Ovatko palstalaiset koskaan treffanneet?

nnnnainennn

Onko koskaan tämän palstan ihmiset tehneet treffejä. Tiedättekö? Onhan tämä kuitenkin palsta jossa on sinkkuja.

18

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      Toiselta palstalta olen yhden naisen tavannut. Täältä en.

    • ap

      Miltä palstalta?

      • crocuta_crocuta

        Sillä nyt ei liene mitään väliä, että miltä palstalta. Vai miksi olisi?


      • ap
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Sillä nyt ei liene mitään väliä, että miltä palstalta. Vai miksi olisi?

        Koska haluaisin löytää miesystävän ja saada kavereita. Tällä palstalla sellaisesta ei taida tulla mitään.


      • crocuta_crocuta
        ap kirjoitti:

        Koska haluaisin löytää miesystävän ja saada kavereita. Tällä palstalla sellaisesta ei taida tulla mitään.

        Hah... No sitä palstaa en viiti vinkiksi antaa... Täyspäisten kerho se ei ole ei...


      • ap
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Hah... No sitä palstaa en viiti vinkiksi antaa... Täyspäisten kerho se ei ole ei...

        Kuulostaa mielenkiintoiselta...


      • Tylsä mies
        ap kirjoitti:

        Koska haluaisin löytää miesystävän ja saada kavereita. Tällä palstalla sellaisesta ei taida tulla mitään.

        Minä haluaisin saada kavereita lisää ja löytää naisystävän. Mistäpäin olet ja mitä ikäluokkaa?


      • dfasdffsf
        Tylsä mies kirjoitti:

        Minä haluaisin saada kavereita lisää ja löytää naisystävän. Mistäpäin olet ja mitä ikäluokkaa?

        Ei millään pahalla, mutta "Tylsä mies" -nikki ei ehkä toimi parhaiten siinä tarkoituksessa?


    • En. Mistään muualtakaan netin kautta en ole tavannut ketään.

    • Olen eräältä S24 palstalta tavannut neljä ihmistä ihan kaverimielessä ja kavereita olemme edelleen. - Ainakin yksi heistä on muistaakseni kirjoitellut myös tällä palstalla, mutta en ole nyt aikoihin nähnyt hänen kirjoituksiaan S24:ssä ja pidetäänkin yhteyttä lähinnä facebookin ja kännykän kautta.

    • sflgknkfskl

      En ikinä. En tältä palstalta enkä mistään muualtakaan, netistä enkä irl. :(

      • mies, pian 30

        Sama stoori.


    • Mies1985

      Parit oharit olen kokenut.

      Plus venkoilutapaukset jotka eivät kehittyneet ohareiksi asti.

      Yhden alaikäisen tavannut.

      Yhden tarpeeksi vanhan kanssa pari yötä nukkunut nopean keskustelun jälkeen.

      Laitoin vasta S24-deitissä viestiä neljälle naiselle tylsän baariyön jälkeen. Yksi heistä vastasi ja en tiedä onko vastannut vastauksen vastaukseen koska ei ole nyt mahdollista tarkistaa posteja. Kuitenkin veikkaan ettei siitä treffejä tule.

      Olisi kai helpompaa jos asuisin Etelä-Suomessa.

    • isabelo_uno

      Itse en ole treffannut mutta tiedän tuttavia jotka ovat. Onnistuneesti tai sitten vähemmän. On niitä kihloihinkin päätynyt ja avoliittoon. Seurusteluun.

    • juu en

      Treffeillä en ole ole ollut koskaan, en edes ei palstalaisen kanssa. Olen vaihtanut muutamia sähköposteja vuosia, vuosia sitten erään palstalaisen kanssa hänen ekasta aloitteesta, (kuvia ei vaihdettu, eikä tavattu). Ei siitä kuitenkaan juurikaan mitään tullut (oma moka pitkälti), ja nainen muutoinkin löysi sillä aikaa itseleen jonkun kumppanin, ja poisti sitämyöten käyttämänsä sähköpotin. Ihan opettava kokemus jälkeenpäin ajatellen, ja olisi ihan mukava kuulla, mitä kyseiselle naiselle nykyään kuuluu, ja minne elämä on viennyt. Tuosta taitaa olla aikaa yli jo 4 vuotta.

      Miksi et laita sähköpostiosoitetta tai jotain muuta, jos haluat et suhun otetaan yhteyttä. Varmaan jotain vois kiinostaa ottaa yhytettä tai vaik pyytää sua treffeille, ihan noin muutoin vain, vaikka ei olisikaan varsinaisesti edes mitään tyttö/naisystävää etsimässä.

    • Itse asiassa muuten olen treffaillut ja tapaillut yhden (ex-?)palstalaisen kanssa. Juttu ei kylläkään kestänyt, kun en jotenkaan osannut/pystynyt olemaan sellaisessa tilanteessa.

      Pääasiassa täällä kuitenkin tapellaan, ja jos naiset nyt ylipäätään jotakuta haluavat täältä päästä tapaamaan, niin se on sitten joku, jolla on runsaasti eväitä kehuskella täällä aiemmilla valloituksillaan. Meitä muita kun ei oikein miehiksi sinänsä edes lasketa, vaan halveksuttaviksi nörttineutreiksi, jonka sukupuolielämästä syrjäytymiselle voi vapaasti naureskella ja pilkata, ihan kuin ikisinkkuus olisi ujouden tai muun inhottavuuden vuoksi täysin ansaittua.

      • Mistä syystä täällä pääasiassa tapellaan ?


    • sir_eino

      En tällä palstalla mutta noin 10 vuotta sitten tapasin eräällä toisella keskustelupalstalla tytön jonka kanssa kävin treffeillä useamman kerran ja meillä oli kai joku suhteentapainen. Elämäni ensimmäinen. Seksiä emme harrastaneet mutta aika lähellä sekin oli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe