Perse vai tissimies?

saanti-mies

Mitä kohtaa katsot vastakkaisessa sukupuolessa?

On olemassa perse ja tissimiehiä, itse katson naisen takamusta.
Mutta kyllä kasvot ja silmät on se mihin ensimmäisenä huomioni
kiinnitän ja vasta sitten perse.

Mitäs naiset katsoo miehessä, persettäkö?

11

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      Jos vaihtoehdot on tissit ja perse niin tissit mutta kokonaisuus ratkaisee enkä ala ensimmäisenä tuijottamaan etumusta.

    • Pillu, tissit, perse

      Persettä ja tissejä katson. Naamalla ei ole väliä jos kroppa on kunnossa, ei sitä pärstää tule varsinkaan takaapäin naidessa katseltua.

    • Älymies 23

      Rinnat 55% perse 45%.

    • crocuta_crocuta

      No siis jos vastaisin vain kysymykseen, perse vai tissit? Niin vastaus olisi perse, hands down...

      Mutta kyllä se noi jutut pään alueella tapaa olla mitä enempi vilkuilee ensin. Toki en ala valehtelemaan, kyllä se usein katse ensin osuu vartaloonkin ja sieltä vasta sitten ylös, kun käy mielessä vilkaista että kukas sen omistaa.

      Mutta kyllä joo se hartioiden yläpuolinen seutu... Hiukset on mulla usein sellainen kohta kanssa, joka alunperin kiinnittää sen huomion, vaikka en nyt niin... hiusmies? olekaan.


      Jk. No tuli Anttilasta mattoa ja verhoa... Joudun ensimmäistä kertaa moneen vuoteen sanomaan, että täähän alkaa näyttämään mukavalta...

    • Saamaton mies

      Persoona

      • crocuta_crocuta

        No näkyy sekin kai hieman...

        Kyllä jotkut tosiaan voivat näyttää kylmiltä, mukavilta... Joo ihan totta. Kyllä siihen ... Mielikuvaan persoonasta, jonka kasvoista saa tulee kiinnitettyä huomiota. Ensivaikutelmanhan se usein antaa...


      • sir_eino

        Ei se ollut listalla.

        No myönnän. Eniten luonteella on väliä. Tuleva vaimoni ei voi paikata tisseillään luonnetta mutta luonteella voi paikata pikku puutteet etumuksessa.


    • mitä naiset

      katsoo ? - Silmät ! - sielun peili

    • Jätkä 25

      Taitaa mennä näin:

      1. Tissit
      2. Sääret
      3. Perse

      Hyvä vartalo tai sen ominaisuudet jo aika paljon antaa anteeksi naamaa, jos ei ihan kummoinen, mutta silläkin hiukan väliä. Tietenkin kokonaisuus, luonteessakin pitää kanssa olla jotain, mutta tietäähän sen nyt kaikki tai ainakin luulisin tietävän.

    • Mies1985

      En ole kovin hyvä arvostelemaan tissejä joihinkin muihin miehiin verrattuna enkä välttämättä persettäkään. Kuitenkin jos pitää valita niin kai sitä tissejä enemmän paidan läpi mittailee kun ne kahdenkeskeisessä kanssakäymisessä on enemmän esillä ja persettä vasta sitten kun tietää jo naamankin miellyttävän koska jos naama ei miellytä, ei kropallakaan ole väliä.

      Kuitenkin jos minun pitäisi valita että katselisitko ennemmin yläosattoman naisen tissejä edestä vai alastoman naisen persettä takaa niin valitsisin varmaan sen perseen katselun, edellyttäen siis että nainen olisi alasti tai vähintään alaosaton niin että jalatkin olisivat paljaat.

    • Kyllä mä katon ekaksi naaman, jos ei miellytä niin katse siirtyy seuraavaan naiseen. Sitä kun ei voi hyvällä kropalla korvata. Jos miellyttää niin sitten kyllä katson persettä, sen jälkeen vasta etumusta. Tosin jos on hyvä perse, niin en kasvoihin kiinnitä paljoa huomiota.

      Mutta kyllä se kokonaisuus ratkaisee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe