Missä homoketju?

Kersantti Ärjylä

Juuri kun pääsin asiasta oikein argumentoimaan, oli SamiA:n aloittama homonäytelmäketju poistettu. En kyllä tajunnut alun perinkään, miksi semmoisia tänne kirjoitetaan, kun se mielestäni liittyy pikemminkin tuonne kulttuurin tai suhteiden puolelle, mutta ajattelin rohkaista SamiA :ta tulemaan kaapista ulos. Kun hyväksyy itsensä sellaisena kun on, niin kyllä muutkin hyväksyvät.

75

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Ateistien on opittava suvaitsemaan uskovia.

• Darlings

Niin, pakanat eivät ymmärrä meidäbn Kristittyjen kameli-juttuja.

• readmorethanonebook

Suvaitsevaisuus on ylimielisyyttä.

• miss ei kirj.

Ja toisinpäin sama.

• "Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että maailma on joka päivä huonompi paikka lapselle. Syy lienee äärifeminismi, jossa lapsella ei ole käytännössä mitään oikeuksia. Islamissakin lapsella on paremmat oikeudet kuin feminismissä."

SamiA ei näemmä että mm Isyysloma on feministien aikaansaannos.
      Josta meillä on kiittäminen - Feministejä :D

• "Tiedä" unohtui välistä..

• Seppokertoo

Itsensä kieltävät biseksuaalit ovat homojen pahimpia kiusaajia.
      Tuntemukset, jotka eivät kokonaan kadonneetkaan murrosiän kamppailussa saattaa miehet vainoharhaisuuden ja vihan partaille.
      Naisilla se on helpompaa.
      Naisten seksuaalisuutta kun ei oteta ylipäätänsä niin vakavasti tässä patriarkaalisessa kulttuurissa.
      Biseksuaalisuus oli normaalia, mikäli ihmiset saisivat elää mielihalujensa mukaan vapaasti.
      Kristinusko, muiden yksijumalaisten uskontojen ohella toimii hyvin.
      Samoin hindulaisuudessa biseksuaalisuuden tukahduttaminen toimii hyvin.
      Mutta te homofoobikot muistutatte meitä siitä, että Freud oli oikeassa.
      Ihmiset syntyvät biseksuaaleina, mutta kehittyvät heteroseksuaaliseen suuntaan.
      Se kaikki on totta.
      Homofoobikot kuitenkaan eivät ole täysin heteroseksuaaleja.
      Te olette piilohomoja.

• barbados

Homoushan on sairaus ! sallitaahan avioliitot esim. astmaa sairastavillekin. Toisaalta homous voidaan rinnastaa mielisairauteen ja sillonhan asiaa voisi miettiä . Mulla nimittäin on mielikuva, että tästä asiasta on jotain laissakin (voin olla väärässä).

• mielipide täältä

Ei mielisairaus ole lain mukaan nykyään este avioliitolle eikä myöskään lisääntymiselle. Monella uskovaisella sen jyrkän uskon takana on vaan jokin mielenterveys- persoonallisuushäiriö, joten olisi kyllä ihan oikein, jos uskovaisten lisääntymistä rajoitettaisiin . Vrt. äänien demonien ja jumalien äänen kuuleminen päässä jota ei uskonnottomilla esiinny. Jos ateisti kuulee ääniä, hän menee hakemaan apua, mutta uskovainen hengellistää sairaudetkin ja jättää monesti omat lapsetkin ilman hoitoa ja uskoo että jumala parantaa. Moni lapsi on tähän kuollut.

• fafasfasfasfasfasf

Argumentointi SamiA:n kanssa on sama kuin väittelisi lobotomiapotilaan kanssa.
      Ei mene jutut perille ei.

• Kersantti Ärjylä

Minulle tuli elävästi mieleen, että sama jos keskustelisi asosiaalisen betoniporsaan kanssa. Aivojen resurssit ei ole betoniporsallakaan ihan täysin käytössä.

• ba-ba-ba-ballo

Jotkin asiat ovat minulle itsestäänselvyyksiä, kuten tasa-arvoisuus.

Homoseksuaaliset vanhemmat ovat täysin yhtä hyviä kuin heterovanhemmatkin ja ovat täysin oikeutettuja kasvattamaan lapsen.

I rest my case, minun osaltani asiassa ei ole mitään ihmeellistä,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      142
      2784
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      26
      2734
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      175
      1555
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1455
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1371
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      95
      1320
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      55
      1143
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1118
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1029
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      68
      1008
    Aihe