Naiset joilla paljon kumppaneita

Parempi valehdella?

Kerrotteko kumppanille todellista lukumäärää jos teillä enemmän kuin miehellä? Kannattaako näitä kysyä muuta kuin teinisuhteessa vai onko naiset sen verran armollisia että kertovat valkoisen valheen ("vähemmän kuin sulla, vain kaks...") pelastaakseen hyvän suhteenalun?

33

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdggdg

Miksi entisten lukumäärää tulee edes ylipäätään kertoa? Ymmärrän jos kysytään että milloin on viimeksi seurustellut (viimeisin poikaystävä/tyttöystävä) mutta että jokainen pitäisi luetella?

Jotain rajaa.

• Joonas Jänkhältä

Yleisestihän on sovittu, että niitä kumppaneita on aina ollut kolme kappaletta, jos niiden lukumäärää nyt jollekin tarvitsee kertoa. Tämä sekä miehillä, että naisilla.

• Hah, joudun sitten pyöristämään ylöspäin.

• xxbbmm

Parempi kertoa koko totuus itse, sillä valheella on lyhyet jäljet ja varmasti jotakin kautta tulee entiset mokailut esiin, lehtolapset ym muut sikailut. Samoin pikkuhiljaa tulee koko luonteesi esiin, sillä koira karvoistaan pääse, joten olisi edes jokin mahdollisuus toisella ihmisellä tehdä oikea ja totuuden mukainen päätöksensä, jatkaako suhdetta vaiko ei kanssasi.

• rejurtjt

No vähäsen kaukaa haettua kyllä alkaa lehtolapsista puhumaan... Vai onko niitä itselläsi kokemusta asiasta enemmältikin?
        Itselläni on muutaman seurustelusuhteen lisäksi ollut ennen nykyistä pitkää parisuhdetta kaksi "kahden yön juttua", mutta niitä en ole katsonut aiheelliseksi kertoa. Tuskin ulospäinsuuntautuva miehenikään aivan kaikkia seikkailujaan on kertonut, mutta nyt on nyt, eivätkä ne joka tapauksessa vaikuta meidän yhteiseen elämäämme.

• mk

E iole mitään merkitystä ja itse miehnäkin olen harratanut seksiä 15-25 naisen kanssa ja monet yhden yön hotoja ja naisellanikin on ollut ennen minun tapaamista miessuhteita mutta ei niitä kysellä ja hyvä vastaus on että en ole mikään munkki ollut. Kun on nuorena riittävästi kokemuksia niin ei sitten parisuhteessa enää tartte vieraissa hyppiä kun tietää mitä se on. Kun parisuhteessa on sekisä riittävästi ja muuten homma toimii eikä niitä menneitä tartten niin tarkkaa tietää niin hyvä tulee

• 10

Kuulostaa hyvälle mut toimiiko tuo jos naisella on enemmän kuin miehellä? Vai menettääkö merkityksen jos kummallakin on enemmän kuin sanotaan pari-kolme? Kymmenen? 50?

• FF

Ei ole aikuisten kesken tapana kysellä.

• jpxxx

Aikuiset ihmiset eivät käytä tuollaisia lapsellisia "aikuisten kesken" perusteluita.

• Kun aletaan seurustelemaan, aloitetaan tyhjältä pöydältä, eikä kummallekaan kuulu se, miten monen kanssa on ollut. Se on historiaa, joka on muokannut toisesta sen, mikä tämä on ja johon sinä/hän on ihastunut.

Keskittykää toisiinne, älkääkä epäolennaisiin.

• Jos toinen osapuoli haluaa tietää - toisin sanoen pitää tätä tärkeänä - on toisen vastuulla kertoa se ihan oikea luku.

Aivan kuten tähänkin asti, _sinulla_ ei ole mitään oikeutta päättää kumppanisi puolesta yhtään mitään - ei sitä onko entisten kumppaniesi määrä tärkeä, ei sitä tarvitseeko hänen tietää sitä että petit häntä ja haluaako silti jatkaa vaiko ei, tai mitään muutakaan. Painakaa tämä pikkuhiljaa kalloonne. Sillähän ne paskat suhteet saadaan aikaan kun valehdellaan kumppanille ummet ja lammet kun ollaan sitä mieltä ettei sen tartte tietää mitään, sitten toiset täällä ihmettelee mikä siihen kumppaniin on mennyt kun on muuttunut niin erilaiseksi kuin tavattaessa tämän valheen esiripun pudotessa.

• jpxxx
        anonano kirjoitti:

Jos toinen osapuoli haluaa tietää - toisin sanoen pitää tätä tärkeänä - on toisen vastuulla kertoa se ihan oikea luku.

Aivan kuten tähänkin asti, _sinulla_ ei ole mitään oikeutta päättää kumppanisi puolesta yhtään mitään - ei sitä onko entisten kumppaniesi määrä tärkeä, ei sitä tarvitseeko hänen tietää sitä että petit häntä ja haluaako silti jatkaa vaiko ei, tai mitään muutakaan. Painakaa tämä pikkuhiljaa kalloonne. Sillähän ne paskat suhteet saadaan aikaan kun valehdellaan kumppanille ummet ja lammet kun ollaan sitä mieltä ettei sen tartte tietää mitään, sitten toiset täällä ihmettelee mikä siihen kumppaniin on mennyt kun on muuttunut niin erilaiseksi kuin tavattaessa tämän valheen esiripun pudotessa.

Juuri näin. Ilmeisesti siinä on henkilön omasta mielestään jotain hävettävää, jos sitä pitää salailla. Ja valehtelijoiden kanssa tuskin kukaan suhteeseen haluaa, joten parempi puhua totta tai olla hiljaa.

• .........
        anonano kirjoitti:

Jos toinen osapuoli haluaa tietää - toisin sanoen pitää tätä tärkeänä - on toisen vastuulla kertoa se ihan oikea luku.

Juuri näin. Jos haluat, että toinen ihastuu sinuun eikä ylläpitämääsi kuvaan, olet rehellinen.

Totuudella on hassu tapa paljastua ennemmin tai myöhemmin.

• 35

Olis kiva jos kertositte jos olisi tositapahtumia ja miten niissä olette toimineet, teoriassa sitä voi kyllä jaaritella mitä vaan, mut tosipaikka on eri

• FF

Minulla on vaikeuksia ylipäänsä kuvitella sellaista tilannetta, että aikuinen mies kysyisi että "kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?". En ole sellaista koskaan kokenut. Jos se tulisi vastaan, ja kyse olisi siis ihan vakavasta kysymyksestä eikä jostain huonosta huumorintajusta, niin kyseenalaistaisin kyllä haluni jatkaa moisen ihmisen kanssa. Ehkä kysyisin miksi hän alkaa kysellä moista.

• 16
        FF kirjoitti:

Minulla on vaikeuksia ylipäänsä kuvitella sellaista tilannetta, että aikuinen mies kysyisi että "kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?". En ole sellaista koskaan kokenut. Jos se tulisi vastaan, ja kyse olisi siis ihan vakavasta kysymyksestä eikä jostain huonosta huumorintajusta, niin kyseenalaistaisin kyllä haluni jatkaa moisen ihmisen kanssa. Ehkä kysyisin miksi hän alkaa kysellä moista.

niin kai sit. en mäkään tiedä kysyiskö sitä koskaan suoraan mut huomaahan sen jos toista asia mietityttää.

voihan olla syitä miks toi nousee mieleen - paljastuu vaikkapa jotain vihjeitä menneisyydestä. ja kyllähän sitä osaa laskee yhteen yks plus yks (ainakin luulee osaavansa) jos toinen ei puhu koskaan exästä mut on elänyt selkeesti aktiivista elämää risteilyineen, festareineen eli on varmaan ollut vakavan suhteen sijaan sutinaa siellä täällä.

kiinnostaa mua ainakin yleisesti millanen kumppani ja elämänsä on. ennen kaikkea muilta kuin seksiosin.

• Vaikea salailla
        FF kirjoitti:

Onko se niin vaikeaa? Perusjuttuja pullonpyörityksissä, eikö? Joten kaveripiiri ainakin tietää ja sitä kautta monet parit löytää toisensa.

• nainenkokematonn

mies kertoi mulle kun vaatimalla vaadin ja voin kertoa ettei olisi kannattanut. siitä tuli kauhea olo. ei pysty sanoin kuvailemaan- miehellä siis oli ollut 40 ( hän on 23) minulla vai 2-4 riippuen mikä lasketaan mut sanotaan vaikka 3 (olen 20v). Kaikki ´meni sen jälkee huonosti. tunsin että menetän jotain kun olen niin kokeneen kanssa ja minua myös ällötti mies. hän on ottanut niitä naisia melkeen joka vkl.. kun ottaa huomioon että oli ennen minua seurustellutkin yhden naisen kanssa 3v. Hän on kevytkenkäinen ja pelimies. Loukannut niin monia naisia ku halunnut vaan seksiä ja naiset olleet ihastuneita.
      Olenko vielä hänen kanssaan? Ikävä kyllä olen. en osaa päästää irti :/ rakastan häntä mutta pelkään edelleen että menetän niin paljon kokemuksia ja vanhana harmittaa. Mutta mikä on tärkeää? Kokemukset ja luvut vai ihana mies ja laadukas seksi. Jos mies olisi myös kokematon ei tätä ongelmaa olisi...

• Hyvähän se on että sait tietää millainen mies on oikeasti ja sait tehtyä päätöksen sen perusteella mitä hän oikeasti oli, eikä sen perusteella mitä luulit hänen olleen.

Ainoa ongelmasi on se ettet ilmeisesti osaa päättää mitä haluat - joko olet välittämättä tai lopetat suhteen, teet vain teille molemmille hallaa jos vain jätät ne tunteet muhimaan takaraivoon.

• HistoriaMennyttä

Juuri tämän takia niitä lukumääriä ei pitäisi kertoa. Lopun alkua ja pilaa hyvänkin uuden liiton. Exät eivät kuulu tähän.

• HistoriaMennyttä kirjoitti:

Juuri tämän takia niitä lukumääriä ei pitäisi kertoa. Lopun alkua ja pilaa hyvänkin uuden liiton. Exät eivät kuulu tähän.

"Juuri tämän takia pettämisestä ei kerrota. Lopun alkua ja pilaa hyvänkin uuden liiton."

"Juuri tämän takia todellista minää ei paljasteta toiselle. Lopun alkua ja pilaa hyvänkin uuden liiton."

"Juuri tämän takia omista sukupuolitaudeista ei kerrota toiselle. Lopun alkua ja pilaa hyvänkin uuden liiton."

Hetkinen nyt...

• 2
        HistoriaMennyttä kirjoitti:

Exiä on erilaisii. Oikeita suhteita ja panoja...

• 8+12

Ei olisi vaikea kertoa totuutta vaikka onhan niitä ollut enemmän kuin pari. En kuitenkaan ole törmännyt tällaisiin kysymyksiin kuin nuorempana enkä itsekään ole kysynyt.

• Aiemmin oli aina tapana vastata rehellisesti siihen kun nainen kysyi, että montako kumppania minulla oli ollut. Mutta koska tämä luku aiheutui lähes poikkeuksetta sitten ongelmaksi, niin olen omaksunut sen käytännön etten enää ilmoita sitä kysyttäessä.
      En siis itse kysele naisen kumppanien määrää (en ole itseasiassa ikinä kysellyt) ja teen myös selväksi, että minun kumppanien määrää on turha myöskään kysellä.

• Seuraavaksi voitkin sitten alkaa sanomaan että ehkä haluat lapsia tulevaisuudessa, koska sanomalla suoraan "ei" aiheutuu lähes poikkeuksetta ongelmia. Samoin kaikesta muustakin josta tiedät/luulet kumppanin haluavan sinun olevan mieltä X vaikka oletkin mieltä Y.

Onnea vaan parisuhteillesi, ei nimimerkkisi taida ihan suotta olla 'TheOne'.

• .........
        anonano kirjoitti:

Seuraavaksi voitkin sitten alkaa sanomaan että ehkä haluat lapsia tulevaisuudessa, koska sanomalla suoraan "ei" aiheutuu lähes poikkeuksetta ongelmia. Samoin kaikesta muustakin josta tiedät/luulet kumppanin haluavan sinun olevan mieltä X vaikka oletkin mieltä Y.

Onnea vaan parisuhteillesi, ei nimimerkkisi taida ihan suotta olla 'TheOne'.

Niin, TheOne on tosiaan jo isä.

• hiljaa hyvä tulee

Mitä ihmettä???? Totta ihmeessä toisen taustalla on merkitystä, jos meinaa elää hänen kanssaan lopun elämää. Jos taas vaan kokeilee, ja on yhdessä kunnes taas löytyy joku toinen, niin ei sillä sitten välilä.
      Kertoo se tyypistä jotain, jos on parikymppisenä jo seurustellut ja/tai harrastanut seksiä useiden kanssa. Jos ei sellainen miellytä, niin ei pidä jatkaa suhdetta. Jos taas on itse samanlainen, niin mikäpä siinä.
      Itselläni oli kyllä miespuolisia kavereita ja ehkä voi sanoa että jopa seurustelin yhden pojan kanssa ennen kuin tapasin nykyisen aviomieheni. En taatusti olisi lähtenyt sellaisen matkaan, jolla suhteita olisi ollut takana jo useampia. Mutta meitähän on erilaisia.

• 10

Järkipuhetta. Olisi kiva jos ketjussa kertoisi ne joilla on eroa noissa luvuissa... eihän se jos molemmilla on vähän tai paljon aiheuta ongelmaa, vaan se että määrissä on eroa... näin uskon.

• Minäpä kerron

Toivottiin, että kirjoittaisi joku, jolla huomattavasti enemmän tai vähemmän kuin kumppanillaan. Minun kumppanini on ollut muutamien kanssa, itse olen elänyt villihköä sinkkuelämää pitkähkönkin aikaa. En tiedä kumppanini seksikumppaneiden määrä tarkasti, mutta en kyllä omienikaan. En ole kysynyt kumppaniltani edellisistä, eikä hänkään ole kysynyt minulta. Kun lähes neljä vuotta sitten reilusti yli kolmekymppisinä aloitimme yhteisen taipaleen, aloitimme ihan tyhjältä pöydältä - entisiä seurustelu- tai seksikumppaneita ei tuotu suhteeseen. Olemme edelleen onnellisia - arki sujuu ja seksi sujuu. Tulevaisuuteen katsotaan yhdessä.

• kiitti vastauksesta!

Jännää :D Oleko nainen ja arveletko miehesi tietävän että sulla on ollut enemmän kumppaneita? Silti sujuu?

• mies 53

Riippuu vähän siitä miks on ollu paljon kumppaneita?
      Pelkästä seikkailumielestä ja seksin takia, vai eikö ole suhteet muuten onnistunu?
      Itse pidän tätä tärkeimpänä asiana kuin lukumäärää!

• Vai kuinka?

Jos on paljon "oikeita suhteita", eikä niistä mikään ole sujunut, niin eiköhän tule mieleen että päässä viiraa!!!

• mies 53
        Vai kuinka? kirjoitti:

Jos on paljon "oikeita suhteita", eikä niistä mikään ole sujunut, niin eiköhän tule mieleen että päässä viiraa!!!

Saattaahan se olla mutta itse en ajattele noin, yksinkin on aika ikävää välillä ja ymmärrän et aina sen oikean löytyminen ei ole ollenkaan helppoa.
        Mulla itellä ei oo kovin paljon suhteita takana mut ymmärrän ihmistä jolla niitä saattaa olla enemmän.
        Pieni "viiraaminen" taitaa olla vaan hyväksi tässä maailmassa? : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3347
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1740
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      36
      1721
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1661
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1322
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1299
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1033
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      984
    Aihe