Nörteimmät jutut mitä olet tehnyt

the_vauhti

Aloitan:

Olen asentanut eri koneille ainakin viittä eri linux distroa.
Olen tehnyt kymmeniä kertoja kiintolevyn formatoinnin.
Olen saanut viruksia koneelleni.
Olen saanut pienenä koneen niin sekaisin, että se piti viedä huoltoon.
Olen pelannut seiskalevelille asti World of Warcraftia.
Olen harrastanut nettisexiä.
Olen yrittänyt saada pillua eri nettijutuissa.
Olen pelannut viimeisen parin viikon aikana erästä peliä vajaat 40 tuntia.
Olen ollut irc-galleriassa.

Mitä kadut eniten?
-Galtsua

Mikä vähiten?
-Tietokone- ja videopelejä.

Mikä oli nolointa?
-Viruksen saaminen.

Mitä olisit toivonut nörttiurallasi tehneesi?
-Olleeni MIKÄ SE PAIKKA TAAS OLI... joo herutus.net tai joku muu vastaava. No en edes toivo. Vitsi vitsinä. :-)

26

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funtcase

      Olen ostanut piriä ja käyttänyt sen pelaamiseen viikonlopun läpi nukkumatta. Yleensä ihmiset käyttävät sitä juhlimiseen.

    • Ollut WoWissa HC killassa 100% aktiivisuudella varustettu luotto raidaaja. Pelannut muutenkin aivan helvetisti. 40 tuntia... Ei tuntunut missään.
      Kasannut oman koneeni.

      • .....

        Oi oi, hahmiksen seksikkyys pisteet romahtaa palstan naisten silmissä nyt.


      • ..... kirjoitti:

        Oi oi, hahmiksen seksikkyys pisteet romahtaa palstan naisten silmissä nyt.

        Voi olla. Tosin "ollut". Olen mä myös ollu ihan täys juoppokin. Itseasiassa, jos en vältellyt todellisuutta virtuualista elämää elämässä, niin sumensin sitä alkoholilla.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Voi olla. Tosin "ollut". Olen mä myös ollu ihan täys juoppokin. Itseasiassa, jos en vältellyt todellisuutta virtuualista elämää elämässä, niin sumensin sitä alkoholilla.

        elämää elämällä*


      • the_vauhti
        hahmotelma kirjoitti:

        Voi olla. Tosin "ollut". Olen mä myös ollu ihan täys juoppokin. Itseasiassa, jos en vältellyt todellisuutta virtuualista elämää elämässä, niin sumensin sitä alkoholilla.

        Mulla muuten sama oli yhdessä vaiheessa.


      • hahmotelma
        the_vauhti kirjoitti:

        Mulla muuten sama oli yhdessä vaiheessa.

        Se on elämää... Kunnes masentuu ja alkaa miettimään, että näinköhän sitä jonain päivänä alkaa halveksumaan itseään tarpeeksi, että muuttuu itsetuhoiseksi...


    • sir_eino

      Omistan kaikki Star Trekin tuotantokaudet dvd:llä.

      • the_vauhti

        Hmm tuo on jotenkin... Noh omistanhan minäkin tähtiportit!


      • sir_eino
        the_vauhti kirjoitti:

        Hmm tuo on jotenkin... Noh omistanhan minäkin tähtiportit!

        On mulla nekin. Ne ovat vain vähemmän nörttiä.


      • ......
        sir_eino kirjoitti:

        On mulla nekin. Ne ovat vain vähemmän nörttiä.

        Ne on ehkä vielä nörtimpiä, koska on paskempi sarja.


      • ....
        sir_eino kirjoitti:

        On mulla nekin. Ne ovat vain vähemmän nörttiä.

        Star Trekin diggailu menee vielä johonkin hipstericooliuteen, mutta Tähtiportit ja Buffyt ja Smallvillet on liian noloja edes hipstereille.


      • sir_eino
        .... kirjoitti:

        Star Trekin diggailu menee vielä johonkin hipstericooliuteen, mutta Tähtiportit ja Buffyt ja Smallvillet on liian noloja edes hipstereille.

        Smallville on ihan mahtava krapulasarja.


    • Älyn haamu

      Joskus vietin koko kesän sisällä tietokoneen äärellä, niin että kun syksyllä piti mennä kouluun niin jalat oli jäykkänä kun en ollut kävellyt koko kesänä paljon yhtään.

      • the_vauhti

        Tuo on oikeastaan ihan peruskauraa joka kesä. Taitaa tämäkin kesä mennä samalla tavalla.


    • kilotaat

      NetHackin config-tiedoston säätö tuntien ajan ennen pelaamisen aloittamista.

      • ......

        mitäs säätämistä siinä on? noauto_pickup?


      • kilotaat
        ...... kirjoitti:

        mitäs säätämistä siinä on? noauto_pickup?

        Menucolorsin kanssa tuli painiskeltua, kunnes sitten hain jostain vaan valmiiksi tehdyn.


    • Pruit

      "Olen saanut viruksia koneelleni."

      Olen kyhäillyt niitä

    • Hämärän rajoilta

      En ole mikään tietokone-ekspertti, joten kaikenlaiset konfiguroinnit ja formatoinnit ovat täyttä hepreaa. En silti menisi väittämään, etteivätkö harrastukseni olisi omalla tavallaan nörttimäisiä.

      Nyt viimeisimpänä hienona ideana olen pyörittänyt tuolla yhdellä sivustolla musiikkiarvoituspeliä. Idea on, että kehittelen ja soitan jostakin tunnetusta kappaleesta mahdollisimman omituisen ja kaukana alkuperäisestä olevan sovituksen, minkä jälkeen muiden tehtävä on yrittää tunnistaa se. Mukana on ollut toki myös old school -videopelimusiikkia, mikä lisää nörttiyden määrää.

      Mistä puheen ollen: kuka tunnistaa? http://ads.ylilauta.fi/b/src/bigband.mp3

      • Salmelaisen Kari

        Noi sun hissibiisit kuulostaa kaikki niin samalta.


      • kilotaat

        Super Mario 3:sta.


      • Hämärän rajoilta
        kilotaat kirjoitti:

        Super Mario 3:sta.

        Kyllä vain. Ns. athletic theme, kuullaan ensimmäisen kerran kentässä 1-2.


    • - neljäs linux distro menossa
      - olen kattonut kaikki amiga long playt you tubesta
      - tulevassa työpaikassani vastaan firman mikrotuesta (päätehtävien ohella)
      - olen nähnyt kaikki Babylon 5 jaksot ja muut siihen liittyvät ohjelmat
      - olen ollut nuorena tietokoneleireillä, joissa tehtiin animaatioita ja demoja
      - kuuntelen sid-metallia

    • ei niin nörtti

      Näitä juttuja kun lukee niin en taidakaan olla kovin nörtti. En harrasta hakkerointia, irkkausta enkä scifi-sarjoja, ja koodaustakin vain töissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe