Viikonlopun toiminta

freedo.m1977

Mitäs kukin teki viikonloppuna?

Mulla taas tavallisen tylsä/normaali/yksinäinen viikonloppu.

Katselin Stargate SG-1:stä ja Stargate Atlantista DVD:ltä, pelasin Xboxilla Burnout 3:sta ja PS2:lla Deus Ex:ää. Sit kävin tänään jopa kävelemässä ulkona vähän. Kohta nukkumaan ja iltalukemiseksi englanninkielinen Star Wars -pokkari. Sitä normaalia siis.

Huomenna taas tekemään kemiallisia analyysejä labraan.

Miten sinun viikonloppusi?

15

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      Ehostin kämppää... Kuntoilin... Palstailin... Katselin Jimmy Carrin keikkoja ja 10 O'Clock Liveä.

      Jk. Tietääks kukaan mitään parempaa, kuin tunne treenin jälkeen. Hyvä olo. Tyytyväinen itteensä ja kova pumppi päällä... Ok keksin mäkin parempaa... Mut pointti on se, että just nyt tuntuu tosi hyvältä.

    • sir_eino

      Harrastin jonkun verran liikuntaa mutta enimmäkseen vietin aikaa hurmaavassa naisseurassa. Epäilen olevani ihastunut.

    • Eilen kävin parissa kaupungissa ajelemassa ja sitten saunassa myös. Tämä päivä on mennyt koko päivä neljän seinän sisällä en siis ole käynyt ulkonakaan, missään vaiheessa. Mutta kaiken kaikkiaan tylsästi.

    • fhsdfhsdfh

      Nukuin, söin, kävin suihkussa, masturboin, surffasin netissä ja nauroin sille, että entinen luokkakaveri oli lähettänyt kaveripyynnön, vaikkei puhunut minulle kertaakaan kahdentoista vuoden aikana.

      • sir_eino

        Minäkin masturboin. Tänään kahdesti. Oli pakko purkaa paineet.


    • pirun sosiaalistajat

      Lauantai-aamun aloitin kolmen tunnin kävelyretkellä metsässä koiran kanssa. Etsin kiven aurinkoiselta paikalta ja join aamukahvin metsässä. Kotiin tultuani siivoilin ja kokkasin, sitten treenailin tottista koiran kanssa ja illalla vein veljen lapset pulkkamäkeen.

      Tänään kävin Helsingissä. Poikkesin Ateneumissa ja sen jälkeen ystävän kanssa sushilla.Ja sitten käytiin katsomassa yhden yhteisen ystävämme näyttely eräässä pikkugalleriassa. Ja sen jälkeen poikkesimme muutamalle viinilasillisella.

      Oikeastaan aika harvinaisen aktiivinen viikonloppu minulle.

    • 33v..........

      Sunnuntai, istunut periaatteessa kokopäivän koneella, löysin crysis 2 demon ja sitä pelannut, tietenkin muutakin tehnyt, mutta ei mitään merkittävää.

    • t5t5t5t5t5t5

      Hiihdin, pilkin, saunoin ja ryyppäsin. Siinä se meni.

    • Mies1985

      Luin vähän lukion ruotsia ja saksaa. Söin herkkuja.

      Katsoin hauskan leffan tänään. "Wicker Man". Siinä oli Nicholas Cage...En kyllä tykkää siitä äijästä mutta jostain syystä pidin tästä leffasta, ollen nähnyt sen alkuperäisen. Oli jotenkin hulvatonta kun Kake veti kolmea naista turpaan tässä leffan loppuvaiheilla, tai itse asiassa potkaisi Leelee Sobieskia päähän joka oli jotenkin aivan hulvatonta pyhänhäväistystä. Naisten pahuus tuli myös hyvin tässä leffassa ilmi (vitsi).

      Eilen katsoin myös uuden Resident Evilin; oli ihan paska.

    • ES

      Enpä mitään. Maannut sängyllä. Väsyttää kaikki.

      Tätä palstaa välillä katsonut. En ole jaksanut edes riehua.

      Pakotin tänään itseni kävelylle ja kauppaan.

      Ja huomenna: samaa paskaa. Jumissa. Ei tästä vaan taida päästä.

      • sir_eino

        Voi sinua.


      • ES
        sir_eino kirjoitti:

        Voi sinua.

        Kiitos.
        Hiljainen olo ollut.


    • dfxhhgfg

      Perjantaina tapasin kaksi parasta ystävääni. Teimme pitsaa, juorusimme ja katsoimme leffaa (beautu and the briefcase, keskinkertainen kevyt romanttinen komedia).

      Lauantaina olin töissä, kävin kuntosalilla, ja sitten kotiin laittautumaan illanviettoa varten. Aloittelin koulukavereiden kanssa, ja siitä sitten jatkoimme baariin. Juttelin illan aikana kolmen eri miehen kanssa, mutta koska kukaan ei tuntunut kolahtavan, keskityin enemmän tanssimiseen omassa porukassa. Oli hauska ilta, mutta baariin mennessä sitä aina toivoo, jos sillä kerralla sattuisi törmäämään elämänsä mieheen..

      Sunnuntai kuluikin kotona jumittaessa. Lojuin telkkarin ja tietokoneen edessä ja puhuin pari pitkää puhelua. En jaksanut kävellä kauppaan saakka, joten päivän ruokailut jäi kaurapuuroon. Oli kiva viikonloppu, suosittelen muillekin sosiaalista kanssakäymistä.

    • prkleen nimiErkki

      Viikonlopun ohjelma oli erään laitteen laakerien irroitus. Meinas hermo mennä, kun ei suosiolla lähtenyt, melkein joutui jo väkivaltaan turvautumaan.
      Onneksi viisaampi luovutti ajoissa.

    • jackaroo

      Itselläni oli poikkeuksellisen toimintatäytteinen viikonloppu, minulla oli pari kaveria käymässä ja heidän kanssaan tuli tehtyä kaikkea sellaista mitä ei yksin tule täällä Helsingissä tehtyä. Sain myös kotiani sisustettua hieman lisää, sillä eipä noita huonekaluja ole viitsinyt metrossa alkaa kuljettamaan. Asuin tätä ennen pienessä yksiössä ja nyt kun muutin kaksioon niin puolet asunnosta oli käytännössä tyhjänä kun ei vain ollut tarpeeksi huonekaluja kaiken tämän tilan täyttämiseen. Nyt on kämpässä kalusteita, mutta se seuraava muutto tuleekin sitten olemaan hankalempi kun on enemmän tavaraa mitä raahata ja enää nämä kaikki eivät pieneen yksiöön taida mahtua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3850
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1568
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe