Tasokkaat sinkkumiehet

Anu*

http://www.google.fi/images?q=james bond&hl=fi&prmd=ivnso&source=lnms&tbs=isch:1&ei=bLhzTf5ayuuyBorq0cUP&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBkQ_AUoAQ&biw=1004&bih=581
Tuon tyyliset miehet jos on sinkkuja niin on todella paljon ottajia tarjolla ja aivan kauneimpia ja upeimpia naisia ja valkkausmahdollisuudet tollaisella sinkkumiehellä rajattomat. Saa parhaimpia ja upeimpia naisia mitä maailmasta löytyy.

19

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      okei

    • :D :D

      :D

    • Varsinkin tuo Jaws, eli näyttelijä Richard Kiel, on tuolla aivan huipputasoa. Saihan hän naisen kyllä, ei siinä mitään, vaikka ei ollut edes varsinaisesti sosiaalisesti etevä.

      • Pitkä mies hän ainakin on. Onhan sekin varmaan yksi kriteeri.


    • Ja kun tuli Bondit puheeksi, niin kuka on mielestä upein Bond-tyttö? (Naiset saavat äänestää Bond-poikaa). Oma suosikkini on ehdottomasti The Spy Who Loved Me -elokuvan pahis-tyttö Naomi, eli näyttelijä Caroline Munro.

    • Antti^

      Tollaiset herrasmiehet on todellakin ylemmän tason/YTM tason sinkkumiehiä,jotka voi valkata kenet naisen vain.Törkeän hyvännäköisiä sekä tyylikkäitä. On naiset innoissaan jos tollaisia saapuu yökerhoon/ravintolaan.

    • Reipas Poikamies

      Jos mies onkin ujo paska eikä flirtaa laatunaisten silkki stringejä kosteaksi, niin entäs mitäs sitten? Naisen on pakko tehdä aloite kiimassaan?

      • Tosiaan,

        miten jos "YTM" on ujo? Onko sellainen edes mahdollista? Vai vain urbaanilegenda..
        Ihan romanttisessa mielessä ajattelin, en niinkään edellä mainittuja..


      • Mulla on ollut monesti tuollaiset vaatteet päällä ja olen flirttaillut, reilu pari viikkoa sitten tuli tää kaunis blondi pistämään show:n mun eteen kun vähän flirttasin.
        Mutta aloitettahan minä en tee koskaan, tai siis sitten vasta kun on tarpeeksi tasokas nainen. Vaikka on minua kohtaa tehty joka kerta juttu aloite kun olen mennyt viihteelle, vaan kun ei kiinnosta niin ei.

        Pitää kokeilla joskus jossain isommassa yökerhossa mitä tapahtuu...


      • ........
        itmies kirjoitti:

        Mulla on ollut monesti tuollaiset vaatteet päällä ja olen flirttaillut, reilu pari viikkoa sitten tuli tää kaunis blondi pistämään show:n mun eteen kun vähän flirttasin.
        Mutta aloitettahan minä en tee koskaan, tai siis sitten vasta kun on tarpeeksi tasokas nainen. Vaikka on minua kohtaa tehty joka kerta juttu aloite kun olen mennyt viihteelle, vaan kun ei kiinnosta niin ei.

        Pitää kokeilla joskus jossain isommassa yökerhossa mitä tapahtuu...

        Voi Jeesus kun kuulostat urpolta.


      • ........ kirjoitti:

        Voi Jeesus kun kuulostat urpolta.

        Okei, se oli vitsi. Osaatko erottaa todellisuuden kierosta huumorista..


      • Reipas Poikamies
        Tosiaan, kirjoitti:

        miten jos "YTM" on ujo? Onko sellainen edes mahdollista? Vai vain urbaanilegenda..
        Ihan romanttisessa mielessä ajattelin, en niinkään edellä mainittuja..

        On toki. Jos ytm rikkoo kaavan eikä asiakaspalvele naista?

        Mitä teille naisille sitten jää!


      • ...........
        itmies kirjoitti:

        Okei, se oli vitsi. Osaatko erottaa todellisuuden kierosta huumorista..

        Eihän sulla pitänyt olla huumorintajua - ja siltä se vähän vaikuttaakin.


      • ........... kirjoitti:

        Eihän sulla pitänyt olla huumorintajua - ja siltä se vähän vaikuttaakin.

        Juu ihan miten vaan mutta keksin tuon päästäni. Koska todellisuushan on se että en mä saa mitään huomiota keneltäkään ;) Vai miten se meni...


      • Tosiaan,
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        On toki. Jos ytm rikkoo kaavan eikä asiakaspalvele naista?

        Mitä teille naisille sitten jää!

        ihan asiallisesti sekä rakentavaan sävyyn kysyin.


    • .......

      Onko tässä nyt kyse smokkifetisisteistä?

    • Darth

      Ehkä kyse on Walther PK fetismistä? Kouluampumisiin hurahtaneet sekopäät ovat nyt vahvoilla.

    • Tallikone

      M60 on parempi

    • Boooris

      Olisiko kyse herra Bondin tavasta vaihtaa naisesta toiseen?
      Yleisestihän naiset arvostavat niitä suosittuja miehiä jotka kelpaavat muillekin.
      Bond matkustaa paljon ja on varakas. Ehkäpä vähän lisää kiinnostusta.
      Bond on myös kylmä ja paha ihminen....?
      Supliikki sanaseppo ja sitoutumiskammoinen.
      Ulkoisesti komea ja hyvä kroppa.

      Mitäpä sitä enempää toivoisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe