Tällaista ei olekaan...

Hra X

Minulla ikää 35 jo ja nyt sen vasta tajuan. Ihannenaiseni olisi:

- minua pari vuotta nuorempi
- voisi olla "naapurintytön" oloinen, ehkä käyttäisi silmälaseja ja pitäisi ponnaria
- voisi olla älyllisesti haastavassa työssä: lääkäri, tutkija, kemisti, tiedenainen...
- pitäisi kulttuurista (teatteri, musiikki, kirjallisuus)
- pitäisi luonnosta, lähtisi kanssani vaikka retkelle
- pitäisi pitkistä keskusteluista ja hyvästä ruuasta
- tsemppaisi jos on vaikeaa eikä heti luovuttaisi

Häh? Noista saa yhden kohdan paketissa kerrallaan, mutta kaikkia ei koskaan. Ovatko ihmiset niin kapea-alaisia?

12

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilö ö

      Tai sitten sä vaan olet nin kapea-alainen..

    • huhuu!

      Olen kuvailemasi nainen, mutta kouluttamaton ja työtön. Tiede kiinnostaa kyllä kovasti. Niin ja olen läski yh.

    • ei sulla mahkuja

      Tuon kuvauksen naiset ovat olleet varattuna jo monta vuotta.Tunnen yhden vapaan naislääkärin. Vielä on muutama työvuosi ennen eläköitymistä. Lääkärit nai lääkärin, ei sua.

    • 3+2

      tunnistan itseni, mutta en tiedä olenko naapurintyttömäinen

      millainen itse olet?

      • Hra X (ap)

        No, minä olen suunnilleen tuollainen, fyysikko ja harrastan monipuolisesti kulttuuria ja luontoa. Arvostan parisuhdetta ja tiedän, että sen eteen on tehtävä työtä.

        Aikanaan olin töissä sairaalassa ja siellä ihastuin monta kertaa naisiin (jotka olivat usein lääkäreitä tai jonkin sortin tutkijoita), jotka suhtautuivat älyllisesti haastavaan työhönsä antamuksella. Minusta sellainen on ihailtavaa ja jopa seksikästä (älykäs nainen on!). Usein heillä oli ponnari ja silmälasit, en keksi parempaakaan sanaa kuin "naapurintyttö" kuvaamaan ;). No, joskus päädyttiin treffeillekin, mutta olivatkohan he sitten niin työnsä lumoissa että muusta ei sitten juteltu kuin työstä.

        Humanistin kanssa olin muutaman vuoden, ja harrastukset ja kiinnostuksen kohteet olivat samat, mutta sain koko ajan kuulla, että "tätä ei insinööri voi ymmärtää" (en edes ole insinööri), ja sillä kuitattiin kaikenlaista kummaa käytöstä toisen puolelta.

        Joopajoo... varmaan olen kapea-alainen ja joo varmaan kaikki kuvaamani kaltaiset naiset on varattuja. Mutta tän palstan nimi onkin "ihannenainen", niin eikös tänne voi vuodattaa?


    • nuorinainen**

      niimpä kerrohan se!

    • minunkin ihannenainen olisi suurinpiirtein tuota, paitsi ei tarvitse olla lääkäri. Ihan riittää kun on mukava. Eikä tarvitse edes olla vapaa. Suostun kyllä ihan tapamaan silloin tällöin teemukin ääressä ja jutellemaan pitkään.

    • Elena I.

      Hauskaa että kaltaiselleni naiselle olisi edes jossakin ottaja, ja vielä vapaana ;) Emme me kaikki tutkijanaiset ole varattuja, eivätkä kai kaikki tutkijamiehetkään...

    • Tiedätkö mitä ero on ponnarila ja nutturalla? Leteistä puhumattakaan.

      • Hra X (ap)

        No, luulen ainakin tietäväni. Kaikki edellä mainitut ovat kivoja. Niska on naisen kauneimpia kohtia, eikä sitä saisi peittää...


    • Tutkittu juttu
      • Hra X (ap)

        Osin jutun voi allekirjoittaa, muttei kaikkea:

        "miehet etsivät naista, joka olisi perheen elättäjä"

        ei päde ainakaan minun kohdallani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1534
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      64
      1162
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1047
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      35
      1003
    5. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      312
      893
    6. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      128
      884
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      880
    8. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      234
      811
    9. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      63
      802
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      28
      700
    Aihe