Tällaista ei olekaan...

Hra X

Minulla ikää 35 jo ja nyt sen vasta tajuan. Ihannenaiseni olisi:

- minua pari vuotta nuorempi
- voisi olla "naapurintytön" oloinen, ehkä käyttäisi silmälaseja ja pitäisi ponnaria
- voisi olla älyllisesti haastavassa työssä: lääkäri, tutkija, kemisti, tiedenainen...
- pitäisi kulttuurista (teatteri, musiikki, kirjallisuus)
- pitäisi luonnosta, lähtisi kanssani vaikka retkelle
- pitäisi pitkistä keskusteluista ja hyvästä ruuasta
- tsemppaisi jos on vaikeaa eikä heti luovuttaisi

Häh? Noista saa yhden kohdan paketissa kerrallaan, mutta kaikkia ei koskaan. Ovatko ihmiset niin kapea-alaisia?

12

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilö ö

      Tai sitten sä vaan olet nin kapea-alainen..

    • huhuu!

      Olen kuvailemasi nainen, mutta kouluttamaton ja työtön. Tiede kiinnostaa kyllä kovasti. Niin ja olen läski yh.

    • ei sulla mahkuja

      Tuon kuvauksen naiset ovat olleet varattuna jo monta vuotta.Tunnen yhden vapaan naislääkärin. Vielä on muutama työvuosi ennen eläköitymistä. Lääkärit nai lääkärin, ei sua.

    • 3+2

      tunnistan itseni, mutta en tiedä olenko naapurintyttömäinen

      millainen itse olet?

      • Hra X (ap)

        No, minä olen suunnilleen tuollainen, fyysikko ja harrastan monipuolisesti kulttuuria ja luontoa. Arvostan parisuhdetta ja tiedän, että sen eteen on tehtävä työtä.

        Aikanaan olin töissä sairaalassa ja siellä ihastuin monta kertaa naisiin (jotka olivat usein lääkäreitä tai jonkin sortin tutkijoita), jotka suhtautuivat älyllisesti haastavaan työhönsä antamuksella. Minusta sellainen on ihailtavaa ja jopa seksikästä (älykäs nainen on!). Usein heillä oli ponnari ja silmälasit, en keksi parempaakaan sanaa kuin "naapurintyttö" kuvaamaan ;). No, joskus päädyttiin treffeillekin, mutta olivatkohan he sitten niin työnsä lumoissa että muusta ei sitten juteltu kuin työstä.

        Humanistin kanssa olin muutaman vuoden, ja harrastukset ja kiinnostuksen kohteet olivat samat, mutta sain koko ajan kuulla, että "tätä ei insinööri voi ymmärtää" (en edes ole insinööri), ja sillä kuitattiin kaikenlaista kummaa käytöstä toisen puolelta.

        Joopajoo... varmaan olen kapea-alainen ja joo varmaan kaikki kuvaamani kaltaiset naiset on varattuja. Mutta tän palstan nimi onkin "ihannenainen", niin eikös tänne voi vuodattaa?


    • nuorinainen**

      niimpä kerrohan se!

    • minunkin ihannenainen olisi suurinpiirtein tuota, paitsi ei tarvitse olla lääkäri. Ihan riittää kun on mukava. Eikä tarvitse edes olla vapaa. Suostun kyllä ihan tapamaan silloin tällöin teemukin ääressä ja jutellemaan pitkään.

    • Elena I.

      Hauskaa että kaltaiselleni naiselle olisi edes jossakin ottaja, ja vielä vapaana ;) Emme me kaikki tutkijanaiset ole varattuja, eivätkä kai kaikki tutkijamiehetkään...

    • Tiedätkö mitä ero on ponnarila ja nutturalla? Leteistä puhumattakaan.

      • Hra X (ap)

        No, luulen ainakin tietäväni. Kaikki edellä mainitut ovat kivoja. Niska on naisen kauneimpia kohtia, eikä sitä saisi peittää...


    • Tutkittu juttu
      • Hra X (ap)

        Osin jutun voi allekirjoittaa, muttei kaikkea:

        "miehet etsivät naista, joka olisi perheen elättäjä"

        ei päde ainakaan minun kohdallani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe