Saako rekatut nikit postia s24:seen

Mail ..

tuleeks teille ihailija tai muuta postii oudoilta tyypeiltä?

66

150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleehan noita yhteydenottoja aika säännöllisen epäsäännöllisesti tonne profiilin postiin.
      Ennyt tiedä ihailija postia...
      Ei ole vielä nykyisen nikin postilaatikkoon tullut mitään kovin outoa.

    • Ei.

    • Ei tule lainkaan oudoilta siis. Ihailija postista puhumattakaan.

    • sir_eino

      Juu.

    • the_vauhti

      Miten tuo sähköposti edes toimii?

    • jackaroo

      Minulle on tullut Venäjältä ihan jatkuvasti sähköpostia rakastuneilta naisilta. :)

      Ja kyllä sitä ainakin alussa sai ihan kiitettävästi postia oikeiltakin ihmisiltä, mutta nyt on ollut vähän hiljaisempaa kun en ole niin paljoa tänne kirjoitellut ja taitaa olla jo se pahin "uutuudenviehätys" poissa.

      Mutta saa minulle edelleenkin lähetellä sitä postia jos kiinnostaa. Osoite löytyy profiilista.

      • komeakamu

        Venäläinen" nainen" on minullekin lähettänyt postia.


      • jackaroo
        komeakamu kirjoitti:

        Venäläinen" nainen" on minullekin lähettänyt postia.

        Joo, varmaan jollain ohjelmalla keräävät netistä noita sähköpostiosoitteita ja sitten vain spämmäävät. Ehkä se kannattaa kun lähettää sen 10 000 000 sähköpostia ja saa edes yhdenkin onnistumisen.


      • jackaroo kirjoitti:

        Joo, varmaan jollain ohjelmalla keräävät netistä noita sähköpostiosoitteita ja sitten vain spämmäävät. Ehkä se kannattaa kun lähettää sen 10 000 000 sähköpostia ja saa edes yhdenkin onnistumisen.

        Nii... sähköpostii... Mä ihmettelinkin, kun ei mun profiilini postilaatikkoon, ole mitään venäläisbotteja iskeny...


    • also_sprach_jungfrau

      Tässä taas näemme markkina-arvoteorioiden paikkansapitävyyden. Kaiken maailman miehenköriläiden ei tarvitse kuin lepäillä laakereillaan ja tuntemattomilta suorastaan satelee postia, kun taas nubiilit neitsytnaiset odottavat seinäruusuina nurkassa eivätkä saa koskaan mitään!

      • jjjjjaaaaaaaaaaaaaaa

        Eiköhän sir_eino lähetä sinulle pian vähän seksiviestejä. Jos ei lähetä, niin voit pyytää ESltä pari sir_einon seksimeiliä ja lueskella niitä.


      • sir_eino
        jjjjjaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Eiköhän sir_eino lähetä sinulle pian vähän seksiviestejä. Jos ei lähetä, niin voit pyytää ESltä pari sir_einon seksimeiliä ja lueskella niitä.

        Tällä foorumilla olen vain vastaanottanut seksiviestejä.


      • jjjjjjoooooooooooooo
        sir_eino kirjoitti:

        Tällä foorumilla olen vain vastaanottanut seksiviestejä.

        puppukeneraattori käyntiin.


      • sir_eino
        jjjjjjoooooooooooooo kirjoitti:

        puppukeneraattori käyntiin.

        Mitä jos odotellaan tänne naisnimimerkkiä joka väittää että olen lähetellyt hänelle seksiviestejä? Ei sellaista taida ilmestyä.

        Olen aloittanut kirjeenvaihdon palstalla aika harvan kanssa. Enimmäkseen olen ollut se johon on otettu yhteyttä. Enkä todellakaan ala kertoa kenen kanssa olen kirjoitellut ja mistä.


      • mene runkulle
        sir_eino kirjoitti:

        Mitä jos odotellaan tänne naisnimimerkkiä joka väittää että olen lähetellyt hänelle seksiviestejä? Ei sellaista taida ilmestyä.

        Olen aloittanut kirjeenvaihdon palstalla aika harvan kanssa. Enimmäkseen olen ollut se johon on otettu yhteyttä. Enkä todellakaan ala kertoa kenen kanssa olen kirjoitellut ja mistä.

        Joo joo. Taas se alko. Minä minä minä. Minä ja mun muna ja mun jännät seksiviestit. Kiinnostaa ihan vitusti.


      • sir_eino
        mene runkulle kirjoitti:

        Joo joo. Taas se alko. Minä minä minä. Minä ja mun muna ja mun jännät seksiviestit. Kiinnostaa ihan vitusti.

        Miksi sitten aloit keskustella asiasta? Ei minua kiinnosta avautua täällä yksityiskirjeenvaihdostani vaikka muut tuntuvat tekevän siitä oletuksia. Saan kyllä mielestäni korjata ne.


      • jjjjjjjjaaaaaaaaaaaa
        sir_eino kirjoitti:

        Mitä jos odotellaan tänne naisnimimerkkiä joka väittää että olen lähetellyt hänelle seksiviestejä? Ei sellaista taida ilmestyä.

        Olen aloittanut kirjeenvaihdon palstalla aika harvan kanssa. Enimmäkseen olen ollut se johon on otettu yhteyttä. Enkä todellakaan ala kertoa kenen kanssa olen kirjoitellut ja mistä.

        Eihän siinä mitään ihmeellistä olekaan että tällaisessa maassa naisia kiinnostaa nussijamestarien seksiviestit jopa siinä määrin että niitä ihan itse pyydetään. Antaa puppukeneraattorin laulaa vaan. Juurikin tällaisilla keinoilla niitä seksiviestejä aletaan vaihtamaan ja sitten sanotaan että naiset niitä pyytää.


      • sir_eino
        jjjjjjjjaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Eihän siinä mitään ihmeellistä olekaan että tällaisessa maassa naisia kiinnostaa nussijamestarien seksiviestit jopa siinä määrin että niitä ihan itse pyydetään. Antaa puppukeneraattorin laulaa vaan. Juurikin tällaisilla keinoilla niitä seksiviestejä aletaan vaihtamaan ja sitten sanotaan että naiset niitä pyytää.

        No voi vittu. Tehdään nyt sitten selväksi ettei mulle kyllä edes tarvitse lähetellä seksiviestejä. Se olisi sopimatonta. Voin heittää anonyyminä jotain pikkutuhmaa läppää tytöille mutta sähköposteilu on eri asia.


      • ----------
        sir_eino kirjoitti:

        Miksi sitten aloit keskustella asiasta? Ei minua kiinnosta avautua täällä yksityiskirjeenvaihdostani vaikka muut tuntuvat tekevän siitä oletuksia. Saan kyllä mielestäni korjata ne.

        Aloinko "keskustella"? "Keskustelu" tästä tulee sen takia että sun pitää aina saada viimeinen sana. Usko jo, että voit suksia vittuun munasi kanssa.

        "Enkä todellakaan ala kertoa kenen kanssa olen kirjoitellut ja mistä."

        Voisitko sitten olla KOKONAAN KERTOMATTA että tälllaista edes tapahtuu?


      • jjjjjjuuuuuuuuuuuuuu
        sir_eino kirjoitti:

        No voi vittu. Tehdään nyt sitten selväksi ettei mulle kyllä edes tarvitse lähetellä seksiviestejä. Se olisi sopimatonta. Voin heittää anonyyminä jotain pikkutuhmaa läppää tytöille mutta sähköposteilu on eri asia.

        Meillä on nykyään poliittikkokunnassakin näitä tällaisia viestittelijöitä. Sitä kun seuraa aikaansa niin huomaa kuinka nämä viestittelijät pääsevät ministereiksi asti ja otetaan tämä Ilkka Kanerva siinä on ahkera viestittelijä. Meillä nämä viestittelijät ovat hyvin establiseeraanneet itsensä yhteiskuntaan ja sitten toiminnastaan on tullut laajalti varsinkin P/S markkinoita johtavien naisten hyväksymää. Kanervallakin puppukeneraattori jauhaa eikä lopu ikinä siinä olisikin ehkä ammattikunta johon tämä palstan oma viestittelijäkin sopisi.


      • sir_eino
        ---------- kirjoitti:

        Aloinko "keskustella"? "Keskustelu" tästä tulee sen takia että sun pitää aina saada viimeinen sana. Usko jo, että voit suksia vittuun munasi kanssa.

        "Enkä todellakaan ala kertoa kenen kanssa olen kirjoitellut ja mistä."

        Voisitko sitten olla KOKONAAN KERTOMATTA että tälllaista edes tapahtuu?

        Aloit keskustella kun väitit jotain perätöntä minusta. Mikä pakko se oli tehdä? Ai niin.

        ""Enkä todellakaan ala kertoa kenen kanssa olen kirjoitellut ja mistä."

        Voisitko sitten olla KOKONAAN KERTOMATTA että tälllaista edes tapahtuu?"

        No mitä väliä sillä on? En aio vaarantaa kenenkään viestittelykaverini yksityisyyttä kertomalla mistä olen viestitellyt ja kenelle, tai onko viestittely johtanut johonkin muuhun.


      • also_sprach_jungfrau
        jjjjjjjjaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Eihän siinä mitään ihmeellistä olekaan että tällaisessa maassa naisia kiinnostaa nussijamestarien seksiviestit jopa siinä määrin että niitä ihan itse pyydetään. Antaa puppukeneraattorin laulaa vaan. Juurikin tällaisilla keinoilla niitä seksiviestejä aletaan vaihtamaan ja sitten sanotaan että naiset niitä pyytää.

        Vastoin yleistä luuloa, Eino EI käytä S24-postiaan mihinkään turhanpäiväisiin seksiviesteihin vaan pyramidihuijauksiin. Jos Eino myy sähköpostitse edullista lomaosaketta Espanjassa, älkää hyvät ihmiset ostako!!

        Nimim. "Rahat kankkulan kaivoon"


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Vastoin yleistä luuloa, Eino EI käytä S24-postiaan mihinkään turhanpäiväisiin seksiviesteihin vaan pyramidihuijauksiin. Jos Eino myy sähköpostitse edullista lomaosaketta Espanjassa, älkää hyvät ihmiset ostako!!

        Nimim. "Rahat kankkulan kaivoon"

        Älä kulta kerro kaikille. Kyllä mä vielä toimitan sulle sen talon Marbellasta, kunnon kartanon.


      • tawetweatgwrastg
        sir_eino kirjoitti:

        Aloit keskustella kun väitit jotain perätöntä minusta. Mikä pakko se oli tehdä? Ai niin.

        ""Enkä todellakaan ala kertoa kenen kanssa olen kirjoitellut ja mistä."

        Voisitko sitten olla KOKONAAN KERTOMATTA että tälllaista edes tapahtuu?"

        No mitä väliä sillä on? En aio vaarantaa kenenkään viestittelykaverini yksityisyyttä kertomalla mistä olen viestitellyt ja kenelle, tai onko viestittely johtanut johonkin muuhun.

        Perätöntä ja perätöntä. Se nyt on palstan yleinen vitsi tuo panoeino seksiviesteineen, mutta sulla ei ole joko huumorintajua tai sitten vaan tykkäät väitellä itsestäsi - minkä takia? Kiinnostaako sua oikeasti joidenkin "gagthjiaijetiopae" ja "..............." mielipiteet, vai kiinnostaako sua vaan puhua itsestäsi?

        Ja nuo oli retorisia kysymyksiä joihin en toivo vastausta.


      • sir_eino
        jjjjjjuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Meillä on nykyään poliittikkokunnassakin näitä tällaisia viestittelijöitä. Sitä kun seuraa aikaansa niin huomaa kuinka nämä viestittelijät pääsevät ministereiksi asti ja otetaan tämä Ilkka Kanerva siinä on ahkera viestittelijä. Meillä nämä viestittelijät ovat hyvin establiseeraanneet itsensä yhteiskuntaan ja sitten toiminnastaan on tullut laajalti varsinkin P/S markkinoita johtavien naisten hyväksymää. Kanervallakin puppukeneraattori jauhaa eikä lopu ikinä siinä olisikin ehkä ammattikunta johon tämä palstan oma viestittelijäkin sopisi.

        Nämä viestittelijät? Ei jumalauta. Seksiviestittely on ihan normaalia jos on jotain juttua jonkun naisen kanssa. Kaikki sitä tekee.


      • sir_eino
        tawetweatgwrastg kirjoitti:

        Perätöntä ja perätöntä. Se nyt on palstan yleinen vitsi tuo panoeino seksiviesteineen, mutta sulla ei ole joko huumorintajua tai sitten vaan tykkäät väitellä itsestäsi - minkä takia? Kiinnostaako sua oikeasti joidenkin "gagthjiaijetiopae" ja "..............." mielipiteet, vai kiinnostaako sua vaan puhua itsestäsi?

        Ja nuo oli retorisia kysymyksiä joihin en toivo vastausta.

        Otatko vastaukseni vakavasti?


      • rtuertuwsrysrt
        sir_eino kirjoitti:

        Otatko vastaukseni vakavasti?

        Kyllä se on tiedossa että tykkäät provota ja väitellä itsestäsi. Minä minä minä. Vanha vitsi.


      • sir_eino
        rtuertuwsrysrt kirjoitti:

        Kyllä se on tiedossa että tykkäät provota ja väitellä itsestäsi. Minä minä minä. Vanha vitsi.

        Mielestäni en mitenkään provoa jos vastaan vähemmän asiallisiin viesteihin jonkinlaisella verbaalirunkkauksella. Tiedän kyllä että joitain miehiä voi ärsyttää että olen saanut naisilta yhteydenottoja. Ja kerroin sen ihan siksi. Jos joku oikeasti hakemalla hakee sitä että hieron munaa sen naamalle näin virtuaalisesti niin kyllä se onnistuu.


      • jjjjjjjjjjjjoooooooo
        sir_eino kirjoitti:

        Nämä viestittelijät? Ei jumalauta. Seksiviestittely on ihan normaalia jos on jotain juttua jonkun naisen kanssa. Kaikki sitä tekee.

        Minähän en ole pitkään aikaan edes P/S markkinoille osallistunut mutta silloin kun osallistuin niin silloinkin oli erikseen ne miehet jotka jauhoivat puppukeneraattoria naisille ja ne miehet joista oli oikeasti miehiksi naisille. Nämä tällaiset seksiviestittelijät ovat jauhaneet puppukeneraattoriaan niin paljon kaikissa medioissa että naiset eivät juurikaan enää ymmärrä ettei se ole normaalin miehen toimintaa. Se on vaikea normaalien miesten hyväksyä tässä meidän maassamme nykyään että tällaiset tyhjää jauhavat viestittelijät pääsevät joka paikkaan höpöttämään tyhjänpäiväisyyksiään. Oikeat miehet tekee asioita ja osallistuvat tavarantuotantoon ja viestittelijät pyörittävät puppukeneraattoria ja hyötyvät muiden työstä. Onhan se sillä tavalla että kaikki ovat nähneet miten kykeneviä nämä viestittelijät ovat missään oikeassa asiassa.


      • sir_eino
        jjjjjjjjjjjjoooooooo kirjoitti:

        Minähän en ole pitkään aikaan edes P/S markkinoille osallistunut mutta silloin kun osallistuin niin silloinkin oli erikseen ne miehet jotka jauhoivat puppukeneraattoria naisille ja ne miehet joista oli oikeasti miehiksi naisille. Nämä tällaiset seksiviestittelijät ovat jauhaneet puppukeneraattoriaan niin paljon kaikissa medioissa että naiset eivät juurikaan enää ymmärrä ettei se ole normaalin miehen toimintaa. Se on vaikea normaalien miesten hyväksyä tässä meidän maassamme nykyään että tällaiset tyhjää jauhavat viestittelijät pääsevät joka paikkaan höpöttämään tyhjänpäiväisyyksiään. Oikeat miehet tekee asioita ja osallistuvat tavarantuotantoon ja viestittelijät pyörittävät puppukeneraattoria ja hyötyvät muiden työstä. Onhan se sillä tavalla että kaikki ovat nähneet miten kykeneviä nämä viestittelijät ovat missään oikeassa asiassa.

        Sinä et vain tiedä mistä kirjoitat. Seksiviestittelyssä on monta eri tasoa.


      • ................
        sir_eino kirjoitti:

        Mielestäni en mitenkään provoa jos vastaan vähemmän asiallisiin viesteihin jonkinlaisella verbaalirunkkauksella. Tiedän kyllä että joitain miehiä voi ärsyttää että olen saanut naisilta yhteydenottoja. Ja kerroin sen ihan siksi. Jos joku oikeasti hakemalla hakee sitä että hieron munaa sen naamalle näin virtuaalisesti niin kyllä se onnistuu.

        Seli seli. Sulle jokainen poikkipuolinen huomautus tai jopa vitsikin on tekosyy hieroa sitä virtuaalikikkeliäsi koko palstan naamalle. Laittaisit vain suoraan profiilikuvaksi niin säästyisit näpyttelyltä.


      • jjjjjjjjjaaaaaaaaaaa
        sir_eino kirjoitti:

        Sinä et vain tiedä mistä kirjoitat. Seksiviestittelyssä on monta eri tasoa.

        Meidän täytyy toivoa että palstan naiset pääsevät tutustumaan laajalti näihin tasoihin ja kokevat tunne elämyksiä puppukeneraattorista.


      • Tasoajattelija
        sir_eino kirjoitti:

        Sinä et vain tiedä mistä kirjoitat. Seksiviestittelyssä on monta eri tasoa.

        Ahaa. ATM, KTM ja YTM-tasoko?


      • sir_eino
        jjjjjjjjjaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Meidän täytyy toivoa että palstan naiset pääsevät tutustumaan laajalti näihin tasoihin ja kokevat tunne elämyksiä puppukeneraattorista.

        No ei siinä nyt mitään erikoista oo että olen tyttöystävällekin laittanut tässä illalla parit eroottissisällölliset tekstiviestit. Se sen aloitti.

        On ihan tavallista että kun on jonkun naisen kanssa suhde johon kuuluu seksi niin siitä vähän vihjaillaan jne.


      • alea_iacta_essi
        sir_eino kirjoitti:

        Älä kulta kerro kaikille. Kyllä mä vielä toimitan sulle sen talon Marbellasta, kunnon kartanon.

        Entä mulle?! Lupasit oman ratikan ja linjan.


      • sir_eino
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Entä mulle?! Lupasit oman ratikan ja linjan.

        Niitä rakennetaan, valmistuvat samoihin aikoihin kun länsimetro.

        Olen muuten lähdössä tosi pitkälle työmatkalle ensi kuussa. Laitan sitten sähköpostia kun homma etenee.


      • sir_eino
        ................ kirjoitti:

        Seli seli. Sulle jokainen poikkipuolinen huomautus tai jopa vitsikin on tekosyy hieroa sitä virtuaalikikkeliäsi koko palstan naamalle. Laittaisit vain suoraan profiilikuvaksi niin säästyisit näpyttelyltä.

        Ei jokainen. Saan täällä osakseni paljon enemmän ketjuja ja viestejä kun mihin viitsin vastata. Mutta sitten kun on tylsää...


      • jjjjjjjuuuuuuuuuuuuu
        sir_eino kirjoitti:

        No ei siinä nyt mitään erikoista oo että olen tyttöystävällekin laittanut tässä illalla parit eroottissisällölliset tekstiviestit. Se sen aloitti.

        On ihan tavallista että kun on jonkun naisen kanssa suhde johon kuuluu seksi niin siitä vähän vihjaillaan jne.

        Juurikin tällaisia viestejä naiset yleensä tykkäävät lukea ja siinähän on myös se että sitten niitä lähetellään kaikille naisille kun naiset niitä haluavat näiltä viestittelijöiltä. Tämähän on ensisijassa viestittelijöidne ongelma mutta tilanteen kehittyessä myös viestittelijän tyttöystävä saattaa kokea tästä ongelmia. Sillehän ei tällaisessa maassa voi enää mitään että monet naiset ovat P/S markkinoilla hyväksyneet nämä käytännöt että nussijamestarit lähettelevät lukemattomille naisille seksiviestejä. Sellainen nainen on pilalla eikä kukaan normaali mies ota naista joka viestittelee kymmenien miesten kanssa mutta naisilla eivät kaikki johdot yhdisty aivoissa näissä asioissa ainakaan täällä meillä Suomessa.


      • Hämärän rajoilta
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Vastoin yleistä luuloa, Eino EI käytä S24-postiaan mihinkään turhanpäiväisiin seksiviesteihin vaan pyramidihuijauksiin. Jos Eino myy sähköpostitse edullista lomaosaketta Espanjassa, älkää hyvät ihmiset ostako!!

        Nimim. "Rahat kankkulan kaivoon"

        Pitääkö tästä tehdä johtopäätös, ettei se terveysvaikutteisten hare krishna -tuotteiden verkostomarkkinointikaan sitten ole ihan niin varma kultakaivos kuin hän uskotteli?


      • sir_eino
        jjjjjjjuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Juurikin tällaisia viestejä naiset yleensä tykkäävät lukea ja siinähän on myös se että sitten niitä lähetellään kaikille naisille kun naiset niitä haluavat näiltä viestittelijöiltä. Tämähän on ensisijassa viestittelijöidne ongelma mutta tilanteen kehittyessä myös viestittelijän tyttöystävä saattaa kokea tästä ongelmia. Sillehän ei tällaisessa maassa voi enää mitään että monet naiset ovat P/S markkinoilla hyväksyneet nämä käytännöt että nussijamestarit lähettelevät lukemattomille naisille seksiviestejä. Sellainen nainen on pilalla eikä kukaan normaali mies ota naista joka viestittelee kymmenien miesten kanssa mutta naisilla eivät kaikki johdot yhdisty aivoissa näissä asioissa ainakaan täällä meillä Suomessa.

        Siis mitä helvettiä? En mä lähettele tuollaisia viestejä kun yhdelle naiselle. Se on mun tyttöystävä. Kai se niitä tykkää lukea, toivottavasti ainakin.


      • katalan einon uhri
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Pitääkö tästä tehdä johtopäätös, ettei se terveysvaikutteisten hare krishna -tuotteiden verkostomarkkinointikaan sitten ole ihan niin varma kultakaivos kuin hän uskotteli?

        Siis sen jonka piti parantaa potenssia ja flaksia? Voihan helvetti!


      • 15+4
        jjjjjjjuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Juurikin tällaisia viestejä naiset yleensä tykkäävät lukea ja siinähän on myös se että sitten niitä lähetellään kaikille naisille kun naiset niitä haluavat näiltä viestittelijöiltä. Tämähän on ensisijassa viestittelijöidne ongelma mutta tilanteen kehittyessä myös viestittelijän tyttöystävä saattaa kokea tästä ongelmia. Sillehän ei tällaisessa maassa voi enää mitään että monet naiset ovat P/S markkinoilla hyväksyneet nämä käytännöt että nussijamestarit lähettelevät lukemattomille naisille seksiviestejä. Sellainen nainen on pilalla eikä kukaan normaali mies ota naista joka viestittelee kymmenien miesten kanssa mutta naisilla eivät kaikki johdot yhdisty aivoissa näissä asioissa ainakaan täällä meillä Suomessa.

        Nykyaikana kun on sosiaalinen media ( facebook ym.) niin panomiesten on helppoa luoda panoverkosto.
        Lähes kaikki alle 40 vuotiaat naiset on tavoitettavissa yhdellä viestillä, toisin oli ennen.


    • Eewuli.....

      Ei tule, miksi tulisi?

      • Eewuli.....

        Eihän minuu kukhan ihaile vaan vihaa :D mutta en onneksi vihapostiakhan saa


      • sir_eino
        Eewuli..... kirjoitti:

        Eihän minuu kukhan ihaile vaan vihaa :D mutta en onneksi vihapostiakhan saa

        En minä ainakaan vihaa sinua. Olet aika neutraali kirjoittaja. Siis mun mielestä.


      • jjjjjjjjjjjuuuuuuuuu
        sir_eino kirjoitti:

        En minä ainakaan vihaa sinua. Olet aika neutraali kirjoittaja. Siis mun mielestä.

        No nyt ei Eewuli kohta sinunkaan tarvitse huolehtia tyhjästä meilistä eikä se kyllä ongelma olekaan naisille meidän maassamme. Se on nähtävä niin että saat pian sir_einon seksiviestejä iltojesi iloksi.


      • sir_eino
        jjjjjjjjjjjuuuuuuuuu kirjoitti:

        No nyt ei Eewuli kohta sinunkaan tarvitse huolehtia tyhjästä meilistä eikä se kyllä ongelma olekaan naisille meidän maassamme. Se on nähtävä niin että saat pian sir_einon seksiviestejä iltojesi iloksi.

        Kun teillä nyt tuntuu olevan paljonkin tietoa näistä lähettelemistäni seksiviesteistä niin kertoisitteko niistä minullekin?


      • Eewuli.....
        jjjjjjjjjjjuuuuuuuuu kirjoitti:

        No nyt ei Eewuli kohta sinunkaan tarvitse huolehtia tyhjästä meilistä eikä se kyllä ongelma olekaan naisille meidän maassamme. Se on nähtävä niin että saat pian sir_einon seksiviestejä iltojesi iloksi.

        Öh, miksi varattu mies lähettelisi seksiviestejä toisille naisille?

        Eikä minua haittaa vaikken saiskhan postia enkä mie välitä saaha mithän seksipostauksia.


      • Eewuli.....

        No mutta miksi juuri minulle pistäis?

        Ja ei ole tullu mithän eikä tartte tullakhan.


      • sir_eino
        Eewuli..... kirjoitti:

        No mutta miksi juuri minulle pistäis?

        Ja ei ole tullu mithän eikä tartte tullakhan.

        Eikä tulekaan. Joku nyt on vaan päättänyt että lähettelen kaikille palstan naisille seksiviestejä. Se ei ole totta.


      • Eewuli.....
        sir_eino kirjoitti:

        Eikä tulekaan. Joku nyt on vaan päättänyt että lähettelen kaikille palstan naisille seksiviestejä. Se ei ole totta.

        Kateus.. Voi ressukoita.

        Sulla on nainen, kateellisilla ei joten koittavat varmhan mustamaalata sinua omaksi ilokseen.


      • ..............
        sir_eino kirjoitti:

        Eikä tulekaan. Joku nyt on vaan päättänyt että lähettelen kaikille palstan naisille seksiviestejä. Se ei ole totta.

        On se totta. Mä tiedän.


      • Herkules-mies
        .............. kirjoitti:

        On se totta. Mä tiedän.

        Mä kans. Eino lähetti mulle pippelin kuvan.


      • sir_eino
        Herkules-mies kirjoitti:

        Mä kans. Eino lähetti mulle pippelin kuvan.

        No sulle piti lähettää pari runkkukuvaa. Mutta sä tykkäsit siitä.


      • Eewuli.....

        Et ossaa ottaa vitsin kannalta..


    • wlfwd

      Ei tule ihailijapostia tai mitään muutakaan.

    • alea_iacta_essi

      Mölönpölöt taitavat olla oikeasti aika nassukoita. Olenhan ollut täällä aika paljon esillä ja olen rekkautunut ja olen linkannut meiliosoitteeni palstakeskusteluun, mutten ole saanut asiatonta meiliä. Ja mitä tuohon Einoon tulee, kun olen muutaman kerran nähnyt kommentin että hän meilailisi mulle seksiviestejä, niin en ole koskaan saanut häneltä meiliä. Enkä minä ole tukkinut Einon meiliä seksiviesteillä. Olisiko pitänyt?

      • Pippelimies2011

        Tuo oli ilmeisesti epäsuora kutsu. Laitan sulle pippelikuvia tässä joku päivä kun et osaa olla varuillasi.


      • sir_eino

        Olisi?

        Essi on ihan oikeassa. En ole lähettänyt hänelle minkäänlaista sähköpostia koskaan. Eikä hän minulle.


      • alea_iacta_essi

        Menee jo ällöksi nuo sun harhasi, niistähän tässä on kyse. Ja toisaalta jos joku meilaisikin jonkun kanssa niin mitä se sinulle kuuluu? Ei yhtään mitään. Vaikka käyhän se joskus mielessä, että kaikki on vain suurta salaliittoa, josta minulle ei kerrota,mutta haistan sen. Nuuh.


      • sir_eino
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Menee jo ällöksi nuo sun harhasi, niistähän tässä on kyse. Ja toisaalta jos joku meilaisikin jonkun kanssa niin mitä se sinulle kuuluu? Ei yhtään mitään. Vaikka käyhän se joskus mielessä, että kaikki on vain suurta salaliittoa, josta minulle ei kerrota,mutta haistan sen. Nuuh.

        Juuri näin. Ei noi yksityiset viestittelyt tapaamisista puhumattakaan tosiaan kuulu muille.


      • sir_eino

        Käytät sä ihan vahvoja huumeita?


    • ................

      Taas meni yks ketju pilalle panoeinon ilmestyttyä. Menis tuonne parisuhdepalstalle juttuinensa.

      • 18+8

        Niin, einohan laittoi tähän ketjuun peräti sanan "juu" ja sitten alkoi tulla tuota haukkumispaskaa johon helposti provosoituvana ihmisenä eino sitten lankesi.


      • King Diamond
        18+8 kirjoitti:

        Niin, einohan laittoi tähän ketjuun peräti sanan "juu" ja sitten alkoi tulla tuota haukkumispaskaa johon helposti provosoituvana ihmisenä eino sitten lankesi.

        Eino onkin kuin käänteinen kuningas Midas. Pelkällä "juullakin" muuttaa ketjun paskaksi.


      • sir_eino
        18+8 kirjoitti:

        Niin, einohan laittoi tähän ketjuun peräti sanan "juu" ja sitten alkoi tulla tuota haukkumispaskaa johon helposti provosoituvana ihmisenä eino sitten lankesi.

        No, mulla oli oikeasti vain vähän tylsää. Joku provoaa, heitän jonkun yhtä typerän viesten takaisin jne. On kato vähän krapulaa ja pimu on yötä omassa kodissaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1890
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1597
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      735
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe