Illan suunnitelmat?

Miekkonen täält

Mitkäs on teidän illan suunnitelmat?

Tässä vedän juuri takkia päälle naulakosta.

Pitäisi käydä ottamassa muutamat ihan sen kunniaksi kun sai niin viiltävät pakit eräältä nuorelta naiselta tuossa viikolla. En yleensä juo, mutta nyt on aivan pakko saada lievä humalatila aikaiseksi ja hänet pois mielestä. Yömyssyttelen sitten kotiin tultuani itteni väsyksiin. Niitä harvoja kertoja elämässä.

Tältä pohjalta niin en etsi seuraakaan tänä iltana vaan kaverin kanssa suunnataan pubiin.

Te?

16

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kelpaa

Kotona yksin. Alkoholi ei innosta.

• .................

Juon kaljaa ja katson Tuksun häitä netistä.

• tsalalaa

Join tuossa aiemmin ja nyt fiilistelen hyvän musan kanssa.

• coupoi

Tumputan kotona...ei tautia,ei särkynyttä sydäntä

• crocuta_crocuta

Kävi mielessä lähteä kaljalle jopa... Kerran tai kaksi vuodessa on nyt toi tahti ollut. Mutta sitten ajattelin, että ottais päähän vaan huomenna sekin raha, kun otti ja meni ilman että mitään antoi... Todennäköisesti. Ja toisekseen, sekin baari tässä kylässä, jossa joskus tuli käytyä, revittiin maan tasalle viime kesän lopussa.

No mitäs ku kotona nyt sit askartelee. Tossa paloittelin, isoveljen yläasteella tekemän, hyllyn ja kannoin roskikseen, siitä samalla kierrätin puuta sohvan pohjaksi, kun vanha levy siitä oli iät ja ajat sitten murtunut toisen paikan alta...

Hmm... No nyt vielä vähän jälkien siivoilua tuosta nikkarointia vaatineesta projektista.

• Olla himassa ja juoda appelsiinimehua, sekä selata nettiä, jne. Eipä muuta.

• Kärsin krapulaa ja nettaan.

• -Tuulia-

Meillä on orgiat täällä,

• crocuta_crocuta

Mitä sä sitten täällä notkua. Viiniä ja ruokaa naamaan siellä...

• muusaton.exe

Väännän Illustratorilla grafiikkaa ja ihmettelen hienoja polkupyöriä netissä.

Olisikohan kaapissa vielä punkkua...?

• sir_eino

Olin treffeillä saman naisen kanssa jonka kanssa olin treffeillä perjantaina. Se nainen kiduttaa minua.

• nusnusnus

Mitä mitä, eikö nussijamestari saanutkaan ekoilla treffeillä, eikä vielä toisillakaan?!!! Oletko vihdoin löytänyt kesyttäjäsi?

• sir_eino
        nusnusnus kirjoitti:

Mitä mitä, eikö nussijamestari saanutkaan ekoilla treffeillä, eikä vielä toisillakaan?!!! Oletko vihdoin löytänyt kesyttäjäsi?

Ei saanut. Eikä saa varmaan kolmansillakaan jotka koittavat huomenna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4181
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1474
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      96
      1343
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1251
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      62
      1212
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1140
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1134
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe