Oletteko koskaan saaneet unelmienne naista/miestä? Ei nyt mitään että kumppani on mun unelma vaan näitä kaverin muijaa, opee, naapurii jne jne mitä onkaan. Parempaa kuin fantasiat vai pettymys? Kertokaa toki.
Kenenkään salainen haave käynyt toteen
7
141
Vastaukset
- jenniiiina
Pettymys. Unelmat on parempia uneksittuna.
- kiva tietää että mix
kokemus vai oletus
- jenniiiina
kiva tietää että mix kirjoitti:
kokemus vai oletus
kokemus. Pönkitti tietysti omaa egoa, että sai, kenet halusi, mutta ei pitäisi laittaa liikaa arvoa omille oletuksille tai fantasioille. Siinä vaiheessa, kun enkeli paljastuu demoniksi ja et voi syyttää kuin itseäsi niin se ego kyllä palautuu aika pian pohjille.
- war hammer
Olen saanut..Ja en ole..
Voi olla uskomattoman tyhjentävää, mutta ihan kaikkea ei voi eikä
pidä saada... ja kausaliteetti sitten myöhemmin näyttää sinulle,
että näin on hyvä. - kausaliteetti jyrää
Onpa ympäripyöreitä vastauksia. Avautukaa.
Unelmoin kerran eräästä naapurin tytöstä joka oli hirveän kaunis niin minun kuin kaikkien kavereideni mielestä. No sitten rohkaistuin kerran yrittämään häntä niin yllätys vaan hän suostui, se oli kyllä mieleenpainuva kokemus hyvässä mielessä.
Kyllähän siitä itsetunto ja varmuus nousee reippaasti kun saa kenet haluaa.Mulla oli mahdollisuus saada nauttia yksi yö naisesta, josta olin haaveillut vuosia. Mutta enmä pystynyt suoriutumaan jännityksestä ja kovasta humalatilasta johtuen.
Jälkeenpäin ajatellen olisin pitänyt sen mieluummin haaveena. Olin pitkään ihan rikki sen jälkeen. Se nainen sanoi myöhemmin että halus vaan leikkiä mun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013258Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo32628HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752506Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k721483Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?921472Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161055Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184975Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N334964Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10877- 50834