Huomasin että puoleksi aasialaiset ja puoleksi eurooppalaiset ihmiset ovat erittäin kauneita.
Lapset ovat ihanan söpön näköisiä :)
Naiset, esim. ---> Kristin Kreuk
http://www.google.fi/search?q=kristin kreuk&hl=fi&biw=1366&bih=596&prmd=ivnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LmvzTdHICIK2hQeuhJDSBg&ved=0CCYQsAQ
Miehet, esim. ---> Brandon Lee
http://www.virginmedia.com/movies/movieextras/top10s/memorable-posthumous-performances.php?ssid=5
50% Asian + 50% European blood
44
326
Vastaukset
- Söpöjä joo
Ovat toki. Niinhän ovat monet valkoisen ja mustankin jälkeläiset ihan söpöjä. Kuten Lola Wallinkoski. Entä sitten?
- Me
Ajattelen hankki itselle komean aasialaisen miehen, hih!;)))
- Näinpä.
eli siittä vaan ajatusta toteuttamaan...:)
- Getonwithit
Eli toisin sanoen olet ulkonäöltäsi eurooppalainen...?
Tuo Kristin on kyllä kaunis. - Me
Kyllä, pidä paikanssa ainakin USA:ssa.
http://tv.isg.si/site/ftpaccess/elogedusavoir/Cranial Size and IQ in Asian Americans From Birth to Age Seven.pdf
- Jotkut vai kaikki?
Minä olen huomannut, että jotkut puhtaasti euroopalaiset ja jotkut umpiafrikkalaiset ja jotkut inkkarit ja jotkut...
Ethän sinä vain tarkoittanut kaikkia aasialaiseurooppalaisia ihmisiä..? - Me
Prosentuaalisesti suuri osa aasialaiseurooppalaisia ihmisiä ovat kauniita.
Olen kaunis nainen niin jos käy fläksi ja törmään komean aasialaisen miehen niin ihan varmasti harkitsen seurustelukumpaniksi... pakko suunta katsen Aasian... mikä maan miehet ovat tarpeeksi pitkiä minulle... hmm... :)- ...
Mitä väliä sillä pituudella on. Eihän sillä ole väliä, onko 150cm vai 190cm? Ei kai se sun kiinnostuneisuuteesi vaikuta.
- Me
... kirjoitti:
Mitä väliä sillä pituudella on. Eihän sillä ole väliä, onko 150cm vai 190cm? Ei kai se sun kiinnostuneisuuteesi vaikuta.
Olen tarpeeksi pitkä naainen, kai miehele tulee kompleksi jos olen huomattavasti pidempi kuin hän :)
- ...
Me kirjoitti:
Olen tarpeeksi pitkä naainen, kai miehele tulee kompleksi jos olen huomattavasti pidempi kuin hän :)
Eli et halua lyhyttä.
- Me
... kirjoitti:
Eli et halua lyhyttä.
Hmm... olet lyhyt mies?
- Him&You
... kirjoitti:
Eli et halua lyhyttä.
Niin, miksi se pitää ilmaista noin että "miehelle tulee kompleksi"? Kun pointti on vain se, että nainen ei halua lyhyttä. Ei Me muutenkaan ole mikään ylitsevuotavan kohtelias, niin sanoisi tämänkin suoraan.
- ...
Him&You kirjoitti:
Niin, miksi se pitää ilmaista noin että "miehelle tulee kompleksi"? Kun pointti on vain se, että nainen ei halua lyhyttä. Ei Me muutenkaan ole mikään ylitsevuotavan kohtelias, niin sanoisi tämänkin suoraan.
Hän ei halua myöntää, että hän ei halua ihan kaiken näköisiä ja muotoisia tasaveroisesti. Koska se tekisi hänestä, hänen mukaansa, kamalan rasistin. Nyt hän on vain valehtelija, eikä se ole yhtä paha asia.
- Me
Him&You kirjoitti:
Kun kuka tahansa euroopalainen ihminen niin Me:kin törkeä tapaus, hih!;)))
Nimenooman sen takia hän harkitse viime aikona aasialaisen miehen:)))
Vielä, Me euroopalaisena naisena koe olevanssa hyvin pinnallinen ja halua itselle kauniita lapsia, esimerkiksi Kristin Kreukin näköinen tytär kelpaisi Me:lle, hih!;))) - Me
... kirjoitti:
Hän ei halua myöntää, että hän ei halua ihan kaiken näköisiä ja muotoisia tasaveroisesti. Koska se tekisi hänestä, hänen mukaansa, kamalan rasistin. Nyt hän on vain valehtelija, eikä se ole yhtä paha asia.
//Nyt hän on vain valehtelija, eikä se ole yhtä paha asia. //
Aina sanonut että ---> MITÄ TAHANSA RODUN edustaja kelpaa.
Eikä mitä tahansa näköinen!
SINÄHÄN SE joka valehtele tässä!!! - ...
Me kirjoitti:
SINÄHÄN SE joka valehtele tässä!!!Se väri (se on ulkonäköä) on vain pintaa. Kaikki me ollaan ihmisiä.
- ...
Me kirjoitti:
SINÄHÄN SE joka valehtele tässä!!!Eikä sivistyneet ihmiset puhu roduista. Niin tekee skinit.
- ...
Me kirjoitti:
SINÄHÄN SE joka valehtele tässä!!!Sitä ulkonäköähän se vaan on se syntyperä. Ei sen kummempaa. Toki plus se kulttuuri jossa on kasvettu. Mutta sinä vain kuulostat puheissasi siltä, että olet eugeniikan oppien kannattaja.
- ...
Me kirjoitti:
SINÄHÄN SE joka valehtele tässä!!!Tällä palstalla on avoimen vihamielisiä rasisteja. Tätä "Neekerit ulos" osastoa. Heillä tuskin on kovin syviä ajatuksia "ihmisrotujen" eroista. Sinulla tuntuu oikeasti olevan. Sanon tämän ihan kirkkain silmin ja pokkana nyt, sä olet todennäköisesti tämän palstan rasistisin kirjoittaja.
- dhgkjdgjkd
... kirjoitti:
Tällä palstalla on avoimen vihamielisiä rasisteja. Tätä "Neekerit ulos" osastoa. Heillä tuskin on kovin syviä ajatuksia "ihmisrotujen" eroista. Sinulla tuntuu oikeasti olevan. Sanon tämän ihan kirkkain silmin ja pokkana nyt, sä olet todennäköisesti tämän palstan rasistisin kirjoittaja.
Mutta Me ei ole roturasisti. Ehkä kulttuurirasisti.
- Me
... kirjoitti:
Tällä palstalla on avoimen vihamielisiä rasisteja. Tätä "Neekerit ulos" osastoa. Heillä tuskin on kovin syviä ajatuksia "ihmisrotujen" eroista. Sinulla tuntuu oikeasti olevan. Sanon tämän ihan kirkkain silmin ja pokkana nyt, sä olet todennäköisesti tämän palstan rasistisin kirjoittaja.
Joo-joo!
Ja luulet et sun pöpötykset mene läpi???
Olet kaiken lisäksi KIERO RASISTI!
He-he-he! Hi-hi-hi! - Me
Me kirjoitti:
Joo-joo!
He-he-he! Hi-hi-hi!Edellinen vastaus kolmelle pistelle.
- ...
Me kirjoitti:
Joo-joo!
He-he-he! Hi-hi-hi!Niin. On se kyllä ulkonäön perusteella ihmisten syrjiminen törkeää. Häpeäisit.
- Me
... kirjoitti:
Niin. On se kyllä ulkonäön perusteella ihmisten syrjiminen törkeää. Häpeäisit.
No ei hävettä,
En halua et minun lapsi kärsii minun ajattelemuuden vuoksi.
En halua minun tytären kokevan syrintaa...
sinä nyt kärsit SINUN VANHEMPIEN valinnan vuoksi. En tahdo omalle lapselle samanlaisen kohtalon.
Olen täällä palstalla tarpeksi pitkä aika, ymärtäksen vanhempien valintan seurauksen.... ymmärsin oma valinnan seuraukset... kaikista kauheinta et hinta jää lapsen maksettavaksi.... Me kirjoitti:
No ei hävettä,
En halua et minun lapsi kärsii minun ajattelemuuden vuoksi.
En halua minun tytären kokevan syrintaa...
sinä nyt kärsit SINUN VANHEMPIEN valinnan vuoksi. En tahdo omalle lapselle samanlaisen kohtalon.
Olen täällä palstalla tarpeksi pitkä aika, ymärtäksen vanhempien valintan seurauksen.... ymmärsin oma valinnan seuraukset... kaikista kauheinta et hinta jää lapsen maksettavaksi....Niin kärsin... Kamalissa tuskissani olet. Vittu olet sä kanssa tapaus.
- Me
hahmotelma kirjoitti:
Niin kärsin... Kamalissa tuskissani olet. Vittu olet sä kanssa tapaus.
No, et oo tarpeeksi hyvänäköinen minun mielestä!
Ruma kuin mikä!
Ja vielä kostonhimoinen kusipää!!! - dgjfgdkdf
Me kirjoitti:
No, et oo tarpeeksi hyvänäköinen minun mielestä!
Ruma kuin mikä!
Ja vielä kostonhimoinen kusipää!!!Wot? Mitenhän tuo purkaus liittyi aiheeseen tai edelliseen kommenttiin? Olet säkin kyllä tyyppi.
- Me
dgjfgdkdf kirjoitti:
Wot? Mitenhän tuo purkaus liittyi aiheeseen tai edelliseen kommenttiin? Olet säkin kyllä tyyppi.
Vastaus oli "Hahmotelma" tyypile.
Näköjään han ei vielä toipunut edellisestä "keskustelusta", hih!:))))
- Eewulin haamu
Totta, Kristin Kreuk on kaunis mutta Brandon Lee ei ole komea( ainkaan minusta, mutta se onkin mielipideasia)
- Me
Aasialaisia miehiä harkitsen sen vuoksi, koska he ovat älykkäitä ja heillä yleisesti ottaen hyvä käytös.
- ...
Onpas kivaa rasistista stereotpiaa? No mitä sitten hyvä käytös on. No tässä vähän lisää. Japanilaiseen et sitten kai koske, kun se olettaa että vaimo on tehnyt aamupalan valmiiksi kun hän herää jne. Se on hyvin hyvin macho kulttuuri.
- Me
... kirjoitti:
Onpas kivaa rasistista stereotpiaa? No mitä sitten hyvä käytös on. No tässä vähän lisää. Japanilaiseen et sitten kai koske, kun se olettaa että vaimo on tehnyt aamupalan valmiiksi kun hän herää jne. Se on hyvin hyvin macho kulttuuri.
Sivistynyt käytös, kun ihmiset käytäytyy ihmiseksi.... :)
Vähemmän rasistinen käytös kuin Suomessa. - djkfdjgkdj
Me kirjoitti:
Vähemmän rasistinen käytös kuin Suomessa.Japani taitaa olla yksi maailman rasistisimpia maita. Tutustu niiden ulkomaalaispolitiikkaan...
- ...
Me kirjoitti:
Vähemmän rasistinen käytös kuin Suomessa.Japani on myös aika rasistinen maa. Ei se kulttuuri ole niin puhtaana pysynyt vahingossa. Toisekseen, mistä tiedät kuinka rasistisia ihmiset muualla ovat? Kyllä minusta homma menee pitkälle paikoissa, joissa valkoihoisella on kuules monessa paikassa huomattavasti suurempi sauma kuolla ihan ihonvärinsä takia, kuin yhdelläkään tummaihoisella Suomessa.
Herätys.
- Me
Jos löytyy työpaikka Japanista niin muutan Aasian.
Tulee lisää työkokemusta, samalla tirailen paikalisia miehiä, hih:)))- r7rt7tr7
Hih, hih ja huh. Pakko antaa tolle plussa, jos lupaat muuttaa Japaniin, hih:)))
- Me
r7rt7tr7 kirjoitti:
Hih, hih ja huh. Pakko antaa tolle plussa, jos lupaat muuttaa Japaniin, hih:)))
No, en suunitelu elää loppuelämän suomessa, hih!
Sehan olisi kauhea! Hih!:))))))
Nuorena pitää nähdä maailma ihan omin silmin, samala kerää työkokemuksia eri maista ja kun palaan kotiin, niin minulla oikeasti paljon anettava omalle kansalle:))
Seurava kohde ---> Japani, Jes!!!
Opiskelen jo japania et osan jotain japanin kielellä kun sapuun Tokion. Me kirjoitti:
No, en suunitelu elää loppuelämän suomessa, hih!
Sehan olisi kauhea! Hih!:))))))
Nuorena pitää nähdä maailma ihan omin silmin, samala kerää työkokemuksia eri maista ja kun palaan kotiin, niin minulla oikeasti paljon anettava omalle kansalle:))
Seurava kohde ---> Japani, Jes!!!
Opiskelen jo japania et osan jotain japanin kielellä kun sapuun Tokion.こんばんは
Osaka voisi olla parampi kohde lähiaikoina.- Me
wlfwd kirjoitti:
こんばんは
Osaka voisi olla parampi kohde lähiaikoina.日本人は素晴らしい土地だと思う
Tottunut elämän pääkaupungeissa :)
- Me
Tään näköiset japsi miehet ovat ok :
http://wetmen.provocateuse.com/images/photos/takeshi_kaneshiro_01.jpg
http://img344.imageshack.us/img344/7777/0507042142121bm.jpg
Vielä parempi tämän näköiset, hih;)))
http://martial-arts-shop.eu/images/products/en/Black_Ninja_Uniform_GTTA509_210_s.jpg
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/707/707041/samurai-warriors-2-20060510105319568_640w.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_-TmWcCkYErY/SwEoHSXj-cI/AAAAAAAAGUc/HyDB_puvqdc/s1600/ninja_crouch.jpg
http://www.collider.com/uploads/imageGallery/Ninja_Assassin/rain_in_ninja_assassin_movie_image.jpg - aasialaiset
vaikuttaa kyllä fiksummilta kuin "länkkärit." He eivät usko mihinkään yliluonnolliseen hömpänpömppään. Toivottavasti eivät jatkossa ihaile Amerikka hömppää... Demokratiakin taitaa olla vain näennäistä länsimaissa, hallitus tekee kuitenkin mitä tahtoo. Köyhien ja sorrettujen asema tulisi tietysti poistaa kokonaan joka kolkassa. No, ehkä aikanaan kaikki, kun homo sapiensin aivot vielä hiukan kehittyy ymmärtämään ja empatioimaan vähän lisää.
- Me
Ainakin minun aasialais frendit ovat rauhallisiä ja älykkäitä.
Pitää hanki työkokemuksen Japanista... ajattelen että oppin aika paljon aasialaiselta, kuitenkin se on monella tasolla mielenkiintoinen maa ja kultturi.
Jos ihastuun japsi miehen niin sitouduun, jep!;))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302883
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514