Aloitan:
Olen asentanut eri koneille ainakin viittä eri linux distroa.
Olen tehnyt kymmeniä kertoja kiintolevyn formatoinnin.
Olen saanut viruksia koneelleni.
Olen saanut pienenä koneen niin sekaisin, että se piti viedä huoltoon.
Olen pelannut seiskalevelille asti World of Warcraftia.
Olen harrastanut nettisexiä.
Olen yrittänyt saada pillua eri nettijutuissa.
Olen pelannut viimeisen parin viikon aikana erästä peliä vajaat 40 tuntia.
Olen ollut irc-galleriassa.
Mitä kadut eniten?
-Galtsua
Mikä vähiten?
-Tietokone- ja videopelejä.
Mikä oli nolointa?
-Viruksen saaminen.
Mitä olisit toivonut nörttiurallasi tehneesi?
-Olleeni MIKÄ SE PAIKKA TAAS OLI... joo herutus.net tai joku muu vastaava. No en edes toivo. Vitsi vitsinä. :-)
Nörteimmät jutut mitä olet tehnyt
26
178
Vastaukset
- funtcase
Olen ostanut piriä ja käyttänyt sen pelaamiseen viikonlopun läpi nukkumatta. Yleensä ihmiset käyttävät sitä juhlimiseen.
Ollut WoWissa HC killassa 100% aktiivisuudella varustettu luotto raidaaja. Pelannut muutenkin aivan helvetisti. 40 tuntia... Ei tuntunut missään.
Kasannut oman koneeni.- .....
Oi oi, hahmiksen seksikkyys pisteet romahtaa palstan naisten silmissä nyt.
..... kirjoitti:
Oi oi, hahmiksen seksikkyys pisteet romahtaa palstan naisten silmissä nyt.
Voi olla. Tosin "ollut". Olen mä myös ollu ihan täys juoppokin. Itseasiassa, jos en vältellyt todellisuutta virtuualista elämää elämässä, niin sumensin sitä alkoholilla.
hahmotelma kirjoitti:
Voi olla. Tosin "ollut". Olen mä myös ollu ihan täys juoppokin. Itseasiassa, jos en vältellyt todellisuutta virtuualista elämää elämässä, niin sumensin sitä alkoholilla.
elämää elämällä*
- the_vauhti
hahmotelma kirjoitti:
Mulla muuten sama oli yhdessä vaiheessa.
the_vauhti kirjoitti:
Mulla muuten sama oli yhdessä vaiheessa.
Se on elämää... Kunnes masentuu ja alkaa miettimään, että näinköhän sitä jonain päivänä alkaa halveksumaan itseään tarpeeksi, että muuttuu itsetuhoiseksi...
- sir_eino
Omistan kaikki Star Trekin tuotantokaudet dvd:llä.
- the_vauhti
Hmm tuo on jotenkin... Noh omistanhan minäkin tähtiportit!
- sir_eino
the_vauhti kirjoitti:
Hmm tuo on jotenkin... Noh omistanhan minäkin tähtiportit!
On mulla nekin. Ne ovat vain vähemmän nörttiä.
- ......
sir_eino kirjoitti:
Ne on ehkä vielä nörtimpiä, koska on paskempi sarja.
- ....
sir_eino kirjoitti:
Star Trekin diggailu menee vielä johonkin hipstericooliuteen, mutta Tähtiportit ja Buffyt ja Smallvillet on liian noloja edes hipstereille.
- sir_eino
.... kirjoitti:
Star Trekin diggailu menee vielä johonkin hipstericooliuteen, mutta Tähtiportit ja Buffyt ja Smallvillet on liian noloja edes hipstereille.
Smallville on ihan mahtava krapulasarja.
- Älyn haamu
Joskus vietin koko kesän sisällä tietokoneen äärellä, niin että kun syksyllä piti mennä kouluun niin jalat oli jäykkänä kun en ollut kävellyt koko kesänä paljon yhtään.
- the_vauhti
Tuo on oikeastaan ihan peruskauraa joka kesä. Taitaa tämäkin kesä mennä samalla tavalla.
- kilotaat
NetHackin config-tiedoston säätö tuntien ajan ennen pelaamisen aloittamista.
- ......
mitäs säätämistä siinä on? noauto_pickup?
- kilotaat
...... kirjoitti:
mitäs säätämistä siinä on? noauto_pickup?
Menucolorsin kanssa tuli painiskeltua, kunnes sitten hain jostain vaan valmiiksi tehdyn.
- Pruit
"Olen saanut viruksia koneelleni."
Olen kyhäillyt niitä - Hämärän rajoilta
En ole mikään tietokone-ekspertti, joten kaikenlaiset konfiguroinnit ja formatoinnit ovat täyttä hepreaa. En silti menisi väittämään, etteivätkö harrastukseni olisi omalla tavallaan nörttimäisiä.
Nyt viimeisimpänä hienona ideana olen pyörittänyt tuolla yhdellä sivustolla musiikkiarvoituspeliä. Idea on, että kehittelen ja soitan jostakin tunnetusta kappaleesta mahdollisimman omituisen ja kaukana alkuperäisestä olevan sovituksen, minkä jälkeen muiden tehtävä on yrittää tunnistaa se. Mukana on ollut toki myös old school -videopelimusiikkia, mikä lisää nörttiyden määrää.
Mistä puheen ollen: kuka tunnistaa? http://ads.ylilauta.fi/b/src/bigband.mp3- Salmelaisen Kari
Noi sun hissibiisit kuulostaa kaikki niin samalta.
- kilotaat
Super Mario 3:sta.
- Hämärän rajoilta
kilotaat kirjoitti:
Super Mario 3:sta.
Kyllä vain. Ns. athletic theme, kuullaan ensimmäisen kerran kentässä 1-2.
- neljäs linux distro menossa
- olen kattonut kaikki amiga long playt you tubesta
- tulevassa työpaikassani vastaan firman mikrotuesta (päätehtävien ohella)
- olen nähnyt kaikki Babylon 5 jaksot ja muut siihen liittyvät ohjelmat
- olen ollut nuorena tietokoneleireillä, joissa tehtiin animaatioita ja demoja
- kuuntelen sid-metallia- ei niin nörtti
Näitä juttuja kun lukee niin en taidakaan olla kovin nörtti. En harrasta hakkerointia, irkkausta enkä scifi-sarjoja, ja koodaustakin vain töissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354423- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402671Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82635- 382319
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542065- 41824
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693