Mitä palstan sinkut aikoo tehdä juhannuksena?

Eewulin haamu

Niin, mitä meinaatte? Yksin, kavereiden kanssa vai sukulaisten kanssa?

Itsehän varmaan käyn ensalkuun mummolan rannassa kokkoa katsomassa, on aina kylän suurin ja sinne kerääntyykin sukulaisia sekä kyläläisiä. Sitten suuntaan varmaan isäni luo iltaa istumaan hänen ja vaimonsa kanssa.

Kaikki kaverini on niin kaukana etten ala rahojani hassaamaan ylimääräiseen matkusteluun kun on kuitenki koira ja kissa olemassa. Toisekseen täytyy säästää rahat, kun lähtee heinäkuuksi pohjoiseen Käsivarren seudulle töihin.

18

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoa

      Yksin kotona ja aika varmaan menee palstalla.

      • Eewulin haamu

        Mie pyrin olemaan pois koko heinäkuun tältä palstalta :)


      • Helvetin hyvä!
        Eewulin haamu kirjoitti:

        Mie pyrin olemaan pois koko heinäkuun tältä palstalta :)

        Oisit vielä pois elo-, syys-, loka-, marras- ja joulukuunkin, niin monen loppuvuosi olisi pelastettu.


      • Oikea Eewulin haamu
        Helvetin hyvä! kirjoitti:

        Oisit vielä pois elo-, syys-, loka-, marras- ja joulukuunkin, niin monen loppuvuosi olisi pelastettu.

        Ihanaa ku olen noin vihattu ihminen. Mutta et sie minusta erhon pääse.

        Olisi kiva tietää kuinka moni minua vihaa ja minkä ihmeen takia?

        Ainoastaan minun mielipitteitä koko ajan vihataan ja ihan yhtä omituisia kirjotuksia on monella muullaki mutta minut ootta päättäny ottaa silmätikuksi.

        Ihme sakkia.


      • White wolf
        Helvetin hyvä! kirjoitti:

        Oisit vielä pois elo-, syys-, loka-, marras- ja joulukuunkin, niin monen loppuvuosi olisi pelastettu.

        Minäkin tahdon tietää, mitä sinulla on tuota Eewulia vastaan? Mikset muita samankaltaisten juttujen kirjoittajia kiusaa, miksi vain Eewulia?
        Miksi vihaat häntä?

        Ooh, vai oletko rakastanut? Rakkaudestahan se hevonenki potkii ja vikuroii ;)


    • Varmaan juon kotona tai jos kaveri suostuu ottamaan mut mukaan sen johonki suunnitelmaan niin sitten juon sen kans.
      Veikkaisin silti että olen yksin tämänkin juhannuksen. Eikä se nyt niin kamalasti haittaakaan.

    • Mulla ei oo mitään varmaa suunnitelmaa mitä tekis, koetan vain kuluttaa aikaa jotenkin.

    • alea_iacta_essi

      Yksin olen juhannuksen. Olen miettinyt että ehkä menen juhannusaattona tai -päivänä hyvin pitkälle kävelylle kansallispuistoon, niin pitkälle että olen niin väsynyt etten jaksa edes tuntea pahaa oloa yksinäisyydestä. Ja kyllähän luonnossa olo tuntuu minusta jotenkin lohduttavalta.

      • Pölösekämölö

        Kas Essi. Hei!


    • Laivalle lähtö

      Lähden Ruotsin laivalle tällä kertaa.Tämä on suuri ja harvinainen poikkeus.

    • 3 3 3 3

      yksin

      tuo väsyttävä luontoretki kuulostaa hyvältä. ehkä itsekin treenaan näännyksiin ettei katkeruus voita

    • tarantiino_

      Nummirockiin tietysti.. Heviä, makkaraa, olutta. Koskaan ei oo tarvinnu katua, et on kotoota lähteny, aina sattuu ja tapahtuu.

    • Voisin veikata

      Todennäköisesti sitä samaa kuin ennenkin, eli olen kotona äidin kanssa. En edes tiedä milloin juhannus on, mutta kysymyksestäsi päätellen ilmeisesti tässä lähiaikoina.

    • Tähän asti kaikki jussit mennyt maalla rantasaunalla sukulaisten ja niiden kavereiden seurassa, paitsi vuonna 2007 olin Helsingissä kavereiden kanssa.

      Tällä kertaa ajattelin pysyä kotona. En halua kokea enää samanlaista krapulaa kuin viime vuonna.

    • merisärkkä

      Mä meen Kalajoelle juhannusta viettään ja kamuja moikkaan ja varmaan siellä tulee sit grillailtua ja vähän laulettuakin.

    • pikkumyytär

      Sattuu työvuorot Juhannukseksi. Ei ajankäyttö ongelmia.

    • No tällä tahilla, olen vielä silloinkin kipeänä... Alkaa ottamaan päähän.

      Jos nyt parantuis... Jos sää sit suosii, niin fillaroin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe