Päivisin huonommat jutut

huomioita palstasta

Päivisin palsta täynnä lutkunlutkunmölömölöä. Iltaisin paremmat jutut.

45

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen nyt?

      ES? Itsehän olet ajanut palstalta pois kaikki järkevät miehet. Jäljellä on enää nussijamestarit ja lutkittelijat.

      • huomioita palstasta

        En oo ES. Palstan taso on parantunu uusia järkimiehiä tullu (se "crocuta mitä lie"-tyyppi ja jackoroo mm.). Ennen oli aamut, päivät, illat, yöt silkkaa lutkunlutkunmölömölöä.


      • tyhjää on
        huomioita palstasta kirjoitti:

        En oo ES. Palstan taso on parantunu uusia järkimiehiä tullu (se "crocuta mitä lie"-tyyppi ja jackoroo mm.). Ennen oli aamut, päivät, illat, yöt silkkaa lutkunlutkunmölömölöä.

        Se crocuta_crocuta ei ole tuonut tälle palstalle yhtään mitään, pelkkää
        mielistelyä ja myötäilyä ovat hänen kirjotukset ja tää toinen jackaroo mikä hän on????


      • tyytyväinen nyt?
        tyhjää on kirjoitti:

        Se crocuta_crocuta ei ole tuonut tälle palstalle yhtään mitään, pelkkää
        mielistelyä ja myötäilyä ovat hänen kirjotukset ja tää toinen jackaroo mikä hän on????

        Jackaroo on ihan ok, mutta crocuta_crocuta on Eino Junior.


    • rueitertrie

      Olet oikeassa, Ella.

    • Aamu toi ilta vei

      Sinun tyylisi tunnetaan ES !!!

      Tällä palstalla ei taso juuri nouse, olkoon vuorokausi tai vuorokaudenaika mikä
      tahansa.
      Tälle palstalle kirjoittavista henkilöistä moni on täysin turhautunut ja jo
      niin passivoitunut ettei saa aikaan muuta kun tuota mainitsemaasi
      lutkunlutkunmölömölöä.

      • huomioita palstasta

        ES ei ole ainoa, joka osaa kirjoittaa. "Mölömölö" on ES:n antama nimitys palstapuheelle, mutta niin hyvä, että päätin sen omia. Samoin kjäh kjäh.


    • asdfgasdf

      Korkkaa es, pelaa cs. *tsihihii*

      Minun mielestäni taas on piristävää, että Suuri Isä ja kumppanit ovat kömpineet koloistaan esiin. Viikonloppuna olin varsin huolestunut palstan tasosta, koska täällä mellastivat kaiken maailman crocutamikävittuonkaan ja justiceforallit, ja sitten kaikista pahimpana se Ei se satu. Hyi helvetti.

      • fghjlfhlf

        Ai suuren isän kumppanien ikivanha provo lämmittää vielä? Erikoista.


      • fghjlfhladf
        fghjlfhlf kirjoitti:

        Ai suuren isän kumppanien ikivanha provo lämmittää vielä? Erikoista.

        No en kyllä itse lue niitä, mutta kaikessa huonoudessaan ne ovat(luultavasti) tasokkaampia kuin jonkun einon tai cracutacrutucan harrastama erittäin läpinäkyvä perseennuolenta.


    • jupadupa_25

      Tämä palsta on pienten vihaisten miesten leikkikenttä.

      • Miten niin "pienten"? Mehän olemme Ellastellan ja muiden nimimerkkiensä mielestä kaikki ihan kauheita läskejä.


      • dupa dupa dai
        eATMe kirjoitti:

        Miten niin "pienten"? Mehän olemme Ellastellan ja muiden nimimerkkiensä mielestä kaikki ihan kauheita läskejä.

        Jupadupa_25 kenties viittasi henkisiin ominaisuuksiin.


    • Siitä johtuu se

      Päivisin täällä kirjoittelee lähinnä työttömät mt-ongelmaiset tyypit. Normaalimmat ovat töissä tai opiskelemassa.

      Itsehän olen nyt talvilomalla.

    • ES

      En ole aloittaja, mutta aloitus on asiaa.

      *pussaa* crocuta_crocuta, jackaroo yms.
      *oksentaa päälle* Suuri Isä yms.

      • ES

        Tänne on muuten ilmestynyt aika monta uutta järjellistä mieskirjoittajaa, jotka eivät suhtaudu naisiin oudosti ja vihamielisesti, mikä on todella hyvä asia. Einon, Gordon Gekon, itmiehen yms. lisäksi nyt siis ainakin jackaroo, crocuta_crocuta, and_justice_for_all.


      • tyytyväinen nyt?
        ES kirjoitti:

        Tänne on muuten ilmestynyt aika monta uutta järjellistä mieskirjoittajaa, jotka eivät suhtaudu naisiin oudosti ja vihamielisesti, mikä on todella hyvä asia. Einon, Gordon Gekon, itmiehen yms. lisäksi nyt siis ainakin jackaroo, crocuta_crocuta, and_justice_for_all.

        Miksi et hauku ITmiestä vaikka ei hänkään tykkää vakipanoilevista naisista? Myönsi sen yhdessä ketjussa.


      • 4+9
        tyytyväinen nyt? kirjoitti:

        Miksi et hauku ITmiestä vaikka ei hänkään tykkää vakipanoilevista naisista? Myönsi sen yhdessä ketjussa.

        Varmaan sen takia, koska itmies ei ole 24/7 katkerana haukkumassa näitä naisia.

        Ei siinä mitään vikaa ole, jos ei tykkää "vakipanoilevista naisista" mutta ei heitä kuiteskaan tarvitse lutkitella.


      • ÄO120
        ES kirjoitti:

        Tänne on muuten ilmestynyt aika monta uutta järjellistä mieskirjoittajaa, jotka eivät suhtaudu naisiin oudosti ja vihamielisesti, mikä on todella hyvä asia. Einon, Gordon Gekon, itmiehen yms. lisäksi nyt siis ainakin jackaroo, crocuta_crocuta, and_justice_for_all.

        Mikä "järjellinen" kirjoittaja on esim. crocuta_crocuta?
        Kyseisellä tyypillä ei ole lainkaan omia mielipiteitä, tekee kuivia avauksia,
        mielistelee kaikkia - onko sellainen mielestäsi järjellinen kirjoittaja?

        Entäpä itmies? samanlaista "kaikkien kaveri" tyyppistä kirjoittelua.


      • nöyrä pillunnuolija
        ÄO120 kirjoitti:

        Mikä "järjellinen" kirjoittaja on esim. crocuta_crocuta?
        Kyseisellä tyypillä ei ole lainkaan omia mielipiteitä, tekee kuivia avauksia,
        mielistelee kaikkia - onko sellainen mielestäsi järjellinen kirjoittaja?

        Entäpä itmies? samanlaista "kaikkien kaveri" tyyppistä kirjoittelua.

        Niin totta.

        Mutta naiset haluavat antaa palkintoja näille pillunnuolijoille. He pelkäävät itsenäisesti ajattelevia AT-miehiä.


      • cmvbcmmc
        nöyrä pillunnuolija kirjoitti:

        Niin totta.

        Mutta naiset haluavat antaa palkintoja näille pillunnuolijoille. He pelkäävät itsenäisesti ajattelevia AT-miehiä.

        Tai sitten joidenkin itsenäisesti ajattelevien AT-miesten läppä on vain pelkkää vittuilua, eivätkä naiset jaksa kuunnella sitä.


      • Me
        ES kirjoitti:

        Tänne on muuten ilmestynyt aika monta uutta järjellistä mieskirjoittajaa, jotka eivät suhtaudu naisiin oudosti ja vihamielisesti, mikä on todella hyvä asia. Einon, Gordon Gekon, itmiehen yms. lisäksi nyt siis ainakin jackaroo, crocuta_crocuta, and_justice_for_all.

        Olet oikeassa Ella, katkeruus ei kaunista.

        Mutta,

        1. crocuta_crocuta
        2. and_justice_for_all.
        3. itmies
        4. Gordon Gekon
        5. m30
        6. jackaroo
        Ovat ihan OK miehet :)

        Einosta vähän ristiritaiset tunteet... comsicomsa... intensiivinen...

        työtön ATM... hmmm... hän tarvitse hyvän naisen rinnalle, ei sen kummempaa...


      • ES
        tyytyväinen nyt? kirjoitti:

        Miksi et hauku ITmiestä vaikka ei hänkään tykkää vakipanoilevista naisista? Myönsi sen yhdessä ketjussa.

        "Miksi et hauku ITmiestä vaikka ei hänkään tykkää vakipanoilevista naisista?"

        Mielestäni jokainen saa olla pitämättä tai pitää vakipanoilevista naisista tai miehistä. Itse en haluaisi olla kenenkään "vakipano" ja suhtautuisin parisuhteena lähtökohtaisesti epäilevästi mieheen, jolla olisi ollut paljon vakipanoja tai irtosuhteita.

        On ihan yhtä typerää vaatia ettei kukaan saa harrastaa vakipanoja kuin että kaikkien pitäisi niitä harrastaa. Jokainen keskittyköön siihen, millainen itse on, ja antaa muiden olla mitä ovat.


      • 40 pillun mies
        Me kirjoitti:

        Olet oikeassa Ella, katkeruus ei kaunista.

        Mutta,

        1. crocuta_crocuta
        2. and_justice_for_all.
        3. itmies
        4. Gordon Gekon
        5. m30
        6. jackaroo
        Ovat ihan OK miehet :)

        Einosta vähän ristiritaiset tunteet... comsicomsa... intensiivinen...

        työtön ATM... hmmm... hän tarvitse hyvän naisen rinnalle, ei sen kummempaa...

        Mitä vikaa minussa on?


      • ES
        ÄO120 kirjoitti:

        Mikä "järjellinen" kirjoittaja on esim. crocuta_crocuta?
        Kyseisellä tyypillä ei ole lainkaan omia mielipiteitä, tekee kuivia avauksia,
        mielistelee kaikkia - onko sellainen mielestäsi järjellinen kirjoittaja?

        Entäpä itmies? samanlaista "kaikkien kaveri" tyyppistä kirjoittelua.

        crocuta_crocuta on vaikuttanut minusta mieheltä, joka ilmaisee omia mielipiteitään ja joka pitää hc-ATM:iä lähinnä yläasteikäisen tasoisina.

        itmieskin kirjoittaa omista lähtökohdistaan käsin eikä ole riidanhaluinen. Toisin sanoen tavallinen mies, mikä on hc-näkökulmasta tosi ihmeellistä ja kummallista.


      • Eino imee
        Me kirjoitti:

        Olet oikeassa Ella, katkeruus ei kaunista.

        Mutta,

        1. crocuta_crocuta
        2. and_justice_for_all.
        3. itmies
        4. Gordon Gekon
        5. m30
        6. jackaroo
        Ovat ihan OK miehet :)

        Einosta vähän ristiritaiset tunteet... comsicomsa... intensiivinen...

        työtön ATM... hmmm... hän tarvitse hyvän naisen rinnalle, ei sen kummempaa...

        Uuh, olihan se arvattavissa että palstan virallinen nussijamestari aiheuttaa sinussakin himon ja inhon väristyksiä, kunnes himo saa vihdoin voiton.


      • ÄO120
        ES kirjoitti:

        crocuta_crocuta on vaikuttanut minusta mieheltä, joka ilmaisee omia mielipiteitään ja joka pitää hc-ATM:iä lähinnä yläasteikäisen tasoisina.

        itmieskin kirjoittaa omista lähtökohdistaan käsin eikä ole riidanhaluinen. Toisin sanoen tavallinen mies, mikä on hc-näkökulmasta tosi ihmeellistä ja kummallista.

        crocutalla ei ole yhtäkään omaa mielipidettä, ei yhtäkään!

        itmies on nyhverö, kaikkien kaveri-tyyppinen tapaus.

        Miehellä on oltava omia mielipiteitä joista on pidettävä kiinni, eikä oltava
        mielistelemässä muita.


      • asdhdfshdfh
        ES kirjoitti:

        crocuta_crocuta on vaikuttanut minusta mieheltä, joka ilmaisee omia mielipiteitään ja joka pitää hc-ATM:iä lähinnä yläasteikäisen tasoisina.

        itmieskin kirjoittaa omista lähtökohdistaan käsin eikä ole riidanhaluinen. Toisin sanoen tavallinen mies, mikä on hc-näkökulmasta tosi ihmeellistä ja kummallista.

        Taitaa olla ennemminkin niin, että crocuta_crocutan paljaan ylävartalon näkeminen on saanut pikku-ellastellassasi aikaan mieltä ylentäviä väristyksiä, jolloin kaikki mitä hän sanoo, tuntuu ihanan hunajaiselta. Vähän niin kuin sir_einon kohdalla, eiks je?


      • palkkiopokaali
        Eino imee kirjoitti:

        Uuh, olihan se arvattavissa että palstan virallinen nussijamestari aiheuttaa sinussakin himon ja inhon väristyksiä, kunnes himo saa vihdoin voiton.

        Me on käytetty joten luonnollisesti koittaa palkitan lutkailuun positiivisesti suhtautuvia miehiä ja ohjata AT-miehiä samaan suuntaan.


      • ÄO120 kirjoitti:

        crocutalla ei ole yhtäkään omaa mielipidettä, ei yhtäkään!

        itmies on nyhverö, kaikkien kaveri-tyyppinen tapaus.

        Miehellä on oltava omia mielipiteitä joista on pidettävä kiinni, eikä oltava
        mielistelemässä muita.

        Hah, en ole kaikkien kaveri... Eiku olen ja en ole ollut riidoissa koskaan kenenkään kanssa, muutakuin nuorempana peruskoulussa paria toista poikaa kohtaan. Ei hitto, mistä tää voi johtua tulen livessä toimeen kaikkien kanssa? Olenko siis sittenkin sosiaalinen, vai mistä muusta tää muuten johtuu. Karismasta kenties? Itsevarmuudesta? Muusta luonteesta?

        Mää pohdin tätä nyt itsekseen tai siis en pohdi mitä järkeä?

        Taidan muuten laittaa treffi-ilmoitukseen kohdan että olen kaikkien kaveri ;) Tai siis en laita antaa olla, se tulee kuitenkin ilmi myöhemmin.

        Mutta joo mulla on omat mielipiteeni ja niistä pidän kiinni, siksi olen yksin. Koska luonteiden ja asenteiden pitää sopia yksiin muuten en ryhdy mihinkään, kaveriksi vain.


    • Me

      No, sanotampa niin... näen Einon juuri sellaisena kun hän oikeasti on... ei oo illusioita... :)
      Ja en himoitse palstan miehiä... outo ajatus...

      Minun puolesta Eino saa olla juuri sellainen kun hän on.

    • Päivällä ...

      .....palstalle kirjoittavat kaiken maailman avohoitotapaukset.

    • crocuta_crocuta

      No fak.

      Piti sitten erehtyä avaamaan tämäkin ketju. Lasten suusta totuuden kuulee.
      1. Ei omia mielipiteitä
      2. Myötäilee vaan
      3. Aloitukset kuivia... No tuo on varmaan makuasia.

      Ja helvetti sitä kun on pitänyt parhaana ominaisuutenaan nimenomaan sitä, että uskaltaa rikkoa normeja, jos huomaa niiden olevan huonoja. Ja filosofianaan pitänyt sitä, että on miehekästä olla sortumatta sosiaaliseen paineeseen. Lällättelijöiden ja ilkkujien mielipiteistä piittaamatta tekee oikein, jos tietää olevansa oikeassa...

      Tästä esimerkkinä. Ihailen esimerkiksi avoimia transseksuaaleja. Mies... siis nainen se on henkisesti... jolla on pokkaa vetää hame päälle ja meikata kauppaan lähtiessään... Sen täytyy omistaa semmoset henkiset kassit, että ei riitä yhdelläkään joka hälle aukoo päätään tai yrittää häntä takaisin kaappiin pakottaa... Ei yhdelläkään niistä nilkeistä riittäisi selkärankaa tehdä itseään kohtaan yhtä oikein, jos olisivat samassa tilanteessa.

      Hei mut vittu, sehän on mun paras puoleni... Että vetäkääpäs käteen ja itkekää itsenne uneen siellä mielenne umpinaisessa kuutiossa. Siinä teille myötäilyä :)

      Jk. Eli Idolini ovat Christopher Hitchens (Mieheltä yksi oppimani asia = Jos olet oikeassa, älä taivu painostettunakaan), sekä kaikki maailman avoimet transseksuaalit :)
      Ja tiedän, että olisi pitänyt jättää kommaamatta asiaa...

      • xbcnvmb

        Hei, joidenkin palstalaisten mielestä jos juttelee palstan naisille vittuilematta on saman tien myötäilijä ja "pillunnuolija".


      • :) Olet symppis!

        Asiallinen, normaali kundi palstalla on pillunnuolija ja tohvelisankari. Sellaista se on.
        SItä paitsi olet törkeän komea mies, sulla on oikeasti mahdollisuuksia naisiin, niihin kauniisiinkin, sekös vituttaa ;)


      • edel.
        :) Olet symppis! kirjoitti:

        Asiallinen, normaali kundi palstalla on pillunnuolija ja tohvelisankari. Sellaista se on.
        SItä paitsi olet törkeän komea mies, sulla on oikeasti mahdollisuuksia naisiin, niihin kauniisiinkin, sekös vituttaa ;)

        Sitä paitsi, kunnon mies nuolee kirjaimellisesti jos tahtoo naisensa nauttivan. Jos on hyvä seksissä, ja saa naista, palstan pojat vihaa ihan kybällä, esimerkkinä eino.


      • and_justice_for_all
        xbcnvmb kirjoitti:

        Hei, joidenkin palstalaisten mielestä jos juttelee palstan naisille vittuilematta on saman tien myötäilijä ja "pillunnuolija".

        Ihmiskuntahan olisi tuhoon tuomittu jos ei löytyisi miehiä jotka osaavat puhua naisille. Aika brutaaleja lienee nyypäivänä ne tapauset joissa naisten kanssa toimitaan niinkuin kivikaudella. Onneksi siis kommunikointitaitoisia miehiä vielä löytyy.


      • and_justice_for_all
        edel. kirjoitti:

        Sitä paitsi, kunnon mies nuolee kirjaimellisesti jos tahtoo naisensa nauttivan. Jos on hyvä seksissä, ja saa naista, palstan pojat vihaa ihan kybällä, esimerkkinä eino.

        No ne on vielä niin kaukana tuollaisesta taitolajista, että kuvittelevat sen olevan jotain kamalaa.


      • virran mukana

        Mitähän sosiaalista painetta on nykyään olla pitämättä homoista tai transseksuaaleista??

        Asiahan on juuri päinvastoin! Etenkin naiset pitävät miehistä jotka pitävät homoista, transseksuaalaista ja tummista miehistä.

        Jos haluaisit oikeasti mennä vastavirtaan, niin avoimesti vihaisit näitä ryhmiä :D Arvelen, että naiset eivät pidä tälläisistä miehistä, koska he ovat "ahdasmielisiä" ja voisivat suhtautua kielteisesti naisten lutkailuunkin.

        Mutta pillun voima on valtava.


      • 40 pillun mies
        edel. kirjoitti:

        Sitä paitsi, kunnon mies nuolee kirjaimellisesti jos tahtoo naisensa nauttivan. Jos on hyvä seksissä, ja saa naista, palstan pojat vihaa ihan kybällä, esimerkkinä eino.

        Minä olen saanut 40 naiselta pillua ja olen sosiaalisen paineen alla erehtyny nuolemaan neljän naisen (nuorin 15v) pillua.


      • crocuta_crocuta
        virran mukana kirjoitti:

        Mitähän sosiaalista painetta on nykyään olla pitämättä homoista tai transseksuaaleista??

        Asiahan on juuri päinvastoin! Etenkin naiset pitävät miehistä jotka pitävät homoista, transseksuaalaista ja tummista miehistä.

        Jos haluaisit oikeasti mennä vastavirtaan, niin avoimesti vihaisit näitä ryhmiä :D Arvelen, että naiset eivät pidä tälläisistä miehistä, koska he ovat "ahdasmielisiä" ja voisivat suhtautua kielteisesti naisten lutkailuunkin.

        Mutta pillun voima on valtava.

        Niin. Tosin puhuin aivan eri asiasta kuin sinä nyt. Puhuin siitä kuinka nämä transseksuaalit menevät sosiaalista painetta vastaan... Ja ihannoin tätä.

        Eli hieman eriasiasta puhuin... Ei mitään tekemistä heistä pitämisen kanssa... Vaan juurikin tämä rohkeus... Jota ihannoin...

        En minä heistä pidä sen enempää kuin muistakaan...


      • .
        edel. kirjoitti:

        Sitä paitsi, kunnon mies nuolee kirjaimellisesti jos tahtoo naisensa nauttivan. Jos on hyvä seksissä, ja saa naista, palstan pojat vihaa ihan kybällä, esimerkkinä eino.

        "Jokainen mies itkee, nuolee vitun ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. Mutta minä natsiupseerina tunnustan ne kaikki." -Siitoin


      • dkjghdkfg
        40 pillun mies kirjoitti:

        Minä olen saanut 40 naiselta pillua ja olen sosiaalisen paineen alla erehtyny nuolemaan neljän naisen (nuorin 15v) pillua.

        15-vuotiaalta tuli sosiaaliset paineet? Mites nyt noin pehmeäksi heittäydyit? Oletko muuten lukenut lakikirjaa viime aikoina?


    • Reipas Poikamies

      Moiiii, SUUKKOJA palstan NAISILLE JA TYTÖILLE. Nyt minua ei ahdista taas vähään aikaan ja tunnen itseni laadukkaaksi mieheksi :))))))))))

      Mä haluun kuulkaa pian oikein kivan tytön jotta voisin unohtaa miten surkeeta elämä on yksin puuhastellen *haliit*

      Mut tälläset Einot vaan vie kivat tytöyt makkariin ennen mua, IIK, kun minun puheessa ei sanat sinäminahaluunsinultaseksiätyttö, joka lauseessa tule. KYLLÄ minnä olen tytöstä kiinnostunut kun aikaa mulle annetaan :))) En ole niin olmi mitä palstan mies voi olla, onhan minua tahtonut missimäisen kaunis tyttökin, tosin hän oli Moscovan suunnalta :D

      Juu ja sitä teidän ihanaa rockian olen kuunnellut pienestä pitäen mutta en mä nyt sellaista matrix-nahkaloimi-sofioksas-tyttöjä niin himoitse. Mutta sellainen on upee persoona kun on muut vaatteet kun Henkkamaukka toppi.


      Mun mielestä nainen jolla on useita miehiä on IIHAANAA! Kelpaa monelle= LAATU ROTU HALI PUPU NAINEN. Käyttää varmasi upeita alusvaatteita ja sais mut kuumaksi, lääh. Ja jos oisin hyvä mies niin voisin antaa periksi ja sietää niitä muita miehiä jos saan tapailla naista. PS. nuolen.

      :D Naisen hyvä olo on minulle TÄRKEÄ! Älä tyttö sitä koskaan epäile. Supliikkki miehelle ei ehkä koska supliikki mies POKAA/Kanttaa naisen ajanviettomestasta helpommin=>ei tarvetta olla kiintynyt tyttöön.

      Minun mielestä oli miten ressukkamies vaan niin pitää olla KILTTI tytöille! Ei nämä palstan olmitukset niin ole. NYYH.

      Hellurei ja hellät tunteet. Minusta tuntuu että tarviin HALIPUPUN! Joka hellisi minua ja halittaa viekussaan. Moiiii!

      • pirun sosiaalistajat

        Onpas sinulla tänään vauhti päällä! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe