Puolet naisista on parisuhteeseen

kelpaamattomia

26

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden Tutti

      Se menee toisin päin. Pieni osa miehistä (ATM:t) ovat parisuhteeseen kelpaamattomia.

    • Ristiriita,

      Naiset väittävät, etteivät he nauti päästessään yhden yön panoalustoiksi, mutta miksi he sitten jakavat pilluaan yhden yön jutuissa jos eivät kerran nauti siitä.

      • Tosi Mies True MÄÄN

        Kuka niin on väittänyt. Totta kai ne nauttii. Voihkii nautinnosta. Siitähän te katkerat nörttipojat ette tiedä mitään. Huvittaa noi teidän "asiantuntevat" mielipiteet asioista joista ette tiedä omalla kokemuksella mitään (parisuhde/seksi).


      • Ei se satu
        Tosi Mies True MÄÄN kirjoitti:

        Kuka niin on väittänyt. Totta kai ne nauttii. Voihkii nautinnosta. Siitähän te katkerat nörttipojat ette tiedä mitään. Huvittaa noi teidän "asiantuntevat" mielipiteet asioista joista ette tiedä omalla kokemuksella mitään (parisuhde/seksi).

        Tosi Mies on tyhmästä nimimerkistään huolimatta oikeassa. Tottakai naisetkin nauttivat seksistä. Ei kukaan ole sitä kai kieltänyt. Jos toinen haaveilee suhteesta ja toinen haluaa pelkkää seksiä niin siitä seuraa surua, mutta jos aikuinen nainen "antaa" vain saadakseen miehen koukkuun niin hän pystyy kyllä kestämään pettymyksenkin. Ja toivottavasti viisastuu eikä seuraavalla kerralla oleta jotain mitä toinen ei ole luvannut.

        Hyvä seksi on naiselle ihan yhtä miellyttävää kuin miehelle. Ja kun ehkäisystä huolehditaan niin siinä ei ole mitään pahaa.


      • Tosi SUper Mies
        Ei se satu kirjoitti:

        Tosi Mies on tyhmästä nimimerkistään huolimatta oikeassa. Tottakai naisetkin nauttivat seksistä. Ei kukaan ole sitä kai kieltänyt. Jos toinen haaveilee suhteesta ja toinen haluaa pelkkää seksiä niin siitä seuraa surua, mutta jos aikuinen nainen "antaa" vain saadakseen miehen koukkuun niin hän pystyy kyllä kestämään pettymyksenkin. Ja toivottavasti viisastuu eikä seuraavalla kerralla oleta jotain mitä toinen ei ole luvannut.

        Hyvä seksi on naiselle ihan yhtä miellyttävää kuin miehelle. Ja kun ehkäisystä huolehditaan niin siinä ei ole mitään pahaa.

        Älä ala haukkumaan toisten nimimerkkejä Satu.


    • isabelo_uno

      Kuinka moni nainen ajattelee jälkiviisaana asioita? Moniko miehistä?

      • Truu Mään

        Oi, Isabelo, sen takia naiset onkin niin helposti vieteltävissä kun he tarttuvat niin helposti hetken huumaan (kotona odottavasta poikaystävästä viis) eivätkä turhaan jälkiviisastelu! Oi, naiset, ihanaiset!


      • isabelo_uno
        Truu Mään kirjoitti:

        Oi, Isabelo, sen takia naiset onkin niin helposti vieteltävissä kun he tarttuvat niin helposti hetken huumaan (kotona odottavasta poikaystävästä viis) eivätkä turhaan jälkiviisastelu! Oi, naiset, ihanaiset!

        Naiset ovat niin sinisilmäisiä. Miehet taas laskelmoivia. Siksi varmaan on olemassa miesten ja naisten välillä vihaisuutta.
        Kannattaa ajatella vaihdoehtoja ennen kuin heittäytyy hetken huumaan.


      • Mies1985
        isabelo_uno kirjoitti:

        Naiset ovat niin sinisilmäisiä. Miehet taas laskelmoivia. Siksi varmaan on olemassa miesten ja naisten välillä vihaisuutta.
        Kannattaa ajatella vaihdoehtoja ennen kuin heittäytyy hetken huumaan.

        Naiset ovat sinisilmäisiä parin miehen edessä. Miehet ovat sinisilmäisiä useimpien naisten edessä.


    • Luetun ymmärtäminen!

      Onkohan sulla pakonomainen tarve etsimällä etsiä joku kirjoitus, mistä voisit vikistä täällä palstalla??


      Kyseinen artikkeli on julkaistu pari vuotta sitten, ja 10 000 naista oli vastannut "tutkimukseen" ja heistä siis puolet oli sitä mieltä että "Prinssi uljas ratsullaan voi ratsastaa käymään ihan ilman sormuksia ja vaikka vain yhdeksi yöksi. "

      Lueppas seuraavaksi ihan kunnolla ne linkittämäsi artikkelit, vai tuottaako se liikaa vaikeuksia sinulle...?

      • Sinulle varmaankin

        kelpaa tyypillinen Suomi-nainen, jonka pillussa on 12 miehen mällit.


      • Mällikeisari
        Sinulle varmaankin kirjoitti:

        kelpaa tyypillinen Suomi-nainen, jonka pillussa on 12 miehen mällit.

        Niin. Ne mällit jääkin sinne lillumaan loppuelämän ajaksi kunnes pillu on turvonnut tuhansien miesten mälleistä ja syntyy Kunnian miehen kaltaisia tuhannen miehen siittämiä vajaalla aivotoiminnalla varustettuja äpäriä.


      • fakta juttu
        Mällikeisari kirjoitti:

        Niin. Ne mällit jääkin sinne lillumaan loppuelämän ajaksi kunnes pillu on turvonnut tuhansien miesten mälleistä ja syntyy Kunnian miehen kaltaisia tuhannen miehen siittämiä vajaalla aivotoiminnalla varustettuja äpäriä.

        Kyllä ne jää. Henkisesti.


      • crocuta_crocuta
        fakta juttu kirjoitti:

        Kyllä ne jää. Henkisesti.

        Niin sun päähäs... Mälli mielessä päivät pitkät. Oletko ajatellut, että saatat kuulua toiseen joukkueeseen.


      • sir_eino

        Ja hyvä kysymys että mitä sitten vaikka 100% naisista olisi valmiita spontaaniseksiin? Ei mulla mitään sitä vastaan ole. Hyvä vaan.


    • älyn puute ongelmana

      Hyi mitä juttuja. Juuri tällaisen takia kaikki kirjoitukset menettävät hohtonsa eikä ainakaan tee mieli jutella kuin niitä näitä.
      Se oikea hakusessa muttei täältä löydettävissä. Taitaapi hyvät ollakkin seukkasuhteessa ja luuserit täällä vain vaahtoavat...

    • crocuta_crocuta

      HAH

      Lukihäriöni meinasi tehdä aiheesta mielenkiintoisemman... Sitten luin uudestaan ja tajusin että kirjoittaja on vain yksi häiriintyneistä...

      Niin luin siis ensiksi että "Puolet naisista on parisuhteessa".

      Mikä olisi ollut kiva uutinen, kun puolethan ei olisi.

      Vastailempa huvikeni hieman tähän väärin lukemaani.

      Se kun tuolla treffi osiossa katselee, niin yksi ajatus tulee väkisinkin mieleen. Siis voi helvetti, että on paljon naisia, jotka ettii siellä tositarkoituksella tai vähintään taka-ajatuksena seuraa. Jos ottaa vain kuvalliset, jotka ovat olleet viimeisen viikon aikana linjoilla... Laittaa ikähaarukan vaikka 10v laajuiseksi... Aivan törkeesti. Ja se on siis vain kuvalliset viikon aikana...

      24-34 vuotiaita, joilla on kuva ja jotka ovat olleet viimeisen viikon aikana onlinena... 100 sivua... Joka sivulla 10 ! Voiko toi olla edes mahdollista. Kuseeks mun haku tai jtn... No ei näytä niin tekevän. Miten tässä voi edes sinkkuna selvitä.

      • valikoima surkea

        80% näistä ilmoittajista on rumia tai korkeintaan taviksia. Ja näistäkin ainakin 80% käytettyjä.

        Eli noin 4% on parisuhteeseen kelpoja.


      • crocuta_crocuta
        valikoima surkea kirjoitti:

        80% näistä ilmoittajista on rumia tai korkeintaan taviksia. Ja näistäkin ainakin 80% käytettyjä.

        Eli noin 4% on parisuhteeseen kelpoja.

        No kuvallisista on kyllä aika hyvällä prosentilla mua nätimpi naama. Ja määhä oon vittu kaunis.

        No sä et tule ikinä naiste koskemaan onneksi, joten tuskin sun tarvii tosta käytetty jutustakaan murehtia.


      • "Miten tässä voi edes sinkkuna selvitä."
        Tiedoksi vain kyllä voi, se kun asiat ei natsaa mitä haet niin minkäs teet. Ja sitten kun natsaa ja kirjoitat viestin niin yllätys vaan vastausta ei kuulu (tämä on tosi yleistä). No okei pari kertaa on otettu yhteyttä (n->minulle), mutta siinä kirjoittelu/tutustumisvaiheessa kun tuleekin sellainen tilanne että eipä tästä taidakaan tulla mitään. Niin se on vaan tällaista.
        Okei varmasti on paljon kiinnostavia, mutta ongelma mulla on välimatkassa. Suurin osa kiinnostavista sitten on jossain pirun kaukana 200km että ei paljoa nappaa lähettää viestiä.


    • Johan oli

      taas aivopieru..
      Entä se toinen puoli naisista?
      Ja mikä se prosentti on miehillä?
      Ja totta, naiset sinisilmäisempiä nuorempana näissä asioissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe