163cm-80kg nainen: "En ole lihava"

m30.

Ulkonäköketjussa 163 senttinen ja 80 kiloinen nainen sanoo, ettei ole kovin lihava.

Ei naisen lihavuudessa sinänsä ole mitään vikaa, jos se ei ole sairaalloista. Pyöreät naiset on ihan ok.

Tuo 163cm 80kg naisen väite vetää kuitenkin sanattomaksi.

73

3217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ES

Ja pointtisi on? Että naiset ovat epärealistisia?

Ehkä se nainen tarkoitti sitä, ettei hän koe tarvetta laihduttaa, vaikka onkin oikeasti ylipainon puolella.

• m30.

Miltä kuulostaisi jos alipainon rajoilla oleva mies sanoisi olevansa "melko skrode jätkä"?
        Tai Ahtisaaren kokoinen mies sanoisi, että "olen tällainen tavallinen suomalainen nallekarhu, vähän normaalipainon yläpuolella"?

• ES
        m30. kirjoitti:

Miltä kuulostaisi jos alipainon rajoilla oleva mies sanoisi olevansa "melko skrode jätkä"?
        Tai Ahtisaaren kokoinen mies sanoisi, että "olen tällainen tavallinen suomalainen nallekarhu, vähän normaalipainon yläpuolella"?

Kyseinen nainen yrittää vähätellä painoaan.

Mutta valehteleeko hän vai ei?

a) Valehtelee.
        Laskin huvikseni painoindeksin ko. naiselle: 30,1, "merkittävä lihavuus". (Tosin BMI ei ole mikään absoluuttinen mittari).

b) Ei valehtele.
        i) BMI ei ole mikään absoluuttinen mittari. Ruumiinrakenne ja lihaksikkuus vaikuttavat.
        ii) Ylipaino on nykymaailmassa hyvin kielteiseksi mielletty. Ikään kuin ihmisestä tulisi automaattisesti vastenmielinen ja kelvoton otus, jos BMI ei ole vain normaali vaan mieluummin mahdollisimman alhainen. Ehkä ko. naisen asenne kuvaa vain sitä. Kuka tietää, ehkä hänessä on olennaisempiakin piirteitä kuin ylipaino...

• ES
        ES kirjoitti:

Kyseinen nainen yrittää vähätellä painoaan.

Mutta valehteleeko hän vai ei?

a) Valehtelee.
        Laskin huvikseni painoindeksin ko. naiselle: 30,1, "merkittävä lihavuus". (Tosin BMI ei ole mikään absoluuttinen mittari).

b) Ei valehtele.
        i) BMI ei ole mikään absoluuttinen mittari. Ruumiinrakenne ja lihaksikkuus vaikuttavat.
        ii) Ylipaino on nykymaailmassa hyvin kielteiseksi mielletty. Ikään kuin ihmisestä tulisi automaattisesti vastenmielinen ja kelvoton otus, jos BMI ei ole vain normaali vaan mieluummin mahdollisimman alhainen. Ehkä ko. naisen asenne kuvaa vain sitä. Kuka tietää, ehkä hänessä on olennaisempiakin piirteitä kuin ylipaino...

Wääää, tuli kahteen kertaan tuo yks lause.

• ES
        ES kirjoitti:

Wääää, tuli kahteen kertaan tuo yks lause.

Tarkoittin että ylipaino helposti määrittelee koko ihmisen (kelpaamattomaksi, "rumaksi"). Ehkä ko. nainen yritti välttää sitä.

• ES
        ES kirjoitti:

Tarkoittin että ylipaino helposti määrittelee koko ihmisen (kelpaamattomaksi, "rumaksi"). Ehkä ko. nainen yritti välttää sitä.

Siilin pituus ja paino? Tarkastellaanpa sitä seuraavaksi.

• ES
        ES kirjoitti:

Siilin pituus ja paino? Tarkastellaanpa sitä seuraavaksi.

mölömölö

• ES
        ES kirjoitti:

mölömölö

Ite oot.

• .....

Minulle väitti kerran 120kg painava ja 175 pitkä mies netissä, ettei ole lihava ja on ihan hyvännäköinen. Se on kuulemma vaan lihasta ja ahkeran treenauksen tulos. Kuvaansa ei jostain syystä halunnut näyttää..

• crocuta_crocuta

Ei kyllä vedä mua. Jos 163cm 80kg naisella on geenit suoneet ihanteellisesti sijoittuvan rasvakudoksen... Niin tulos voi olla jotain mikä saa crocuta_crocutan syljen erityksen koomisen voimakkaaksi.

Eli voi olla taivaallisen muodokaskin.

• ghdfrrr

Sillä voi olla E-kupin rinnat ja maukas pylly...

• m30.
        ghdfrrr kirjoitti:

Sillä voi olla E-kupin rinnat ja maukas pylly...

Nyt ymmärrän!

• poika1243587

Tytöt huolehtivat jo hengenvaarallisesti itselleen noista syömisistä ja laihduttamisistaan.

Turhaa ja vaarallista, että pitää oksentaakin jos syö liikaa..

• m30.

Olen samaa mieltä. Oksentaminen on inhottavaa. Tykkään hieman pullleista naisista. He ovat pehmeitä halia.

• m30.
        m30. kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Oksentaminen on inhottavaa. Tykkään hieman pullleista naisista. He ovat pehmeitä halia.

Joku on näköjään kirjoitellut nimimerkilläni. Avasin tämän ketjun, ja lähdin marketissa käymään, joten kaikki 17.30 - 19.00 kirjoitetut kommentit ovat jonkun muun kirjoittamia.

t. oikea m30.

• yäksss
        m30. kirjoitti:

Joku on näköjään kirjoitellut nimimerkilläni. Avasin tämän ketjun, ja lähdin marketissa käymään, joten kaikki 17.30 - 19.00 kirjoitetut kommentit ovat jonkun muun kirjoittamia.

t. oikea m30.

Ei olisi kannattanut korjata luuloa. SInusta tuli jo hieman inhimillisempi kuva, mutta..

• m30.
        yäksss kirjoitti:

Ei olisi kannattanut korjata luuloa. SInusta tuli jo hieman inhimillisempi kuva, mutta..

Sinänsä olen ihan samaa mieltä tuon feikin kanssa siitä, että pulleat naiset on ihan jees (niin kauan kun ovat terveitä eivätkä sairaalloisia). En kuitenkaan peru mitään lausuntojani, että siinä mielessä voit edelleen vihata minua rakas.

• yäksss
        m30. kirjoitti:

Sinänsä olen ihan samaa mieltä tuon feikin kanssa siitä, että pulleat naiset on ihan jees (niin kauan kun ovat terveitä eivätkä sairaalloisia). En kuitenkaan peru mitään lausuntojani, että siinä mielessä voit edelleen vihata minua rakas.

En toki vihaa sinua, koska en tunne sinua. Mielipiteesi vaan kuulostavat ahdasmielisiltä ja väheksyviltä ja vaikutat naisvihamieliseltä.

• m30.
        yäksss kirjoitti:

En toki vihaa sinua, koska en tunne sinua. Mielipiteesi vaan kuulostavat ahdasmielisiltä ja väheksyviltä ja vaikutat naisvihamieliseltä.

Minun mielipiteeni ovat siis naisvihamielisiä.

Taas kun sinä lauot täällä tai ihannemiespalstalla jotain paljon jyrkempää miehistä, niin se ei ole vihamielistä.

Ok. Näillä mennään.

• yäksss
        m30. kirjoitti:

Minun mielipiteeni ovat siis naisvihamielisiä.

Taas kun sinä lauot täällä tai ihannemiespalstalla jotain paljon jyrkempää miehistä, niin se ei ole vihamielistä.

Ok. Näillä mennään.

En ole laukonut yleisesti miehistä vihamielistä juttua. Joistain miehistä olen voinut jotain mainita, mutta ne ovat menneet oikeeseen kohteeseen eli miesvihamieliselle.

Esimerkiksi sun mielipiteesi naisista seksin suhteen ovat minusta naista halventavia. Seksi ei tee pelkästään naista likaiseksi, kuten näytät kuvittelevan, muiden ohella. Enkä puhu nyt kymmenistä partnereista.

Tajuan kyllä, että vähän seksikumppaneita omaavista useat kumppanit voivat tuntua likaiselta, niin minustakin tuntuu, mutta vain naisen leimaaminen likaiseksi on kaksinaismoralistista ja naisvihamielistä.

• yäksss
        yäksss kirjoitti:

En ole laukonut yleisesti miehistä vihamielistä juttua. Joistain miehistä olen voinut jotain mainita, mutta ne ovat menneet oikeeseen kohteeseen eli miesvihamieliselle.

Esimerkiksi sun mielipiteesi naisista seksin suhteen ovat minusta naista halventavia. Seksi ei tee pelkästään naista likaiseksi, kuten näytät kuvittelevan, muiden ohella. Enkä puhu nyt kymmenistä partnereista.

Tajuan kyllä, että vähän seksikumppaneita omaavista useat kumppanit voivat tuntua likaiselta, niin minustakin tuntuu, mutta vain naisen leimaaminen likaiseksi on kaksinaismoralistista ja naisvihamielistä.

Siis naisvihamieliselle.

• m30.
        yäksss kirjoitti:

Siis sinusta on ihan sama asia että heittää Kunnian Miehen tapaan jotain "lutkat pitäisi keittää elävältä" juttuja kuin se, että minä kommentoin yleensä etten halua naista joka pelailee paljon Eino tyypin miesten kanssa ja on ottanut harrastukseksi irtosuhteet. Niinkö?

• Melkein neitsyt
        m30. kirjoitti:

Siis sinusta on ihan sama asia että heittää Kunnian Miehen tapaan jotain "lutkat pitäisi keittää elävältä" juttuja kuin se, että minä kommentoin yleensä etten halua naista joka pelailee paljon Eino tyypin miesten kanssa ja on ottanut harrastukseksi irtosuhteet. Niinkö?

Monenko irtosuhteen jälkeen niistä on tullut harrastus?

• m30.
        Melkein neitsyt kirjoitti:

Monenko irtosuhteen jälkeen niistä on tullut harrastus?

En minä tiedä. Itselläni on takana kaksi sellaista juttua, joissa oli selkeää että mitään ei tule myöhemmin olemaan, ja minulle ne ainakin ovat riittäneet sen ymmärtämiseen että se on ihan perseestä.

• yäksss
        m30. kirjoitti:

Ei ole sama, mutta jossain keskustelussa muistan sun puhuneen hyvin rumasti naisista, joilla on parisuhteen ulkopuolella seksielämää. Ei naiset ole selvillä miehen seksisuhteiden määrästä ja siten vastuussa siitä onko mies "panomies".

• jaaapajaaxxxx

Onko täällä suomi-palstoilla joku ulkonäkö-ketjukin. Jos on niin missä ?

Kyllä tuo 163cm/80kg naiselle vähän mietteliääksi pistää. Itse painan nyt jotain 76kg ja olen 181cm, enkä ole mikään ihan hoikkaa siroa malliakaan ja olen siis mies.

• Reipas Poikamies

Olen 179 cm ja nyt talvi kunnossa siinä 83kg. Roteva mutten tukeva.

Minulla on vain pari ajatusta minne tuollainen paino noin lyhyessä naisessa mahtuu.

• Me

No, jos ollan täysin rehellisiä niin kyllä 163cm-80kg painava naisen pitää olla lihava. Ja kaunisteli siinä ei auta.

• Kyllä olet

Olen 164 cm pitkä ja jos painoni nousee yli 60 kg:n, olo alkaa olla punkeron: ei meinaa jaksaa kuljettaa itseään, olen ikiliikkuja. Sivukuva peilistä ei näytä hyvältä eivätkä varsinkaan vaatteet päällä näytä yhtään niin hyviltä kuin hoikemman varren verhona. - Mutta ulkonäköseikoista viis, ylipaino ei ole tervettä eikä terveellistä, se on ainoa tärkeä pointsi jutussa.

• 15 kg liikaa

Jos 163 cm pitkän nainen painaisi noin 66 kg, niin silloin BMI = 24,9 eli juuri siinä normaalipainon ylärajalla (20-25). Kyseisen naisen (80 kg) pitäisi siis pudottaa nykyistä painoaan noin 15 kiloa. Eihän se lihavuus ole pelkkä esteettinen ongelma enää siinä vaiheessa kun kyseinen henkilö alkaa hengestyä portaita kävellessä tai kun polvet alkaa pettää muu kehon alla.

• normaalipainoinen

Lihava saa olla, mutta sitten ei saa väittää, ettei muka ole.

• 15+9

Niin.. ja entä sitten? Miksi tuo avaus piti tuoda Sinkut-palstalle? Mikset keskustele aiheesta siellä?

• m30.

Koska täällä usein väitetään, että naisilla ei ole liiallisia luuloja itsestään, vaan palstan miehillä.

t. oikea m30.

• bbvcsfgsfooyrxdc
        m30. kirjoitti:

Koska täällä usein väitetään, että naisilla ei ole liiallisia luuloja itsestään, vaan palstan miehillä.

t. oikea m30.

Mielestäsi naiset luulevat liikoja itsestään? Hah! Se ei pidä paikkaansa.

• m30.
        bbvcsfgsfooyrxdc kirjoitti:

Mielestäsi naiset luulevat liikoja itsestään? Hah! Se ei pidä paikkaansa.

No mitä olet mieltä tuosta esimerkkini naisesta?

• phvsghcfxccbg
        m30. kirjoitti:

No mitä olet mieltä tuosta esimerkkini naisesta?

Mielestäsi hän luulee itsestään liikoja naisena? Mielestäsi se, että hän on ylipainoinen, tekee hänestä kaikkien maailman miesten silmissä epähaluttavan? Ei myöskään ole mahdollista että lihava nainen kokisi itseään seksuaaliseksi olennoksi?

• Kalle Anka
        phvsghcfxccbg kirjoitti:

Mielestäsi hän luulee itsestään liikoja naisena? Mielestäsi se, että hän on ylipainoinen, tekee hänestä kaikkien maailman miesten silmissä epähaluttavan? Ei myöskään ole mahdollista että lihava nainen kokisi itseään seksuaaliseksi olennoksi?

Voihan se olla jonkun mielestä haluttava, mutta ei nyt faktoja tarvitse noin vääristellä. Sanoisi jotain uskottavaa asiasta.

• sgoooiiogfdrertf
        Kalle Anka kirjoitti:

Voihan se olla jonkun mielestä haluttava, mutta ei nyt faktoja tarvitse noin vääristellä. Sanoisi jotain uskottavaa asiasta.

Jos se on painonsa ja pituutensa ilmoittanut, niin mitä faktoja se muka vääristelee? Jokainen voi vaikka itse laskea painoindeksin sille.

• m30.
        phvsghcfxccbg kirjoitti:

Kuten jo aiemmin mainitsin, ylipainoisuus ei tee mielestäni naisestä epähaluttavaa, paitsi jos puhutaan todella lihavista naisista. 163cm ja 80kg alkaa kyllä olla jo siinä rajoilla... Joka tapauksessa, minua häiritsee se, että selkeästi lihava nainen väittää pokkana ettei ole lihava. Eikä sekään vielä häiritsisi niin paljoa itsessään, vaan se mitä tuosta väitteestä seuraa. Tuollaisesta väitteestä nimittäin seuraa, että nainen olettaa että hänelle kuuluu lihaksikas, pitkä, tumma, komea ja jännittävä mies. Onhan hän sentään hoikka nainen, ainakin omasta mielestään.

Selvensikö tämä miksi minua haittaa tuollainen?

• hjsfhjsdf
        m30. kirjoitti:

Kuten jo aiemmin mainitsin, ylipainoisuus ei tee mielestäni naisestä epähaluttavaa, paitsi jos puhutaan todella lihavista naisista. 163cm ja 80kg alkaa kyllä olla jo siinä rajoilla... Joka tapauksessa, minua häiritsee se, että selkeästi lihava nainen väittää pokkana ettei ole lihava. Eikä sekään vielä häiritsisi niin paljoa itsessään, vaan se mitä tuosta väitteestä seuraa. Tuollaisesta väitteestä nimittäin seuraa, että nainen olettaa että hänelle kuuluu lihaksikas, pitkä, tumma, komea ja jännittävä mies. Onhan hän sentään hoikka nainen, ainakin omasta mielestään.

No kyllähän se hänelle selviää joskus päälle 30, että hän ei saa ihan mitä haluaa. Sitten korjataan kurssia. Ehkä.

• tröötpööp
        m30. kirjoitti:

Sinä olet ennenkin ilmaissut tämän suuntaisia ajatuksia, että mielestäsi naiset luulee itsestään liikoja. Siis sinun mielestäsi naiset eivät pidä sinua kelvollisena itselleen vaikka mielestäsi olisit? En oikein tajua...

• m30.
        tröötpööp kirjoitti:

Sinä olet ennenkin ilmaissut tämän suuntaisia ajatuksia, että mielestäsi naiset luulee itsestään liikoja. Siis sinun mielestäsi naiset eivät pidä sinua kelvollisena itselleen vaikka mielestäsi olisit? En oikein tajua...

Tiedätkö mitä katselen aina kauppareissuilla myymälän hyllyjen lisäksi?

• bööpböö
        m30. kirjoitti:

Että näkyykö myymäläetsivää?

• blahblahnounblah
        m30. kirjoitti:

Hyllyntäyttäjätytön peräosastoa?

• dggfsoooo
        m30. kirjoitti:

Muiden ostoskoreja?

• m30.
        bööpböö kirjoitti:

Että näkyykö myymäläetsivää?

Ei. Katselen naisia, joilla on komea, pitkä, raamikas, ja rennon tai jännittävän näköinen mies. En siis katsele sitä miestä sen enempää kuin että pyrin arvioimaan olisiko hän kuumaa kamaa naisten keskuudessa. Miehen jälkeen katson naista, ja usein joudun ihmettelemään, että kannattiko naisen tosiaan ottaa niin paljon itseä tasokkaampi mies. Luulisi että se olisi naisellekin vähän ahdistavaa, kun naista itseään paljon kauniimmat ja mielenkiintoisemmat naiset jatkuvasti pyörivät miehen ympärillä.

• bööpbööp
        m30. kirjoitti:

Ei. Katselen naisia, joilla on komea, pitkä, raamikas, ja rennon tai jännittävän näköinen mies. En siis katsele sitä miestä sen enempää kuin että pyrin arvioimaan olisiko hän kuumaa kamaa naisten keskuudessa. Miehen jälkeen katson naista, ja usein joudun ihmettelemään, että kannattiko naisen tosiaan ottaa niin paljon itseä tasokkaampi mies. Luulisi että se olisi naisellekin vähän ahdistavaa, kun naista itseään paljon kauniimmat ja mielenkiintoisemmat naiset jatkuvasti pyörivät miehen ympärillä.

Voihan m30...

Kuvittelin itseni kauppaan, näkisin kauniin naisen jonkun tavismiehen kanssa ja minusta tuntuisi... miltä? Ei miltään.

Viittaatko uskollisuuteen? Että olisit muita miehiä parempi tai heidän veroisensa, koska olisit uskollinen?

Taidat olla aika mustasukkaista tyyppiä? Sen takia ajattelet että kaikki ovat?

(En oikein tajua edelleenkään).

• m30.
        bööpbööp kirjoitti:

Voihan m30...

Kuvittelin itseni kauppaan, näkisin kauniin naisen jonkun tavismiehen kanssa ja minusta tuntuisi... miltä? Ei miltään.

Viittaatko uskollisuuteen? Että olisit muita miehiä parempi tai heidän veroisensa, koska olisit uskollinen?

Taidat olla aika mustasukkaista tyyppiä? Sen takia ajattelet että kaikki ovat?

(En oikein tajua edelleenkään).

Esimerkiksi tänään näin kaupassa taas sellaisen epäsuhtaisen pariskunnan. Mies oli ilmeisesti joku toimistotyöntekijä, mutta aika tyylikkäästi pukeutunut tietenkin kaikki nuo määreet pitkä tumma komea jne. Miehen nainen oli tuulipuvussa kulkeva, n. 165 cm, hoikka, rinnaton ja pyllytön nainen. Naisella oli taviskasvot, lyhyehköt hiukset, rumat kekkoslasit, tylsä pipo, ja jotenkin poikamainen elekieli.

Tällaisessa naisessa ei sinänsä ole mitään vikaa, olen itse seurustellut yhden vähän samanlaisen naisen kanssa. Mietin vain sitä, että mahtaako tuo nainen olla onnellinen, kun hänen miehensä menee työpaikan iltatilaisuuteen, ja firman kaikki sihteerit ovat parin siiderin jälkeen vuorotellen änkemässä tämän miehen syliin. Kertookohan tämä mies siitä naiselleen? Kertooko hän siitä kuinka joskus tulee vähän sorruttuakin? Mitä tämä nainen miettii silloin? Onko kaikkien naisten tavoittelema mies tosiaan näiden tuskallisten varjopuolten arvoinen tavisnaiselle?

• tiutautööt
        m30. kirjoitti:

"Tuollaisesta väitteestä nimittäin seuraa, että nainen olettaa että hänelle kuuluu lihaksikas, pitkä, tumma, komea ja jännittävä mies. Onhan hän sentään hoikka nainen, ainakin omasta mielestään.

Selvensikö tämä miksi minua haittaa tuollainen?"

Ai siis mistäs sinä tiedät mitä kyseinen nainen olettaa? Et mistään. Sinua siis haittaa lähinnä omat ennakkoasenteesi omassa pääkopassasi.

• sukkavaras
        m30. kirjoitti:

"Ei. Katselen naisia, joilla on komea, pitkä, raamikas, ja rennon tai jännittävän näköinen mies. En siis katsele sitä miestä sen enempää kuin että pyrin arvioimaan olisiko hän kuumaa kamaa naisten keskuudessa. Miehen jälkeen katson naista, ja usein joudun ihmettelemään, että kannattiko naisen tosiaan ottaa niin paljon itseä tasokkaampi mies. Luulisi että se olisi naisellekin vähän ahdistavaa, kun naista itseään paljon kauniimmat ja mielenkiintoisemmat naiset jatkuvasti pyörivät miehen ympärillä."

Onpas sulla jännittävät harrastukset. Hauskaa loppuelämää vaan niiden parissa, taitaa olla todella mukavaa kuluttaa kakki aika pohtien jotain tasoteorioita ja ihmetellä miksi kukakin on pariutunut kenekin kanssa.

• m30.
        sukkavaras kirjoitti:

"Ei. Katselen naisia, joilla on komea, pitkä, raamikas, ja rennon tai jännittävän näköinen mies. En siis katsele sitä miestä sen enempää kuin että pyrin arvioimaan olisiko hän kuumaa kamaa naisten keskuudessa. Miehen jälkeen katson naista, ja usein joudun ihmettelemään, että kannattiko naisen tosiaan ottaa niin paljon itseä tasokkaampi mies. Luulisi että se olisi naisellekin vähän ahdistavaa, kun naista itseään paljon kauniimmat ja mielenkiintoisemmat naiset jatkuvasti pyörivät miehen ympärillä."

Onpas sulla jännittävät harrastukset. Hauskaa loppuelämää vaan niiden parissa, taitaa olla todella mukavaa kuluttaa kakki aika pohtien jotain tasoteorioita ja ihmetellä miksi kukakin on pariutunut kenekin kanssa.

Jos olisit mies, ja naiset olisivat kohdelleet sinua huonosti, tai kuten ATM:ien kohdalla, jättäneet kokonaan ilman, niin kyllä sinäkin sitten ymmärtäisit miksi tasoteoria on kiinnostava. Tasoteoria antaa selityksen sille, miksi naisonni jakautuu niin epätasaisesti miesten keskuudessa.

• Sellaisena pysyt
        m30. kirjoitti:

Nyt ymmärrän miksi olet vielä sinkku :D

163 cm ja 80 kiloa on sinusta siis TODELLA lihava nainen :DD

Nainenhan ei sanonut että on hoikka, hän sanoi ettei ole kovin lihava. Minusta et voi sanoa asiaan mitään ellet ole omin silmin nähnyt häntä. Tää olikin hyvä esimerkki miehen luuloista... Surullista.

• ????????
        m30. kirjoitti:

Jos olisit mies, ja naiset olisivat kohdelleet sinua huonosti, tai kuten ATM:ien kohdalla, jättäneet kokonaan ilman, niin kyllä sinäkin sitten ymmärtäisit miksi tasoteoria on kiinnostava. Tasoteoria antaa selityksen sille, miksi naisonni jakautuu niin epätasaisesti miesten keskuudessa.

Miten se tasoteoriasi selittää miksi hyvännäköisellä miehellä on tavisnainen? Hyvännäköinen mieshän saisi myös hyvännäköisen naisen, koska luultavasti hyvännäköisyys/tavis/rumuus ominaisuutena menee Gaussin käyrän mukaan, ihan niinkuin pituus, kengännumero ja älykkyys.

Suurin osa on taviksia. Ala- ja yläpäässä rumat ja kauniit/komeat.

Tuliko mieleen, että kaikki ihmiset eivät ole niin ulkonäkokeskeisiä kuin sinä? Tai että se olisi # 1-sijalla.

• m30.
        Sellaisena pysyt kirjoitti:

Nyt ymmärrän miksi olet vielä sinkku :D

163 cm ja 80 kiloa on sinusta siis TODELLA lihava nainen :DD

Nainenhan ei sanonut että on hoikka, hän sanoi ettei ole kovin lihava. Minusta et voi sanoa asiaan mitään ellet ole omin silmin nähnyt häntä. Tää olikin hyvä esimerkki miehen luuloista... Surullista.

Minulla on ollut suunnilleen samanpituinen tyttöystävä, joka oli kymmenen kiloa tuota naista laihempi, ja siitä huolimatta aikamoisen pullea kyllä jo silläkin painolla.

• ES
        m30. kirjoitti:

Esimerkiksi tänään näin kaupassa taas sellaisen epäsuhtaisen pariskunnan. Mies oli ilmeisesti joku toimistotyöntekijä, mutta aika tyylikkäästi pukeutunut tietenkin kaikki nuo määreet pitkä tumma komea jne. Miehen nainen oli tuulipuvussa kulkeva, n. 165 cm, hoikka, rinnaton ja pyllytön nainen. Naisella oli taviskasvot, lyhyehköt hiukset, rumat kekkoslasit, tylsä pipo, ja jotenkin poikamainen elekieli.

Tällaisessa naisessa ei sinänsä ole mitään vikaa, olen itse seurustellut yhden vähän samanlaisen naisen kanssa. Mietin vain sitä, että mahtaako tuo nainen olla onnellinen, kun hänen miehensä menee työpaikan iltatilaisuuteen, ja firman kaikki sihteerit ovat parin siiderin jälkeen vuorotellen änkemässä tämän miehen syliin. Kertookohan tämä mies siitä naiselleen? Kertooko hän siitä kuinka joskus tulee vähän sorruttuakin? Mitä tämä nainen miettii silloin? Onko kaikkien naisten tavoittelema mies tosiaan näiden tuskallisten varjopuolten arvoinen tavisnaiselle?

Aika kummaa ketjua tullut tänne. Olen ihan pihalla mistä keskustellaan...

M30. tarkoittaa kai, miksi "panomies-YTM:ien" pitää viedä kaikki tavisnaisetkin eikä hänelle jää mitään, paitsi siilinpiikkirasvatuubi ja lohtunamit ostoskorin pohjalle... vai mitä?

• 35e7ye3asy7ea
        m30. kirjoitti:

Minulla on ollut suunnilleen samanpituinen tyttöystävä, joka oli kymmenen kiloa tuota naista laihempi, ja siitä huolimatta aikamoisen pullea kyllä jo silläkin painolla.

Valehtelet, ei sulla mitään tyttöystävää ole koskaan ollut. Puhut nyt siskostasi.

• eivoimittään

No kyllä se on vaikka miten päin asiaa katsoisi

Pituus: 163 cm
      Paino: 80 kg
      Painoindeksi on: 30,1 - Merkittävä lihavuus

• yks nainen

78 kiloa: Lievä lihavuus 25,0 - 29,9

Ja nainenhan sanoi ettei ole kovin lihava. Pari kiloa sinne tai tänne menee jo lihaksikkuus/kropanmuoto-osastoon, joten nainen saattoi olla ihan realisti. Joillekin naisille ylipaino asettuu kivasti tisseihin ja perseeseen ja jos vielä harrastaa lihasliikuntaa, lihakset painavat enemmän kuin läski.

Ehkä ei kannattaisi olla niin kranttu. Moni hyvä kakku menee ohi suun ennakkolulojen ja liian tiukan kriteerilistan takia.

• eivoimittään
        yks nainen kirjoitti:

78 kiloa: Lievä lihavuus 25,0 - 29,9

Ja nainenhan sanoi ettei ole kovin lihava. Pari kiloa sinne tai tänne menee jo lihaksikkuus/kropanmuoto-osastoon, joten nainen saattoi olla ihan realisti. Joillekin naisille ylipaino asettuu kivasti tisseihin ja perseeseen ja jos vielä harrastaa lihasliikuntaa, lihakset painavat enemmän kuin läski.

Ehkä ei kannattaisi olla niin kranttu. Moni hyvä kakku menee ohi suun ennakkolulojen ja liian tiukan kriteerilistan takia.

En minä pidä isoista tisseistä tai perseestä. Isot tissit on lehmämäisen oloiset ja iso perse on epäesteettinen ja selluliittinen. Noin iso ylipaino suurentaa rasvan määrää myös muualla kehossa, eikä sekään ole hyvä. Muutaman kilon kyllä kestää mutta tuossa on aivan liikaa. Ne on makuasioita ja hyviä kakkuja löytyy myös niistä jotka sopivat paremmin omaan makuun. Alunperin oli kuitenkin kysymys siitä onko tuolla pituudella ja painolla normaalikokoinen vai lihava ja vastaus on edelleen lihava. Liian lihava mun makuun.

• yks nainen
        eivoimittään kirjoitti:

En minä pidä isoista tisseistä tai perseestä. Isot tissit on lehmämäisen oloiset ja iso perse on epäesteettinen ja selluliittinen. Noin iso ylipaino suurentaa rasvan määrää myös muualla kehossa, eikä sekään ole hyvä. Muutaman kilon kyllä kestää mutta tuossa on aivan liikaa. Ne on makuasioita ja hyviä kakkuja löytyy myös niistä jotka sopivat paremmin omaan makuun. Alunperin oli kuitenkin kysymys siitä onko tuolla pituudella ja painolla normaalikokoinen vai lihava ja vastaus on edelleen lihava. Liian lihava mun makuun.

Taulukoista ei näe oikeasti onko ihminen vähän ylipainoinen vai "merkittävästi" lihava. Makuasiat on sitten taas makuasioita, pitääkö laihoista vai lihavista tai jostain siltä väliltä. Ei se ollut pointti.

• eivoimittään
        yks nainen kirjoitti:

Taulukoista ei näe oikeasti onko ihminen vähän ylipainoinen vai "merkittävästi" lihava. Makuasiat on sitten taas makuasioita, pitääkö laihoista vai lihavista tai jostain siltä väliltä. Ei se ollut pointti.

Noh, ei tässä tarvitakkaan taulukkoa. 163 ja 80kg kertoo että on lihava. Ap kysymyksen naisen olisi kuulunut sanoa reilusti että on lihava. Ei ilmeisesti ole sittenkään sinut itsensä kanssa.

• Minä olen 181 cm ja 60 kg.

Eli kuudetkymmenet ja kahdeksatkymmenet senteissä ja kiloissa hieman päinvastoin kuin esimerkin naisella.

• 12+9

Hyhhyh, en todellakaan kiinnostuisi. Miehellä pitää olla "raamit", ei kiinnosta kuivan kesän orava.

• Mielenkiinnosta vaan

Kerrohan sitten kuinka paljon painaa 163 cm pyöreä nainen?

• Suorakaide

Tarkoittaako pyöreä nyt eri asiaa kuin lihava? EIkö lihavat ole pyöreitä? Onko ne enemmän kulmikkaita?

• Mielenkiinnosta vaan
        Suorakaide kirjoitti:

Tarkoittaako pyöreä nyt eri asiaa kuin lihava? EIkö lihavat ole pyöreitä? Onko ne enemmän kulmikkaita?

Ei vaan nyt oli kysymys m30.:n mielipiteestä. Hänhän sanoi, että 163cm/80kg on todella lihava. Kiinnostaisi tietää mikä on pyöreä kiloissa hänen mielestään. Kun normaalipainoisuus on tuolla naisella vain 14 kilon päässä. Muutaman kilon laihtuminen/lihominen ei normaalisti näy vielä missään, joten olisi mielenkiintoista tietää missä välissä 67-79 kg ollaan pyöreitä ja missä muututaan todella lihavaksi?

• dfgkdgkd
        Mielenkiinnosta vaan kirjoitti:

Ei vaan nyt oli kysymys m30.:n mielipiteestä. Hänhän sanoi, että 163cm/80kg on todella lihava. Kiinnostaisi tietää mikä on pyöreä kiloissa hänen mielestään. Kun normaalipainoisuus on tuolla naisella vain 14 kilon päässä. Muutaman kilon laihtuminen/lihominen ei normaalisti näy vielä missään, joten olisi mielenkiintoista tietää missä välissä 67-79 kg ollaan pyöreitä ja missä muututaan todella lihavaksi?

"Vain"? Esim. 15 kilon laihtuminen naisella näkyy kohtalaisen selvästi. Naisella siksi, että naiset ei saa kerättyä samaa lihasmassaa kuin miehet parhaimmillaan.

• Nainen -79
        Mielenkiinnosta vaan kirjoitti:

Tiesitkö, että tuo muutama kilo on 1 vaatekoko?

• ebmy,

pyöreä= ylipainoinen
      Läski= huolestuttavasti ylipainoinen

• -------------

Älkää hyvät ihmiset numeroita tuijottako. Edes painoindeksi ei ole mikään totuus. Tunnen ihmisen, joka numeroissa näyttää sairaalloisen ylipainoiselta, mutta vaatteet päällä ihan normaalipainoiselta. Sattuu olemaan entinen fitness-harrastelija, ja se lihasmassa tosiaan painaa.

• Mies1985

Käytännössä maailmassa on vain muutamia naisia jotka eivät ole lihavia noilla mitoilla. Haluaisin mainita esimerkkinä doping-aikojen naiskiekonheittäjät joiden parhaimmisto oli jotain 180cm ja yli 80kg. Naisiksi tunnistettavissa ihan selvästi ja osa kauniita mutta epätavallisen lihaksikkaita silti.

Tavallinen salilla käyvä nainen kyykkää tyhjää tankoa vuodesta toiseen.

• mmmjsaxnzm 89w3dq97c

Lihavahan tuo nainen on -entä sitten? Onko m30:n ongelma? Häh. Paitsi jos kyseinne nainen on m30:n tyttöystävä, mutta muuten asia ei hänelle kuulu.

• sir_eino

Mittojen perusteella painaa enemmän kun olisi terveydelle suotavaa mutta eipä tuo varmaan mua haittaisi. Riippuu naamasta, luonteesta ja siitä miten rasva on kertynyt. Vaikka naama olisi pelottava, luonne hirveä ja rasva kertynyt pelkästään käsvarsiin asia ei silti olisi minulle ongelma.

Joo joo, pilaan lihavat naiset kun annan niille huomiota ja kikkeliä vaikka olen hyvävartaloinen. Ei tarvtse kommentoida. Tästäkin naisesta josta m30 kirjoittaa niin kauniisti, m30 olisi varmasti saanut vaimon ilman minunkaltaistani himonussjanaistenpaaduttajaa joka on kuitenkin tuon jostan lutkapiireistä iskenyt ja käynyt jyystämässä Sirdien vessassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe