Mä ite oon 20v mies. Just muuttanu omaan himaan intin jälkeen ja mukana muutti mun kissa, jonka hankin ku täytin 16v. Tajusin just, et kuinka tärkee toi katti on mulle seuran pitäjänä ja mun huomioijana. Tuntuu, että ymmärretään toisiamme eleiden tasolla tosi pitkälle. Tytöistä mulla ei ole kokemusta, koska olen hirveän ujo,
Vaik kuulostaaki hassulle, mut mä myös oppinu tolta kissalta itestäni. Yrittäny samaistua sen rooliin ja tajuta miten se tajuaa mun käytöksen. Ummikkoina toisillemme kuitenkin eleillämme tunnutaan pärjäävän. Muilla kissaa kaverina?
Kissa kaverina
45
760
Vastaukset
- Cats sucks!
Kissanomistajien asunnot haisee käsittämättömän pahalle. Hyvä, että sinulle on kissasta seuraa, sillä muuta et tule saamaan!
- mirkkunen
Ei muuten haise ! On olemassa hiekkaa mikä hävittää hajut.Itelläni ollu kissa 6v enkä meinaa luopua siitä,on tosikiva tulla kotiin kun joku aina odottaa.
- MarieS.
Mulla on katteja kaksi eikä asunto haise,jos kissanhiekkalaatikkoa ei pidä puhtaana niin kyllä silloin hajuja tulee.Mulle mirrit tosi tärkeitä myös.
- olet väärässä
Puupohjainen kissanhiekka ei haise yhtään millekään! Kun korjaa kakat pois säännöllisesti niin ei haise kuin puulle.
Sun jäljiltäs ei siis omassa vessassas haise paska koskaan? Ihme juttu.. - ååååååååååkkkkkkkkkk
Kun kissat paskantelevat ympäriinsä huoneistossa, niin siinä helposti asukaskin vielä alkaa laskea kaikki lastinsa allensa eikä viitse mennää vessassa käymään. Varsinkin vuokralaisilla on taipumusta käyttähytyä näin.
- Älymies 27
Kuulostaa tosiaan aika typerältä. Kissat on kyllä ihan kivoja elukoita mutta ne saa asunnon haisemaan ja raapii huonekaluja.
- minäminäminäminämiin
Kyllä se asunto haisee ilman lemmikkiäkin, jos ei viitsi siivota!
- Älymies taatusti
minäminäminäminämiin kirjoitti:
Kyllä se asunto haisee ilman lemmikkiäkin, jos ei viitsi siivota!
haisee pahalle muutenkin
- ES
Kissanhiekkalaatikko haisee vain jos sitä ei siivoa koskaan. Toisin sanoen: ei haise, jos siivoaa. Eivätkä kissat raavi huonekaluja, jos niillä on muuta mihin voivat terottaa kynsiään. Mun kissoilla on 2-metriä korkea kiipeilypuu.
- crazyratlady
Mulla on kissa kaverina, ja mihin sitä miestä tarvii ku tämä jo röhnöttää sohvalla ja valtaa puoli sänkyä. On se silti maailman paras karvapallo, ja mahtava seuranpitäjä. Halipulaanki auttaa.
- miespä vaan
Täälläkin asuu kanssani kissaherra, paras ystäväni. Muutkin eläimet ja eläväiset lähellä sydäntä, jopa sydämessä voisi sanoa. Luojan luomia viisaita ja itsenäisiä nämä kisut. Eläimet tulevat aina kuulumaan elämääni, vaikka joskus parisuhteessa olisinkin naisen kanssa, kissani menee parisuhteen edelle, joten naisenkin on oltava eläinrakas ja hyväksyä kissani 100% perheenjäsenenä muuten tulee fudut heti kättelyssä.
- Ainakin noille
katteja omistaville naisille niiden elukat ovat tärkeimpiä kuin esim. mies. En kyllä seurustelis enää kissanomistajan kanssa.
- nähty on
Miten kukaan voi olla mustasukkainen eläimelle???
Itsetunto pojalukemissa. - ............
nähty on kirjoitti:
Miten kukaan voi olla mustasukkainen eläimelle???
Itsetunto pojalukemissa.Jos nainen tai mies sanoo seurustelukumppanille, että eläin on minulle tärkeämpi kuin sinä, niin miksei siitä olisi mustasukkainen? Minä poistuisin suhteesta välittömästi, jos tyttöystäväni arvottaisi lemmikkinsä korkeammalle kuin minut. En kuitenkaan koskaan vaatisi lemmikin dumppaamista takiani, koska pidän eläimistä.
- suprajohtava vatkain
Omistan kanssa kissan enkä kyllä luopuisi siitä naisen takia.
- realismus
Kissoilla ei ole omistajia, on vain henkilökuntaa :)
Muuten komppaan täysillä kahden kollipojan huonepalvelijana.
- 11+11
Mulla on ihan sama juttu. Muutin vasta n. puol vuotta sitten omaan kämppään ja kissa, joka on ollut "paras kaverini" käytännössä koko nuoruuteni jäi vanhempien luokse. Oon nyt vasta huomannut kuinka tärkeä se katti oli mulle. Aina moikkaamassa, kun tuli kotiin. Aamulla tuli tervehtimään.
Ja ei kissat haise! Totta kai niiden WC alkaa haisemaan, jos sitä ei putsaa tarpeaksi usein! Mutta todella siistejä eläimiä ja mainettaan paljon sosiaalisempia.
Joskus toivottavasti asun niin isossa asunnossa, että voin ottaa kissan. - Ihmettelen ihmisiä
jotka kiintyvät johonkin järjettömään luontokappaleeseen.
- nii minäkin
kuten esim. suhun!
- ihmettelen sinua
Minä taas suhtaudun suurella varauksella ihmisiin, jotka eivät pidä eläimistä.
Kertoo kylmyydestä ja itsekkäästä luonteesta.
- ...
AT-miehelle ei saisi antaa eläintä, koska pillun puutteen takia he saattavat tehdä eläimelle jotain arveluttavaa.
Minulla on kaksi kissaa.
- koiranainen 47
Sinulla on suuri ja lämmin sydän ja kykenet aidosti rakastamaan ja pitämään huolta.
Hyvä sinä!
Varmasti löydät aikanaan myös kivan ja lämpimän eläinrakkaan tytön elämääsi. - Minttu : )
Olipa kiva viesti vaihteeksi täällä. Mulla itselläni ei omassa kämpässä ole kissaa, mutta kotona vanhempien luona on, ollut useitakin. Onhan ne mukavia otuksia.
Hyvää pääsiäisaikaa sulle ja kissallesi! :-) - ...........
Itsellä on useampikin.Hauskoja kavereita keksimään kaikenlaista jäynää isännälleen,,ei kun rengilleen.Älä lue,älä käytä nettiä,älä katso telkkua.Aina katti tunkemassa itseään jos huomio ei kiinnity siihen.Kissa on siisti kaveri kaikenkaikkiaan ja älykkäämpi kuin koirat.
- vinkkaaja.
Tuosta kissastahan sinä saat tyttöjen kanssa jutun juurta. Tytöt yleensä tykkäävät eläimistä ja juttelevat niistä mielellään. Jos tyttö kiinnostuu, voi kutsua sen kotiisi silittelemään mirriäsi. Jos hyvin käy sinäkin voi päästä silittelemään tytön "mirriä"
- Kissaihmiset parhait
Kissat on ihania! Tottakai kissa löytyy, jo 15-vuotias! Aina mulla on kissa ollut, ei se ole mikään este seuran saamiselle, päinvastoin!
- kissa#100
itse olen nainen ja minulla oli kissa. Jos löydän miehen joka aidosti tykkää kissoista olen silloin maailman onnellisin. Toki kissa raapii joskus, toki hiekkalaatikko haisee jossei sitä putsaa päivittäin, mutta kissat ovat ihania otuksia ja hyvää seuraa.
- ES
Minut omistaa 2 rotumisua. Kyllä niistä on paljon seuraa ja huviakin, kun ne leikkivät takaa-ajoleikkejä tai tekevät jotain pöhköä.
- kissan pituinen muna
Sä oo kyllä ihme luuseri niiden kissojes kanssa. Kissat järveen ja anna seksiä at-miehille!
- Syöksy sementtiin
kissan pituinen muna kirjoitti:
Sä oo kyllä ihme luuseri niiden kissojes kanssa. Kissat järveen ja anna seksiä at-miehille!
iljetys!
- työtön ATM
Kisukissa on paras ystäväni.
- Etkös sä
dumpannut sen Keskuspuistoon?
- #m79
Täällä kans kaksi aivan mahtavaa pikkukisua. En voisi kuvitella koskaan seurustelevani naisen kanssa joka ei pidä eläimistä.
- Hullu kissatäti
Minulla maailman suloisin pikku birmaherra
- ATM ei paljon
sympatiasta kostu. Antakaa pojulle pillua!
- koiranainen 47
ATM ei paljon kirjoitti:
sympatiasta kostu. Antakaa pojulle pillua!
Älä kommentoi kun et ymmärrä, mistä puhutaan!
- .....
Palstahuora tukkinut palstan
- Kuka on ...
..."palstahuora"?
- .......
Hmm homo! Tosimies ei pidä eläimistä, No ehkä jostain metsästyskoirasta, mutta ei kyllä mistään helvetin katista.
- Metsästys
on perseestä
- Reipas Mies
Kyllä se on joku henkinen vajaus ihmisellä samaistua eläimeen ihmisen korvikkeena. Pai pai ja purr purr, onko Kisulla ollut hyvä päivä toiletissa ja onko naksut maistuneet hyvälle ;)
Siis pidän lemmikeistä niin kissoista kuin koirista mutta niille on oma paikkansa perheessä eikä yhtään yli. - En käsitä
kuinka joku pystyy samaistumaan järjettömään luontokappaleeseen. Itsekin järjetön?
- Kissasta on
paljon seuraa yksinäiselle.
- ihanainen-
ATM-tuttavani kissa sai 3 viikkoa sitten kaks pentua. Kävin muutama päivä sitten katsomassa. Ovat kyllä tosi suloisia, ei niitä voi kukaan olla rakastamatta!
Ja emo kissa syö hirveesti, toivottavasti tuttavani rahat riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472