Entäs nämä naiset

456tyh

treffipalstalla, jolla on arvosteluja annettu varmaan 100 ja keskiarvovähintään 4. Vieraskirja täynnä viestejä eri miehiltä. Viestejä saapunu varmaan koko deittiuran aikana 10000. Heistä olen huomannut sitten sen että ovat onlinessa aina silloin kun itsekkin käyn, huomaan tämän koska etsin itsekkin vain online tilassa olijoita. Sit heidän profiilinsa ei ole varmaan kovinkaan uusia, koska olleet siellä jo ennen minua (itse ollut deiteissä yli 5kk). Jos nyt vaikka 200 miestä tekisi aloitteen tälläiselle profiilille yhdenpäivän aikana niin todennäköisesti naiselle ei kelpaisi näistä yksikään. Voiko kaikki 200 miestä olla rumia tai muuten vaan urpoja, no ei voi. Kyllä sellaiseen joukkoon jo mahtuisi joku joka kelpaisi jos okeasti sieltä edes deitti seuraa katsoo. Vai meneekö se niin että kun uusi mies (kaikista muista parempi) tekee aloitteen, niin sitten rima taas nousee hänen tasolleen ja etsitään jotain aivan älytöntä sieltä netistä. Ehkä odotukset ovat niin korkeat että ne "jalat viedään alta" jo netin välityksellä ilman kasvokkain tapaamista ja sit ku tavattas kasvokkain ni mies ois niin häikäisevän komea ja filmaattinen että saisi kannella tajutonta (jalat altaan menettänyttä naista) pitkin hiekkarantoja.

9

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ihmettele vaikka

No jos ulosanti on ... mitä on, niin ehkäpä olisi parempi yrittää hurmata livenä. Ihan vaan vinkkinä.

• juuri näin

tossaha alotuksessa näkyy et 200 miestä ottas päivässä yhteyden ni voiko jokaisen heidän ulos anti olla "mitä on"?

• nainen 50

voinen sanoa että siellä on kyllä miehiäkin jotka ovat pyörineet vuositolkulla siellä.. ei kelpaa ei heille kukaan tai mikään :) pyöritään sivulla aina vaan uutta ja kauniinpaa/parempaa hakemassa. viestit monilla kirjoitettu jo valmiiksi.. ei tarvi kuin painaa ja lähetä.. jos et heti anna numeroasi tai suostu just heti tapaamiseen niin kas kummaa eipä enään kuulukkaan mitään. sit on niitäkin jotka ovat niin kiinnostuneita mutta kas kummaa kadotaankin, valehtelemaan jonkun muun sivulle. sit todellakin on niitä jotka ovat siellä online tilassa koko ajan.. ihmetellyt kovasti että aika feikkejä siellä on jotka oikeesti pelleilevät toisten kustanuksella. kuitenkin pitäis olla kyseessä aikuisia ihmisiä ei mitään teinejä? vaikka miehellä ois tositarkoituksella paketti niin eivät sitä kyllä kuitenkaan ole. että kyllä vain siellä on mieheissä sekä naisissa samaa. joten ei kannata yleistää palkästään naisia!

• Juu, onhan meitä. Mutta ei mahda mitään, kun naiset eivät kiinnostu.

• AP

Hain kans tolla alotuksella sitä et, miksi ne profiilit on siellä vieläkin. Eli onko näin et haetaan deittiseuraa (minusta tuntuu et haetaan huomiota ja itsetunnonkohotusta) ja sit ku sitä deittiseuraa sieltä sais vaikka kuinka ni ei halutakkaan enää sitä deittiseuraa :).

Ja painotetaan nyt että sitä seuraa näille kauniille treffipalstoilla ikänsä roikkuville varmasti löytyisi. Jopa heitä itseään parempaa seuraa.

• 15+8

Siellä on paljon sellaisia naisia joille ei mikään kelpaa ja osa naisista on siellä vain leikkimielellä " mittauttamassa" suosiotaan.

• nainen 50

niin samaa olen kyllä itsekkin monesti miettinyt, että onko oikeesti niin että siellä vain kohotetaan sitä itsetuntoa ja huomiota, kehuja yms.. mutta ei tarkoitustakaan hakea mitään muuta! ja sit kun siellä kuitenkin on sellaisia ihmisiä jotka todellakin ovat tosissaa etsimässä itselleen kummppania, niin menee siinä vähemmästäkin usko kun vastaan tulee näitä ns..

uskon että monet vaan viettävät muutenkin siellä vain aikaansa etsimättä kuitenkaan mitään.. sitten toki on niitä jotka etsivät palkästään vain sexi/seikkailu seuraa mutta he ovat siinä suhteessa rehellisiä että kertovat sen suoraan.

• neiree

itse tunnustan että olen ollut treffien puolella liian kauan. olen kyllä deitannut muutaman tyypin kanssa ja muutaman hyvän kaverin saanut sitä kautta. mutta koskaan ei ole mennyt sen pidemmälle...kai se on itsellä rima liian korkealla tai vaadin ehkä liikoja (tietysti omasta mielestä en vaadi :D ). sitten kun siihen lisää miehen "toiveet", en minäkään kaikkia miellyttä :)

mutta en halua "kuhan nyt vaan on joku, ettei tarvii olla yksin". niinhän se menee että mielummin yksin, kun paskassa suhteessa.

• bvgfr

hrddddhf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4443
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3055
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2938
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2743
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2075
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1911
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe