Panisitko varattua?

jake.

Tulipahan näin mieleen eilisen päivän jälkeen kun öinen seksipartrenini sattui sanomaan, että halusi vähän pitää hauskaa kun ukko lähti kavereidensa kanssa viroon. Kuulemma kaikki tunteet tyyppiä vastaan ovat kadonneet, mutta hän pysyy omien sanojensa mukaan suhteessa taloudellisista syistä.

No en minä sitä välittänyt, naimme vielä aamulla ja iltapäivällä uudestaan sekä sanoin että ottaa yhteyttä kun seuraavan kerran tekee mieli. :)

Mites muiden sinkkujen mielipide asiaan? Itse koen etten ole tehnyt mitään väärää, koska tyttö nimenomaan sanoi haluavansa naida mun kanssa. Sainpahan ainakin tehtyä hänet onnelliseksi.

18

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nussijamestari

      kun naimisissa oleva perheellinen nainen otti suihin kaluani kun hänen puhelimesa soi. Naisen mies soitti ja nainen puhui puhelimessa samalla kun runkkasi vielä kulliani.

      Tämä nainen oli siis vakipilluni ja tekstaili aina kiitos tekstareita aviovuoteestaan :D todella kiimainen nymfomaani nainen jolla oli lisäkseni ainakin yksi toinen vakikyrpä.

    • Mr Groove

      Nuorempana naimisissa olevat naiset olivat hyvää seuraa, kun eivät ripustautuneet. Kun olen nyt itse ollut petettynä en enää halua olla osallisena moisessa, olipa syy mikä tahansa. Toisaalta ikäiseni naisetkaan eivät ole enä ripustautuvia, vaan ehdottavat ihan itse sitoumuksetonta suhdetta.

    • Lepus timidus

      Solidaarisuudesta muita ihmisiä kohtaan en ole pannut enkä ikinä panisi varattua.

      • Mr Groove

        En nussisi, en vaikka olisinkin vapaa tekemään sen, mikä ei enää pidä paikkaansa. Onhan kauniita, hiiristä tykkääviä sinkkunaisiakin olemassa :D


      • hiirityttö :D
        Mr Groove kirjoitti:

        En nussisi, en vaikka olisinkin vapaa tekemään sen, mikä ei enää pidä paikkaansa. Onhan kauniita, hiiristä tykkääviä sinkkunaisiakin olemassa :D

        mistähän näitä hiirimiehiä löytäisi...Olet unelmieni mies :)))


      • Mr Groove
        hiirityttö :D kirjoitti:

        mistähän näitä hiirimiehiä löytäisi...Olet unelmieni mies :)))

        Kiitos hiirityttö, olen ihan otettu :)))


    • poipoi1

      Panisin, mutta en tekisi itse aloitetta. Jos vastakumppani haluaa saada, niin sitten se hommaa panon kuitenkin muualta. Parempi siis itse saada kuin antaa muiden saada.

      Ja kyllä, itseäni on petetty ja olen sen verran muutenkin nähnyt maailmaa että turhat periaatteet ovat karisseet aikaa sitten.

      • tomgirl

        En myöskään tekisi aloitetta Varattuun.
        Tosielämässä kävi niin, että Varattu vonkasi pitkään, käytti keinot uhkailu-kiristys-lahjonta-jne.
        Sitten elämässäni sattui pari lohdutonta tragediaa ja suojaukseni laskivat. Heti Varattu iski haavoittuvaan, tarjosi syliä, lohtua..
        Noh, jälkeenpäin on kehdannut vielä muistuttaa, miten olin vakaasti ilmoittanut, ettemme tulisi _koskaan_ harjoittamaan seksiä. Period.
        En pidä itseäni pettäjänä, paremminkin vieteltynä uhrina.

        Tuolta "Uskottomuus"-palstalta saa kyllä lukea (vaimojen) järkyttäviä mielipiteitä, jos joku viaton on Varattuun langennut. Ihmissuhde onkin heillä Omistussuhde!!


      • Vastatkaa teoistanne
        tomgirl kirjoitti:

        En myöskään tekisi aloitetta Varattuun.
        Tosielämässä kävi niin, että Varattu vonkasi pitkään, käytti keinot uhkailu-kiristys-lahjonta-jne.
        Sitten elämässäni sattui pari lohdutonta tragediaa ja suojaukseni laskivat. Heti Varattu iski haavoittuvaan, tarjosi syliä, lohtua..
        Noh, jälkeenpäin on kehdannut vielä muistuttaa, miten olin vakaasti ilmoittanut, ettemme tulisi _koskaan_ harjoittamaan seksiä. Period.
        En pidä itseäni pettäjänä, paremminkin vieteltynä uhrina.

        Tuolta "Uskottomuus"-palstalta saa kyllä lukea (vaimojen) järkyttäviä mielipiteitä, jos joku viaton on Varattuun langennut. Ihmissuhde onkin heillä Omistussuhde!!

        Nämä ovat juuri näitä naisten selityksiä siitä, miten heillä mukamas ei ole vastuuta omista teoistaan vaan syyllinen on aina mies. Todella lapsellista valehtelua. Seksi on kahden ihmisen päätös eikä se mies varmasti pakottanut sinua naimaan eikä sinua raiskannut. "Suojaukseni laskivat" , "varattu iski haavoittuvaan" - voi jumalauta, mitä paskan jauhantaa! Et sinä mitään "langennut" etkä ole "vietelty uhri", sinä halusit nussia sen miehen kanssa ja teit niin. Jos olisit omista teoistasi vastuun ottava aikuinen ihminen, myöntäisit edes tämän asian etkä tekopyhänä marttyyrinä jauhaisi paskaa ja selittäisi, miten mies muka teki kaiken ja sinä vain tahdottomana lampaana seurasit perässä ja ihan huomaamatta riisuiduit ja vahingossa levitit reitesi, kun Paha Mies sai sinut valtaansa.


      • sir_eino

        Henk koht olen sitä mieltä että se parisuhteessa oleva siitä on vastuussa jos pettää. Mutta ei mua vaan kiinnosta sekaantua muiden asioihin. Saa sitä piparia muualtakin.

        Poikkeuksena tosiaan... No jos mulla on tunteita pelissä. Tai jos nainen ei kerro.


    • Naisasialooseri.

      todennäköinen tilaisuus panna varattua, eikä mitään vanhaa harppua vaan 19 vuotiasta sekä 22 vuotiasta naista. Kummallakaan kerralla en pannut, mutta vielä jos tulee tilaisuus niin aion panna. Mielestäni se on kuin nälkäänsä varastamaista tässä minun tilanteessani eli moraalisesti ok.

    • En. Pettämiseen en tule osallistumaan.

      Koska jos joskus vielä olen suhteessa niin pettämistä en hyväksy, vaadin uskollisuutta jos ei onnistu niin se on loppu sitten. Muutenkaan en irtosuhteita harrasta, joten ei ole mitään vaaraa tällaiseen tilanteeseen.

      • Me

        Arvot ja eettinen käyttäytyminen perustuvat tunteisiin... ja hyvä käytös sallittu.


      • sir_eino

        Mä onnistuin tapailemaan viime vuonna melkein kuukauden yhtä naista ennen kun selvisi että se on naimisissa. EI ne vaan kerro aina.


      • ugly bitch
        sir_eino kirjoitti:

        Mä onnistuin tapailemaan viime vuonna melkein kuukauden yhtä naista ennen kun selvisi että se on naimisissa. EI ne vaan kerro aina.

        Mä onnistuin joskus aikoinaan tapailemaan yhtä miestä vielä kauemmin. Tyyppi "unohti" kertoa olevansa varattu mutta kysyinkö itse että onko? En..Mutta kai se luuli, että mä jotenkin "tiedän"..


    • vbmvcmb

      Jos nainen mielestäni pettäisi joka tapauksessa jonkun kanssa, enkä tunne hänen miestään, niin panisin. Vastuu pettämisestä on melkein kokonaan varatulla.

    • Totta hitossa

      ja ilman kumia. Parhaassa tapauksessa saan jonkun urpon elättämään jälkikasvuani

    • sir_eino

      Mielelläni en. Nuorempana ajattelin toisin tavoin mutta nyt... Mielelläni en. Riippuu kuitenkin siitä mitä tunnen naista kohtaan. Hyvin ihastuneena tai rakastuneena en varmaan pystyisi hillitsemään itseäni.

      Niin, ja tietty riippuu siitä kertooko se nainen olevansa varattu. Mutta sille en voi mitään jos ei kerro.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      189
      3638
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2892
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2732
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2209
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2017
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1657
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1615
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1419
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1321
    Aihe