Heh... Miksi naiset eivät halua kilttiä miestä?
Mutta...
42
124
Vastaukset
naiset ei tykkää vässyköistä
Koska kilttiä miestä ei voi katsoa ylöspäin "Siis haluut sä nyt ihan varmasti et mä laitan välineeni sun sisääsi?".
Heh... Mä oon joskus kysynyt naiselta silleen kiltisti, että saanko suudella häntä. Eipä pistänyt ollenkaan hanttiin... Itseasiassa useammalta kuin yhdeltä olen sitä kysynyt eikä yksikään niistä pannut hanttiin...
Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Mä oon joskus kysynyt naiselta silleen kiltisti, että saanko suudella häntä. Eipä pistänyt ollenkaan hanttiin... Itseasiassa useammalta kuin yhdeltä olen sitä kysynyt eikä yksikään niistä pannut hanttiin...
mie oon tehnyt tuon miehille samoin tuloksin, naisilta ei oo tarttenut lupaa kysyä.
monte24 kirjoitti:
mie oon tehnyt tuon miehille samoin tuloksin, naisilta ei oo tarttenut lupaa kysyä.
Sori, monte... Sun rakkautesi minuun menee edelleen hukkaan...
Genio.Mente kirjoitti:
Sori, monte... Sun rakkautesi minuun menee edelleen hukkaan...
saahan sitä yrittää rakas gempsu
monte24 kirjoitti:
mihin rassusein??? onko redneckillä joku idea?
Häivy vaikka rasismi-palstalle paasaamaan rasismista. Sieltä saatat löytää enemmän vertaistukea kuin täältä.
no mää en kyl haluais ilkeää miestä,
murGenio.Mente kirjoitti:
Mut vähän tuhma sais silti olla...?
no silleen sopivasti tuhma :)
et on kivasti pilkettä silmäkulmassa
ilkeys nyt ei ole kivaa kenessäkään,
murPikku-Murri kirjoitti:
no silleen sopivasti tuhma :)
et on kivasti pilkettä silmäkulmassa
ilkeys nyt ei ole kivaa kenessäkään,
murNiinpä... Liika kiltteys naisessakin on jotenkin aika pitkästyttävää...
- M@posti
Miehen pitää olla vähän "tuhma"
- Kunnollinen..
Sitä sanaa käytetään miehistä, mutta aniharvoin naisista. Naiset siis haluavat kunnollisen miehen ja miehet kiltin naisen. Se mitä sillä oikeasti tarkoitetaan voikin olla ihan sama asia.
Genio.Mente kirjoitti:
Sitä en kyllä minäkään tiedä mitä niillä käsitteillä tarkoitetaan.
Itse olen kyllä pitänyt aina naisesta sellaisena, kuin nainen on. Mutta se on kyllä jännää, miten jotkut naiset alkavat joskus esittämään jotain muuta, mitä ovat, jottei vaan jäisi jollain tavalla "alemmaksi" tai "huonommaksi". Mun mielestä sellainen esittäminen on jo itsensä alentamista...
Jos kiltteys on yhtä kuin jonkinsortin nynnyys, voi yleistyksessäsi olla perää, joidenkin naisten osalta...
Mä kuitenkin tykkään, että mies tekee joskus kiltisti sen, mitä nainen häneltä kauniisti pyytää, vaikka se olisikin vähän tuhmasti tehty tai sotisi miehen periaatteellista maailmaa vastaan.
Sitäpaitsi mä olen juuri tullut duunista ja aion olla ihan tositooosi kiltti nainen tänään : )Heh ... se on se animuksen kaksijakoisuus... eihän kukaan veljeensä rakastu, vaan veljensä varjoon, joka pitää potentiaalin siihen hyvään veljeen. Pettymys tulee, kun oivaltaa, että se on sittenkin vain kusipää ... hähähhääääää...
Scooter - The Sound Above My Hair (Official Video HD)- y.b mäkillä
Ei. Kyllä se on niin, että sitä rakastuu ja jatkaa suhdetta vaan sellasen kanssa, joka heti alussa näyttää sen k-pääpuolensa kaikessa laajuudessaan tai niukkuudessaan. Jos sitä ei ala aika pian tutustumisen alussa ilmetä jossain muodossa, koko homma kuivuu kasaan. Jotain puuttuu..:(
- siis mÖkillä
y.b mäkillä kirjoitti:
Ei. Kyllä se on niin, että sitä rakastuu ja jatkaa suhdetta vaan sellasen kanssa, joka heti alussa näyttää sen k-pääpuolensa kaikessa laajuudessaan tai niukkuudessaan. Jos sitä ei ala aika pian tutustumisen alussa ilmetä jossain muodossa, koko homma kuivuu kasaan. Jotain puuttuu..:(
Siis y.b mökillä. Enkä ole edes vielä saunasiideriä korkannut, vaikka on lomaaaaaaah.... :)
Kiltteys ei ole negatiivinen asia. Ei myöskään välttis k-päisyys. siis mÖkillä kirjoitti:
Siis y.b mökillä. Enkä ole edes vielä saunasiideriä korkannut, vaikka on lomaaaaaaah.... :)
Kiltteys ei ole negatiivinen asia. Ei myöskään välttis k-päisyys.Aattelinkin, että mitähän se nyt hampurilaisen ääressä mahtaa palstailla... :D
Voihan sitä tietysti aikaansa mäkilläkin viettää...- mökki-y.b
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Aattelinkin, että mitähän se nyt hampurilaisen ääressä mahtaa palstailla... :D
Voihan sitä tietysti aikaansa mäkilläkin viettää...Hyyyi, ei. Turuus enintään Hesel, ja sielläki enintään salaatilla, kitoos :)
mökki-y.b kirjoitti:
Hyyyi, ei. Turuus enintään Hesel, ja sielläki enintään salaatilla, kitoos :)
Juu. Ni määki Turuuus :)
Aina Hesel. Siinä Kiinamyllynkadul oli sellainen perävaunu-Hese-malli v. 1 ja 2 ...
: )Cinnamon.Girl kirjoitti:
Juu. Ni määki Turuuus :)
Aina Hesel. Siinä Kiinamyllynkadul oli sellainen perävaunu-Hese-malli v. 1 ja 2 ...
: )Ns. rakkaus on yliarvostettua ... kysymys on pohjimmiltaan rajusta valtataistelusta parin kesken ... sukupuolineutraalisti :D
* ei suosittele kenellekään *- mökki-y.b
temppuilija kirjoitti:
Ns. rakkaus on yliarvostettua ... kysymys on pohjimmiltaan rajusta valtataistelusta parin kesken ... sukupuolineutraalisti :D
* ei suosittele kenellekään *Älä sää Kiinanmyllyn kadun hesee morkkaa :(
Mikä hiton sukupuolineutraali, yök :(
Rakkautta pitää olla, valtataistelu kuuluu siihen välillä, välillä ei. Mikään stabiili tila se ei ole todellakaan, mikään "suhe".
Melkeen oon tota mieltä.
http://www.youtube.com/watch?v=55y9E2ssvQs
Vitut naisista.Mäkin komppaan sua melkein : )
Ai..ah, ihana biisi. Miksi sä helmeilet näitä tänne?- mökki-y.b
Siksi kun se on semmoinen :)
- mökki-y.b
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Siis... öööh
*mimmoinen se on*
????Helmeilevä:D
- mökki-y.b
Cinnamon.Girl kirjoitti:
*Pirskahteleva ja kukkea* ???
kypsä ja roteva :D ????Sammaleinen? Notkea?? :D
mökki-y.b kirjoitti:
Sammaleinen? Notkea?? :D
Eiku tamminen, vahva-arominen... ja... nahkainen.
Ruskeareunainen, tanniininen ja pyöreä, hyvä, runsas jälkimaku... ja lempeä, lämmin ja viettelevä tuoksu :D- mökki-y.b
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Eiku tamminen, vahva-arominen... ja... nahkainen.
Ruskeareunainen, tanniininen ja pyöreä, hyvä, runsas jälkimaku... ja lempeä, lämmin ja viettelevä tuoksu :DOkeei, sää tiesit paremmin ;)
mökki-y.b kirjoitti:
Okeei, sää tiesit paremmin ;)
Höh, nyssää luovutit, senki nuori, mustaherukkainen, vaniljainen, raikas, kevyt, leikkisä...
: )- mökki-y.b
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Höh, nyssää luovutit, senki nuori, mustaherukkainen, vaniljainen, raikas, kevyt, leikkisä...
: )Eiku vanha ja hapokas :D
Täytyy mennä ny tsekkaa sauna :) mökki-y.b kirjoitti:
Eiku vanha ja hapokas :D
Täytyy mennä ny tsekkaa sauna :)Heh... eiku sitten...
aletaan pääsemään seuraavalle levelille...
elikkä savuinen... vastaanpanematon... soljuva... miellyttävä jälkimaku
Hauskaa illanjatkoa... : )- mökki-y.b
Cinnamon.Girl kirjoitti:
Heh... eiku sitten...
aletaan pääsemään seuraavalle levelille...
elikkä savuinen... vastaanpanematon... soljuva... miellyttävä jälkimaku
Hauskaa illanjatkoa... : )Ei ollut vielä riittävän kypsä, mutta hämyisä, kypsyvä, rento, kirpakka ensimaku, helposti aukeava..
Samoin sinne :D
Eksä ny tuatakaan tiärä.
Noh, katsos kun kiltti on kovis parisuhteessa, ja kovis on kiltti suhteessa.ja jos naisella on kiltti mies niin "tuhmat" miehet kummasti kiinnostaa ja ovat päiväunien kohde! häh häh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563