Made in Japan!

Me

50

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyn haamu

      Noin komean hakeminen Japanista16 on kuin etsisi neulamulkkua heinäsuovasta.

      • Me

        No, mun ei tarvitse etsi, he itse löydä mut!


    • Me on suomalainen

      Me on typerä suomalainen nainen joka trollaa olevansa ulkomaalainen. Ainakaan japanissa ei selkeästi ole käynyt ikinä. Japanilaiset miehet ovat yleensä todella lihaksettomia japanissa arvostetaan puku päällä menestyvää miestä.

      • Me

        En oo suomalainen nainen!


      • Me on suomalainen
        Me kirjoitti:

        En oo suomalainen nainen!

        Oletpas!


      • Me
        Me on suomalainen kirjoitti:

        Oletpas!

        En ole!


      • Me on suomalainen
        Me kirjoitti:

        En ole!

        Oletpas!


    • Me

      Japanissa tulen olema eksootinen nainen ja eksootisuus aina autta, hih;)))

    • M 20

      Tuollaiset miehet ovat harvinaisuuksia, he edustavat Japanin YTM:mää. Joka ikisessä maassa on omat ERITTÄIN korkeantason miehet, jotka ovat hyvin harvinaisia. These kind of men are verge of extinction.

    • Me

      Mitä sitten???

      Olen euroopalainen YTN - nainen, ohitan japsi naisia ja "varastan" heidän YTM - miehiä, hih! ;)))

      • Sulla on

        jokin erikoinen itsekorostuksen tarve?
        Se kertoo huonosta itsetunnosta, ja itsekorostus on aina epämiellyttävää.
        Myös Japanissa. Ellei peräti erityisesti.


      • cdfdfgfghfg
        Sulla on kirjoitti:

        jokin erikoinen itsekorostuksen tarve?
        Se kertoo huonosta itsetunnosta, ja itsekorostus on aina epämiellyttävää.
        Myös Japanissa. Ellei peräti erityisesti.

        Nimenomaan. Suomessa lyödään life-CV naamaan vasta kun on pakko. Mikä tarve Me:lla on kehua saavutuksillaan ja ulkonäöllään joillekin nettirunkvisteille?


      • Me
        Sulla on kirjoitti:

        jokin erikoinen itsekorostuksen tarve?
        Se kertoo huonosta itsetunnosta, ja itsekorostus on aina epämiellyttävää.
        Myös Japanissa. Ellei peräti erityisesti.

        Minulla NIMENOMAN hyvää itsetunto ja pystyn jopa sanoman asiat omalla nimellä!
        Mikä ihmeen takia pitäisi heitäydy nöyräksi???

        En oo suomalainen ja teidän kultuuri ei kosketa minut millä tavalla!


    • 17+2

      Japanista et löydä kuin korkeintaan 170 senttisiä, pienimunaisia miehiä jotka kaikki näyttää kasvoiltaan samanlaisilta, hih! ;)))

      • Me

        Yhtä hyvin voi väittä et suomessa kaikki miehet ovat kaljamahaisia, lyheitä, albinoja jotka kaikki näyttää kasvoiltaan samanlaisilta, hih! ;)))


      • Korjaisin:
        Me kirjoitti:

        Yhtä hyvin voi väittä et suomessa kaikki miehet ovat kaljamahaisia, lyheitä, albinoja jotka kaikki näyttää kasvoiltaan samanlaisilta, hih! ;)))

        Suomalaiset miehet eivät keskimäärin ole lyhyitä. Vain Hollannissa ja Islannissa on tämän taulukon mukaan pidempiä roikaleita.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus


      • Rod Strongbone
        Me kirjoitti:

        Yhtä hyvin voi väittä et suomessa kaikki miehet ovat kaljamahaisia, lyheitä, albinoja jotka kaikki näyttää kasvoiltaan samanlaisilta, hih! ;)))

        Mutta ainakaan et voi väittää, että olemme pienimunaisia, hihhih!


      • Me
        Rod Strongbone kirjoitti:

        Mutta ainakaan et voi väittää, että olemme pienimunaisia, hihhih!

        Olette, hih!:))))


      • Tom of Finland
        Me kirjoitti:

        Olette, hih!:))))

        Montaako suomalaismiestä olet kokeillut?


    • Made in Japan 2!
    • Minullekkin japsi

      Kelpaisi mullekkin ;)

      • Me

        Kyllä komeat aasialaiset miehet ovat ihan namuja, hih!;)))


    • Nättejä ovat juu

      Mikäs noilla miehillä onkaan yhteistä...osaatko päätellä?

      Daniel Henney
      Will Demps
      Johnny jotakin
      Russell jotakin

      Nättejä poikia kyllä, täytyy myöntää. Mutta eipä mallipojiksi ihan kaikkia japanilaisiakaan huolita...

    • Naisasialooseri.
      • Eewuli.....

        Liikaa lihaksia, yöks


    • Me
      • lkasföaskl

        Olet suomalainen nainen, ota siis suomalainen mies.


      • Kylmä totuus
        lkasföaskl kirjoitti:

        Olet suomalainen nainen, ota siis suomalainen mies.

        Ei suomalaiset miehet huoli suomalaisia naisia, kun kaikkihan ovat heidän mielestään hirveitä lutkia ja rumia läskejä.


    • 4+4

      Daniel Phillip Henney (s. 28. marraskuuta 1979) on yhdysvaltalainen näyttelijä, joka on työskennellyt pääasiassa Etelä-Koreassa.

      Me on ihan hukassa. Ei erota eurooppalaisia nimiä japanilaisista. Tyttöparka tullut eurooppaan jostain somaliasta, ja päätyy yakuzan orjaksi. Hih

      • 4by4

        Nguyen

        Wong

        Henney

        Demps

        asian-mens (Aika varma kiinalainen.)

        Tosin se rasistinen (totta tosin, siis tutukitusti totta), ne kaikki näyttää samalta.


    • Me

      Näyttäkö Daniel sinun mielestä euroopalaiselta???

      Minun pointti on se, että haluan japsi miehen joka yhtä komea kuin Daniel.

      • Me

        Nyt selvisi, Daniel Phillip Henney on puoliksi korealainen (äiti) ja puoliksi euroopalainen (irlantilainen isä).
        Kun aikaisemmin sanonut että puoleksi aasialaiset ja puoleksi euroopalaiset ihmiset ovat kauneita. Daniel on hyvä esimerkki.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Henney


      • 4by4

        Kyllä tuosta näkee että on 50% kaukaasia.


      • Me
        4by4 kirjoitti:

        Kyllä tuosta näkee että on 50% kaukaasia.

        No, mistä minä voin sen tietä? En osaa erotta heitä niin hyvin kuin sinä.

        Minusta hän on aasialaisen näköinen.


      • Me kirjoitti:

        No, mistä minä voin sen tietä? En osaa erotta heitä niin hyvin kuin sinä.

        Minusta hän on aasialaisen näköinen.

        Korealaiset juuret


    • also_sprach_jungfrau

      Hmm. Wong lienee kiinalainen nimi, Nguyen vietnamilainen... pikagooglauksen mukaan Daniel Henney on amerikkalais-korealainen, ja Will Demps amerikkalainen jolla on musta isä ja korealainen äiti. Missä ne japanilaiset ovat?! :P

      Tässä olisi sentään puoliksi japanilainen:
      http://www.google.fi/search?hl=fi&safe=off&q=takeshi kaneshiro&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1366&bih=677&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

      • 3+4

        Toi on kyllä Link Zeldasta.


      • Me

        Pääasia et he ovat aasialaisia miehiä !
        Viime aikona kiinostunut aasialaisista miehistä, hih! ;)))

        Huom! Heidän kansalaisuudella ei oo merkitystä!:)


      • also_sprach_jungfrau
        Me kirjoitti:

        Pääasia et he ovat aasialaisia miehiä !
        Viime aikona kiinostunut aasialaisista miehistä, hih! ;)))

        Huom! Heidän kansalaisuudella ei oo merkitystä!:)

        Ei kai, mutta Japaniin ei varmaan kannata lähteä hakemaan korealais-amerikkalaisia ;)


      • Me on suomalainen
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Ei kai, mutta Japaniin ei varmaan kannata lähteä hakemaan korealais-amerikkalaisia ;)

        Me on suomalainen nainen joka trollittaa ulkomaalaisista miehistä vaikka ei ole tavannut ulkomaalaisia miehiä kuin muutaman hassun Suomessa.


      • Me
        Me on suomalainen kirjoitti:

        Me on suomalainen nainen joka trollittaa ulkomaalaisista miehistä vaikka ei ole tavannut ulkomaalaisia miehiä kuin muutaman hassun Suomessa.

        Olen ulkomaalainen nainen, usko tai älä.


      • Me on suomalainen
        Me kirjoitti:

        Olen ulkomaalainen nainen, usko tai älä.

        Olet suomalainen nainen joka ei tykkää siitä että me kannatetaan persuja.


      • Me
        Me on suomalainen kirjoitti:

        Olet suomalainen nainen joka ei tykkää siitä että me kannatetaan persuja.

        Olen uikomaalainen nainen joka inhoa siitä että te kannatetaate persuja.


      • Me on suomalainen
        Me kirjoitti:

        Olen uikomaalainen nainen joka inhoa siitä että te kannatetaate persuja.

        Oletko ikinä päässyt kokeilemaan persun munaa?


      • Me
        Me on suomalainen kirjoitti:

        Oletko ikinä päässyt kokeilemaan persun munaa?

        En varmasti kokeille!!!!

        Jos keskustelun aikana selviä et mies on persu niin häipäisen kuin pieru saharassa!


      • Eewuli.....
        Me kirjoitti:

        En varmasti kokeille!!!!

        Jos keskustelun aikana selviä et mies on persu niin häipäisen kuin pieru saharassa!

        Samoin


    • Me

      Japanissa asuu noin 127 360 000 ml. ihmistä, kai sieläkin Danielin näköiset miehet löytyy ;)))

    • aaaaahhh

      totta turiset....... nam nam ;) Mistä ihmeestä voi löytää? ;))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe