Naisille on aina rajattomasti tarjolla seksiseuraa netissä ja livenä. Mutta me ujot kunnolliset miehet emme saa netin kautta seksiseuraa vaikka kuinka haluaisimme. Baariin en uskalla mennä, kun ei ole ketään kenen kanssa mennä. Mitä sinä nainen ajattelet 12 kuukauden vastentahtoisesta selibaatista, kun seksiseuraa ja vielä vähemmän elämänkumppania ei löydy. Koetko silti että sukupuolet ovat tasa-arvoisia? Voisitko itse olla vuoden seksittä? Myös miesten kommentteja.
Valtava vääryys
101
375
Vastaukset
- Älyn haamu
Olen ollut koko elämäni eli 25 vuotta ilman pillua. Ainoa seksuaalinen kokemukseni on kallista suuseksiä huoran kanssa.
- 12kk pillutta
Otan osaa, minäkin olin ensimmäiset 25 vuotta ilman pillua.:( Siinä iässä eka kokemus, eli poikuus pois. Nykyään olen muutaman vuoden vanhempi ja kahden naisen kanssa seksiä ollut. Olen onnellinen siinä mielessä, että olen saanut viedä yhden neitsyyden pois.:) Tilastollisesti joka miehelle kuuluisi olla noin yksi neitsytnainen. Mutta ei taida niin mennä...
- munaton, ei aivoton
Toi on kyllä urbaanilegendaa, että naisille on rajattomasti tarjolla seksiseuraa... - Mieti vähän itsekin naisena -> jos menet yksin baariin, olet huora -> jos menet kavereitten seurassa baariin, sinua ei uskalleta lähestyä -> jos teet aloitteen, olet huora -> jos et hyväksy ensimmäistä kinuajaa olet pihtariämmä jne. jne...
Miten se yhtälö oikein miesten mielestä pelaa, että naisille on niin helppoa saada seksiä, mutta ei kuitenkaan saa harrastaa vakipanoja eikä yhdenillansuhteita. - Mitä helvetin selvännäkijöitä te miehet oikein kuvittelette naisten olevan, että heti ensimmäisellä silmäyksellä baarista he löytävät sen oikean aidon ja kunnollisen miehen, heitäytyvät suhteeseen ja saavat elämänkumppaniltaan vakituista ja turvallista seksiä, joista ei ole sivullisilla nokan koputtamista.
Ja tiedoksi, että olen ollut välillä aika monta vuottakin seksittä, sekä omasta halustani että joskus tahtomattanikin, mutta kun ei kertakaikkiaan löydy luotettavaa ja turvallista miestä, joka olisi vapaa ja kiinnostunutkin vielä...- vasfaf
Se että ei kannata harrastaa yhdenillan juttuja sun muuta ei millään tapaa muuta sitä tosiasiaa, että naisille on rajattomasti seksiseuraa kuitenkin tarjolla. (Paitsi ehkä jos asuu jossain hevonkuusessa.) Se ei siis todellakaan ole urbaanilegendaa.
Ei kuka tahansa nainen välttämättä baarista löydä noin vain seksiseuraa, mutta ei tarvitse kuin pistää ilmoitus nettiin, niin on kohta koko sähköposti tukossa halukkaiden miesten viesteistä. - munaton, ei aivoton
vasfaf kirjoitti:
Se että ei kannata harrastaa yhdenillan juttuja sun muuta ei millään tapaa muuta sitä tosiasiaa, että naisille on rajattomasti seksiseuraa kuitenkin tarjolla. (Paitsi ehkä jos asuu jossain hevonkuusessa.) Se ei siis todellakaan ole urbaanilegendaa.
Ei kuka tahansa nainen välttämättä baarista löydä noin vain seksiseuraa, mutta ei tarvitse kuin pistää ilmoitus nettiin, niin on kohta koko sähköposti tukossa halukkaiden miesten viesteistä.Kun siinä vain on se yksi mutta, että jos nainen laittaa ilmoituksen nettiin, että seksiä tarjolla, niin siitä on kiinnostunut sekä poliisi että halukkaat muut miehet. - Jos mies laittaa ilmoituksen nettiin, etä seksiä tarjolla, niin siitä voi kiinnostua monikin nainen, mutta ei kehtaa ottaa yhteyttä pelätessään leimautuvaksi sellaiseksi naiseksi, joksi poliisi tuota ykköstapausta epäili...
Miksi nainen ei saa avoimesti näyttää tai kertoa olevansa halukas seksiin, kuten mies saa; ilman, että tulee leimautuneeksi ? - ----..
munaton, ei aivoton kirjoitti:
Kun siinä vain on se yksi mutta, että jos nainen laittaa ilmoituksen nettiin, että seksiä tarjolla, niin siitä on kiinnostunut sekä poliisi että halukkaat muut miehet. - Jos mies laittaa ilmoituksen nettiin, etä seksiä tarjolla, niin siitä voi kiinnostua monikin nainen, mutta ei kehtaa ottaa yhteyttä pelätessään leimautuvaksi sellaiseksi naiseksi, joksi poliisi tuota ykköstapausta epäili...
Miksi nainen ei saa avoimesti näyttää tai kertoa olevansa halukas seksiin, kuten mies saa; ilman, että tulee leimautuneeksi ?Kuinka niin poliisi?
Eihän seksin myynti ole rikos, jos sitä tarkoitat. - munaton, ei aivoton
----.. kirjoitti:
Kuinka niin poliisi?
Eihän seksin myynti ole rikos, jos sitä tarkoitat.Ostaminen on. - En maininnut, että nainen pyytäisi rahaa, vaan sanoisi olevansa kiinnostunut antamaan... - Se herättää takuulla assosiaation mahdollisuudesta, että jotakin voisi myös ostaa. -
Ymmärsit varmaan kuitenkin sen eron, jota tarkoitan ? Eli että naisten täytyy olla päällepäin joko nunna tai pullantuoksuinen kotiäiti, mutta ei missään tapauksessa sellainen, jonka voisi joku tulkita moraalittomuudeksi.
Ennen kuin miestä aletaan kutsua moraalittomaksi, täytyy hänen ylittää paljon suuremmat rajat. - 12kk pillutta
Minä voin vääntää rautalangasta sinulle sen yhtälön ainakin nettimaailmasta!
Iskuri-treffeillä olen kuullut että naiset saavat jopa satoja vastauksia seksiseuraa-ilmoitukseensa, eli sähköpostin tukkoon.
Seksitreffit-sivustolla naisten kuvallisissa seksiseuranhakuilmoituksissa on sadoista jopa tuhansiin näyttökertoihin, eli ilmoituksen klikkauksia sen verran.
Jos itselläni on kuvallinen seksiseuranhakuilmoitus seksitreffeillä, niin viikkojen aikana sille tulee max vain muutama kymmentä näyttökertaa, eli klikkausta=katselukertaa. Ja koskaan ei ole tullut vastausta seksi- seuranhakuilmoitukseeni. Kokeileppa naisena saatko vastauksia... - munaton, ei aivoton
Jaatko sinäkin "kaikille" naisen korkeasta iästä ja painoindeksistä huolimatta ?
- 12kk pillutta
Ostaminen on. - En maininnut, että nainen pyytäisi rahaa, vaan sanoisi olevansa kiinnostunut antamaan... - Se herättää takuulla assosiaation mahdollisuudesta, että jotakin voisi myös ostaa. -
Ymmärsit varmaan kuitenkin sen eron, jota tarkoitan ? Eli että naisten täytyy olla päällepäin joko nunna tai pullantuoksuinen kotiäiti, mutta ei missään tapauksessa sellainen, jonka voisi joku tulkita moraalittomuudeksi.
Ennen kuin miestä aletaan kutsua moraalittomaksi, täytyy hänen ylittää paljon suuremmat rajat.Minä voin vääntää rautalangasta sinulle sen yhtälön ainakin nettimaailmasta!
Iskuri-treffeillä olen kuullut että naiset saavat jopa satoja vastauksia seksiseuraa-ilmoitukseensa, eli sähköpostin tukkoon.
Seksitreffit-sivustolla naisten kuvallisissa seksiseuranhakuilmoituksissa on sadoista jopa tuhansiin näyttökertoihin, eli ilmoituksen klikkauksia sen verran.
Jos itselläni on kuvallinen seksiseuranhakuilmoitus seksitreffeillä, niin viikkojen aikana sille tulee max vain muutama kymmentä näyttökertaa, eli klikkausta=katselukertaa. Ja koskaan ei ole tullut vastausta seksi- seuranhakuilmoitukseeni. Kokeileppa naisena saatko vastauksia...
Väärään meni tuo äskeinen, sinulle tarkoitin vastata... - ......_--
Ostaminen on. - En maininnut, että nainen pyytäisi rahaa, vaan sanoisi olevansa kiinnostunut antamaan... - Se herättää takuulla assosiaation mahdollisuudesta, että jotakin voisi myös ostaa. -
Ennen kuin miestä aletaan kutsua moraalittomaksi, täytyy hänen ylittää paljon suuremmat rajat.Seksin ostaminen nyt vaan ei ole rikollista Suomessa.
- munaton, ei aivoton
12kk pillutta kirjoitti:
Jos itselläni on kuvallinen seksiseuranhakuilmoitus seksitreffeillä, niin viikkojen aikana sille tulee max vain muutama kymmentä näyttökertaa, eli klikkausta=katselukertaa. Ja koskaan ei ole tullut vastausta seksi- seuranhakuilmoitukseeni. Kokeileppa naisena saatko vastauksia...Olen käynyt siellä katsomassa ja kiinnostunut paristakin kuvasta... Suorastaan tuntenut sieluni silmin, miltä joku voisi jopa tuntua... mutta en kuitenkaan ole vastannut yhteenkään miesten ilmoitukseen, koska... en ole kehdannut.
Suoraan sanottuna en usko, että kuka tahansa nainen saisi satoja vastauksia. - Ehkä joku on saanut. - Riippuu kuvasta ja ilmoituksen sisällöstä. - munaton, ei aivoton
......_-- kirjoitti:
Seksin ostaminen nyt vaan ei ole rikollista Suomessa.
On jossakin määrin ja sitä valvotaan kyllä.
- vasfaf
Kun siinä vain on se yksi mutta, että jos nainen laittaa ilmoituksen nettiin, että seksiä tarjolla, niin siitä on kiinnostunut sekä poliisi että halukkaat muut miehet. - Jos mies laittaa ilmoituksen nettiin, etä seksiä tarjolla, niin siitä voi kiinnostua monikin nainen, mutta ei kehtaa ottaa yhteyttä pelätessään leimautuvaksi sellaiseksi naiseksi, joksi poliisi tuota ykköstapausta epäili...
Miksi nainen ei saa avoimesti näyttää tai kertoa olevansa halukas seksiin, kuten mies saa; ilman, että tulee leimautuneeksi ?Mitä ihmettä höpötät? Miksei poliisi muka antaisi naisen ihan rauhassa hakea netissä seksiseuraa? Oletko muka joskus kokeillut ja saanut yhteydenoton poliisilta? Taidat keksiä tuon päästäsi. Onhan tuolla noita naisten ilmoituksia vaikka kuinka paljon. Jos tosissaan pelkää että poliisi ymmärtäisi asian väärin, niin kirjoittaa vaikka viestin loppuun että en ole maksullinen.
"Miksi nainen ei saa avoimesti näyttää tai kertoa olevansa halukas seksiin, kuten mies saa; ilman, että tulee leimautuneeksi ?"
Varmaan jos nainen osoittaa julkisesti haluavansa seksiä, niin ajatellaan että hän jakaa itseään kaikille. Toinen kysymys on sitten se, että miksi miehen on hyväksytympää jakaa itseään kaikille kuin naisen. Se johtuu siitä, koska miehen on niin vaikeaa saada seksiä, että siinä onnistujaa pidetään sankarina. Kuten kaikkia jotka onnistuvat vaikeissa asioissa. Naisen taas on niin helppo löytää joku panemaan itseään ettei kukaan näe siinä mitään hienoa. Itse en katso hyvällä yhdenillan juttuja sukupuolesta riippumatta. - munaton, ei aivoton
12kk pillutta kirjoitti:
Jos itselläni on kuvallinen seksiseuranhakuilmoitus seksitreffeillä, niin viikkojen aikana sille tulee max vain muutama kymmentä näyttökertaa, eli klikkausta=katselukertaa. Ja koskaan ei ole tullut vastausta seksi- seuranhakuilmoitukseeni. Kokeileppa naisena saatko vastauksia...
Väärään meni tuo äskeinen, sinulle tarkoitin vastata...Kiitos, niin arvelinkin ja vastasin tuonne alas.
Mutta kiitos keskustelusta, nyt vetäydyn tästä yöpuulle eli nalleni viereen ;)
Hyvää yötä ! - --------------------
Olen käynyt siellä katsomassa ja kiinnostunut paristakin kuvasta... Suorastaan tuntenut sieluni silmin, miltä joku voisi jopa tuntua... mutta en kuitenkaan ole vastannut yhteenkään miesten ilmoitukseen, koska... en ole kehdannut.
Suoraan sanottuna en usko, että kuka tahansa nainen saisi satoja vastauksia. - Ehkä joku on saanut. - Riippuu kuvasta ja ilmoituksen sisällöstä.Suomessa on seksistä niin kova pula, että huoratkin voivat valita asiakkaansa oman makunsa mukaan.
Se on aika harvinaista maailman mittakaavassa (poislukien luksushuorat) - 12kk pillutta
Ennen kuin miestä aletaan kutsua moraalittomaksi, täytyy hänen ylittää paljon suuremmat rajat.Minä kuulin äskettäin jostakin että seksin ostaminen on kielletty vain ihmiskaupan uhreilta. Aiemmin luulin että ylipäätäänkin kiellettyä.
- ...---
On jossakin määrin ja sitä valvotaan kyllä.
No ei ole usko nyt. Ihmiskauppajutut ja parittamiset on eri asia.
- tuksu-wannabe
höh, JOS jakaisit, niin kelpaisko esim. johanna tukiainen?
- tuksu-wannabe
vastaa kysymykseen: haluaisitko hänen kanssaan sekstailla, jos olisi mahdollisuus?
toisin sanoen, kelpaisiko hän sulle? - usko pois
...--- kirjoitti:
No ei ole usko nyt. Ihmiskauppajutut ja parittamiset on eri asia.
Suomessa seksiä ei saa ostaa eikä myydä julkisella paikalla, eikä sitä saa ostaa alaikäiseltä tai parituksen tai ihmiskaupan uhrilta.
- jep jep....
et halua vastata, koska sun vastaus olisi EI.
Tuksu ei kelpaisi sulle. - tuksu-wannabe
Kysymys on täysin looginen.
Sun mielestä naisten tulisi jakaa tasapuolisesti kaikille.
Entä pystyisitkö itse samaan, jos osat käännettäisiin?
Siitähän tästä on kyse! - tuksu-wannabe
Sä välttelet tahallaan vastaamista. Ymmärrän hyvin. Koska se vastaus osoittaisi että oot puhunut itsesi pussiin...
Koska totuus on se, että jos osat käännettäisiin, et takuulla olisi valmis pökkimään ketä tahansa! Eli se mitä toivot naisten tekevän (levittävän haaransa kaikille tasapuolisesti), ei onnistuisi sulta itseltäsi.
Nytkin vaan ympäripyöreästi vastaat että "monikin panee tuksua" jne.
Mutta kysymys kuuluu: panisitko sinä? Sellaisena kuin hän tällä hetkellä on, ei 10 v sitten. - yritä ymmärtää..
"Koska - edelleen - haarat levällään makaaminen ei vaadi minkäänsortin efforttia. Miesten täytyy tehdä ainakin sellaisia rajauksia että stondaako."
Ööh, no kyllähän se vaatii efforttia. Naisen pitää HALUTA sitä. Jos ei halua, niin ei se seksi onnistu, tai jos onnistuu, niin se tuntuu hyvin epämiellyttävältä ja ahdistavalta.
Tiesitkö, että naisen täytyy tehä sellasia rajauksia että kostuuko? Verrattavissa tohon stondaamiseen.
Se ei todellakaan ole niin että tosta noin vain voisi levittää jalkansa kenelle tahansa.. kuvottaa ajatuskin. Kun sitä nimenomaan pitää HALUTA. Ei se onnistu muuten. - höh, oletpa tyhmä
On verrattavissa. Täysin.
Ja miksi ei tavoitella naisen nautintoa? Onpas tosi kypsä suhtautuminen sulla! Jep.. eli naisten pitäs antaa, vaikka eivät haluaisikaan ja vaikka eivät nauttisikaan. Sanopa nyt edes että kuka mies haluaa sekstailla sellasen naisen kanssa joka ei nauti siitä puuhasta?
Tulen jälleen kerran tohon tuksu-asiaan, tai voi se olla kuka tahansa sellanen nainen joka nyt ei ihan se ihanteellinen kumppani ole.. Varmasti suurinta osaa miehistä kuvottaa seksi esim. tuksun kanssa. Eivät haluaisi panna tuksua. et säkään. Miksi sitten naisten pitäisi jakaa KAIKILLE?
Ei se onnistu että harrastaa seksiä jonkun sellasen kanssa, joka ei saa sua kiihottumaan, oli se sitten minkä "tason" ihminen tahansa... - höh, oletpa tyhmä
Älä nyt hyvä mies väitä että oot tosissasi. :)
Niin uskomatonta skeidaa suollat!
Kuten sanoin: on verrattavissa. täysin. Luepa uudestaan viestini.
Miehellä ei stondaa vs. nainen ei kostu/kiihotu. Aivan sama asia, täysin verrattavissa. Toisin sanoen, jos ei kiihotu, niin ei seksiä. Yksinkertaista.
"Naiset antavat eriarvoisesti."
Niin miehetkin. Kuten sanoin, pysyn kannassani että suurin osa ei panisi tuksua tai muita vastaavia naisia. Kuka tahansa ei miehellekään kelpaa. Tuohan on aivan selvä asia. Kumma kun et ymmärrä.
"Olet varmasti väärässä."
No voihan täällä vaikka alottaa ketjun: Mies, panisitko Tuksua?
Sillähän tuo selviäisi. Sillä mä taas uskon että sä oot väärässä.
"Se olisi reiluinta."
Jep jep... olisi niin kovin reilua jos naiset "antaisi" kaikille. Heh.. niin varmaan. Ja miten toi käytännössä tapahtuisi? Baarissa esimerkiksi? Mitä siellä tapahtuisi, miten "parinmuodostus" tapahtuisi? Suoritettaisiinko arvonta, vai mitä hän..? Voitko hieman selventää että mitä naisen sitten tulis tehdä? Ja miehen?
No mutta, hyvä jos päätät jättää asian tähän. Selvästikin olemme aivan eri mieltä asioista. - höh, oletpa tyhmä
Hienoa että menet, hyvää yötä!
Hyvä että vihdoin luovutit, ja vieläpä noin surkeilla perusteluilla.
Naisia nimittelevät vain idiootit. Miehiä nimittelevät vain idiootit.
VÄnkään mistä asiasta tahdon, ja osoitit käytökselläsi, että se mistä mä vänkäsin, oli jotain sellasta mikä sai sut sanattomaksi. Kun vastausta ei kuulunut. jne.
Miehet antavat. Tietenkin hekin antavat! Kun ottaa, niin antaa. Kun antaa, niin ottaa. Jos haluu saada, on pakko antaa jne. Päivänselv asia.
"Sellaista naista ei olekaan, joka ei joltakulta seksiä saisi. Olet siis väärässä."
Höpsis. Kysehän oli siitä, että sun mielestä naisten pitäisi antaa tasapuolisesti kaikille. Ja kuitenkaan miehet eivät näin tee... esimerkkinä käytettiin tuksua, josta totesin ettei se kyllä kaikille miehille kelpaisi. Eli siis, miehet eivät kelpuuta ketä tahansa. Joten miksi naisten pitäisi? Siihen et osannut vastata. Ja tossa asiassa muuten tuli se naisen nautintokin esille. Joka tietenkin on aivan yhtä tärkeä kuin miehen nautinto.
Kerroppa vielä, että miten käytännössä huolehdittaisiin siitä että sosialismi toimisi, ja kaikki saisivat naista/miestä? Esimerkiksi baarissa? Suoritettaisiinko arvonta? Vai millä perustein parit muodostettaisiin?
Jepjep... tuskin osaat vastata mitenkään järkevästi että miten tuo asia hoidettaisiin.... - punainen jaguaari
Miksi nainen ei saa avoimesti näyttää tai kertoa olevansa halukas seksiin, kuten mies saa; ilman, että tulee leimautuneeksi ?Ei sitä leimautumista pidä pelätä. Panee vaan mahdollisimman salassa. Jos se tuntuu hyvältä, ja kukaan ei tiedä siitä, kuinka se voisi olla väärin?
- Jollaksen taksikuski
höh, oletpa tyhmä kirjoitti:
VÄnkään mistä asiasta tahdon, ja osoitit käytökselläsi, että se mistä mä vänkäsin, oli jotain sellasta mikä sai sut sanattomaksi. Kun vastausta ei kuulunut. jne.
Miehet antavat. Tietenkin hekin antavat! Kun ottaa, niin antaa. Kun antaa, niin ottaa. Jos haluu saada, on pakko antaa jne. Päivänselv asia.
"Sellaista naista ei olekaan, joka ei joltakulta seksiä saisi. Olet siis väärässä."
Höpsis. Kysehän oli siitä, että sun mielestä naisten pitäisi antaa tasapuolisesti kaikille. Ja kuitenkaan miehet eivät näin tee... esimerkkinä käytettiin tuksua, josta totesin ettei se kyllä kaikille miehille kelpaisi. Eli siis, miehet eivät kelpuuta ketä tahansa. Joten miksi naisten pitäisi? Siihen et osannut vastata. Ja tossa asiassa muuten tuli se naisen nautintokin esille. Joka tietenkin on aivan yhtä tärkeä kuin miehen nautinto.
Kerroppa vielä, että miten käytännössä huolehdittaisiin siitä että sosialismi toimisi, ja kaikki saisivat naista/miestä? Esimerkiksi baarissa? Suoritettaisiinko arvonta? Vai millä perustein parit muodostettaisiin?
Jepjep... tuskin osaat vastata mitenkään järkevästi että miten tuo asia hoidettaisiin....Itse panisin tuksua, jos ei mun tarvis nähdä mitään vaivaa sen eteen. Eli ei tarvis puhua mitään mukaviettelevää paskaa tunteja, vaan heti suoraan rock'n roll.
Huom. En ole tarkistanut miltä tuksu näyttää ihan viime viikkoina, voi olla että jotain katastrofaalista on tapahtunut. - et silleen
"Seksi ei (valitettavasti) kuulu elonpiiriini millään tavalla. En voi ottaa kantaa tuollaisiin asioihin."
Silti ei ole ongelmia ottaa kantaa siihen, että naisten pitäisi jakaa jokaiselle. Heh ;) - FF
Miksi? Mitä minä siitä saisin?
Teen vapaaehtoistyötä mieluummin ihan muilla sektoreilla, sellaisilla joilla on oikeasti merkitystä. - FF
Mies voi antaa suuseksiä kaikille naisille, ei siihen stondista tarvita.
- Miss Fury
Mies voi antaa naisten naida häntä strap-onilla. Ei tartte ku maata perse pystyssä.
Oikeasti oletko nekrofiili kun mielestäsi nainen vain makaa haarat levällään? - sir_eino
Voin vastata tähän ihan suoraan että Tuksu ei kelpaa.
Syy ei ole ulkonäössä eikä mediakuvassa vaan siinä että ihan oikeasti siellä live-elämässä tiedän kyseisen henkilön enkä siedä häntä. Nauran kyllä naisen edesottamuksille. - sir_eino
Miss Fury kirjoitti:
Mies voi antaa naisten naida häntä strap-onilla. Ei tartte ku maata perse pystyssä.
Oikeasti oletko nekrofiili kun mielestäsi nainen vain makaa haarat levällään?Mies antaa silloin kun nainen tekee seksiin aloitteen. Koska tällaisia onnenkantamoisia on sattunut etenkin parisuhteessa ollessa, voin sanoa että olen antanut munaa naiselle. Joskus olen myös pihdannut.
- sir_eino
sir_eino kirjoitti:
Voin vastata tähän ihan suoraan että Tuksu ei kelpaa.
Syy ei ole ulkonäössä eikä mediakuvassa vaan siinä että ihan oikeasti siellä live-elämässä tiedän kyseisen henkilön enkä siedä häntä. Nauran kyllä naisen edesottamuksille.Ja ennen kun joku ehtii niin yllä kirjoitin että tiedän kyseisen naisen, en liiku Tuksun kanssa ns. samoissa piireissä tai mitään sellaista mutta erään sattuman kautta nyt jonkinlaiseen laajennettuun tuttavapiiriin kuuluvat molemmat Tukiaiset. Vanhempi ja nuorempi.
- sir_eino
-------------------- kirjoitti:
Suomessa on seksistä niin kova pula, että huoratkin voivat valita asiakkaansa oman makunsa mukaan.
Se on aika harvinaista maailman mittakaavassa (poislukien luksushuorat)Koita pirihuoria.
- tuksukkainen
sir_eino kirjoitti:
Ja ennen kun joku ehtii niin yllä kirjoitin että tiedän kyseisen naisen, en liiku Tuksun kanssa ns. samoissa piireissä tai mitään sellaista mutta erään sattuman kautta nyt jonkinlaiseen laajennettuun tuttavapiiriin kuuluvat molemmat Tukiaiset. Vanhempi ja nuorempi.
Oho, melkein sukua julkkikselle, siis!
- sir_eino
tuksukkainen kirjoitti:
Oho, melkein sukua julkkikselle, siis!
No, neiti on aika... Miten tämän sanoisi? Neiti oli aika... Mieleenpainuva ilmestys jo ennen sitä Kanerva-skandaalia ja sattuman kautta kuului siis tuolloin silloisen sosiaalisen verkostoni äärilaidalle. Yksityiskohtiin en viitsi mennä etten muutu ihan täysin tunnistettavaksi.
- Mies1985
Älä nyt hyvä mies väitä että oot tosissasi. :)
Niin uskomatonta skeidaa suollat!
Kuten sanoin: on verrattavissa. täysin. Luepa uudestaan viestini.
Miehellä ei stondaa vs. nainen ei kostu/kiihotu. Aivan sama asia, täysin verrattavissa. Toisin sanoen, jos ei kiihotu, niin ei seksiä. Yksinkertaista.
"Naiset antavat eriarvoisesti."
Niin miehetkin. Kuten sanoin, pysyn kannassani että suurin osa ei panisi tuksua tai muita vastaavia naisia. Kuka tahansa ei miehellekään kelpaa. Tuohan on aivan selvä asia. Kumma kun et ymmärrä.
"Olet varmasti väärässä."
No voihan täällä vaikka alottaa ketjun: Mies, panisitko Tuksua?
Sillähän tuo selviäisi. Sillä mä taas uskon että sä oot väärässä.
"Se olisi reiluinta."
Jep jep... olisi niin kovin reilua jos naiset "antaisi" kaikille. Heh.. niin varmaan. Ja miten toi käytännössä tapahtuisi? Baarissa esimerkiksi? Mitä siellä tapahtuisi, miten "parinmuodostus" tapahtuisi? Suoritettaisiinko arvonta, vai mitä hän..? Voitko hieman selventää että mitä naisen sitten tulis tehdä? Ja miehen?
No mutta, hyvä jos päätät jättää asian tähän. Selvästikin olemme aivan eri mieltä asioista.Tuo on joka tapauksessa toivoton vertaus koska naisten halut harvoin yltävät sille tasolle että nainen haluaisi seksiä mieheltä joka ei aktiivisesti ihaile häntä. Ja vaikka nainen näyttäisikin tekevän niin, niin asetelma on silti luultavasti sellainen että nainen odottaa tai kuvittelee voivansa saada miehen hurmoksiin ihan vain jalkoväliin iskeytymällä. Jos mies ei heti kiihotu ja ala nauttia naisen otteista, nainen luultavasti menettää kaiken mielenkiintonsa. Naiset eivät halua koskettaa miehiä pelkästä koskettamisen ilosta, ei varsinkaan sukuelimiin.
Mies ei voi tehdä niin. Ajatus siitä että mies antaisi naiselle seksuaalisen palveluksen on normaalisti aika naurettava. - ,,
Mies jakaa siittiöitään ja nainen ottaa ne vastaan. Eli mies antaa.
- nääs nääs
Jepjep... tuskin osaat vastata mitenkään järkevästi että miten tuo asia hoidettaisiin....eATMe on niin tyhmä että uskoo kommunismin toimivan erinomaisesti. Jätkällä on vain kasa teorioita eikä käsitystä todellisesta elämästä.
- et silleen
Miss Fury kirjoitti:
Oikeasti oletko nekrofiili kun mielestäsi nainen vain makaa haarat levällään?Sviddu mikä läppä. jes!
- ei seksiä.....
Mistä se johtuu että nainen saa rajattomasti seksiseuraa halutessaan?
Miksi miehet sitten ovat niin halukkaita seksiin.. nimenomaan vain seksiin? Mut sitten parisuhteeseen eivät olekaan niin halukkaita..?
Kyse on siitä, että naiset eivät halua tai tarvitse niin paljon seksiä kuin miehet. Minkä sille sitten oikein voi..? Ei kai mitään, ja miksi pitäisikään. Ei seksiä voi väkisin haluta. :(
Naisilla on siinä sekin, että jos tapahtuu vahinko, niin nainenhan sen vastuun kantaa, kohdussaan... Siksi naiset eivät läheskään niin usein hae seksiseuraa kuin miehet. - 12kk pillutta
Minun viestit menee vähän minne sattuu munattomalle-ei aivottomalle. Sori.
- Valtava väryys nro_2
Miehille on tarjolla runsaasti parisuhde -ja rakkaus-seuraa sekä netiisä että livenä. Mutta miehet eivät halua sitä, miehet haluavat _seksiä_. Nainen taas ei halua seksiä, vaan rakkautta, elämänkumppanin, parisuhteen. Joskus nämä tarpeet kohtaavat toisensa, jolloin syntyy joko: Parisuhde tai yhdenillanjuttu riippuen muista tekijöistä.
Oletteko koskaan katselleet seuranhakusivustoja (jotka eivät ole tarkoitettu seksiseuran hakemiseen) ?. Niillä on runsaasti täytettävää tietoa itsestä, kukkasien kuvia ja sydämiä ympäri sivustoa, kertomuksia onnistuneista tarinoista, elinikäisistä rakkaus-suhteiden synnystä. Ne on suunnattu ensisijaisesti naisille, monille miehille ajatus elinikäisestä kumppanisa on: Kauhistus. Seksiseuraa kiitos, ei elämänkumppania!!
..Pistääkö miettimään sukupuolten erilaiset tarpeet?- dghdjgkd
Seksi tuntuu yleensä miehelle hyvältä, parisuhde kenen tahansa kanssa ei.
- et silleen
On tarjolla suhdetta, mutta ei kenelle vaan. Netissä siis.
- fwverb
"Miehille on tarjolla runsaasti parisuhde -ja rakkaus-seuraa sekä netiisä että livenä. Mutta miehet eivät halua sitä, miehet haluavat _seksiä_."
Kun sanot runsaasti, niin se ei kuitenkaan ole missään nimessä verrattavissa siihen, kuinka paljon naisille on seksiä tarjolla.
Minä siis olen mies joka etsii seuraa nimeomaan tositarkoituksella. Pelkkä seksi ei kovin paljoa kiinnosta. Suostuisin siihen jos joku nainen pyytäisi, mutta en sitä kuitenkaan etsi.
Joskus kokeilin etsiä netistä tositarkoituksella seuraa. Ei voi todellakaan puhua että sitä helposti löytyisi. Paljon ulkonäöltään ns. itseäni alemman tasoista seuraa olisi varmasti löytynyt. Mutta kun joskus sain ulkonäöltään itseni tasoiselta naiselta vastauksen, niin hän oli tietysti lähettänyt vastauksen vaikka kuinka monelle muullekin. Jos ei korttejaan pelaa juuri oikein hyvin nopeasti, niin menettää heti mahdollisuutensa.
Toisin sanottuna ei tositarkoituksellakaan olevia naisia ole tarjolla netissä läheskään yhtä paljon kuin vastaavia miehiä. Ainakaan minun ikäryhmässäni.
Nykyään etsin seuraa lähinnä livenä ja se on tietysti vielä vaikeampaa. Ei voi puhua että tositarkoituksella olevia naisia olisi livenä runsaasti tarjolla, koska he eivät ole varsinaisesti tarjolla. Miehen on nähtävä vaikka kuinka paljon vaivaa ensin tutustuakseen naiseen, kunnes on soveliasta kysyä onko hän sinkku. On hyvin todennäköistä että nainen on varattu mutta jos ei ole se ei tietenkään tarkoita että nainen olisi välttämättä kiinnostunut. Kaiken on mentävä juuri oikein.
Miehet sen sijaan ovat ihan oikeasti naisille tarjolla koska miehet ihan konkreettisesti tulevat tarjoamaan itseään naiselle. Nainen sitten valitsee ottaako miehen vai ei.
Ei ole mitään pelejä mitä naisen tarvitsisi pelata. Kaikki on naisille kovin helppoa. "Miehille on tarjolla runsaasti parisuhde -ja rakkaus-seuraa sekä netiisä että livenä. Mutta miehet eivät halua sitä, miehet haluavat _seksiä_. Nainen taas ei halua seksiä, vaan rakkautta, elämänkumppanin, parisuhteen."
Jos näin olisi, olisi joku varmaan laittanut mulle jo viestiä. Profiilissani kerron selvästi etten ole seksin perässä. Eikä livenäkään kukaan ole ollut kiinnostunut tutustumaan paremmin vaikka olen tehnyt selväksi etten ole kiinnostunut yhden yön jutuista.
- Miss Fury
Minä olen ollut kaksi vuottakin seksittä vastentahtoisesti. Toki jos pystyy harrastamaan seksiä ahdistavan lepertelevän idiootin kanssa, niin seksiseuraa löytyisi aina.
- maksan siitä
Mä olin joskus kauan ilman seksii ja sit kyllästyin siihen joten otin maksullisen naisen. Nyt mulla on ollut vaki sellainen jo pari vuotta. Eipähän tarvii
puutteessa elää. - Kyllä miehellekin on
netissä runsaasti tarjolla seksiseuraa, jos ylipaino ei haittaa.
"Naisille on aina rajattomasti tarjolla seksiseuraa netissä ja livenä."
-On sitä homoille/bisseillekkin ja johtuu siitä että miehillä on yleisesti ottaen paljon suurempi libido tms. joten ne vonkaa seksiä joka paikassa 20/7
"Mutta me ujot kunnolliset miehet emme saa netin kautta seksiseuraa vaikka kuinka haluaisimme."
-Ei ujot kunnolliset naisetkaan saa. Ujous estää nettailun seksieuranhakemisen kuin myös kunnollisuus. Kunnollinen nainen ei etsi seksiseuraa netissä. Absurdi ajatuskin :O
"Baariin en uskalla mennä, kun ei ole ketään kenen kanssa mennä."
-Sama ongelma myös monella naisella. Itsekkään en ole ikinä mennyt yksin baariin
"Mitä sinä nainen ajattelet 12 kuukauden vastentahtoisesta selibaatista, kun seksiseuraa ja vielä vähemmän elämänkumppania ei löydy."
-Laske rimaa ja tee enemmän asian eteen jotain. Ei ne naiset kotona vinettämällä tule.
"Koetko silti että sukupuolet ovat tasa-arvoisia?"
-En. Miehet esim. saa paneskella oikealla ja vasemmalla ilman huoralutkahuutoja.
Voisitko itse olla vuoden seksittä?
-Voin ihan helposti ja olen monesti ollutkin. Ei teetä mitään tuskaa. Ennätys on yli 3v.
Yleisesti ongelmana on se että naiset haluaisi enemmänkin parisuhteen mutta miehet taas vain paneskella siellä ja täällä joten kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.- Suuri Isä
Miehet eivät saa paneskella noin vain. Saaminen on miehelle suuri saavutus, toisin kuin antaminen naiselle, joka halventaa naista.
- Laskitko?
Suuri Isä kirjoitti:
Miehet eivät saa paneskella noin vain. Saaminen on miehelle suuri saavutus, toisin kuin antaminen naiselle, joka halventaa naista.
Montako vetäisyä tuohon turaukseen tarvitsit?
- FF
Ostakaa seksiä, ihan oikeasti. Kun kerran mitään muuta ei tee mieli kuin työntää kalu pimppiin niin ei tuon herranjestas sentään luulisi olevan kovin vaikeaa! Seksin ostaminen on kiellettyä vain parituksen uhrilta tai alaikäiseltä, ei tarvitse rikkoa mitään lakia saadakseen seksiä aikuiselta naiselta. Molemmat hyötyvät, atm saa ne kaksi meetvurstinpalaa nakkinsa ympärille hetkeksi ja prostituoitu saa rahaa.
MIKÄ siinä seksin ostamisessa on niin vaikeaa, että mieluummin pitäisi saada vaikka vastentahtoisesti jalkansa levittävältä naiselta kuin prostituoidulta joka samaan hintaan teeskentelee nautintoa??- Huoraa ovat
käyttäneet niin monet miehet, että se ei tuntuisi hyvältä.
- sdwef
Seksin ostaminen on kohtuuttoman kallista. Jos se olisi halvempaa niin maailma voisi olla hyvin erilainen paikka. Ehkä miehet lähestysivät naisia enemmän tositarkoituksella, kun ei tarvitse yhtä epätoivoisesti etsiä paikkaa mihin pussinsa tyhjentää.
Ne jotka ovat kiinnostuneita vain seksistä todennäköisesti tyytyisivät vain maksullisiin. Miksi turhaan nähdä naisen iskemisen vaiva?
Ehkä asiat olisivat tosiaan paremmin jos maksullinen seksi olisi halvempaa. - FF
sdwef kirjoitti:
Seksin ostaminen on kohtuuttoman kallista. Jos se olisi halvempaa niin maailma voisi olla hyvin erilainen paikka. Ehkä miehet lähestysivät naisia enemmän tositarkoituksella, kun ei tarvitse yhtä epätoivoisesti etsiä paikkaa mihin pussinsa tyhjentää.
Ne jotka ovat kiinnostuneita vain seksistä todennäköisesti tyytyisivät vain maksullisiin. Miksi turhaan nähdä naisen iskemisen vaiva?
Ehkä asiat olisivat tosiaan paremmin jos maksullinen seksi olisi halvempaa.Eli mieluummin vuosikausien ruikutus kuin muutaman kympin sijoitus?
No, omahan on valintasi. Kukaan tuskin tosissaan uskoo naisten alkavan antaa silkasta säälistä kunhan vaan tarpeeksi kauan valittaa. Tänäänkin lukemattomat ihmiset saavat mutta eivät taatusti sillä tavalla, että istuvat Suomi24:ssä itkemässä puutettaan. - sdwef
FF kirjoitti:
Eli mieluummin vuosikausien ruikutus kuin muutaman kympin sijoitus?
No, omahan on valintasi. Kukaan tuskin tosissaan uskoo naisten alkavan antaa silkasta säälistä kunhan vaan tarpeeksi kauan valittaa. Tänäänkin lukemattomat ihmiset saavat mutta eivät taatusti sillä tavalla, että istuvat Suomi24:ssä itkemässä puutettaan.Minä siis en ole mikään ruikuttaja. En edes ole kovin kiinnostunut pelkästä seksistä, vaan etsin suhdetta tositarkoituksella. Vastasin kuitenkin muiden miesten puolesta.
Joskus itse kauan sitten epätoivoisimmillani harkitsin maksullista. En kuitenkaan yhtään tiennyt mistä sitä olisi pitänyt etsiä. Kun lopulta löysin jotakin niin huomasin että hinta oli aivan lian korkea. Ei todellakaan ole kyse muutaman kympin sijoituksesta vaan monista sadoista.
Jos tiedät tuollaisia muutaman kympin maksullisia niin anna vähän tarkempaa tietoa. Ehkä joskus olen taas niin epätoivoinen että sellaiselle olisi käyttöäkin. - seksi ilman
Tunteita ei tunnu miltään. Saman asian hoitaa kyllikki tarvittaessa ja vieläpä ilmaiseksi. Kerran tapahtui sellainenkin ihme, että nainen olisi halunnut seksiä minulta, mutta jouduin valitettavasti kieltäytymään koska en tuntenut häntä. Enkä todellakaan halua aloittaa suhdetta seksillä.
- äly hoi
Huoraa ovat kirjoitti:
käyttäneet niin monet miehet, että se ei tuntuisi hyvältä.
No jos naiset "antaisivat" kaikille niin kuin täällä vaaditaan, niin silloin kaikilla naisilla olisi myös monta "käyttäjää" vai mitä? Ei tuntuisi enää hyvältä?
- johan pomppas
sdwef kirjoitti:
Ehkä asiat olisivat tosiaan paremmin jos maksullinen seksi olisi halvempaa.Kohtuuttoman kallista?!?! Siis että naisten pitäisi levittää ne jalkansa jokaiselle haluavalle, halusi nainen itse taikka ei, ja vielä lisäksi ihan (/lähes) ilmaiseksi? Just. Onhan se törkeetä, että prostituiodut vaativat rahaa palveluksistaan.
Miten teille miehille ei vieläkään ole valjennut, että nainen on ihminen ihan kuin mieskin. Naisella on OMAT halut, tunteet ja pyrkimykset. Nainen ei ole olemassa vain teidän nautintoanne varten. Mikä ihme siinä onkin, että te miehet ette pysty millään ajattelemaan asioita muiden kuin itsenne kantilta. Että kun MINÄ haluan niin MINUN PITÄÄ SAADA muuten maailma on KOHTUUTON. Ja naiset on kamalia kun ne ei anna vaikka MINÄ HALUAN. Minä minä minä -muuta ei teidän maailmaan mahdu.
Ajattele sitten itse epäviehättäviä naisia. Vanhoja ja kurttuisia, lihavia, epäsiistejä, pahan hajuisia, rumia. Ja sitten vaan tarjoamaan seksipalvelusta näille naisille, kympin kerta. Kiinnostaako? Jos ei kiinnosta niin mietipä hetki miltä naisista tuntuu kun heiltä vaaditaan seksipalvelua. Pitäisi antaa itsensä kenen tahansa käyttöön, halvalla tietenkin. Pitäähän miehen saada pussinsa tyhjentää... - sdwef
johan pomppas kirjoitti:
Kohtuuttoman kallista?!?! Siis että naisten pitäisi levittää ne jalkansa jokaiselle haluavalle, halusi nainen itse taikka ei, ja vielä lisäksi ihan (/lähes) ilmaiseksi? Just. Onhan se törkeetä, että prostituiodut vaativat rahaa palveluksistaan.
Miten teille miehille ei vieläkään ole valjennut, että nainen on ihminen ihan kuin mieskin. Naisella on OMAT halut, tunteet ja pyrkimykset. Nainen ei ole olemassa vain teidän nautintoanne varten. Mikä ihme siinä onkin, että te miehet ette pysty millään ajattelemaan asioita muiden kuin itsenne kantilta. Että kun MINÄ haluan niin MINUN PITÄÄ SAADA muuten maailma on KOHTUUTON. Ja naiset on kamalia kun ne ei anna vaikka MINÄ HALUAN. Minä minä minä -muuta ei teidän maailmaan mahdu.
Ajattele sitten itse epäviehättäviä naisia. Vanhoja ja kurttuisia, lihavia, epäsiistejä, pahan hajuisia, rumia. Ja sitten vaan tarjoamaan seksipalvelusta näille naisille, kympin kerta. Kiinnostaako? Jos ei kiinnosta niin mietipä hetki miltä naisista tuntuu kun heiltä vaaditaan seksipalvelua. Pitäisi antaa itsensä kenen tahansa käyttöön, halvalla tietenkin. Pitäähän miehen saada pussinsa tyhjentää...Älä nyt turhaan kimmastu.
Kohtuuttomalla tarkoitin lähinnä kohtuutonta omiin tuloihini verrattuna. Eli nautinto jonka siitä saa ei ole tarpeeksi suuri suhteutettuna niihin leikkauksiin joita sen vuoksi joutuisin tekemään muilla elämän osa asuleilla. Ja itse olen nuori komea hyväkroppainen mies. Siinäkin mielessä on kohtuutonta maksaa niin paljon seksistä kun kuitenkin suurin osa maksullisista on ulkonäöltään paljon minua "alempitasoisia".
Mutta en siis väittänyt etteikö naisella olisi oikeutta pyytää sitä hintaa, jos kerran maksajia löytyy. Kerroin vain miksi useampi mies ei maksullisiin turvaudu.
Mutta kyllä se kieltämättä parantaisi maailmaa jos olisi olemassa jokin halpa vaihtoehto miehille (miksei naisillekin) jotka haluavat vain seksiä. Oma käsi ei ole vaihtoehto. Todella realistinen virtuaalitodellisuus voisi toimiakin. Siis maailma jossa voisi tuntea kaikki ihan samalla tavalla kuin oikeasti.
Silloin ei naisilla olisi enää riesaa pillunvonkaajista. Silloin myös tositarkoituksella olevien miesten olisi helpompi lähestyä naisia, koska naiset eivät automaattisesti olettaisi että mies on pillunvonkaaja.
Kaikki voittaisivat. - johan pomppas
sdwef kirjoitti:
Älä nyt turhaan kimmastu.
Kohtuuttomalla tarkoitin lähinnä kohtuutonta omiin tuloihini verrattuna. Eli nautinto jonka siitä saa ei ole tarpeeksi suuri suhteutettuna niihin leikkauksiin joita sen vuoksi joutuisin tekemään muilla elämän osa asuleilla. Ja itse olen nuori komea hyväkroppainen mies. Siinäkin mielessä on kohtuutonta maksaa niin paljon seksistä kun kuitenkin suurin osa maksullisista on ulkonäöltään paljon minua "alempitasoisia".
Mutta en siis väittänyt etteikö naisella olisi oikeutta pyytää sitä hintaa, jos kerran maksajia löytyy. Kerroin vain miksi useampi mies ei maksullisiin turvaudu.
Mutta kyllä se kieltämättä parantaisi maailmaa jos olisi olemassa jokin halpa vaihtoehto miehille (miksei naisillekin) jotka haluavat vain seksiä. Oma käsi ei ole vaihtoehto. Todella realistinen virtuaalitodellisuus voisi toimiakin. Siis maailma jossa voisi tuntea kaikki ihan samalla tavalla kuin oikeasti.
Silloin ei naisilla olisi enää riesaa pillunvonkaajista. Silloin myös tositarkoituksella olevien miesten olisi helpompi lähestyä naisia, koska naiset eivät automaattisesti olettaisi että mies on pillunvonkaaja.
Kaikki voittaisivat.Se, että sä et halua pyydettyä hintaa maksaa ei tee hinnasta kohtuutonta. (Ajattele asiaa hetken palvelun tarjoajan kantilta, ajattele edes pienen hetken muiden kuin itsesi kannalta.) Sä et vaan halua sitä tarpeeksi -> joudat olla ilmankin.
"Todella realistinen virtuaalitodellisuus voisi toimiakin. Siis maailma jossa voisi tuntea kaikki ihan samalla tavalla kuin oikeasti."
Sä et siis oikeasti edes halua naista. Tarkoitan siis ilmielävää ihmistä, joka on sukupuoleltaan nainen. Siis sellaista joka myös puhuu eikä vaan ota suihin. Sä haluat vaan aidon oloisen pumpattavan barbaran. Huh, toivottavasti teitä ei kovin paljon ole, vaikka näiden palstojen perusteella kyllä sellainen pelko kehittyy. Teitä ei saa millään ymmärtämään, että nainen on samanarvoinen ihminen kuin mieskin eikä mikään seksinukke miehille iloksi. - sdwef
johan pomppas kirjoitti:
Se, että sä et halua pyydettyä hintaa maksaa ei tee hinnasta kohtuutonta. (Ajattele asiaa hetken palvelun tarjoajan kantilta, ajattele edes pienen hetken muiden kuin itsesi kannalta.) Sä et vaan halua sitä tarpeeksi -> joudat olla ilmankin.
"Todella realistinen virtuaalitodellisuus voisi toimiakin. Siis maailma jossa voisi tuntea kaikki ihan samalla tavalla kuin oikeasti."
Sä et siis oikeasti edes halua naista. Tarkoitan siis ilmielävää ihmistä, joka on sukupuoleltaan nainen. Siis sellaista joka myös puhuu eikä vaan ota suihin. Sä haluat vaan aidon oloisen pumpattavan barbaran. Huh, toivottavasti teitä ei kovin paljon ole, vaikka näiden palstojen perusteella kyllä sellainen pelko kehittyy. Teitä ei saa millään ymmärtämään, että nainen on samanarvoinen ihminen kuin mieskin eikä mikään seksinukke miehille iloksi."Se, että sä et halua pyydettyä hintaa maksaa ei tee hinnasta kohtuutonta."
Mikset lue tuota ylempää viestiäni uudelleen. Sanon ihan suoralla suomenkielellä että naisilla on mielestäni oikeus pyytää juuri se hinta jonka pyytävät. Mutta se on kohtuuttoman paljon minulle ja monelle muulle miehelle. En sano että sen vuoksi hintaa pitäisi alentaa. Sanon vain että sen vuoksi suuri osa miehistä ei käy maksullisella.
Joko ymmärsit?
"Sä et siis oikeasti edes halua naista"
Sinun kanssasi on järjetöntä jutella kun et ensinnäkään lue viestejäni ja sen lisäksi teet minusta typeriä johtopäätökisä. Niinkuin aiemmin sanoin, minä en todellakaan halua pelkkää seksiä. Haluan suhteen tositarkoituksella ihan täsmälleen samalla tavalla kuin naisetkin haluavat. Mutta koska pystyn näkemään asiat muidenkin ihmisten näkökulmasta, niin siksi puhun nyt seksin nälkäisten näkökulmasta. Heitä varten pitäisi kehitellä tällainen virtuaalimaailma. Vai oletko eri mieltä? - sir_eino
sdwef kirjoitti:
"Se, että sä et halua pyydettyä hintaa maksaa ei tee hinnasta kohtuutonta."
Mikset lue tuota ylempää viestiäni uudelleen. Sanon ihan suoralla suomenkielellä että naisilla on mielestäni oikeus pyytää juuri se hinta jonka pyytävät. Mutta se on kohtuuttoman paljon minulle ja monelle muulle miehelle. En sano että sen vuoksi hintaa pitäisi alentaa. Sanon vain että sen vuoksi suuri osa miehistä ei käy maksullisella.
Joko ymmärsit?
"Sä et siis oikeasti edes halua naista"
Sinun kanssasi on järjetöntä jutella kun et ensinnäkään lue viestejäni ja sen lisäksi teet minusta typeriä johtopäätökisä. Niinkuin aiemmin sanoin, minä en todellakaan halua pelkkää seksiä. Haluan suhteen tositarkoituksella ihan täsmälleen samalla tavalla kuin naisetkin haluavat. Mutta koska pystyn näkemään asiat muidenkin ihmisten näkökulmasta, niin siksi puhun nyt seksin nälkäisten näkökulmasta. Heitä varten pitäisi kehitellä tällainen virtuaalimaailma. Vai oletko eri mieltä?Ei se hinta ole se syy vaan se, että suurin osa miehistä nauttii siitä että on naisen halun kohde jos vaakamamboon asti päästään. En minä ainakaan nauttisi siitä että naisin naista joka ei oikeasti halua minua vaan satasen lompakostani. Haluton nainen on turn off.
- sdwef
sir_eino kirjoitti:
Ei se hinta ole se syy vaan se, että suurin osa miehistä nauttii siitä että on naisen halun kohde jos vaakamamboon asti päästään. En minä ainakaan nauttisi siitä että naisin naista joka ei oikeasti halua minua vaan satasen lompakostani. Haluton nainen on turn off.
Niin, miehissäkin on eroja. Toiset tykkää vain päästä panemaan. :P
- sir_eino
sdwef kirjoitti:
Niin, miehissäkin on eroja. Toiset tykkää vain päästä panemaan. :P
Ei se pelkkä paneminen vaan se viettelyprosessi ja naisilta saatava huomio. :P
- Kerran kuussa
Mä olen pitänyt tämän vuoden vähimmäistavoitteena 1 uusi nainen / kk. Tähän mennessä ollaan tavoitteessa. Jos kävisi useammin viihteellä tai vonkaisi netistä, niin saisi varmaan tuplattua lukemat helposti.
Sen sijaan, että itkee ja valittaa puutetta netissä, niin mitä jos lähtis tonne liveen ihmisten sekaan. =)
Asenne on puoli voittoa (tai toisinpäin), jos ei yritä ei voi onnistua. ;)- FF
Oikea asenne. Jos jokin on varmaa niin se, että kotoa ei kukaan tule hakemaan ja jokainen netissä ruikutettu hetki on hukattu ikiajoiksi.
- tyryetyety
Jos ei pidä ihmisistä tai on epäsosiaalinen, niin miks vidussa pitäis lähteä ihmisten sekaan? Pillun takiako? Tunnet olosi epämukavaksi mutta kyllä se kannattaa jos vaikka sais pilluu(sarkasmia).
tyryetyety kirjoitti:
Jos ei pidä ihmisistä tai on epäsosiaalinen, niin miks vidussa pitäis lähteä ihmisten sekaan? Pillun takiako? Tunnet olosi epämukavaksi mutta kyllä se kannattaa jos vaikka sais pilluu(sarkasmia).
Piruako sitten itkee täällä sen pillun puutetta jos ei ole valmis tekemään mitään sen eteen. Siitähän nimenomaan oli kyse.
- tyyryutryuy
TheOne kirjoitti:
Piruako sitten itkee täällä sen pillun puutetta jos ei ole valmis tekemään mitään sen eteen. Siitähän nimenomaan oli kyse.
Mä en itke pillun puutetta vaan kommentoin sitä ettei kaikki viihdy ihmisten joukossa.
- 12kk pillutta
At-miehet eivät niin vain rohkaistu lähtemään yksin liveen. Se on hirveä kynnys yksinäiselle, rajoittuneelle miehelle, jolla ei mene muutenkaan niin hyvin. Livessä on kyllä valtavan paljon paremman näköisiä naisia, kuin netissä. Netistä ei oikein omantasoistakaan seuraa saa.
- sir_eino
No just noin. Kertaakaan ei ole vielä käynyt sellainen tuuri että joku supermalli olisi hakannut kirveellä ulko-oven rikki ja tullut sohvalle raiskaamaan minut.
Harmi...
- alma muori
ap: "valtava vääryys" ja höpö höpö. poika ei tajua että jos mies harrastaa seksiä se on vaan hauskuutta. Mutta jos nainen harrastaa seksiä hän tulee raskaaksi ja ilman avioliiton sitoutumista tai tarpeeksi korkeaa ikää hän pilaa koko elämänsä. Niin se on. Hauskuutta miehille elämä pilalla naiselle. Loppuelämän taloudellinen taakka ja huoli ja vaiva.
- ddfve
Kannattaisi käyttää kortsua niin ei tarvitsisi tuollaisia murehtia. Jos mies ei siihen suostu, niin kieltäydyt seksistä. Jokainen täysjärkinen mies kyllä ymmärtää.
- kjxchlkgjkösdfl
ddfve kirjoitti:
Kannattaisi käyttää kortsua niin ei tarvitsisi tuollaisia murehtia. Jos mies ei siihen suostu, niin kieltäydyt seksistä. Jokainen täysjärkinen mies kyllä ymmärtää.
Ei ole olemassa täysijärkisiä miehiä. Hyvänä esimerkkinä tuo "kiinansilmä" ruikuttajaporsas.
- frrf
ddfve kirjoitti:
kiitos einstein neuvostasi. Ja nehän ei ole ikinä hajonneet, eihän???
- tasa-arvoako
Mä todella toivon, että sä saat ollakin ilman niin kauan kun ajattelet naisia pilluina.
Vastakysymys sulle. Koetko, että on tasa-arvoista että nainen haluaa parisuhteen ja mies haluaa pillua. Nainen harrastaa seksiä miehen kanssa joka sanoo haluavansa parisuhteen mutta häipyy kuitenkin saatuaan mitä todella haluaa eli pillua? Ja olisko tällä kaikella edes mitään tekemistä tasa-arvon kanssa?- 12kk pillutta
Ajattelen vain tätä tasa-arvoa, kun ex-naiseni löysi uuden miehen muutamassa viikossa ja itse olen ollut jo 12kk ilman naista. Ex on varmasti saanut seksiä viikottain vuoden mittaan. En ajattele naisia pilluina, vaan minulla on puhe siitä mistä puute. Mies ei saa niin vain edes sitä parisuhdetta vaikka haluaa sitä. Täällä sinkut palstalla on sanottu, että sinkkuja ei edes olisi, jos naiset ei olisi niin nirsoja. Naisille sinkkuus on enemmän oma valinta. Minä miehenä en ole saanut vastakaikua naisilta kymmeniin tositarkoituksella tehtyihin aloitteisiini. :(
- FF
12kk pillutta kirjoitti:
Ajattelen vain tätä tasa-arvoa, kun ex-naiseni löysi uuden miehen muutamassa viikossa ja itse olen ollut jo 12kk ilman naista. Ex on varmasti saanut seksiä viikottain vuoden mittaan. En ajattele naisia pilluina, vaan minulla on puhe siitä mistä puute. Mies ei saa niin vain edes sitä parisuhdetta vaikka haluaa sitä. Täällä sinkut palstalla on sanottu, että sinkkuja ei edes olisi, jos naiset ei olisi niin nirsoja. Naisille sinkkuus on enemmän oma valinta. Minä miehenä en ole saanut vastakaikua naisilta kymmeniin tositarkoituksella tehtyihin aloitteisiini. :(
Ihmissuhteet eivät ole asia, johon jokaisella olisi automaattisesti oikeus.
Enkä edelleenkään ymmärrä miksi naisten pitäisi olla suhteessa jonkun kanssa, jota he eivät halua. Jokaisella on oikeus olla tasan niin nirso kuin haluaa, sekä netissä että livenä, koska kenenkään ei ole ylipäänsä pakko olla suhteessa tai haluta suhteeseen. Mitä ihmettä nainen (tai mies) saisi siitä, että olisi suhteessa vain jotta olisi 'joku'? Silloin vain menettäisi vapauden, siis vapauden mennä ja tulla ja olla ja tehdä mitä haluaa (enkä todellakaan tarkoita vapautta sekstailla ympäriinsä) ja silloin menettäisi vapauden ihastua ja rakastua. Kuka haluaisi sellaiseen suhteeseen? En minä ainakaan. - atnainen
12kk pillutta kirjoitti:
Miksi eksäsi jätti sinut? Miksi otit itseäsi korkeampi tasoisen naisen? Olisit tyytynyt oman tasoiseen tai alempaan niin hän ei olisi jättänyt.
- 12kk pillutta
atnainen kirjoitti:
Miksi eksäsi jätti sinut? Miksi otit itseäsi korkeampi tasoisen naisen? Olisit tyytynyt oman tasoiseen tai alempaan niin hän ei olisi jättänyt.
Pääsyy oli pitkä välimatka, vajaa 400km. Kumpikaan ei halunnut muuttaa. Meillä ei ollut edes oikein riitoja, välillä tilapäistä mökötystä. Ei ollut muuten korkeampitasoinen, paitsi hänen työtilanteensa oli ja on parempi kuin minulla.
- hmhmhmhmmh
12kk pillutta kirjoitti:
Pääsyy oli pitkä välimatka, vajaa 400km. Kumpikaan ei halunnut muuttaa. Meillä ei ollut edes oikein riitoja, välillä tilapäistä mökötystä. Ei ollut muuten korkeampitasoinen, paitsi hänen työtilanteensa oli ja on parempi kuin minulla.
Ei pitkä välimatka minusta koskaan voi olla pääsyy.
Totuus on se, että kumpikaan teistä ei halunnut TARPEEKSI PALJON olla yhdessä.
Välimatka on vain tekosyy.
Kumma jos kumpikaan ei tahdo muuttaa. Kyllä luulisi että rakkaansa kanssa haluaisi muuttaa yhteen. Tuo jo kuvastaa että ehkä suhteenne ei ollut sittenkään ihan oikeanlaisissa kantimissa? - tasa-arvoako
12kk pillutta kirjoitti:
Ymmärrätkö mitä tasa-arvo tarkoittaa? Se ei tarkoita sitä, että kaikki saa yhtä monta nallekarkkia, vaan sitä että ihmiset ovat samanarvoisia sukupuolesta, ihonväristä, uskonnosta yms. riippumatta.
Se miten paljon joku muu harrastaa seksiä verrattuna sinuun ei liity tasa-arvoon ei niin millään tavoin.
Tosi ikävää, että sun ex harrastaa seksiä ja sä kärvistelet PILLUN (et suhteen) puutteessa. Iso kyynel... - 12kk pillutta
hmhmhmhmmh kirjoitti:
Ei pitkä välimatka minusta koskaan voi olla pääsyy.
Totuus on se, että kumpikaan teistä ei halunnut TARPEEKSI PALJON olla yhdessä.
Välimatka on vain tekosyy.
Kumma jos kumpikaan ei tahdo muuttaa. Kyllä luulisi että rakkaansa kanssa haluaisi muuttaa yhteen. Tuo jo kuvastaa että ehkä suhteenne ei ollut sittenkään ihan oikeanlaisissa kantimissa?Minulla voi olla täällä mahdollisuus muuttaa entiselle maatilalle, kotipaikalleni asumaan järven rannalle, niin en niin vain muuta muualle naisen perässä.
- eijaksa"kunnollisia"
Kunnollinen ja ujo mies huutelee netissä seksin perään..ei v*ttu tätä p*skaa jaksa lukea joka päivä..
Käy huorissa ja jätä rakkaudennälkäiset naiset rauhaan, turhaan valehdella ja huijata naisia kun kerran euroja tiskiin lyömällä saat mitä haluat.
Naisilla se vasta vaikeaa onkin, rahalla ei saa rakkautta eikä kunnollista miestä joka tatoo rakastella naisen halut huomioon ottaen vähintään sen 1001 yötä..- 12kk pillutta
Meille kunnon miehille huorissakäynti ei ole vaihtoehto, eihän naisetkaan maksa miehille seksistä!
Minä en maksa seksistä, piste!.
En minäkään niin vain saa seurustelukumppania, jonka kanssa myös sekstailla. - tee jotain!!!
12kk pillutta kirjoitti:
Meille kunnon miehille huorissakäynti ei ole vaihtoehto, eihän naisetkaan maksa miehille seksistä!
Minä en maksa seksistä, piste!.
En minäkään niin vain saa seurustelukumppania, jonka kanssa myös sekstailla."Minä en maksa seksistä, piste!"
No lakkaa sitten valittamasta ja eti itelles se nainen.
Mikä mättää?
Sulla on ollut se exäkin, eli miksi et voisi löytää uutta naista? - 12kk pillutta
tee jotain!!! kirjoitti:
"Minä en maksa seksistä, piste!"
No lakkaa sitten valittamasta ja eti itelles se nainen.
Mikä mättää?
Sulla on ollut se exäkin, eli miksi et voisi löytää uutta naista?Minun sosioekonominen asemani ei ole hyvä, eli tuilla eletään. Olen yksinäinen, ei ole kavereita, joiden kanssa mennä live-elämään. Olen jo vuoden etsinyt naista päätoimisesti, vaikeaa on löytää.
- toivottavasti löytyy
12kk pillutta kirjoitti:
Minun sosioekonominen asemani ei ole hyvä, eli tuilla eletään. Olen yksinäinen, ei ole kavereita, joiden kanssa mennä live-elämään. Olen jo vuoden etsinyt naista päätoimisesti, vaikeaa on löytää.
Miten löysit exäsi? Ja oliko asemasi silloin parempi kuin nyt?
- 12kk pillutta
toivottavasti löytyy kirjoitti:
Miten löysit exäsi? Ja oliko asemasi silloin parempi kuin nyt?
Netistä löysin, kun en livessä käy.
Ei ollut parempi. - FF
12kk pillutta kirjoitti:
Netistä löysin, kun en livessä käy.
Ei ollut parempi.Eli on valtava vääryys, että työtön, sossutukien varassa elävä mies ei saa seksiä vaikka vaivautuu ilmoittamaan tarpeestaan netissä.
Onhan se kriisi tuokin.
- 240kk pillutta
Naurettavaa aloittajan nillitystä...
- 12kk pillutta
Mitä meinaat tehdä asian korjaamiseksi? Vai onko naisten salaliitto liian vahva sinulle? Itse olin kokematon vielä viisi vuotta sinua vanhemmaksi! Jos siis olet kokematon, etkä vanha pappa. Ei ole tavatonta olla kokematon kaksikymppisenä. Minä en edes hakenut seuraa alle 22-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574