Live-tapaaminen palstalaisen kanssa

sinkut-treffit

Kenen sinkut-palstalle kirjoittelevan haluaisit tavata "livenä" ja mikä
olisi mielestäsi sopiva tapaamispaikka?

Saat valita 2 ja jos vielä hieman perustelet valintojasi, kiitos!

Itse haluaisin tavata nimimerkit työtön ATM ja Pirun sosiaalistajat.
-työttömän ATM:n koska haluaisin saada edes hieman selvyyttä siihen
että onko hän tosielämässäkin yhtä katkera ja kyyninen kun hän on
kirjoituksiensa perusteella ja tapaamispaikka voisi olla ratikka tai
jokin ostari missä voitaisiin katsella nuoria naisia.

-toinen valintani on Pirun sosiaalistajat ja hänet haluaisin tavata koska
hänellä on aikuisia, älykkäitä mielipiteitä ja tapaamispaikka voisi olla
vaikkapa jokin metsä jossa käveltäisi polkuja pitkin 10 kilometrin lenkki
ja keskusteltaisiin elämästä.

51

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulutka

      Tapaisin Älymiehen 4 ratikassa.

    • **Tiukuliina**

      Mä haluaisin tavata Ellastellan ja jackaroon. Syy: molempien kirjoitukset ovat olleet niin sydämellä ja ajatuksella kirjoitettuja, että näiden nimimerkkien takana on pakko olla tutustumisen arvoinen ihminen. En sano että muut palstalaiset eivät olisi, mutta kun kaksi piti valita niin valitsin heidät. ATM:iä en kyllä haluaisi tavata, korkeintaan haluaisin nähdä minkänäköiset heput niitä kovia naisvaatimuksia esittävät.

    • isabelo_uno

      Täällä vain talkkaillaan, ei tavata. Kavereita mut tei rakastavaisia. Itse olen usein kärkkäämpi täällä huutamaan kuin livessä. Moniako palstalaisia olette tapailleet? Mistäpä sitä tietäisinkään. Ei vois vähempää enää kiinnostaakaan.
      Heei! Haluaako joku treffeille. Minä en.

    • crocuta_crocuta

      Ollu täällä niin vähän aikaa, että eipä juuri mielipiteitä. Kirjoittaako se yks jäppi, jolta joku linkitti videonkin... Piti jonkun 10 min puheen jossain autotallissa... No enivei, jos kirjoittaa, niin sanotaan että oli sen oloinen ihminen, että tuskin sen seura kovin huonoa olisi...

      Ai joo, mutta kysymyshän on, kenet haluaisit... No en taida ketään nyt haluta tavata.

    • Jaahas tällainen, okei nämä:

      Yhden naiskirjoittajan jonka nimimerkin tiedän (pidän sen salassa), kesällä tavataan siellä missä ehdotit ok? ;) Olet tosi mukava kirjoitusten perusteella, jos mä vaan olen yhdistänyt ne oikein...

      Toinen onkin kiperämpi vaihtoehto, no heitetään hatusta tavataan RP. Haluaisin kesällä nähdä sen motskarin livenä ja sitten voitas mennä paikalliseen baariin muutamalle. Jossa juteltas siitä mitäs suunnitelmia, inssin urasta, jne. Sen jälkeen RP menee heittään supliikkia jollekin naiselle ja jos siihen tulee joku muu mies niin mä työnnän sen syrjään ok?... Ainakin pelotan sen katseellani ja olemuksellani pois. Tuon jälkeen mä voisin vaikka häipyä jonnekin.

    • salainen ihailija

      eATMe:n suomenlinnassa piknikillä.

    • ES

      Esim.
      Jungfraun: millainen mekko sillä ois päällä
      Einon: onko trollia vaan
      "Me":n: miten puhuisi todella
      m30:n: piikkeilisikö vaan
      työtön ATM:n: mikä se on
      jne.

      • .......

        Heeei, eikö m30 pyytänyt sua treffeillä joku aika sitten?


      • shgfjhfgj
        ....... kirjoitti:

        Heeei, eikö m30 pyytänyt sua treffeillä joku aika sitten?

        ES elää mieluummin nettitodellisuudessa kuin tapaamisten maailmassa.


      • ES
        ....... kirjoitti:

        Heeei, eikö m30 pyytänyt sua treffeillä joku aika sitten?

        m30 on just sillä rajoilla vihaako hän naisia vai ei. Hän ei ehkä ole ääri-ATM, mutta muuten... jotenkin "kostonhaluinen" suhtautuminen naisiin. Ja sen perusteella mitä olen lukenut m30:n naistoiveita, minä en ikävä kyllä ole sellainen.


      • Dear Euroshopper
        ES kirjoitti:

        m30 on just sillä rajoilla vihaako hän naisia vai ei. Hän ei ehkä ole ääri-ATM, mutta muuten... jotenkin "kostonhaluinen" suhtautuminen naisiin. Ja sen perusteella mitä olen lukenut m30:n naistoiveita, minä en ikävä kyllä ole sellainen.

        Sinähän et ole yhtään miesvihainen? Jos naisvihaan riittää se että palstalla moni mies vihaa tietynlaisia naisia, niin eiköhän sitten se mitä sinä kohdistat atm:iin ole miesvihaa.


      • ES
        Dear Euroshopper kirjoitti:

        Sinähän et ole yhtään miesvihainen? Jos naisvihaan riittää se että palstalla moni mies vihaa tietynlaisia naisia, niin eiköhän sitten se mitä sinä kohdistat atm:iin ole miesvihaa.

        Tuntemukseni ääri-ATM:iä kohtaan ovat inho, ärtymys ja halu pysyä kaukana. Suurin osa miehistä ei ole fundamentaalisia naisvihaajia. Edes tämän palstan miehistä suurin osa ei ole sellaisia.


      • Dear Euroshopper
        ES kirjoitti:

        Tuntemukseni ääri-ATM:iä kohtaan ovat inho, ärtymys ja halu pysyä kaukana. Suurin osa miehistä ei ole fundamentaalisia naisvihaajia. Edes tämän palstan miehistä suurin osa ei ole sellaisia.

        Etkö sinä juuri tuossa yläpuolella syyttänyt muitakin kuin ääri-ATM:iä naisvihaajiksi?
        Entä miten voit tietää etteivät sinun tunteesi ääri-ATM:iä kohtaan ole tasan samanlaisia kuin ääri-ATM:ien tunteet "käytettyjä ja rumia" naisia kohtaan?


      • ES
        Dear Euroshopper kirjoitti:

        Etkö sinä juuri tuossa yläpuolella syyttänyt muitakin kuin ääri-ATM:iä naisvihaajiksi?
        Entä miten voit tietää etteivät sinun tunteesi ääri-ATM:iä kohtaan ole tasan samanlaisia kuin ääri-ATM:ien tunteet "käytettyjä ja rumia" naisia kohtaan?

        On muunkinlaisia naisiin vihamielisesti suhtautuvia kuin ääri-ATM:t, jonka naisviha on systemaattista ja kohdistuu kaikkiin naisiin "ryhmänä".

        Ei ole mitään syytä halveksia tai vihata " rumaa" naista ja "käytettyjä" naisia ei ole olemassa ollenkaan, koska vain esineitä voi käyttää ja naiset eivät ole esineitä.


      • Dear Euroshopper
        ES kirjoitti:

        On muunkinlaisia naisiin vihamielisesti suhtautuvia kuin ääri-ATM:t, jonka naisviha on systemaattista ja kohdistuu kaikkiin naisiin "ryhmänä".

        Ei ole mitään syytä halveksia tai vihata " rumaa" naista ja "käytettyjä" naisia ei ole olemassa ollenkaan, koska vain esineitä voi käyttää ja naiset eivät ole esineitä.

        Etkö tosiaan näe, että niillä perusteilla joilla sinä tuomitset miehiä naisvihaajiksi, sinä itse olet miesvihaaja?


      • ES
        Dear Euroshopper kirjoitti:

        Etkö tosiaan näe, että niillä perusteilla joilla sinä tuomitset miehiä naisvihaajiksi, sinä itse olet miesvihaaja?

        En. En tunne vihaa enkä halveksuntaa miehiä kohtaan sillä perusteella, että he ovat miehiä.

        Nyt nukkumaan. Ötyä.


      • Dear Euroshopper
        ES kirjoitti:

        En. En tunne vihaa enkä halveksuntaa miehiä kohtaan sillä perusteella, että he ovat miehiä.

        Nyt nukkumaan. Ötyä.

        Voit kieltää miesvihan aivan kuten ääri-ATM:tkin voivat kieltää naisvihan, mutta todellisuus ei kuitenkaan muutu kummassakaan tapauksessa.


      • joda joo force
        Dear Euroshopper kirjoitti:

        Voit kieltää miesvihan aivan kuten ääri-ATM:tkin voivat kieltää naisvihan, mutta todellisuus ei kuitenkaan muutu kummassakaan tapauksessa.

        Ja kukahan antoi sinulle vallan päättää siitä, mikä todellista on?


      • Dear Euroshopper
        joda joo force kirjoitti:

        Ja kukahan antoi sinulle vallan päättää siitä, mikä todellista on?

        Etsä viitsitsä kirjoitella samalla nimimerkillä tän keskustelun ajan?


      • joda joo force
        Dear Euroshopper kirjoitti:

        Etsä viitsitsä kirjoitella samalla nimimerkillä tän keskustelun ajan?

        Etkö osaa vastata? Vedät siis feikkikortin!


      • Dear Euroshopper
        joda joo force kirjoitti:

        Etkö osaa vastata? Vedät siis feikkikortin!

        Keskustelen mieluiten sellaisen ihmisen kanssa, jonka identiteetti ja minäkuva pysyy kasassa edes yhden keskustelun ajan.


      • ES
        Dear Euroshopper kirjoitti:

        Etsä viitsitsä kirjoitella samalla nimimerkillä tän keskustelun ajan?

        No mäen oo tuo joda joo, mutta en jaksa enää keskustella, nukuttaa.


      • Dear Euroshopper
        ES kirjoitti:

        No mäen oo tuo joda joo, mutta en jaksa enää keskustella, nukuttaa.

        Todella uskottavaa.


      • ES
        Dear Euroshopper kirjoitti:

        Todella uskottavaa.

        No en ollut se väliin tullut, höh. Mutta olisithan sä voinut jutella senkin kanssa.
        Mut nyt meen nukkumaan. Hyvää yötä koko palsta kukkineen ja kakkoineen.


      • joda joo force
        Dear Euroshopper kirjoitti:

        Keskustelen mieluiten sellaisen ihmisen kanssa, jonka identiteetti ja minäkuva pysyy kasassa edes yhden keskustelun ajan.

        Ok. Et siis kykene kertomaan, kuka on antanut sinulle kyvyn tietää totuuden.


    • Reipas Poikamies

      1. Kyllä mä voin Itmiehen tavata joskus jossain lasillisen äärellä buddy-hengessä. Hän onkin minusta palstan tasapainoisempia miehiä ja varmastikkin mukava heppu livenä. Paikka voisi olla satama korttelin hämyinen kapakka jossa tupla whiskyn kippaa nopeasti ja voisi mukavia misuja siinä tsekkailla. Nahkatakkini narahtaa baaritiskillä ja buutsit kopsahtaa baarijakkaran tellinkiin.

      Ehkä jatka reissuani niiltä tienoilta kohti satamaa ja laivaa odottavaa jonne karautan pyörälläni. Jyyrööpän turneeta kenties.

      2. Palstalta nainen... En ihastu naiseen netissä enkä ruuneberoi liikaa. Lyhyt perus jutska ja nopeesti jutteleen puhelimessa ja sitten sovitaan live tapaaminen, jossain missä jutellaan ja tsekataan kemiat puolin ja toisin.

      Mä sanon että joko Pirun sosiaalistajat tai ES....Ton treffi vaatetus topicin pohjustamana ;) Tämä vois olla erilainen scene. Otan laatupukuni ja mennään hyvään raflaan jossa käyttäydyn charmantisti kuin James Bond.

      • rai rai rallallaa

        1. Sexbuddy hengessä? ;)


    • yhedgchb

      Pitäisi järjestää Sinkut-palstalaisten joukkotapaaminen...

    • **Tiukuliina**

      On sitä täällä ehdoteltu, mutta kukaan ei halua/uskalla tulla paikalle, mikä on vähän sääli.

      • gyfghdfgdgfdf

        Milloin sellaista on ehdotettu?


      • **Tiukuliina**
        gyfghdfgdgfdf kirjoitti:

        Milloin sellaista on ehdotettu?

        säännöllisen epäsäännöllisesti. :o) Viimeksi viime syksynä. Aina välillä kun joku uusi kirjoittaja ilmaantuu palstalle, hän jjonkun aikaa luettuaan kyselee kiinnostaako porukkaa tavata, ja idea torpataan täysin. Hyi, ei ikinä, no en todellakaan tule teidän räkäiseen tapaamiseenne jne. Pari saattaa esittää halukkuutta, mutta idea sitten hiipuu itsekseen.

        Sitten tulee taas joku uusi innokas joka ehdottaa tapaamista.


      • gyghjklökjh
        **Tiukuliina** kirjoitti:

        säännöllisen epäsäännöllisesti. :o) Viimeksi viime syksynä. Aina välillä kun joku uusi kirjoittaja ilmaantuu palstalle, hän jjonkun aikaa luettuaan kyselee kiinnostaako porukkaa tavata, ja idea torpataan täysin. Hyi, ei ikinä, no en todellakaan tule teidän räkäiseen tapaamiseenne jne. Pari saattaa esittää halukkuutta, mutta idea sitten hiipuu itsekseen.

        Sitten tulee taas joku uusi innokas joka ehdottaa tapaamista.

        No höh. Mä tulisin tapaamiseen.


      • ....
        **Tiukuliina** kirjoitti:

        säännöllisen epäsäännöllisesti. :o) Viimeksi viime syksynä. Aina välillä kun joku uusi kirjoittaja ilmaantuu palstalle, hän jjonkun aikaa luettuaan kyselee kiinnostaako porukkaa tavata, ja idea torpataan täysin. Hyi, ei ikinä, no en todellakaan tule teidän räkäiseen tapaamiseenne jne. Pari saattaa esittää halukkuutta, mutta idea sitten hiipuu itsekseen.

        Sitten tulee taas joku uusi innokas joka ehdottaa tapaamista.

        Olisiko ongelma siinä, että palstan naiset vihaavat ATM:iä ja me mieskirjoittajat taas emme tykkää rumista naisista?


      • gyuiyttrrr
        .... kirjoitti:

        Olisiko ongelma siinä, että palstan naiset vihaavat ATM:iä ja me mieskirjoittajat taas emme tykkää rumista naisista?

        En ole ruma, mutta rumamielisistä miehistä en pidä. Ei tapaamiseen edes kutsuttais hc-ATM:iä.


    • hnvbnvbnbv

      Minua ei niinkään kiinnosta tavata ketään oikeassa elämässä koska tähän liittyy aina se aspekti että myös vastapuolitapaa minut. Nyt pystyn olemaan vain anonyymi kirjoittelija jota kukaan ei edes tiedä. Minä haluaisin kuitenkin tietää minkä laisia ihmisiä Lord boredom ja ES ovat oikeassa elämässä.

      • kuristimen vaijeri

        Lordi olisi varmasti ihan jees jeppu livenäkin, mutta ella taatusti hapan kuin sitruuna. Kuvittelisin hänet sellaiseksi naiseksi, jolta joka sanan saa nyhtää hohtimilla.


    • non troppo

      joo loordi ja ellastella olis ihqui -- haluun tavata

    • milf hunter

      Antakaa minun kääntää tämä:

      hänet haluaisin tavata koska
      hänellä on aikuisia, älykkäitä mielipiteitä ja tapaamispaikka voisi olla
      vaikkapa jokin metsä jossa käveltäisi polkuja pitkin 10 kilometrin lenkki
      ja keskusteltaisiin elämästä.


      = vanhempi äiti-pillu kiinnostaa ja olisi kiva harrastaa seksiä tämän tädin kanssa

      • mies 30v itse

        Ei 30 v nainen oo täti! Mä ainakaan mitään teinipilluja jahtaa, hävettäs se nyt aikuista miestä!


      • oukki doukki!

        HAH , HAH, HAH ...

        Hyvä käännös "milf hunter".

        Onko Pirun sosiaalistajat 30 vee?
        Jotkut tykkää vanhemmista naisista.


    • jackaroo

      No enpä ole paljoa vielä tälle palstalle kirjoitellut, mutta kyllähän nuo hyvät ja huonot kirjoittelijat alkavat jo erottua toisistaan. En kyllä kovin mielelläni alkaisi ketään palstalaista tapaamaan, sillä nettikirjoitteluhan se täällä on pääasia, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Never say never.

      Jos nyt ihan pakko olisi joku palstalainen tavata niin ehkä tuo sir_eino voisi olla sellainen ja ehkä ES-nimimerkkiä käyttävä (nainen?). sir_einon kanssa voisi käydä vaikka baarissa ja yrittää oppia niitä naisten iskemisen saloja ja ES:n kanssa voisi käydä vaikka ihan arkisesti kahvilla ja itkeä omaa kurjaa elämää ja yksinäisyyttä.

      • ES

        ES = ellastella

        Mä olen leikitellyt mielessäni palstalaisten tapaamisella. Ja haluaisin oikeasti kavereita ja miesystävänkin. Mutta tämä palsta saa kyllä olon aika epävarmaksi (liikaa negatiivista kakkaa).


      • jackaroo
        ES kirjoitti:

        ES = ellastella

        Mä olen leikitellyt mielessäni palstalaisten tapaamisella. Ja haluaisin oikeasti kavereita ja miesystävänkin. Mutta tämä palsta saa kyllä olon aika epävarmaksi (liikaa negatiivista kakkaa).

        Ahaa, ja minä kun luulin että tuo ES tarkoittaa sitä EuroShopper energiajuomaa, mikä joskus netissä lyhennetään ES lyhenteellä.

        Joo, ei tämä suomi24 sinkut palsta kyllä mikään kultakaivos ole jos mielessä on löytää seuraa.


      • ES
        jackaroo kirjoitti:

        Ahaa, ja minä kun luulin että tuo ES tarkoittaa sitä EuroShopper energiajuomaa, mikä joskus netissä lyhennetään ES lyhenteellä.

        Joo, ei tämä suomi24 sinkut palsta kyllä mikään kultakaivos ole jos mielessä on löytää seuraa.

        Hööh.
        ES=ELLASTELLA


      • jackaroo
        ES kirjoitti:

        Hööh.
        ES=ELLASTELLA

        Joo, olen tuon ellastella nimen jossain ketjussa nähnyt, mutta en vain osannut yhdistää sitä tuohon ES:ään.

        Ja kivahan se on aina odottaa pahinta (ES=EuroShopper, joku 200 kiloinen nörttimies joka kittaa tuota juomaa ja käyttää sen lyhennettä nettikeskusteluissa) ja sitten voi yllättyä positiivisesti kun tuo olettamus ei olekaan totta.


      • ES
        jackaroo kirjoitti:

        Joo, olen tuon ellastella nimen jossain ketjussa nähnyt, mutta en vain osannut yhdistää sitä tuohon ES:ään.

        Ja kivahan se on aina odottaa pahinta (ES=EuroShopper, joku 200 kiloinen nörttimies joka kittaa tuota juomaa ja käyttää sen lyhennettä nettikeskusteluissa) ja sitten voi yllättyä positiivisesti kun tuo olettamus ei olekaan totta.

        Kääk, ES on jokin EuroShopper energiajuoma... En ole tuollaisesta ennen tiennyt, ennen kuin tällä palstalla.

        Luulkoot jotkut mua ihan vapaasti 200-kiloiseksi nörttiköriläsmieheksi, aika hupaisaa...


      • jackaroo
        ES kirjoitti:

        Kääk, ES on jokin EuroShopper energiajuoma... En ole tuollaisesta ennen tiennyt, ennen kuin tällä palstalla.

        Luulkoot jotkut mua ihan vapaasti 200-kiloiseksi nörttiköriläsmieheksi, aika hupaisaa...

        Joo, eipä tuota energiajuomaa tule itse juotua, mutta melko usein tuohon kuvaan "ES miehestä" netissä törmää, ainakin silloin jos katselee noita hauskoja? kuvia sisältäviä sivustoja.

        http://naurunappula.com/s/jonne


      • ES
        jackaroo kirjoitti:

        Joo, eipä tuota energiajuomaa tule itse juotua, mutta melko usein tuohon kuvaan "ES miehestä" netissä törmää, ainakin silloin jos katselee noita hauskoja? kuvia sisältäviä sivustoja.

        http://naurunappula.com/s/jonne

        Ou nou. Pitäiskö jaksaa vaan kirjoittaa ellastella kommentin loppuun vai ottaa ilo irti ES-nörttiköriläs -mielikuvasta... Siinä vasta ongelma.


      • jackaroo
        ES kirjoitti:

        Ou nou. Pitäiskö jaksaa vaan kirjoittaa ellastella kommentin loppuun vai ottaa ilo irti ES-nörttiköriläs -mielikuvasta... Siinä vasta ongelma.

        Ehkä kannattais rekisteröidä nimimerkki ja käyttää sitä, täällä kun tuntuu noita trolleja olevan melko paljon liikkeellä ja aina ei tiedä kenen kanssa sitä oikein keskustelee kun samaa nimeä voi käyttää moni. Hiton huono vain tämä suomi24:n kirjautuminen, kun usein pitää kirjautua sisään.


      • Juuh =I
        ES kirjoitti:

        ES = ellastella

        Mä olen leikitellyt mielessäni palstalaisten tapaamisella. Ja haluaisin oikeasti kavereita ja miesystävänkin. Mutta tämä palsta saa kyllä olon aika epävarmaksi (liikaa negatiivista kakkaa).

        ottaisin turvamiehen mukaani.


    • alaösösös

      Nämä ATM:t olisivat livenä varmaan sellaisia hyvin hiljaisia ja vaivaantuneen oloisia tyyppejä. Tapaamisessa tuijottelisivat vaan kengänkärkiään ja välillä selvittelisivät kurkkuaan väkinäisesti yskähdellen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe