Aiotko juhlia tänään

juhlissa

Kaupunki täyttyy juhlivista ihmisista, oletko sinä mukana?

35

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöösi_poika

      Juhlivia teinejä riittänee mukavasti. Eteleläisesä Suomessa lämpö yli 20 astetta. Houkuttelee nuoret ulos tulevan iltana/yönä...

      • 34534234

        Moni rehvakas supliikkikaveri pääsee avaamaan viattoman tytön pyhimmän...


      • nöösi_poika
        34534234 kirjoitti:

        Moni rehvakas supliikkikaveri pääsee avaamaan viattoman tytön pyhimmän...

        Asiaa!


    • -tilastotieteilijä-

      hahmis oli vissiin lähdössä liikenteeseen. arvioni mukaan huomenna on 10% todennäköisyys että se kertoo saaneensa.

    • Eewulin haamu

      Tottakai aion, minulla on tänään valmistujaiset. Sukulaisten kanssa on mukava juhlia. Ja olen saanu rahaa mukavasti ja pari pirun arvokasta lahjaa. Ai että on mukavaa olla joskus juhlakaluna :)

      • onnittelijaM

        Onnittelut! Toivottavasti pääset myös alasi hommiin, ylipäätään vastavalmistuneilla taitaa olla nyt aika haastavat ajat.


      • Eewuli
        onnittelijaM kirjoitti:

        Onnittelut! Toivottavasti pääset myös alasi hommiin, ylipäätään vastavalmistuneilla taitaa olla nyt aika haastavat ajat.

        Kyllä on aika hiljasta ollu työmarkkinoilla.
        Isot jehut on muuttunu ahneemmiksi ja pihimmäksi, ei haluta palkata uusia varsinkhan keltanokkia töihin. Kukaan ei halua opettaa, koska muuten tyssäis omat työt jos sattuu vielä olemaan urakka kesken niin se hidastuu, jos siihen ottaisi keltanokan vielä ohjauksen alaseksi.

        Yhdessä paikassa sanottiin tylysti vain ettei oteta, koska olen nainen. Totesinpa vain etten olis halunnutkaan tulla.

        Yleisin vastaus on, että pitäisi työllistää omat työntekijät ensin ja sitte kattoa uudestaan. Toinen vastaus on ettei ole töitä.
        Töitä olisi oikeasti mutta tuo alussa sanottu on totuus tässä tapauksessa.
        E ole heleppoo..


    • Yritin tavata tänään yhtä naista, mut eipä siitä tullutkaan mitään. Oltiin kaikki asiat sovittu et tavataan, mut jätti tulematta paikalle... no se oli sitä myöten selvä, luottamus meni häneen.

      Mut joo en aio juhlia.

      • 15+2

        Otan osaa!

        Ilmoittiko hän ettei saavu, vai jättikö vaan tulematta?


      • 15+2 kirjoitti:

        Otan osaa!

        Ilmoittiko hän ettei saavu, vai jättikö vaan tulematta?

        Ilmoitti kyllä, mut liian myöhään/jälkikäteen selityksen kera jota en oikein usko. Pitää kattoo onks hän tosissaan oikeesti.


    • kello 30

      Aikeissa oli mutta ei ole ketään lähtijöitä mukaan joten turha yksin lähteä joukkoon pyörimään varsinkaan kun ei ole enää niin nuori...

    • Näillä näkymin en aio juhlia.

      • .......

        Laita nahkapöksyt jalkaan ja lähde baanalle.


      • ....... kirjoitti:

        Laita nahkapöksyt jalkaan ja lähde baanalle.

        Niin jos mulla olis sellaset. Mutta ku ne maksaa enemmän ku normaalit farkut niin ei voi ainakaa heti sellasia ostaa... :(


      • ......
        shamans_blues kirjoitti:

        Niin jos mulla olis sellaset. Mutta ku ne maksaa enemmän ku normaalit farkut niin ei voi ainakaa heti sellasia ostaa... :(

        Kirpparilta saattaa löytää. Tai hanki sellaset "nahka" legginsit, vai eikö sovi imagoon? Mukavasti ne pakarat niissäkin kiiltää.


      • ...... kirjoitti:

        Kirpparilta saattaa löytää. Tai hanki sellaset "nahka" legginsit, vai eikö sovi imagoon? Mukavasti ne pakarat niissäkin kiiltää.

        No siellä vois joskus kylä vierailla ku aikaaki on. Legginsit on jotenki vastenmielisiä, en tiedä miks.


    • En aio...

      En.

    • Ei tässä mitään juhlita ja vahdin muksuja silmä tarkkana ettei nekään pääse juhliin. Sen vuoksi joudun sitten lähinnä siivoskeleen viikonlopun ja seuraavankin viikon. Ne meinaan on _aina_ tässä koneella niin etten mä meinaa päästä ollenkaan nörään.

      Noh, tuleepahan telkkaakin katseltua välillä. Vaihtelua tähän nöräämiseen.

    • mies_27

      Juu tulis kyllä vähän turhan setäfiilis tänään. Hoidetaan ne "yksin baariin" reissut joku toinen viikonloppu...

    • Älyn haamu

      Tänään olis Paradise Oskar DTM:ssä. Lähtisköhän Herkules-mies kaveriksi?

    • M 20

      Enpä taida lähteä, ryyppääminen ei ole mun juttu, eikä kiinnosta availla teinityttöjen pyhimpiä ellei siitä kehittyisi kunnon parisuhde, jota todellakin epäilen. Pillua voi aina saada, mutta kun vain se yksi tietty asia ei vain kiinnosta vaan se teinityttö kokonaisuudessaan on se paljon mielenkiintoisempi juttu. Että juu, taidanpa odotella että nämä teinitytöt saavat ne kivuavat vakonsa hoidettua ja savun hälvettyä teen liikkeeni, jolloin voin saada ittelleni ihan tyttöystävän enkä jotain yhdenyön juttua.

      • toisten liukkailla

        Vain aito aivopesty suomalainen aisankannattaja voi puhua näin.


      • M 20
        toisten liukkailla kirjoitti:

        Vain aito aivopesty suomalainen aisankannattaja voi puhua näin.

        Ahhaa, juu, juu, että näin. Vai että aivopesty aisankannattaja... On se kumma sinäänsä että en muistaakseni kyllä koskaan ole pillua saanut, että ihan neitsytpoika ollaan. Enkä ole koskaan missään aivopesuissakaan ollut, enkä minkään näköisessä suhteessakaan ole ollut niin hyvinhän mie sitä aisaa kannattelen kyllä. :P


    • En. Surkuttelen kotona. Laiska p*ska, kun en saanut ite koulua valmiiksi.
      Luen tenttiin ihan raivokiukulla.

    • Kaikki paikat tukossa nuorisoa, joka ei hallitse alkoholin käyttöä. Mieluummin olen täällä maalla raksahommissa. Eikä muutenkaan tee mieli juhlia vähään aikaan keskiviikon jäljiltä.

    • violet.

      Tapasin päivällä ihania ihmisiä ja söin hyvää ruokaa. Viihdyin. Olisin voinut lähteä baariin jatkamaan iltaa. Juhlimaan. Sen sijaan keksin tekosyyn ja poistuin paikalta ollakseni yksin. Lähdin ajelemaan ja kuuntelin levyä jonka kaikki biisit osaan ulkoa. Ajoin Turkuun. Kävelin sillan yli tois puol jokke ja katselin ihmisiä. Tunsin itseni ulkopuoliseksi. Humalainen nuori mies sentään kävi kysymässä saako multa pillua. Ajoin takaisin hämärää motaria pitkin ja ohitin kaikki. Tunnelit pätkitti Novapaskan kasari-ysäri-non-stop-diskoa. Näin kaksi nuorta hirveä laiduntamassa hirviaidan ja reunakaiteen välissä. Tankkasin ja ostin elämäni ensimmäisen ABC-aterian. Kävellessäni kesäyössä takaisin autoon, lämmin pahvirasia kädessä, tunsin itseni hyvin onnelliseksi. Tulin kotiin ja söin kylmenneet ranskikset. Hampurilainen mennee roskiin. Sen pituinen se.

    • sir_eino

      No joo, olin eilen pikkusiskon bileissä. Kävin myös moikkaamassa pikkusiskoja ja niiden kavereita illemmalla kotipaikkakunnan "bilemestassa", tai siellä ulkonahan ne roikkuivat.

      Sitten menin isosiskolle syömään.

    • jackaroo

      Kävin eilen muutaman tunnin ajan kaupungilla pyörähtämässä. Paljon oli ihmisiä liikenteessä, melko nuorta tosin näytti olevan väki, tai sitten minä vain alan tässä tulla itse vanhaksi.

      Kumma kun sitä ei itse aikoinaan nähnyt itseään niin nuorena kun oli juhlimassa omaa ylioppilaaksi pääsyään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe