Oletteko koskaan saaneet unelmienne naista/miestä? Ei nyt mitään että kumppani on mun unelma vaan näitä kaverin muijaa, opee, naapurii jne jne mitä onkaan. Parempaa kuin fantasiat vai pettymys? Kertokaa toki.
Kenenkään salainen haave käynyt toteen
7
132
Vastaukset
- jenniiiina
Pettymys. Unelmat on parempia uneksittuna.
- kiva tietää että mix
kokemus vai oletus
- jenniiiina
kiva tietää että mix kirjoitti:
kokemus vai oletus
kokemus. Pönkitti tietysti omaa egoa, että sai, kenet halusi, mutta ei pitäisi laittaa liikaa arvoa omille oletuksille tai fantasioille. Siinä vaiheessa, kun enkeli paljastuu demoniksi ja et voi syyttää kuin itseäsi niin se ego kyllä palautuu aika pian pohjille.
- war hammer
Olen saanut..Ja en ole..
Voi olla uskomattoman tyhjentävää, mutta ihan kaikkea ei voi eikä
pidä saada... ja kausaliteetti sitten myöhemmin näyttää sinulle,
että näin on hyvä. - kausaliteetti jyrää
Onpa ympäripyöreitä vastauksia. Avautukaa.
Unelmoin kerran eräästä naapurin tytöstä joka oli hirveän kaunis niin minun kuin kaikkien kavereideni mielestä. No sitten rohkaistuin kerran yrittämään häntä niin yllätys vaan hän suostui, se oli kyllä mieleenpainuva kokemus hyvässä mielessä.
Kyllähän siitä itsetunto ja varmuus nousee reippaasti kun saa kenet haluaa.Mulla oli mahdollisuus saada nauttia yksi yö naisesta, josta olin haaveillut vuosia. Mutta enmä pystynyt suoriutumaan jännityksestä ja kovasta humalatilasta johtuen.
Jälkeenpäin ajatellen olisin pitänyt sen mieluummin haaveena. Olin pitkään ihan rikki sen jälkeen. Se nainen sanoi myöhemmin että halus vaan leikkiä mun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497