Uskallatko lähteä Pihalajasaaren nakurannalle?

Na-turisti

Entä uskallatko lähestyä kiinnostavaa miestä/naista siellä?

26

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,l.e

      Jos uskaltaa lähteä Pihlajasaareen, uskaltaa varmaan myös lähestyä ihmisiä. Itse en menisi sinne mistään hinnasta. Joku tiesi kertoa, että ei siellä mitään kaunottaria/komistuksia ole, vaan lähinnä roikkuvaa lihaa, mutta niinhän se on että yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä jne.

    • Kai mä uskaltaisin mutten näe mitään järkeä siinä. Ainoa tarkoitus olisi rajattoman rusketuksen saaminen ja sitä varten ei tarvi lähestyä yhtään ketään. En myöskään katsoisi hyvällä silmällä ketää pervoa joka tunkeisi lähelle ehdotteleen.

      Juuri noitten kyylääjien eli pervojen takia en ota yleisessä paikassa nakuna aurinkoa. Teen sitä vain omalla parvekkeella, kuten tänäänkin :D

      • mies naapuri talosta

        hyvä niin!


      • mies naapuri talosta kirjoitti:

        hyvä niin!

        Ei mun partsille nää kuin parilta viereiseltä partsilta ja niissäkin on semmoiset lasit ettei sieltä näe ulos ellei aukaise laseja (sen huomaa ja kuulee heti). Yhdellä partsilla käy välillä nainen, mutta eihän sillä niin väliä ole ja muutenkin kerkiän vetään viltin heti päälleni, jos jotain ylimääräistä näkyis.

        Niin että kaikin puolin rauhallinen auringonottopaikka ilman tirkistelijöitä :D


    • En uskaltais

      Itselläni alkaisi seisoa jos kauniita naisia tulisi alasti vastaan

    • Kyllä, mutta en usko

      että siellä olisi kauniita nuoria naisia. Todennäköisesti siellä käy vanhoja ryppyisiä ämmiä.

    • Panoeino on varmasti

      käynyt tuollakin panemassa

    • Mies1985

      Mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä vähemmän välittää omasta alastomuudestaan ja kunnostaan ja rannalla on sitten tietysti roikkuvia vanhuksia.

      Pukuhuoneessakin nuoret miehet varovat toisiaan ja pukeutuvat nopeasti. Vanhat ukot taas käyvät keskusteluja alasti. Minullekkin eilen salilla alkoi alaston vanha ukko jutella kun valmistaudun uuteen enkkaan.

      • ...

        "Minullekkin eilen salilla alkoi alaston vanha ukko jutella kun valmistaudun uuteen enkkaan. "

        En tiedä mihin enkkaan olit valmistautumassa, mutta mua alkoi ihan hillittömästi naurattamaan kuin luin tämän :D


    • Komeahko mies

      Uskaltaisin toki. Kropassani ei ole mitään häpeämistä. En vain tajua, miksi ihmeessä pitäisi sinne mennä ja vielä vähemmän miksi siellä pitäisi alkaa muita ihmisiä häiriköimään.

    • Juu en, niinku molempiin kysymyksiin. Ehkä parinkymmenen vuoden päästä voin harkita.

    • yksinäinen mies

      Olen käynyt, ei tunnu missään, joten ei hirveästi kiinnosta. Ei minusta ole kukaan kiinnostunut, ei vaatteissa eikä ilman.

    • 19+1

      Menkää lapsikullat Tanskaan. Siellä ei tarvita edes erillisiä nakurantoja, ihan tavallisella leirintäalueella näkee kaiken mitä nähtävissä on.

      Tanskalaiset naiset ovat myös erittäin estottomia eli suosittelen senkin takia.

    • Yksi saksalainen

      tuttuni kertoi saaneensa yhdeltä parikymppiseltä pimulta Pihlajasaaressa. Oli kuulemma tyttö tullut itse iskemään. Saksalaistuttuni on kyllä hyvä kroppainen ja tumma (näyttää enemmän italialaiselta kuin saksalaiselta).

      • Ulkomaalainen mies

        saa Suomessa aina. Missään muussa maassa ei ulkomaalaisella ole niin hyvä flaksi.


    • ...

      Ei se ole uskallus kysymys.
      Eikä se ole isku tai seuranhaku paikka.

    • FF

      Pihlajasaari nimenomaan EI ole iskupaikka.

      • Kuka sen

        iskemisen kieltää? Jos synkkaa niin, mikä ettei. Iskupaikaksi hyvä siinä mielessä että heti näkee koko tavaran.


      • ...
        Kuka sen kirjoitti:

        iskemisen kieltää? Jos synkkaa niin, mikä ettei. Iskupaikaksi hyvä siinä mielessä että heti näkee koko tavaran.

        Ne jotka siellä on iskupuuhissa, on yleensä sitä väkeä jotka ei tiedä mitä seksuaalinen häirintä on. Ei sinne kukaan mene iskettäväksi. No ok ehkä muutama harva, mutta ei...


      • Panemisen
        ... kirjoitti:

        Ne jotka siellä on iskupuuhissa, on yleensä sitä väkeä jotka ei tiedä mitä seksuaalinen häirintä on. Ei sinne kukaan mene iskettäväksi. No ok ehkä muutama harva, mutta ei...

        ehdottaminen ei ole seksuaalista häirintää. Siitä voi aina kohteliaasti kieltäytyä. Koskeminen ilman lupaa ei ole hyväksyttävää ja se on oikeaa seksuaalista häirintää.


      • Kyllä sekin
        Panemisen kirjoitti:

        ehdottaminen ei ole seksuaalista häirintää. Siitä voi aina kohteliaasti kieltäytyä. Koskeminen ilman lupaa ei ole hyväksyttävää ja se on oikeaa seksuaalista häirintää.

        voi olla häiritsevää ja ahdistavaa


      • Nimenomaan on

        mutta vain YT-väelle


    • Ei onnistuisi multa

      Keklu olisi heti tanassa, jos hyvännäköisiä mimmejä tulisi vastaan

    • naturisti tyttö

      Rannoille tulevat tirkistelijäukot ovat äklöjä, Ranlla ollaan ottamassa aurinkoa, ei sikamiesten tirkisteltävänä

      • Kai sitä katsoa

        saa jos toinen sulojaan julkisesti esittelee.


    • sir_eino

      Olen joskus ollut nakurannalla, en tosin Pihlajasaaressa. Eli miksen. Ei mun mielestä alastomuudessa mitään hävettävää ole.

      Naisia kyllä katselen mieluummin bikineissä kun alasti. On kiihottavampaa kun kaikki ei ole esillä. Hietsusta joskus tullut jotain seuraa pokattuakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe