Tiedän monia miehiä, jotka nuorina ja varhaiskeski-ikäisinä ja myöhemminkin kulkevat aina eri nainen käsipuolessa.
Kyllä mieskin kuluu ja henkinen kehitys tunnetasolla on mielestäni vajavainen.
Yhteen naiseen sitoutuminen on mahdotonta ja jos menee naimisiin, niin yleensä ero tulee tai vieraissa kulkeminen ja ero melko varmasti.
Taas alkaa kaikki alusta, jos ei ole kyllin viisas ja siirry hieman sivuraiteelle.
Nämä miehet jostain syystä ovat parhaassa iässä eronneita ja yksinäisiä.
Kannattaa tutustua naiseen ja hänen persoonaansa ja edetä vasta myöhemmin
seksisuhteeseen tai vasta todella vakiintuneessa suhteessa, koska tällainen
mies kyllästyy naiseen, joka heti antaa. Lisäksi tunne-elämä ei ehdi kehittyä, kun keskitytään pelkkään seksiin.
Säälin sellaisia miehiä, jotka näin toimivat
Monet lisäksi mitäänsanomattoman näköisiä ja lyhyitä..
Miespoloiset
Jotain pielessä..
2
149
Vastaukset
Tiedän miehiä, jotka eivät koskaan saa kulkea nainen käsipuolessa.
- kapakkaluutaa
Moni mies ei halua kulkea pissisluuta käsipuolessa ja se on faktaa.
Kyllä niitä lutkia on maailma täynnä, ei tartte mennä kuin viereiseen kapakkaan, niin sieltä löytyy kaljamahaisia ämmiä, jotka ovat satojen miesten panemia reppanoita, koska iskä ja äiskä ei ole hoitanut ja lapsena ja on ollut liian vähän leluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467