Aiotko olla tämän(kin) kesän yksin?

kysselijä

Reilun viikon kuluttua on juhannus ja valoisa aika alkaa vähentyä ja kesä kääntyy loppuaan kohti.

Mitä arvelet syyskuussa tästä kesästä muistelevasi? Että se oli Rakkauden kesä 2011? Vai että siinähän se meni koneella istuessa?

63

615

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eewuli.....

      No miksen olisi? Viime kesä meni toipuessa erosta enkä harrasta "laastari" suhteita.
      Sama olla tämäkin kesä yksin, jotta saisin unohdettua tunteeni erästä kohtaan. Onneksi pääseekin lähtemään Käsivarren seudulle töihin loppukesästä juhannuksen jälkeen, siellä ei olekkaan sitten muita kuin sukulaisia ja kavereita, saa muuta ajateltavaa.

      Eikä elämässäni olisi edes tilaa miehelle nyt.

    • FF

      Samoilla linjoilla kuin Eewuli mutta ilman unohtamistarpeita; ei parisuhteessa mutta ei myöskään kotona kököttämällä. Ensi viikolla kotiseudulle ja vasta joskus heinäkuussa takaisin etelään.

    • already ended dream

      Syyskuussa varmaankin ikävöin mennytä kesää ja sitä, kuinka pimeys ja ankeus palaa takaisin ja harmaantaa arkea entisestään..

      Inhoan sitä. kuinka joka paikassa kesää romantisoidaan: kesäheilat, kesäromanssit, kesäkissat jne..Ei se vaan ole niin sanotun selvää, että moisia kesällä vastaan tulee. Oma kesäni tulee olemaan niin työn täyteinen, että yksinkertaisesti ei ole mahdollisuutta päästä vapaalle ja lähteä tekemään yrityksiä lähestyä mahdollisia kesäheiloja. Joten tulen varmasti muistelemaan työntäyteisiä kesäiltoja, joina työiltojen jälkeen kiiruhdin kiireellä kotiin nauttimaan pikaisista yöunista, jotta taas edes joten kuten jaksaisi selvitä seuraavasta päivästä...

    • SuttuR

      Tässä kesän alussa olen tavannut kolme miestä deittipalstoilta, joten tähän on helppo vastata: AION.

    • Ilmeisesti näin käy. Noh, tässähän voi jopa valmistua ihan ajoissa kun saa täysillä panostaa opiskeluun ilman häiriötekijöitä.

      • Oletko sä saanu suorituksia kasaan?


      • Papu.Sparrow
        hahmotelma kirjoitti:

        Oletko sä saanu suorituksia kasaan?

        Mulla on niitä auki eri vaiheessa vaikka kuinka paljon. Pitäisi ruveta tekeen niitä loppuun mutta ei voi mitään ku aina kyllästyy jossain vaiheessa ja ottaa uuden. Kyllä se siitä.. hyvä puoli on että niitä numeroita saa sitten joskus napsittua nopealla tahdilla jos tulee tarve :D


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Mulla on niitä auki eri vaiheessa vaikka kuinka paljon. Pitäisi ruveta tekeen niitä loppuun mutta ei voi mitään ku aina kyllästyy jossain vaiheessa ja ottaa uuden. Kyllä se siitä.. hyvä puoli on että niitä numeroita saa sitten joskus napsittua nopealla tahdilla jos tulee tarve :D

        Ei jumalauta tyttö... Pidä nyt hemmetti huoli että se joskus on pian. Maistuu homma puulta ja paskalta, mutta jos vaan syö päivittäisen annoksensa puuta ja paskaa, niin siitä tulee vielä valmistakin.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ei jumalauta tyttö... Pidä nyt hemmetti huoli että se joskus on pian. Maistuu homma puulta ja paskalta, mutta jos vaan syö päivittäisen annoksensa puuta ja paskaa, niin siitä tulee vielä valmistakin.

        Juu, niinhän se on mutta taas on esteitä.. huomenna olen 9h töissä, joten taas ei jaksa pariin päivään tehdä mitään :D

        Mutjoo, tarkoitus oli nyt alkaa tekee noita oikein kunnolla kun taitaa työt kutsua enemmänkin tuossa syksyllä, joten parempi tehdä nyt kun on vielä aikaa ettei se tosiaan jää taas kesken..


    • Älyn haamu

      Huonolta näyttää.

      • Älyn Äiti

        Ja minä olen niin iloinen. Tämä on musiikkia korvilleni.


    • hanna.noble

      Syksyllä tästä kesästä on toivottavasti vaan muisto vaikeista, mutta pakollisista päätöksista koko hiton elämäsopan kanssa. Positiivista on ettei koko sopalla ole mitään tekemistä ihmissuhteiden kanssa, eli sille saralle vielä mahtuis lisäystä.

    • Näin siinä näyttää käyvän että yksin olen, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Mut joo epäilen että ei muutosta tule tai mistä sitä ikinä tietää, viime kesä ainakin meni vain koneella istuessa että sellainen on varmaan tiedossa nytkin.

    • Ei nyt ole vahva suunnitelma tai aikomus...

    • Me

      Alotan seurustelu suhden kun muutan Japanin ja hurman komean japsi miehen:)

      Eli, ei ihan vielä, hih!

      • jhhjhjhj

        Muistat sitten vain palvella miestä kuten hyvän vaimon Japanissa kuuluu.


      • Me
        jhhjhjhj kirjoitti:

        Muistat sitten vain palvella miestä kuten hyvän vaimon Japanissa kuuluu.

        Olet jälkijunassa!
        Monet Japanilaiset naiset käy toissä.

        Sitäpaitsi, jos japsi miehellä sattu oleman hyvä palkka ja jos hän kykene elättämän oma perhensä niin vaihdeksi olisi kiva olla muutama vuotta kotirova, hih!;))))


    • miehenkuvotus

      Eiköhän se yksin mene tämäkin kesä. Kesätöissä uudella paikkakunnalla, jossa ei ennestää yhtään tuttua. Työ on kolmivuoro työtä ja vapaita vähän. Edellytykset ovat kyllä suuret sille, että kesä mennään jälleen kerran yksin. Ei tietenkään minään yllätyksenä tule, tuskin mikään olisi mahdollista vaikka olisin tutulla paikkakunnalla.

      En usko että tulen edes käymään kertaakaan baarissa kesän aikana. Yksin siellä istuminen on vain niin vastenmielistä. PItää yrittää liikkua ja pudotella vielä painoa. Kesällä ulkoilu on mukavaa, kunhan ei ole kovia helteitä.

    • oli kesä tai talvi!

      ainahan mä oon yksin

      • nais puolinen

        Niin minäkin! Melko hyvin olen sinut yksinolon kanssa, mutta kesällä joskus ahdistaa, kun kaikki tuntuvat menevän suorastaan leijaamalla ja nauttivan kaikesta nimenomaan rakkaidensa kanssa. Silloin omien kuvioiden tylsyys ja yksinäisyys korostuvat. Yksin ei innosta lähteä notkumaan sukulaisten mökille, eikä lähteä kesätapahtumiin, jotka ovat täynnä parillisia ihmisiä.

        Kesää romantisoidaan ihan mielettömästi, kuten joku ylempänä kirjoitti. Kaipa voin täällä tunnustaa odottavani syksyä, koska silloin mieletön kesähössötys loppuu. Kaikki tuntuvat palaavan tv:n ja tietsikan ääreen tavalliseen arkeen. Juu.. kesähän kestää oikeastaan vain muutaman viikon.


      • oli kesä tai talvi
        nais puolinen kirjoitti:

        Niin minäkin! Melko hyvin olen sinut yksinolon kanssa, mutta kesällä joskus ahdistaa, kun kaikki tuntuvat menevän suorastaan leijaamalla ja nauttivan kaikesta nimenomaan rakkaidensa kanssa. Silloin omien kuvioiden tylsyys ja yksinäisyys korostuvat. Yksin ei innosta lähteä notkumaan sukulaisten mökille, eikä lähteä kesätapahtumiin, jotka ovat täynnä parillisia ihmisiä.

        Kesää romantisoidaan ihan mielettömästi, kuten joku ylempänä kirjoitti. Kaipa voin täällä tunnustaa odottavani syksyä, koska silloin mieletön kesähössötys loppuu. Kaikki tuntuvat palaavan tv:n ja tietsikan ääreen tavalliseen arkeen. Juu.. kesähän kestää oikeastaan vain muutaman viikon.

        Kyllä siihen tottuu. Olet oikeassa. Oikeastaan pahinta on se kun onnistuu jossain tai tulee muuten vaan hyvälle tuulelle, mutta ei ole ketään jolle kertoa siitä, jolle jakaa tunteet. Iloisena olo on yksin kovin raskasta!


    • hymyillään vaan

      Siltä se vähän näyttää ja minua se kyllä harmittaa. Olisin ihan valmis uuteen suhteeseen, mutta minulle sopivaa miestä ei vaan tule vastaan. Nautin kesästä itsekseni tapahtumissa ja tapaamalla jotain nettitreffejä. Kesästä jää varmaan muistiin se, että se oli viimeinen kesä kotona lasten kanssa.

    • yksin aina

      Viime kesä meni yksin ja tää kesä menee yksin. Kukaan ei soita, ei tuu käymään eikä muutenkaan ketään kiinnosta mun elämä. Seuraavakin kesä menee yksin. kukaan ei tuu edes kylään vaikka pyytäis. Juhannus menee neljän seinän sisällä kotona tietokoneen ruutua tuijottaessa.

      • yksin aina

        En haluaisin olla yksin ja tää on aivan perseestä kun joutuu olemaan yksin. Valitettavasti sain huonot kortit tähän elämään ja tää on kuolemaakin surullisempi kohtalo olla yksin.


      • yksin aina kirjoitti:

        En haluaisin olla yksin ja tää on aivan perseestä kun joutuu olemaan yksin. Valitettavasti sain huonot kortit tähän elämään ja tää on kuolemaakin surullisempi kohtalo olla yksin.

        Vapaaehtoistyössä tarvittaisiin kyllä apua ja moni vanhus esimerkiksi olisi ihan kiitollinenjo pelkästä juttuseurasta. Jättäkää kotona nyhjätys ja tehkää elämästänne merkityksellinen auttamalla muita. Siinä järjestäessä ja touhutessa voi vaikka tutustua uusiin ihmisiin ja jos ei, niin ainakaan ei nyhjää kotona tyhjän panttina.


    • ...

      Ei tule Rakkauden kesää (tästäkään) kesästä, luulisin niin. Pitäisi vaan "ulkoilla" enemmän ja sopivissa paikossa, niin EHKÄ olis jotain toivoa..jos joku tämän näköisestä ja luonteisesta kottaraisesta kiinnostuisi. Saavatpa taas sitten jotkut tutut ihmetellä miksi mulla ei oli miestä, vaikka ilmeisesti pitäisi olla heidän mielestään..

    • jackaroo

      Ei minusta varmaan vielä tämän kesän aikana ole mihinkään suhteeseen, enkä aio edes yrittää päästä siihen. Tämä kesä on ensimmäinen kesäni Helsingissä ja aion yrittää tehdä siitä vähän aktiivisemman kesän kuin aiemmista ja samalla vähän treenailla tätä omaa elämää parempaan kuntoon. Ehkä kesän rehkittyäni minulle on luvassa rakkauden syksy 2011?

      • Juttuja lukenut

        Tuo nyt on ihan turhaa, että et aio edes yrittää päästä suhteeseen? Paljon "tasottomampiakin" kavereita on suhteissa siellä ja täällä, mikäs sinua estäisi yrittämästä?


      • jackaroo
        Juttuja lukenut kirjoitti:

        Tuo nyt on ihan turhaa, että et aio edes yrittää päästä suhteeseen? Paljon "tasottomampiakin" kavereita on suhteissa siellä ja täällä, mikäs sinua estäisi yrittämästä?

        Ei minua periaatteessa mikään estä yrittämästä, minä vain olen ajatellut priorisoida tämän kesän siten että teen gradun valmiiksi, etsin työpaikkaa ja treenaan itseäni.

        Tässä on taustalla se ajatus että nykyinen tilanteeni on melko heikko, enkä koe olevani tarpeeksi "hyvä" että pärjäisin naisten kanssa mitenkään mainittavan hyvin. Ehkä sitä syksyllä olisi jo vähän paremmassa kunnossa ja sitä itsevarmuutta olisi kertynyt niin paljon että uskaltaisin lähteä etsimään sitä kumppania aktiivisesti.


    • Tietysti

      Siinähän se meni koneella istuessa.

    • Kyllä vain

      Varmasti, miksi en olisi? En usko, että törmään sellaiseen mieheen joka minulle kelpaisi, ja että vielä rakastuisin häneen. Suhteeseen en lähde jos en heti alusta usko siihen edes itse 100 %, kokeilemaan toimisiko, ei ole minua varten. En välitä tuhlata voimiani sellaiseen. Ikä opettaa.
      En kylläkään kärsi yhtään yksinolemisesta. Odotan tulevaa kesälomaa innolla,
      sitä että saan itse täysin päättää miltä päivä näyttää, koska haluaa herätä, mihin haluan lähteä jne. Olen ajatellut ensin laittaa kotiani loistokuntoon, iski halu sisustaa sen uudestaan, kesälomalla on aikaa juosta uusien huonekalujen, vehojen ja mattojen perään, olla mökillä, lähteä jollekin reissulle (pidempi tai lyhyempi) , seurustella kavereitten kanssa, pitää ruokakekkereitä, shoppailla, loikolla auringossa ja syödä mansikoita, lukea yms. Lisäksi olen luvannut itselleni että käyn säännöllisemmin lenkillä.
      Tietokonetta en varmaan edes avaa lomani aikana, elikkaä siihen ei aikaani ainakaan kulu, on niin paljon kivaa tekemistä muutenkin. Istun vaikka terassilla mökillä ja katselen merta mielummin.

    • M 20

      En mie ole ikinä AIKONUT olla kesäisin yksin mutta minkäs teet kun yksin jäät kummiskin vaikka mitä yrität. Noh, koska en ole ollut onnekas tällä saralla, niin olen yrittänyt nauttia parhaan mukaan sinkkuudesta, mutta kyllä se yksinäisyys raastaa sen myönnän.

    • 17+3

      Eiköhän se yksin mene. Epätodennäköstä törmätä mukavaan naiseen missään ja kaverit liian kiireisiä omien kuvioidensa kanssa... Ikä on opettanu minutkin siihen että yksin se on toimeen tultava...

    • just joooo

      No mitä ilmeisemmin olen yksin tämänkin kesän niinkuin jo niin monta monta aiempaakin kesää. En totisesti haluaisi tässä ainakaan ruveta vielä hyysäämään jotain 5-6 kymppistä mummoa jonka kaltaisten kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Minimivaatimus tällaiselle mummolle olisi että hänellä olis varallisuutta kauppahinnaltaan jotain 500000€ edestä kuitenkin ja tähän päälle pitäisi mummon vielä olla sen näköinenkin, että sen kanssa kehtaisi julkisilla paikoillakin kulkea.

      • ei mummeli

        Minulla olisi kyllä tuon verran omaisutta ja ulkonäköäkin mutta kun olen alle nelikymppinen. Harmi.


      • just joooo
        ei mummeli kirjoitti:

        Minulla olisi kyllä tuon verran omaisutta ja ulkonäköäkin mutta kun olen alle nelikymppinen. Harmi.

        Joo ei kyllä alta 40v oikein käy minun naisekseni lainkaan, vaikka olen minä kyllä ihan hyvän näköinen vieläkin ja sopivan roteva 182cm 78kg äijä, mutta tämä ikä kun on vaan vähän muutakin kuin numeroita. Se on niin että kyllä naisen pitää oikeastri olla myös ihastunut minuun miehenäkin ja se ei oikein ole mahdollista lainkaan jos nainen on liian paljon nuorempi, enkä minä myöskään halua naisen tasostakaan tinkiä yhtään vain siksi että saisin nuoremman.
        Pitkästä pitkästä aikaa olen nyt vähän yrittänyt löytää 40 v 160-175cm pitkää vironkieltä taitavaa naista, kun minulla olisi sellaiselle nyt tarvetta muutenkinkuin pelkästään seuraksi. Ei näiden naisten kyllä tarvitse olla varallisuudeltaan vähintään 500000€ luokkaa, mutta 5-6 kymppisten suominaisten kyllä pitäisi täyttää tämäkin vaatimus.
        Minulla on profiili E-kontaktissa siksi kun siellä aina joskus vierailee myös virolaisia naisia, ompa yksi latvialaisnainenkin vieraillut profiilissani. Olen minä skypessä heidän kanssaan chattaillut ja pari heistä olen tavannutkin, toinen oli hyvin kaunis nainen mutta 178cm pitkänä jo vähän liian pitkä minun naisekseni, minä en näes halua näyttää miltään kääpiöltä joka puuhastelee lumikin kanssa.
        Mutta ne suominaiset jotka profiilissani vierailleet ovat ovat iältään juuri sellaisia 50-60 ja vähän päällekkin 60 kun se alaikäraja 40 minulla vaan profiilissani on. Näistä naisista joillakin saattaisi jopa olla ainakin muutaman sadan tonnin omaisuus, mutta sitä ulkonäköä ei kyllä löydy heiltä sitä vertaa että heidän kanssaan missään kehtaisi kulkea ja tämä taasen on minulle tärkeä asia.


      • Voi, voi
        just joooo kirjoitti:

        Joo ei kyllä alta 40v oikein käy minun naisekseni lainkaan, vaikka olen minä kyllä ihan hyvän näköinen vieläkin ja sopivan roteva 182cm 78kg äijä, mutta tämä ikä kun on vaan vähän muutakin kuin numeroita. Se on niin että kyllä naisen pitää oikeastri olla myös ihastunut minuun miehenäkin ja se ei oikein ole mahdollista lainkaan jos nainen on liian paljon nuorempi, enkä minä myöskään halua naisen tasostakaan tinkiä yhtään vain siksi että saisin nuoremman.
        Pitkästä pitkästä aikaa olen nyt vähän yrittänyt löytää 40 v 160-175cm pitkää vironkieltä taitavaa naista, kun minulla olisi sellaiselle nyt tarvetta muutenkinkuin pelkästään seuraksi. Ei näiden naisten kyllä tarvitse olla varallisuudeltaan vähintään 500000€ luokkaa, mutta 5-6 kymppisten suominaisten kyllä pitäisi täyttää tämäkin vaatimus.
        Minulla on profiili E-kontaktissa siksi kun siellä aina joskus vierailee myös virolaisia naisia, ompa yksi latvialaisnainenkin vieraillut profiilissani. Olen minä skypessä heidän kanssaan chattaillut ja pari heistä olen tavannutkin, toinen oli hyvin kaunis nainen mutta 178cm pitkänä jo vähän liian pitkä minun naisekseni, minä en näes halua näyttää miltään kääpiöltä joka puuhastelee lumikin kanssa.
        Mutta ne suominaiset jotka profiilissani vierailleet ovat ovat iältään juuri sellaisia 50-60 ja vähän päällekkin 60 kun se alaikäraja 40 minulla vaan profiilissani on. Näistä naisista joillakin saattaisi jopa olla ainakin muutaman sadan tonnin omaisuus, mutta sitä ulkonäköä ei kyllä löydy heiltä sitä vertaa että heidän kanssaan missään kehtaisi kulkea ja tämä taasen on minulle tärkeä asia.

        No onpa sääli, että minulla ei ole haku päällä, etkä muutenkaan kuulosta siltä, että haluaisin tutustua sinuun. Olen 48 vuotian nainen, 165 cm, 55 kg, kapeavyötäröinen, tähtisilmäinen, tummahiuksinen, sosiaalinen ja tasapainoinen nainen, joka vielä saa nuorempienkin miesten päät kääntymään. Ja varallisuutta on noin tuplasti enemmän kun vaadit. En vain ole halukas jakamaan sitä kanssasi, tarjontaa rittää muutenkin. Olen vain aika kranttu.


      • just detttttttt
        Voi, voi kirjoitti:

        No onpa sääli, että minulla ei ole haku päällä, etkä muutenkaan kuulosta siltä, että haluaisin tutustua sinuun. Olen 48 vuotian nainen, 165 cm, 55 kg, kapeavyötäröinen, tähtisilmäinen, tummahiuksinen, sosiaalinen ja tasapainoinen nainen, joka vielä saa nuorempienkin miesten päät kääntymään. Ja varallisuutta on noin tuplasti enemmän kun vaadit. En vain ole halukas jakamaan sitä kanssasi, tarjontaa rittää muutenkin. Olen vain aika kranttu.

        No ei minulle naisten mitään tarvitse jakaa, sillä minulla kyllä itselläni on ihan omiksi tarpeikseni enkä muutenkaan sietäisi ajatusta olla jonkun naisen siivellä.

        Tarkoitin tällä lähinnä vain sitä, että jos naisella ei kertakikkiaan ole mitään annettavaa minulle niin ei sellainen nainen alkuunkaan kiinnosta. Ja sitten jos tällainen nainen olisi vielä taloudellisestikkin heikoilla niin päätyisin vielä hyysäämään häntä omilla varoillani, enkä siis tällaiseen lähtisi edes vaikkapa satunnaisen matkaseuran tarpeen vuoksi.
        Se on sitten eri juttu jos naisella on edes jotain annettavaa minulle kuten vaikkapa jonku itselleni tärkeän kielen taito ja/tai sellainen ulkonäkö että häntä on mukava katsella ja hänen kanssaan kehtaa kulkea.
        Lähinnä näitä E-kontakti-deittisaiteilla olevia suominaisprofiileja tässä tarkoitin. Minä en siis ole käynyt lainkaan läpi tämän saitin suominaisia kun sen niin hyvin tiedän että ei siellä minulle sopivia naisia ole. Nämä suominaiset joita tuossa tarkoitin ovat siis sellaisia jotka ovat vierailleet profiilissani ja jotain avainpyyntöjä ja flirttejä lähettäneet ja joiden aalbumeihin olen avaimia saanut.


      • Voi,voi
        just detttttttt kirjoitti:

        No ei minulle naisten mitään tarvitse jakaa, sillä minulla kyllä itselläni on ihan omiksi tarpeikseni enkä muutenkaan sietäisi ajatusta olla jonkun naisen siivellä.

        Tarkoitin tällä lähinnä vain sitä, että jos naisella ei kertakikkiaan ole mitään annettavaa minulle niin ei sellainen nainen alkuunkaan kiinnosta. Ja sitten jos tällainen nainen olisi vielä taloudellisestikkin heikoilla niin päätyisin vielä hyysäämään häntä omilla varoillani, enkä siis tällaiseen lähtisi edes vaikkapa satunnaisen matkaseuran tarpeen vuoksi.
        Se on sitten eri juttu jos naisella on edes jotain annettavaa minulle kuten vaikkapa jonku itselleni tärkeän kielen taito ja/tai sellainen ulkonäkö että häntä on mukava katsella ja hänen kanssaan kehtaa kulkea.
        Lähinnä näitä E-kontakti-deittisaiteilla olevia suominaisprofiileja tässä tarkoitin. Minä en siis ole käynyt lainkaan läpi tämän saitin suominaisia kun sen niin hyvin tiedän että ei siellä minulle sopivia naisia ole. Nämä suominaiset joita tuossa tarkoitin ovat siis sellaisia jotka ovat vierailleet profiilissani ja jotain avainpyyntöjä ja flirttejä lähettäneet ja joiden aalbumeihin olen avaimia saanut.

        Täytyy myöntää, että ymmärrän sinua vastauksen myötä hieman paremmin. Uskon myös itse, että se vaikuttaa negatiivisesti suhteeseen, jos toisella on täysin erilainen taloudellinen tilanne. Lähinnä tämä tulee esiin, kun pitäisi tehdä jotain tai lähteä jonnekin. Ei vain tunnu hyvältä jos aina joutuisi maksumieheksi, tai aina pitäisi sanoa, että ei voi lähteä kun ei ole rahaa, tai hyväksyä, että toinen maksaa, jos hän niin tahtoo.
        Myönnän, että minulle vaikuttaa myös miehen ulkonäko, koska olen muutenkin erittäin esteettinen, miehen pituus vaikuttaa (en haluaisi itseäni lyhyempi tai samanmittainen mies, en halua pullukkaa tai lihavaa miestä, varallisuutta saisi olla jonkinverran, uskoisin, että silloin olisi elämää helpompaa, ei tulisi niin paljon vääntöä turhista asioista.
        En ole kuitenkaan niin pinnallinen, että vain nämä asiat olisivat tärkeitä, minulle on myös erittäin tärkeätä, että mies on tupakoimaton,
        kohtuullinen alkoholin kanssa, tasapainoinen, huumoritajuinen ja empaattinen. Itseluottamusta pitää olla, terveellä tavalla.
        Arvostan kaikkea kaunista elämässä, kaunis koti, kauniit vaatteet , (minusta on tärkeätä, että mies pukeutuu hyvin ja tilanteen mukaan) rauhallinen koti-ilta,
        kynttiläillallinen, kävelylenkki yhdessä, yhdessä vietetty ilta mökin terassilla, vakoviiniä, mansikoita, rakkautta...
        Toivottavast löydät etsimääri, hyvää kesää!


    • Mallinukke

      Kiitos kannustuksesta. Elämässä pitäsi mummoilla olla tavoitteita, jos sinunlaisestasi innostuisivat. Ehkä niitä on harvemmassa.

      • mamsutti

        kenelle tuo oli?


    • Töissähän tämäkin kesä tullee menemään, mitä nyt vähän käy Suomea kiertelemässä ja vanhoja kavereita moikkaamassa.

      Talvella on sitten hyvä pitää niitä pitkiä lomia pois.

    • yksin aina

      Pakko se on olla yksin kun kukaan ei soita eikä haluu muutenkaan olla tekemisissä mun kaa. Itse jos pyytää jotain jonnekkin niin sama tulos

    • NAI$€NPUUT€TTA TÄMÄ

      Joo aion koska ei ole nyt varaa ostaa ketään.

    • Onko jo kesä?

      Liian monta rautaa tulessa monella rintamalla että olisi aikaa kesäromansseihin tai vastaaviin. Lisäksi taitaisin herkkemin tahtoa jotain syvempää.

      Toisaalta eipä noita naisia ole riesaksi asti ympärillä pyörinyt.

      Pitäisi varmaan yrittää iskeä joku nainen joka töllää minua kun käyn pyöräilemässä tai sitten jostain kaupungilta kokeilla pokata.

      En taida tällä hetkellä olla tarpeeksi kepein mielin kun on muuta aivokopassa joten tuskin onnistuisi.
      Se vaatii kutienkin sen herkemmän ajotuntuman ja oikean vaihteen ettei kone yski.

      Toisaalta oliskin kerrankin kiva kun olisi jotain kesävipinää ja yhdessä oloa.

      Unelmahan olisi tietysti että nainen lähestyisi ja joka olisi vielä mieleinen.
      Sitä odotellessa :D (tiedän että on täysin utopistista)

    • Olishan se kiva löytää joku mukava mies, jonka kanssa viettää kesää. Mutta ainakaan viä ei oo löytynyt ketään, vaikka muutamilla treffeillä kevään aikana on tullut käytyä. Alku kesä onkin mennyt kaikenlaisen tekemisen parissa.

      • aha just

        Annoit siis miehille pakit kun odotat sitä mehukasta kesäkollia ja hänen "mehujäätään".


      • aha just kirjoitti:

        Annoit siis miehille pakit kun odotat sitä mehukasta kesäkollia ja hänen "mehujäätään".

        Ei se noin menny. Kukaan miehistä nyt vaan ei tuntunut sellaiselle, että siittä mitään kehittyisi. Osassa tapauksista oli miehen kanssa yksimielisiä siittä, että ollaan liian erilaisia ja molempien kannattaa jatkaa etsimistä.


      • mun juna meni jo..
        kisu_87 kirjoitti:

        Ei se noin menny. Kukaan miehistä nyt vaan ei tuntunut sellaiselle, että siittä mitään kehittyisi. Osassa tapauksista oli miehen kanssa yksimielisiä siittä, että ollaan liian erilaisia ja molempien kannattaa jatkaa etsimistä.

        No sulla on sentään positiivinen tilanne kun vientiä riittää vielä :)


        Tais olla joku 4 vuotta sitten kun viimeks kävin treffeillä... Ei vaan pyöri mukavia sinkkutyttöjä siellä missä minä pyörin yleensä. Notta joo.AP:lle vastaten eiköhän sitä yksin vietetä tämäkin kesä


      • mun juna meni jo.. kirjoitti:

        No sulla on sentään positiivinen tilanne kun vientiä riittää vielä :)


        Tais olla joku 4 vuotta sitten kun viimeks kävin treffeillä... Ei vaan pyöri mukavia sinkkutyttöjä siellä missä minä pyörin yleensä. Notta joo.AP:lle vastaten eiköhän sitä yksin vietetä tämäkin kesä

        No kyllä, että on treffeillä tullut käytyä, on osittain kiinni ihan omasta aktiivisuudesta. En tyydy vain odottelemaan, että se potentiaalinen poikaystävä jostain vain mystisesti ilmestyy oven taakse.

        Muutaman miehen oon tavannut nettideittien kautta. Ja tälläkin hetkellä kirjoittelen sellaisen miehen (tai ehkä parinkin miehen) kanssa, jonka haluaisin tavata.


      • ????
        mun juna meni jo.. kirjoitti:

        No sulla on sentään positiivinen tilanne kun vientiä riittää vielä :)


        Tais olla joku 4 vuotta sitten kun viimeks kävin treffeillä... Ei vaan pyöri mukavia sinkkutyttöjä siellä missä minä pyörin yleensä. Notta joo.AP:lle vastaten eiköhän sitä yksin vietetä tämäkin kesä

        No on sulla sitten jo ihan hyvin aikaa viimesistä treffeistä.


      • mun juna meni jo..
        ???? kirjoitti:

        No on sulla sitten jo ihan hyvin aikaa viimesistä treffeistä.

        Elämä on.. Ei kaikkien ihmisten ympärillä pyöri vastakkaisen sukupuolen henkilöt samaan malliin kuin joidenkin toisten. Kaverin kaverin vaimon serkun tyttökaverit seurustelee jo jne. Baarielämä ei kiinnosta enää tässä iässä ja nettideittailu ei oikeen oo mun juttu. Ja muualla "oikeessa" elämässä törmää hirmu harvoin enää edes yhteenkään sinkkuun (kun suurin osa ikäluokasta seurustelee jo).


    • Yksin mennään, kuten aikaisempinakin kesinä. Yli kolmekymppisenä kokemattomana on turha elätellä toiveita että kukaan kiinnostuisi.

    • 20v naikkonen

      Sinkkuna aijon olla ja ihan hyvillä mielin! Ai että kun sinkkuna on ihanaaaaaaaaaaaaaaa olla! Niin vapaa olo,saan tehdä mitä ikinä haluan eikä tarvii olla velvollinen kertoo kenellekkään kaikesta mitä teen.ihanaa ihanaa ihnaa! Sinkkuus on mahtavaa!

    • En aio, mutta joudun

      todennäköisesti silti olemaan. Käyn baarissa/terassilla joka viikon loppu, lähestyn naisia, mutta en silti saa, koska olen ATM. Yritän lähestyä naisia myös puiston penkeillä, kirjastossa, bussissa vaikka missä. Turhaa se silti on. Onko niin vaikea uskoa, ettei ATM.n saamattomuus johdu yrittämisen puutteesta.

      • Hienoa, että yrität ja juttelet mukavia naisten kanssa. Etpä sitten ainakaa yksinäinen ole. Jos juttu luistaa, niin muista kysyä myös treffeille, ettei mene sen takia ohi. Sinkkuna olen aina ystävällnen miehille, jotka tekevät aloitteen, kunhan tulee juttelemaan asti!


      • Vaikea uskoa
        N30Tre kirjoitti:

        Hienoa, että yrität ja juttelet mukavia naisten kanssa. Etpä sitten ainakaa yksinäinen ole. Jos juttu luistaa, niin muista kysyä myös treffeille, ettei mene sen takia ohi. Sinkkuna olen aina ystävällnen miehille, jotka tekevät aloitteen, kunhan tulee juttelemaan asti!

        koska lähes kaikki naiset ovat epäystävällisiä (ainakin kaltaiselleni ATM:lle)


    • SagiaC

      Kaikkeni aion tehdä, ettei tänäkään kesänä yksikään mies pääse mun lähelleni.

    • Darth

      Näin näyttää käyvän. Aina yhtä solmussa estojeni kanssa, kun ei ole valmiuksia tehdä aloitetta, vaikka viehättävä vapaa nainen tulisi vastaan. Ja silloin harvoin kun nainen hymyilee ja katsoo silmiin, häkellyn ja refleksinä käännän katseen syrjään, viimeksi toissapäivänä.

      Eipä silti. Jos todella yritän kuvitella itseni parisuhteeseen, en näe ruusunpunaisia unelmia rakkaudesta, vaan pelkkää hyljätyksi tulemista ja kelpaamattomuuden tunteita. Siinä mielessä yksin on turvallisempaa.

      "Rakkauden kesä" on muuten huippu ärsyttävä termi.

      • 18

        "rakkauden kesä".. niinpä.. rakkauden talvikin minulle kelpaisi.


    • kesän jälkeenkin elä

      Tavallaan rakkauden kesä. Välillä perheen kanssa välillä koneella. Tiedä vielä mitä juhannuksena. Todennäköisesti ihan kotosalla. Tyyni ranta ja pirttipöydän äärellä juhannusherkkuja:)

    • Ja mistäs sen voi tietää...tulee jotain jos tulee!

    • Muuta ajateltavaa

      Viime kesä meni intissä, tämä menee töissä :) Ei siis tarvii ajatella jonnijoutavia suhdekiemuroita kun takoo massia niskalimassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1890
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1597
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1290
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1066
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      762
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      735
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      716
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      103
      706
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      650
    Aihe