Mikä olisit?

Olisin brankkari

Mikä olisit näistä jos saisit valita?

A) INSINÖÖRI, jolla omatalo, uudehko volvo ja tuloja 5000-6000 e/kk , mutta ei naista.
Ei koskaan seurustellut, eikä sukupuolikokemuksia lainkaan.

B) PALOMIES, jolla vuokra-asunto, 10v vanha toyota, vaimo ja 2 lasta.
Seurustellut 2 kertaa ennen nykyisen naisen(vaimon) tapaamista.

C) LINNAKUNDI, jolla ei asuntoa, ei autoa, ei työpaikkaa, mutta kymmeniä irtopanoja sekä 5-10
seurustelusuhdetta elämänaikana.

13

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo vastaus

      En oli ketään heistä.

    • sir_eino

      B)

      Mutta mikään noista ei olisi ihan se ihanne. Voisin elää vuokralla, ajaa vanhaa autoa ja viedä kolmannen tyttöystäväni vihille mutta palomieheksi en olisi soveltuva.

      • sir_eino

        Niin. Enkä tarkoittanut haluavani viettää loppuelämääni exäni kanssa mutta... Kyllä mun elämä olisi mun puolesta voinut mennä niinkin että ensimmäinen tai toinen tai kolmas tyttö olisi ollut viimeinen.


    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      Olen aika lähellä tuota A) vaihtoehtoa jo nyt ikävä kyllä.

    • lonryder

      B

      mutta jos saa sekoittaa, niin a:n omatalo ja b:n vaimo ja kaksi lasta ja ensimmäinen tapaamani tyttö olisi vaimoni.

    • ..........

      tosin palkka-arviosi on yliampuva (harva DI pääsee tuollaisiin ansioihin ennen kuin 50-vuotiaana).

      Haluaisin olla B)

      • toivoton A)

        No eihän noiden nyt ollutkaan tarkoitus olla realistisia. A:n palkkaa oli laitettu ylöspäin, jotta se olisi gallupissa houkuttelevampi vaihtoehto. Tosin itse ottaisin mieluummin vaimon, 2 lasta ja potkut nykyisestä työstä kuin 10 000 € lisää kk-palkkaan.


    • muusaton.exe

      Olisin A, ja tällä menolla olenkin joskus 20 vuoden päästä.

    • se ei kaunista

      D) Maailmankaikkeuden yksinvaltias diktaattori, jolla on rajoittamaton nautintaoikeus kaikkien alamaistensa kaikkeen sekä kiinteään että irtaimeen omaisuuteen kuten myös seksuaalipalvelurajapintaankin.

    • Jyripetteri

      Haluaisin A:n tulot, B:n suhteen ja C:n panohistorian. Oikeasti on A:n flaksi ja C:n tulot. No ei kai, en ihan täysin kokematon ole kuten A, ja elintaso vähän parempi kuin C:llä, eli en sentään asunnoton ole ja jonkinlainen työpaikkakin on, mutta B:llekin häviän kyllä omaisuuskilpailussa. Niin kuin häviän kaikessa muussakin. Ei ole edes sitä palomiehen uniformua, jota voisi naisille esitellä fetissinä.

      • Reipas Poikamies

        X) Rauhanturvaaja. Pääsee varmasti pois Suomesta, työ on vastuullista sekä jännittävää.

        Volvo-skeneen minusta ei tule pelinappulaa, vaikka alalle jos päädynkin. Eikä noi a:n muutkaan kohdat päde :D


    • pirun sosiaalistajat

      Jos olisin mies tai lepakko, niin noista vaihtoehdoista tahtoisin olla B.

    • Haluaisin olla B, mutta en tule koskaan olemaan palomies kun ei minusta ole siihen tehtävään ainakaan vakituiseksi (vaatii liikaa fyysisiä ominaisuuksia kuten kuntoa).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      189
      3638
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2892
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2732
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2209
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1657
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1615
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1321
    Aihe