Jaakob haluaa eroon uskovaisuudesta. Hänellä on ateismikaipuu. Hän haluaa vapaaksi kahlehtivasta satukierteestä. Siksi Jaakobia on neuvottava yksinkertaisesti ja helposti, kuten ymmärtämätöntä pitää neuvoa. Jaakob haluaa vielä kokea aidon elämän ennen kuin kuolee.
Annetaan Jaakobille elämä
11
99
Vastaukset
- O'ou
Taitaa olla toivoton tapaus.
- ?
Ateistiko?
- Jaska the Shit
Jaakob on kääntänyt selkänsä todellisuudelle. Siksi hän ei näe sitä.
Tavallaan totta. Jaakob tuntuu olevan erittäin epävarma uskostaan. Miksi hän muuten tekisi älyttömiä avauksia muuten kuin pönkittääkseen omaa epävarmaa uskoaan jota sitten säälittävyyteen asti puolustelee. Luulisi että uskovaiselle riittää se että itse uskoo, paskat muista.
- O'ou
Syynä on Jessen suora käsky:
Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.
Jaska kunnon hyvin koulutettuna jeesussotilaana painaa suoraan rynnäkköön taisteluvarustus päällä huutaen hurraata kyselemättä ja kyseenalaistamatta.
:D - :)
O'ou kirjoitti:
Syynä on Jessen suora käsky:
Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.
Jaska kunnon hyvin koulutettuna jeesussotilaana painaa suoraan rynnäkköön taisteluvarustus päällä huutaen hurraata kyselemättä ja kyseenalaistamatta.
:DJeesussotilas
http://www.neonbubble.com/neonimg/1/soldierjesus.jpg
- Ana Lyysi
Jaakob purkaa täällä ahdistustaan. Ilmeisesti Jaakobin uskonlahko on niin vaativa, että se koko ajan vaatii uskovaisiltaan JULISTA, JULISTA, JULISTA!
Jaakob varmaan on hiljainen ja ujo eikä varmaan pysty velvollisuuttaan oikein täyttämään ja pelkää siksi joutuvansa helvettiin.
Niinpä hän on keksinyt pakotien tänne ateismipalstalle, jossa hän voi olla täyttävinään julistusvevollisuuttaan ilman, että joutuu ihmisten kanssa henk. koht. tekemisiin. Jaakob solvetaa suurta ympäripyöreyden todistamista ympäripyöreydellä, jonka hän perustelee toisella ympäripyöreydellä. Tai jättää kokonaan vastaamatta kysymyksiin.
- -
Jaakob tekee tällä palstalla kirjoittelevista kaikkein eniten töitä ateismin hyväksi. Kiittää häntä moisesta pitäisi.
- wikileaks
SUURI PALJASTUS!!!
CIA on tutkinut Osama Bin Ladenin kotoa löytyneitä dvd-levyillä olleita tiedostoja ja niistä on paljastunut järkyttävä totuus:
Jaakob on oikeasti TALIBANI, joka käy JIHADIA krisselismiä vastaan yrittämällä esittää ko. uskonnon edustajaa mahdollisimman typeränä. Siten hän toivoo vähentävänsä krisselismin kannatusta.
- Jaska vähemmän selvä
"Jaakob on oikeasti TALIBANI"
Olen oikeasti TALIAIVOBAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396