Sä ehkä tykkäät musta

mutta mä

rakastan sua mies.

En sitä sulle kerro ainakaan vielä, koska tiedän että sun tunteet ei taida olla ihan samaa luokkaa ja varmaan pelästyisit... Olen kuitenkin halunnut kertoa ja miettinyt mikä sun reaktio olisi...mitä sä sanoisit...sanoisitko mitään.

Tahdon vaan olla osa sun elämää ja olla sun lähellä. Nauraa sun kanssa :) en itkeä, vaikka sitäkin on sattunut pari kertaa. Olet ainut jonka edessä olen sillätavalla yhtäkkiä itkenyt, kovin moni ei näe mun heikkoa puolta.

15

2380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä puhu paskaa. Kevät on "lemmenaikaa", kunten hyvin tiedämme.

    • ihmettelen vain

      niin, mutta miks et sano mulle tätä suoraan? Mikä pidättelee?

    • Sellasta se on..

      Tiedän vaan että elämä on lyhyt.. tänään on, huomenna ei. Tiedät itse milloin on aika toimia, mutta älä venytä purukumia. Se ei veny ikuisesti. Kunhan olet tyytyväinen siihen miten toimit, niin toimit oikein.

    • Villasukat~

      Jos kuolisin huomenna, niin saldo olis aika surkea.
      Tää viimeisinkin, -mun sydämeni suuri valo- olikin pelkkää valetta. Valerakkautta, sitä sain. Mussa on jokin vika, kun törmään vaa tällasiin tunnekylmiin, koviksiin. Mun tavoite oli ja on edelleen oikeasti löytää vastarakkautta. Joku lämmin, ajatteleva mies jakamaan elämäni hyvät ja huonot hetket. Saman katon alle, kiitos.

      • :)

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.


      • feet..
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        En ole aloittaja. Sinä olet herkkä tuomitsemaan. Saatko kiksit siitä? Sä olet varmaan hoitanut omat asiasi paremmin.

        Kerroin tunteeni livenä. Mutta en kaipaa neuvoja siihen täältä. Kun täältä kaikki saa aina ensin haukut. Tänne voi vain todeta.


      • .,loiu
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        Sinä " :) "

        taidat itse olla tunnekylmä kovis joka ei uskalla tehdä aloitetta. Turhaan sä täällä haukut muita


      • Eli sä oot
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        mies joka ei itse uskalla tehdä mitään ja patistaa täällä jokaista naista tekemään
        kaiken siinä toivossa että tämä olisi juuri sinun kaipaama nainen.
        Ole itse aloitteellinen ja rohkea mutta älä neuvo muita tekemään sitä mitä itse et uskalla.


    • öloij

      Niin olenki ja sua täällä kiusaamassa. En täällä muuten oliskaa...niinkö?

    • sua turhaanko ootan?

      Täällä istun kotona. Ovi on lukossa. Sailainen puhelinnumero. En mee kavereitten kans baariin perjantaina. En tuu kekkereihin.

      Mää istun täällä ja odotan, et sää teet aloitteen. En edes hymyile sulle, sää saat ensin hymyillä mulle!

      Ja tää ei oo vitsi !

      Ja miks kukaan ei tee sitä aloitetta ? Mis on ne miehet, joista mun pitäis valita kumppani?

      • kyllästynyt oikkuihi

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!


      • Kikatus :)
        kyllästynyt oikkuihi kirjoitti:

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!

        No tuskin oli sulle ! Sehän oli teinitytön käsialaa ja sulla taas ei ! Ei pidä olla niin itserakas et luulee kaikkien viestien olevan itselleen.


      • Tulee surullinen olo
        kyllästynyt oikkuihi kirjoitti:

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!

        Miksi on noin paljon viha ja katkeruutta ja ilkeyttä ?


    • kestokumi

      hyvä feikki! avaa portit boyfrendilles!siitä se onni ayukeaa ps, muista liukasteet ettei tuu hiertymiä1

    • ei tai ehkä.

      ehkä tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe