Miljoona euroa vai perhe?

Raha vai rakkaus?

Sinkku, kumman valitset?

Vaihtoehto A) Miljoona euroa rahaa, ei koskaan puolisoa, eikä lapsia ja jos seksiä haluat, niin saat vain
maksullista sellaista.
Vaihtoehto B) Rahaa vain sen verran että tulette toimeen, puoliso ja 2 lasta.

19

394

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirun sosiaalistajat

      Helppoa. B.

    • also_sprach_jungfrau

      Helppoa minullekin. A.

    • Puuttuu vaihtoehto:

      C) Miljoona euroa rahaa, puoliso, ei lapsia, ja jos seksiä haluat, niin saat sellaista.

    • Tosi helppo ratkaisu B, mutta ne lapset on sitten puolison ja mun tulevia yhteisiä muiden en huoli.

    • Marko 40

      Vaihtoehto A , Koska olen jo 40 vuotias ja pidän itseäni liian vanhana pienen lapsen isäksi.

      Jos olisin nuorempi valikoisin ilman muuta perheen.

    • työtön ATM

      Milli koska silloin saa perheenkin koska nainen haistaa aina rahan.

    • sir_eino

      B. Raha ei ole minulle tärkeää. Kunhan tulee toimeen.

      • Perra

        A.
        B ei ole vaihtoehto, koska en halua lisääntyä. Ennemmin vaikka miljoona velkaa kuin lapsia.


    • Twin Six

      B tottakai.

      Puutteellisesti asetettu kysymys muuten. Jos rahalla tulee toimeen, sitä on silloin riittävästi!

    • Lakista kiinni

      Otan A:n, en rahan takia, vaan koska koen etten ole vielä valmis isäksi. Voihan sitä maksullista naista sitten rakastaa.

    • ES

      En ihan miljoonaa euroa tarvitsisi.
      Perhevaihtoehto ei saisi olla porvarillisen kiiltokuvan mukainen.

    • Gordon Gekko

      B. Kyllä ne jutut mitä ei rahalla saa, ovat tärkeämpiä.

    • Darth

      Raha ei erityisemmin motivoi, vaikka sitä olis hyvä olla, ettei olis koskaan kenenkään toisen armoilla.

      B) on näistä parempi, jos kerta toimeen tulee, mut sen puolison pitäs sit kans tuntua oikealta. Lapsista en vaan tiedä, koska en erityisemmin tunne nyky yhteiskuntaa omakseni. Olishan ne lapsetkin sit kivoja, jos itsekin pystys tuntee, että mun paikka on täällä

    • rahat & henki

      Perheet on ihan muita varten. Mutta massia saisi olla "vähän" enemmän, vähintään ~100 M€, millin pistää kuitenkin haisemaan aika nopeasti.

    • Ehdottomasti

      vaihtoehto B! En voisi edes kuvitella vaihtoehtoa A. Elämän rikkaus tulee rakkaudesta, ei rahasta. Mitä elämää se semmoinen olisi jos saisi kaikki tarjottimella? Voiko kukaan kuvitella sitä, että yksikin rikas antoi kaikki rahansa pois ja rupesi elämään köyhänä? Itse voin kuvitella koska olen itsekin köyhä ja silti olen onnellinen.

      • Nainen28V

        A ehdottomasti. Olen jo valinnut kyseisen elämäntavan, tosin ne rikkaudet puuttuvat ja seksiäkin uskon saavani ilmaiseksi läpi elämän. Ei se parisuhdekaan muuten seksin saantia takaa...

        Todellakaan kaikkia naisia ei kiinnosta perhe-elämä. Nykyään tuntuvat muuten miehet haluavan lapsia naisia enemmän. Osallistuisivatpa vielä sitten niiden hoitamiseenkin...


    • onneton mies

      Ottaisin B:n, vaikka A:han sisältyisi mahdollisuus saada puoliso ja seksiä ihan normaalisti. En vissiin ole epätoivoinen tai jotain?

    • N40+

      Olen A:n jo valinnut kun nuorena köyhänä ei voinut ajatellakaan perheen perustamista. Nyt ei enää perheestä kannata haaveilla, mutta A on pikkuhiljaa toteutumassa. Seksiä saa ilmaiseksi vieläkin.

      • Keittiöfilosofi

        Kaikkea voi saada ainakin periaatteessa. Mutta kaikkea tekemäänsä ei saa pois deleteä painamalla = eli pentuja en aio tehdä = tehtyä ei saa tekemättömäksi.

        Rahaa ei ole hirveesti, tuskin miljoonaa tuleekaan, mutta ihan riittävästi. Kumppanikin löytyy piakkoin toivottavasti ja jos ei ole löytyäkseen niin kokataan sitten yksin vaan. (voihan toki lounastreffejä yrittää)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      189
      3638
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2892
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2732
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2209
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1657
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1615
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1321
    Aihe