Satuin kaupassa ollessani kuulemaan ohimennen miten lapsi kysyi vanhemmiltaan:
"miksi kaikki vähäänkään älykkään, sivistyneen tai suvaitsevaiset ihmiset tuntuvat olevan ateisteja"
Huom! tunnen lapsen vanhemmat ja he ovat uskovaisia, he eivät vaikuttaneet kovin tyytyväisiltä lapsen kysymykseen...
Lapsetkin ovat tainneet en huomata...
12
125
Vastaukset
- nöff..
Veikkaan että lapsi saa koton kunnon selkäsaunan ja pakotetaan rukoilemaan anteeksi jumalaltaan.
- nöff..
Juuri Kristittyjen tapa hallita lasta. Pommivyöt > siinä tulevaisuuden ainoat työt.
Jeesus on muslimi!
- Pyhä Viha
Uskovan suvun keskellä kasvaneena voin todeta, että se johtuu tietenkin siitä, että taikauskoinen typeryys on taikauskoista typeryyttä, eikä se millään selittelyillä siitä miksikään muuksi muutu. Ja taikauskoinen typeryys ruokkii taikauskoista typeryyttä, jonka tyypillisiä tuntomerkkejä ovat ahdasmielinen suvaitsemattomuus ja palava pyhä viha kaikkea mahdollista kuviteltua "syntiä" kohtaan, pakanoista ja vääristä uskonnoista ja harhaoppisista kerettiläisistä nyt puhumattakaan.
Ateistin maailma on riemunkirjava ja täynnä kaikenlaisia värejä laidasta laitaan. Uskovan ihmisen maailma on täydellisen mustavalkoinen, asiat ovat joko hyviä ja puhtaita ja jumalallisia totuuksia tai sitten pahoja ja syntisiä ja saatanasta. Mitään siltä väliltä ei ole olemassakaan ja jos et ole heidän puolellaan, olet automaattisesti heitä vastaan ja vain pahoja asioita kannattava syntinen sekä täysin moraaliton saatananpalvoja.
Ja juuri tuo sama näkemys tulee täälläkin vastaan lähes päivittäin hihhuleiden pyhää vihaa puhkuvista viesteistä, kuten jatkuvasti saamme palstalta lukea, aina uudelleen ja uudelleen. Ateismi on pahaa ja likaista ja moraalitonta ja ilkeää ja itsekästä ja turmeltunutta ja kaikki mahdollinen hyvä ja kaunis tulee aina vain kristisnuskosta. Kuinka monta kertaa olette kuulleet jotain tuollaista? Varmaankin satoja? Minä itse varmaankin tuhansia kertoja, kiitos uskovien sukulaisten pyhää vihaa pursuavien vuodatusten.:D
Noinhan se menee. Uskonto sekoittaa lähes aina päätä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Joillakin harvoilla ei jopa ollenkaan. Nämä joilla ei sekoita ottavat raamatun lähinnä symbolisesti ja uskovat ehkä jonkinlaiseen panteistiseen jumalaan.
Olen kyllä aika skeptinen tarinasi suhteen.
Mutta jos tuota vertaa kritittyjen juttuihin, mitä olen kuullut.
Niin ei ole vaikeakaan uskoa että puhut totta. =)- skeps
Olen myös skeptinen tuohon juttuun nähden.
- qfft ei kirj
Kuulostaa kyllä hatusta heitetyltä jutulta...
Miten pikkulapsi edes tunnistaa kuka on fiksu ja kuka ei? Minkäköhän ikäinen mahtoi olla? - Ihan itse?
Keksitkö ATEISTIHOMO tuon valheen ihan itse?
- ballstothewalls1982
Sehän tunnetaan että uskovaiset valehtelee eniten.
http://www.youtube.com/watch?v=nkOwHNTKKEk
- valehtelet
Tähän voisin vastata, että en voi uskoa tarinaasi koska olet voinut ihan hyvin keksiä jutun. Ja ei voi tuollaisen yhden lapsen kertomuksen perusteella todistaa ettei ole Jumalaa ja uskovaiset ovat tyhmiä. Niin te vastaatte minullekin, kun kerron teille kokemuksia elämästäni uskovaisena.
En siis usko kertomusta. Kieltämättä on tekaistun oloinen. - Dara
Yksi skeptikko lisää tämän tarinan suhteen ilmoittautuu ;)
Siltä varalta että tarina on tosi, niin kyseinen lapsi taitaa olla iältään jo lähellä aikuisuutta ellei jo ihan aikuinen, ja pyöriä Suomi24:n keskustelupalstoilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396