Tasokkaat sinkkumiehet

Anu*

http://www.google.fi/images?q=james bond&hl=fi&prmd=ivnso&source=lnms&tbs=isch:1&ei=bLhzTf5ayuuyBorq0cUP&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBkQ_AUoAQ&biw=1004&bih=581
Tuon tyyliset miehet jos on sinkkuja niin on todella paljon ottajia tarjolla ja aivan kauneimpia ja upeimpia naisia ja valkkausmahdollisuudet tollaisella sinkkumiehellä rajattomat. Saa parhaimpia ja upeimpia naisia mitä maailmasta löytyy.

19

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      okei

    • :D :D

      :D

    • Varsinkin tuo Jaws, eli näyttelijä Richard Kiel, on tuolla aivan huipputasoa. Saihan hän naisen kyllä, ei siinä mitään, vaikka ei ollut edes varsinaisesti sosiaalisesti etevä.

      • Pitkä mies hän ainakin on. Onhan sekin varmaan yksi kriteeri.


    • Ja kun tuli Bondit puheeksi, niin kuka on mielestä upein Bond-tyttö? (Naiset saavat äänestää Bond-poikaa). Oma suosikkini on ehdottomasti The Spy Who Loved Me -elokuvan pahis-tyttö Naomi, eli näyttelijä Caroline Munro.

    • Antti^

      Tollaiset herrasmiehet on todellakin ylemmän tason/YTM tason sinkkumiehiä,jotka voi valkata kenet naisen vain.Törkeän hyvännäköisiä sekä tyylikkäitä. On naiset innoissaan jos tollaisia saapuu yökerhoon/ravintolaan.

    • Reipas Poikamies

      Jos mies onkin ujo paska eikä flirtaa laatunaisten silkki stringejä kosteaksi, niin entäs mitäs sitten? Naisen on pakko tehdä aloite kiimassaan?

      • Tosiaan,

        miten jos "YTM" on ujo? Onko sellainen edes mahdollista? Vai vain urbaanilegenda..
        Ihan romanttisessa mielessä ajattelin, en niinkään edellä mainittuja..


      • Mulla on ollut monesti tuollaiset vaatteet päällä ja olen flirttaillut, reilu pari viikkoa sitten tuli tää kaunis blondi pistämään show:n mun eteen kun vähän flirttasin.
        Mutta aloitettahan minä en tee koskaan, tai siis sitten vasta kun on tarpeeksi tasokas nainen. Vaikka on minua kohtaa tehty joka kerta juttu aloite kun olen mennyt viihteelle, vaan kun ei kiinnosta niin ei.

        Pitää kokeilla joskus jossain isommassa yökerhossa mitä tapahtuu...


      • ........
        itmies kirjoitti:

        Mulla on ollut monesti tuollaiset vaatteet päällä ja olen flirttaillut, reilu pari viikkoa sitten tuli tää kaunis blondi pistämään show:n mun eteen kun vähän flirttasin.
        Mutta aloitettahan minä en tee koskaan, tai siis sitten vasta kun on tarpeeksi tasokas nainen. Vaikka on minua kohtaa tehty joka kerta juttu aloite kun olen mennyt viihteelle, vaan kun ei kiinnosta niin ei.

        Pitää kokeilla joskus jossain isommassa yökerhossa mitä tapahtuu...

        Voi Jeesus kun kuulostat urpolta.


      • ........ kirjoitti:

        Voi Jeesus kun kuulostat urpolta.

        Okei, se oli vitsi. Osaatko erottaa todellisuuden kierosta huumorista..


      • Reipas Poikamies
        Tosiaan, kirjoitti:

        miten jos "YTM" on ujo? Onko sellainen edes mahdollista? Vai vain urbaanilegenda..
        Ihan romanttisessa mielessä ajattelin, en niinkään edellä mainittuja..

        On toki. Jos ytm rikkoo kaavan eikä asiakaspalvele naista?

        Mitä teille naisille sitten jää!


      • ...........
        itmies kirjoitti:

        Okei, se oli vitsi. Osaatko erottaa todellisuuden kierosta huumorista..

        Eihän sulla pitänyt olla huumorintajua - ja siltä se vähän vaikuttaakin.


      • ........... kirjoitti:

        Eihän sulla pitänyt olla huumorintajua - ja siltä se vähän vaikuttaakin.

        Juu ihan miten vaan mutta keksin tuon päästäni. Koska todellisuushan on se että en mä saa mitään huomiota keneltäkään ;) Vai miten se meni...


      • Tosiaan,
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        On toki. Jos ytm rikkoo kaavan eikä asiakaspalvele naista?

        Mitä teille naisille sitten jää!

        ihan asiallisesti sekä rakentavaan sävyyn kysyin.


    • .......

      Onko tässä nyt kyse smokkifetisisteistä?

    • Darth

      Ehkä kyse on Walther PK fetismistä? Kouluampumisiin hurahtaneet sekopäät ovat nyt vahvoilla.

    • Tallikone

      M60 on parempi

    • Boooris

      Olisiko kyse herra Bondin tavasta vaihtaa naisesta toiseen?
      Yleisestihän naiset arvostavat niitä suosittuja miehiä jotka kelpaavat muillekin.
      Bond matkustaa paljon ja on varakas. Ehkäpä vähän lisää kiinnostusta.
      Bond on myös kylmä ja paha ihminen....?
      Supliikki sanaseppo ja sitoutumiskammoinen.
      Ulkoisesti komea ja hyvä kroppa.

      Mitäpä sitä enempää toivoisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe