Sinkun sunnuntai!

pirun sosiaalistajat

Mitäs aiotte tehdä sunnuntaina?

Minulla taas ohjelmassa koiran kanssa ulkoilua (ihanan aurinkoinen sää!). Kokatakin aion, jääkaapista löytyy tofua, joka pitäisi käyttää, eli ehkäpä sitten jotain kiinalaistyylistä wokkia.

Luen, nettaan ja ehkäpä korjaan sen takin, joka eilen jäi korjaamatta. Illalla pitää sitten alkaa orientoitua huomiseen työpäivään silittämällä työvaatteet ja selailemalla vähän työhön liittyviä papereita.

Mukavaa sunnuntaita!

26

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lepus timidus

      Mukavaa sunnuntaita, "pirun sosiaalistajat"!
      Mulla ohjelmassa kirpputorikierros ja sitten varmaan töitä. Illalla tulee lempisarjani Irtiottoja, kattooko kukaan?

      • Irtiottoja? Tuleeko se taas? Minulla on koko sarja (siis ne jotain 13 jaksoa - ei kai sieltä mitään uusia jaksoja tule?) DVD:llä, pitäisi kai katsoa joskus uusiksi.


      • L. timidus
        LordBoredom kirjoitti:

        Irtiottoja? Tuleeko se taas? Minulla on koko sarja (siis ne jotain 13 jaksoa - ei kai sieltä mitään uusia jaksoja tule?) DVD:llä, pitäisi kai katsoa joskus uusiksi.

        Irtiottoja tulee uusintana JIMiltä sunnuntaisin klo 22. Taidetaan olla jo yli puolen välin tätä uusintakierrosta: taksimies pahoinpiteli (tappoi? en muista nyt) naapurin paskiaisen viime jaksossa. Jumalauta se on jäätävä kohtaus kaikkinensa...


      • L. timidus kirjoitti:

        Irtiottoja tulee uusintana JIMiltä sunnuntaisin klo 22. Taidetaan olla jo yli puolen välin tätä uusintakierrosta: taksimies pahoinpiteli (tappoi? en muista nyt) naapurin paskiaisen viime jaksossa. Jumalauta se on jäätävä kohtaus kaikkinensa...

        Okei, minulta on mennyt ohi. Olisi pitänyt nimittäin suositella sitä äidille, mutta nyt ei enää auta. Sivumennen sanoen, olen aina pitänyt sarjan parhaimpana osuutena sitä, josta tehtiin se Valkoinen Kaupunki -elokuva. Varsinaisesti se taksimiestä näyttelevä tyyppi (joku Janne se oli, mutta en muista sukunimeä. Virtanen?) ei ole Suomi-suosikkejani, mutta siis siitä huolimatta. Jos tässä ei olisi muuten niin paljon komerotoimintaa, muita TV-sarjoja ja pelejä, niin voisin katsoakin. Ehkä sitten kesällä.


    • ugly bitch

      Heitän tämän kannettavani ikkunasta kun se taas hävitti äsken kirjoittamani tekstin..

      Aion suorittaa eilen aloittamani siivouksen loppuun..Olen itseni puolesta iloinen, että yleensäkin sain eilen suurimman osan asunnostani siivottua koska aamulla oli (jostain syystä) aika masis olo mutta reipastuin siitä..Niin reipas en eilen ollut, että olisin ulkona käynyt. Nyt tosiaan on kaunis ilma joten korjaan asian tänään. Kirjastossa ajattelin käydä lainaamassa parit kirjat ja levyt.

      Sitten on ohjelmassa ruokailua, nettailua, lukemista?, musiikin kuuntelua, tv:n katsomista illemmalla ja sitten pitäisi leipoa sellaisia sämpylöiden tapaisia.

      Mukavaa sunnuntaita!

      • en tajuuuu

        Miten kirjstossa voi käydä sunnuntaina?


      • Niceasiawinner
        en tajuuuu kirjoitti:

        Miten kirjstossa voi käydä sunnuntaina?

        ovat ainakin Helsingissä auki sunnuntaisinkin.

        Itse olen menossa leffaan.


      • ugly bitch
        Niceasiawinner kirjoitti:

        ovat ainakin Helsingissä auki sunnuntaisinkin.

        Itse olen menossa leffaan.

        "ovat ainakin Helsingissä auki sunnuntaisinkin."

        Juuri tästä syystä.


    • ...

      Istun kotona neljän seinän sisällä

    • 15+2

      Eilen kävin hiihtämässä ja varmaan sitä pitää tänäänkin lähteä ulos kun on noin hyvä ilma (ainakin täällä Helsingissä).

    • Olla neljän seinän sisällä ja ehkä tehdä kohtalainen kävely lenkki, mutta ei kait sitä muuta. Niin ja tietenkin laittaa ruokaa itselleni. Siinä kait se päivä menee, niin kuin muutkin päivät.

    • sir_eino

      Salille. Sitten voisi imuroida ja siivota. En ole varma siivoanko ensin. Sen näkee sitten kun saan operaation aamupala/aamukahvi suoritettua. Tuo kahden litran kahvikuppi ei tyhjene itsestään.

      Jos illalla on energiaa, voisi poiketa kahvilla yhdellä kaverilla kun se asuu lähellä. Jos ei ole, katselen telkkaria tai luen jotain tai nettaan.

      • sir_eino

        Sain loistavan idean. Nettailen vielä tunnin tai pari niin en ehdi kuin salille. Ei tarvitse siivota.


    • Teen samaa mitä eilenkin, eli en paljon mitään. Pakko käydä kuitenkin ulkona, koska nyt en auringonpaisteelta pysty vielä tuntiin tai pariin katselemaan TV:tä (eli siis myöskään pelaamaan). Iltapäivällä alkaa hiipiä perinteinen sunnuntaivitutus työviikon alkamisen johdosta.

    • muusaton.exe

      Minä aion viettää seuraelämää, kun setäni ja tätini tulevat vierailulle. Muuten menee varmaankin tutulla kaavalla. Eli netissä. Katson Uutisvuodon Areenasta ja kirjoittelen joutavia tälle palstalle.

    • miekkonen-78

      Siivoan ja järjestelen paikkoja, koska illalla tulee vakipano käymään. Illalla sitten luvassa kivaa : )

      • ei jaksa enää

        en mitään, tässä aamukahvilla (klo 12.24), pyykkiä pitäs pestä, tiskata ja tehdä ruokaa, siinähän se menee yhtä tylsästi kuin kaikki muutkin päivät, ei tässä elämässä ole enää mitään mukavaa tiedossa, tällästä tää on, samaa vanhaa p*skaa koko ajan, päivästä toiseen...


      • Miksi elämäsi
        ei jaksa enää kirjoitti:

        en mitään, tässä aamukahvilla (klo 12.24), pyykkiä pitäs pestä, tiskata ja tehdä ruokaa, siinähän se menee yhtä tylsästi kuin kaikki muutkin päivät, ei tässä elämässä ole enää mitään mukavaa tiedossa, tällästä tää on, samaa vanhaa p*skaa koko ajan, päivästä toiseen...

        on tylsää? Oletko tylsä ihminen, jota mikään ei kiinnosta?


      • ei jaksa enää
        Miksi elämäsi kirjoitti:

        on tylsää? Oletko tylsä ihminen, jota mikään ei kiinnosta?

        Niin, en tiedä olenko tylsä, ilmeisesti koska olen sinkku. Tai sitten olen vain kyllästynyt kaikkeen, ei minulla ole yhtään sinkku kaveria, kaikki ovat naimisissa, suurimma osalla lapsia joten olen aika yksinäinen, en viihdy baareissa joten miehen löytäminen on mahdotonta koska harrastukseni ovat kaikki sellaisia joissa ei ole miehiä, ei ole tarkoituksella valikoituneet niin, en vain oikein tiedä mikä olisi sellainen harrastus jossa olisi molempia...
        En vain tällä hetkellä näe elämässäni mitään hyvää..


      • ei jaksa enää
        ei jaksa enää kirjoitti:

        Niin, en tiedä olenko tylsä, ilmeisesti koska olen sinkku. Tai sitten olen vain kyllästynyt kaikkeen, ei minulla ole yhtään sinkku kaveria, kaikki ovat naimisissa, suurimma osalla lapsia joten olen aika yksinäinen, en viihdy baareissa joten miehen löytäminen on mahdotonta koska harrastukseni ovat kaikki sellaisia joissa ei ole miehiä, ei ole tarkoituksella valikoituneet niin, en vain oikein tiedä mikä olisi sellainen harrastus jossa olisi molempia...
        En vain tällä hetkellä näe elämässäni mitään hyvää..

        Niin ja vastaus kysymykseesi, eikö minua kiinnosta mikään, kiinnostaisi, monikin asia, mutta ei niitä yksin voi tehdä ja kun sinkun rahatilannekin on huono (pääkaupunki seudulla) ei ole varaa tehdä asioita joista tykkäisin ja nyt tarkoitan ihan pikku juttuja kuten leffassa käyntiä. No ei sinne kukaan yksin mene ja liput ovat niin kalliita ettei ole mitään jakoa...


      • Nice.......

        Voisit puhua vakipanokumppanistas vähän kunnioittavammin. Tuskin hänkään susta puhuu panopuuna, johon käy itseään hinkkauttamassa silloin tällöin...


      • Tylsä ihminen
        Miksi elämäsi kirjoitti:

        on tylsää? Oletko tylsä ihminen, jota mikään ei kiinnosta?

        Olen.


    • ES

      Ihan sama kuin joka päivä, ei mitään. Netissä, musiikkia, telkkari auki vaikken katso, ehkä käyn kävelyllä.

    • t5t5t5t5t5t5t5

      Krapulamässyä ja joku leffa. Huomenna vois lähteä hiihtämään kun on talviloma ja aikaa. Mökillä vois käydä saunassa ja pilkillä ehkä myös...

    • pirun sosiaalistajat

      Lenkki tehty, kaupassa käyty. Ruuanlaitosta aion suoriutua nopeasti. Päivän suuri päätös: miten maustan tofu-vihanneswokin? Teenkö osterikastikepohjaisen vai chili-seesamöljypohjaisen wokin? Jännittävää!

      Siisoamista päätin lykätä, sen sijaan aion katsoa Yle areenalta elokuvan "Haudatkaa sydämeni Wounded Kneehin". Ostin kaupasta kuivattuja mansikoita naposteltavaksi elokuvanautinnon aikana.

    • sunnuntaisuck

      Facebookissa näyttää olevan sinkun sunnuntait suck että sinne vaan yhdessä kärvistelemään. Meneehän se aika näillä keskustelupalstoillakin toisia haukkuessa, perin suomalaista touhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe