Miljoona euroa vai perhe?

Raha vai rakkaus?

Sinkku, kumman valitset?

Vaihtoehto A) Miljoona euroa rahaa, ei koskaan puolisoa, eikä lapsia ja jos seksiä haluat, niin saat vain
maksullista sellaista.
Vaihtoehto B) Rahaa vain sen verran että tulette toimeen, puoliso ja 2 lasta.

19

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirun sosiaalistajat

      Helppoa. B.

    • also_sprach_jungfrau

      Helppoa minullekin. A.

    • Puuttuu vaihtoehto:

      C) Miljoona euroa rahaa, puoliso, ei lapsia, ja jos seksiä haluat, niin saat sellaista.

    • Tosi helppo ratkaisu B, mutta ne lapset on sitten puolison ja mun tulevia yhteisiä muiden en huoli.

    • Marko 40

      Vaihtoehto A , Koska olen jo 40 vuotias ja pidän itseäni liian vanhana pienen lapsen isäksi.

      Jos olisin nuorempi valikoisin ilman muuta perheen.

    • työtön ATM

      Milli koska silloin saa perheenkin koska nainen haistaa aina rahan.

    • sir_eino

      B. Raha ei ole minulle tärkeää. Kunhan tulee toimeen.

      • Perra

        A.
        B ei ole vaihtoehto, koska en halua lisääntyä. Ennemmin vaikka miljoona velkaa kuin lapsia.


    • Twin Six

      B tottakai.

      Puutteellisesti asetettu kysymys muuten. Jos rahalla tulee toimeen, sitä on silloin riittävästi!

    • Lakista kiinni

      Otan A:n, en rahan takia, vaan koska koen etten ole vielä valmis isäksi. Voihan sitä maksullista naista sitten rakastaa.

    • ES

      En ihan miljoonaa euroa tarvitsisi.
      Perhevaihtoehto ei saisi olla porvarillisen kiiltokuvan mukainen.

    • Gordon Gekko

      B. Kyllä ne jutut mitä ei rahalla saa, ovat tärkeämpiä.

    • Darth

      Raha ei erityisemmin motivoi, vaikka sitä olis hyvä olla, ettei olis koskaan kenenkään toisen armoilla.

      B) on näistä parempi, jos kerta toimeen tulee, mut sen puolison pitäs sit kans tuntua oikealta. Lapsista en vaan tiedä, koska en erityisemmin tunne nyky yhteiskuntaa omakseni. Olishan ne lapsetkin sit kivoja, jos itsekin pystys tuntee, että mun paikka on täällä

    • rahat & henki

      Perheet on ihan muita varten. Mutta massia saisi olla "vähän" enemmän, vähintään ~100 M€, millin pistää kuitenkin haisemaan aika nopeasti.

    • Ehdottomasti

      vaihtoehto B! En voisi edes kuvitella vaihtoehtoa A. Elämän rikkaus tulee rakkaudesta, ei rahasta. Mitä elämää se semmoinen olisi jos saisi kaikki tarjottimella? Voiko kukaan kuvitella sitä, että yksikin rikas antoi kaikki rahansa pois ja rupesi elämään köyhänä? Itse voin kuvitella koska olen itsekin köyhä ja silti olen onnellinen.

      • Nainen28V

        A ehdottomasti. Olen jo valinnut kyseisen elämäntavan, tosin ne rikkaudet puuttuvat ja seksiäkin uskon saavani ilmaiseksi läpi elämän. Ei se parisuhdekaan muuten seksin saantia takaa...

        Todellakaan kaikkia naisia ei kiinnosta perhe-elämä. Nykyään tuntuvat muuten miehet haluavan lapsia naisia enemmän. Osallistuisivatpa vielä sitten niiden hoitamiseenkin...


    • onneton mies

      Ottaisin B:n, vaikka A:han sisältyisi mahdollisuus saada puoliso ja seksiä ihan normaalisti. En vissiin ole epätoivoinen tai jotain?

    • N40+

      Olen A:n jo valinnut kun nuorena köyhänä ei voinut ajatellakaan perheen perustamista. Nyt ei enää perheestä kannata haaveilla, mutta A on pikkuhiljaa toteutumassa. Seksiä saa ilmaiseksi vieläkin.

      • Keittiöfilosofi

        Kaikkea voi saada ainakin periaatteessa. Mutta kaikkea tekemäänsä ei saa pois deleteä painamalla = eli pentuja en aio tehdä = tehtyä ei saa tekemättömäksi.

        Rahaa ei ole hirveesti, tuskin miljoonaa tuleekaan, mutta ihan riittävästi. Kumppanikin löytyy piakkoin toivottavasti ja jos ei ole löytyäkseen niin kokataan sitten yksin vaan. (voihan toki lounastreffejä yrittää)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe