Sä ehkä tykkäät musta

mutta mä

rakastan sua mies.

En sitä sulle kerro ainakaan vielä, koska tiedän että sun tunteet ei taida olla ihan samaa luokkaa ja varmaan pelästyisit... Olen kuitenkin halunnut kertoa ja miettinyt mikä sun reaktio olisi...mitä sä sanoisit...sanoisitko mitään.

Tahdon vaan olla osa sun elämää ja olla sun lähellä. Nauraa sun kanssa :) en itkeä, vaikka sitäkin on sattunut pari kertaa. Olet ainut jonka edessä olen sillätavalla yhtäkkiä itkenyt, kovin moni ei näe mun heikkoa puolta.

15

2342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä puhu paskaa. Kevät on "lemmenaikaa", kunten hyvin tiedämme.

    • ihmettelen vain

      niin, mutta miks et sano mulle tätä suoraan? Mikä pidättelee?

    • Sellasta se on..

      Tiedän vaan että elämä on lyhyt.. tänään on, huomenna ei. Tiedät itse milloin on aika toimia, mutta älä venytä purukumia. Se ei veny ikuisesti. Kunhan olet tyytyväinen siihen miten toimit, niin toimit oikein.

    • Villasukat~

      Jos kuolisin huomenna, niin saldo olis aika surkea.
      Tää viimeisinkin, -mun sydämeni suuri valo- olikin pelkkää valetta. Valerakkautta, sitä sain. Mussa on jokin vika, kun törmään vaa tällasiin tunnekylmiin, koviksiin. Mun tavoite oli ja on edelleen oikeasti löytää vastarakkautta. Joku lämmin, ajatteleva mies jakamaan elämäni hyvät ja huonot hetket. Saman katon alle, kiitos.

      • :)

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.


      • feet..
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        En ole aloittaja. Sinä olet herkkä tuomitsemaan. Saatko kiksit siitä? Sä olet varmaan hoitanut omat asiasi paremmin.

        Kerroin tunteeni livenä. Mutta en kaipaa neuvoja siihen täältä. Kun täältä kaikki saa aina ensin haukut. Tänne voi vain todeta.


      • .,loiu
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        Sinä " :) "

        taidat itse olla tunnekylmä kovis joka ei uskalla tehdä aloitetta. Turhaan sä täällä haukut muita


      • Eli sä oot
        :) kirjoitti:

        Oletko sä tuo aloittaja? Miksi sä et ota tuohon mieheen yhteyttä ja selvitä noita asioita? Turhaa sä tänne kirjoittelet jos et uskalla oikeessa elämässä ottaa sitä ratkaisevaa askelta.

        Turhaan kirjoitat ettet saa vastarakkautta tai lämpimiä tunteita jos et uskalla oikeasti kertoa noita tunteita sille miehelle. Ole aloitteellinen ja rohkea niin huomaat että saat sitä mitä kaipaat.

        mies joka ei itse uskalla tehdä mitään ja patistaa täällä jokaista naista tekemään
        kaiken siinä toivossa että tämä olisi juuri sinun kaipaama nainen.
        Ole itse aloitteellinen ja rohkea mutta älä neuvo muita tekemään sitä mitä itse et uskalla.


    • öloij

      Niin olenki ja sua täällä kiusaamassa. En täällä muuten oliskaa...niinkö?

    • sua turhaanko ootan?

      Täällä istun kotona. Ovi on lukossa. Sailainen puhelinnumero. En mee kavereitten kans baariin perjantaina. En tuu kekkereihin.

      Mää istun täällä ja odotan, et sää teet aloitteen. En edes hymyile sulle, sää saat ensin hymyillä mulle!

      Ja tää ei oo vitsi !

      Ja miks kukaan ei tee sitä aloitetta ? Mis on ne miehet, joista mun pitäis valita kumppani?

      • kyllästynyt oikkuihi

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!


      • Kikatus :)
        kyllästynyt oikkuihi kirjoitti:

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!

        No tuskin oli sulle ! Sehän oli teinitytön käsialaa ja sulla taas ei ! Ei pidä olla niin itserakas et luulee kaikkien viestien olevan itselleen.


      • Tulee surullinen olo
        kyllästynyt oikkuihi kirjoitti:

        Turhaan odotat, jos yhteydenottoa odotat, minulta! Itse pysyn myös kotona vkl:n ja en soita ja tämä ei todellakaan ole vitsi!

        Miksi on noin paljon viha ja katkeruutta ja ilkeyttä ?


    • kestokumi

      hyvä feikki! avaa portit boyfrendilles!siitä se onni ayukeaa ps, muista liukasteet ettei tuu hiertymiä1

    • ei tai ehkä.

      ehkä tai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1554
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      64
      1193
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1067
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      35
      1023
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      146
      946
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      320
      930
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      890
    8. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      64
      852
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      235
      828
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      28
      710
    Aihe