Monenko kanssa maannut kelpaa?

käsi sydämellä.

Jos saisit tietää kuinka monen kanssa potentiaalinen kumppanisi on harrastanut seksiä, niin missä kulkisi " raja "?

Montako panokumppania hyväksyt?

30

335

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      25 v nainen yli 13 kumppania -> roskiin
      30 v nainen yli 18 kumppania -> roskiin
      xx v nainen, yli 0 vakipanokumppania -> roskiin

    • Tjoopsis

      Yli 20 jos on, niin ei hyvä..
      Niin miehellä siis

    • Rehellinen vastaus

      Ei ole rajaa määrällä sillä joka tapauksessa naisella tulee olemaan rutkasti enemmän kuin itselläni, (aika pieni todennäköisyys kuitenkin että törmäisin ikäiseeni täysin kokemattomaan naiseen).

    • Makkis-pekkis

      Riippuu miten ne kumppanit ovat kertyneet, minkäikäisenä ja missä tilanteissa. Ja onko pidempiä parisuhteita joukossa. Ei ole yksiselitteistä vastausta. Eikä loppujen lopuksi niin paljon väliäkään.

      Itse asiassa en saisi luultavasti tietää sitä kumppanien määrää, koska en kysyisi sitä ellei toinen kysyisi minulta.

    • pen huur

      naisellaq korkeintaan 200 kumppania, miehellä ehkä muutama enemmän??

    • 4+12

      Typerää määrätä jotain täsmällisiä numeroita. Yhtä tyhmää kuin vaatia sentilleen tiettyä pituutta partnerilta. Eiköhän se riipu siitä ihmisestä, sen ihmisen sisimmästä. Että hyväksyykö sen toisen yleisesti ottaen kumppanikseen. Joku panokumppanien määrä on siinä koko paketissa vain pieni osa.

      Eikö se yleisesti ajatella niin että jos on monta kumppania takana, niin ei osaa oikeasti arvostaa sitä toista, ja haikailee monien muiden perään. Kyllä mielestäni tuollainen henkilö voi olla, vaikka olisi vain pari seksikumppania takana.

    • OnkoOikeestiVäliä

      Jos joku nai kaikkea liikkuvaa, sen näkee jo käytöksestä. Eikä ne tyypit muutenkaan osu luonteeltaan niihin ihmisiin, joita etsii pitkään parisuhteeseen...

      Jos on rakkautt sellasita tilannetta ei tule, että jollain olisi liikaa tai liian vähän.

    • 319

      Ei kiinnosta. Jos mies KERSKUISI entisillään niin se olisi siinä.

    • ....................

      En halua asiasta tietää yhtään mitään, niin se ei vaivaa mieltäni. :) Luulen, että olisin sellaiseen naiseen menettänyt jo muista syistä mielenkiintoni, jolle panojen lukumäärä on oleellinen tekijä.

    • SagiaC

      Mä en halua miestä, joka on ollu yli viiden naisen kanssa, mutta sillonkin ikää pitää olla yli 25v., jotta luku olisi oikeutettu.

      • Myyntipäällikkö

        Joskus se vain tapahtuu ja kemiat sopii yhteen tosi hyvin...


      • ....................

        Entä jos on 30v mies ja olisit yhdeksäs ja viimeinen kumppani?

        Jk. olen se joka kysyi sinua treffeille


    • 40 pillun mies

      Raja menee käytetyssä, eli 1.

      Voin unohtaa tämän jos nainen on Miss Suomi -tasoa. Ainakin siksi aikaa kunnes rupsahtaa.

      • ........

        Siellä piipittää täysin kokematon epävarma poikuli. Voi, ehkäpä sinäkin joskus vielä opit elämästä.


      • White wolf

        Menisit kotiis kasvamaan, tuo sinun henkinen kehittyminen on jääny 16 vuotiaan tasolle, joka on juuri tutustunut seksin ihmeelliseen maailmaan ja jäänyt koukkuun.
        Sinä nyt muutenkaan ole mitään pimppaa koskaan saanut..


      • Sata miestä?
        White wolf kirjoitti:

        Menisit kotiis kasvamaan, tuo sinun henkinen kehittyminen on jääny 16 vuotiaan tasolle, joka on juuri tutustunut seksin ihmeelliseen maailmaan ja jäänyt koukkuun.
        Sinä nyt muutenkaan ole mitään pimppaa koskaan saanut..

        Monellekkos White wolf on pimppaansa jakanut ja minkäkokoinen muna tuntuikaan parhaalta?


      • White wolf
        Sata miestä? kirjoitti:

        Monellekkos White wolf on pimppaansa jakanut ja minkäkokoinen muna tuntuikaan parhaalta?

        Et ole tainnut juttujani lukea.. Yhden vain ja se on ollut ainoani, nyt olen sinkku ja sellaisena olen päättänyt pysyä sekä ikuisessa selibaatissa.


      • vai niin
        White wolf kirjoitti:

        Et ole tainnut juttujani lukea.. Yhden vain ja se on ollut ainoani, nyt olen sinkku ja sellaisena olen päättänyt pysyä sekä ikuisessa selibaatissa.

        En ole kovin tarkkaan juttujasi lukenut.

        Eli ei miehiä enää elämääsi.


      • White wolf
        vai niin kirjoitti:

        En ole kovin tarkkaan juttujasi lukenut.

        Eli ei miehiä enää elämääsi.

        Ei, olen mieluummin yksin. Sain tarpeekseni siitä yhdestä.


      • :))

        Täällä taas sama mies jolla on 40 pillua.


    • Avokki123

      Miehellä oli seurustelusuhteemme alussa 3 ja minulla 0.
      Siinä sopivat lukemat miehelle ja naiselle mielestäni, tosin tuo 3 miehellä on vähän kiikun kaakun. Mieluiten tietysti 0-2 miehelläkin.

    • Rehellinen mielipide

      EI ole mitään rajaa. En ole juurikaan kiinnostunut siitä monenko kanssa potentiaalinen kumppani on harrastanut seksiä. Kumppanilla ei kuitenkaan saisi olla sukupuolitauteja.

    • 0 = 0

      Pitkän parisuhteen salaisuus.

    • Eewuli

      Ei sillä niinkään ole väliä, en oikeastaan välitä tietää kuinka monen kanssa hän olisi puuhastellut. Kunhan ei ole pettänyt ketään niin se olisi kiva tietää.
      Muuten tulisi heti epäilys, että voisiko mieheen sittenkään luottaa, jos on joskus aiemmin pettänyt silloista naistaan.

      • Eewulin haamu

        Ohops, kävipä vahinko.. Käytin rekattua nikkiäni,perkele sentään.


    • Ainahan voi valehdella. Eli mistä sitä oikeaa lukemaa saisi koskaan tietää, jos toinen ei kerro tai maailmalta kuule. Nekin maailmalta kuullut asiat voi olla pelkkää ilkeämielistä huhuilua.

      Joku viitekehys omassa päässä, että alle 20 jää. Tärkeintä lienee itselle, että mun kanssa pelaa samoilla korteilla eli on täysillä mukana. Enkä ole vaan yksi monista panoista.

      Pelimiehet ei kiinnosta vähimmässäkään määrin.

    • No eipä tuolla ole juuri väliä, kunhan on tauti vapaa sekä uskollinen. Pettäjää en kattele se on varma. Mutta kuitenkin en halua olla vain yksi monista miehistä, joten mielellään jotain järkeä touhussa mukana.

    • violet.

      Ei väliä. En kysy asiaa.

    • Eipä sillä juuri ole väliä. Mutta en usko että kovin kokenut (tai oikeastaan kukaan muukaan) olisi kiinnostunut näin kokemattomasta.

    • Ei tolla voi olla

      Ehkä en ole se eka laittamaan rajoituksia ja enne kaikkea syyt
      ja tilanne miksi panemme ratkaisee... Olemme aikuisia ihmisiä
      pyhä isä sentään ja vaikka itte oon karvanverran alle sadassa,
      niin ei se tarkoita, et jos naisella on 1500 niin mitä sitten?
      Helvetin typerä kysymys heti kärkeens.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe