Aurinkoista kevätpäivää,mitä noista syöpäsoluista,nehän jatkaa uusiutumistaan ja teille rakkaat vihamieheni,koittaa aika jolloin etsivivä-amadeuksen mielipiteet ovat jääneet sinne hautapaaden alle ja teille koittaa uusi mielipiteetön huomen.
Menin täysin kipsiin,
8
78
Vastaukset
- Makriina ek
Rituliini!
Meidän perheessä on sama solukkoa ollut useammallakin, mutta nujerrettu on! Älä lannistu.
Tämän päivän hoitomenetelmät ovat hyviä. - ullamirjami*
Hyvä kun voit puhua ,Minulla oli 10vuotta sitten leikkaus ,kovin aktiivisesta syövästä. Nyt 10vuoden päästä jäi kaikki kontrollit taakse . Toivon vaan että se on pois minusta --ja mitään ei voi mennä vannomaan .
Olen varma --kun ei masennu ,ja ottaa nykyaikaiset hoidot. Eikä luota puoskreihin ,niitähän aina löytyy,.
Nyt vaan en ole oikein päässyt selville ,mitenkä me täällä voidaan jotkut olla sinun mainitsemisia vihamiehiä.
Sitä mielipiteetöntä aikaa ei tule ,jos saadaan pitää tämäkin vähä järki tallella.
Toivotaan vaan Aurinkoisia päiviä ja elämänhalua,vaikka se koville joskus ottaakin. - X amateus
Kiitos rakkaat myötäeläjät.
Minä olen sellainen räjähtelijä palstalla,että kaikki minulle ja äkkiä.
Kyllä elämäntärkeysjärjestys meenee uusiksi.Ei lottovoitto miljoonat,enää kiehdo,vaikka kaiketi jälkikasvulle nillä vois loihtia loikoiset oltavat.
Kyllä näitä paalupaikkoja,jolloin adenoma paksusuolesta löydös tehtiin 25v sitten se on ollut yhtä kujanjuoksua elämän kiitoradalla Ama - X amateus
Elämälle kiitos sain siltä paljon,sain rakkaan mukanakulkijan,muistihöperön
joka vie meidän yhteitä purttamme elämän yhteiseen määränpäähän.
Kiitos myös Äidille,vaikka hylkäsitkin minut,en tiedä minkätähden,luovutit kahdenvanhan lapsesi siskollesi orjatyövoimaksi.
Kiitos,teille sankarivainajat,jotka lunastitte meille vapauden elää omassa maassamme vapauden suomin oikeuksin.
Harmi kun teidän lunastama Isäinmaa ,on vapaata riistaa noille povareille ja ne myy sitä alle torihintojejen jopa persaukiselle portugalille.
Kuka elää hän näkee,kuika Suomi valtiota oikein kusetetaan - susm.
Voi sinnuu höperöö, miehän oon se toinen höperö. Siul on se viel höperömpi läsnä. Perskuti, niin monta kertaa on puhuttu tapaamisesta, sellanen höperöitten tappaaminen ois kiva, löytyshän täältä sellanen "miitinki" hyvinnii.
R upes naurattamaan...kaikhan myö ollaan ihan höperöitä. Ärrävika taitaa olla,kun porvarista tuli povari.
No ei se mitään vogaalin voi ostaa,taikka kilauttaa kaverille,kun konsonantit loppuu.
Kiitos suske ja myötätunnon osanottoni läheisesi poismenoon,josta palstalla kerroit.
Olen kyllä aikeissa tulla katsastamaan Nokian kämpää.Sinne jäi iso anopinkieli jota toivonmukaan naapuri käy kastelemassa.
Omaani kyllä kastelen milloin hyvää punaviiniä osuu kohdalle,kun juoponämmän maineen olen jo palstalla saanut,niin täytyyhän sitä mainetta ylläpitää.
Ihana aurinkoinen aamu,peilityyni järvi odottaa meitä höppänöitä katiskoiden kokuun,siis kokemaan pyydyksiä.
Olen kyllä onnentyttö,että saan asua täällä lapsuusmasemissa ja vanheta ton ihanan muistihöperön kanssa.
Tauttologiaakin näkyy kirjoitemassani olevan,no ei se mitään olettehan kaiketi jo siihen tottuneet.Aurinkoista Äitienpäivää Ama- mandiegfd
Onneksi on jotain positiivistakin täällä meidän höppänöiden palstan kulkijoilla. tlin juuri tuolta köyhyys palstalta,niin kauhistus, olen luvulla 1965 paljon heikommassa tilanteessa ollut ,ei sosiaali avustuksia ollut. tänää kaikki pienenturvan saa ,kun kekseliäs on kyllä pärjää.
Kiitos kommentista,en oikein tiedä,kuinka syöpälöydös voi olla positiivista,kaiketi olen mielestäsi sen ansainnut.
Palsta on mielestäni korkeatasoinen,ei mitään höppänöiden höpötyksiä,vaan kulttuuria,politikkaa,päiväntapahtumia reaaliajassa.
Kyllä minä kuusikymmentä luvulla jouduin todella koville,kolme lasta sain täysin selkärangattoman naistennaurattajan kanssa.
Jollen olisi ollut niin sisukas ja toimelijas olisin ollut kaiketi suljetulla osastolla.
Tein töitä jopa kahtakin työtä ja lapset hoidin ja sen juopon ukonkin jolle jälkikasvua siunaantui vielä maailmallakin.
Kyllä nainen taipuu,kun on pakko vaikka kupovitsaksi.
Aurinkoisia päiviä mandiegfd,paistakoon päivä sydämmeesi Ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805