Ilmainen ihmissuhdetaitokurssi heinäkuussa 2011

Jäänmurtajat

Kesällä 2011 testaamme 10 tunnin ihmissuhdetaitokursseja Kampissa Helsingissä. Mikäli olet 16-25-vuotias, voit päästä ilmaiseksi kurssille ja vaikuttaa sen kehitykseen.

Katso aikataulu ja yksityiskohdat kotisivuiltamme ja ilmoittaudu mukaan. Kirjoita ilmoittautumislomakkeen Lisätietoja-kenttään "Suomi24", niin emme peri sinulta maksua, vaan pääset kurssille palauttetta vastaan. Saat varmistuksen kurssille mahtumisesta parin päivän kuluessa ilmoittautumisesta. Ilmoittaudu viimeistään pe 10.6.

http://www.jaanmurtajat.fi
http://www.jaanmurtajat.fi/kurssit/kurssiaikataulu

Tässä muutamia syitä osallistua kurssille:
Ymmärrät kurssin jälkeen paremmin mitä muut haluavat, löydät helpommin uusia mahdollisuuksia niin vapaa-aikaan ja opiskeluihin kuin töihinkin, mukavat kurssitilat Kampissa, löydät kavereita kaikkialta, opit hyvän keskustelun tekniikat joka tilanteeseen, flirttailu ja toisen kiinnostuksen huomaaminen helpottuvat, ei enää pulaa puheenaiheista...
http://jaanmurtajat.fi/kurssit/ihmissuhteet

Muista: Ilmoittaudu viimeistään pe 10.6.

Blogi:
http://jaanmurtajat.blogspot.com

Lisätietoja mailitse ([email protected]) ja puhelinnumerosta 050 537 0535

Kaikki kommentit kursseista, sivuista ym. ovat hyvin tervetulleita!

10

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taviksennäköinen DI

TKK:n TuTassa opetellaan nykyään psykologiaakin vai? Vai ihanko itte ootte opetelleet Sisäisiksi Sankareiksi, näin Sarasvuon huijariläppää lainaten?

• Päänmurtajat

Ai niin, unohtui mainita, että valokuvaamme jokaisen ilmoittautuneen ja paikalle saapuneen, minkä jälkeen laitamme heistä verkkosivuillemme kuvagallerian. Otsikkona gallerialla on "Höynäytetyt neitsytluuserit".

• rwrrwrw

ATM:ien alitajuiset pelot nousee aina pintaan kun tulee tilaisuus tehdä asialle jotain.

"No ku noi naurais mulle."

• ei nolauksia
        rwrrwrw kirjoitti:

ATM:ien alitajuiset pelot nousee aina pintaan kun tulee tilaisuus tehdä asialle jotain.

"No ku noi naurais mulle."

ATM:llä on itsesuojeluvaistoa.

• Olis ihan kiinnostava, jos en olis persaukinen työtön.

• taloustieteilijämies

Onko ilmainenkin liian kallis työttömälle?

• M 20v

Ahhaa, eli olisitte valmis menettämään kauheen kasan rahaa, jotta voisitte opettaa 16-25 vuotiaita jotka eivät yksinkertaisesti osaa? Kun siis normaalisti veloitatte sen 210€ per tyyppi? just just. Noh, kai sitä vois ihan piruuttaan kokeilla ja kattoa jos siitä vois olla ihan oikeesti hyötyä vai ihan turhaa rahan hukkaa.

• 3toi

No tässähän on kyse kurssin testaamisesta - samoin kuin eläinkokeissa, ei voi tietää että jääkö koeyksilö testin tuloksena henkiin. Siksi maksuttomuus.

• M 20v
        3toi kirjoitti:

No tässähän on kyse kurssin testaamisesta - samoin kuin eläinkokeissa, ei voi tietää että jääkö koeyksilö testin tuloksena henkiin. Siksi maksuttomuus.

Ok. No, kerron sitten miten kävi jos vielä hengissä olen tämän kurssin jälkeen ja että oliko siitä mitään hyötyä.

• Theteam
        M 20v kirjoitti:

Ok. No, kerron sitten miten kävi jos vielä hengissä olen tämän kurssin jälkeen ja että oliko siitä mitään hyötyä.

Arvostamme uhraustasi ottaa osumaa tiimin puolesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4443
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3055
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2938
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2743
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2075
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1911
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe