Kertokaas miehet

Muikkuuuuuuuuuu!

Haluaisin ihan raa'an rehellisen arvion siitä, mikä minussa sytyttää ja mikä on taas nounou =). Mielipidettään ei tarvitse siis siistiä, kestän kyllä haukutkin.

Eli olen 24vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut. On tässä tullut mietittyäkin että mikä mättää...

Fyysinen olemukseni:
Pituudeltani olen 165cm, painan 48kg-50kg(ei, en ole anorektikko, painoa on vain vaikea nostaa ruumiinrakenteeni takia)
Kengänkoko 35
Rinnat hädin tuskin a-kuppi
Peppu on pieni ja pyöreä ja olen saanut kuulla siitä kehuja usein. On muuten ainoa osa kropassani mistä pidän.
Hartiani ovat leveät, vaikka minulla on pieni vyötärö tuo ei ole sopusuhtaista..
Olen kuulemma todella siro ja keijukaismainen, itse kutsun sitä luurankomaisuudeksi, olen kuin haudasta noussut. Muodot olisi kivat että erottaa pikkupojasta. Eli en ole mikään muodokas ja en tästä syystä oikein tunne itseäni naiseksi. Olen siis todella pieni ja usein kuulen että näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta (asiaa pahentaa se, kun olen meikittä) Söpöttelyä saan kuulla usein, ja tämä kyllä syö naista välillä.
Minulla on tumman ruskeat hiukset olkapäille joita tykkään pitää auki, silmäni ovat suuret ja vihreät, nenä on aika hirveän mallinen vaikka pieni onkin.

Pukeudun suhteellisen rennosti vapaa-aikana ( teini-iässä todellisen ulkonäkökriisin ja aina piti mennä korot jalassa täysin pyntättynä jne..nyt tuokin vaiva helpottui)
Käytän farkkuja, toppeja, pitkähihaisia, neuleita, klassisesti leikattuja takkeja...jalassa usein joko korolliset saapikkaat tai ballerinat.

Eli yleisvaikutelmalta varmaan aika helposti lähestyttävä-Kö?

Luonne:
-Aika introvertti, tarvitsen omaa rauhaa. Ehkä liikaakin sillä tunnen itseni aika erakoksi välillä.
-Mutta kavereiden seurassa aika puhelias ja menevä. Hyvä kun muut saa suunvuoron olen aika puhuvapää.
-Olen luova; maalaan, soitan kitaraa, laulan bändissä. Kirjoitan myös "kirjaa" ja suuruudenhulluuttani jopa uskottelen itselleni että minusta tulee vielä kirjailija.
-Inhoa teeskentelyä ja pinnallisuutta ja lauon mielipiteeni välillä turhankin suoraan, se on inhottavaa. Osaan suoraan sanottuna olla todella ilkeä piikkihäntä.
-Olen mustis rakkaista ihmisistä ja kontrollifriikki. Jos en rakasta en ole mustis.
-Olen aika lapsenmielinen, leikkisä ja huumorintajuinen (kuulemma)
-Mutta toisaalta hyvin kunnianhimoinen ja kuulemma todella "vanha" ikäisekseni.
-Olen välillä todella masentava, koska olen herkkä, angstaan usein.
-Olen läheisriippuvainen.
-Vaivun välillä itsesääliin.
-Henkisesti olen aika vahva. Mutta mulla on suojamuurit aika usein edessä.

Antaa tulla. Olen valmis.

24

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies9984

      Lapsenmielinen ja leikkisä.. Kuulostaa joltain 10vee tytöltä. Nouuu thänks! Ja toi liika puheliaisuus on ainakin itsellä aikamoinen miinuspiste. Kontrollifriikki kanssa nou. Ja liika mustasukkaisuus! EIIIII!!

      Ulkonäöstä.. Kuulostat liian laihalta. Siis itseäni henk kohtaisesti ei kovin hoikat/laihat kiinnosta. Muotoja täytyy olla. Rinnatkin aika pienet, tosin sillä nyt ei niin ole merkitystä paitsi niille, jotka ovat helvetin pinnallisia. Joten joo, en anna tuosta mitään miinuspisteitä koska sama se niille tisseille.

      Vaikutat siis liian hennolta ja pieneltä, kuten itsekin kerroit olevasi aika pieni. Ei siinä muuten mitään vikaa mutta jos ajattelen että kiinnostaisiko itseäni, niin ENNEMMIN (huom, ennemmin) ottaisin naisen jolla on muotoja. Se ei tarkoita välttis lihavaa vaan muodokasta. On tissiä, persettä, kapea vyötärö ja leveä lantio.

      Tuskin sussa nyt suurempaa vikaa on, vaikea se on netin kautta kenenkään sanoa vaikka kuinka kuvailisit itseäsi.

      Miksi et ole koskaan seurustellu? Oletko kovin vaativa? Pinnallinen? Etkö vain ole ollut valmis? Mieti, mitkä ovat ne syyt. Ne eivät välttämättä ole ulkonäössäsi tai luonteessasi.

    • 19,19

      Laita kuva niin saat rehellisen mielipiteen.

    • Cavalleria Rusticana

      ---------------------------------------
      Eli olen 24vuotias nainen enkä ole koskaan seurustellut. On tässä tullut mietittyäkin että mikä mättää...
      ---------------------------------------

      Kuulostaa hieman epäilyttävältä. Moni normaalijärkinen ja -vartaloinen nainen ehtii helpostikin kaksinumeroiseen määrään seurustelusuhteita tuohon ikään mennessä.

      ---------------------------------------
      Fyysinen olemukseni:
      Pituudeltani olen 165cm, painan 48kg-50kg(ei, en ole anorektikko, painoa on vain vaikea nostaa ruumiinrakenteeni takia)
      ---------------------------------------

      Kuulostaa aika vähäiseltä, mutta kuten jo sanoit, ruumiinrakenteesi varmaan vaikuttaa. Miehille kilot ovat yhdentekeviä, kunhan kokonaisuus toimii.

      ---------------------------------------
      Kengänkoko 35
      ---------------------------------------

      Ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

      ---------------------------------------
      Rinnat hädin tuskin a-kuppi
      ---------------------------------------

      Jos rintasi ovat pienet, sinun kannattanee siis unohtaa ns. tissimiehet ja keskittyä metsästämään ns. peppumiehiä. Lenkkeily ja kuntosali auttaa muuten kovasti. Moni mies muuten pitää pienistä rinnoista, kunhan ne ovat kiinteät.

      ---------------------------------------
      Peppu on pieni ja pyöreä ja olen saanut kuulla siitä kehuja usein. On muuten ainoa osa kropassani mistä pidän.
      ---------------------------------------

      Kuulostaa lupaavalta , käytä siis vahvuuttasi!

      ---------------------------------------
      Hartiani ovat leveät, vaikka minulla on pieni vyötärö tuo ei ole sopusuhtaista..
      Olen kuulemma todella siro ja keijukaismainen, itse kutsun sitä luurankomaisuudeksi, olen kuin haudasta noussut. Muodot olisi kivat että erottaa pikkupojasta. Eli en ole mikään muodokas ja en tästä syystä oikein tunne itseäni naiseksi. Olen siis todella pieni ja usein kuulen että näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta (asiaa pahentaa se, kun olen meikittä)
      ---------------------------------------

      Ehkäpä voisit pukeutumisellasi/meikkivalinnoilla yrittää korostaa naisellisuutta? Naisen ei tarvitse olla muodokas ollakseen naisellinen.

      ---------------------------------------
      Söpöttelyä saan kuulla usein, ja tämä kyllä syö naista välillä.
      Minulla on tumman ruskeat hiukset olkapäille joita tykkään pitää auki, silmäni ovat suuret ja vihreät, nenä on aika hirveän mallinen vaikka pieni onkin.
      ---------------------------------------

      Tummat hiukset plussaa!

      ---------------------------------------
      Pukeudun suhteellisen rennosti vapaa-aikana ( teini-iässä todellisen ulkonäkökriisin ja aina piti mennä korot jalassa täysin pyntättynä jne..nyt tuokin vaiva helpottui)
      Käytän farkkuja, toppeja, pitkähihaisia, neuleita, klassisesti leikattuja takkeja...jalassa usein joko korolliset saapikkaat tai ballerinat.
      ---------------------------------------

      Pukeutumisesi kuulostaa äkkiseltään trendikkäältä. Huomaa, että harva mies haluaa naiseltaan erityisen paljastavaa pukeutumista arkena.

      ---------------------------------------
      Eli yleisvaikutelmalta varmaan aika helposti lähestyttävä-Kö?
      ---------------------------------------

      Luonne vaikuttaa lähestyttävyyteen enemmän kuin ulkonäkö!

      ---------------------------------------
      Luonne:
      -Aika introvertti, tarvitsen omaa rauhaa. Ehkä liikaakin sillä tunnen itseni aika erakoksi välillä.
      -Mutta kavereiden seurassa aika puhelias ja menevä. Hyvä kun muut saa suunvuoron olen aika puhuvapää.
      ---------------------------------------

      Tämä pätee useimpiin ihmisiin.

      ---------------------------------------
      -Olen luova; maalaan, soitan kitaraa, laulan bändissä. Kirjoitan myös "kirjaa" ja suuruudenhulluuttani jopa uskottelen itselleni että minusta tulee vielä kirjailija.
      ---------------------------------------

      Musiikillisuus ja kiinnostus kirjoittamiseen plussaa.

      ---------------------------------------
      -Inhoa teeskentelyä ja pinnallisuutta ja lauon mielipiteeni välillä turhankin suoraan, se on inhottavaa. Osaan suoraan sanottuna olla todella ilkeä piikkihäntä.
      ---------------------------------------

      Mielipiteitä on hyvä olla, mutta piikittely lähinnä vituttaa.

      ---------------------------------------
      -Olen mustis rakkaista ihmisistä ja kontrollifriikki. Jos en rakasta en ole mustis.
      -Olen aika lapsenmielinen, leikkisä ja huumorintajuinen (kuulemma)
      -Mutta toisaalta hyvin kunnianhimoinen ja kuulemma todella "vanha" ikäisekseni.
      -Olen välillä todella masentava, koska olen herkkä, angstaan usein.
      -Olen läheisriippuvainen.
      -Vaivun välillä itsesääliin.
      -Henkisesti olen aika vahva. Mutta mulla on suojamuurit aika usein edessä.
      ---------------------------------------

      Kovin on ristiriitaista kuvausta, vaikuttaa lähinnä siltä ettet tunne itseäsi kovin hyvin. Enemmän kallistuisin kyllä tämän kirjoituksen perusteella lapsellisen kuin kovin kypsän kannalle.

      T: 24 v mies

      • Muikkuuuuuuuuuu!

        Kiitos ja kumarrus.

        Tuohon kysymykseen että miksi en ole seurustellut: ei ole tullut yksinkertaisesti sellaista tyyppiä vastaan joka olisi saanut aikaan sen että sydän olisi heittänyt volttia =)
        En ole pinnallinen, en odota mieheltä sixpäkkejä, lihaksia tai filmistaran ulkonäköä. Uskon että ihan tavallinen kelpaisi. Tietty tyypissä pitäisi olla jotain mikä kiinnostaa. En ole näköjään vain sellaista tyyppiä joka lähtee kenen tahansa mukaan. Tärkeintä minulle olisi henkinen yhteys. Jos sellainen tulisi vastaan olisin aivan myyty =)

        "Kuulostaa hieman epäilyttävältä. Moni normaalijärkinen ja -vartaloinen nainen ehtii helpostikin kaksinumeroiseen määrään seurustelusuhteita tuohon ikään mennessä."
        Auts, no ehken ole normaalijärkinen tai vartaloinen sitten. Mutta sanoinpahan että suoria mielipiteitä saa laukoa.


      • Rehellinen mielipide
        Muikkuuuuuuuuuu! kirjoitti:

        Kiitos ja kumarrus.

        Tuohon kysymykseen että miksi en ole seurustellut: ei ole tullut yksinkertaisesti sellaista tyyppiä vastaan joka olisi saanut aikaan sen että sydän olisi heittänyt volttia =)
        En ole pinnallinen, en odota mieheltä sixpäkkejä, lihaksia tai filmistaran ulkonäköä. Uskon että ihan tavallinen kelpaisi. Tietty tyypissä pitäisi olla jotain mikä kiinnostaa. En ole näköjään vain sellaista tyyppiä joka lähtee kenen tahansa mukaan. Tärkeintä minulle olisi henkinen yhteys. Jos sellainen tulisi vastaan olisin aivan myyty =)

        "Kuulostaa hieman epäilyttävältä. Moni normaalijärkinen ja -vartaloinen nainen ehtii helpostikin kaksinumeroiseen määrään seurustelusuhteita tuohon ikään mennessä."
        Auts, no ehken ole normaalijärkinen tai vartaloinen sitten. Mutta sanoinpahan että suoria mielipiteitä saa laukoa.

        Mun mielestä 24 on vielä sen verran nuori, että on paljon ihmisiä, jotka eivät ole vielä seurustelleet. Ihmiset on erilaisia, itse karttelen vähän "sarjaseurustelijoita" ja tykkään tyypeistä, jotka itseni tavoin valitsevat seuransa tarkemmin.

        Samaa mieltä vähän olen edellisen kanssa, että tuo suojamuuri ja vahvuus ovat aika ristiriidassa. Samoin on erittäin suuri miinus, että pidät vain takapuolestasi ja dissaat ulkonäköäsi. Itsevarmuus on viehättävää ja itsevarman ihmisen ei myöskään tarvitse olla mustasukkainen ja kontrolloiva, mitkä ovat myös todella vastenmielisiä ja luotaantyöntäviä piirteitä. Kuulostat tosi kauniilta, mutta jos itseinho ja väheksyntä paistavat sinusta, sen sijaan että osaisit olla kiitollinen siitä mitä olet saanut (ja iloita sitä kautta aidosti myös muiden puolesta) tekee se kauniistakin ihmisestä epäviehättävän.

        Ehkä et ole vielä löytänyt itseäsi. Viehättävyyttäsi voit siis lisätä tietoisesti kasvattamalla itsetuntoasi ja opettelemalla rakastamaan itseäsi. Sitten se on muillekin helppoa. :)


    • Mennis

      Pitkän matkaa, siroutta, keijukaisuutta, lukuja ja kuppikokoja myöten muistutat suuresti naista, jota rakastin suuresti (Hän ei pitänyt minusta).

      Minusta pieni ujous, sisäinen vakavuus, taiteellisuus vain lisäävät kiehtovuutta. Pinnallisuutta ja teeskentelyä inhoan, mutta nainen saa olla naisellinen eli hivenen turhamainen. Isot rinnat eivät ole tärkeät. Olen aina pitänyt pienistä. Pyöreä peppu on kiva, olen aina pitänyt sellaisista. Älä häpeile hartioitasi. Kapea vyötärö on ihana. Kuljeta varttasi ylpeydellä, hyvällä ryhdillä.

      Musta tuntuu, että sä oot makee, tosi makee. Joku on vielä onnekas, kun saa sinut.

    • Muikkuuuuuuuuuu!

      Mennis:
      Voi vitjat, mikä meni vikaan naisesi kanssa =/, jos saan udella?

      Kiitos. Olet varmasti itsekkin todella "makee" mies ;)

    • Mennis

      Joskus vaan käy niinkin, että toinen tykkää ja toinen ei. Eikä siinä auta, vaikka se tykkääjä tykkäisi koko universumin verran. Jos toiselle on mielenvastainen, niin sille ei juuri mahda mitään.

      Olen jo toipunut, mutta kieltämättä se oli kova reissu.

      Koita vaalia naisellisuuttasi. Ole ylpeä siitä, että kannat kohtua, elämän taikaa. Ymmärrä, että häpysi on temppeli ja sinä olet jumalatar. Nainen joka uskaltaa olla nainen, on makee.

      Don't talk about me.

    • kYl PaNiSiN

      Ei se rintojen koko ole se suurin seikka miehillä, kun naisia katselevat, ainenkaan niillä, jotka tositarkoituksella jotakuta tsiikailevat. (Tosin itse juuri aloitin viestini rinnoista puhuen, joten... noh... pieleen meni.) Kuvailu on kaunis. Kaikki naiset, joihin olen kiintynyt, ovat olleet brunetteja ja pitkähiuksisia. Eikä se pituuskaan niin vakava asia ole. 165cm päätellen veikkaan, että olet suht siro - niinkuin mainitsitkin. Thumbs up. Lyhyt/olematon mies historia ei ole paha asia, pelkkää plussaa. Voi hitto, en mä kyllä nyt heti keksi mitään valitettavaa. Ettet vaan olis se mun vaimo. Ei kai kuitenkaan...

      Pärskit eteen päin vaan, sussa mitään vikaa ole. Se "unelmien prinnssi, valittu" tulee kohta päin, oo vaan valmiina.

    • Mies 36

      Fyysiseltä olemukseltasi olet ehkä vähän liian laiha omaan makuuni, mutta nämä piirteet eivät kuitenkaan ole niitä isoja juttuja, miksi en voisi kuvitella suhdetta kaltaisesi naisen kanssa. Eli kroppa on varmasti ihan ok.

      Pukeutuminenkaan ei herätä mitään negatiivisia ajatuksia. Ethän vaan meikkaa liian vahvasti? Se on itselleni naisessa selkeä nou-nou.

      Luonteesi puolelta sitten löytyvätkin ne asiat, joiden vuoksi en voisi ajatella suhdetta kaltaisesi kanssa:

      Ilkeä piikittely, mustasukkaisuus, kontrollifriikkeys, taipumus masentua, läheisriippuvaisuus, itsesääli.

      Henkinen vahvuus on selkeästi ristiriidassa edellä mainittujen ominaisuuksien kanssa. Tämän vuoksi itselläni herää kysymys, että onko se henkinen vahvuus aitoa ja todellista vai uskotteletko itsellesi vain niin? Oletko kenties rakentanut sydämesi eteen sellaisen suojamuurin, joka vain antaa sinusta henkisesti vahvan kuvan? Millaiseksi koet itsetuntosi? Arvostatko itseäsi sellaisena kuin olet?

      On joka tapauksessa hienoa, että pohdit näitä asioita. Itsensä entistä parempi tunteminen auttaa kasvamaan oikeasti henkisesti vahvemmaksi ja paremmaksi. Sillä tiellä tässä ollaan toivottavasti itse kukin, ja hommaa riittää varmasti kaikilla loppuelämäksi.

    • Muikkuuuuuuuuuu!

      Ei, en meikkaa vahvasti.Pelkää ripsaria ja huulirasvaa käytän arkena. Tykkään kun iho saa hengittää =D

      Heh, nuo negatiiviset piirteet mainitsin, koska en halunnut valehdella olevani täydellinen. Kukaan meistä ei ole. Ei ne kieltämisellä poistu. Täytyy olla itselleen rehellinen ja kyrpii sellaiset ihmiset jotka pakenevat ns. "pimeää" puolta itsessään. Kuten sanoit, kaikki me täällä ollaan kehittymässä.

      Kyllä se henkinen vahvuus silti on omalla kohdalla aitoa =). Sellaisissa tilanteissa, joissa heikoimmat olisivat valmiita vetämään ranteet auki, jaksan yhä pakottaa itseni eteenpäin.
      Iän mukaan olen oppinut arvostamaan itseäni. Itsetuntoni on ihan ok.
      Kyllä niitä suojamuureja kaikki rakentelevat, ja ehkä niin onkin parempi, elämässä on ihan tervettä olla varovainen =).

      Slalom.

      • Mies 36

        Tekstissäsi on kyllä vinha perä: Oman heikkouden myöntäminen on todellista vahvuutta.


      • Mies 36

        Tuohon ensimmäiseen viestiini voisin lisätä sen, että enhän oikeasti tiedä kuinka vahvoja ne negatiiviset puolesi ovat, ja miten ne käytännössä ilmenevät. Siihen nähden oli ehkä vähän liian rajusti sanottu, etten voisi kuvitella suhdetta kaltaisesi kanssa. Vedän siis pykälän verran takaisinpäin. ;-)

        Oikea elämä sen vasta näyttäisi olisiko mahdollisuuksia toimivaan suhteeseen vai ei. Tästä huolimatta kyseiset piirteet ovat joka tapauksessa selkeä haaste suhteelle, ja asia, jonka suhteen kannattaa tehdä töitä itsensä kanssa.


    • Muikkuuuuuuuuuu!

      Mennis:
      Kysyin siksi, koska itselläkin ollut aika sama tilanne päällä vuoden päivät. Aika raastavaa tosiaan..ja jänskä yhteensattuma.

      Mutta jep elämä jatkuu.

    • Anorexia on syömishäiriö. RUPEA SYÖMÄÄN KUNNOLLA niin saat miehen. Ethän sinä jaksa synnyttääkän, jos et syö tarpeeksi. Juopoilla on sitten varmaan juomishäiriö eli JANOREXIA.

    • tavallinen mies

      Kuulostat tosi haluttavalta naiselta.
      Tämä on 32-vuotiaan miehen mielipide.
      Lisättäköön vielä sellainen, että jos miehet ketjussa arvostelevat sinua kokemattomuuden, lapsenmielisyyden, läheisriippuvaisuuden tai introverttiyden takia, niin heitä ei kannata kuunnella. Sellaiset miehet, jotka noita asioita naisessa kritisoivat, eivät oikeasti edes halua vakavaa suhdetta. He haluaisivat että olisit pinnallinen nainen, jonka kanssa voisi harrastaa irtoseksiä. Heidän mielipiteillään ei ole mitään väliä sinulle, koska luultavasti et etsi ollenkaan sellaisia "pillunmetsästäjiä" kuin nämä miehet ovat.

      Omaa rakasta tyttöystävää etsivälle miehelle olet todellinen löytö :)

    • yks vaan.

      Aika kiva teksti aloittajalta ja kelpaisit minullekin. Kuulostaa aika vähältä tuo 48-50kg mutta jos muuten vartalo/kasvot ok nii ehdottomasti. Itseasiassa paljon samoja asioita ei kumpikaan koskaan seurusteltu, minäkin niin harvoin näen itselleni kiinnostavan naisen josta kiinnostun. Eli paljon on yhteisiä asioita mistä tykätään ja millaisia olemme. Itsekkin olen pienehkö mies 169/65 ja 24v. että en haluaisikaan pitkää naista, korkeintaan itseni mittaisen tai itseäni lyhemmän. Itseääni ei vaan silmälasipäiset henkilöt kiinnosta yhtään ja kyllä peppu aina tissit voittaa! Toki olisi hyvä jos naisella olisi vähänkin rintoja. Lapsenmielisyys ei haittaa mutta angstaus ja mustasukkaisuus haittaa. Mistä päin suomea aloittajatyttö olet? T. ikisinkku

    • *tietää*

      Uskaltaisin sanoa että useimpien miesten vaatimukset naisten suhteen ovat 1. ei ole vittumainen. 2. antaa pillua.

      Jos noihin kahteen asiaan taivut niin ei pitäisi olla mitään ongelmia miehen löytämisessä.

    • ....stiffi

      Suurimmat miinukset:
      -Olen välillä todella masentava, koska olen herkkä, angstaan usein.
      -Vaivun välillä itsesääliin.

      Toki riippuen siitä, kuinka kovaa oikeasti angstaat.
      Muuten peukku ylös.

    • Ehkä oon kakara sit.

      Lapsenmieliset ihmiset on tosi jeess... Onhan noita röökimuijia ja lapsenhakkaajaäippiä maailmassa jo tarpeeks joten ei vaihtelukaan haittaa :)

    • öööööääääää

      Olen itse 35v mies ja 170cm/55kg, eli hoikka. Paino on ollut kilon tarkkuudella sama intistä lähtien ja pidän sitä vain hyvänä asiana, voin syödä ihan mitä haluan ja paino pysyy samassa. Ilmeisesti sinulla on samat hyvät geenit ja tuohan vain helpottaa elämää ja ehdottomasti näen tuon naisessa plussana. Pidän hoikista tai normaalivartaloisista naisista, mutta aika harvalla on riittävästi tahtoa pysyä niissä mitoissa enää parisuhteeseen päästyä, varsinkin jos se alkaa teettää vähänkin enemmän työtä ja pitäisi käydä lenkillä tmv.

      Kengänkoko on riittävä pystyssä pysymiseen, miksipä sirolla naisella hiihtoliiton hyväksymiä kenkiä pitäisikään olla ;)

      Rinnat ovat tietenkin vasta imetysiästä päässeillä miehille tärkeät, mutta näin vanhemmiten ymmärtää naisen olevan jotain muutakin kuin rinnat ja perse, joten a-kuppi on taatusti parempi vaihtoehto kuin roikkuva c.

      Pieni ja pyöreä takapuoli kuulostaa mukavalta käsissä ja ehdottomasti parempi kuin seitsemän leivän uuni.

      Leveät hartiat saattaa olla visuaalisesti pieni miinus, mutta tämän voi yrittää kompensoimalla pukeutumisella.. esim. hameet/mekot saavat alavartalon näyttämään vähän tuhdimmalta.. riippuu toki mallista.

      En pidä itseäni luurankona, enkä usko että sinäkään olet sitä muiden kuin itsesi tai ylensyödeinen kanssasisarten mielestä. Katsoppas millaisia ihmiset olivat vuosikymmeniä takaperin kun raskain työväline ei ollut hiiri. Silloin ihmiset pysyivät hoikkina ja näyttivät hyvältä.. nykyään jopa kaupungeissa kuljetaan työmatkat autolla, ettei vain joutuisi kävelemään tai pyöräilemään.. saa siinä sitten ihmetellä kun perse levenee. Itse tosiaan harrastan liikuntaa, mutta ihan jo hyvän olon vuoksi, kropan vuoksi sitä ei tarvitse tehdä.

      Muodoista sitten taas sen verran, että hoikallakin naisella voi olla muotoja, mutta esim. yleisrurheilijoissa on paljon naisia, joiden lantio jatkuu yhtä leveänä kainaloon asti, eli ovat neliönmallisia.. tiimalasivartalo.. vaikka vähäisempikin.. on aina plussaa ja onhan sitä pidetty kautta historian hedelmällisyyden merkkinä. Tälle on tietenkin pukeutumisessa paha mitään tehdä, mutta vähän löysempää vaatetta, etkä yritä korostaa jotain mitä ei ole..

      Tummat hiukset ovat aina pop (itselleni), eikä vihreissä silmissäkään vikaa ole, mutta eivät vain itseäni sytytä. Kärsänmallihan tuo vain persoonallisuutta, eikä varmasti ole este yhdellekään miehelle.

      Pukeutumisesta on paha sanoa näkemättä, sillä kaksi farkkuihin ja pitkähihaiseen pukeutunutta naista ovat voineet toteuttaa vaatevalinnat huomattavankin poikkeavasti. Aika usein suominaiset tyytyvät siihen Seppälän lookkiin, mikä ei pue ketään. Trendipellekään ei tarvitse olla, kunhan löytää oman tyylin.

      Oman rauhan ymmärtäminen on hyvästä, sillä tarvitseehan myös miehet omaa rauhaa, jolloin jatkuva roikkuminen toisessa voisi vain ärsyttää.

      Kaveriseurassa saakin puhua, kuka sitä tuppisuuna..

      Luovuutta ja unelmia pitää olla, tietää elävänsä.

      Toisten huomioimista ja kunnioittamista pitäisi näköjään parantaa, eli et ole yksin maailmassa.. tai ehkä juuri tuon vuoksi oletkin yksin tässä ihmisiä täynnä olevassa maailmassa. Eli vaikka on asiasta eri mieltä kuin toinen, niin kannattaa kuitenkin miettiä mitä sillä voittaa, että pääsee sanomaan ja pätemään jostain asiasta.. eikö viihtyvyys ja hyvä fiilis ole kuitenkin pääasia. Toki töissä asia on sitten erikseen tai jos on oikeasti kyse tärkeästä asiasta, mutta jokaisesta pikkuasisata jos pitää päästä sanomaan, niin eipä se hirveästi houkuttele miehiä.

      Mustasukkaisuudesta pääsee eroon vain luottamalla toiseen, mutta luottamusta tarvitsee tuota kunniotusta, joka sinulta näyttää puuttuvan. Kun toista rakastaa, voi toiseen myös luottaa.. joskus tämä voi satuttaa, mutta ilman sitä riskiä ei voi rakastaa.

      Leikkisyys ja lapsellisuus on sopivassa mitassa hyvästä, kunhan ei aina typerältä blondilta vaikuta.. eli "blondius" yhdistettynä piikittelyyn on helkkarin huono yhdistelmä.

      Kunniahnhimo on myös hyvä piirre oikeissa mitoissa.

      Angstaaminen on myös erittäin huono piirre piikittelevälle "blondille". Optimistisuus vie eteenpäin, pessimistejä on maailmassa ihan liikaa.

      Läheisriippuvaisuus katoaa kun hankit lemmikin ja opit arvostamaan ja kunnioittamaan ihmisiä.

      Itsesääli on sairautta.. opettele eroon siitä.

      Henkisesti et ole vahva, mikäli edellä mainitut pitivät paikkaansa.. et vaikuta 24 vuotiaalta tai sitten sinulla on menossa itsenäistymiskriisi, joka käydään yleensä siinä vaiheessa kun lähdetään maailmalle opiskelemaan.

    • tavis luuseri mies

      Ei sussa ole muuta vikaa että olet tosi nirso kuten 99 % naisista. Tuskin sulle kelpaa mikään tavis mies vaan etsit sitä komeaa vähintään yli 170 cm komeaa miestä jolla työ ja rahaa. Naiset luulee et mies on köyhä jos on työtön eikä voi viedä naista ulos. Olet siis tavallinen nirso nainen

    • Syön sisällä, kiitos

      Minä en ainakaan "käy ulkona". Mussuttaa voi kotonakin, eikä muiden pällisteltävänä jossain restorantissa.

    • -Poikamies24-

      Moi.

      Lukemani perusteella sinussa ei ole mitään mikä estäisi jonkun rakastumasta sinuun. Kuulostat varsin viehättävältä ja ajattelevalta.

      Voisit ehkä kuitenkin yrittää nostaa painoa, jos haluat. Vaikutat älykkäältä ja itsenäiseltä ihmiseltä; ja meissä kaikista löytyy näitä mainitsemiasi "vikoja". Ainakin itsellä ajoittainen alakulo ja kielteiset luonteenpiirteet johtuvat vähäisiksi käyneistä ihmissuhteista; ihminen vain sattuu tarvimaan läheisyyttä pysyäkseen tasapainoisena.

      Ehkä ongelmasi onkin juuri ettet tapaa paljon ihmisiä; harrasta tai vietä aikaasi porukoissa joissa mahdollinen kumppani voisi löytyä.

      Siihen haluaisin itsekin vastauksen lukijoilta; mistä niitä puolisoita löytää?
      Baareista en välitä, eikait ne liene ainoita mahdollisuuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1534
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      64
      1162
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1047
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      35
      1003
    5. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      312
      893
    6. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      128
      884
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      880
    8. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      234
      811
    9. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      63
      802
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      28
      700
    Aihe