kunnossa painaessaan 75 kiloa ja samaa sanoisin minäkin.

        Itse olen nainen 162/54-56kg riippuen siitä kuinka hyvin jaksan syödä.
        "minun kokoiselleni" sanoisin että 50kg on varmasti normaalimpi paino kun 75 kg tai edes 65kg. Omaan paljon treenaavaan kilpaurheilijan olemuksen ja ilman näitä lihaksia veikkaisin 50kg olevan lähempänä meikäläisen kokoluokalle. Muita kilpaurheilevia naisia kun katson, niin pituus luokkaa 175cm normipaino on about 68kg ja kisapaino voi olla paljon alempikin. Ja nää naiset on terveen näköisiä eikä mitään anorektisia maratonjuoksijoita. Tuohon kapeahko vyötärö kommenttiin en voi kun tuhahtaa että mitäköhän hittoa olet mahtanut sillä tarkoittaa.

        mitenkäs se painoindeksi nyt laskettiinkaan? Se kuitenkin on aika hyvä mittari siihen, onko sulla liikaa vai liian vähän eli normitaulukon mukaan verrataan. Anorektikoksi ei pääse vielä muistaakseni edes 162 cm/ 50 kg naisihminen...


      • hfjgiouölo
        salimiehen komppaaja kirjoitti:

        Salimies tuskin luulee että 165cm painaa automaattisesti 50 kiloa, mutta tietää myös että 165cm ei ole hyvässä kunnossa painaessaan 75 kiloa ja samaa sanoisin minäkin.

        Itse olen nainen 162/54-56kg riippuen siitä kuinka hyvin jaksan syödä.
        "minun kokoiselleni" sanoisin että 50kg on varmasti normaalimpi paino kun 75 kg tai edes 65kg. Omaan paljon treenaavaan kilpaurheilijan olemuksen ja ilman näitä lihaksia veikkaisin 50kg olevan lähempänä meikäläisen kokoluokalle. Muita kilpaurheilevia naisia kun katson, niin pituus luokkaa 175cm normipaino on about 68kg ja kisapaino voi olla paljon alempikin. Ja nää naiset on terveen näköisiä eikä mitään anorektisia maratonjuoksijoita. Tuohon kapeahko vyötärö kommenttiin en voi kun tuhahtaa että mitäköhän hittoa olet mahtanut sillä tarkoittaa.

        up.


      • gsgsgxfgj

        Kyllä sinä olit läski, ja olet varmaan vieläkin.


    • Pelkkä kuori

      Kun kerran kysyt ja kuulun niihin muihin, niin vastaan: Turhuuksien turhuus!!!

      Näin typeriä me ihmiset voimme olla. Onko sillä loppujen lopuksi väliä? Miksi sillä on mitään väliä? Siksi vaan, että me ihmispoloiset olemme helposti kusetettavissa. Sen näkee kaikesta. Ei tarvii kuin avata silmänsä, niin ei voi olla huomaamatta miten turhamaisen typeriä olemme. Mitä väliä sillä on tässä maailman kaikkeudessa? Pääasia että on, eikä se miltä näyttää.

      Millainen maailma olisi, jos naisten ulkonäköä pidettäisiin yhtä vähäpätöisen asiana kuin miesten ulkonäköä? Kuina paljon vähemmän komplekseja meillä olisi ja kuinka paljon onnellisempia voisimme olla? Kuinka paljon arvokkaammiksi jokainen lapsi arvioisi itsensä, jos voisi olla vilpittiömän tyytyväinen ulkonäköönsä, niin tyttö kuin poikakin? Kuinka moni saa ansiotonta arvonnousua siitä, että näyttää hyvältä ja päivastoin, saa ansiotonta arvonlaskua siksi, ettei näytä niin hyvältä?

      Ihminen ON PELKKÄ KUORI. Kuoresta pitää huolehtia, siksi että se on arvokas ja jos siitä huolehtii, voi yleensä paremmin kuin, jos ei huolehdi. Minkään muun takia kuorista ei tarvis välittää. Ehkä myös vähän toisten takia sen verran, että on siisti.

    • Nallukkaaetsimässä

      Minä tykkään, että mies saisi olla 180cm tai pidempi. Jääkiekkoilijat ja hunksit ei sytytä, vaan mielummin pujahdan pehmoiseen kainaloon eli kokoa saa olla. :) Tietysti omaa terveyttä uhkaava lihavuus ei ole hyvästä, mutta pyöreyttä saa olla. :D Laihat miehet ovat totaalisen turn out! Miehen pitää olla mielellään tumma ja mielummin karvainen kun karvaton. Omalla tavallaan suloinen ja kauniisiin silmiin jään kiinni. Isot kädet, vilpitön hymy ja pilkettä silmäkumassa ;) Siis nalle!

      Se ihanteeni on kokonaisuus, jossa on joustamisen varaa, kun sopiva henkilö tulee vastaan niin taas huomaa ihania uusia piirteitä ja asioita.. Mutta noin suurin piirtein.

      No millainen minä olen.. 177/60, pitkät raajat, peppu on ja vyötärö, rinnat jääneet ehkä suhteessa pienemmiksi, tosin geeneistä johtunee.
      Kauniiksi kehuttu, kai tuokin on katsojan silmissä :)

      Tosin, eräs nainen aiemmin ketjussa ilmoitti olevansa kaunis ja baarissa ei saa hetken rauhaa.. Minä tiedän, että olen suhteellisen kaunis, mutta väitän omalla kohdallani muuta. Todella, todella harvoin joku mies tulee juttelemaan. Mistä lie johtuu, ei sinänsä ole haitannut, mutta ihmetyttää vain :)

    • Lilja89

      Olen nuori (22), pienikokoinen (160cm/54kg), siro, tiimalasivartaloinen kauniilla rinnoilla. Olen naisellinen, S-kokoinen, ruskettunut ja itsestään huolehtiva blondi.

      Avopuolisoni on n. 195cm pitkä, lähemmäksi 100kg painava, pitkähiuksinen mies. Hänellä olisi varaa pienentää kaljamahaansa hieman, mutta alle 90kg:n ei missään nimessä - minusta on ihanaa tuntea oloni pieneksi ja siroksi.

      Ihanteet ovat ihanteita, eikä niillä ole minulle parinvalinnassa olennaista merkitystä, mutta tiettyjä piirteitä miehissä pidän upeina:
      Pituus, ehdottomasti. 170cm pitkä on niiiin pikkuinen. :-)
      Ehdottomasti mieluummin kymmenen ylikiloa kuin kymmenen alikiloa. Liian laiha mies on totaalinen turn-off.
      Kaiken tulee näyttää miehiseltä, yksikin naisellinen piirre kehossa on kamalaa.
      Ihanat, vahvat miehen kädet.

      • sir_eino

        " Ei liity kehoon, mutta minun kohdallani ehdottomasti pitkät hiukset!"

        Pitkä tukka vetosi kyllä joihinkin tyttöihin niin hyvin että joskus harmittaa että annoin saksia sen lyhyeksi. Sitten kun oma tukka on vielä musta ja paksu niin osa tytöistä oli ihan lääpällään vain sen tukan takia.

        Parturikin kysyi monta kertaa että olenko ihan varma että haluan pätkäistä sen. Se oli sellainen söpö blondi. Sanoin että olen. Se näytti ihan surkealta. Heh.


    • elizah

      Olen itsestäni ainakin huomannut että ihastun melkein aina erinäköisiin ihmisiin.
      Joskus mietin toki että sellanen ja tällänen olis ihanteellinen mutta eipä se...

      Tällä hetkellä olen ihastunut itseäni reilusti vanhempaan mieheen joka on vain
      pari senttiä itseäni pidempi (pitänyt YLEENSÄ pidemmistä)..
      Mutta millään sellaisella ei tosiasiassa ole väliä!
      Ihastuin vain miehen olemukseen, ihanaan katseeseen ja jokin tiätty asia
      viehättää minua niiiiin kovin tässä ihmisessä... mysteerisiä ovat nämä asiat.

      Itse en siis ainakaan osaa määritellä millainen tulevan kumppanini PITÄISI olla,
      pyh sanon minä kaikenlaisille vaatimuksille sitä oikeaa hakiessa...

    • Ihannekumppani olisi vähintään 180 cm pitkä tai mielummin 185 cm. - Pidän leveistä hartioista, mutta en kuitenkaan mistään muskelimiehistä. - Vahvat jalat eikä mikään sukkahousukostaja. Vahva kaula ja kauniit sormet :)

    • mindy91

      En ole oikeastaan koskaan "listannut" (kamala sana) minkälainen olisi minun ihannemies, mutta tätä keskustelupalstaa lukiessani huomasin, että pari juttua tuli heti mieleeni:) :

      -ruskeat hiukset
      -luotettava
      -ei mikään kaljaa kittaava, runsaasti kiroileva, pornoa katsova "äijä"
      -herrasmies
      -ei liian itserakas

      Ja niin kuin luin jonkun muunkin kommentista, minullekin on aika tärkeää, että miehellä on "isot" kädet ei ns. pianonsoittajan käsiä. En tiedä mistä tällainen on urpo vaatimus on tullut..Mutta hieman karheat, isot kädet jotenkin aina "sytyttävät":D
      Muulla kropalla ei taas ole niin väliä.

      Mielummin ottaisin ylipainoisen, kivan (yllä mainitut luonteen piirteet) miehen, kuin bodatun, "hyvännäköisen" fruittarimiehen. Ei kiinnosta sellaset "playerit" yhtään. Ärsyttääkin, että juuri ne yleensä tulee pokailemaan, vaikka samaan aikaan katselen viereisessä pöydässä istuvaa suloista, ruskeatukkaista, hieman ujontuntuista miestä:)

      No, siinä tuli:)) Toivottavasti tuollaisia miehiä on olemassa:)

    • moni kakku......

      Olen tullut siihen tulokseen ,että se on ihan sama minkä näköinen mies on jos luonne on p:stä. Kait sitä johonkin ihastuu aina miehissä,minä olen aina ihastunut johonkin "piirteeseen" esim. joku miehen luonteessa viehättää minua.
      Kait se ulkonäkö on sitten plussaa .
      Mutta kyllä se niin on että ihan sama minkä näköinen olet jos luonne ei miellytä.Kaikkihan me joskus rapistutaan : )
      Minusta sillä ei ole mitään väliä onko toisella lihaksia,hiuksia päässä,minkä pituinen toinen on,kunhan ajattelee normaalisti,ei ole mitään alkoholi tai muita ongelmia ,huumori pelaa ja osaa elää elämää pienistä huolista välittämättä.Ja kun on sujut itsensä kanssa niin osaa elää toisenkin ihmisen kanssa

    • Eikropallaniinväliä

      Itselläni ei ole kummempia vaatimuksia miehen kropan suhteen. Kasvot merkitsevät minulle paljon enemmän ja ennen kaikkea sitten se persoona.

      Vaikka itse treenaan paljon omaksi ilokseni ja hyvinvoinniksi ja uskon, ettei monikaan mies tykkää kovin lihaksikkaasta naisvartalosta, niin en syty muskelimiehiin. Pieni pömppis miehellä on jopa hellyttävä :D Toisaalta tunnen muutamia laihojakin miehiä, jotka ovat niin mukavia, että voisin hyvin kuvitella seurustelevani heidänkin kanssa.

      Eli summasummarum, kunhan miehellä on jonkin sortin raajat ja mukavat, miellyttävät kasvot sekä ihana luonne, tälle tytölle kelpaa :)

    • Elämänvalttikortti

      Minun tuleva puolisoni on ihanan raamikas, keskivertoa hieman pidempi mies, jonka ei tarvitse ravata kuntosalilla näyttääkseen miehekkäältä. Hänellä on luonnostaan pyöreät kauniisti kaartuvat pakarat, voimakkaat käsivarret ja niska, sekä ohut pehmeyttä tuova luonnollinen rasvakerros lihasten lisäksi. Kasvoiltaan sellainen melko arkisen näköinen, kunhan silmissä on älykäs ja tiedostava katse.

      Itse olen 165 cm pitkä ja normaalipainoinen tavallisen näköinen nainen, en varsinaisesti mikään miesten päiväuni, enkä haluakaan olla. Ideaalipuolisoni pitää näet ulkonäköä aivan sivuseikkana rakastuessaan minuun :) Sitäkö tässä kysyttiin? Luuletko rakastuvasi ideaaliin, jota et saa?

      No ei vaan, vitsi vitsinä. Täytyy muistaa että rakastuminenkin on vuorovaikutustilanne eikä mikään ominaisuuksien katalogi. Toisen rumuus on toisella hyve. Se on evoluutiobiologinen fakta.

    • not desperate

      Minä olen:
      - hädin tuskin 161 cm
      - painoa 90 kg
      - vaatekoko XXL
      - rinnat ja peppu OK
      - huonoa: pieni kaksoisleuka, vyötäröllä "uimarengas"
      - harrastan säännöllisesti liikuntaa ja jaksan esim. punnertaa, tehdä vatsalihasliikkeitä ja esim. kävellä reippaasti vaikkapa 10 km:n lenkin, joten pelkkää pullamössöä en ole
      - kasvot tavallisen näköiset

      Mieheltä haluaisin:
      - pituus mielellään 170 cm tai enemmän
      - paino: ei laiha, mutta kaikki muu käy. Myös ylipaino käy, kunhan olisi samalla tavoin kuin minulla, että ylipaino ei estä aktiivista, liikunnallista elämäntapaa
      - mielellään voimaa esim. työn kautta hankittuna. On ikävää, jos esim. sängyssä mies hikoilee lakanat märiksi fyysisen rasituksen vuoksi!
      - kasvoissa tai olemuksessa jotakin, joka vetoaa minuun, mutta varsinaisesti ei tarvitse olla komea, vaan ihan tavallinen ihminen käy
      - fiksu ja ns. sisäistä kauneutta (tämä on ainoa ominaisuus, josta en tingi!!!)

      Mitä nuorempi ihminen, sitä tiukemmat ulkonäkövaatimukset. Minusta alle 25-v ikäisten kannattaisikin etsiä kumppania vain baareista tms. tilanteista, joissa näkee ihmisen ja voi tehdä arvionsa hänen ulkonäön.

      En ole koskaan ollut mikään miesten unelmabeibe enkä sitä ole varsinkaan nyt ylipainoisena. Omaa profiiliani treffeissä on katsottu satoja (!!!) kertoja, mutta yhteydenottoja ei ole ollut. Seksiseuraksi kelpaan kuvani perusteella ainakin chatin yhteydenottojen perusteella, kun näyttö vilkkuu punaisena koko ajan:(

      Omalla kohdallani paino on laskusuunnassa ja sikäli on ikävää, että tiedän, että kun saan painoni normaaliksi, niin ottajia olisi vaikka kuinka paljon. En tarvitse miestä nyt heti, mutta halusin laittaa treffi-ilmoituksen siksi, että näkisin, onko joku kiinnostunut minusta sisäisen kauneuteni vuoksi. Eipä näytä olevan. Olen ajatellut, että laihdutan, niin ehkäpä sen jälkeen miehiä tulee ovista ja ikkunoista...;)

      • asdhgahfd

        "Minä olen:
        - hädin tuskin 161 cm
        - painoa 90 kg"

        hyi.


    • pullavatsa

      kerrankin joku ihminen jolla realiteetit kohdallaan.Olen nainen 48 ja vartalo ei trimmattu ehkä just toi 10kg.liikaa joten sen vuoksi olen valinnut totaalisen yksinolon enkä enää etsi kumppania miehet kun hakevat salivartaloisia trimmattuja naisia ja tavis pullavatsa ei kelpaa vaikka muuten olisi kiva ja nätti.Ehkäpä tämä antaa monelle naiselle vielä toivoa löytää ihan omana itsenään elämänkumppanin vaikka ei niin täydellinen keskivartalolta olisikaan.

    • tarpeeksi saanut

      yhdenkään ukon takia en ala itseäni muuttamaan, kyllä naurattaa miten vanhatkin ukot on vaativia, ja niin itserakkaita.
      Parasta elää loppuelämä ilman ukkoa.

    • Aivan.

      Kunhan ei ole pyllerö, pullero, puntero, pyöreä, pampero, lihava tai muuten vain läski niin naisen vartalolla ei ole suuresti merkitystä.

      Harmi että se on asia joka suurella osalla naisista on päin helvettiä.

      Jos ei olla ylipainoisia rasvavalaita niin sitten normipainoisia joiden rasvaprosentti taitaa lähennellä sataa.

      Naisen keho kelpaa vain kun on terveen kiinteä. Suomessa näitä ei ole paljon. Ei geenien vuoksi vaan laiskan elämäntavan ja naiset oikein kuuluttavat ääneen kuinka eivät halua tehdä mitään miehen eteen.

      Joten miksi helvetissä minä tekisin mitään sellaisen naisen eteen?

    • .........

      ihannemies: pituus 175-180 ja massaa sopivasti ympärillä. En pidä laihoista ja luisevista miehistä. Sellanen portsarimainen olemus on erittäin hottia :) tummat hiukset tai kalju. Jostain syystä vaaleat miehet ei innosta.

      Itse olen 31v, 162/67 (eli löytyy peffaa,jenkkakahvaa ja suuret rinnat).Hiukset minulla on pitkät ja vaaleat (värjätyt).

    • PÄVÖ

      KUN ON OLLUT AVIOLIITOSSA JOSSA EI LOPPUAIKOINA VOINUT SELKÄÄ KÄÄNTÄÄ EIKÄ OIKEIN NUKKUAKKAAN USKALTANUT JA PELKÄS AVATA UUDENKIN ASUNNON OVEA PITKÄÄN LÄHDÖN JÄLKEEN NIIN KYLLÄ SE ON A JA O JOS SE UUSI KUMPPANI ON REHTI JA LUOTETTAVA JA PAIKALLA SILLOIN KUN ENITEN TARVII SIIS PUOLIN JA TOISIN TIETYSTI.uLKONÄKÖ ON KATOAVAISTA MUT LUONNE TOIVOTTAVASTI PYSYY SAMANA.ELÄMÄ OPETTAA ARVOSTAMAAN IHMISTÄ JA IHMINEN KAIPAA IHMISEN LUO EI JONKU KROPAN.

    • anti Caps Lock

      VOIS LAITTAA SEN CAPS LOCKIN POIS PÄÄLTÄ!!TEKEE HOMMASTA VÄHÄN URPON NÄKÖSTÄ JOS KAIKKI KIRJOTTAA TÄLLEEEN.

    • Olet kaunis

      Olen elävä esimerkki siitä, että toivoa on, vaikkei Luoja olisi niin antelias ollutkaan ulkonäön suhteen. Olen lyhyt, vähän ylipainoinen, en minkään näköinen nainen ja siitä huolimatta puolisoni on hulluna minuun.

      Miksi?

      Koska naurakaa vain, sisäinen kauneus peittää ulkoisen vaatimattomuuden. Hän on muuten jumalaisen näköinen, kroppa timmi jne., joten ei kyse mistään kaksi samanlaista yhdessä jutusta.

      Sitäpaitsi ulkonäkö ei vaikuta kykyyn rakastella, huomioida toista, välittää ja kun toinen tietää sen olevan aitoa, se on kauneinta mitä maailmassa on.

    • misuomela

      No niin..Itse olen 176,5 cm (juuh tarkalleen)... Kroppatyypiltäni olen täydellinen amatsoni, rintaa reittä peppua ja lihaksia...Ylipainoa on varmasti tällä hetkellä painoindeksin mukaan reippaasti mutta hupsis vaan olen ns. tiimalasi eli ei sitä pahemmin huomaa.

      Miesihanne taasen, leveäharteinen, inhoan lollipop headiä myös miehissä...lihaksikas,saa olla ylipainoa kunhan ei ole ihan pullamössöä. Pituudella ei ole kauheasti väliä jos on exiin katsominen..lapseni isä oli 170cm. Itseasiassa en pidä miehistä jotka ovat liian pitkiä. Palaset sopivat jotenkin paremmin kohdalleen kun ne ovat samalla korkeudella ;)

    • Eewuli

      No olen 164 pitkä ja painan 55. Vartaloltani olen hoikka, liikun kylläki päivittäin erittäin paljon :)

      Miehen tulisi olla ainaki yli 172cm pitkä ja painoindeksin tulisi olla mieluiten normaali mut vain hieman ylipainoaki käy, en osaa määritellä miehen painoa paljonko saisi painaa. Pääasia onkin, että miehen tulisi huolehtia kunnostaan kuten itse teen.

    • ihmettelen..

      Mistäköhän johtuu, että tämän otannan perusteella kaikki Suomi24:n sinkkunaiset ovat jumalaisen kauniita ja täydellisellä kropalla varustettuja? Onko niin, että kauniit naiset nyt vaan kirjoittelevat herkemmin tällaisiin galluppeihin? Jos nimittäin näitä erittäin kauniita naisia tosiaankin löytyy sieltä näytön edestä, niin miksi he ovat yhä sinkkuja???

    • kölpönpölpön

      Koska moni mies haluaa pelkkää pillua eikä tämä kaikkia naisia kiinnosta. Kaikki naiset ei halua ottaa selvää pelaako kemiat menemällä sänkyyn heti ensimmäiseksi. Kuka haluaa saada helpon maineen..
      Toisekseen, ei ehkä saa haluamaansa miestä, perässä juoksee kenties juuri ne sohvaperunat jotka eivät itestään huolehdi millään lailla. Itsestään huolta pitävät miehet nostavat omat rimansa niin korkealle ettei tavallisen kauniilla naisilla ole mahdollisuuksia.

    • Ptooyah

      Rakastan luihuja, laihoja kroppia miehillä. Lihakset ovat yök, paitsi käsivarsissa. Söpö naama, karvojen minimaalisuus. Hyvä pikku peba. Itseni pituinen.
      Nykyinen poikaystäväni siis suunnilleen.
      Itse olen normaalin alarajoissa oleva 173cm tyttö.
      En vain tykkää isoista, karvaisista, maskuliinisista miehistä. Olenko friikki?

    • Täydellisyys antaa

      Miehen pitää olla AIVAN SAATANAN komea kasvoilta. Mikään muu ei kiihota. Siis aivan saatanan komea ja sitten jos ei ole niin sen sietäisi ampua ittensä. Ei riitä, että on 190cm ja keskinkertainen naamalta, 180cm menettelee jos on saatanan komea, 170cm , sille ei voi kuin nauraa.
      Jos haluaa kauniin naisen niin pitää olla saatanan komea, sekä lisäksi puolipitkä tai pitkä tumma kihara tukka, ei kelpaa ruma, lyhyt, mitään sanomaton haituva kasa, ja kaljusta ei viitsi edes sanoa miten iso turn off onkaan. Pitää olla lihaksia, ei saa olla laiha, harrastaa urheilua, mutta ei olla urheiluhullu. Voi saatana sellaset vasta on pellejä.
      Oikeastaan ei tuu ees kiinnitettyä huomiota miehiin, jos eivät ole saatanan komeita. Ja niitä vasta onkin harvassa Suomessa. Yhdellä kädellä pystyy jo summaamaan.

      Naisen pitää olla AIVAN SAATANAN kaunis, seksikäs, himokas, haluttava, silloinkin kun istuu ripuloimassa mökkihuusissa kärpästen keskellä. Naisen pitää olla seksikkään käheä ääninen, kuiskia himokkaana, omistaa mieluiten kiinteät tissit ja iloisen elämänasenteen, eli pitää olla silikoonit min. D, ja vetää nassuun nappeja. Naisen pitää juosta ja treenata taju kankaalle ja mieluiten olla syömättä, mieluiten tarjota ruokansa miehelle,pitää palvella, ottaa suihin aamuin illoin.
      Pitää olla pitkät hiukset, perse pystyssä, mutta vain omalle miehelle. Ja naisen pitää olla aivan saatanan kaunis. Ja saatanan laiha. Tärkein kaikista on Laihuus.

      Onneksi itse olen aivan saatanan täydellinen ja täytän kriteerit. Paska mäihä muille.

    • .....

      Jos miehellä on ihanat silmät, niin en voi vastustaa. yleensä ne onkin sitten ulkomaalaisia...

    • Nainen -78

      Olen 32-v 158/54 ja tuo "ylipaino" johtuu lihaksista. Olen kai ihan nätti kun olen hyvää palautetta saanut ja näin keväisin varsinkin huomaa sitä pilkettä katsojien silmissä olevan :).

      Ihastelen erittäin erilaisia miehiä, mutta seurustelukumppanini ovat lähes poikkeuksetta olleet pitkiä miehenkönsikkäitä vatsoineen kaikkineen. "Liian" komeat miehet ovat mielestäni jotenkin pelottavia, mikä on hassua :).

      Pari kriteeriä löytyy multakin:
      -Ensimmäinen ja tärkein on aina ollut, että miehellä ei saa olla kapeammat reidet kuin mulla (tunnen itseni erittäin epänaiselliseksi hoikkien miesten seurassa)
      -Optimipituus pyörii siinä 180cm hujakoilla (voin käyttää korkeita korkoja ilman että näytän amatsonilta mieheni rinnalle, minunkin mittaiseni tappi ylettyy helposti 170 senttiin koroilla)

      Muuten tärkeintä on rentous ja rehellisyys, nekin huokuvat jo pelkästä olemuksesta.

    • Nainen 34v

      Olen ihastunut ja rakastunut hyvin erinäköisiin miehiin, ja esimerkiksi nykyinen avopuoliso (toinen) eroaa ensimmäisestäni ulkoisesti täysin. Luonteeltaan ei täysin. Pidän yhä exästäkin sekä ihmisenä että puhtaasti ulkoisestikin.

      Hmmm... Uskon, että on olemassa tämän suhteen ainakin kahdentyyppisiä ihmisiä. Niitä, jotka ovat aina ihastuneet ja seurustelleet vaikkapa pienten ja punatukkaisten naisten kanssa ja niitä, joiden naiset ja tytöt ovat olleet kaikki vähän eri kokoisia ja oloisia.

      Olen itse ollut korviani myöten rakastunut - eli siis myös seurustellut - 175cm ristiveriseen hoikahkoon, 180cm tummaihoiseen normaalivartaloiseen, 190cm todella hoikkaan honkkeliin, 170cm tanakkaan, vatsakkaaseen tummatukkaiseen. Yhdistävänä tekijänä tuikkivat silmät ja lämmin sydän. Upeita tyyppejä kaikki.

      Ainoatakaan ihan vaaleaa miestä en kyllä muista katselleeni sillä silmällä. Olen itse vaalea, ehkä siksi ruskea- ja mustatukkaiset (silmien väreissä on ollut vaihtelua taivaansinisistä, vihertävistä, syvänharmaista ruskeaan) ovat viehättäneet eniten. Myös miehen äänen on oltava lämmin ja naurun ihana. Äänen korkeudella ei niinkään ole merkitystä, vaan sävyllä.

      Itse olen vaalea 160cm, pieni ja kurvikas (yläkroppa kokoa 36, lanteikas alaosa 38)

      Muistan muuten erään pitkän aikuisen sinkkunaisen sanoneen, että minunlaisteni pätkien olisi jätettävä pitemmät miehet pitkille naisille :)
      Hupaisaa.

      Itse saatan tarkkailla jotain pariskuntaa, ja viehättyä siitä samanoloisuudesta (huumori, eleet, temperamentti) joka heidän suhteessaan on. En niinkään katso, mitenkähän ulkoisesti mätsäävät. Visuaalinen olen kyllä muuten esim. sisustamisen, arkkitehtuurin, kattamisen jne kanssa. Eli silmät ummessa en kulje, vaikkei minulla miehille ulkoisia vaatimuksia juuri olekaan.
      Tässäpä ne:

      puhtaat hampaat
      puhdas tukka

      - "laitettu tukka" (haluan voida upottaa sormet rakkaani hiuksiin)
      - kovat, näkyvät vatsalihakset (liian plastista ja tekoa minun makuuni)
      - liian huoliteltu olemus (jos työelämä ei tätä vaadi, viestii se minun arvomaailmassani ehkäpä heikosta itsetunnosta ja ns. kovista arvoista)

    • normimies

      Toive naiseni olisi alle 165cm n,75-95kg huumorintajuinen ja mukavan luontoinen,

    • Kaukosuhteessa oleva

      Itse tapasin mieheni netissä, roolipelin kautta :D. Kumpikaan ei tiennyt miltä toinen näytti tai kuulosti. Parin kuukauden ystävyyden jälkeen tunteet lämpenivät ja vaihdettiin kuvia. En oikein tiennyt mitä odottaa mut yllätys oli positiivinen: kullalla on pitkät kiharat hiukset ja vahva mutta lyhyt vartalo. Eniten tykästyin kasvoihin ja hymyyn :). Niin se rakkaus vaan tuo toisen parhaat piirteet esiin. Suosittelen kaikille ystävän hankkimista ensin tai olemassaolevan lähestymistä, niin on suhteella hyvä pohja.

      • mutkumutku...

        Hienoa, että olet tavannut oman kullan.

        Itse en ole koskaan ihastunut johonkuhun, joka on ollut aiemmin kaveri tai ystävä, enkä oikein usko pelkän kirjoittelunkaan herättävän eroottisia tunteita. Tiedän ensi hetkestä jutellessa, onko välillämme jotain. Ja sitä ei kyllä myöhemmin tule, jos sitä ei vaan ole. Ystävyyssuhteelle pitkään rakennettu, turvallinen pohja on hyvä mutta seurustelun aloittaminen tutun ja turvallisen ystävän kanssa ei sytytä.
        Toisin päin: jonkun saattaa olla vetoa ja säpinää, mutta muuten ei synkkaa, eikä arvomaailmat jne. kohtaa.

        Mutta ihmiset hakee myös parisuhteeltaan eri juttuja. Joku on turvallisuushakuisempi, jollekin erootinen veto on kaikki kaikessa. Kolmannelle jokin ihan muu asia.
        Ja hyvä niin.


    • affarfdagh

      "Pystyn pitämään naista haluttavana vaikka kropassa olisi vähän löysää tai ylimääräistä. Pakko ei ole olla mutta saa olla. En osaa kuvailla mitään ihannevartaloa. Anorektisen laiha kyllä hirvittää ja jossain vaiheessa tietenkin ylipainokin alkaa haitata, mutta joku 10 kg ylimääräistä ei vielä haittaa."

      Taas joku läskiämmä yrittää esiintyä miehenä.

      Tosimies ei koskaan tyydy läskiin.

      • >ADhsh<

        Naiset, joilla on 10 kg ylimääräistä ovat sikoja.


    • diuuu

      Miehen tulee olla sen mittanen et voi 12cm korkoi viel käyttää, eikä oo sitä siltikään vielä pidempi. Ei saa olla luulaiha, mielummin sopusuhtanen, mut ei mikään tankki tälläselle pienelle, sirohkolle naiselle, naisen tulee kestää miehesä paino päällänsä. Itse mä tykkään siitä, et miehel on aistikkaat silmät, ettei saa katsettansa irti. :) mut luonne kummiskin ratkaisee. :) Itse ainekin huomannut et on kyl ollu niin laidasta laitaan erilaisia miehiä. Ja yleensä ne aivan super hyvännäköiset miehet on ollu mulkkuja pelimiehiä ja niin itteesä täynnä, no thanx.

      Itse oon tällänen tiimalasi vartalotyypiltäni, 167/52/75C. Tummat pitkät hiukset ja aika perus look. parasta silmäni :)

    • J

      Olen 24-vuotias nainen, 163/55/80B. Pitkät tummat hiukset, leveä lantio, siroluinen. Tahtoisin olla voimakkaampi, mutten halua näkyviä lihaksia.
      Pahin itsetunnon kolhaisu tuli kun tapailemani mies kertoi tykkäävänsä vähän tuhdimmista naisista, en liho helposti enkä uskoisi olevani sinut itseni kanssa jos painoa tulisi 10kg.

      Ihannemieheni on ehdottomasti tummahiuksinen, pidempi kuin minä ja hänellä on hyvä itsetunto. Tykkään pitkähiuksisista, pitkistä ja laihoista miehistä, juuri niistä heinäseipäistä. :D Vihreät silmät ovat ihanat.
      Nykyinen seurustelukumppani on vain vähän minua pidempi ja lihaksikkaaksi treenattu, mutta minulla on hänen kanssaan hauskempaa kuin kenenkään aikaisemman seurassa.

    • aamää

      Enemmän katson sitä mitä päänsisällä on kuin ulkonäköä.

      • Älä valehtele

        Ulkonäkö on tärkeintä (myös niistä jotka eivät kehtaa sitä myöntää)


      • Juuri noin
        Älä valehtele kirjoitti:

        Ulkonäkö on tärkeintä (myös niistä jotka eivät kehtaa sitä myöntää)

        joka muuta väittää on valehtelija


    • ................

      172 / 72 mies. Normaalipainossa siis, mutta vielä tuosta viisi kiloa lähtisi löysiä pois, jos ajatellaan, ettei lihaksia tule lisää. Nainen voisi olla 140-175-senttinen ja vartalo siro, normaali tai urheilullinen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      183
      3540
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2872
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2712
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2199
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1647
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1605
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1558
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1311
    Aihe