Mikä siinä on kun tällainen perus suomalaismiehen naamalla varustettu hyvin koulutettu mies ei saa naista? Oon sen verta arka ihminen etten uskalla minnekkään kaveriporukan keskelle mennä tyttöä pyytämään(tykkäävät aina mennä porukalla) koska muutenkin olen liian selvänä baareissa ja netissä taas uskaltaa lähettää viestiä mutta ketään ei kiinnosta koska kuvani ei ole mitenkään erikoinen vaan ihan sellainen jolta näytän normaalisti.
On se nyt perkele!
Baarissa en uskalla, netissä en saa
26
1039
Vastaukset
- iisisti
Etpä ole ainoa, joka ei saa vastauksia. Profiili, miten se on laadittu, onko
siinä muutakin, kuin pari riviä ei mitään ?
Minkälainen kuvasi mahtaa olla, "ei ole mitenkään erikoinen" sanot, no
enhän minä tiedä miltä näytät, mutta oletko katsonut peiliin, ennen sen
ottamista, siis tarkoitan parransänki, hiukset, vaatteet ym. siis tälläiset
jutut, enkä nyt tarkoita, että pitää olla puku ja kraka, se on liioittelua.
Vaikka, onhan se niinkin, teet sitten niin tai näin, on se aina väärinpäin.
Netissä tuntuu vallitsevan tyyli, etsin etsin ja etsin maailman tappiin asti.
Minä käyn ehkä pari kolme kertaa vuodessa kippolassa ja en muutenkaan
oikein usko, että sieltä yhtään parenmin ketään löytää.
Olen kyllä sosiaalinen ja kova pulisemaan, mutta jospa se oikea pomppais
eteen, vaikka pesäpallo katsomossa. Mene ja tiedä, en kuitenkaan
ota tressiä sinkkuna olosta.
Jotenkas mikäpäs minä olen ketään neuvomaan ! - rauhallinen TAPAUS
Hei ei se vika ole välltämättä sinussa AP - taitaa olla ihan yleistä, että meillä taviksilla ei ole vientiä...
- Kirjaudu sisään
Tuo on varmaan jokaisen - ehkä vähän normaalia heikommalla itsetunnolla varustetun - keskivertomiehen suuri dilemma.
- Vinkki!!!!
Mene ottamaan valokuvausliikkeessä itsestäsi kuva vaatteissa joista pidät. Pieni satsaus, mutta varmasti sen arvoinen :)
Itse en harrasta nettideittailua ja olen parisuhteessa, mutta voin naisena kertoa mitkä ovat mielestäni turn off-asioita:
1. Kalja/ryyppäämiskuvat
Tilalle mieluummin kuvia harrastuksista ym.
2. Surkea kuva
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! Usko minua. Kun vaihdat sen esim. valokuvaliikkeessä kuvattuun, tilanteesi paranee.
3. "Tavallinen" profiili
En ole hirveästi seuraillut näitä, mutta se mitä vois ajatella, että massasta erottuvat jutut ovat edukseen..
Tsemppiä! :) Kyllä se oikea vielä sieltä löytyy. - asdasdvvvvv
Eipä tunnu tuolla viimeisellä olevan juuri mitään hyötyä vaikka kuinka säätäisit massasta poikkeavan profiilin niin eipä sille anneta suurtakaan arvoa. Kyllä se profiilikuva on se joka pitää saada kuntoon.
Kyllä ainakin muiden profiileja katsomalla niin kyllä ne eniten iloisemman näköiset baarikuvat on saaneet parhaat arviot.- muttamutta...?
Ehkä näitä baarikuva tyyppejä on helpompi lähestyä, kuin totisia tönkkönä
sohvalla istuvia, se saako vastakaikua on sitten eriasia.
- ongelmavyyhti
Minulla on myös hieman samanlainen ongelma, olen hirvittävän ujo...ulkonäköni on hyvä, liiankin näin ujolle, en pidä katseiden kohteena olemisesta. Minulla on myös hyvä vartalo, nuoresta asti miehet ovat tuijottaneet.Koen sen kiusallisena
Nyt täällä netissä saan kyllä treffikutsuja paljonkin, en vaan uskalla lähteä ketään tapaamaan.Baareissa myös ahdistun, en osaa torjua tarjontaa oikealla tavalla....Ei ole kyse siitä etten saisi ketään, olen vaan liian ujo tutustumaan...- Kohtalo puuttu pelii
No NYT AP, tuossahan sulle morsmaikku!!
Ei muutakuin alatte kokeilla, jospa teillä synkkais!! - ei puutu
Kohtalo puuttu pelii kirjoitti:
No NYT AP, tuossahan sulle morsmaikku!!
Ei muutakuin alatte kokeilla, jospa teillä synkkais!!Ei todellakaan,vaikka olen ujo niin olen ollut jo kerran naimisissa, ja kerran kihloissa sen jälkeen, sekä aikuiset lapset...... en etsi enää aloittajan kaltaisia nuorukaisia nelikymppisenä...:))).
- mitä-h..
Eikös hyvä ulkomuoto pitäis tuoda itsevarmuutta ja sitä kautta rohkeutta ?
Tasan ei käy onnenlahjat näköjään.
- "Maailman tappiin"
Ihanaa tekstiä nimmarilta Iisisti. Kirjoituksen perusteella minä ainakin haluaisin olla se "pallo", mikä klopsahtaa sun otsikkoon pesäpallo ottelussa. Voitais pulista loppuikämme :)
Minäkin kohta 5 v sinkkuna ollut ja huomannut että ällöttäviä baarilieroja ja kamalien vaimojen miehiä on pilvin pimein liikkeellä mutta ei niitä kunnon kavereita. Netin kautta olen käynyt parilla treffeillä mutta ei ole armasta löytynyt. Ihana kirjekaveri onkin sitten ollut livenä pettymys. Siinä sitten meni se hieno kirjekaveruuskin ja toinen vielä haukkui kun ei "kelvannut". Minkäs teet kun ei napannut niin ei napannut.
Sinkkuna on toisaalta ihan hyvä olla eikä väkisin kannata suhdetta vääntää. - avovaimoke
Jos jotain oikein kovasti tahtoo, niin kyllä sen ennemmin tai myöhemmin saa.
Panosta tosiaan siihen kuvaan. Ei mitään yrmyä ilmettä ja siisti olemus. Ja itsensä kuvailu sanoin on tärkeää. Kirjoita enemmän kuin 10 riviä, kerrot rehellisesti millainen olet, mitä tykkäät tehdä ja millaista naista haet. Muista, että vain mielikuvitus on rajana profiilin tekstiä tehdessä.
Esim. itselläni oli kirjoitettuna kirje joulupukille (tammikuussa, kyllä!), jossa pahoittelin kun ei pukki tuonut miestä minulle jouluksi ja toivoin ensi jouluksi miestä, ja kuvailin millaista miestä jne.. Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta sen avulla olen nyt seurustellut yli 2v.
Ja käy katselemassa naisten profiileja, jotta he huomaavat sinun käyneet ja toivottavasti tekevät vastavierailun profiiliisi. Itsekin etsin monta vuotta, mutta etsiminen palkittiin!"Jos jotain oikein kovasti tahtoo, niin kyllä sen ennemmin tai myöhemmin saa."
Kunhan tekee hitosti työtä sen eteen.
- kastehelmi_04
Hei
Laita kuva osoitteeseen [email protected],
haluan nähdä perussuomalaisen naaman :)
meikän naama voi kiinnostaa mutta kun muuten ei ole
muodollisesti pätevä, saan seurustella vain netissä.... - ?..
Noo saitko, siis kuvan ?
- kastehelmi_04
en saanut kuvaa !
- kastehelmi_04
odotan postiasi....
- manjaana !
kastehelmi_04 kirjoitti:
odotan postiasi....
Älä pitkästy, täällähän ei kiirusta pidetä. Voipi olla, että ehtii tukka harmaantua
sitä ennen.
- löytyi se joku
No ihan varmasti saa naisen, jos ei etsi missiä. Tosin aika harva hyvin koulutettu mies sanoo, että joku vituttaa? Ikääsi ei käy selville, mutta totuus on, että miehet joilla on korkeakoulututkinto ovat varsin haluttua riistaa. Kokeile e-kontaktia. Laita kuvasi, jonka olet pyytänyt jonkun ottamaan tai käynnyt siel kuvaamossa.. itse peilin kautta otettu on huono vaihtoehto, kuvakansioon, joilloin naiset ensin joutuvat lukaisemaan ainakin osan profiilista ja sitten näkevät vasta kuvan.
Joskus joutuu vähän sijoittamaan rahaa, mutta siihen ehkä hyvin koulutetulla on varaa kun kustannukset kuitenkin jäävät alle 100 euroon. Kokonaishinta kun riippuu siitä kuinka pitkän paketin tilaat. Jos minäkin löysin sieltä miehen, niin kyllä sinäkin löydät naisen.. ei pelkoa. Tsemppiä..-.- koulutetuilla miehillä on markkinarako naisiin verrattuna :)- löytyikö?
en kyllä ymmärrä miksi pitää panostaa kuvaan, pettymys on SUURI
kun naama ei olekkaan "pyntätty" livenä - asdasdfee
"Tosin aika harva hyvin koulutettu mies sanoo, että joku vituttaa?"
Tää on joku huonosti koulutetun ennakkoluulo tai sitten sulla on ujoja kavereita tai sit niillä ei vaan ole ollut koskaan ongelmia. Tietty ei puhekielessä hirveästi viljellä v-sanaa mutta on meilläkin niitä huonoja päiviä. TJ:kin monesti ruokapöydässä haukkuu jotain tyytymätöntä asiakasta ja välillä paskaa ja vittua viljellään.
- sähellystä
Hyvin hillitty ehostus riittää, vaan mitä iäkkäämpiä naiset on, sitä enenmän
he tervaa silmänympärykset myös kulmat on mustat viivat ja ylivaalennettu
hapsotukka. (Ei kaikki suinkaan)
Kyllä peiliin katsominen, ennen treffejä kuitenkin on sitä toista
kohtaan näytto, jotta panostaa tapaamiseen ja kertoo myös siitä, pitääkö itsestään huolta.
Onhan näitä molemmissa sukupuolissa, ketkä viis veisaa millaiset retkut
on päällä ja tukka kampaamatta hielle haisten. Eipä siinä paljon kipinät
lennä.
Joten sen kuvan pitää olla sellainen, minkälainen normaalioloissa on.
Turhaa tehdä väkisin siitä yliampuvaa, tai niinkuin eräällä 56 minihame
vesirajaan just ulottuva ja ilme kuin myrkyn nielleellä........näki että on
tekemällä tehty, hampaat irvessä. - 15+8=mitälie
Jussina baarit hiljenee ja netti jannut on sammuneet......kunnes koittaa ankea
arki, huh. - joo-
Heps täälläää läpyuytityytuu.....
- näinpäin...
Moi te kaikki yksineläjät ! Ei pidä luovuttaa, sillä minä olin eilen kahvilassa
ja minun onni oli tosi täyttä, siinä sitten eräs mielenkiintoisen nainen
istuutui pötääni.
Jostain syystä jutustelu lähti heti käyntiin, vaikka ventovieraita oltiin.
Meillä samanlaisia harrastuksia ja se ettei olla kaupunkihihmisiä.
Huomenna mennään uimaan. Ei ravintola, tai netti ole niitä tapaamis paikkoja.
Kyllä sitä voi ruveta juttusille, vaikka bussissa. Ihan tavallisia juttuja vaan.
Niin sitä ei tiedä miten sujuu, sen sitten näkee: - hyv.ilt
Itse en käy kapakoissa, mutta en ole suinkaan raivoraitis.
En ole vuoteen pitänyt profiilia.
Mieluumin haluaisin tutustua livenä, siinä jutustellessa saa jonkinlaisen
kuvan toisesta. Miksi viikkotolkulla jauhaa juttua netissä, jos se ei johda
mihinkää ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354633- 563200
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211629
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514