Suhtaudutko vastakkaiseen sukupuoleen ihmisenä?

Mies 28v

Paljon kirjoitellaan tälläkin palstalla siitä, kuinka miehet (naisten kirjoittamina) tai naiset (miesten kirjoittamina) ovat sitä ja tätä ja tuota, ja kuinka heidän seurassaan ja heidän kiinnostuksensa herättääkseen pitää toimia tietyllä tavalla.

Suhtaudutteko te, jotka olette vasten tahtoanne joutuneet pidempiaikaisesti sinkuiksi, vastakkaiseen sukupolveen vastakkaisen sukupolven edustajina vai ihmisinä? Onko esimerkiksi miehelle nainen jonkinlainen suuri mysteeri, jota pitää vaan yrittää ymmärtää, vai onko jokainen nainen vain omanlaisensa ihminen, johon tutustutaan nimenomaan ihmisenä, ei niinkään naisena?

Tietysti treffiseuran kanssa käyttäydytään eri tavalla kuin kaveriseurassa, mutta se, mitä tarkoitan suhtautumisella toiseen ihmisenä, on eri asia, ja liittyy lähinnä vastakkaisen sukupuolen mystifiointiin.

34

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suhtaudun naiseen

      lähinnä reikänä!

    • Eewuli.....

      Suhtaudun kiinnostavaan mieheen ihmisenä, johon haluan tutustua.
      Uskon, että jokainen ihminen on omanlaisensa, ei ole kahta samanlaista.

      • FF

        Samoin ajattelen kuin Eewuli.


    • ...............

      Ihmisenä suhtaudun, johtunee siitä että vietän aikaa enemmän naisten seurassa kuin miesten ja ystävystynkin heidän kanssaan huomattavasti helpommin. Miehistä saa hyvän päivän tuttuja, mutta aniharvojen kanssa olen koskaan ollut kovin läheinen.

    • hgfhhgd

      Miehenä. Suhtaudun mahdollisiin seurustelu/pano naisiin naisina. Muihin naisiin taas ihmisinä. Eli sopivan ikäinen ja sopivan nätti nainen on aina se jota pitäisi iskeä ja tehdä vaikutus vaikka ei sitä välttämättä teekään. Vanhemmat naiset ei taas siinä mielessä kiinnosta joten heihin suhtautuu ihmisinä.

    • efegb

      Lähestyn naisia yleensä samalla tavalla kuin miehiäkin. Naiset lähes poikkeuksetta pitävät minua pillunvonkaajana siitä syystä.

      Nyt olen tajunnut, että on paljon parempi suhtautua naisiin naisina, kuin ihmisinä. Eli tästä lähtien teen kaikkeni, ettei lähestymistäni voi mitenkään edes kaikkein vainoharhaisinkaan ihminen tulkita pillunvonkaus lähestymiseksi. Se on väännettävä naisille rautalangasta. Muuta keinoa ei ole naisten lähestymiseen valitettavasti.

      Jos naista voisi lähestyä kuin ketä tahansa ihmistä, niin silloin heidän seurassaan ei tarvitsisi varoa jokaista sanaansa. Kaikki minkä voi tulkita väärin, myös tulkitaan väärin, kun naisen kanssa juttelee.

      "Tietysti treffiseuran kanssa käyttäydytään eri tavalla kuin kaveriseurassa"

      Treffiseura on ihan toinen asia. Treffeillä nainen on yleensä avoimin mielin tutustumassa toiseen. Nainen voi olla ihan mukava olento, kun hän on päässyt yli siitä ajatuksesta että mies on vain pillun perässä. Silloin naisen kanssa voi jutella kuten ihmisen kanssa jutellaan. Suurin haaste on päästä treffeille.

    • hard as a rock

      Suhtaudun naisiin aistillisina eläiminä.

    • Kiltti mies

      Asetan naiset jalustalle ja palvon heitä, en ymmärrä miksi en kelpaa naisille.

    • Kyllä mä ihan ihmisenä suhtaudun miespuolisiin.
      ei ne sen kummempia tapauksia ole kun naisetkaan

    • Yli-ihmisinä, joiden saavuttamiseksi tarvitaan yliluonnollisia voimia.

      • naisihminennnn

        Se jos suhtautuu johonkin ihmisryhmään (esim. naisiin) yli-ihmisinä on todella huono asia, koska jos suhtautuu joihinkin ihmisiin yli-ihmisinä on vain kolikon kääntöpuoli, että heihin suhtautuu ali-ihmisinä.

        Kartan yhtä lailla miehiä, jotka ihannoivat miehiä kuin niitä jotka vihaavat naisia. Yhtä vinksahtaneita molemmat.

        Tämä voi nyt tulla hieman järkytyksenä: naiset ovat ihan samankaltaisia ihmisiä kuin miehetkin.


    • Ihan samalla tapaa suhtaudun kuin miehiinkiin, toki ottaen huomioon pari seikkaa (tilanteet, ym.) mutta muuten aivan samalla tavalla ihmisinä.

    • No toisaalta ihmiset ovat minulle mysteereitä joita pitää vaan yrittää ymmärtää... Välillä olen siinä kohtalaisen hyväkin... Satunnaisesti kuvittelen jopa ymmärtäväni heidän motiiveitaan ja syvempitä tarkoitusperiään paremmin kuin he itse. Tosin usein katson heidän edesottamuksiaan monttu auki ihmeissäni.

      Vaan siis ihmisiä joo, sukupuolesta riippumatta.

      Surullisintahan on se, että tämä kysymys ylipäätään tarvitsee esittää.

    • alea_iacta_essi

      Minulle miehet ovat ufoja ihan kuten naisetkin ja kuten itsekin olen eli en suhtaudu miehiin mitenkään erikoisesti.

      • ...........

        Naisten kuuluisi rakastaa miehiä.


      • ....................
        ........... kirjoitti:

        Naisten kuuluisi rakastaa miehiä.

        Miesten kuuluisi rakastaa naisia.


      • alea_iacta_essi
        ........... kirjoitti:

        Naisten kuuluisi rakastaa miehiä.

        Tarkoitin sitä etten pidä miehiä sen pahempina enkä parempina ihmisinä kuin naisiakaan ja ettei miesten kyvyssä ajatella ja tuntea ole eroa naisiin verrattuna. Yksilöiden välillä toki on suuriakin eroja kaikessa.


      • Trullaati-trollaati
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä etten pidä miehiä sen pahempina enkä parempina ihmisinä kuin naisiakaan ja ettei miesten kyvyssä ajatella ja tuntea ole eroa naisiin verrattuna. Yksilöiden välillä toki on suuriakin eroja kaikessa.

        Onpa! Miehet ajattelevat ja tuntevat syvemmin. Miehet kantavat koko maailmaa harteillaan kun naiset vain poimivat kedolla kukkia.


    • jackaroo

      Kyllä minä naisiin ihan ihmisinä suhtaudun, mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä että ymmärtäisin miten naisten kanssa pitäisi toimia ja jutella oikein.

    • Mr good humour

      Aiemmin suhtauduin ihmisenä, mutta nykyään suhtauduin naiseen vain naisina.

      Voi kuulostaa arveluttavalta ja tiedän että joitakin naisia vituttaa kun tämän sanoo ääneen, mutta sitten siinä tilanteessa he haluavat kokea että mies kohtelee heitä naisena ja mies on mies.

      Ihmisenä jos kohtelet niin tulee vain kavereita. Niitä on jo kertynyt riittämiin.

      Sitten kun tajuaa että nainen on nainen, muttei pidä häntä minää mysteerisenä olentona vaan todellisuduessa aika heiveröisenä tunteellisena sekä heikkomielisenä olentona niin tulet pääsemään dominoivaan asemaan miehenä.

      ja naiset itseasiassa tykkää siitä enemmän kunhan et kerro sitä heille.

    • Kirjoittaja

      Joo, kyllä mä yleensä naiset miellän ihmisiksi. Koiraakin pidän koirana. Se ei kaikille ole itsestään selvää. Uros- ja narttukoirissa ei niin paljon eroa ole, että sen mukaan pitäisi käytöstään muuttaa. Persoonia ne kyllä ovat jokainen.

    • Kertis

      Ehkä olen suhtautunut liikaa ihmisenä ja liian vähän naisena, kun tuloksena on niin usein kaveripoikameininkiä.

    • Noloa noloa

      Miehet ovat pelottavia. En uskalla lähestyä heitä. Kun he lähestyvät minua, menen hämilleni. Pelkään herättäväni heissä seksuaalisia ajatuksia. Tänään kaupassa joku mies yritti tarjota apua ylähyllyllä olevan tuotteen ojentamisessa. Menin niin sekaisin, etten saanut sanaa suustani. Vastaavaa ei ole koskaan käynyt naispuolisten kanssa.

      Eli ei, en suhtaudu miehiin ihmisinä vaan pelottavina olioina, joille olen naurettava leikkikalu.

    • neiti ruiskukka

      Suhtaudun kyllä miehiin ihan ihmisinä. Itseäni huomattavasti vanhempien miesten tai sukulaismiesten kanssa voi olla oon ihan neutraalisti ja normaalisti. Mutta sitten suurinpiirtein omanikäisten, kiinnostavien ja ehkä teoriassa potentiaalisten kumppaniehdokkaiden kanssa saatan käyttäytyä jotenkin eritavalla enkä välttämättä pysty olemaan yhtä rennosti kuin muiden seurassa. Ehkä jännitän tms. vaikkei tarviskaan.

    • riistäjä

      En suhtaudu edes samaan sukupuoleen ihmisinä, vaan rikastumiseni välineinä.

    • Mies1985

      Suhtaudun naisiin yllättävän ennakkoluulottomasti ja 'ihmisenä' mutta nähtäväksi jää kuinka pitkälle se riittää. En kuitenkaan halua naista johon on pakko suhtautua 'naisena'.

      • Piste.

        "En kuitenkaan halua naista johon on pakko suhtautua 'naisena'. "

        Sitten jäät auttamatta ilman.
        Koska he eivät pidä sinua silloin miehenä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      376
      1919
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1627
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1310
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1076
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      965
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      928
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      782
    8. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      105
      743
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      726
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      660
    Aihe