Genio.Mente

ruoppaaja.

on älykkö, mutta vaikuttaa siltä, että hän on myös omahyväinen.

Ovatko muutkin hyvin älykkäät ihmiset hieman itsekkäitä?

20

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittaako itsekäs samaa kuin ilkeä??

• ruoppaaja.

Otapa nyt poju kengänkiilloitus-setti esiin ja ryhdy hommiin.

• mauno kuuppa

Miten rakennussiivooja voida olla alykko?

Genio.Mente olla virolainen perseläpi.

• Omahyväisyydestä sen verran, että käys googlaamassa omahyväisyys tai omahyväinen. Sieltä pitäsi jostain kohdasta löytyä Hikipedian versio omahyväisestä. Olis aika lähellä totuutta.

Itsekkyys taas on elinehto tietyssä kohtaa.

• omahyvä= itsetyydytys :)

• monte24 kirjoitti:

omahyvä= itsetyydytys :)

Hehhee..periaatteessa kyllä, jos ton itsetyydytys sanan ajattelee perinpohjin. Itsensä tyytyväisenä pitämisestä kaikki lähtee. :-D

• tsuubiduu

Genion "äly" perustuu kirjasiteerauksiin ja youtube-linkkeihin. Muilta osin sillä sutii tyhjää. Tuksumainen julkisuudenkipeys saa sen notkumaan täällä kuten jazulinkin.

• tinka_tiger

Jos mä oisin julkisuuden kipee, niin mä menisin sinne mistä mä saisin siitä palkkaa. Eli Tuksuilisin sen sijaan, että mä kälätän tässä teidän kanssa, jotka ette palkitse mua mitenkään mun urakasta huolimatta. Mä voin olla äänekäs, mutten tyhmä. Toki tääkin on näkökulma kysymys.

Äly? Mitä se sinusta on?

• mauno kuuppa
        tinka_tiger kirjoitti:

Jos mä oisin julkisuuden kipee, niin mä menisin sinne mistä mä saisin siitä palkkaa. Eli Tuksuilisin sen sijaan, että mä kälätän tässä teidän kanssa, jotka ette palkitse mua mitenkään mun urakasta huolimatta. Mä voin olla äänekäs, mutten tyhmä. Toki tääkin on näkökulma kysymys.

Äly? Mitä se sinusta on?

Älykkyys olla monia asioita, mutta se olla ennen kaikkea luovuutta D:

• mauno kuuppa kirjoitti:

Älykkyys olla monia asioita, mutta se olla ennen kaikkea luovuutta D:

No mitä se luovuus sitten on?

• tinka_tiger kirjoitti:

No mitä se luovuus sitten on?

luovuus on sitä kun et osaa kunnolla tehdä jotain sovellat pientä tietämystäsi niin että saat aikaiseksi edes jotain

• monte24 kirjoitti:

luovuus on sitä kun et osaa kunnolla tehdä jotain sovellat pientä tietämystäsi niin että saat aikaiseksi edes jotain

Niin, se on itseilmaisua. Itseilmaisu jo kertoo nimenäkin sitten taas mitä se on. Luovuutta voi olla vaikka traditioista poikkeaminen, uuden kehitteleminen, soveltaminen jne. Mun mielestä luovuuden tärkein ydin on se, että se tulee itsestä. Omaehtoista, omalähtöistä, sisäsyntyistä.

• ?!

Ajatelkaapa jos Genio oikeasti olisi jonkun mielestä täällä älykäs? Voihan täällä olla apukoululaisiakin. On se ihan mahdollista ?!

• apukoululainen

Kyllä, hän on älykäs. Hän on myös viisas. Kun vielä pakettiin kuuluu kunnon asenne, niin yhdistelmä on sellainen, jota voisin sanoa ihailevani, jos sellaista harrastaisin. Kyllä hänkin tekee virheitä, eikä näe aina oikein; kukapa meistä täydellinen olisi En ole läheskään kaikista asioista hänen kanssaan samaa mieltä, mutta siinä ihmisessä on Elämä ja hän on hoksannut asioita, joita vain harvat tajuavat.

• ;)
        apukoululainen kirjoitti:

Kyllä, hän on älykäs. Hän on myös viisas. Kun vielä pakettiin kuuluu kunnon asenne, niin yhdistelmä on sellainen, jota voisin sanoa ihailevani, jos sellaista harrastaisin. Kyllä hänkin tekee virheitä, eikä näe aina oikein; kukapa meistä täydellinen olisi En ole läheskään kaikista asioista hänen kanssaan samaa mieltä, mutta siinä ihmisessä on Elämä ja hän on hoksannut asioita, joita vain harvat tajuavat.

Eikö sun Gentsu pitänyt lähteä viikonlopun viettoon??

• apukoululainen kirjoitti:

Kyllä Genio älykäs on, mutta viisaalle hän on vastakohta.

• niin,
        dazu kirjoitti:

Kyllä Genio älykäs on, mutta viisaalle hän on vastakohta.

ehkä vain tällainen apukoulutasoinen pystyy näkemään hänen viisautensa.

• apukoululainen kirjoitti:

Mä olen sun kans samaa mieltä.

>hän on hoksannut asioita, joita vain harvat tajuavat

Mä myös luulen, että tuo on se suurin syy miksi se jätkä ärsyttää toisia. Mua se jäbä ottaa vain sillo päähä ku se on mun kans eri mieltä.

• ilkeä ihminen

Hmmm.. Luulee varmaan olevansa. Eniten hauskoja hetkiä palstalla on kuitenkin tuottanut hänen huono intuitionsa :) Omahyväisyys avittaa tässä.

• zisel

Genio Mente on koulu- tai työpaikkakiusaamisen uhri. Tai sitten hän on aikuisena joutunut narsistin uhriksi (joko siellä työpaikalla tai yksityiselämässään). Hän näkee itsensä nyt heikkona kun "antoi" ihmisten kiusata itseään joten yrittää ottaa kiusaajiensa roolia. Hänen itsetuntoa hivelee kun häntä kutsutaan narsistiksi - juuri sellainen hän haluaa ollakkin. Hänellä on päässään mennyt asiat sekaisin: hän luulee että kiusaajat ja narsistit ovat vahvoja ja hän oli heikko heidän uhrinaan. Nyt jos häntä "tituleerataan" narsistiksi, hän kusee hunajaa. On edes yksi paikka, netti, jossa esiintyä kiusaajana kun IRL se ei onnistu.

Genio sai "sakinhivutusta" palstalla kun riehui täällä ympäripäissään päivätolkulla. Sen jälkeen hän katosi täältä pitkäksi aikaa. Tuo "sakinhivutus" otti niin koville että tuli vittuilijana takaisin palstalle. Mä tiedän että toi mies on heikko. Hän on kehitellyt itselleen alter-egon tänne. Ei sillä että se olis kiellettyä tai väärin, mutta Genio teki siinä kohtaa virheen kun lähti mulle vittuilee. Minä näet tiedän minkälainen ihminen hän on, ja KUKA hän on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      550
      1797
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe