Kesällä 2011 testaamme 10 tunnin ihmissuhdetaitokursseja Kampissa Helsingissä. Mikäli olet 16-25-vuotias, voit päästä ilmaiseksi kurssille ja vaikuttaa sen kehitykseen.
Katso aikataulu ja yksityiskohdat kotisivuiltamme ja ilmoittaudu mukaan. Kirjoita ilmoittautumislomakkeen Lisätietoja-kenttään "Suomi24", niin emme peri sinulta maksua, vaan pääset kurssille palauttetta vastaan. Saat varmistuksen kurssille mahtumisesta parin päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Ilmoittaudu viimeistään pe 10.6.
http://www.jaanmurtajat.fi
http://www.jaanmurtajat.fi/kurssit/kurssiaikataulu
Tässä muutamia syitä osallistua kurssille:
Ymmärrät kurssin jälkeen paremmin mitä muut haluavat, löydät helpommin uusia mahdollisuuksia niin vapaa-aikaan ja opiskeluihin kuin töihinkin, mukavat kurssitilat Kampissa, löydät kavereita kaikkialta, opit hyvän keskustelun tekniikat joka tilanteeseen, flirttailu ja toisen kiinnostuksen huomaaminen helpottuvat, ei enää pulaa puheenaiheista...
http://jaanmurtajat.fi/kurssit/ihmissuhteet
Muista: Ilmoittaudu viimeistään pe 10.6.
Blogi:
http://jaanmurtajat.blogspot.com
Lisätietoja mailitse ([email protected]) ja puhelinnumerosta 050 537 0535
Kaikki kommentit kursseista, sivuista ym. ovat hyvin tervetulleita!
Ilmainen ihmissuhdetaitokurssi heinäkuussa 2011
10
79
Vastaukset
- taviksennäköinen DI
TKK:n TuTassa opetellaan nykyään psykologiaakin vai? Vai ihanko itte ootte opetelleet Sisäisiksi Sankareiksi, näin Sarasvuon huijariläppää lainaten?
- Päänmurtajat
Ai niin, unohtui mainita, että valokuvaamme jokaisen ilmoittautuneen ja paikalle saapuneen, minkä jälkeen laitamme heistä verkkosivuillemme kuvagallerian. Otsikkona gallerialla on "Höynäytetyt neitsytluuserit".
- rwrrwrw
ATM:ien alitajuiset pelot nousee aina pintaan kun tulee tilaisuus tehdä asialle jotain.
"No ku noi naurais mulle." - ei nolauksia
rwrrwrw kirjoitti:
ATM:ien alitajuiset pelot nousee aina pintaan kun tulee tilaisuus tehdä asialle jotain.
"No ku noi naurais mulle."ATM:llä on itsesuojeluvaistoa.
Olis ihan kiinnostava, jos en olis persaukinen työtön.
- taloustieteilijämies
Onko ilmainenkin liian kallis työttömälle?
- M 20v
Ahhaa, eli olisitte valmis menettämään kauheen kasan rahaa, jotta voisitte opettaa 16-25 vuotiaita jotka eivät yksinkertaisesti osaa? Kun siis normaalisti veloitatte sen 210€ per tyyppi? just just. Noh, kai sitä vois ihan piruuttaan kokeilla ja kattoa jos siitä vois olla ihan oikeesti hyötyä vai ihan turhaa rahan hukkaa.
- 3toi
No tässähän on kyse kurssin testaamisesta - samoin kuin eläinkokeissa, ei voi tietää että jääkö koeyksilö testin tuloksena henkiin. Siksi maksuttomuus.
- M 20v
3toi kirjoitti:
No tässähän on kyse kurssin testaamisesta - samoin kuin eläinkokeissa, ei voi tietää että jääkö koeyksilö testin tuloksena henkiin. Siksi maksuttomuus.
Ok. No, kerron sitten miten kävi jos vielä hengissä olen tämän kurssin jälkeen ja että oliko siitä mitään hyötyä.
- Theteam
M 20v kirjoitti:
Ok. No, kerron sitten miten kävi jos vielä hengissä olen tämän kurssin jälkeen ja että oliko siitä mitään hyötyä.
Arvostamme uhraustasi ottaa osumaa tiimin puolesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354443- 553055
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462938- 302743
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542075- 51911
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703