Negatiiviset puolenne?

Seu-ran-haus-sa

Kirjoitetaas näin raflaavasti omista "vioista". Siltä ne tuntuu ainakin seuraa hakiessa. Ennen kuin joku ryntää nyt kirjoittamaan että "jos sä haet tollee seuraa niin sittenhän sä oot epätoivoinen ja jos aattelet noin pessimistisesti itestäs niin se näkyy vielä kauemma"...niin tällä hetkellä juuri en etsi seuraa ja sen lisäksi nämä perustuvat varsin vankkiin havaintoihin jotka vaikeuttavat sen kumppanin löytymistä.
Olen tässä pohjattoman rehellinen.
Jaatteko samoja huonoja puolia vai onko teillä pitkä lista omiakin?

-Rumahko tai sanotaan poikamaisen rujo ikäisekseni (vajaa 30). Ei sopivan söpö eikä toisaalta karski äijäkään. Juuri siltä väliltä muttei oikealla tavalla.
Ja pärstä vaikuttaa huomattavasti paljon enemmän kuin kroppa. Naiset kattelee kyllä kauempaa suoraan silmiin ja tsekkailevat, mutta lähikontaktissa sitten onkin eri ääni kellossa. Kuvissa näytän vielä kamalammalta. Harva haluaa tällaisen kanssa harrastaa seksiä.

-Syrjäänvetäytyvä luonne, joka herää eloon vain sopviassa seurassa, mutta joka toisaalta voi jutella täysin tuntemattomillekin ties mistä asiasta. Rajoittaa sosiaalisia verkostoja kun ei jaksa pitää ihan jokaisen tutun kanssa yhteyttä niistä näistä ja voi tuntea olonsa kovinkin vaivaantuneiksi isoissa porukoissa. Verkostoituminen on nykyään IN ja toisaalta sitä on hyvin nopeasti OUT jos ei ole enää opiskelija sekä tutut vakiintumassa.

-Vähemmän kilpailusta tai statuksen keräämisestä kiinnostunut. Kai olen sitten sellainen elämäntapaintiaani, joka ei välitä maallisesta mammonasta kovinkaan paljoa. Varsinkin tämä heijastuu kaikkeen "sosiaalisen pääoman" kasvattamiseen tai sosiaalisesti merkittäviien juttujen saavuttamiseen. Olen huomannut että miehelle tämä on todella paha miinus puoli jos naiselta kysytään. Miehellä pitää olla valtaa tai vähintään näyttää että kulissit on pystyssä. Ehkä pitäisi löytyä joku ituja natustava viherpiipertäjä tai vastaava.

-Kova luonne. On hieman vaikeuksia tulla ihmisten kanssa toimeen, jotka ovat ns. lössyköitä. En pidä siitä että ihminen kuluttaa enemmän kuin tienaa tai syö yli tarpeensa. Selviytymisvietti on sen verran vahva että minua vaivaa ihmisten fyysinen ja psyykkinen laiskuus, tahdottomuus. Ymmärrän ihmisten muita heikkouksia sekä fyysisiä puutteita kylläkin hyvin, mutten sitä että tietyistä asioista annetaan ihan omalla tahdolla periksi. Sama koskee näitä ns. inhimillisä virheitä ja mm. tekoja jotka loukkaavat toisia ihmisiä (pettäminen jne.)

-Kokemattomuus vakavista suhteista joissa on oikeita tunteita mukana ja toisaalta huonot kokemukset suhteista ja ihmisistä ylipäätään. Ei ole johtanut katkeruuteen vaan yleiseen väsymykseen, mielenkiinnon lopahtamiseen ja ajoittaiseen vitutukseen.

-Tietynlainen epävarmuus kun tunteita on pelissä naista lähestyessä. Ei voi sanoa että epäilisin itseäni vaan ujostelen hieman sitä tunnetta kuinka ollaan vähän kuin särkyvän jään pinnalla naisen kanssa. Varsinkin silloin kun en tunne naista hyvin ja jos tunnen niin sittenhän olen jo luiskahtanut "kaveri"-kategoriaan. En nauti lainkaan tuosta olotilasta kun minun pitäisi päteä miehenä naiselle. Silloin kun ei ole tunteita mukana tai en ole edes kiinnostunut naisesta niin saatan flirttailla ja olla hyvinkin itsevarma. Tällöin joku vääränlainen nainen voi sitten kiinnostua puolestaan minusta.

-Liika itsenäisyys ja vapauden kaipuu. Ei pidä ymmärtää väärin. Olen sitoutuvaa tyyppiä pohjimmaltani ja pidän läheisyydestä sekä hellyydestä todella paljon. Samalla kuitenkin välillä on voimakas tunne että on luotu elämään vapaana ja jos joku uhkaa minun elintilaani sekä vapauksiani niin yleensä sellaista ihmisestä tulee päästä eroon. Vaatii sitten ehkä aikalailla juuri sen sopivan henkilön jonka kanssa tunnen niin voimakkaan siteen etten hänestä luovu että olen valmis luopumaan tuosta vapauden tunteesta.

31

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eewulin haamu

      Hmm, olen toisinaan tosikko ja ehdottoman suorasanainen. Eli saatan sanoa rumastikkin ja jälkeen päin kaduttaa että niin rumasti tuli sanottua.
      Samoin syrjäänvetäytyvä mutta oikeassa seurassa tulee vapautuneempi olo ja uskaltaa heittää läppää siinä missä muutkin.

      • Seu-ran-haus-sa

        -Hmm, olen toisinaan tosikko ja ehdottoman suorasanainen.-
        Tuo on aika paha piirre niin miehelle kuin naiselle. Pitäisi osata usein kierrellä ja kaarrelle sekä enemmän vihjailla kuin olla suora. Samoin rento huumori lähentää välejä.

        -Samoin syrjäänvetäytyvä mutta oikeassa seurassa tulee vapautuneempi olo ja uskaltaa heittää läppää siinä missä muutkin. -
        Mulla tuo ei ole uskalluksesta vaan viitseliäisyydestä kiinni. Joskus tulee olo ettei vain jaksa avata suutaan kun muu porukka on niin erilaista.


    • Seu-ran-haus-sa

      Oho, tulipa pitkä teksti. Jättäkää lukematta jos ette jaksa ja kirjoittakaa omia negatiivisia puolianne seuranhakuun liittyen. Jotekin karkas mopo käsistä kun aloin käymään läpi mitä kaikkee huonoa sitä löytyykään. ;)

    • Booyeaah!

      - Vahvat mielipiteet ( HUOM. EI TARKOITA MITÄÄN ATM- juttuja!!!). En välttämättä aina muista missä niitä kannattaa ilmaista ääneen ja missä ei. Juttuni aiheuttavat joskus ihmisissä vähän ärtymystä.

      - Käytän ehkä liikaakiin aikaa urheiluharrastuksiin. Mutta kun on tottunut harrastamaan jo nuoresta lähtien niin vaikeahan se on kokonaan irtaantua.

      - Tykkään käydä bilettämässä useammin kuin monet kaverini. Joillekin ehkä sellanen baareissa ravaaminen voi olla vähän turn-off.

      - Menee ehkä vähän tuohon ensimmäisen kohdan päälle, mutta erikoinen huumorintaju. Eli minuun uppoaa melko lapsellinen huumori, jonka vuoksi voin joskus saada epäileviä katseita muilta aikuisilta ihmisiltä.

      - Ja sitten taidan olla sitoutumiskammoinen. Suhteet tunutuvat hyviltä niin kauan kun vain "hengaillaan". Edes ajatus esimerkiksi yhteenmuutosta, häistä tmv. ahdistaa.

    • Ujo - en saa oma-aloitteisesti kontaktia naisiin.

      Laiskuus - olen huono saavuttamaan tavoitteita.

    • Omia huonoja puoliani ja näillä ei juuri ole mahdollista löytää ketään:

      - Suurimmalle osalle ruma naama ja muutenkin huono iho, sama kuin luovuttaisi kokonaan.

      - Ajoittainen liiallinen oman elämän vatvominen tutustumistilanteessa.

      - Tosikkomaisuus, ei ole paljon huumorintajua. No ehkä kieroa huumoria on mutta kukaan sitä ei juuri ymmärrä.

      - Epäsosiaalisuus joissain tilanteissa. Esim. silloin kun en tunne toista hyvin eli juuri tutustumistilanteessa.

      - Syrjäänvetäytyvä olen, mutta juurikin oikeassa seurassa juttu lentää. Isommassa porukassa tosin olen vain hiljaa. Yleensäkin olen liian hiljainen ajoittain.


      Tuossapa oli muutamia huonoja puoliani mitä tulee mieleen. Toisaalta en mäkään vaadi naiselta paljon mitään, sitä vaan että kestää mua. Siihen ei moni pysty.

      • Seu-ran-haus-sa

        - Epäsosiaalisuus joissain tilanteissa. Esim. silloin kun en tunne toista hyvin eli juuri tutustumistilanteessa.
        Syrjäänvetäytyvä olen, mutta juurikin oikeassa seurassa juttu lentää. Isommassa porukassa tosin olen vain hiljaa. Yleensäkin olen liian hiljainen ajoittain.-

        Nää näyttää nousevan esille usein. Onkohan tämä vain yleistä Suomessa vai onko sinkuissa enemmän juuri meitä, jotka lämpenee vain tietynlaisessa seurassa?

        Ehkä "sosiaalisemmat" ihmiset pärjää tässä asiassa monellakin tavoin vain yksinkertaisesti paremmin tai siis ainaki helpommin.


    • N

      Ylipainohan se tuntuu olevan suurin vikani....

    • vikoja kerrakseen

      - Pessimistisyys - Hyvin herkästi vedän asioita negatiivisiksi tai tarkastelen todellisuutta niin pitkään että ei enään näy muta kuin kaikki negatiiviset asiat.

      - Tosikkomaisuus, ei ole paljon huumorintajua.

      - Ujo - en saa oma-aloitteisesti kontaktia naisiin.

      - Laiskuus - olen huono saavuttamaan tavoitteita.

      - Kokemattomuus vakavista ja ei vakavista suhteista kun ei vain ole päässyt minkään näköiseen suhteeseen ylipäätään. Ei ole johtanut katkeruuteen vaan yleiseen väsymykseen, mielenkiinnon lopahtamiseen ja ajoittaiseen vitutukseen.

      - Syrjäänvetäytyvä luonne myös, koska on elänyt hyvin suuren osan elämästään henkisellä tasolla yksikseen niin on tottunut siihen tiettyyn yksinään oloon ja tuntuu jotenkin ahdistavalta olla isossa tuntemattomassa porukassa. Kyllä tutussa porukassa sitten alkaa juttu lentää ja jopa kykenen pääsemään jutustelee tuntemattomienkin kanssa sellaisessa porukassa.

      ja sitten viimeisenä taitaa olla selvästikkin tuo ylipaino...

      Tuossapa oli nyt jotain saattaa niitä olla enemmänkin mutta en niitä nyt muista

    • Itsenäisyys - olen erittäin tottunut siihen että teen kaiken itse ja yksin. En tämän takia yleensä hae seuraa.

      Hiljainen - olen mieluummin sivustaseuraaja isommissa porukoissa, tykkään mieluummin vain kuunnella keskustelua. vastaan toki jos kysytään.

      Lavakammoinen - En ole koskaan halunnut olla huomion keskipiste. Tulee oikeasti paniikinomaisia oireita jos joutuu tilanteeseen jossa on edes mahdollisuus siihen että kaikkien huomio kiinnittyy itseensä, oli tilanne mikä tahansa - tanssiminen, puhelu, etc. Tämä vaiva on alkanut onneksi laimentua vuosien varrella.

      Nuo ehkä päällimmäisinä syinä siihen miksi olen hankala ihmisenä.

    • b-mies

      - Kokemattomuus parisuhdeasioissa, luen huonosti kiinnostuksen merkkejä enkä tiedä milloin iskeä, vaan jään kiertämään ja kaartamaan
      - Tietyllä lailla elämässä eteen päin tsemppaamisen into on mennyt, olen kai vähän "lupaus, josta ei tullutkaan sitä mitä odotettiin" (olen vakitöissä, keskituloinen jne. mutta vain harmaata massaa)
      - Kuten eräs tuttavanainen ravintolassa lipsautti, "jos olisin pidempi, naisista ei olisi pulaa"
      - On kausia, jolloin saan aikaiseksi, ja toisia, jolloin ahdistus ja saamattomuus saa vallan
      - En ole hyvä seksissä fyysisesti enkä taidoiltani
      - Tietyt fyysiset asiat, kuten iho-ongelmat, jotka pistävät ainakin omaan silmään
      - En tiedä, tulisiko saman katon alla asumisesta mitään, kärsin mm. univaikeuksista ja toistuva unettomana pyöriminen voisi pilata suhteen

    • En hae mitään

      Kyllästyn ihmisiin helposti. Keskinkertaisuudet ja tyhmät ihmiset ärsyttävät. En jaksa katsella samaa naamaa kovin pitkään. Kaipaan omaa tillaa ja rauhaa. En siedä toista iholla roikkumassa. En halua passata ja mielistellä. En osaa sovitella erimielisyyksiä. Puhun jos huvittaa ja usein miten ei huvita. Inhoan melua (enkä sen vuoksi halua mennä baareihin tai ravintoloihin).

    • Leira

      Liika pingottaminen jossain asioissa, sekä pessimistisyys. Ajoittain huono itsetunto, jonka seurauksena vetäydyn syrjään tietynlaisissa tilanteissa. Kokemattomuus ihmissuhteissa, liika pelko siitä että joku satuttaa. Lapsekkuus ja lapsellisuus, jonka tosin voisi lukea kai myös jonkinasteiseksi rikkaudeksi.

    • violet.

      En tule toimeen joidenkin ihmisten kanssa.

      Turhaudun helposti ja kestän sitä huonosti.

      En omaa tarpeeksi motivaatiota toteuttaa pitkän tähtäimen suunnitelmia.

      Olen epäluotettava.

    • Hmmm..

      Mä olen siitä hauska tyyppi, että kun hommat sujuu, niin ne myös sujuu. Olen ollut pitkässä liitossa, joten osaan hyvin toimia parisuhteessa. Mä en ole kiukuttelija, nalkuttaja enkä mikään PMS -hirviö. Olen aika tasainen luonne, ja yleensä aina hyvällä/positiivisella tuulella. Annan miehen käydä kamujen kanssa ryyppäämässä enkä kyttää mustasukkaisena puhelinta/lompakkoa. En saa edes kohtausta naispuoleisista kavereista. Osaan olla naisellinen nainen kuin myös hyvä "jätkäkamu". Tilanteen mukaan. Teen kompromisseja ja yritän yleensä aina ajatella eka toista ja sen mielipidettä ennenkuin teen jotain.

      Tuo siis silloin kun sujuu. Sujumisella tarkoitan sitä että toimitaan sopimusten mukaan. Oletan ja vaadin että mies on luottamuksen arvoinen ja vahtii itse itseään, koska minulle pettäminen on kaiken loppu. Armoa ei sitten tunneta eikä anteeksi anneta. Minuakaan ei tarvi vahtia. Korkea moraalini ja periaatteeni pitää huolen siitä, ettei mitään tapahdu. Sillä en sitten voi sietääkkään mustiksia, koska aina tuntuu että ne on epäreiluja yms. Niin ja onhan se muutenkin sairaus, joten pitää välttää mustiksia ihmisiä.

      Siis, sitten kun ei suju, niin siinä huomaa ne mun huonot puoleni. Olen hyvin jyrkkä, vaadin että sopimuksia noudatetaan. Oletan että toinenkin myös ajattelee minua ennekuin tekee mitään yms. Koska en pidä yhtään riitelystä, niin saatan lopettaa suhteen kuin seinään riidan jälkeen. En siis varsinaisesti sen riidan takia vaan siksi, että katson että siinä parisuhteessa riidellään liikaa. Minä kun en siitä pidä, ja mun mielestä parisuhteen pitää olla enimmäkseen hyvää tai edes tasaista, niin lopetan homman äkkiä jos huomaan suhteen tuovan mulle liikaa pahaa mieltä. Mä olen liian vanha kituakseni missään epätyydyttävässä suhteessa. Olen myös sen verran kokenut, että tiedän jo ettei ne yrittämiset mitään auta muuta kuin pitkittää kidutusta mutta ero tulee kuitenkin, joten itteensä säästää kun lopettaa nopeammin.

      Minä kun en nalkuta, niin en montaa kertaa sano itseeni haittaavista asioista. En myöskään kitise turhasta, vaan pikkujutut nielen ja opettelen sietämään ihan keskenäni. Silloin kun sanon, on asia sen verran iso ettei sitä pysty nieleen, joten korjausliikettä on tapahduttava ja äkkiä.

      Tieteynlainen jyrkkyys on siis ainakin yhtenä huonona puolena ja sekin näkyy vain silloin, kun mies ei itse halua noudattaa sopimuksia.

      • Olen mukautuva ja kompromissihaluinen sekä riitaa kaihtava.

        Se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö riitele jos täytyy. Minä voin olla todella hirveä kun mut vihdoinkin onnistutaan suututtamaan. Pakkotilanne tulee silloin kun huomaan, että toinen on alkanut käyttämään hyväkseen hyväluontoisuuttani ja suhde on epätasapainoinen. Haen voimakkaasti omia oikeuksiani, ja jos se ei onnistu.. kenkäsen miehen aika keposasti mäelle.

        Useasti miehet ovat ymmärtäneet minun arvon vasta eron jälkeen, mutta se on silloin jo myöhäistä. Minä en yleensä anna mitään anteeksi koska vaadin että mietitään eka mitä tehdään ja sitten toimitaan sen mukaan. Tekojensa takana on myös seistävä. Käyttäydyn itsekkin sillain ja vaadin sitä mieheltäkin.

        Mietitään eka ja sitten jätetään tekemättä, koska tehtyjä asioita ei saa poistettua.


      • ????

        Tuossako oli sinun negatiiviset puolet?
        Yks juttu jota selität pitkästi ettei se ny varsinaisesti negatiivinen olekkaan.

        Ehket huomaa niitä muita negatiivisia puoliasi, esimerkiksi sitä ettet huomaa negatiivisia puoliasi.

        Muutenhan olisit ehkä suhteessa juuri nyt etkä sinkkuna?


      • ???? kirjoitti:

        Tuossako oli sinun negatiiviset puolet?
        Yks juttu jota selität pitkästi ettei se ny varsinaisesti negatiivinen olekkaan.

        Ehket huomaa niitä muita negatiivisia puoliasi, esimerkiksi sitä ettet huomaa negatiivisia puoliasi.

        Muutenhan olisit ehkä suhteessa juuri nyt etkä sinkkuna?

        Yks juttu jota selität pitkästi ettei se ny varsinaisesti negatiivinen olekkaan"
        -Kyllä se itse asiassa on erittäin iso juttu ja vaikuttaa joka suunnassa. Se on kuin seinä joka ympyröi joka suunnalta. itä ei voi ylittää, joten siihen törmää kipeästi :)

        Kyllä mä itseni tunnen oikein hyvin. Mä vaan yksinkertaisesti olen todella sovitteleva yms. suhteessa, ja koska en kiukuttele yms. niin sinänsä aika helppo. Hyvin harvoin on riidelty minusta johtuvasta syystä.

        "Muutenhan olisit ehkä suhteessa juuri nyt etkä sinkkuna? "
        -Tämä taas ei liity tuohon oikein mitenkään. Minä olen aina lopettanut suhteen, viimeisessä odotin että mies sanoo sen itse, niin pääsee helpommalla.

        Suhde ei ole minun elämäni tarkoitus eikä päämäärä. Mä viihdyn sinkkuna oikein hyvin enkä varsinaisesti etsi ketään. Mä pohdin sitä sitten jos sattuisin törmäämään johonkin joka saisi mut haluamaan suhdetta. Tällä hetkellä on kyllä edelleen yksi tyyppi jolla on optio, mutta jos siitä ei tule mitään, niin en sen kummemmin ketään muuta etsi.
        Se, etten himokkaasti ja epätoivoisesti kyttää jokaista vastaantulevaa miestä sillä silmällä että saisiko siitä mulle miehen tai huoli jokaista äijää joka on tullakseen, ei tarkoita sitä ettenkö osaa olla suhteessa silloin kun vihdoinkin semmoiseen päädyn :)


      • ????
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Yks juttu jota selität pitkästi ettei se ny varsinaisesti negatiivinen olekkaan"
        -Kyllä se itse asiassa on erittäin iso juttu ja vaikuttaa joka suunnassa. Se on kuin seinä joka ympyröi joka suunnalta. itä ei voi ylittää, joten siihen törmää kipeästi :)

        Kyllä mä itseni tunnen oikein hyvin. Mä vaan yksinkertaisesti olen todella sovitteleva yms. suhteessa, ja koska en kiukuttele yms. niin sinänsä aika helppo. Hyvin harvoin on riidelty minusta johtuvasta syystä.

        "Muutenhan olisit ehkä suhteessa juuri nyt etkä sinkkuna? "
        -Tämä taas ei liity tuohon oikein mitenkään. Minä olen aina lopettanut suhteen, viimeisessä odotin että mies sanoo sen itse, niin pääsee helpommalla.

        Suhde ei ole minun elämäni tarkoitus eikä päämäärä. Mä viihdyn sinkkuna oikein hyvin enkä varsinaisesti etsi ketään. Mä pohdin sitä sitten jos sattuisin törmäämään johonkin joka saisi mut haluamaan suhdetta. Tällä hetkellä on kyllä edelleen yksi tyyppi jolla on optio, mutta jos siitä ei tule mitään, niin en sen kummemmin ketään muuta etsi.
        Se, etten himokkaasti ja epätoivoisesti kyttää jokaista vastaantulevaa miestä sillä silmällä että saisiko siitä mulle miehen tai huoli jokaista äijää joka on tullakseen, ei tarkoita sitä ettenkö osaa olla suhteessa silloin kun vihdoinkin semmoiseen päädyn :)

        Edelleen käännät sitä positiiviseksi ominaisuudeksi tai aivan kuin se olisi osa sinua tavalla joka tekee siitä jotenkin oikeutetun.

        Ehkä sun kannattaa lukea ketju uudelleen ja toisten kommentit että ymmärrtä millaisen rehellisyyden tasolla liikutaan.

        Minä veikkaan kuule että ne ongelmat sinulla ovat todella paljno syvemmällä ja olet ehkä niitä ihmisiä jotka eivät katso peiliin ja mieti että mistä kiikastaa jos joku homma ei pelitä.

        Vaikutat todella itseesi tyytyväiseltä, saahan sitä ollakin sinkkunakin, mutta tulet ketjuun jossa puhutaan negatiivisuudesta ja kerrot että on yks huono puoli ja odotan että ihmiset pitää sopimuksensa, luoton pitää olla kunnossa siis ja en mä mahda sille mitään jos miestä ei sitte kiinnosta.

        Ymmärrän kyllä tuon riitaa kaihtavan, mutta jotenkin tuntuu että ollaan aika kaltevalla pohjalla suhteesa tuon selityksesi jälkeen. Yks vaihtoehto on tietysti se että et vain tunne itseäsi tai ihailet negatiivisiakin puolisia tai päädyt väärien miesten kanssa yhteen.

        Tällä hetkellä kerrot luonteenpiirteistä ja sen vastuun sälytät toiselle osapuolelle kestämään sinua. Ei se ole "negatiivinen" piirre.


      • ???? kirjoitti:

        Edelleen käännät sitä positiiviseksi ominaisuudeksi tai aivan kuin se olisi osa sinua tavalla joka tekee siitä jotenkin oikeutetun.

        Ehkä sun kannattaa lukea ketju uudelleen ja toisten kommentit että ymmärrtä millaisen rehellisyyden tasolla liikutaan.

        Minä veikkaan kuule että ne ongelmat sinulla ovat todella paljno syvemmällä ja olet ehkä niitä ihmisiä jotka eivät katso peiliin ja mieti että mistä kiikastaa jos joku homma ei pelitä.

        Vaikutat todella itseesi tyytyväiseltä, saahan sitä ollakin sinkkunakin, mutta tulet ketjuun jossa puhutaan negatiivisuudesta ja kerrot että on yks huono puoli ja odotan että ihmiset pitää sopimuksensa, luoton pitää olla kunnossa siis ja en mä mahda sille mitään jos miestä ei sitte kiinnosta.

        Ymmärrän kyllä tuon riitaa kaihtavan, mutta jotenkin tuntuu että ollaan aika kaltevalla pohjalla suhteesa tuon selityksesi jälkeen. Yks vaihtoehto on tietysti se että et vain tunne itseäsi tai ihailet negatiivisiakin puolisia tai päädyt väärien miesten kanssa yhteen.

        Tällä hetkellä kerrot luonteenpiirteistä ja sen vastuun sälytät toiselle osapuolelle kestämään sinua. Ei se ole "negatiivinen" piirre.

        Eli sä et ymmärrä yhtään koko asiaa joten voidaan jättää tämä keskustelu tähän :)


    • Me

      No, sinun rasismi ilmeisesti huonoin puoli... minä sanoisin... jos muistan oikein, niin äänestänyt perseita?

      Ja tässä ilmene munun huonoin puoli, eli --> olen välillä HELVETTIN suora.... no, olenhan jousimies.

      • Mäkin osaa olla suora.

        Tuo sana perseet ja kyvyttömyys ymmärtää mitä rasismi on, osoittaa sinun olevan tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

        Siis tyhmyyden voit lisätä huonoihin puoliisi.


      • jldkgjldg
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Mäkin osaa olla suora.

        Tuo sana perseet ja kyvyttömyys ymmärtää mitä rasismi on, osoittaa sinun olevan tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

        Siis tyhmyyden voit lisätä huonoihin puoliisi.

        Me:hän väittää että hänellä on nero-tason äo, mutta niin vain ei ymmärrä että persuus =/= rasismi.


      • mies olen
        jldkgjldg kirjoitti:

        Me:hän väittää että hänellä on nero-tason äo, mutta niin vain ei ymmärrä että persuus =/= rasismi.

        Pidä suus kiinni horo.


      • jldkgjldg
        mies olen kirjoitti:

        Pidä suus kiinni horo.

        Olen mies.


    • Me

      PS, eli perse = rasisti !
      Ja sä aivoton kana=perse voit seisoo vaikka pääsäs, niin ei se tee susta sivistynen ihmisen.
      Spurgu mikä spurgu...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1408
    3. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      66
      1394
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      261
      1290
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      822
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      778
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      751
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      717
    Aihe