Onko 24 ujohkolla miehellä vaikeaa saada pidettyä seuralainen muutaman treffin jälkeen?
Siis tilanne se että olen aika ujo aluksi, mut tietenkin osaan keskustella jotenkuten.. Muutenkin olen aika rauhallinen tyyppi ja tuntuu että tulee niitä hiljaisia hetkiä omasta takaa jonkun verran.. Sitten tulee semmonen fiilis et oonko pilannu kaiken tällä hitaalla etenemisellä. En vaan saa arkuuttani aikaseks lähestyä oikeella hetkellä ja treffit menee jotenkin vaivaantuneeks.. Jos ymmärtänette mitä tarkotan :)
Eli lyhyesti olen lähinnä kiltti, rauhallinen ja viihdyn paremmin rauhallisissa mestoissa kun baareissa yms. En kait osaa enää lähestyä ketään niin pitkän ajan jälkeen :( Mut sen verran hattua täytyy nostaa itelle että treffeille oon uskaltautunu :)
Muilla yhtä vaikeaa?
5
392
Vastaukset
- asdfqwerty_M85
Olen aika lailla saman tyyppinen ja ikäinen kanssasi, mutta saan kyllä juttua aikaiseksi. Jos ei muuta, niin sitten alan vain selittää jotakin kokemusta tai asiaa, joka mieleen sattuu juolahtamaan. Siitä sitten monesti pääsee eteenpäin.
Olin tässä taannoin treffeillä, joilla nainen oli ihan silmin nähden kiinnostunut, mutta enpä sitten sen enempää onnistunut lähestymään. Aika varautunut kun olen, enkä hirveän nopeaan etenemiseen tottunut..
Harjoitusta vaan tähän treffailuun! Ei kukaan ole seppä syntyessään! Kyllä se tilannetaju siitä kehittyy!
Tuosta uskaltamisesta sen verran, että aika hauskasti joku jossakin sanoi. "Mitä ihmeen pelottavaa hentoisessa, itseä fyysisesti pienemmässä, lähes tuntemattomassa naisessa oikein voi olla!" :p
Tuskin se sua pyllyraiskaa dildolla missään kujalla, joten suurinpiirtein pahin, mitä voi tapahtua, on, että ette pidäkään toisistanne, jolloin vain jatketaan harjoituksia!
Jos hentoinen nainen uskaltaa paikalle, niin kyllä on kumma jos ei raavas mies! :D Miten/mistä saat treffiseuraa? Olen hieman ujo, enkä ole koskaan päässyt edes treffeille.
- asdfqwerty_M85
Helpoimmin varmaan netistä, kun kaikki on samalla asialla liikenteessä.
Baareista saa yrittää sokkona seuloa helmiä idioottien joukosta. Täällä voi sentään jutella ja vähän saada toisesta selville ennen tapaamista.
Kirjoita hyvä profiili, kerro ajatuksistasi ja asenteistasi elämään avoimesti ja ole oma itsesi, mutta pyri positiivisuuteen. Naiset tykkää impulsiivisuudesta, kokeiluhalusta ja seikkailumielestä.
Etsi kiinnostavia profiileja, lue ne huolellisesti läpi ja laita viestejä (Paljon! 9/10 vastaajasta häipyy parin viestin jälkeen). Pyri persoonalliseen ja yritä keksiä jokin kysymys, jolla saada juttu liikenteeseen.
Jos vastapuoli vaikuttaa kivalta niin ei muuta kuin ehdotus tapaamisesta jossakin kahvilassa.
Ujoudesta kannattaa yrittää päästä eroon ja miettiä, mitä oikeasti pelkää. Torjuntaa?
Mitä siitä oikeasti menettää? Oletpa ainakin saanut harjoitusta. Ei muuta jätät ko. ihmisen sikseen ja uutta yritystä kehiin!
Ja naiset ei sitten tee aloitteita! Ainakaan sellaisia, jotka mies mieltää aloitteiksi.. Jos jäät odottamaan, niin saat odottaa kauan. Oli se sitten treffeille pyytämistä, kädestä pitoa, suutelua, jotain muuta.
Sun pitää tehdä se aloite seuraavalle askelmalle, mutta kuitenkin tarkkailla toisen reaktioita ja suhteuttaa oma toiminta siihen.
Tämä on vähän niin kuin kanootilla melomista. Mies määrää suunnan, nainen vauhdin!
Etsi netistä e-book nimeltä "Double Your Dating" ja osta se . Täynnä oikeasti hyviä vinkkejä!
Katso romanttisia komedioita ja ota niistä oppia. Miehistä se homma on kornia. Naisista romanttista. ;p
Ehdotin muuten toiset treffit, edellisessä viestissä mainitsemani neitosen kanssa, ja hyvin meni! :D Nyt mietiskelen, minne hänet seuraavaksi kutsuisin..Juu, käynyt selväksi näiden 32 vuoden aikana ettei naiset tee aloitteita (ainakaan mulle).
En osaa kirjoittaa tarpeeksi kiinnostavasti. Livenä tutustuminen on paljon helpompaa, JOS ei tarvitsisi tehdä aloitteita. Ja hevarinaiset tuntuvat karttavan nettiä seuranhaussa.
- ujolle miehelle
Moikka,
Olen 37 v. nainen ja ajattelin rohkaista teitä nuoria ujoja miehiä sekä antaa myös pari takuuvarmaa keinoa jolla saada naisen mielenkiinto... pitäisi toimia useimpien naisten kohdalla ;-)
1. kun puhut katso silmiin vaikka olet ujo.
2. pidä huolta fyysisestä ulkomuodostasi. eli perusasiat kunnossa; vaatteet silitetty, tuoksut hyvälle yms.
3. naiset tykkäävät puhua itsestään. kysele hänen elämästään, harrastuksistaan yms. koita löytää jotain yhteistä puhuttavaa. Aina löytyy jotain yhteistä oli se vaikka sitten mintunmakuinen jäätelö. käytä mielikuvistusta
4. älä ole liian innokas, naiset haistavat liian innokaan miehen ja tämä on turn off.
5.kehittele olemaan itsevarma. jos et ole näyttele! kyllä se itsevarmuus sieltä ajan mittaan tulee :-)
6. jos nainen suostuu tapaamaan sinut uudestaan. älä ole liian usein yhteydessä ei tekstiviestejä, puh.soittoja. odota ainakin seuraavaan päivään ennen kuin otat yhteyttä.. näin mielenkiinto pysyy pidempään ja nainen joutuu hieman arvuuttelemaan pitikö mies hänestä ja mielenkiinto vain kasvaa.
Onnea ja kyllä se oikea nainen sieltä tulee. jos ekalla kerralla ei onnistu, niin uudestaan vaan yrittämään. ei pidä heti lannistua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514