Waude!

Ei se satu

Kannatti tulla katsomaan uusiutunutta palstaa. Palstauudistus on itsessään totaalisen epäonnistunut käytettävyydeltään, mutta sisällöllisesti täällähän on tapahtunut edistystä. Hyviä uusia kirjoituksia ja jonakin päivänä tästä saattaisi vielä tulla oikeasti "Kaikkien sinkkujen oma palsta". Ainakin tuo vakipano-keskustelu oli osin asiallista.

Ei kuitenkaan parane jäädä tähän uudestaan koukkuun (missä, muuten, on Jungfrau? ;-)) Takana ihana viikonloppu eräässä keskieurooppalaisessa kaupungissa, ei vakipanoja eikä pikapanoja mutta silmänruokaa ja monenlaisia muita elämyksiä. Kevät on ihanaa aikaa!

Mutta asiaan: missä siis Jungfrau? Ei noin? Onko joku vakkareista vihdoin saanut?

17

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maantien ritari

      Älä yritä. Olet kirjoitellut tänne eri nimimerkeillä "salaa" jo aiemminkin. Juttusi tunnistaa siitä että valittelet suomalaisten naisten "maantienvärisiä hiuksia" ja muita dorkia vakiojuttujasi.

    • Ei se satu

      Täh? Voin ihan käsi sydämellä sanoa pysyneeni täältä täysin pois kunnes uteliaisuus kasvoi liian suureksi.

      • warmaan!

        Ei se satu, älä viitsi!
        Olet kirjoitellut.


    • Ei se satu

      Voi pieniä...

    • Tapani Raamattu

      Heti laski palstan taso kun tuli taas yks ruikuttaja lisää. Vaikka vakio AT-miehet täällä ruikuttaa omia juttujaan niin ei se tarkoita että sun tarttee tulla tänne ruikuttamaan palstan tasosta. Jos haluat tehdä jotain palstan tason hyväksi niin aloita kirjoittamalla tasokkaita juttuja. Mitkään ruikutukset palstan tasosta ei niitä ole.

    • siveyden siveys

      Monenko käyttämä tämä "Ei se satu" on?

      • .....

        Satojen miesten.


      • siveyden siveys
        ..... kirjoitti:

        Satojen miesten.

        Eli Ei se satu on puhkinussittu, panoverkostoissa nuoruutensa viettänyt
        keski-ikäistyvä tai keski-ikäinen täti.


      • 35eqay7e7y
        siveyden siveys kirjoitti:

        Eli Ei se satu on puhkinussittu, panoverkostoissa nuoruutensa viettänyt
        keski-ikäistyvä tai keski-ikäinen täti.

        Joku kolmikymppinen epätoivoinen akateeminen ikiopiskelija se on joka vääntää graduaan jo ties monettako vuotta, koska tietää itsekin että tulee valmistumaan vain kortistoon. Samalla hänen takaraivossaan painaa pelko joka päivä peilistä katsovasta rupsahtamisen kynnyksellä olevasta naisesta, joka ei kelpaa kohta enää kenellekään. Epätoivoisesti hän värjäyttää hiuksiaan, käy manikyyrissä ja muotoiluttaa kulmakarvojaa, ja toivoo "jospa joku vielä huolisi".


      • dhfjdhgdj
        35eqay7e7y kirjoitti:

        Joku kolmikymppinen epätoivoinen akateeminen ikiopiskelija se on joka vääntää graduaan jo ties monettako vuotta, koska tietää itsekin että tulee valmistumaan vain kortistoon. Samalla hänen takaraivossaan painaa pelko joka päivä peilistä katsovasta rupsahtamisen kynnyksellä olevasta naisesta, joka ei kelpaa kohta enää kenellekään. Epätoivoisesti hän värjäyttää hiuksiaan, käy manikyyrissä ja muotoiluttaa kulmakarvojaa, ja toivoo "jospa joku vielä huolisi".

        Mikä tässä Ei se sadussa noin ärsyttää, kaikki vastaukset jotain kettuilua? eikös se kirjoitellut ihan normaalia kamaa, silloin kun kirjotteli?


      • 567uu
        dhfjdhgdj kirjoitti:

        Mikä tässä Ei se sadussa noin ärsyttää, kaikki vastaukset jotain kettuilua? eikös se kirjoitellut ihan normaalia kamaa, silloin kun kirjotteli?

        Ei se satu on miesvihamielinen feministi. Hänenlaisiaan pitää vastustaa.


      • hajklalallalalalalal
        dhfjdhgdj kirjoitti:

        Mikä tässä Ei se sadussa noin ärsyttää, kaikki vastaukset jotain kettuilua? eikös se kirjoitellut ihan normaalia kamaa, silloin kun kirjotteli?

        Ei epänormaalien palstalle SAA kirjottaa mitään normaalii, niin!


    • Ei se satu

      Voi pojat, nyt muistan taas miksi lähdin täältä :-D

      • Ankkuriparta

        Tervemenoa taas. Sinua ei täällä kaivata.


    • sir_eino

      Vaihdoin nimimerkkiä.

      • Ei se satu

        No nyt löytyi edes yksi järki-ihminen. Missä Jungfrau? Onko itmies vielä kuvioissa?


      • Ei se satu kirjoitti:

        No nyt löytyi edes yksi järki-ihminen. Missä Jungfrau? Onko itmies vielä kuvioissa?

        Vielä kait täällä ollaan, toistaiseksi. Kesää odotellessa ja flunssan parantumista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe