Gallup tervehtimisestä ja uusi päivä

Katse muualla

- Ikä?
- Sukupuoli?
- Tervehditkö kaikkia samalla luokalla olevia (koulussa)?
- Tervehditkö rappukäytävässä kaikkia vastaantulevia?
- Tervehditkö kaikkia samalla työpaikalla työskenteleviä?
- Odotatko toisen tervehtivän ensin?
- Haetko katse kontaktia jotta voit tervehtiä, tervehdit vain jos osuu näkö kenttään vai yrität mennä ohi huomaamattomasti?

Tervehtiminen: terve, moi, hei, huomenta, tms.

14

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      25
      Mies
      En tervehtinyt kun koulussa kävin koska kauniit naiset eivät halunneet tervehtiä minua ja minä en halunnut tervehtiä rumia naisia. Tervehdin vain niitä miehiä joiden kanssa tuli aikaa vietettyä koulupäivän mittaan.

      Tervehdin naapureita vain jos he tervehtivät minua ensin. Rumien naisten tai ulkonmaalaisten tercehdyksiin en edes vastaa.

      En käy töissä mutta en tervehtinyt kun kävin.

      Odotan yleensä toisen tervehtivän ensin mutta joskus saatan kauniita naisia tervehtiä itse ihan kiusallani.

      Tervehdin sanomalla hei.

    • käytöstavat kunniaan

      -38v
      -Mies
      -aikanaan yliopistossa tervehdin kaikkia tuttuja
      -luonnollisesti tervehdin rappukäytävässä kaikkia vastaantulijoita
      -työpaikalla tervehdin kaikkia
      -tervehdin itse usein ensin.
      -otan katsekontaktin vastaantulijoihin

    • jackaroo

      - Ikä?
      26

      - Sukupuoli?
      Mies

      - Tervehditkö kaikkia samalla luokalla olevia (koulussa)?
      Vain niitä joiden kanssa olin tekemisissä.

      - Tervehditkö rappukäytävässä kaikkia vastaantulevia?
      Vain niitä jotka tiedän saman rapun asukkaiksi

      - Tervehditkö kaikkia samalla työpaikalla työskenteleviä?
      Aamuisin yleensä tuli huomenet kahvihuoneeseen saavuttua sanottua ja ehkä niille jotka sitä ennen kohtasin.

      - Odotatko toisen tervehtivän ensin?
      Joskus, mutta yleensä minä tervehdin ensin.

      - Haetko katse kontaktia jotta voit tervehtiä, tervehdit vain jos osuu näkö kenttään vai yrität mennä ohi huomaamattomasti?
      Haen katsekontaktia.

    • "- Ikä?"
      27

      "- Sukupuoli?"
      Mies

      "- Tervehditkö kaikkia samalla luokalla olevia (koulussa)?"
      En.

      "- Tervehditkö rappukäytävässä kaikkia vastaantulevia?"
      En.

      "- Tervehditkö kaikkia samalla työpaikalla työskenteleviä?"
      En.

      "- Odotatko toisen tervehtivän ensin?"
      Kyllä.

      "- Haetko katse kontaktia jotta voit tervehtiä, tervehdit vain jos osuu näkö kenttään vai yrität mennä ohi huomaamattomasti?"
      Vain katselen ja yritän mennä huomaamattomasti ohi.

    • neemeri

      45

      ukko

      en

      höperö tapa

    • 195

      -28
      -nainen
      -en, vain ne kenen kanssa olin enemmän tekemisissä (peruskoulu&lukio, AMK:ssa kyllä oikeastaan satunnaisempiakin kurssikavereita tuli moikattua)
      -en, vain ne ketkä tunnen asukkaiksi
      -kyllä
      -en
      -useimmiten 1. ja 2 . kohta

      -moi, hei, huomenta; riippuu tervehdittävästä

    • Eewulin haamu

      - Ikä? 24

      - Sukupuoli? nainen

      - Tervehditkö kaikkia samalla luokalla olevia (koulussa)? kyllä mie tuttuja moikkaan

      - Tervehditkö rappukäytävässä kaikkia vastaantulevia? Kyllä

      - Tervehditkö kaikkia samalla työpaikalla työskenteleviä? Jos oisin töissä niin kaipa

      - Odotatko toisen tervehtivän ensin? En

      - Haetko katse kontaktia jotta voit tervehtiä, tervehdit vain jos osuu näkö kenttään vai yrität mennä ohi huomaamattomasti? Kuhan tervehin

    • - Ikä? 31
      - Sukupuoli? Mies
      - Tervehditkö kaikkia samalla luokalla olevia (koulussa)? Kyllä
      - Tervehditkö rappukäytävässä kaikkia vastaantulevia? Kyllä
      - Tervehditkö kaikkia samalla työpaikalla työskenteleviä? Useimmiten
      - Odotatko toisen tervehtivän ensin? En
      - Haetko katse kontaktia jotta voit tervehtiä, tervehdit vain jos osuu näkö kenttään vai yrität mennä ohi huomaamattomasti? Yleensä haen katsekontaktia

    • - Ikä? - 42
      - Sukupuoli? - nainen
      - Tervehditkö kaikkia samalla luokalla olevia (koulussa)? - vain mukavia tyttöjä oma-aloitteisesti ja pissiksiä sitten, jos he moikkasivat ensin
      - Tervehditkö rappukäytävässä kaikkia vastaantulevia? - oman talon, kyllä
      - Tervehditkö kaikkia samalla työpaikalla työskenteleviä? - kyllä
      - Odotatko toisen tervehtivän ensin? - en yleensä, mutta joskus niin voi käydä
      - Haetko katsekontaktia jotta voit tervehtiä, tervehdit vain jos osuu näkö kenttään vai yrität mennä ohi huomaamattomasti? - haen katsekontaktia, jotta voin tervehtiä, mutta jos toinen yrittää mennä ohi huomaamattomasti, tervehdin yleensä siten, että siihen vastataan ;)

    • AKT-mies

      - Ikä? 29
      - Sukupuoli? mies
      - Tervehditkö kaikkia samalla luokalla olevia (koulussa)? Olen valmistunut, mutta silloin kun opiskelin tervehdin aluksi kaikkialla ja monia ihmisiä. Sitten sain kylmää kohtelua ja ohikävelyjä sekä lukuisilta naisilta että muutamilta "suosituilta" miehiltä. Päätin että haistakaa vittu senkin ylpeät paskat en tervehdi enää ketään oma-aloitteisesti. Päätös on pitänyt kohtuullisen tarkkaan.
      - Tervehditkö rappukäytävässä kaikkia vastaantulevia? en
      - Tervehditkö kaikkia samalla työpaikalla työskenteleviä? samalla osastolla joo, lähinnä sellaisia ihmisiä joita on pakko tervehtiä ettei epäkohteliaaksi luulla
      - Odotatko toisen tervehtivän ensin? Jos ihminen on sellainen jota ei ole kohteliaisuussyistä pakko tervehtiä niin kyllä.
      - Haetko katse kontaktia jotta voit tervehtiä, tervehdit vain jos osuu näkö kenttään vai yrität mennä ohi huomaamattomasti? Silmäni vaeltavat paljon joten katsekontakti saattaa tulla. Teeskentelen kuitenkin useimpien naisten kohdalla etten huomannut heitä. Saman teen "suosittujen" miesten kohdalla.

      Loppuun vielä sellainen että minä en ollut tällainen umpimielinen tervehtimättä jättäjä alunperin. Te naiset teitte minusta sellaisen yhdessä "suosittujen" kusipää miesten kanssa. Haistakaa paska.

    • vara-ananas

      Mies, 30.

      Tervehdin rappukäytävässä vastaantulijoita.

      Tervehdin aamun aikaisina tunteina useimpia samalla työpaikalla työskenteleviä siivoojat mukaanlukien. Työpaikalla työskentelee kuitenkin satoja ihmisiä, joten kun alkaa vilkastumaan, ei ole enää mitään järkeä tervehtiä parin metrin välein käytävällä.

      Tervehdin ensin jos ehdin, yleensä en ehdi, koska tervehdin itse vasta parin metrin päästä, kun monet muut tervehtivät tuplasti kauempaa.

      Haen katsekontaktia, harvemmin tervehdin jos sitä ei synny.

      Tervehtiminen on kiva ele, jolla on helppo noteerata tuttu tai tuntematonkin ihminen.

    • sir_eino

      - Ikä? 30
      - Sukupuoli? M
      - Tervehditkö kaikkia samalla luokalla olevia (koulussa)? En käy koulussa.
      - Tervehditkö rappukäytävässä kaikkia vastaantulevia? Kyllä yleensä.
      - Tervehditkö kaikkia samalla työpaikalla työskenteleviä? No en mä erikseen jokaisen huoneessa käy huomenta toivottamassa mutta joo, niitä jotka tulee vastaan päivän aikana.
      - Odotatko toisen tervehtivän ensin? En.
      - Haetko katse kontaktia jotta voit tervehtiä, tervehdit vain jos osuu näkö kenttään vai yrität mennä ohi huomaamattomasti? Otan normaalin katsekontaktin ja sanon jotain.

      Tervehtiminen: terve, moi, hei, huomenta, tms.

      • sir_eino

        Ja tuohon rappukäytävään heitän että poikkeus on lähinnä saman rapun keski-ikäinen ukko. Tai ei se ukko mutta sen ryyppykaverit. En yksinkertaisesti JAKSA kuunnella niiden juttuja. Ne kyllä tervehtivät minua.


    • 31v

      31, nainen
      - opiskellessani tervehdin samalla luokalla olevia, meitä kyllä olikin vain 15
      - tervehdin kaikkia rappukäytävässä
      - tervehdin kaikkia kahta muuta kenen kanssa työskentelen
      - en odota toisen tervehtivän ensin
      - haen katsekontaktia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1416
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      70
      1408
    3. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      66
      1394
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      261
      1290
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1085
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      124
      822
    7. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      809
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      778
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      751
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      717
    Aihe