Ratikkakuski: Firman johtaja
timanttia: Johdon assistantti
KoppavaHoro: Johdon assistantti
yksinkertainen.blondi: Näyttelijä
Itse olen vain mitätön kassatyöntekijä ja ajan vanhalla polkupyörällä.
Palstalaiset ovat outoja
43
188
Vastaukset
- Kyl MÄÄKI:.!1%#+?!1
.
ajan vanahalla polokupyärällä
.- niinkö?
ai sääki?
- Kyl MÄÄKI:.!1%#+?!
niinkö? kirjoitti:
ai sääki?
.
jo mones sukupoloves
Wanhimmat esi-isät ajoi neliskanttisilla pyärillä kun pyärää ei vielä oltu keksitty!!11!!11!!
.
Ja mä oon se varastomies, joka hoitelee noita johdon assareita, aina ku johtajan silmä välttää. Ootko sä se rotta sieltä varastolavojen alta, jota oon yrittäny jo pari kuukautta pyydystää?
- pieni elukka :)
En vaan olen cittarin kassatyöntekijä.
pieni elukka :) kirjoitti:
En vaan olen cittarin kassatyöntekijä.
Toihan vaikuttaa hyvältä. Olet jo jossain määrin urallasi edennyt....lähikaupasta cittariin. Vielä 5 vuotta kun jaksat, niin alat saamaan yli 30 tunnin työviikkoja.
Richartti kirjoitti:
Toihan vaikuttaa hyvältä. Olet jo jossain määrin urallasi edennyt....lähikaupasta cittariin. Vielä 5 vuotta kun jaksat, niin alat saamaan yli 30 tunnin työviikkoja.
Mä itse en oo varasto pidemmälle edennyt. Varastollakin oon siellä saapuvan tavaran laiturilla Rocla-poikana.... :(
- Pula-aikana varastom
Richartti kirjoitti:
Mä itse en oo varasto pidemmälle edennyt. Varastollakin oon siellä saapuvan tavaran laiturilla Rocla-poikana.... :(
.
Pula-Ahon aikana varastomiehiksi pääsi vain hyvillä suhteilla
.
- frost-free
Byrokraattisuuden uumenissa oma itse unohtuu helpoiten ja samoin elämästä vieraantuu.
Pyh, oot vaan ennakkoluuloinen ja rajoittunut. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=WiCqBPsrQNU&feature=related- mun uneni tiäs
että tinkaltakin napattiin miäs:(
peipi its over now
http://video.google.com/videoplay?docid=-2999417569188182518# mun uneni tiäs kirjoitti:
että tinkaltakin napattiin miäs:(
peipi its over now
http://video.google.com/videoplay?docid=-2999417569188182518#Ei ole vuosiin napattu miehiä multa. Kyllä mä olen ne ihan vapaaehtosesti laksennu menemään. Ei kai sitä toista voi vankinakaan pitää, jos ei kerta huvita kattella.
tinka_tiger kirjoitti:
Ei ole vuosiin napattu miehiä multa. Kyllä mä olen ne ihan vapaaehtosesti laksennu menemään. Ei kai sitä toista voi vankinakaan pitää, jos ei kerta huvita kattella.
Laskennu...niin enhän mäkään osaa edes kirjottaa. Mutta silti sekin on ihan normaalia. x')
- Eiku tää ämmä
sen vei
heisuli hei
http://www.youtube.com/watch?v=jTxP7TErNsI&feature=related Heh... Niin minunkin mielestä... Omituisten otusten kerho... Siis kaikki palstalaiset. Äkkiseltään ei tule mieleen ketään, joka ei olisi omituinen...
sinä et oo omituinen.
Genio.Mente kirjoitti:
Ai? Ja mä luulin, että olen omituisin...
Olet ainutlaatuinen.
- Genio pyrkii
******* kirjoitti:
Olet ainutlaatuinen.
oiken risteyttämällä jalostaa palsthulluista oman rotunsa
Genio pyrkii kirjoitti:
Silli löyhkää.
******* kirjoitti:
Olet ainutlaatuinen.
No tiedä nyt siitä...
Mutta minkä taas tiedän, etten oikein sovi palstalaisten kuin monien muidenkaan joukkoon...Genio pyrkii kirjoitti:
No tiedä nyt sitäkään. Ei palstahulluja tarvitse enää hulluimmaksi jalostaa. Kyllä ne ovat onnistuneet siinä itse aivan mainiosti...
- häivy
Genio.Mente kirjoitti:
Ai? Ja mä luulin, että olen omituisin...
Tyhmä ei voi olla omituinen.
häivy kirjoitti:
Mutta voiko omituinen olla tyhmä?
Siinäpä pulma...- kylä näi o
häivy kirjoitti:
.
Jotta voisi olla omituinen täytyy olla huippuälykäs
. kylä näi o kirjoitti:
.
Jotta voisi olla omituinen täytyy olla huippuälykäs
.Heh... Tiedätkö mitä? Jos sä kysyisit The Palstan Omituisten Otusten kerholaisilta sitä, että ovatko ne omasta mielestä omituisia. Veikkaisin jokaisen vastaavan siihen, että on normaali ihminen...
Tosin nyt jokainen haluaa olla huippuälykäs ja vastaa olevansa omituinen...
Hehe... Omituisten Otusten Kerho tosiaan. Jokainen omituinen palstasääliö haluaa olla jotain, mihin ei rahkeet riitä. Mutta onneksi on tämä The Palsta, missä voi esiintyä anonyyminä minkälaisena tahansa...- loppujenlopuksi,
Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Tiedätkö mitä? Jos sä kysyisit The Palstan Omituisten Otusten kerholaisilta sitä, että ovatko ne omasta mielestä omituisia. Veikkaisin jokaisen vastaavan siihen, että on normaali ihminen...
Hehe... Omituisten Otusten Kerho tosiaan. Jokainen omituinen palstasääliö haluaa olla jotain, mihin ei rahkeet riitä. Mutta onneksi on tämä The Palsta, missä voi esiintyä anonyyminä minkälaisena tahansa...mikä siinä on niin pahaa, jos palstalla haluaa esiintyä jonakin muuna, mitä oikeasti on.
loppujenlopuksi, kirjoitti:
mikä siinä on niin pahaa, jos palstalla haluaa esiintyä jonakin muuna, mitä oikeasti on.
No pahimmassa tapauksessa homofoobikko panee miestä. Mutta onkohan sekään nyt loppujen lopuksi niin paha asia...
loppujenlopuksi, kirjoitti:
mikä siinä on niin pahaa, jos palstalla haluaa esiintyä jonakin muuna, mitä oikeasti on.
Ei olekaan mitään pahaa, heh... olenhan minäkin ollut täällä monte24/7, joka on kotoisin montesta ja negrosta ja joka tykkää kovasti paistaa pitsoja sekä vääntää kebabia ja joka rakastaa kovasti omaa aasia ja lammasta...
Mutta kun idiootti alkaa esittämään älykköä, on tilanne vähintäänkin huvittava...Fiksut pystyy oikeastaan helposti laskeutumaan idioottien tasolle, mutta idiooteilta ei tule ikinä onnistumaan fiksujen tasolle nousu. Hetken aikaa voivat idiootitkin kuvitella fiksumman siivellä olevansa huippuälykkäitä tai -lahjakkaita whatever, mutta lopulta ei sitten omat siivet kuitenkaan kanalaa pitemmälle kanna...Genio.Mente kirjoitti:
Ei olekaan mitään pahaa, heh... olenhan minäkin ollut täällä monte24/7, joka on kotoisin montesta ja negrosta ja joka tykkää kovasti paistaa pitsoja sekä vääntää kebabia ja joka rakastaa kovasti omaa aasia ja lammasta...
Mutta kun idiootti alkaa esittämään älykköä, on tilanne vähintäänkin huvittava...Fiksut pystyy oikeastaan helposti laskeutumaan idioottien tasolle, mutta idiooteilta ei tule ikinä onnistumaan fiksujen tasolle nousu. Hetken aikaa voivat idiootitkin kuvitella fiksumman siivellä olevansa huippuälykkäitä tai -lahjakkaita whatever, mutta lopulta ei sitten omat siivet kuitenkaan kanalaa pitemmälle kanna...Kaikkihan täällä teeskentelevät älykkäitä, mutta Galaktisten Sankareiden on suorastaan pakko teeskennellä neroja.
:)
(idiootin tasolle laskeutuminen on muuten oikeasti hankalampaa kuin kuvitellaan, sillä on vaikea kuvitellakaan, miten sanoinkuvaamattoman kummallisesti jotkut kykenevät olemaan ajattelematta).buddy-love kirjoitti:
Kaikkihan täällä teeskentelevät älykkäitä, mutta Galaktisten Sankareiden on suorastaan pakko teeskennellä neroja.
(idiootin tasolle laskeutuminen on muuten oikeasti hankalampaa kuin kuvitellaan, sillä on vaikea kuvitellakaan, miten sanoinkuvaamattoman kummallisesti jotkut kykenevät olemaan ajattelematta).Ei se ole hankalaa. Sillä idiootin tasolla pysyminen on hankalaa.
- VIROLAINEN PUMMI
Genio.Mente kirjoitti:
Ei se ole hankalaa. Sillä idiootin tasolla pysyminen on hankalaa.
On hankalaa, kun IP-tunnus on Tampereelta ja esittää olevansa Espoosta tai Lappeenrannesta...............
En saa tarvitsemaani ihailua palstan älykkönä, joka olisi minun ELÄMÄNI Genio.Mente kirjoitti:
Heh... Tiedätkö mitä? Jos sä kysyisit The Palstan Omituisten Otusten kerholaisilta sitä, että ovatko ne omasta mielestä omituisia. Veikkaisin jokaisen vastaavan siihen, että on normaali ihminen...
Hehe... Omituisten Otusten Kerho tosiaan. Jokainen omituinen palstasääliö haluaa olla jotain, mihin ei rahkeet riitä. Mutta onneksi on tämä The Palsta, missä voi esiintyä anonyyminä minkälaisena tahansa...Mä nyt huippu älykkäänä yksilönä sanosin tohon, että ei ole olemassa epänormaalia ihmistä. On vaan epämukavia olemuksia ja tyyppejä, jotka tietysti on helpompaa luokitella epänormaaleiksi, koska ne ei vät toimi kuten niiden haluttais toimivan. Tai kuten normaalina halutaan pitää.
Oikeastaan omituisuus tuleekin siitä, että toinen ei ymmärrä tai siedä jonkun erilaisuutta ja ns. omalaatuisuutta, joka taas ei mielestäni välttämättä ole sen ns. omalaatuisen rajoittuneisuutta tai ongelma, vaan sen joka ei kykene ymmärtämään erilaisuutta ja näin ollen haluaa nähdä omituisena toisen ihmisen.
Toki omituisena jonkin asian pitämistä kertoo aina sen totuuden, minä en ymmärrä sua. Jolloin ollaankin asian ytimessä. Minä en ymmärrä sua. Eli se minä on pihalla. Okei, ei kaikkea tarvi sietää ja ymmärtää. Helpottaa kuitenkin jos edes yrittää käsittää, ettei kaikki mitenkään halua tai voi olla samanlaisia kun sinä tai minä tai joku muu. Mutta se ei vielä tee kenestäkään epänormaalia. Sillä onhan kaikki normaalia mitä maailmassa tapahtuu.
Ihan sama ymmärränkö minä, sinä tai joku muu sitä. Puhutaan sitten eri asiasta taas, jos aletaan puhumaan normaalin rajaamisesta ihanteisiin.
Kyllä on ihanaa olla tämmönen kun on.buddy-love kirjoitti:
Kaikkihan täällä teeskentelevät älykkäitä, mutta Galaktisten Sankareiden on suorastaan pakko teeskennellä neroja.
(idiootin tasolle laskeutuminen on muuten oikeasti hankalampaa kuin kuvitellaan, sillä on vaikea kuvitellakaan, miten sanoinkuvaamattoman kummallisesti jotkut kykenevät olemaan ajattelematta).Ai, emmä vaan koskaan teeskentele älykästä. Koska mä olen. :-)
Genio.Mente kirjoitti:
Ei se ole hankalaa. Sillä idiootin tasolla pysyminen on hankalaa.
Kannatasko sitten kokeilla pysyä vaan omassa lestissään ja olla olematta idiootti? :-)
relaxed_eyes kirjoitti:
No pahimmassa tapauksessa homofoobikko panee miestä. Mutta onkohan sekään nyt loppujen lopuksi niin paha asia...
Noh toisille on niiiiin kamalaa joskus erehtyäkin ja olla väärässä. Elämä on.
No ei mullakaa ny nii häävisti mee. Tsemppiä!
- y.b ulos kirj.
Sitähän mää olen aina sanonut, että olen outo :) Ammatti meni kyl väärin :(
Mulla taas on vuosi sitten ostettu, uusi pyörä, mutta se on retroa mummo-mallia hamesuojuksineen ja rottinkikoreineen. Leveä joustinsatula ja korkea ohjaustanko. Voi ajaa ylväästi selkä suorana :)
Ei ammatti vaikuta mitättämyyteen. Ihan muut asiat, jos on vaikuttaakseen. Mikä se semmoinen mitätön sitten on, sitä en ihan ymmärrä..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571818Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543